Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Lobby pentru Loby

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut […]

duminică, 14 ianuarie 2007, 6:30

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut însă Adrian Mutu. Colegul florentin a bătut şaua cît să priceapă Bogdan. Nu întoarcerea în România înseamnă un pas înapoi, ci fiecare zi petrecută în dolce far niente la Florenţa. Cînd ai de ales între a rugini în cel mai tare campionat din lume şi a străluci în al 10-lea, nu trebuie să stai prea mult pe gînduri. Drumul înapoi nu este întotdeauna acela al înfrîngerii. A surprins tonul calm, neostentativ al lui Adrian, al omului care pare să fi înţeles, în sfîrşit, sensul profund al carierei de fotbalist.

Pe hîrtie, miroase a eternitate. Contract pe 4 ani şi jumătate în fotbal înseamnă o eră geologică. 320.000 de euro pe sezon. Bani buni. Declaraţii optimiste din partea conducerii, satisfacţia nedisimulată a coechipierilor, sătui de coabitarea slavă şi slabă cu Gaev, comediantul involuntar de pe White Hart Lane. Mai mult ca sigur, simpatia suporterilor, plictisiţi de experimente, provizorat. Nu mai rămîne decît să vedem cum primeşte Lobonţ însuşi noua sa destinaţie.

Pentru că Bucureştiul poate fi la fel de frivol ca Amsterdamul şi măcar la fel de decadent la Florenţa.

Pentru că Dinamo îl ajută ca să se ajute. Gesturile filantropice lipsesc în Groapă şi poate nu-i rău că se întîmplă aşa.

Lobonţ nu vine în Ştefan cel Mare la sanatoriu, ci la o echipă obligată să confirme, să cîştige, să impună şi să stingă antipatii. Încă o dată, bătrîna pildă a fiului rătăcitor, în cinstea căruia s-a tăiat viţelul cel gras, funcţionează. În cazul lui Bogdan, la nivelul salariului, peste al tuturor celor care în timpul exilului portarului au mîncat salamul cu soia şi purceluşii de lapte de la „Doi Cocoşi”. Ferească Sfîntul ca Bogdan să-şi prelungească letargia şi în cele 15 etape de campionat ori în meciurile contra Benficăi!

Reflex, simţ de anticipaţie al fazei, excelent joc cu piciorul, comunicare cu propriii apărători. Vulnerabil la duelurile cu giganţii, momente de reverie. Aşa arată Lobonţ cel pe care îl ştiam acum cîţiva ani. Un portar redutabil. Portarul naţionalei. Băiatul blond care contribuia la titlul din 2002, revenit pe atunci din vestiarul suprapopulat al Ajaxului. Nu ştim însă cum arată Lobonţ versiune 2007. Să fim pozitivi, îndeamnă Hagi. Ca şi mersul pe bicicletă, vechile (bune) deprinderi nu se uită. La asta ar trebui să se adauge asumarea intimă a condiţiei de tată. E cumplit ca prin ochii copilului tăi să citeşti sentinţa ratării. Uneori, un astfel de resort face mai mult decît toate salariile şi primele de obiectiv.

Comentarii (218)Adaugă comentariu

redmania (16 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:36

@Rassdaqh

ce steag le-am mai furat la ultimul derby ? nah ca m-ai prins…

dinamorlando (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:37

Super Dinamovista
Sper ( sincer ) sa aiba norocul sa prinda Sevilla in cea mai slaba forma si sa mai aduca puncte Romaniei,dar cand ma gandesc ca iar nu-si vor mai incape in piele jokerul ala de mm si razboinicul sef,parca imi vine deja sa vars.Cat despre sezonul urmator,se schimba treaba,imi doresc din suflet ca rapid,cfr sau poli (nu neaparat in ordinea asta) sa termine returul asta pe locul 2 si atunci sa vedeti ce boala si ce spume va face OIERazboinicul . :)):)):))

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:42

@dinamorlando:

Nu cred ca „accepta” JIJI si stelistii sa termine astia pe locul 2!!!
Stai linistit…
In plus, rapid sunt cam vai de capul lor in retur (le-a plecat si karamian…n-au avut bani sa-l tina…), au terenul suspendat 3 etape!

redmania (16 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:50

Clasament final 2007 :

1.Dinamo
2.Rapid
3.CFR
4.Steluta

iar poli sa castige Cupa Romaniei :))))

bad_dog (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:56

nea geambasule, te-a tras ioanitoaia de urechi de scrii asa frumos la adresa lu’ dinamo…. zi mersi, eu te zburam din secunda 0.1 dupa articolul ala cu bangoura….
ti-am mai spus, era si un pic de rasism pe acolo. vezi ca suntem in ue si orice ‘bangoura bau-bau’, ‘bangoura bu-hu-hu’ sau mai stiu eu ce exprimari se pot pedepsi aspru…. ai grija pe viitor. ai vrut in ue, atunci invata sa fii ‘politically correct’.

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:00

@redmania:

Glumesti daca crezi ca momentan vreuna din echipele astea au fata de liga!!!
Nici macar Rapid (ai vazut ce am spus mai sus…)!
In primele 3 meciuri din retur au „acasa” si cu poli timisoara si cu steaua, asa ca atunci cred ca se cam decide locul 2…
In plus a ajuns Buga sa ceara bani imprumut de la JIJI, vai de mama lor…

De turnu’ babel de la Cluj ce sa mai zic?
Daca voteaza astia legea aia ca nu ai voie cu mai mult de 3 extracomunitari pe teren…s-au fript!!! (ei au vreo 6)!

Iar Iancu the Hutt la cati bani aiurea a bagat in echipa aia trebuia sa castige cel putinh cupa UEFA pana acum!!!
Omul ala nu e sanatos la cap!!!
In curand il ajung in campionat saracii de la craiova sau vaslui (as rade enorm de el, desi locuiesc in Banat!!!)!

dinamorlando (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:07

Dodo
Sunt un pic contrariat???Tu de fapt suporterul carei echipe esti?

butelie (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:07

cu lobont sau fara dinamu tot si-o „fura” de la benfica! in ceea ce priveste campionatul lupta s-a sfarsit…! din pacate mizeriile cu urechii si coada pot sa-si treaca inca un titlu muncit cot la cot cu corpodean in palmares.

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:09

@dinamorlando:

Al stelei, dar nu sunt ultras sau fanatic!
Imi place sa cred ca vad lucrurile realist!

Rassdaqh (20 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:21

@redmania

tineretului korps…cum draq sa nu stii? de aia a si iesit macelul ala..

rosi46 (8 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:28

dodo s-ar putea sa gresesti pt ca cei de la cluj sunt portughezi si portugalia este tara comunitara,plus treaba cu buga nu-i chiar asa cu o cinta ciobanasul camatar

CRS (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:31

citind cele scrise mai sus nu pot sa ajung decat la o singura concluzie… doamneeee da’ frustratzi mai sun shi dinamovishtii ashtia :O

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:32

@rosi46:

Nu cred: au vreo 2 bolivieni, vreo 2 sarbi, un moldovean (frunza) si poate ca am mai uitat unul! Cam multi!
In plus portughezii aia nu sunt supervalori (a mai fost unul Carlos pe aici…)!
Sunt curios ce limba vorbesc in teren!!!

Nici dinamo nu sta prea bine cu Ze kalanga, Vrajikovici, nu stiu letonii daca fac parte din UE (am vazut ca a mai venit un coreean si un brazilian in probe…)!

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:34

@rosi46:

JIJI nu minte!
Buga a venit la el sa-i ceara bani (eu cred chestia asta…)!
Ca era vb. de un acont pt. a veni la steaua nu o cred (mai ales ca nu ar avea loc la steaua…turul asta nu a facut nimic Buga…in plus e sub Thereau, Badea, iacob sau Dica…zic eu…)

dinamorlando (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:35

Evrika!!! Am trait s-o vad si pe asta,un stelist care nu e becalizat.Sau tu ti-ai revenit?Nu are importanta,ma bucur sa vad ca mai sunt si stelisti normali si nu doar indoctrinatii care nu stiu nimic decat sa ridice in slavi aberatiile unui nebun.De fapt doi,dar ala (mm) e nesemnificativ.

CRS (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:40

de fapt majoritatea stelishtilor nu sunt „becalizatzi” becali este un rau necesar shi fara el steaua ar fi in faliment, banii lui ne cumpara rabdarea shi tolerantza

alex (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:42

# CRS Says:
January 15th, 2007 at 1:31 am

citind cele scrise mai sus nu pot sa ajung decat la o singura concluzie… doamneeee da’ frustratzi mai sun shi dinamovishtii ashtia :O
———–

Pt ca universul vostru se`nvarte in jurul nostru
Pt ca traiti pentru noi si nu pt echipa voastra
Pt ca fara noi ati fi mereu tristi
Pt ca momentele voastre fericite ni se datoreaza
Invidiosilor sa strigam impreuna : Multumim STEAUA ca existi!
:)) :))

rosi46 (8 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:46

@ dodo; asa-i prietene ,de sirbi am si uitat,apoi inseamna ca romani nu mai au loc in 11 -le de la cluj.cit despre jiji ,a mai zis el multe dupa care s-a ajuns la tribunale si procesele l-au costat ceva pe ciobanas+ ca nu prea se zice de impresarul lui buga ,eu cred ca el este cel mai nimerit pt a lamurii situatia nu pentru noi chibiti cit pt buga care este intr-o situatie destul de grea

gigi (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:54

rosi46 : bai..tu esti vanghelie 2! „buga care este” :)) sau marean se’ntoarce :))

cristy (124 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 1:55

in sfarsit un articol mai bunicel,recunosc ca te-am mai si injurat mai ales atunci cand ai scris articolul despre Bongoura.Dar nu trebuia sa te iei de bietul om .Oricum dinamo la ora asta deja are cel mai tare lot din romania,si e gata sa se bata de la egal la egal cu granzii europei.
Hai Dinamo!

same (63 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 2:23

Hai sa fim seriosi !

Un singur lucru major l-a transferat pe Lobont la Dinamo. Mutu, intr-adevar, dar lins la culme, pana la delir de catre Cristi Borcea. Domnul Borcea e expert in asa ceva. Cu dinamovismul lui frenetic, chiar patologic uneori , il suna si-l linguseste, il alinta pe Mutu in fiecare zi, si asta nu de ieri de azi, de cand vroia sa-l transfere pe Lobont. Nu. El o face demult. Practic cam de cand Mutu intrase prima oara pe portile clubului Dinamo, si a acceptat sa joace la acest club, in ciuda faptului ca el a fusese stelist de mic. ( vezi disperarea cu care a plecat din lotul lui fc Arges, antrenandu-se prin parcuri pana nu devine coleg de echipa cu Catalin Munteanu, bunul sau prieten de atunci de la nationala de tineret). Si asta Borcea o face nu numai cu Mutu, ci cu orice „caine rosu adevarat”, amintindu-le permanent „ce caini sunt ei”, „pana la moarte”…. ca nu se vor face niciodata altceva… etc, varandule in telefon tot felul de sloganuri si mentalitati usor anacronice zilei fotbalului, doar de a-i injecta tot timpul cu sange de caine si de a nu se intoarce vreodata (Doamne fereste!) la alta echipa in tara decat Dinamo.

Domnul Borcea e expert in a umbla, se zice cica „la sentiment”. Ii ia la „sentiment” pe cainii adorati pana la paroxism. Si ii tot roaga si se chinuie, pana ii dispera si ii convinge, acestia mai mult de disperarea vazuta pe chipul acestuia.

Se cunosc telenovelele traite de-a lungul timpului, unele reusite, altele mai putin. Revenirile din strainataturi ale unor „caini adevarati” de care Borcea s-a tot rugat si rugat: Mihalcea, Ciobotariu, Barcauan si Alexa, Danciulescu. Toti acestia au trebuit sa renunte la o parte foarte insemnata din salariile lor curente, pt a reveni, la insistentele plangacioase si pline de „sentiment”, dinamovistic, canin, lugu-lugu, luati cu binisorul ( „mai iti aduci aminte cum tu ii dadeai gol Stelei, ehe, vremuri…., nu vrei din nou” etc) , linsi si spalati de saliva si de lacrimile tanarului Cristi, acestia , nici ei nu prea stiu bine cum, au acceptat sa revina la Dinamo, renuntand la o parte f insemnata a contractelor lor……. calcandu-si pe suflet, ei stiu cum…….., a se vede si cazul Alexa, care a renuntat chiar si la o oferta hipertentanta din partea rivalilor, muscandu-si degetele, caindu-se si rascaindu-se, numai el stie cum….., dupa numai 6 luni, a fost aruncat afara, cu tot cu faima refuzului pt contractul chinezilor …

Mai exista insa si alta categorie de jucatori, lingusiti si alintati de C. Borcea. Cei ai caror promisiuni terne de a fi lasati sa plece in occident, in sfarsit in fotbalul mare, se amana pana catre sfarsitul carierei. Vezi Florentin Petre. Si Claudiu Niculescu. Acum si Claudiu a depasit 30 de ani. Borce tot isi arunca limba plica cu saliva pe obrazul lor de caini, luandu-i din nou si pe acestia „la sentiment”, ce caini adevarati sunt ei, la anul, gata ii lasa, dar ce te faci ca vin cupele europene, Ch L., si tot mai e rost de stat, si ii tot convinge cu vrajeala, privandu-i pe acestia de salarii demne de valoarea lor reala, sau de demnitatea de a juca si ei intr-un campionat care conteaza cu adevarat. Cine are de pierdut? Borcea? Da de unde? Poate cine stie niscaiva saliva. In rest? Bineinteles jucatorii. Care si-au tot amanat interesele personale de dragul lui Cristi, „cainele adevarat”……

Intr-adevar Dinamo nu face acte filantropice! Ei doar ii roaga in schimb pe jucatorii ce slujesc clubul sa faca ei acte filantropice, renuntand la parti halucinante din salariile lor in schimbul unor sarutari calde si pline de saliva ale lui C. Borcea.

Cat or sa mai tina astfel de mici misculatii, tertipuri balcano-carpato-danubiene-bratul borcea ? Cat ? In lumea fotbalului de reala performanta si profesionalism in care vrem sa intram? O luna , doua , un an , poate doi. Se va ofili de la sine asemenea strategie libidinala de cooptare a jucatorilor la un club profesionist. Desi astfel de stratageme nu contest ca au si dat roade.

Desi imi pare rau pe undeva de ce se intampla la Steaua, comparativ cu campaniile de „recuperare” a cainilor pierduti, Steaua totusi nu are „in program” astfel de „recuperari” post-exil ale fostilor ei mari echipieri. Vezi Catalin Munteanu, Dennis Serban, Adrian Ilie, Laurentiu Rosu etc. Steaua nu prea crede in asa ceva desi regret ca macar nu incearca, dar cel putin ea nu isi lacrimogeneaza jucatorii, fortandu-le mana pe considerent „sentimental”, de „fosti” , inmuindu-i telenovelistic, doar pt a-si mai reduce considerabil propriile lor salarii. O singura exceptie a fost, si asta caci inca era vorba de epoca Piturca. : Dorinel Munteanu. Dar si atunci Steaua s-a respectat, oferindu-i batranului un salariu mai mult decat respectabil, evitand vreun soi de sentimentalism, dorind sa recompenseze mai mult decat echitabil dorinta lui Dorinel de a juca in Ghencea.

Vremea va trece repejor, si in scurt timp vom vedea destul de limpede cam ce tip de manageriat, dintre cele doua, va subzista pe viitor.

same (63 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 2:28

erata: cei „ale” caror promisiuni…..

redmania (16 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 2:51

@Rassdaqh

Sincer nu stiam…acum poti sa spui si cum l-am luat 🙂

redmania (16 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 2:55

@same

Mutu a vrut la o echipa din Bucuresti si nu special la vreuna. Ia uite ce v-a dat Mutu la derbyul din toamna lui ’99, 1-1 la stana…asa mare stelist era 🙂
E foarte frumos ca Borcea pastreaza legatura cu fostii jucatori dinamovisti, cred ca si oile ar fi bucuroase sa se intoarca Bleaga la stana…cel putin 95% ar fi.

a (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 3:20

edmania Says:
January 15th, 2007 at 2:55 am

@same

Mutu a vrut la o echipa din Bucuresti si nu special la vreuna. Ia uite ce v-a dat Mutu la derbyul din toamna lui ‘99, 1-1 la stana…asa mare stelist era 🙂
E foarte frumos ca Borcea pastreaza legatura cu fostii jucatori dinamovisti, cred ca si oile ar fi bucuroase sa se intoarca Bleaga la stana…cel putin 95% ar fi.
————————-
idiotul! exista declaratii date de mucu la TV ..in care sunea ca tine cu steaua…bine in perioada aia juca la fc. arges si era prieten cu c. munteanu.

T.Vd. (23 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 5:07

@same.
Tot ceeace ai scris este adevarat.
„Porcea” reprezinta unul dintre cele mai abjecte si scarboase personaje,produs al tranzitiei salbatice.Carator de butelii,cu domiciliul pe linia de centura a orasului(com.Pantelimon) a fost adus la Dinamo ,de „filozoful national de cafenea”C.Dinu,initial sa ii care servieta si apoi, sa faca ceeace stie el mai bine,adica „slusi”.Persoana primitiva in trairi si sentimente(uraste mult,gandeste putin,adica cat poate),individul are idei putine,dar fixe.Comportamentul este ca al oricarui parvenit ,nu stie in ce mana se tin lingura si furculita si la ce se foloseste cutitul.Probabil ca a evoluat atat de mult incat,intre timp, a aflat la ce sa isi foloseasca limba si procedeaza in consecinta.El si g.becali reprezinta cele mai mari deseuri ale tranzitiei.Imi este scarba ca sunt contemporan cu ei.Aerul pe care ei il expira trebuie indelung igienizat.

T.Vd. (23 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 5:37

CITITI „GARDIANUL” DE ASTAZI C.DINU PE FARAS
INCEPE BALCIUL !!!

ttp://nandos.wordpress.com/ (48 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 7:03

Chestionarul lui Proust completat de Gigi Becali !!
Tolontan printre favoritii lui. 🙂

red dog forever (55 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 8:05

@same – nu sunt de acord cu tine . Si ce daca borcea se milogeste de ei ? Face si el ce poate sa-si ajute clubul, iar faptul ca-i suna pe fostii dinamovisti ce e rau in asta ? dimpotriva, e un semn de respect fata de fostii dinamovisti si faptul ca le lasa usa deschisa nu le face decat un bine si lor dar si clubului , eu sunt dinamovist si mi-ar fi parut mai mult rau sa aud ca Borcea isi neglijeaza fostii jucatori si nu incearca sa-i aduca inapoi in folosul clubului cand are ocazia. Dar de ciobanu ce zici? Cazul Neaga e deja celebru, de exemplu steaua are acum nevoie de jucatori ca de aer, iar Neaga se pierde si se usuca pe undeva prin asia,doar datorita tembeliei unui cioban, un jucator cu un imens potential.

red dog forever (55 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 8:24

@T. Vd – revino in realitate, asta e lumea in care traim, iti imaginezi ca traiesti cumva in vreo lume de basm ? Toate societatile in tranzitie au rechinii lor, si america anilor ’30 era la fel pana s-a asezat societatea. Iar revenind la sport, uitate in marea italie cine sunt conducatorii cluburilor si ce caractere au, chiar si in angia si in alte locuri. Imaginativa ce s-ar fi ales de steaua , dinamo sau rapid fara Becali, Borcea sau Copos care sa investeasca , probabil erau acum niste epave, in faliment, luptam cu feroe ptr tururile preliminare in europa , nu auzea nimeni de noi. Astia sunt oameni creati de tranzitie , ei sunt un rau necesar , in conditiile in care suntem o tara f saraca si nu exista posibilitati f mari la nivelul oamenilor de rand, cineva trebuie sa faca banu si sa-l investeasca in folosul lor si al altora , asa a fost decand lumea.
Cine e Abramovici ? Un mafiot . A creat probabil mii de locuri de munca , sunt probabil familii care-si castiga existenta de pe urma lui. Si multi altii ca el.

red dog forever (55 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 8:47

@Adrian – esti un stelist patimas , dar terminat ca gandire. Mi-e mila de tine ca suferi enorm si te compatimesc ptr asta. Ai scris 100 de articole in care nu ai spus nimic, defapt ai repetat un singur lucru de 100 de ori: Dinamo face blaturi si nu merita locul 1 iar steaua a jucat in semifinale si merita sa castige campionatul inca 10 ani de acum incolo fara sa se mai prezinte pe teren. Asta spui tu sau cel putin asta reiese din ce spui tu.

Nimic neobisnuit in gandirea ta. Asa gandeste si MM si Becali , deaia ati ajuns la 13 puncte distanta de locul 1 . Pentru ca voi inca traiti in vise, voi sunteti inca in primavara 2006 in semifinale, n-ati reusit sa va reveniti cu picioarele pe pamant si asta va costat enorm . Iar la cate transferuri a facut Gigi in iarna asta – probabil ca distanta de 13 puncte sa va mari considerabil.

Adrian , ai spus ca Dinamo a facut blaturi si nu merita sa fie pe locul 1. Am o intrebare ptr tine : tie ti-a placut ce a jucat steaua in toamna trecuta ?Vreau un raspuns sincer. Pentru ca mie mi se parut ca steaua a facut cel mai slab tur de campionat din ultimii 5 ani. Asa ca las-o pe Dinamo la oparte , si in urmatoarele 3 minute nu te mai gandi la Dinamo ci incearca sa te concentrezi numai la echipa ta . Si dupa ce te gandesti cateva minute da-mi un raspuns .

Christiansen (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 9:28

Lobont nu merita sa joace in CL … pentru el Dinamo e o rampa de relansare … Asa ceva nu este acceptat la un club cu pretentiile lui Dinamo … relansare poate face la Sampdoria, Siena, sau mai stiu ce echipe de mana a zecea … De fapt el nu are fata ni de Fiorentina, iar daca nici decat gafeurul Frey nu esti mai bun … atunci …

elle (206 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 9:49

pt Lobont e bine ca a venit la Dinamo …sa vedem daca si pt Dinamo e de bine!!!

Un dinamovist (48 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 9:59

Referitor la subiectul articolului :

Eu unul prefer sa nu-mi exprim inca parerea in legatura cu transferul lui Lobont. Daca este un transfer reusit numai timpul ne va spune. Teoretic, daca Lobont redevine portarul care a fost, atunci da, este. Daca ramane la ceea ce este acum nu este o miscare fericita. Este clar ca atat Lobont, clubul Dinamo si de ce nu si nationala sunt interesate de revenirea lui Lobont la forma care l-a consacrat.

In afara subiectului

Am vazut pe acest blog niste postari care au degenerat in aberatii, cea mai penibila fiind aceia in care se sustinea ca Dinamo ar fi castigat nu mai putin de 18 pcte cu blaturi si cu arbitri. Daca un meci ca cel cu Gloria a fost catalogat drept blat cand numai o executie norocoasa si o gafa de portar (mai mica oricum decat gafele lui Curca din meciul Farul – Steaua) a facut ca Dinamo sa castige meciul, daca un meci ca Dinamo – Otelul a fost catalogat blat cand Dinamo a pierdut 2 jucatori pt 1 luna ca urmare a accidentarii lor de catre adversari, daca meciurile cu Poli Iasi si Pandurii sunt considerate blaturi inseamna ca persoana respectiva are probleme serioase in ceea ce priveste perceperea realitatii. Chiar daca admitem, prin absurd ca ar avea dreptate, poate oare sa ne aduca argumente pentru a sustine ceea ce afirma (dar nu argumente tip Piturca sau mama Omida) ? Nu inteleg de ce figureaza meciul Dinamo – Rapid pe „lista neagra” a acestei persoane (cred ca este la categoria viciere de rezultat de catre arbitri desi scorul intalnirii a fost 3-1, nu 2-1) si pe lista sunt trecute 3 pcte (deci au fost judecate in favoarea lui Dinamo cel putin 3 faza de gol ! Oops !).

As vrea sa-i multumesc dlui Same pentru faptul ca fara sa-si dea seama a apreciat activitatea lui Borcea mai mult decat oricare dinamovist. Prin ceea ce a scris, dl Same a recunoscut eficienta lui Borcea ca presedinte de club. Faptul ca a reusit sa convinga pe multi fosti jucatori ai lui Dinamo sa revina la club, uneori chiar renuntand la niste avantaje financiare este un mare merit. Nu sunt un fan al lui Borcea, desi tin cu Dinamo, dar faptul ca el a insistat pentru aducerea lui Rednic il ridica in ochii mei. In acelasi timp dl. Same critica conducerea stelista care nu face acelasi lucru cu fostii stelisti.
Trebuie totusi sa-l contrazic intr-o privinta pe dl Same : Dinamo nu tine si nici au a tinut jucatorii cu forta (de la Dinamo jucatorii au plecat unde au vrut ei – nu are rost sa fac o lista cu jucatorii plecati de la Dinamo pentru ca as scrie un articol lung cat o noapte de decembrie sau o zi de iunie).

red dog forever (55 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 10:29

Felicitari lui Borcea ptr transferul realizat, dovada ca incepe sa inteleaga ca nu poti face bani fara sa investesti bani. Defapt ei au facut o mutare inteligenta : Borcea stie ca daca Dinamo va juca in liga la toamna, valoarea lui Lobont i se dubleaza, si cum Lobont e cunoscut in strainatate , nu va fi o problema la anul sa ia o suma de bani frumusica pe el. Sunt sigur ca Lobont nu va vrea sa stea mult la Dinamo, el revenind din interes dupa ce prima data a refuzat. Acuma ramane de vazut ce ispravi o sa faca Lobont la Dinamo, daca isi va reveni la forma initiala, depinde de el, ramane de vazut.

Danielle (48 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 10:40

Bafta Lobont!

NYC (357 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 11:03

Un dinamovist

salut,

n-am citit toate posturile, dar daca te referi la „Adrian”, asta cred ca e frate cu „tony-big-fan”:)))

acelasi discurs fixist…deja sunt plictisitori…

francescoli (8 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 11:20

E jenant si penibil felul cum trateaza gsp-ul transferul lui Lobont la Dinamo !!! Ati tratat la fel transferul lui Andrey ??? Chiar pe ultima pagina ??? Iar pe prima, marele transfer Thereau !!! SUNTETI PENIBIL DE SUBIECTIVI !!!!! Chiar nu se vede ca Lobont este transferul anului ??? MURITI DE CIUDA DOMNILOR DE LA GAZETA ROS-ALBASTRA !

francescoli (8 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 11:31

adriane esti penibil !!! stelistilor faceti numai blaturi ! Nici cu arbitrii nu puteti sa bateti !!! Arbitraje prosteaua: Arges, rapid, Jiul, Iasi, Craiova, Vaslui, Dinamo Kiev, mai e nevoie de alte exemple ??? De penaltyuri nu mai vorbim ! HOTII HOTILOR !!!

Thanatos (37 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 11:42

@ sal NYC . un dinamovist , elle and all the rest..

@ same ..

bah nene daca te ai obosit atat sa scrii despre Borcica si sa faci o paralela intre stilul de management de la Steaua si Dinamo mai bine te uitai si tu la un film , faceai ceva mai educativ ..nu iti spun cum sa ti umplii timpul liber dar sunt sigur ca ai pb rau de tot daca scrii asa ceva….
ambele cluburi au un management dezastruos .. nu e mai rasarita strategia lui Mimi decat cea a lui Borcica.. nu exista departament de scounting asa cum are Arsenal ..departamentul de marketing e de forma etc..ex ar putea continua..

Un dinamovist (48 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 11:51

Salutari dle Nyc

Da. Ma refer in primul rand la Adrian, se pare ca nu e singurul, dar e cazul „cel mai grav”. Eu cred ca Tony e „un copil mic” pe langa acest suporter si chiar ca daca la dl Tony mai sunt ceva sperante, cazul acesta pare iremediabil pierdut. Sa fim totusi sinceri si sa recunoastem ca spre deosebire de „fiarele becalovine bipede” (expresia „fiare becalovine centipete” a fost utilizata de dl Mujotutun atunci cand a prezentat „apocalipsa dupa Andrey” cea mai plina de umor postare citita vreodata pe bloguri – pe blogul cu tema „Dica si Bran”), acest suporter este cat se poate de pasnic (in sensul ca nu injura si ca nu se exprima foarte urat). Problema este ca totusi sustine cu prea multa inversunare niste tampenii, dar nu-i nimic, ne mai distram si noi. In rest sa auzim numai de bine (eventual eliminarea Benficai, desi…slabe sperante).

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:08

@un dinamovist:

Cum slabe sperante la eliminarea Benficai?
Cu transferurile facute de dinamo acum!!!

ioan plischi (376 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:09

este in definitiv o afacere buna pentru dinamo, deoarece cu ce personaje lucra puriul in cimp si cu ce se prezenta in linia maginot vazuta dinspre haita trupa parea ca un mercedes care incearca sa se deplaseze cu una dintre rotile din spate dezumflata. o afacere buna si pentru lobont, daca acesta iubeste inca fotbalul. in privinta nationalei insa, nici o sansa. nici o parada spectaculoasa nu valoreaza in opinia unui selectioner cit ofera siguranta pe care numai un coman i-o poate – si ne-o poate – da pe termen ceva mai lung.

elle (206 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:17

dodo Says:

January 15th, 2007 at 1:08 pm
@un dinamovist:

Cum slabe sperante la eliminarea Benficai?
Cu transferurile facute de dinamo acum!!!

noi suntem realisti , nu conteaza ce abereaza conducerea clubului!!!

23RZV (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:22

Adriane!
Poate ai treaba si te retinem…lasa-ne, nu ne intereseaza parerea ta!

Din Dragoste cu Adrian Mititelu. (48 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:23

Messengerul lu nea Gigi. 🙂

http://nandos.wordpress.com/

riki (227 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:31

Cea mai buna achizitie a lui Dinamo:Lobont.

Un dinamovist (48 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:38

@Dodo

Inteleg ca este o gluma legata de optimismul conducerii dinamoviste. Nu avem motive sa ne facem prea multe iluzii. Probabil ca Benfica este echipa care ar invinge si nationala Romaniei. Un club cu bugetul lui Dinamo nu poate spera la prea mult intr-o confruntare cu un club de talia lui Benfica. Singurele noastre sperante se leaga de dibacia lui Rednic si de un pic de noroc pentru ca e clar ca valoric, lotul lui Dinamo este cu mult sub al portughezilor, oricat am vrea noi sa fim de optimisti, dar pana nu se joaca meciul trebuie sa credem si noi in mica noastra sansa atata cat este, desi se pare ca Benfica este in forma (a castigat un turneu amical la care au mai participat Bayern Munchen, Fayenord, Olimpique Marseille).
Cum spunea si dra Elle noi suntem realisti si obiectivi. Daca tot vorbim de aberatii sa vi le reamintesc oare pe cele ale lui Becali dupa meciul de la Kiev ? . Becali o vedea atunci pe Steaua castigand LC, asa ca eliminarea Benficai este o nimica toata ca aberatie pe langa ceea ce a spus Jiji.

elle (206 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 13:48

Vad ca lui Matache ii tzatzaie fundul si vrea sa plece!!

montpellier8-0 (100 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:12

Cefalane, esti un jegos. Mars la stana la intins mana

Comentează