Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Globalizaţi şi nervoşi

Mari scriitori şi oameni de spirit s-au aplecat asupra fotbalului, dedicîndu-i ode. Impactul sportului rege era înnobilat astfel şi ridicat la rang de artă. Personaje grele ca Llosa şi Camus, ca Bohr ori Sabato ne spuneau că, dincolo de popularitate, […]

luni, 15 ianuarie 2007, 7:50

Mari scriitori şi oameni de spirit s-au aplecat asupra fotbalului, dedicîndu-i ode. Impactul sportului rege era înnobilat astfel şi ridicat la rang de artă. Personaje grele ca Llosa şi Camus, ca Bohr ori Sabato ne spuneau că, dincolo de popularitate, fotbalul produce emoţie şi frumuseţe. Violonistul Nigel Kennedy nu s-a sfiit să-şi mărturisească apartenenţa ultras. Şi ajungem la violenţă, faţa întunecată a neprihănitului fotbal.

Ştiam. Ştim, dar nu ne place să o recunoaştem. Dar nu ştiam că face prozeliţi. Că pe negîndite s-a produs fotbalizarea handbalului. Şi a tenisului. Că la Melbourne, la porţile arenei Rod Laver, s-au bătut galeria croată cu galeria sîrbă în numele unei rivalităţi vechi de cînd Balcanii.

Jankovici, Ljubicici sau Ancici sînt doar pretexte. În focul cupelor europene ale sportului cu mingea mică cresc orgolii inflamate. Schimbul de replici dintre Gheorghe Tadici şi Mariana Tîrcă are consistenţa şi, vai!, savoarea unui duel verbal dintre MM şi Borcea. În fotbal, dar unul pe care îl credeam altul, Capello ridică degetul mijlociu, iar Rijkaard dă cu pumnul în copertina băncii de rezerve. Lumea e tot mai nervoasă. Sportul s-a fotbalizat, iar lumea s-a globalizat. Vom mai fi în stare să ne tragem puţin răsuflarea?

Comentarii (61)Adaugă comentariu

JM (9 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 21:19

Llosa, Camus, Bohr, Sabato sunt „personaje”??? Patetic…

Razvan Prepelita (5 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 21:27

Copii din Sierra Leone vitime ale razboiului civil si care au incins o miuta sprijiniti in carje intr-un singur picior sa inzteleg ca sunt partea buna sau rea a fotbalizarii ?

Martin (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 21:35

„Personaje grele ca Llosa şi Camus, ca Bohr ori Sabato ne spuneau că, dincolo de popularitate, fotbalul produce emoţie şi frumuseţe.”

De unde aveti informatia asta?
Va referiti cumva la Niels Bohr? Sunt chiar curios ce spunea Bohr despre fotbal. Eu stiu doar de contributiile lui la mecanica cuantica.

Gabinho (9 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 21:50

baliverne. slabut.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 21:58

Martin
Ca si Albert Camus, Bohr, Niels Bohr, ca sa zic asa, a jucat fotbal. a fost portar, ca si marele romancier francez, iar legenda spune ca atunci cind se plictisea, scria formule fizice/matematice pe barele portilor. E cu siguranta si literatura si adevar in toata povestea, important este ca lor, acestor oameni importanti nu le-a fost indiferent fotbalul. Ca altor „intelectuali subtiri”. Multumit de raspuns?
Razvan Prepelita
Banuiesc ca partea buna, tu ce zici?
JM
De ce patetic, maestre, nu am folosit termenul in sens peiorativ, ci cu totul pozitiv! Ei chiar au fost niste mari personaje ale culturii si stiintei universale, n’est ce pas? Mais, asa e atunci cind e sa ne puta orice scrie unu’ Geambasu! Gresesc?

colt1504 (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:04

Niels Bohr a avut 11 sau 14 prezente in echipa nationala a Danemarcai, ca portar! Cel putin asa ne-a povestit profu de fizica 🙂

florin (94 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:09

mie mi’a placut articolul, habar nu am avut ca Bohr a jucat fotbal.
eu am jucat handbal si m’am simtit excelent in cei 6,5 ani de juniorat la club sportiv, plus cateva realizari, insa acum sunt in ale matematicii si economiei. si as juca oricand o partida (de handbal, fotbal, tenis). dar partea cu bunul simt e greu de realizat in sport, insa nu stiu daca e chiar un fenomen global. eu cred ca globalizarea influenteaza mai mult raspandirea informatiilor.
si vorba aceea, cand il vezi de 10 ori intr-o zi pe Zidane ca da cu capul in piept, si tu joci la o echipa, ce ti-e sa dai cu pumnul intr-un geam? nu tot nervi se cheama?

st anger (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:09

bun articol
si ca opinie si ca informatie (am mai aflat ceva nou)

arthur (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:11

frumos articol!!

Razvan Prepelita (5 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:16

Oare de ce respectivii copii nu sunt prezentati jucand un alt sport ? Sa fie oare ca fotbalu ar fi cel mai mediatizat ? Adica fotbalizarea ..mama ei de fotbalizare…vezi ca are si parti bune 🙂

data (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:23

Cred ca JM se referea ca sunt personalitati, nu personaje. Personaj e Pristanda in opera lui Caragiale, dar asta nu il face personalitate, la fel cum Fermi e o personalitate a fizicii, si nu vad cum poate fi redus la personaj.

data (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:26

Stiu ca , teoretic, are si acest sens cuvantul personaj, dar e mult prea putin folosit in acest sens. de obicei , cand este folosit cu referire la persoane reale are o tenta peiorativa.Asa ca poate nu este cel mai potrivit.

Jiji (9 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:39

Din ce-am inteles „io” parca nu diferentadintre personalitati si personje era subiectul articolului.Da’ chiar ,care este subiectul articolului?!

Alex (36 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:41

Domnule Cristian Geambasu intr-adevar ajungem la violenta numai gandindu-ne la balonul rotund si peticit..dar oare gandindu-v-ati vreodata ca presa si oamenii ca dvs au rolul principal in acest amalgam sportiv care produce in ultima instanta violenta? Vad ca nu va sfiiti domnule geambasu sa raspundeti provcarilor…kiar ele si cu sens peiorativ, dar cine va da domnule Geambasu dreptul de a va expune parerea jurnalistica si total subiectiva?…(oricine poate fii jurnalist domnule Geambasu…asta nu inseamna ca violenta din orice sport nu este meritul acelor jurnalisti, asemeni dvs, care cred ca prin exprimarea lor jurnalistica influenteaza cititorii).Va ascundeti in spatele cuvintelor..nu ati cunoscut personaje precum camus sau bohr..deci nu le expuneti parerile(pe care nu le cunoasteti) in public..aveti multe „violente” de invatat de la fotbalul pe care pretindeti ca-l cunoasteti..

Dinny (405 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:43

Cristian
De ce a trebuit sa folosesti sintagma”intelectuali subtiri”…????
Te deranjeaza daca unor intelectuali desavarsiti,nu le place sportul sau fotbalul in particular ?
Sunt atatia oameni obisnuiti(adica..in afara intelectualilor…)care nu iubesc fotabalul…..
Se desprinde o usoara ironie la adresa acelor intelectuali….
Pai ce te faci ? Ca si tie iti place sa te consideri…unul ..mai subtire !…Nu ?
In ceace ma priveste ..ca inginer..nu pot decat sa-ti spun….o zicere:…se zice ca la o masa,stateau odata…trei intelectuali si un inginer……
Eu am imbunatatit bancul,optand pentru formula….4+1…ca sa-l pun pe inginer de doua ori in situatia de-a fi in ….plus !

Dr@Gosh (37 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 22:48

fotbalizare sau globalizare, eu vreau sa stiu mai multe despre o culturalizare a fotbalului…nu m-ar deranja nici sa mai aflu ce personalitati din lumea stiintelor si a artelor au avut tangente cu acest fenomen, fie ca au jucat, fie ca au sustinut sau fie si numai ca au simpatizat cu vreo echipa sau pur si simplu le-a placut fotbalul…mai culturalizati masele, domnilor gsp-isti, mai imprastiati si astfel de informatii…poate dak mai afla copii ca si oameni destepti din istoria stiintei si artelor au placut fotbalul la fel de mult ca si ei atunci vor avea si ei mai multa disponibilitate sa imbratiseze pe langa fotbal si stiintele sau artele…incercati sa impulsionati tineretul care va citeste si care adora sportul sa fie mai interesati si de activitati care poate acum li se par mai putin placute…eu zic sa incepeti prin a reedita din volumele lui ioan chirila sau prin a incerca sa scoateti impreuna cu o editura editii in romana a cartilor scrise de scriitori straini cu subiecte sportive…

incercati si altceva decat femei dezbracate si scandaluri!!! va rugam noi, romanii care au renuntat sa mai citeasca gazeta satui de atat de putina valoare publicistica in paginile cotidianului gsp…

dxx (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:04

Sportul s-a fotbalizat?Nu cred. Sportul s-a afacerizat. Fotbalul a fost primul vazut de noi in Europa(oare cum o fi fotbalul american, golful si hokeyul?). Cand se va ajunge si in sporturile noastre pamantene la mii de timeouturi, astfel incat un meci sa fie compus in principal din reclame atunci sa ne plangem. Pana atunci sa ne bucuram ca mai exista rivalitati (din pacate unii le folosesc drept scuza pentru violenta lor nativa) si din cand in cand spectacol. Recunoaste, domnule Geambasu, ca ai fost entuziasmat sau ai suras de curand in timpul unui meci.

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:15

Alex
Sincer, dar foarte sincer, nu am inteles ce vrei de la mine. parca ma acuzi ca m-as ascunde in sptele unor cuvinte (care-s alea?), ba ca as provoca la violenta (unde, draga domnule?). In general pare ca ma acuzi de ceva, dar nu stii nici tu foarte bine de ce. Puteai sa zici: Nu mi-a placut articolul si gata. Punct. Nu era mai simplu?
Dinny
Stii de ce am folosit-o? Pentru ca majoritatea resping fenomenul apriori, le miroase rau inainte sa faca minimul exercitiu de a vedea despre ce este vorba si de-abia apoi sa fie dezgustati. Nu am nici o problema cu oamenii care nu au organ pentru fotbal (sport in general). Doar ca, mi se pare mie, le lipseste ceva. Mai exact, pierd ceva si nu stiu ce pierd. Si ti-o spun in calitate de inginer (mois meme) cu privirea inteligenta, care a ajuns sa se si exprime, desigur, nu la inaltele standarde ale Circotasilor.
Dra@Gosh
Pai chiar asta incercam si noi prin articolele de opinie si indraznesc sa zic si prin acesta. Apropo de globalizare si de efectele ei alienante, ce zici de nick-name-ul tau care contine un @ in loc de un „a” pur si simplu. Vezi cit de usor e sa arunci pietre si sa tii prelegeri despre prezervarea valorilor?

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:16

dxx
Ai dreptate, nici eu nu spun altceva. Si nu am nevoie prea mare de entertainementul american. sa fie la ei!

Dinny (405 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:34

Cristian
Eu mergh mai departe si spun ca sportul este o forma superioara a vietii…si ca sporturile de echipa au un farmec aparte,depasind puterea combinatorie a masinilor…fie ele si computerizate….DAR…admit….fara vreo consideratie sau compasiune…ca sunt oameni care preocupati de rafinamente perfectioniste si avand sensibilitati aparte…..pot trece pe langa fenomenul sportiv simplu …si neutru ! Atata tot !
La tine mirosea a ceva…..peiorativ !

Martin (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:37

Sunt multumit de rapuns. Chiar nu stiam ca Niels Bohr a jucat fotbal.
Domnule Geambasu, va recomand sa scrieti un articol despre oameni celebri, gen Bohr, care au jucat sau le-a placut fotbalul. Cred ca ar fi interesant.
Din cate am auzit Papa Ioan Paul al II-lea se uita la meciuri de fotbal. Dar nu stiu cu ce echipa tinea.

genial american (260 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:38

prea multi nervi de la globalizarea asta…

PASAREL (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:41

ESTI DE TOT K…DINAMOVISTU’ !!!
un art. de rah.,pacat….

Adry (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:42

Si Camil Petrescu a scris cronci despre fotbal el fiind un fan al acestui sport.Izbugnirile violente vin din natura umana,iar sportul este doar un pretext.Fotbalul a fost mereu un sport popular,globalizrea lui a venit odata cu dezvoltare intensa a mijloacelor de comunicare in masa.

dxx (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:42

Martin, Papa Ioan Paul al II-lea a jucat fotbal. A fost portar. Spre rusinea mea am uitat la ce echipa. Oricum in Polonia.

Adry (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:44

Papa Ioan Paul al 2 lea a tinut cu Lazio Roma

Dinny (405 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:44

dxx
la o echipa anonima….ceva de liga 4-a…a 5-a….

rizocel (61 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:50

slab articol !

madalin (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:53

Mie chiar mi-a placut articolul dvs, deoarece am aflat un lucru nou, Bohr – fotbal, de aceea m-as bucura (probabil n-as fi singurul) ca pe viitor sa introduce-ti in Gazeta o rubrica cu „stiati ca …”

dxx (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 23:57

madalin Says: ……. pe viitor sa introduce-ti in Gazeta o rubrica cu “stiati ca …”
Corect, ca am uitat cum il chema pe fizicianul care a calculat cum se bate lovitura libera cu cel mai bun efect si ce efect se da mingei ca sa dai gol direct din corner.

JM (9 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 0:41

Cum spui tu…

MirceaZ (34 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 1:04

In aceeasi ordine de idei, si Lucian Blaga a scris despre fotbal – daca nu ma insel, aparea in gazeta articolul scris de el (acum sper sa nu fi fost la concurenta).
Ma gandesc c-ar fi bine sa ingropi securea razboiului cu carcotasii, ca nu-s asa rai cum zici tu, desi in mare iti dau dreptate (fara sa stiu despre conflict decat ce-am citit intr-un articol de-al tau: „imi mirosea” a lucruri nedrepte pe care le-ar putea face ei). Cel mai periculos lucru e ca o sa ajungi sa pari un personaj (ca tot e la moda termenul) lipsit de simtul umorului, ceea ce ar fi destul de bizar pt un om care arata prin articolele astea ca e inteligent. Plus de asta, genul asta de intepaturi inter-ziaristice (presupunand ca ei sunt ziaristi) nu prea intereseaza publicul larg. Sub pretextul perpetuarii utilizarii dreptului la replica o sa se ajunga la o disputa pe care nimeni n-o s-o mai diferentieze de una intre doua catze, in ciuda continutului. Recunosc ca n-am mai vazut emisiunea lor de vreo doi ani, dar din cate stiu din perioada in care ii urmaream, sunt printre singurii care mai trag semnale de alarma privind ceea ce ar trebui sa fie bunul simt si bunul gust, al carui aparator te declari si tu in motto. Au mai fost si altii nedreptatiti de emisiunile lor si totusi au ajuns la un fel de reparatie morala ulterior. In fine…noi astia de pe aici am prefera sa citim articole de astea si raspunsuri asemanatoare ca stil si continut, pe blog.
O seara faina si mai multi ochi spre Australia! in perioada asta, ca vad ca daca nu joaca si nici nu se transfera Dica, a ajuns sa joace fotbal Nils Bohr 😀 (la figurat, evident).

reddog.constanta (32 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 2:06

DINAMO CAMPIOANA!

Stelistu (8 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 3:40

Fara discutie, folosiea cuvantului personaj in contextul articolului este corecta.
Chiar sunteti ata de multi care nu stiati ca marele fizician Bohr a jucat fotbal?
Noroc de comentariul la obiect al lui reddog de ctantza, ca altfel am putea, Doamne fereste, sa ajungem la discutii civilizate.

roach (52 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 5:19

Buna pauza asta competitionala (pt unii). Orgoliile se mai linistesc, la fel simpatiile pt una sau alta din echipe. Shi oamenii incep sa-si aduca aminte de ce s-au facut jurnalisti de sport. Mie unul imi place.

Sper, d-le Geambasu, k n-am mai fost rautacios, n-am scos un cuvant de dl. Ioanitoaia 🙂

roach (52 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 5:24

O singura observatie. Nu cred k se pot compara duelurile verbale dintre Tadici-Tarca cu cele dintre Meme-Borcea.

Tadici shi Tarca sunt oameni care au avut shi au performante in sportul lor, niste profesionisti adevarati, care chiar daca au schimburi de cuvinte care uneori au savoare, de cele mai multe ori se invart in jurul muncii pe care au depus-o in teren sau pe marginea lui.

marius (8 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 7:44

bai geambasule, de ce nu faci misto de transferul lui lobont? ne obisnuisem sa
vezi mereu lucruri rele in absolut tot ce facea dinamo? oricum tot un bulangiu care ar trebui omorat ramai.

misha (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 9:00

si papa ioan paul ll a fost portar.

cristian.geambasu (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 9:08

Pt. marius: fara a te cunoaste, nu am mari dubii ca ai fii un individ mediocru, ignorant si stupid. Gresesc?

Danielle (48 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 9:10

Dle Cristian Geambasu

Raspunsul e DA !
Trebuie sa zambim mai des.Daca nu stim,invatam!

http://nandos.wordpress.com/

Practicam,urmarim sau scriem despre sport.Sa nu uitam ca pana la urma fotbalul de ex,este doar un joc.Un spectacol.Dintosul Ronaldinhio pare singurul care isi mai aduce aminte de lucrul acesta.Este cel care a creat sintagma”Fotbalul cu zambetul pe buze”.

FOTBALUL CU ZAMBETUL PE BUZE (48 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 9:12

Pentru „lumea tot mai nervoasa” despre care vorbeste Dl Cristian Geambasu. 🙂

elle (206 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 10:06

acelasi lucru putem spune si despre ziarele de sport …de foarte mult timp au incetat sa mai fie de sport ..sunt de scandal , de barfa etc…sport in adevaratul sens al cuvantului ….nu trei cuvinte despre ce s-a intamplat efectiv pe teren si restul parada de neveste , masini etc..
Totul se schimba …dar voi vedeti doar paiul din ochiul altuia..tpic pt gsp si pt ziaristi in general..

Unde-l tarasferam azi pe Dica? (2 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 11:37

Da. Suflarea de pe urma. ‘ra-ti ai dreaq cu globalizarea voastra. Unde pleaca azi Dica? AUuuuuuuuud?

NYC (357 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 11:45

cristian.geambasu Says:

January 16th, 2007 at 9:08 am
Pt. marius: fara a te cunoaste, nu am mari dubii ca ai fii un individ mediocru, ignorant si stupid. Gresesc?

culmea ar fii sa-ti raspunda „NU”:))).

Unde-l tarasferam azi pe Dica? (2 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 11:53

cristian.geambasu Says:

January 16th, 2007 at 9:08 am
Pt. marius: fara a te cunoaste, nu am mari dubii ca ai fii un individ mediocru, ignorant si stupid. Gresesc?

Daca intr-adevar esti Cristian Geambashu am 2 observatii.
1. Te mentzii in linia de la Sf Ion.
2. Din toate posturile tomai lui Mariu ai gasit de cuviintza sa-i raspunzi?

Christiansen (6 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 11:55

Lumea schimba vitezele foarte des … totul e mai rapid … daca in anii 70 Garincha avea 7-8 secunde sa decida ce va face cu mingea, acum Ronaldinho trebuie sa se hotarasca in aproximativ 1 secunda … presingul e nimicitor … pe teren si in afara lui. Cine rezista va culege laurii …

web (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 11:56

nu. siva fi si mai rau mult mai rau

luxcor (51 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 12:08

Personal nu sunt de acord cu ideea prin care se sustine ca tot globarizarea este de vina si pentru aceste accente, deseori dramatice si huliganice, ce apar din ce in ce mai des in fotbal si nu numai … Globalizararii ii pot fi puse multe in carca multe bune sau rele, ca oricarui lucru nou sau vechi, dar repet asta nu … Violente au existat in sport, in teren si in afara acestuia, de la aparitie … Fair Play este un cuvant care nu exista in acele vremuri … latina sau greaca limbile a doua popoare cu sange vulcanic erau mult mai la moda pe atunci … Identificare acesta este cuvantul care ar trebui sa sustina teoria mea … Stau in cartierul Ghencea, pe Stefan cel Mare sau sub Podul Grand aproape obligatoriu ma identific cu echipa din cartierul sau strada respectiva … si chiar daca nu stau in cartierul respectiv spun sus si tare – sunt stelist, dinamovist, rapidist – astfel incat atunci cand giani chirita intra tare la paraschiv ma simt obligat sa intru si eu tare in anumiti fani ai echipei adverse …
La nivel macro situatia este si mai dramatica pentru ca, indiferent de sport, daca sunt croat, sarb, muntenegrean, sloven spun tare sa ma auda toata lumea – aceasta este echipa mea nationala – marile razboaie duse in decursul timpului coboara pentru cateva zeci de minute in arena si pentru cateva ore in afara ei …
Cu cat o echipa nationala sau un jucator ajunge mai sus, doamne fereste intr-o finala, se dezgroapa securea razboiului … se scoate istoria de la naftalina … se cere inca o data razbunare …

Aceste manifestari vor disparea complet atunci cand, intr-un final fericit, omul va putea fi clonat … cateva ajustari minore cateva gene schimbate si gata … in sfarsit liniste … cum aceasta teorie tine de SF … singura teorie pe care o sustin este aceea prin care, se spune, ca suma viciilor ramane intotdeauna constanta …

Vagabondul nu este o fiinta facuta pentru cumpatare … se poate lipsi de tot atunci cand nu are nimic … dar atunci cand are se razbuna pe clipele blestemate …

andy (99 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 12:16

hai Dinamoooooooooooo

jj (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2007, 12:45

Sunt fan Dinamo, sunt fan Geambasu, dar „ai FII un individ marunt etc” tot gresit e scris. Sper ca a fost doar o eroare de tastare. Sau poate ca respectivul avea mai multi fii: unul marunt, unul mediocru etc

Comentează