Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Lobby pentru Loby

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut […]

duminică, 14 ianuarie 2007, 6:30

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut însă Adrian Mutu. Colegul florentin a bătut şaua cît să priceapă Bogdan. Nu întoarcerea în România înseamnă un pas înapoi, ci fiecare zi petrecută în dolce far niente la Florenţa. Cînd ai de ales între a rugini în cel mai tare campionat din lume şi a străluci în al 10-lea, nu trebuie să stai prea mult pe gînduri. Drumul înapoi nu este întotdeauna acela al înfrîngerii. A surprins tonul calm, neostentativ al lui Adrian, al omului care pare să fi înţeles, în sfîrşit, sensul profund al carierei de fotbalist.

Pe hîrtie, miroase a eternitate. Contract pe 4 ani şi jumătate în fotbal înseamnă o eră geologică. 320.000 de euro pe sezon. Bani buni. Declaraţii optimiste din partea conducerii, satisfacţia nedisimulată a coechipierilor, sătui de coabitarea slavă şi slabă cu Gaev, comediantul involuntar de pe White Hart Lane. Mai mult ca sigur, simpatia suporterilor, plictisiţi de experimente, provizorat. Nu mai rămîne decît să vedem cum primeşte Lobonţ însuşi noua sa destinaţie.

Pentru că Bucureştiul poate fi la fel de frivol ca Amsterdamul şi măcar la fel de decadent la Florenţa.

Pentru că Dinamo îl ajută ca să se ajute. Gesturile filantropice lipsesc în Groapă şi poate nu-i rău că se întîmplă aşa.

Lobonţ nu vine în Ştefan cel Mare la sanatoriu, ci la o echipă obligată să confirme, să cîştige, să impună şi să stingă antipatii. Încă o dată, bătrîna pildă a fiului rătăcitor, în cinstea căruia s-a tăiat viţelul cel gras, funcţionează. În cazul lui Bogdan, la nivelul salariului, peste al tuturor celor care în timpul exilului portarului au mîncat salamul cu soia şi purceluşii de lapte de la „Doi Cocoşi”. Ferească Sfîntul ca Bogdan să-şi prelungească letargia şi în cele 15 etape de campionat ori în meciurile contra Benficăi!

Reflex, simţ de anticipaţie al fazei, excelent joc cu piciorul, comunicare cu propriii apărători. Vulnerabil la duelurile cu giganţii, momente de reverie. Aşa arată Lobonţ cel pe care îl ştiam acum cîţiva ani. Un portar redutabil. Portarul naţionalei. Băiatul blond care contribuia la titlul din 2002, revenit pe atunci din vestiarul suprapopulat al Ajaxului. Nu ştim însă cum arată Lobonţ versiune 2007. Să fim pozitivi, îndeamnă Hagi. Ca şi mersul pe bicicletă, vechile (bune) deprinderi nu se uită. La asta ar trebui să se adauge asumarea intimă a condiţiei de tată. E cumplit ca prin ochii copilului tăi să citeşti sentinţa ratării. Uneori, un astfel de resort face mai mult decît toate salariile şi primele de obiectiv.

Comentarii (218)Adaugă comentariu

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:12

iti cer prea muklt sa analizezi obiectiv acest tur de campionat. tu stii doar steaua si oi. si doar atat

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:13

Auzi ce poate debita….Tottenham e echipa necunoscuta. Pai, bai, baiatule, aia au castigat UEFA, iar Lyon Intertoto…asta e diferenta la palmares international. Pana in momentul de fata Lyon nu e mai mult de o echipa de 1/4 CL.

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:16

adriantu nu ai un pic de gandire. ti crezi j daca steaua nu e pe primul loc atunci cine e pe primul loc este acolo doar prin blaturi si mituirea arbitrilor. nu cionteaza k e dinamo sau rapid sau orice alta echipa.voi muriti de ciuda cand steaua nu este in frunte. voi nu stiti sa pierdeti. astae
va trebui sa va obisnuiti cu gandul k steaua va termina acest campionat pe locul 2 sau poate chiar mai jos, pt k rapidul va va pune destule probleme
si sa nu uitam cfru si timisoara. aveti un retur greu

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:17

toteu
nu te mai chinui k stelistii au plecat la culcare k li sau impartit pijamalele

ionut (26 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:17

mai adriane esti incarnarea lui mimi?nu am vazut atata rautate decat la mmi . pai vrei sa ne aducem aminte cum au jucat unele echipe in campionatul trecut . farul ,jiul pandurii au alte sclave de genul asta .ai memoria scurta .de gafele asa zise ale lui curca mai stii ? ce naiba esti uituc ?lasa_ne.

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:20

redmania

cum sa zic
avand in vedere ca boro e cam nasa lui chelsea in ultimul timp si a lui manchester…totusi nu ma pot pronunta pt ca nu stiu ce a facut in meciul cu tottenham si nici ce pozitii ocupa
oricum
boro se poate mandri cu 3-0 cu chelsea
si alt scor mare cu manchester

voi dinamovistii aveti o pb
va uitati la altii ce fac si va insusiti voi respectivele performante
am vazut pe blog declaratii cum ca Steaua nu ajungea in CL anul asta daca nu era dinamo
oare asa sa fie?

voi ar trebui sa taceti din gura si sa tineti capul plecat
macat pana cand ajungeti cu performantele la nivelul Stelei
nu credeti?

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:21

poi numa asa a putut lua mimi, nularoiu si jiji titlul
au dat 1000 de oi la pandurii, 2000 de oi la farul, la curca in special 100 de miei si asa mai departe. nu are rost sa intram in amanunte

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:21

poi numa asa a putut lua mimi, nularoiu si jiji titlul
au dat 1000 de oi la pandurii, 2000 de oi la farul, la curca in special 100 de miei si asa mai departe. nu are rost sa intram in amanunte. imi pare rau de carlos k a gafat atata

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:25

Poli iasi – steaua la scorul de 0-0 fault clar in careul stelei in repriza a doua..lajos se face ca ploua si muta lovitura 1m jumate inafara la marginea careului…in min 85 da un 11 me stelei la o ciocnire aeriana…

Fc arges-steaua la scorul de 0-0 in min 82 fault clar in careul stelei…arbitrul se face ca nu vede si steaua marcheaza prin dica min 85…

steaua- farul portarul curca devine bufonul etapei facandu-se de ras la toate cele trei goluri ale „campioanei” ajutat si de cei mai slabi fundasi centrali pecare i-am vazut vreodata (amici stelisti care merg meci de meci mi-au recunoscu ca a fost blat ordinar)

steaua-fcnational oile spulbera o echipa care peste numai 2 saptamani face transee si pierde greu in stefan cel mare in minutul 85..panc fostul jucator al stelei greste penibil la 2 din golurile „campioanei”

steaua – vaslui asteptand cu emotie meciuriledin cl..jucatori stelei sunt suparati pe jocul „dur” al oaspetilor care par ca au uitat meciul din ultima etapa a campionatlui trecut…observatorul meciului deci se duce la rugamintea lui mimi sa ii „urecheasca” pe cei de la vaslui in pauza…tot dupa pauza la scorul de 1-1 steaua mai primeste si doua de 11 metri de la mos craciun lucian dan transformate de „golgheterul” dica

steaua-rapid un meci facut praf de salomir care a inchis ochii la 2 rosii care trebuiau acordate stelistilor…faza cu goian jucand baschet in careul stelei la 5 metri de arbitru e hilara..scor final 1-1

steaua-jiul petrosani un meci pe care steaua il castiga si cu grupa de copii si juniori nascuti in 92…cei de la petrosani sunt penibili..un meci pe care l-am inteles mai tarziu cand simota declara dupa meciul cu rapid „petrosani si valea jiului sunt cu steaua si gigi becali”

ASTA E MAREA ECHIPA sTEAUA IN 2006…

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:27

Pai daca tu te lauzi cu acel 3-0 al lui Boro cu Chelsea. atunci lauda-te si cu faptul ca Boro, sezonul trecut, a luat-o de 2 ori de la Everton. Asta, asa, pentru cunostinta ta.

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:29

ionut
eu nu am facut nimic din rautate
citeste mai sus si vei vedea
am scris aici ceva despre mutu
ca cine e el sa isi dea cu parerea
ca se da prea important
nu am zis nimic cum ca lobont nu are valoare
sau ca cernea e peste el
am zis doar ca simplaprezenta la dinamo nu il face pe lobont titular la nationala si nici nu asigura ca va apara perfect

in schimb unii din colegii tai au sarit sa ma injure
si sa isi bata joc

de ce sunt rau?
ca am sarit la contraatac?
sau ca am sarit la contraatac cu argumente?
argumente pe care colegii tai nu le-au prea dat

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:29

@Rassdaqh: completare…ai uitat de meciul cu UTA, cand fundasii aradeni ingenuncheau in fata lui Dica…sau de Urziceniul lui Petrescu si cu celebrul sms.

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:32

@Adrian

de intrarea de rosu a lui Stanga la Margaritescu nu-ti aduci aminte ai ? cand l-a calcat intentionat…
Niculescu a marcat de la mare distanta si lui Casillas si lui Barthez (chiar din lovitura libera). Daca nu marca Niculescu cu Gloria acum vorbeam de egalul lui Dinamo de la Bistrita. Asta e diferenta, noi avem un executant excelent de lovituri libere (acum 2, cu Vojka) pe cand voi nu aveti niciunul.

pandurii – mda, cu astia am facut blat si in Cupa Romaniei ???
Cand ai in teren atacanti ca Ganea si Danciu (in acel meci) nu e nevoie de „n” ocazii ca sa castigi jocul…Primul gol a venit dupa o faza care nu anunta nimic, centrare Cristea, minge lasata de Ganea, sut sec fara preluare langa bara a lui Danciu = 0-1. Asa joaca o echipa mare ! Io ce sa fac daca voi nu sunteti in stare sa aveti o ocazie mai de Doamne ajuta cu Pandurii, Ceahlaul sau Craiova ?!?!?
Otelul – au avut ocazii, au jucat de la egal la egal. La 1-0, daca nu era acel sprint al lui Niculescu de la mijlocul terenului si faultul din pozitie de ultim aparator poate reuseau otelarii sa egaleze…sau poate nu. Oricum la acea faza meciul a fost decis in favoarea noastra, pana atunci nu era clar deznodamantul meciului. Bine, tu care urmareai meciul si nu aveai nici o speranta din minutul 1 fiindca Dinamo batea tot…asta e altceva.
Iasi – cu astia am avut noroc ca ma marcat 2 goluri din primele 2 atacuri si aveam 2-0 in minutul 9 parca…De aici nu am mai avut probleme dar altfel arata meciul daca nu marcam asa repede.
Probabil singura gresala in favoarea noastra in acest sezon este neeliminarea lui Tames la faultul asupra lui Lovin. Dar eliminarile lui Tero si Nicolita sunt corecte. Ca si golul marcat de Serban dupa ce a innodat copitele a 5-6 oitze ca si acum aveti jucatori cu fracturi dupa acea faza :)))

Despre numarul de penaltiuri acordate voua (dintre care minim 5 gratuite), despre arbitrajele voastre cu Rapid, Iasi, Arges sau Gloria, despre penaltiurile primite de noi (NICIUNUL) cred ca nu avem ce sa mai discutam, nu ?

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:33

sms-ul ala mi s-a parut prea penal si de aia nu l-am amintit…dar daca stau sa ma gandesc nimic nu e prea penal pentru steaua …deci

steaua-urziceni…uite mesajul trimis de un ofiterul de presa al urzceniului din greseala…Aurelian Sandulescu:”S-au dat primele . Cate 2200 dolari de jucator.
Intram joi in cantonament .Eu merg sa ma vad cu becali
cu treaba aia . Ciao ! „..scor final 3-0 pentru oi…trageti voi concluziile..

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:34

Rassdaqh

:))
ai dreptate
mai ai alte meciuri in care Steaua a fost avantajata de arbitrii in afara de cel cu arges?

da-mi voie sa iti explic ceva
daca faci un aranjament cu arbitru
sau blat
nu faci pt egal

ca poli iasi nu a primit 11m in careul Stelei nu conteaza daca onofras nu a fost eliminat si Steaua pierdut 2 puncte
intelegi?

ia zi tu mie
ca vad ca ocolesti meciul vostru cu noi
ne-ati fi batut si fara arbitru corect?

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:35

Rassdaqh

:))
ai dreptate
mai ai alte meciuri in care Steaua a fost avantajata de arbitrii in afara de cel cu arges?

da-mi voie sa iti explic ceva
daca faci un aranjament cu arbitru
sau blat
nu faci pt egal

ca poli iasi nu a primit 11m in careul Stelei nu conteaza daca onofras nu a fost eliminat si Steaua pierdut 2 puncte
intelegi?

ia zi tu mie
ca vad ca ocolesti meciul vostru cu noi
ne-ati fi batut si fara arbitru corect?

esti chiar haios
nu am mai auzit varianta asta
Steaua face blat ca sa ia un punct:)))

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:39

redmania

te uiti la fotbal?
daca da probabil ai vazut ca la fiecare corner atacantii si fundasii se tot iau inbrate si se inghiontesc
si se da cel mult galben
la Thereau a fost rosu
desi
reluarile au aratat clar ca moti a dat primul cu pumnul!!!!!!!
asta nu zice nimeni?
si ia zi
o eliminare in min 30 sau ce min era ala
a lui tames
nu schimba jocul?

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:39

@
adrian meciuri in care v-au ajutat arbitrii…cu arges, cu iasi, cu rapid, cu vaslui , 8 puncte in loc de 1..unde erati acuma cu 7 puncte mai putin ?? cumva in spatele lui poli..meciul direct a fost cel perfect pentru toti dinamovistii v-am facut de kkt pe stadion luandu-va cel mai vechi steag ..DE PE GARD…v-am batut in minutul 90 cu gol frumos marcat de un exstelist…ca a fost lovire reciproca la moti si thereau..ca trebuia dat margaritescu afara ..ca nicolita nu stie regulamentul asta nu scuza faptul ca „magnifica” echipa campiona a romaniei si participanta in CL a tras de 2 ori spre poarte si o data pe spatiul portii….penibililor..

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:39

asas stelistii nu recunosc niciodata
ce sa faci asa ei mior de ciuda in adancul inimii
sincer imi pare rau
acuma au ajuns fanii de la steaua sa calcule cate avantaje din partea arbitrlor am avut
iata si cu arbitri straini dinamo a batut rapidul
si a fost condusa cu 1-0 di minutul 5
asta e o echipa mare
nu una care da gol in min 3 la kiev si apoi se apara pana ce apare o sclipire dea lui dica
cu dica aveti voi noroc
el e sgurul care va face jocul
iar daca pleaca si el va spun sincer k mai sus de locul 3 nu terminati

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:41

adrian
si galamaz a tinut un jucator in brate la brugges si sa dat penalti
si aluat galben pt k la tinut
fi sigur k daca il lovea primea rosu
voi stelistii cautati pretexta pt a nu recunoaste k dinamo e pe primul loc
dc nu aveti bunul simt sa recunoasteti
a
am uitat voi nu stiti ce e ala bun-simt

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:44

Rassdaqh

unde erati voi daa se juca corect

sa vedem
3 cu Steaua
3 cu Rapid
3 pandurii
3 otelu
3 poli iasi
3 gloria

sunt cam 18 puncte aici
hopa!!!!!
si mai sunt si alte meciuri!!!
hopa!!!!!!!

pt ionutz
arbitru strait la meciu cu rapid
dar tot va ajutat
bine ca e vizer in ungaria
nu?
1-0 pt rapid
neelimnare ropotean,penalty neacordat la buga
lovitura libera data degeaba(din ea a rezultat un corner si un gol)

mai conteaza?

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:45

Deci tu vrei sa spui ca Boro e peste Spurs hahahahaha
pai Tottenham a pierdut locul 4 de UCL in ultima etapa in dauna lui Arsenal deci au terminat pe 5 in timp ce Boro abia a scapat de retrogradare anul trecut (a terminat pe 15-16)
Acum Spurs e pe 7 sau 8 in timp ce Boro e tot la retrogradare…dar nah Boro a batut nu stiu cand pe chelsea cu 3-0 :)))

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:46

Ionutz Chechis
moti nu a dat in Thereau?
el nu merita eliminat?

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:46

uitati-va ce au facut fanii stelei la meciul cu dinamo din stefan cel mare
au rupt gardurile
si au atacat jandrmii
ce sa fci cu oierii astia
tre dusi in varf de munte si tre pusi sa mulga oile
k la sta se pricep ei cel mai bine

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:47

redmania

ce facem acum comparam o echipa din un sezon cu alta echipa din alt sezon?
campionatul engelez e la jumate stai linistit

pana atunci zi si mie
dinamo de acum e mai tare ca Steaua din ’86?ca vad ca te pricepi la d’astea

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:49

ok sa o facem „children’s way”

scadem de la 18 deci aveti 5 puncte in fata
scadem de la voi 3 cu pitesti 1 cu rapid 1 cu iasi 2 cu vaslui 3 cu jiul 3 cu farul 3 cu national pun 3 si cu urziceni si sms ala pentru ca m-ai enervat deci cat face ??19 puncte blatuite sau furate de steaua cu arbitrii anul acesta… hahahahahaha aveam 14 puncte in fata voastra daca se juca „pe bune”….

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:52

adrian
ce insinuezi cu vizer
voi cautati numai pretexte
vam mai zis
mai zimi un meci in care steaua a revenit dupa ce a fost condusa?voi nu vreti sa lasati niciodata arbitrajele in pace
poi cand esti in spatele lui dinamo la 13 pcte
ce sa mai zic

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:55

imi pare rau pt voi
dar la anu o sa fie si mai si
in urmatorii 5 ani nu mai pupati nimic
numa locul 2

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:59

@Adrian

Deci Moti l-a provocat finut pe Tero care a dat cu cotul ca un tzaran…a muscat momeala :)))
Nu stiu daca se schimba jocul ca am vazut la Craiova ca nu sunteti in stare sa dominati o echipa in 10 oameni…chiar daca e Craiova.
De meciul cu Rapid vorbesti aiurea, pai arbitrul da 11m in min 5 pt Rapid daca e pe felie cu noi ? Vorbesti aiurea. Ce ai cu Otelul sau Pandurii sau Iasi ? Cu Gloria ce fost mah ca puteam juca 2 zile ca se termina 0-0…daca nu era Niculescu sa-si arate maiestria la lovituri libere
Stii ce-mi place, ca desi v-au ajutat arbitrii pe fata in 5 meciuri sunteti vai de voi…in retur o sa pierdeti si locul 2 si de pe 3 puteti merge linistit in uefa sa mai faceti puncte pt noi ca sa jucam si peste 2 ani direct in grupele UCL. Sa faca Mimi spume :))))

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 23:03

Nu am comparat echipele din sezoane diferite.
Anul trecut Boro si Tottenham au terminat campionatul pe 15-16 respectiv 5 si anul asta sunt la fel, Boro locul 15 si Tottenham pe 7-8.
Asta asa, ca sa nu incerci sa le compari.

Dinny (405 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 23:05

Geambasu
Vad ca ti-a trecut criza generata de Bangoora !Un semn bun …
@Adrian..In duelul Moti-Thereau,primul trebuia sa ia balben si al doilea rosu….sau primul nimic si al doilea,galben !….
Provocarea e una…si raspunsul disproportionat..e altceva !

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 23:08

Un lucru e cert, portarul roman NUMARUL 1 a semnat cu Dinamo. Asta se pare ca nu a picat bine rivalilor care stau cu unghia la gat uitandu-se spre Bologna sa vada ce se mai aude cu portarul furat lui AZ Alkmaar (:PP).
Ah, daca Cernea era vreo mare scula atunci juca si el la un Ajax sau Fiorentina si nu ajungea rezerva lui Carlos la 30 de ani dupa un transfer „pe bune” de la fostul club al lui Mimi…

dinamorlando (10 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 23:10

Adriane,tu ai vreo spaga de la gsp.sa provoci discutii?Cel putin jumatate din postari sunt ale tale!!!Tu nu ai viatza privata bai baiatule?Eu deja va inteleg pe voi,stelistii,ca nu vedeti alta echipa,alt om politic si alt manager decat analfabetii vostri,dar tu chiar exagerezi bai frate.Vezi sa nu incepi sa inregistrezi emisiunile lui Diaconescu !?! Sau deja le ai in videoteca si prietena tocmai te-a parasit?Dar de aici si pana la a debita (conform gandirii becaliene ) ca doar voi aveti dreptul sa jucati in UCL e cale lunga fragate.Acceptati si voi ca sunt altii mai buni,fara alte discutii si motive inventate intre behaieli !!!

henry (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 23:20

nu ma intereseaza ce scrii tu despre tot fotbalul intern pt ca imi este greata sa aud si sa vad asa zise stiri sportive,dar iti multumesc tie si toti celor de la gsp pentru sprijinilul acordat cupei liceelor la fotbal,mcdonalds.se mai gandeste cineva si la liceeni,nu numai la ce baliverne spun becali sau copos,sau ce manaca mutu sau cu cine se intalneste claudiu niculescu.sunteti singurii care faceti ceva pt fotbalul in licee.

dodo (212 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 23:32

@dinamorlando;

Ai uitat de unul wlm skspr care e si el toata ziua pe bloguri sau genial american (care e baiat de treaba )!

Lasa oamenii sa-si expuna parerea, pt. asta sunt blogurile!
Daca nu erau blogurile si internetul Catalin Munteanu ar fi fost plecat acum de la Dinamo!!

MAN (4 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 23:57

transfer reusit pe deplin .dinamo avea nevoie de un portar adevarat
ne indreptam spre un an fabulos

dinamorlando (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:03

Dodo, aici avem o diferenta.Cei doi pe care tu ii pomenesti,sunt baieti cititi,care mai au si putzina carte nu doar meciuri inregistrate si citate din Gigi si MM.Aici e marea diferentza dintre suporterii nostri si ceilalti.Si de fapt nu ma deranjeaza ca baiatului asta ii place sa scrie,dar e deranjant sa vezi aceleasi fraze debitate de gg si mm,pt ca el exact asta face :reproduce si contrazice pe toata lumea.Doar el detine adevarul suprem :)) :))
P.S. ce am sa rad, cand,la sfarsitul campionatului,pe 2 vor fi rapidul sau cfr!Doamne,voi fi poate chiar mai fericit decat ca DINAMO va fi CAMPIOANA !!!

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:11

@dinamorlando:

Acum fie vorba intre noi:

MM mi se pare mai citit decat borcea sau buduru sau Turcu ala…
Buduru am inteles ca a fost si la „parnaie”, a facut ceva „manarii” cu Vasile Ianul…
Interesanta conducere mai are si Dinamo…

Sa nu mi-l dai exemplu pe Becali, pt. ca nu sunt de acord cu el…
dar in comparatie cu „fenomenele” de mai sus pare sfant…

SUPER DINAMOVISTA (99 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:12

dodo

nu conteaza ca-i mai citit,e cel mai infect personaj din peisajul fotbalului romanesc.simt o mare sila cand il vad.are atata ura in el ca ar putea ucide cu privirea.

SUPER DINAMOVISTA (99 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:13

borcea e ofticos rau dar nu are atata ura in el.

dinamorlando (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:15

Acum,de fapt,stau si ma intreb ce-ar putea sa comenteze stelistii vis-a-vis de transferurile lui Dinamo?!?Bine`nteles ca nu le pica bine cand privesc,cu ciuda de altfel,ca Dinamo isi trage echipa si ar putea chiar sa faca o surpriza(desi eu sunt sceptic)cu Benfica,iar ei sa se uite mai departe la tv! Dar chiar si asa vor mai avea o explicatie : ei au intalnit Sevilla !

SUPER DINAMOVISTA (99 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:15

si nu-l admir pe borcea deloc,stai linistit.

SUPER DINAMOVISTA (99 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:16

dinamod..

la ce norocosi sunt o sa prinda o sevilla in scadere de forma.

Bogdan Ilie (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:20

Articol bun. O remarca: „Simt de anticipatie a fazei”, nu „simt de anticipatie al fazei”, pentru ca anticipatia e a fazei, nu simtul e al fazei.

In alta ordine de idei, Cristi, ca intotdeauna, imi plac articolele tale.

Cu respect,
Bogdan Ilie

Razi Gabriel (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:20

Nu conteaza ce echipa sustin. Conteaza faptul ca Lobont a venit la Dinamo sa joace, conteaza ca va exista o concurenta reala pentru postul de titular la echipa nationala, conteaza ca echipele romanesti au inceput sa faca transferuri „mari”, conteaza ca Lobont, inca, poate fi revitalizat, conteaza ca pe Da Luz Dinamo va avea nevoie de un portar redutabil, conteaza concurenta in campionat, totul conteaza.Echipa nationala conteaza. Cluburile conteaza. Conteaza faptul ca vreau sa vad ROMANIA la CAMPIONATUL EUROPEAN.

cristian geambasu (913 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:20

capirossi
Nu mai conteaza acum, dar inca o data sustin ca acel articol a fost rastalmacit, pentru ca nu era altceva decit un semnal de alarma,scris cu tuse mai pronuntate, ce-i drept, la adresa stilului pompieristic al conducerii dinamoviste. Ca dovada ca rasunatorul transfer in cauza a si cazut. Altfel, salut si aici venirea lui Lobont si sper sa nu-mi dau peste degetele cu care am scris articolul in situatia in care ar dezamagi

dinamorlando (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:23

Mai Dodo,MM ala e un tzaran parvenit,in niciun caz o persoana citita.E cel mai pervers si mai lingau din cati exista in Liga 1.Si tu compari pe ghertzoiul ala de mm cu Buduru sau cu Ianul?E ca si cand ai compara pe tata jean cu ala de la natzional (imi scapa numele lui,deh alta persoana importanta!!!).Aia au experienta tati,nu vrajeala cum are mm!

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:26

@dinamorlando:

Iacov!
aici ai dreptate: Iacov ala e un „sconcs” de om!!!

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:29

@s d:

Nu cred ca o sa o prinda pe sevilla in scadere de forma!!
Sevilla sunt acum in scadere de forma (au incasat-o in ultimele 2 meciuri), dar peste o luna parca vad ca o sa-si revina…
La vesticii astia scaderea de forma nu tine prea mult!

dodo (212 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 0:33

@s d, dinamorlando:

Cred ca venirea lui lobont la dinamo e OK!
El a aparat si la dinamo inainte, in plus cu romanovs si matache dinamo si-a rezolvat problema portarilor pe o perioada lunga de timp!
Nu sunt invidios!
Iar acum pot fi comparati la cald toti portarii nationalei: coman, lobont, de ce nu cernea…

Comentează