Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Lobby pentru Loby

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut […]

duminică, 14 ianuarie 2007, 6:30

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut însă Adrian Mutu. Colegul florentin a bătut şaua cît să priceapă Bogdan. Nu întoarcerea în România înseamnă un pas înapoi, ci fiecare zi petrecută în dolce far niente la Florenţa. Cînd ai de ales între a rugini în cel mai tare campionat din lume şi a străluci în al 10-lea, nu trebuie să stai prea mult pe gînduri. Drumul înapoi nu este întotdeauna acela al înfrîngerii. A surprins tonul calm, neostentativ al lui Adrian, al omului care pare să fi înţeles, în sfîrşit, sensul profund al carierei de fotbalist.

Pe hîrtie, miroase a eternitate. Contract pe 4 ani şi jumătate în fotbal înseamnă o eră geologică. 320.000 de euro pe sezon. Bani buni. Declaraţii optimiste din partea conducerii, satisfacţia nedisimulată a coechipierilor, sătui de coabitarea slavă şi slabă cu Gaev, comediantul involuntar de pe White Hart Lane. Mai mult ca sigur, simpatia suporterilor, plictisiţi de experimente, provizorat. Nu mai rămîne decît să vedem cum primeşte Lobonţ însuşi noua sa destinaţie.

Pentru că Bucureştiul poate fi la fel de frivol ca Amsterdamul şi măcar la fel de decadent la Florenţa.

Pentru că Dinamo îl ajută ca să se ajute. Gesturile filantropice lipsesc în Groapă şi poate nu-i rău că se întîmplă aşa.

Lobonţ nu vine în Ştefan cel Mare la sanatoriu, ci la o echipă obligată să confirme, să cîştige, să impună şi să stingă antipatii. Încă o dată, bătrîna pildă a fiului rătăcitor, în cinstea căruia s-a tăiat viţelul cel gras, funcţionează. În cazul lui Bogdan, la nivelul salariului, peste al tuturor celor care în timpul exilului portarului au mîncat salamul cu soia şi purceluşii de lapte de la „Doi Cocoşi”. Ferească Sfîntul ca Bogdan să-şi prelungească letargia şi în cele 15 etape de campionat ori în meciurile contra Benficăi!

Reflex, simţ de anticipaţie al fazei, excelent joc cu piciorul, comunicare cu propriii apărători. Vulnerabil la duelurile cu giganţii, momente de reverie. Aşa arată Lobonţ cel pe care îl ştiam acum cîţiva ani. Un portar redutabil. Portarul naţionalei. Băiatul blond care contribuia la titlul din 2002, revenit pe atunci din vestiarul suprapopulat al Ajaxului. Nu ştim însă cum arată Lobonţ versiune 2007. Să fim pozitivi, îndeamnă Hagi. Ca şi mersul pe bicicletă, vechile (bune) deprinderi nu se uită. La asta ar trebui să se adauge asumarea intimă a condiţiei de tată. E cumplit ca prin ochii copilului tăi să citeşti sentinţa ratării. Uneori, un astfel de resort face mai mult decît toate salariile şi primele de obiectiv.

Comentarii (218)Adaugă comentariu

leo (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:45

Isi aminteste cineva un singur meci mare facut de Lobont la nationala? Sau in cupele europene? Un singur meci vreau, unul singur in care rezultatul i s-a datorat lui Lobont.

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:46

hahahaha mai oaie trista tu crezi ca vreun dinamovist ar da un titlu stelei pentru o participarea amarata in cupa uefa..te pricepi la fotbal ..nu….iti spun eu ca toata suflarea dinamovista spera ca rapid sa ia campionatul chair daca nu jucam in cupele europene…

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:46

toteu
esit sigur de ceea ce vorbesti?
intrun clasament al echipelor care au stans cele mai putine puncte sunt multe echipe intre levski si kiew
si nu vb tu dea rbitraj rusinos ca asa si eu pot s aduc in discutie dinamo-besiktas
timinte?

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:47

Rassdaqh
tu te pricepi la fotbal?
teintreb numai ca sa stiu
pt ca din cate stiu eu
conteaza coeficientul pe care il ai la tragerea la sorti a grupelor in CL
si nu e tot una sa fi in urna 4 sau urna 3
nu crezi?

mihai (13 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:49

Iti raspund eu , meciul cu Steaua , cand Piturca a exclamat ” Astia au portar , nu ca noi !”

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:51

Adriane ,,,ce-a mai buna echipa din romania,,, e cea care e pe primu loc nu aia a carei suporteri suntem fiecare in parte.Cu blaturile las-o mai moale,nu stiu daca steaua e cel mai in masura sa deschida acest subiect

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:53

Eu stiu ca CL nu e un loc rezervat unei singure echipe din Romania…si mai stiu ca anul asta am facut mai multe puncte ca steaua si mai vaem de jucat…daca am trece de benfica am fi cap de serie la o tragere in ultimul tur preliminar al cupei uefa …si chiar nu cred ca mai conteaza in CL daca esti in urna a 3 sau 4

ionut (26 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:54

adrian nu stiu cum a gandit borcea si alti ca el .iti marturisesc ceva poate tragic pt. uni dar preferam sa piarda campionatul steaua decat sa il castige .nu fac altceva decat sa fiu sincer.

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:59

@Adrian
Nu cred ca trecem de grupele UCL, de fapt nu cred ca in Romania gasesti jucatori cu care sa faci o echipa capabila sa elimine un Inter, Chelsea, Barcelona, MU, etc. Dar e important sa participi in UCL pt bani, pt mediatizarea care se face competitiei si e cazul ca in septembrie sa fim noi acolo iar voi sa faceti puncte in uefa…fiindca peste 2 ani sa ajungem din nou direct in Liga 🙂
Nici voi nu faceti mai mult, stai linistit. Daca joaca vesticii serios iar luati scoruri de neprezentare pe terenul vostru. Nici noi nu putem mai mult acum dar e important sa jucam in grupe fiindca vin bani multi si uite, mai vine un Lobont pe 500k si salar 300k mai vine un Bratu, un Tamas, etc…definitiv nu doar imprumut. Si uite asa echipa devine mai puternica in timp.

capirossi (4 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:02

D-le Geambasu, dupa articolul de trista amintire despre Bangoura si transferurile din intersezon, iata ca reveniti cu un articol BUN. Se pare ca daca va urmati stilul si nu iesiti in decor puteti scrie si bine. Dupa articolul trecut v-am replicat acid – am considerat c-o meritati – acum va felicit. Am sa va citesc in continuare sperand ca si dvs. invatati din greseli. Multumesc.

ddog (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:03

Adrian:

Noi am cautat portar asa cum ati facut si voi.
Voi deocamdata ati dat`o in bara si din cauza asta vorbesti tu despre cernea acum, altfel ai fi uitat de el.
Noi am adus portarul nationalei care aluturi de Chivu si Mutu sunt liderii acestei generatii. Daca e sa vb despre natonala, parerea mea e ca lipsa rezultatelor/calificarilor se datoreaza faptului ca ei nu au avut parte de coechipieri pe care Stelea, Popescu si Hagi i-au avut(Lupescu, Lupu, Raducioiu, Belodedici, Petrescu, Lacatus, Munteanu sau Sabau)
Cernea este doar o rezerva asa cum este si Matache si iti pot spune ca nu, Matache nu e de nationala asa cum nu este nici cernea.

La aceasta ora Coman e nr 1 pt nationala, incontestabil, dar asta e si din cauza faptului ca Lobont nu a jucat in ultimele 6 luni ceea ce a dus la neconvocarea lui. Dar sa compari pe cernea cu Lobont, esti bolnav..

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:05

Exact red,perfect spus,nimeni din Ro nu are nici o sansa in momentul asta in CL dar macar e un inceput sa facem echipe mai valoroase cu banii de acolo.Steaua a avut cel mai bun culuar ptr asta dar se pare ca incet incet si-a batut joc de el fiindca pe banii de acolo cumpara jucatori de mana a 3-4-a…pacat

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:09

tandd

eu stiu destul de multe lucruri mai necurate in fotbalul asta
daca stii si tu de vreun blat
zi-l
dar sa fie cu probe

si inca ceva
nu e neaparat cea mai buna echipa de pe primul loc
ca daca era cea mai buna
nu lua bataie de la tottenham la scorul ala

reddog.constanta (32 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:14

DINAMO CAMPIOANA!

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:14

adrian se pare ca tu vezi numai ros-albastru in fatza si asta te face total depasit de fotbal.Clasamentul stabileste ce-a mai valoroasa echipa in orice competitie,e greu de inteles asta?doar ptr asta sunt clasamentele.In al 2-lea rand orice echipa care se uita in sus si zareste vag cine e pe primul loc apeleaza la vechile,,,blaturi,,,.Blaturile au fost si vor mai fi dar nu la nivelul pe care-l vezi tu acum fiindca echipa ta favorita e pe locul 2.

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:14

voi sunteti absurzi ma
daca Cernea a aparat bine in toate meciurile din acest sezon si nu a gafat de ce ar vrea cineva sa il dea afara?
de ce nu l-a dat afara inca?

pai daca cernea juca la dinamo acum ati fi sarit ca de ce nu e la nationala
fiti seriosi!!!

daca e sa ma iau dupa dinamovistii de pe blog atunci nationala ar trebui sa fie dinamo
desi dinamo nu a avut nici o performanta in europa

ce fa faceti daca lobi se baga si el la cluburi si nu apara?
tot de nationala o sa fie?

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:17

PS-si inca ceva : Cum tzi se par transferurile facute de steaua luand in calcul ca au incasat in jur de 10 mil din UCL?In afara de croitoru si un portar crezi ca steaua nu avea oare nevoie de un mijlocas de mare valoare ca sa dea un pic de echilibru si experienta echipei?Dar de un fundas lateral ce spui?De asta am zis pacat de ce au inceput sa faca acolo si au cazut in partea cealalta

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:18

tandd

nu clasamanetul
blaturile
ca tu nu vrei sa vezi imi pare rau

hai sa iti zic ceva
pandurii tg jiu
au jucat superconcentrati cu Steaua si Rapid si cu dinamo visau
de ce?

daca voi credeti ca prin slmpla prezenta lobont merita nationala si e cel mai bun va inselati
si nu stiti fotbal

cernea,bornescu,popa sunt si ei portari de valoare

de fpat nici nu stiu de ce mai vb cu voi
cand ganea era la dinamo era cel mai bun
acum ca a plecat la rapid e bien ca a plecat,ca era o surs de rautate si nu era bun pt echipa

sunteti ipocriti!

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:19

Adriane vorbesti prezumtiv…..cel mai simplu sa nu mai facem speculatii si sa vb de concret

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:20

Adriane vorbesti prezumtiv…..cel mai simplu sa nu mai facem speculatii si sa vb de concret.La ora actuala rapid este peste steaua ca valoare de lot,as inclina si ca dinamo.E vb doar de timp pana cand rapidul o sa joace adevarat.

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:24

Ganea ce-a facut la dinamo a facut si ajutat de echipa,eu n-am zis ca nu e valoros,dar daca as avea de ales intre stabilitate si valoarea lui ganea as alege stabilitatea.Parerea mea e ca e bine ca i-a dat drumul lui ganea sa joace unde vrea el,nu se poate dragoste cu sila,de aici e treaba lui ce face.Blaturile???au fost in italia,au fost si sunt in spania,se tzipa si din anglia,o sa fie intotdeauna,dar nu dati vina ptr ca nu ati reusit sa bateti pe iasi spre exemplu ca nu e dinamo vinovata de asta,iar cand sunt 13 puncte diferenta si tu vorbesti de blaturi deja pari amuzant

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:29

tandd

daca ai bani trebuie neaparat sa ii cheltui?
zi-mi si mie
Barcelona cati jucatori a cumparat fata de anul trecut?Gudjohnsen,Zambrotta,Thuram
3
jucatori de care avea nevoie
nu inteleg de ce trebuie sa cumperi daca ai

ca voi cumparati in prostie e altceva
voi ati demonstrat care e valoare a voastra cand ati jucat cu tottenham si daca va prezentati cu echipa asta in Cl 100% faceti mai rau ca levski

cat despre cei care nu cred ca exista vreun portar pe lumea asta care se poate compara cu lobont: treziti-va!
Lobont nu e Dumnezeu!

aveti si voi sindromul mitica dragomir sau ce?
ca numai el zicea ca avem 3 fundasi in primii 5 din lume:Chivu,Goian,Radu Stefan si a mai facut si alte topuri d-astea:Coman cel mai bun portar din lume,niculecu cel mai mare atancat din istorie,etc etc

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:29

Adrian asta nu se potoleste…tot vine cu comparatii de cimitire. Ceahalul a facut 0-0 cu stiaua si a luat-o cu 3-0 de la Rapid (vad ca pe asta ai uitat-o). Pai, e Dinamo vinovata de neputinta stielei, care in ultimele deplasari n-a marcat niciun gol si abia daca a avut o ocazie? dar de UTA, National, Urziceni, Farul..chiar si CFR, ce zici? Cum au jucat cu stiaua si cum au jucat cu Rapid si Dinamo?

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:33

Barcelona a luat ce-i trebuia adriane eu asta am intrebat dar te faci ca nu vezi,steaua are bani……dar nu cumpara inseamna ca nu are nevoie??????repet inca odata,nu avea nevoie de un mijlocas experimentat si valoros?nu avea nevoie de un fundas lateral?

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:35

tandd

daca dinamo e mai buna ca Steaua de ce a avut nevoie de ajutorul arbitrilor,doi jucatori in plus si noroc ca sa bata pe Steaua acasa?
rapid la fel?

ca nu vrei tu sa recunosti nu inseamna ca ai dreptate
cu brugge ati fost dominati
cu tottenham v-ati facut de rusine si ati facut romania de rusine
cu besiktas a iesit scandal
si cu bayer nici nu stiu ce a fost

daca Steaua are cel mai slab lot, asa cum zici tu, atunci e grav de tot
pt ca din pacate la Steaua: Dica,Radoi,Paraschiv,Bostina,Nicolita,Petre Marin,Goian,Ghionea,Ov Petre,Nesu,Oprita sunt jucatori de nationala,pe care nationala conteaza(cand vrea piti sa castige)

daca Steaua e slaba atunci vai de echipa nationala!
atunc

ddog (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:35

Frati Dinamovisti:): ignorati behaiturile acestei oi ratacite si haideti sa-i transmitem un bun venit noului nostru portar, pt ca de azi „Dinamo are PORTAR”!!!

wlm shkspr (117 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:37

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic.
================================

Spumoasa fraza!

Dinamo macar are card! Cum ar scrie Geambasu in cazul Stelei? … Punga de plastic a fost purtata pe rind de Mimi Stoica. Apoi de Oli de la Poli. In final Gigi, in calitate de Comandant suprem, a confiscat punga de plastic si si-a indesat-o in buzunarul pantalonilor. De la spate… 😉

wlm shkspr (117 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:40

@Adrian

pt ca din pacate la Steaua: Dica,Radoi,Paraschiv,Bostina,Nicolita,Petre Marin,Goian,Ghionea,Ov Petre,Nesu,Oprita sunt jucatori de nationala,pe care nationala conteaza(cand vrea piti sa castige)
=================================

Din pacate ai vazut prea multe filme stiintifico-fantastice! Postarea ta aduce cu mecanismele alienante ale capitalismului timpuriu… 😉

tandd (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:40

Ai probleme cu vederea adrian,unde am zis eu ca steaua aer cel mai slab lot?AM zis ca rapid are ca valoare de lot o clasa peste steaua si dinamo.Pe thereau nu l-am pus eu sa loveasca cu cotul in meciul cu dinamo,iar pe nicolita sa greseasca ca un incepator nici atat,dar voi suntetzi invatati sa se treaca cu vederea de obicei aceste ,,mici,,,probleme din joc(vezi penalty de la arges).Si inca ceva nu-mi zice mie depsre jocul lu dinamo cu scandalu de la besiktas,uita-te mai bine la meciul vostru cu Kievul si atunci vezi exact cum stau lucrurile.adica initr-un cuvant nu mai tzipatzi ca suntetzi shi voi patatzi destul

ddog (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:42

Bogdane, bine ai revenit!
Iti urez ca fiecare an de contract cu Dinamo sa insemne cate un titlu de campion, sa revii cat mai repede in poarta nationalei si sa te vedem la tomana in CL pe Camp Nou sau/si Olimpico!
Cu respect

gazele rosii (54 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:44

ieri il vroiati pe carlos si uite pe cine a adus taticu

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:45

@toteu

ai uitat ca steaua a luat bataie la galati unde rapid a batut 7-0….deh pe valoare…
@adrian
daca dinamo a facut romania de rusine cu tottenham atunci steaua a facut romania de rusine cu real, lyon si dinamo kiev acasa…daca nu era asistentul ala chior acuma erati afara din europa si va uitati la dinamo cum joaca cu benfica….

gazele rosii (54 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:45

cine sare e chiwawa hei hei

gazele rosii (54 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:46

pt toate bashinele rosii: spuneti un meci in care dinamo ne-a facut sa ne simtim bine.

gazele rosii (54 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:47

knatspirnufelag?, 17 nentori ?, etc

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:48

mai adriane sa stii k ma enervezi. ia zi cate pcte sunt intre dinamo si steaua???? si apoi mai stam de vorba. si daca ai sange in capul ala al tau zi k steaua merita sa fie pe primul loc. ia sa te aud mai nicolitza

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:48

@lume

mai lasati mah stelistu ca el nu e in stare sa recunoasca cum a castigat anul asta steaua meciurile cu farul, vaslui, la pitesti, cum a fost adrian la iasi ?? ai vazut cand a mutat arbitrul ala o lovitura de pedeapsa din careu in afara desi era vreun metru jumate distanta ?? si dupa aia va dat un 11 metri de kkt ? dar la meciul cu rapid cand goian juca baschet in fata lui salomir iti mai aduci aminte ?? nu bineinteles ca nu esti stelist cum ai putea sa recunosti cand echipa castiga cu arbitrii sau face blat…rau imi pare ca golul lui denis serban nu a fost din offside sau cu mana…asa meritati jepcarilor..

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:49

@ toteu
ce lasa esti?
cred ca esti la gradinita pt ca nu prea stii limba romana scrisa.si nici cea vorbita nu cred ca o stapanesti.
esti un dinamovsit simplu si frustrat
care acum un an tinea cu rapidul sau cu cfr cluj pt ca dinamo nu juca nimic
acum hop si tu cu frustrarile
dinamo e nr 1 e cea mai tare cea mai buna
sparge totul in uefa
in CL
nu se pune pb
ia tot
are cei mai buni jucatori
etc etc

tandd

de ce are nevoie Steaua de mijlocas si fundas lateral?
petre marin si saban pot juca amandoi pe si pe dreapta si pe stanga
Stancu si Nesu exista
coman si nicolita pot fi reprofilati

mijlocas
de ce are nevoie Steaua de mijlocas?
nu dau Dica, Cristocea sau Bostina pase?nu fuge Nicolita?nu recupereaza Paraschiv destul?

haideti sa fim seriosi
imediat o sa vina un dinamovist si o sa zica ca de fapt mai are nevoie si de un atacant
de ce vorbiti fara sa stiti

si inca nu mi-ati raspuns la intrebare
ce faceti daca Lobont nu joaca nimic?daca e ca Stelea?

gazele rosii (54 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:49

17 ani la rand ati iesit din primul tur PRELIMINAR.

cronicaru (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:49

Conteaza sa nu gresesti cu Benfica, oricum acum Lobont nu poate fi numit portarul nationalei, Coman este numarul 1. Astept sa confirme .

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:54

gazele rosii
daca inca nu tiai dat seama noi ne bateam joc de ce portar ati avut voi.nu k noul portar ar fi mai grozav dar na. si acuma sa va luati gandu de la campionat in urmatorii 5 ani.asa sa stiti. si deacum incolo dinamo va juca cel putin in sferturi europene k sa multumim toti stelisti:P 🙂

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:55

Rassdaqh

daca nu era arbitrul din meciul cu besiktas acum si voi erati afara din europa

p.s.
esti chiar comic
tu compari pe o echipa aproape necunoscuta tottenham cu real si lyon:))
pun pariu ca imediat o sa zici ca dinamo batea fara pb pe real si pe lyon

mda
ai dreptate
cum a fost la iasi cand onnofras l-a rup pe Nesu gratis

:))
sunteti amuzanti
voi nu vedeti blaturile voastre si acum cautati scuze

daca ultimul campionat luat de Steaua a fost pe blaturi zi si mie cum au fost toate cupele si campionatele luate de dinamo dupa 90?
mai bine taci
ca oricum vad ca zici numa ce iti convine
te-am intrebat daca e tot una sa fi in a 3a urna valorica sau in a 4a in CL si nu ai raspuns
la fel si intrebarea cu ce faceti daca Lobont nu apara

chiar
fapt interesant

era acum cateva zile pe blog
o dinamovsita
care tot zicea ca letonii aia doi adusi de rednic sunt super buni si ca au valoare mare
sunt curios de ce a venit lobont daca avea portarul leton atata valoare

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:58

@Adrian

Sleluta ta nu a reusit sa bata Craiova desi avea superioritate numerica juma’ de repriza. Nu numa’ ca nu ati reusit sa bateti la Craiova dar nici macar nu ati dominat clar ultimele 20-25 de minute cat ati avut 1 om in plus…Dinamo a batut 4-0 la Craiova. Ia zi, au facut oltenii blat cu noi ??? hahahaha
Daca nu v-ar fi ajutat arbitrul cu Gloria (11m inexistent la 1-0 pt bistriteni) si cu Arges (11m neacordat Argesului in min 82 la 0-0 pe care l-a recunoscut si Mimi) acum erati pe locul 4…din cauza ca nu aveti valoare, 0-0 la Craiova, 0-0 la Ceahlaul este scorul preferat de Olaroiu sau Nularoiu cum ii spuneti voi :)) Iar 0-0 este scorul „preferat” fiindca echipa nu e in stare sa invinga echipele care cedeaza initiativa stelei…Nularoiu joaca inchis cu 7-8 jucatori defensivi si pe contraatac…ori asta nu se potriveste unei echipe ce se vrea numarul 1.
Credeam ca zici de Besiktas, Bruges si Leverkusen ca acolo s-a vazut valoarea lui Dinamo … dar nah, astea nu sunt echipe bune daca nu le bate stiaua :))

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:58

gazele rosii
ce varsta ai mai baietica? 2 ani? te inteleg. vezi k ti s-au impartit pijamalele. anul trecut dinamo nu aa ajuns in grupele uefa si a fost eliminata de un arbitru kre a fluierat prea rpd. ciocu mic k inghetati la – 13 pcte

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 21:59

@Adrian

Dar ce parere ai tu despre Tottenham si Boro ? Cum compari tu aceste echipe ?

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:00

@adrian

batut in cap esti tu ..poti sa compari palmaresul lui tottenham cu cel al lui lyon ?? dar se vede treaba ca nu iti aduci aminte decat meciurile care iti convin….OILOR ANUL ASTA NE-ATI INTRECUT LA BLATUIALA DE DEPARTE …SI SUNTETI TOT PE LOCUL 2…asta ma bucura cel mai mult..sper sa terminati pe 4 si cupa sa se duca la timisoara..si anul viitor sa fie cel mai bun an din istorie pentru echipele romanesti in cupele europene..si voi sa nu fiti acolo…NU CONTEAZA URNA 3 SAU 4 IN CL…daca lobont nu apara bine va fi rezerva si va apra letonul ala…daca nici ala nu se descurca matache..noi nu tineme rebuturile in teren cum faceti voi doar pentru ca au fost transferate de mimi stoica homosexualul cu apucaturi de boxer..

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:01

bai voi cu arbitri din europa sa taceti. ce a fost in meciul cu kievul de acasa? ia ziceti cate mii de oi a vandut gigi la tusierul de pe dreapta si la central? nu aud…

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:03

rassdaq poate apara si matache
nui asta o problema. sa se intereseza adrian ce face brazilianul ala care dupa 10 min se da accidentat. sa stii k imi place mai mult k si carlos

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:05

redmania

:))
uite cum imi ridica mingile la fileu
nu credeam sa dau de asa „sinucigasi pe aici”

zi si mie dragule de ce nu au rupt oltenii nici un picior de dinamvoist?
de ce au jucat asa haotic cand au jucat cu voi?
dar asta nu conteaza
atunci aveau alt antrenor si alta era treaba.

hai sa vb despre gloria si acel magnific gol dat de niculescu
asa
de la 40 de m
albut a stat
s-a uitat la minge
a sarit
si a ridicat mana
si mingea
hop pe sub mana

ai drepatate
valoarea lui dinamo s-avazut in europa
cu tottenham(nu zic nimic)
cu brugge(cand atacantul acela mare negru facea ce vvroia cu fundasii romani) si cu leverkusenmai ales la nivelul fundasilor centrali-prelua barbarez de langa ei de parca nu avea Dumnezeu:)))

daca e sa vb despre alte echipe
hai sa vb
pandurii
otelul
poli iasi

au jucat una cu Steaua si alta cu dinamo
pandurii:alin rus a stat tot timpul langa Dica si a facut un meci perfect
cu dinamo se uita la ganea cum sare si ii ia mingea si da gol
chibulcutean la fel
statea si se mira cat de bun e danciu

poli iasi: cu Steaua muscau din carne
cu dinamo probabil ii dureau maselele
otelul-au avut bulan cu Steaua
si-au aratat valoarea cu rapid

tu chiar vrei sa analizam meci de meci?

pai de ce nu zici nimic de meciul direct mai?
ca e mai usor
simplu
corpodean nu il elimina pe tames dar da in compensatie afara pe Thereau si Nicolita

chiar vrei sa mai continuam discutia asta?

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 22:11

adrian
dc a batut dinamo cu 4-0 la craiova? pt k a fost mai buna. de asta este pe primul loc pt k este cea mai in forma echipa din tara si pt k practica cel mai frumos joc. dar tu n-ai cum sa intelegi. tu cu gasca ta de oieri…

Comentează