Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dică plus cineva

Nu trebuie să descompui atomul pînă la ultima particulă ca să afli un adevăr simplu. Steaua respiră precipitat după un mijlocaş de creaţie. Are o nevoie aproape organică de un om cu mintea limpede şi glezna fină. De cineva care […]

luni, 22 ianuarie 2007, 6:33

Nu trebuie să descompui atomul pînă la ultima particulă ca să afli un adevăr simplu. Steaua respiră precipitat după un mijlocaş de creaţie. Are o nevoie aproape organică de un om cu mintea limpede şi glezna fină. De cineva care să pună ultima pasă atacanţilor şi să fie capabil de asta 90 de minute. Mental şi fizic. Iar ideea rămîne valabilă dincolo de nenorocita accidentare a lui Dică. Indiferent cît va dura refacerea fotbalistului-cheie din Ghencea, în prima garnitură aliniată de Olăroiu este necesară prezenţa cuiva care face diferenţa şi altfel decît prin abnegaţie, anduranţă, tenacitate. Chiar cu Dică în teren, roş-albaştrilor nu le-ar prisosi un „regista”. 

Două nume sînt vehiculate pe piaţă ca variante de lucru. Florin Cernat şi Răzvan Cociş. Amîndoi corespund profilului, cu observaţia că nici unul nu are toate calităţile lui Dică, după cum nu posedă integral slăbiciunile acestuia. Cernat şi Cociş au mai puţine aptitudini la finalizare. Poate le lipseşte apetitul de gol, sigur nu au în dotarea naturală execuţiile decisive ale lui Dică. Cernat străluceşte prin tehnică în regim de viteză, printr-o mai bună colaborare cu colegii de linie, Cociş impresionează prin vitalitate şi verticalizarea jocului. Ambii sînt prezenţi în meci mai multe minute spre deosebire de Dică.

Ce ar însemna toate astea în strategia de transferări a Stelei? Că un efort deosebit pentru dezlegarea de glie a lui Cernat şi (sau) Cociş nu ar fi gesturi recuperatorii/filantropice. Poate că viitorul european al echipei merită investiţii serioase indiferent de gradul de risc. Cînd te lupţi să aduci un portar brazilian perisabil ca un fir de nisip, nu-i rău să priveşti mai atent şi către ţinte greu accesibile, dar fundamentale în exprimarea viitoare a echipei. Portarul apără, fundaşii se apără, dar creaţia rămîne esenţa fotbalului. Frumuseţea şi fascinaţia regelui dintre sporturi nu rezultă din parade spectaculoase ori din tacklinguri nemiloase.

Ar mai rămîne de convins jucătorii în cauză şi despoţii de Kiev sau Tiraspol. Dacă Lobonţ a avut perspectiva ratării la Florenţa, nu altceva ar trebui să (pre)simtă Cernat, soldat în rezervă în imperiul lui Surkis. Nici Răzvan Cociş nu se găsşte în cea mai confortabilă situaţie la un club dintr-o ţară care nu există pe harta lumii civilizate. Banalitate, sînt lucruri pe lumea astea mai importante decît banii. Şi dacă nu ar fi aşa, la confort material se poate ajunge şi fără compromisurile uriaşe pe care le-au acceptat cei doi. Steaua este o ţintă mai atractivă din toate punctele de vedere, iar de cuşti poleite cu aur ar trebui să ne ferim ca Necuratul de tămîie. Asta ca să venim pe teritoriul preferat al celui care îşi propusese să creştineze o localitate bulgărească unde oamenii se închină şi acum la Lenin.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

Cristi2u1 (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:49

Macar de ar auzi si cei responsabili cu transferurile … Chiar si cu Dica, tot avem mare nevoie de un jucator peste media echipei la mijloc. Juninho la Lyon, Zidane la Real (cand inca mai juca), Ronaldinho la Barca, Hagi la Romania si peste tot unde a fost, etc… Pastrand proportiile, de un astfel de jucator avem nevoie, care sa fie jucat de toti ceilalti jucatori si care sa organizeze toate actiunile de atac, un adevarat No 10

RAFI (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:52

ai vb degeaba ,ca oricum nu va citi nimeni ce ai scris:(

liviu (13 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:53

Domn Geambashu, sa ne hotaram: trebe glezna fina sau Cocis? Sau aia cu glezna era de dragul exprimarii artistice doar? Daca n-as fi vazut optiunile matale in ancheta de sfarsit de an, m-as fi mirat tare de articolul asta, asa, ce sa zic, mai meditati nitel domnule inainte de a scrie ceva, ca ramane!

Cristi2u1 (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:55

Si chiar daca ar avea un salariu de 3 ori mai mare ca restul, care e problema? La echipele puternice toti jucatorii au salariile apropiate ? Nea Gigi s-a cam zgarcit de cand a inceput sa scoata bani din Steaua, cam ilogic mi se pare.

Hipgnosis (8 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:56

1.Dica este atat peste Cernat cat si Cocis. Dica are calitati la care Cernat si Cocis doar viseaza, iar defectele sunt transformate perfect in atuuri.
2. Parca l-as prefera totusi pe Cernat, Cocis inca traieste intr-o lume a lui, probabil si Bayern ar fi putin pt el.

petrisor (42 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:56

LUATI-L PE GRECUL ….NIKOS…VA SPUNE CEVA?!

Suporter (11 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:56

A bagat Gigi bani in palat . Acuma trebuie sa fie sigur ca joaca iar in CL ca sa mai cumpere jucatori 🙂
FA BANI PE NET:http://www.ghidul-universitatilor.ro/?5186

Suporter (11 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 18:57

A bagat Gigi bani in palat . Acuma trebuie sa fie sigur ca joaca iar in CL ca sa mai cumpere jucatori 🙂
FA BANI PE NET: http://www.ghidul-universitatilor.ro/?5186

skeptik (19 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:01

Acel om exista, si face citi toti 3, Cernat, Cocis si Dica!
Trebuie numai ca imbecilul ala mediocru , Olaroiu, sa-l foloseasca si sa-l inteleleaga cum a facut Protasov!

El se numeste ..Bostina, si trebuia lasat liber pe teren sa faca ce vrea, si atunci veti vedea! A fost deja cel mai bun jucator al Stelei in cele doua amicale! Protasov a stiut de la primul antrenament ce bun e Bostina, Zenga il tinuse pe banca, la fel ca marioneta asta de Olaroiu!

diru (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:02

nu cred ca o sa mai faca steaua transferuri …..si cu atat mai putin nu cred ca o sa ajunga in ghencea unu din cei 2 ….dar daca ar ajunge as face cheff!!

Cristi2u1 (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:03

Avem prea putini jucatori care pot face artificii tehnice prin care sa scoata 1-2 adversari din joc si sa incante publicul. Ogararu era printre favoritii mei la acest capitol, deci un fundas…:( Poate ca problema e in mainile lui Olaroiu care nu le permite asa ceva … In era Protasov parca aveam alti jucatori, altfel se exprimau …

mooiestiaua (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:05

ha ha ha…..
ce bine-mi pare!!!!!!

Cristi2u1 (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:08

Comparatia nu am facut-o cu echipele din Liga I asa ca nu te mai bucura!

Cr!st! (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:14

Razvan Cocis daca imi amintesc bine(la sfatul lui nea Piti’ , sau din proprie initiativa) a declarat ca, citez din memorie, „Nu vreau la Steaua, vreau la o echipa mare” de se suparase si Razboinicul Luminii pe afirmatia mijlocasului de la Sheriff, si acuma „intra iar in carti” pentru un transfer in Ghencea…imi e greu de crezut. Mai multe sanse are Cernat sa se alature Stelei, tinand cont si de relatia sa cu MeMe. P.S. eu cred ca nu va veni nici unul dintre cei doi, Oli va juca cu ce are la dispozitie, asta daca nu apare MeMe cu un alt brazilian (unul care sa joace in Ghencea nu sa completeze echipa de la clinica din Bologna)

romario (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:14

cred ca mm ori e prost ori nu se pricepe la fotbal. portar ne tb noua!!!!!!!!!!????????

Cr!st! (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:15

„Dica Dica du-te Dicaaaaaa” 🙂

fritz (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:16

nu cred ca mai vedem transferuri la Steaua in sezonul
asta,mai ales ca fanfaronul ala de Gigi tot spune pe la tv
ca echipa este completa, ca numai are nevoie de jucatori straini
vrea sa faca cu romani performanta……aveti mare grija fratilor cu cine votati, ca asta ( gigi )daca iese, ne pune europa, sarma ghimpata la granita…nu cred ca va veni nici Cernat si nici Cocis
primul costa mult iar al doilea a avut grija Piti sa-l orienteze catre occident……

liviu1989 (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:16

unde esti hagi???…unde esti panduru???…unde esti majearu???…unde esti ilie dumitrescu???…unde esti tudorel stoica???…acesti jucatori foarte tehnici ar trebui sa joce si acum pt k ar castiga liga campionilor chiar si la batranete…in ceea ce priveste portarii…unde esti duckadam???…unde esti iordache???…la atacanti…unde esti laca???…unde esti piturca???…unde sunteti cand steaua are atata nevoie de voi…nu pot sa cred k nu avem pe cineva care sa dribleze mult…de vina este mm stoica pt k lui ii place jucatori inalti dar care nu stiu sa dribleze…degeaba…fotbalul cand e frumos???…cand ies in evidenta tehnica???…sau sa vedem mingile aruncate dintrun careu in altul???…mai ganditiva

TEO (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:18

Cristian,

Dar Croitoru pt ce a fost dus?

Elyahu (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:22

Oamenii au dreptate. Ar fi o minune sa mai bage patronul mina la punga pentru transferuri. Declaratiile sale publice confirma acest lucru. Ar fi nevoie mare de un mijlocas ofensiv, de creatie, la echipa. Ar trebui ca cei de la club, cu putere de decizie, sa se miste mai repede, vine meciul decisiv cu Sevilla, iar un jucator bun nu gasesti pe toate gardurile, mai ales ca ar trebui sa se integreze in sistemul de joc. Poate nu vine nici Cernat, nici Cocis. Depinde mai mult de Gigi, decit de Olaroiu, sau de mm.

MOTAN (10 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:22

In sfarsit un articol bun. Oricum, articole bune apar numai cand scrii despre steaua. Dar chiar si asa este un lucru pozitiv. Revanind la subiectul, tinta principala a lui becali este Cocis. O sa vedeti ca ciobanul o sa-l transfere, daca nu in iarna, sigur in vara. Macar de s-ar intampla asa, cel putin pentru binele nationalei. Nu accepta oierul sa joace la Tiraspol fara sa aiba nici un interes, mai ales ca este atat de nationalist. Prin asta, sa nu intre in conflict cu mimi ca nu-l ia pe finul acestuia, cernat. As vrea sa vad o cearta intre cei doi si ce show ar iesi. Lucrul acesta sigur se va intampla, mai devreme sau mai tarziu si atunci sa vezi ce suturi o sa primeasca cel mai mare stelist in viata, pe nume mimi stoica.

petrisor (42 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:22

DICA +GRECUL NIKOS(multumiti)(i)!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:24

Teo
Nu mi se pare ca Marius Croitoru are anvergura unui Cernat sau Cocis. Cel putin nu acum, mai vedem ce se alege.

marco (45 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:27

Imi pare rau sa v-o spun, dar ce se strica acum la Steaua o sa fie de durata. Cel mai rau pt o echipa este sa se ” rupa firu’ „… este greu de reinnodat si cere schimbari masive.

Born2Be3 (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:28

o fi ajuns jiji la fundu’ sacului de aia nu mai face investitii!

grasu 76 (35 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:32

Sincer, io nu dau 2 bani pe declaratiile lui Becali..ma si mir cum presa se ia dupa acestea. Dica este un jucator pe placul lui Becali, chiar daca ciobanu l-a mai urecheat ( deh ciobanu, tot cioban ramane chiar daca are 1 mld de euroi), iar jucatori straini vor mai veni la Steaua.

Nu ar fi rau sa vina Cocis, cum nu ar fi rau sa vina Cernat. Dar, chiar si asa, cum a subliniat domnu Geambasu, inlocuitorul lui Dica va juac exclusiv pe postul acestuia sau va elibera un loc in atac? PT ca, am mai spus-o, ar fi foarte pacat sa-i lasi pe Thereau, Badea si Iacob sa se bata doar pt un singur loc.

Eu personal vreau o Stea mai ofensiva, spectaculoasa, nu doar sa ma ascund in spatele rezultatelor, asa cum fac in discutiile cu pritenii, pe principuil ca „da, domle, jucam prost, dar ca rezultate am avut cel mai bun an de dupa 89”

Disparitia lui Dica, timp de 5 luni, din lotul Stelei face ca tactica folosita de Oli sa fie schimbata. Acum e mai important sa vedem cum. Daca Oli are tactica stabilita, e bine. Va cumpara exact cee ce ii trebuie. Dar daca nu are si bajbaie in cautarea sistemului ideal ?

same (63 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:34

Cocis joaca de obicei la inchidere. Croitoru e mult mai rapid decat Dica, si de accea posibil chiar si mai eficient…… si parca e greu de gasit un jucator care sa rateze la fel cum a facut-o Dica in meciul cu Otelul…. si deci toate sansele ca moldoveanul Croitorul sa fie mai eficient decat Dica……

adi (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:36

Ati vazut???? Dica a fost operat :-((((…Pacat pt el…
Am mai spus si o repet: Dica nu poate fi inlocuit, nu are inlocuitor!De ce se tot spune ca Cernat ar fi noul Dica????Nu stiu ce sa mai zic, inca nu-mi vine sa cred ca a fost operat…eu spreram ca nu va fi nevoie de operatie dar se pare ca am sperat degeaba!Ii doresc multa sanatate si sa revina cat mai repede pe teren!Suntem cu totii alaturi de el!!!Sanatate Dica!

reddog.constanta (32 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:39

DINAMO CAMPIOANA!

seby-yo (19 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:41

cred ca pe Gigi il freaca un pic la anticipate

Gigi daca il iei pe Cocis sau Cernat jur ca te votez la urmatoarele alegeri (cand or fi ele ), daca nu tot Base ramane

Luciann (10 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:45

@redhotdog.constanta
Si cand te-ai trezit era dimineata …

Luciann (10 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:48

Avem nevoie de Cernat ca de aer ! Ca sa ne limpezeasca si sa ne „lege” jocul la mijloc ! Cu sau fara Dica ! Iar Olaroiu e un tampit: il foloseste pe Croitoru in atac in loc de mijlocas ofensiv !? E „dus’ rau baiatul asta ! Cat despre Jiji el are alte preocupari acum nu sa intareasca echipa ! Numai gura e de el !

perta alexandru (6 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:53

asa e.ne trebuie un adevarat numar 10.de ani buni nu am avut asa ceva.parca de la aliuta incoace…

johnut (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 19:55

cred ca ar mai trebui un mijlocas ofensiv chiar cu dica neaccidentat.merita si bostina o sansa.e mult mai bun ca DICA.dar nu la fel de serios.poate ca a venit timpul lui.

RAFI (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 20:11

sa-l i-a pe Cristea de la dinamo:))

silviu (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 20:13

bun articol.m-am saturat sa il vad pe cocis jucand in moldova,chiar nu se poate face nimic sa il luam de acolo.bine ca rezolvam jucatori din toata lumea(belgi,portugalia,serbia,letonia,brazilia s.a) si nu putem lua un roman din moldova….cat despre cernat…. ma tem ca el se complace in situatia lui… in care tot la doi ani castiga ceva mai mult de 1 mil de dolari….fara sa miste ceva decat pe la antrenamente si la partiele fara miza…viitorul apartine lui cocis….cernat nu cred ca o sa mai rupa gura targului in romania.salutare

rizocel (61 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 20:33

cu sevilla poate sa aibe si 3 de dica pe teren ca tot o sa fie umiliti si in campionat plateste jiji tot,deci ,logic, nu ar mai trebui luat nici un jucator!e limpede,vb lu ioanitoaia ! 🙄

ss 01 (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 20:39

si bostina e o solutie.nu stiu ce are oli cu el

carlos (199 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 20:39

Daca nu ma insel nici Cocis nici Cernat nu ar avea drept de joc in cupele europene.Pe de alta parte jj nu mai da bani ca trebuie sa-si faca palatul. Cu siguranta ca subtirimea lotului atat numeric cat si valoric a dus la numeroasele accidentari,multi jucatori avand la activ foarte multe meciuri jucate

Volare_ooo (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 21:04

Degeaba discutam acum despre schimbari la Steaua…Hagi a fost numai unul, Mutu e numai unul, iar Dica e numai unul…un astfel de jucator nu se poate inlocui cu altul la fel de bun…de cand Hagi a renuntat sa imbrace echipamentul tricolor nu am mai mirosit Europa la nivel de reprezentativa nationala…trebuie ca o echipa cladita pe umerii unui jucator sa se schimbe complet ca sa aiba rezultate…ca pe vremea lu’ nea Puiu…toti in aparare, toti in atac, poate face Hagi ceva si ne-am scos…acum daca Dica s-a rupt vom cauta mult si bine sa-l reinventam cu altul…cu Radoi a fost cum a ami fost, el avand un rol mai spartan la echipa…Dica era de creatie, era de scanteie…acum suntem in urma…cine stie, poate doar Bostina?
P.S.: se pare ca toata lumea a uitat cand il injura pe Dica atunci cand nu era pe val…acum il idolarizeaza si spun ca e cel mai bun…asta e prostia noastra, nu avem rabdare…schimbam antrenori dupa cateva saptamani si ne suparam la o un egal…o echipa cum e Steaua acum s-a format in 4 ani.Eu zic sa avem rabdare si sa dam o sansa tuturor…deci zic: poate Bostina?

DINU Radu (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 21:13

Suntem in impas? Haideti sa ne unim mintile si sa fim realisti. Ne asteapta momente grele!!!

DICA – bun-rău, lent-tehnic, huiduit-adulat, urât-iubit, stelist-piteştean, indisciplinat-responsabil, vândut-indispensabil, sâsâit- cu bun simţ, molâu-sclipitor, prost-genial,…. şi oricine poate să adauge cât să umplem toate ziarele de sport pe o zi (sau mai mult) cu astfel de afimaţii, vă invit să reflectăm la contribuţia acestui băiat provincial venit cu autocarul Piteşti-Bucureşti, la bucuria şi la tristeţea noastră de stelisţi şi chiar români, la emoţiile şi la trăirile pe care ni le+a cauzat cu sau fără intenţie, la punctele luate de STEAUA prin execuţiile sale, la ratările lui sau loviturile magistrale care ne-au răpit clipe de viaţă(pentru a ne şterge lacriimile de bucurie sau tristeţe), la cel puţin un titlu care l-a adăugat la o zestre pe care alţii o invidiază şi contestă, să ne mai gândim la ce facem şi noi să ajutăm pe Dică şi pe ceilalşi din teren sau din tribună de lângă noi, pe umerii cărora plângem la înfrângeri sau cu care sărbătorim victoriile, să ne uităm şi la celelalte echipe româneşti sau străine cu invidie sau cu admiraţie. Mai sunt şi altele la care să ne găndim la familiile noastre, la România, la Europa, la orice altceva vreţi fiecare, la cerşetori, la opulenţii parveniţi sau nu. Suntem liberi să ne gândim la orice inclusiv la sensul vieţii.
O să trec direct la a spune că Dică însemnă deocamdată un jucător de care avem nevoie, oricât de scump ar fi acest moft, pentru că trebuie să ne bucurăm şi suferim o dată cu el. E al nostru şi al Stelei chiar dacă ne place sau nu. Nu inseamnă să îi facem statuie sau să îi închinăm ode. Trebuie să îl apreciem sau nu aşa cum este el, pentru că este Dică.
Şi orice ar spune borciştii, gigiştii, c.t.p.-iştii, tolontanii, steliştii sau orice altă turmă mai mult sau mai puţin organizată, el va rămâne Dică cu bune şi cu rele. Îl merităm şi ne merită!
Pledoaria mea se încheie şi poate avea sens sau poate fi considerată o băgare în seamă. Tot ce vreau să vă spun că am scris ce am simţit şi cred că sunt liber să o fac. Nu aştept nici laude, nici înjurături, nici aprobări sau condamnări, nic euro sau flori.
Aştept să mă shimb şi să apreciez, să înţeleg şi să trag semnale de alarmă, după cum mă taie pe mine capul.
Vă doresc sănătate şi tot ce vă doriţi.
Să ne trăieşti Dică şi să te însănătoşeşti mai repede şi să faci ceea ce stii tu mai bine, dar să te gândeşti şi la tine. Am mai avea nevoie de unul ca tine, ca Rădoi, ca MM şi ca toţi ceilalţi.

Vă mulţumesc dacă citiţi sau nu.

PS: Aprindeţi o lumânare în suflet pentru Maria Cioncan! Şi pentru ceilalţi de dincolo! Şi pentru noi cei de aici sau de mai încolo.

Radu DINU Stelist sau nu. Eu zic că sunt dar pot să fac şi mai bine

andrei (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 21:34

bravo, Cristi!

de mult ma chinuia si pe mine ideea asta: steaua pare sa aiba nevoie de „2C din 3”: Cocis, Camus, Cernat.

Punem pariu ca nu va veni niciunul?

ilie (9 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 21:39

@silviu: cocis joaca in trasnistria:d
de acord cu ce spui: jucatorii romani pe primul plan!

ilie (9 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 21:41

@same; croitoru nu e moldovean, a jucat la fcm bacau si sc vaslui, dar e nascut in giurgiu.
e prea prost ca sa fie de-al nostru:P

sandini (9 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 22:26

dl.Geambasu,bun art dar pacat ca jiji citeste rar si nu ziare! Dica este un jucator indispensabil STELEI,dar pe care fanfaronul patron nu-l va putea inlocui curind.Asta deoarece nu-l duce capul.Nu-si da seama ca,avand 1-2 mijlocasi de creatie in echipa,Steaua chiar se poate gandi la finala UEFA.Unul exista,BOSTINA! Dar,tembelul,il face in toate felurile pe acest baiat sensibil.Nu cred in Cocis sau Cernat.N-au stofa lui Dica.N-au viteza in gandire a lui Dica.Sa lobezi in viteza peste rus,la Kiev,e nevoie de mult mai mult decat sa fii finul lui mimi! Iar Cocis este la MILAN(cu gindul),zic sa-l lasam in plata Domnului. Mai degraba,Matusalem. P.S. Oameni buni hai sa ne gandim putin la MARIA CIONCAN.N-am vazut de foarte multi ani un asemenea OM! O modestie de neimaginat la ciumetii astia pe care-i iubim si care nu prea ne merita! NICIODATA NU VOI UITA DE UNDE AM PLECAT! 95% din cacanarii care-si castiga existenta din fotbal(inclusiv investitorii,managerii,e.t.c) au uitat demult! DUMNEZEU SA TE AIBA IN PAZA,MARIA!

Alin B. (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 23:09

Am observat ca lui Cocis ii place la Tiraspol. Acolo o sa si moara.Toata viata lui va evolua impotriva unor nume mari ale fotbalului gen FC Tiraspol,Zimbru Chisinau,Tiligul sau Nistru Otaci. Poate lui i se pare ca e o performanta extraordinara sa fii cel mai bun jucator din campionatul Moldovei !!!! Daca nu pleaca nici in acest an de acolo, e terminat ca fotbalist. Daca nu ai meciuri tari cat mai des, nu poti progresa. BRAVO Cocis !!!! Sa ramai la moldoveni !!!!!!!!!!!!!!

Adry (12 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 23:10

Daca vor performanta ar trebui sa aduca jucatori si sa creeze concurenta pe fiecare post,daca se accidenteza un jucator si toata echipa cade in colaps,o sa ne zbatem mereu in primele tururi ale CL.De asa performanta n am mai vazut noi de ani…….

lupu (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 23:30

Ai perfecta dreptate dar nu stiu daca ceea ce ai remarcat tu vad si cei care ar trebui sa vada (Gigi ,MM, Oli). Steaua joaca prea defensiv, nu-si asuma mai multe riscuri ( sa dea un gol mai mult ca adversarul ), ar putea sa joace cu mai multi jucatori de creatie si mai putin cu „inchizatori”. Bostina e o solutie chiar la indemina si nu ar strica incercat alaturi de Cristocea sau Croitoru in linia de mijloc a echipei pozitionat mai central , in spatele a doua virfuri clasice in lipsa lui Dica. Apropo , Radoi joaca mai bine fundas , unul care sa urce eventual cu mingea cum urca Gica Popescu ;ca mijlocaj are nevoie si de tehnica , capitol la care este sub Ov. Petre , Paraschiv sau cei pomeniti mai sus. In concluzie , mai multa incredere in jucatorii pe care Steaua ii are ( ex. Cernea) si mai putine transferuri facute aiurea . Curaj Oli !

Blu (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 23:32

Steaua a facut atata taraboi pentru aducerea lui Croitoru, de parca ar fi fost transferul secolului. Acum Steaua sa joace cu croitoru, de ce cauta inlocuitor pentru Dica?! Daca tot a tinut cu dintii de el, macar sa-i dea omului o sansa.

Iar Olaroiu e de-a dreptul haios. A declarat imediat dupa accidentarea lui Dica, ca echipa era dependenta de el doar inainte… La fel ca si Dica, Steaua a ramas intr-un picior. Cu Croitoru inainte fratilor!

Si altceva suspect. Cum a ajuns Dica la Bologna, cum au aparut stirile cum ca saptamana asta trebuia sa se fi transferat la Lens sau Fiorentina, dar vai Doamne, din cauza accidentarii au cazut toate ofertele. Ori am eu amnezie, ori inainre ca el sa se accidenteze s-a scris in toate ziarele ca Dica raamne la in Ghencea si ca toate ofertele fabuloase mentionate in presa erau doar fantasme de-a lui Meme…?…

DINAMO (10 comentarii)  •  22 ianuarie 2007, 23:43

Prea mult rau a facut a facut jiji si mldoveanul de mimi …au vazut ca nu pot face o echipa mai buna ca DINAMO si au inceput sa strice transferurile lui DINAMO . Ei naaa… dupa sufletul lui a primit un cadou de la CEL DE SUS ! Acum sper sa se potoleasca ca intodeauna este loc si de mai rau .Despre dica bun jucator …imi pare rau ca s-a accidentat , oricum are bun simt shi pt. asta il apreciez .

Comentează