Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Lobby pentru Loby

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut […]

duminică, 14 ianuarie 2007, 6:30

Contează mai puţin acum cui aparţine transferul lui Lobonţ la Dinamo. La vedere au acţionat Cristi Borcea, Victor Becali plus obsedantul card plimbat şi prin buzunarele lui Rednic. Lobby-ul moral pentru revenirea lui Loby în Ştefan cel Mare l-a făcut însă Adrian Mutu. Colegul florentin a bătut şaua cît să priceapă Bogdan. Nu întoarcerea în România înseamnă un pas înapoi, ci fiecare zi petrecută în dolce far niente la Florenţa. Cînd ai de ales între a rugini în cel mai tare campionat din lume şi a străluci în al 10-lea, nu trebuie să stai prea mult pe gînduri. Drumul înapoi nu este întotdeauna acela al înfrîngerii. A surprins tonul calm, neostentativ al lui Adrian, al omului care pare să fi înţeles, în sfîrşit, sensul profund al carierei de fotbalist.

Pe hîrtie, miroase a eternitate. Contract pe 4 ani şi jumătate în fotbal înseamnă o eră geologică. 320.000 de euro pe sezon. Bani buni. Declaraţii optimiste din partea conducerii, satisfacţia nedisimulată a coechipierilor, sătui de coabitarea slavă şi slabă cu Gaev, comediantul involuntar de pe White Hart Lane. Mai mult ca sigur, simpatia suporterilor, plictisiţi de experimente, provizorat. Nu mai rămîne decît să vedem cum primeşte Lobonţ însuşi noua sa destinaţie.

Pentru că Bucureştiul poate fi la fel de frivol ca Amsterdamul şi măcar la fel de decadent la Florenţa.

Pentru că Dinamo îl ajută ca să se ajute. Gesturile filantropice lipsesc în Groapă şi poate nu-i rău că se întîmplă aşa.

Lobonţ nu vine în Ştefan cel Mare la sanatoriu, ci la o echipă obligată să confirme, să cîştige, să impună şi să stingă antipatii. Încă o dată, bătrîna pildă a fiului rătăcitor, în cinstea căruia s-a tăiat viţelul cel gras, funcţionează. În cazul lui Bogdan, la nivelul salariului, peste al tuturor celor care în timpul exilului portarului au mîncat salamul cu soia şi purceluşii de lapte de la „Doi Cocoşi”. Ferească Sfîntul ca Bogdan să-şi prelungească letargia şi în cele 15 etape de campionat ori în meciurile contra Benficăi!

Reflex, simţ de anticipaţie al fazei, excelent joc cu piciorul, comunicare cu propriii apărători. Vulnerabil la duelurile cu giganţii, momente de reverie. Aşa arată Lobonţ cel pe care îl ştiam acum cîţiva ani. Un portar redutabil. Portarul naţionalei. Băiatul blond care contribuia la titlul din 2002, revenit pe atunci din vestiarul suprapopulat al Ajaxului. Nu ştim însă cum arată Lobonţ versiune 2007. Să fim pozitivi, îndeamnă Hagi. Ca şi mersul pe bicicletă, vechile (bune) deprinderi nu se uită. La asta ar trebui să se adauge asumarea intimă a condiţiei de tată. E cumplit ca prin ochii copilului tăi să citeşti sentinţa ratării. Uneori, un astfel de resort face mai mult decît toate salariile şi primele de obiectiv.

Comentarii (218)Adaugă comentariu

rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:46

Dupa toate cate s-au facut in materie de transferuri la Dinamo anul asta nu cred ca a venit Lobont decat atunci cand il vad in poarta pe Da Luz…
In rest ar fi bine sa castigam un portar..si nu numai Dinamo ci chiar si nationala…pentru ca Marius Popa nu e un concurent serios a lui Coman si numai prin concurenta faci performanta …nu?

gabi (7 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:48

Lobont se va acomoda repede ,si va juca foarte bine ..o sa vedeti ,DInamo are nevoie de Lobont ,precum si Lobont are nevoie de Dinamo ,multumim Lobont ca ai venit la Dinamo!!

Aly_king34 (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:49

ffff mult adevar in articol…sper sa fie de bun augur venirea lui Lobby!!

Red_cyste (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:50

Bogdan va confirma si datorita faptului ca nivelul din romania e ceva mai scazut ca in afara chiar daca ocupam un loc 10 respectabil in lume Suntun mare fan al lui Dinamo si imi doresc foarte mult ca el sa confirme la noi dupa mult prea lungile experiment Gaev,Moss,Delwarte,etc…

carlos (199 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:50

Domnule Geambasu este posibil ca Fiorentina sa-l fi vandut pe Lobont la dinamo cu numai 750mii?

dragosh2luck (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:51

Revenirea lui Lobont nu e nici pe departe o certitudine a incheierii nelinistilor ce tineau de prestatia portarului la un meci pe care il sustinea Dinamo. Exista in continuare posibilitatea unor gafe uriase (sa ne amintim meciul cu Danemarca de la Bucuresti), nu e cert nici macar ca Lobby nu are o viata de noapte activa. Ramane de vazut intr-adevar daca va avea o dorinta mare sa se reabiliteze, sa arate ca poate reveni macar la forma ce l-a consacrat. Actionarii dinamosti sunt cu siguranta foarte fericiti si il vor scoate in fata ca un transfer important si un portar de netrecut pentru atacantii echipelor adverse. Vom vedea daca aceste idei vor deveni certitudini sau vor ramane doar iluzii…

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:52

carlos
Da, in conditiile in care il cumparasera de la Ajax cu doar 1 milion si intr-un fel isi facusera treaba cu el

carlos (199 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:53

multumesc pt raspuns

roach (52 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:55

cand e nea ovi in concediu, incepeti toti sa scrieti bine? 🙂

excelent, in special ultimul paragraf.

Ady (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 18:58

GEAMBASULE NU MAI STRIGI BANGOURA URAA SAU ACUM LOBONT URAA SUNTETI NISTE TERMINATI

popy (9 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:00

Are ocazia sa demonstreze ca e terminat ca fotbalist ! O sa regrete postura de rezerva de la Fiorentina, macar mai traia cu speranta…

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:03

cine naiba e mutu de tot da sfaturi in ultimul timp?
lobont sa mearga la dinamo!
Dica sa stea la Steaua!
a ajuns si mutu un om batran in fotbal ca sa isi dea cu parerea
de ce nu a venit el la dinamo
ca doar atunci cand era cu drogurile dinamo ia intins o mana?
de ce nu a mers?

mare a ajuns si mutu asta
azi maine o sa isi dea si el cu parerea despre lucescu
ca poate nu ar trebui sa stea la sahtior

intelegeam daca unul ca Ienei sau Hagi sa fi spus astea dar mutu?

si inca ceva
vad pe aici cum ca e bine pt nationala
ca alti portari din liga 1 nu sunt destula concurenta pt coman
haideti sa fim seriosi
avem portari buni in div a
Coman,Cernea,Popa,Vatca,Bornescu
sunt buni
nu vad de ce e neaparat lobont titular de drept la nationala
e baiat de treaba si cuminte si profesionist
dar nu sa nascut titualr la nationala

si pt domnul Geambasu
a fi codas la oras sa stiti ca e de multe ori mai bine decat a fi fruntas la sat
chiar Lobont a spus cand piti nu illua la nationala, a spus ca nu numai sta la echipa lui ci si face antrenamente cu jucatori si antrenori profesionisti

a fi rezerva la o echipa mare nu e rusine
si nu inseamna ca nu poti apara la nationala

numai ca piti nu stie asta
el are idei preconcepute
contra,petre,tamas,mutu,daniel niculae
astia conetaza
rstul sunt 0 pt el

ricardo (34 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:05

Felicitari pentru articol Cristi ! Esti Unul Dintre Noi , Singurul din gsp-isti !

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:05

chiar vroiam sa intreb
nu il mai vrea rednic pe bangoura?
sau nu mai stie nici rednic ce bangoura vrea?
ala de la stoke city?
pe Alhassan?
sau pe Ismael Bangoura, golgerterul frantei si al lui lens?

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:13

@ricardo
dinamovisi gsp:
eduard apostol,cristi geambasu,buzarin,cioroianu,catalin gheorghiu,ramona manzat,andrei niculescu,constantin popescu is mai sunt multi altii dar numai astia ii vin acum in minte:D

ddog (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:14

@Adrian
Bah, tu vezi de oile tale!!.. vezi in plm de de invalidul pe care l-a adus mimi nu comenta tu de Lobont, sclavule! Crapa inima in voi:)

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:17

ddog
:))
am zis eu de lobont ceva?
am zis cumva ca nu are valoare sau ce?
ia uitate mai bine
si vei vedea,catelusule, ca eu zic de mutu
dar poate nu ai invatat sa citesti:))

si zi si mie
de ce crapa inima in noi?
a semnat cumva Lobont cu dinamo?
nu prea cred:))

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:18

p.s. sa nu fie lobont un al doilea bangoura:))

eminescu (7 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:33

cine pune un pariu nebunesc ? dinamo va juca finala uefa…

the dog (10 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:33

Transferul a fost semnat prin fax.

`spiridusu` (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:34

In sf` un` transfer mai buN !! WELCOME LOBONTZ!!:D::D

cristian geambasu (913 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:35

Adrian
E de discutat foarte mult cum te poti rata sau realiza mai bine. Mi mi se pare ca in actuala fundatura in care intrase, Dinamo e un colac de salvare.
ricardo
multumesc, dar singurul care ce?
dragosh2luck
nu, nu-mi amintesc, dar daca miroase a plagiat ii schimbam titlul
roach
esti rautacios

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:38

Bai, Adriane, vezi-ti de echipa ta…Bologna…aaa, pardon, stiaua. Vezi ca aia de la Bologna mai au putin si-si fac echipa completa…toate oitele au drum pe acolo.
Cat il priveste pe Lobont, desi a ajuns la o vasrta optima pentru un portar (29 de ani, peste cateva zile) totusi nu mai este acel Lobont din urma cu cativa ani, care dadea siguranta atat la echipa de club cat si la nationala. Si cred ca a ajuns in situatia asta datorita vietii extrasportive, anturajului, problemelor de familie. Oricum, ii doresc succes si sper sa fie un nou inceput.

MutU_10 (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:40

forza DINAMO!!CAINE PANA LA MOARTE SHI DINCOLO DE EA!!geambasule tie tia venit mintea la cap de ai scris articolu asta???!!!nu prea cred……..e doar ceva temporar.sper ca lobont sa apere la DINAMO exact cum a facuto shi in 2002 cand a luat titlul tot cu DINAMO.observ ca sunt cam ofticati(muriti spurktilor) zdelistii ca a venit lobont la DINAMO!!!oricum anul acesta e anul cainilor!!!
DINAMO……..SIMPLY THE BEST!!!
GPS-gazeta pro (s)zdeaua

Ionutz Chechis (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:46

Cristi mai este o parte buna in transferul lui Lobby la Dinamo. Iata ca Borcea nu mai vrea imprumuturi gen Bratu, barcauan,Florea, ci vrea transferuri definitive. Mi se pare mie sau poate e adevarat dar iata ca la Dinamo se investeste pe termen lung si nu numai pe semestre.Trebuie sa recunoasteti si voi k se schimba fata lui Dinamo cu acest transfer. Cel putin eu asa sper, in special atitudinea conducatorilor care vor performante pe termen lung: campionatul si accederea in grupele Ligii Campionilor. Respect Borcea. FORTZA DINAMO

dan (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:47

ceea ce scriu nare legatura cu subiectul blogului si imi cer scz pt asta dar nush de unde altundeva as putea afla raspunsu la intrebarea mea… asa dar
vreau sa ma duc la meciul olanda -romania din 24 martie si nu stiu cum as putea sami cumpar bilete din timp, chiar nu stiu cum se procedeaza…
astept un raspuns

ddog (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:49

@Adrian
Cum nu ai zis de Lobont?.. Pai cum poti sa spui ca cernea e concurentul lui Lobont la nationala!?!? ..sa fim seriosi, cernea la nationala!? Ma umfla rasul.
Oricum nu e vb de MUTU sau Lobont aici ci despre DINAMO si cei ce o reprezinta intr`un fel sau altul. Cat despre Mutu, lasa`l in pace acolo unde e (no.1 in Italia).. noi nu comentam de neaga(ratacit prin asia sau pe unde o mai fi.. mai traieste?), stai linistit.

oana_lobby (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:51

In sf LOBONT a venit ACASA!!! adica in Stefan cel Mare! 🙂 Sunt sigura ca va face treaba buna la echipa si vom trece de Benfica! Cea mai buna echipa are cei mai buni fotbalisti!!!… adik DINAMO

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 19:57

domnule geambasu
in ce fundatura a ajuns?
din cate am vazut eu era respectat si iubit la Fiorentina
Fiorentina e echipa mare,de valoare
asta se numeste fundatura?
in locul lui ceream sa fiu imprumutat undeva
o sa vedeti
Frey nu va sta mult la Fiorentina
si atunci Lobont isi va musca buzele
fundatura e Romania domnule geambasu
sau o sa fie
dupa ce inrta dinamo direct in grupele CL si o sa pierdem locul acela direct castigat de Steaua si Rapid

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:03

ddog
vad ca nu se poate discuta cu voi
in primul rand pt ca nu stiti sa cititi
si vad ca nu stiti nici sa scrieti dupa ce am citit ce a scris toteu
Steaua nu se scrie cu i
mai invata

si de ce nu poate fi Cernea concurent?
pai la nationala selectia se face pe criteriul daca e dinamovist are valoare deci trebuie convocat?

unde erati voi marii dinamovisti acum un an cand dinamo se chinuia?
atunci taceati toti
erati fanii altor echipe

de fapt unde sunteti acum
ca nici acum nu mergeti la stadion

si chiar
unde erati voi acum 2 zile
cand eu ma certam cu alti oameni pe blog pt ca piturca nu il chema la nationala pe Vlad Munteanu
il tineti minte
a fost jucator la dinamo
dar nu prea juca
ca cica nu avea valoare

mari dinamovisti
stiti doar sa injurati Steaua si sa va dati mari
cand e vb sa vorbim de fotbal adevarat voi lipsiti

uefa (8 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:12

decat sa fie a 3 a rezerva de portar la o echipa din vest mai bine titular in romania la o echipa care va participa in liga nu datorita valorii ci datorita oamenilor care o conduc care in dorinta lor nebuna de a juca in aceasta competitie au cumparat tot :arbitrii,adversari,antrenorii echipelor adverse.dar ei au uitat un singur lucru:mai e cineva acolo sus care trebuie sa fie de acord.parca vad pe milan sau bayern cu cupa la atena si atunci ati supt-o mizeriilor.turul 3 preliminar cu locurile 3-4 din primele campionate ale europei.prea ati calcat pe cadavre pentru locul ala de liga , la care sincer nu aveti nici 5% contributie.dar stati linistiti dumnezeu e sus si le da la toti dupa suflet.

Danielle (48 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:14

Exista MASINI si exista MERCEDES.
Exista ACTORI si exista AL PACINO.
Exista ZIARE si exista GSP.
Exista BLOGURI si exista http://nandos.wordpress.com/ .

LASER FRATE !

ALIN BARLADEANUL (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:14

da .s-ar putea ca mutu sa fie cel care a intervenit in luarea deciziei de catre lobont.nu mi-l imaginez pe lobont[mai ales dupa ce declarase anterior prin ziare] sa doreasca sa vina in liga1 . el declarase ca acest pas este pentru el unul inapoi.ce gandire!!!! si ce departe de realitate este!!!e mai bine ,cu alte cuvinte,sa faci tusa, decat sa vii la o posibila participanta in liga campionilor….dar e in italia[cel mai bun campionat al lumii] ,nu-i asa? am stiut intotdeauna ,in adancul meu,ca lobont nu e un mare portar,dar acum vad ca nici nu gandeste.este un portar bun ,dar nu unul foarte bun[in nici un caz de nationala]-este deficitar la mingile pe sus si nu prinde mingea.de aici[dintr-o slabiciune] celebrele sale parade.numai ca, in ultima vreme ,nu i-a mai mers aruncand mingea in fata.poate asa i-a convins pe unii-cu paradele sale[dar ce inselator……]

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:14

un singur lucru vreau sa mai spun

Italia,Franta,Germania,Spania,Brazilia si restul marilor echipe nationale nu au o formula de echipa batuta in cuie.cel putin nu in calificari.Daca la turneul final isi permit sa faca un 11″etern”(cazul Braziliei-care oricum nu a tinut) la calificari nu e asa.
uitati-va numai la Italia sa vedeti cati jucatori a folosit in calificari.sau la Brazilia

selectionerii seriosi convoaca la nationala jucatorii care sunt in forma nu jucatorii care se dau vedete sau pe care ii face presa mari vedete.
numai la noi echipa nationala e aceeasi indiferent de meci.ca e amical sau
calificare nu conteaza:

Coman-Contra.Tamas,Chivu,Rat-Petre.Munteanu,Rosu,Mutu-Marica,Daniel Niculae(Cocis)
asta e echipa lui piturca
restu jucatorilor nu conteaza

de ce nu poate Cernea la nationala?Bornescu?Popa?
e neaparat Lobont cel mai bun acum ca a venit la dinamo?
acum parca vad ca Danut Coman nu mai are valoare nu?

red-tico (45 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:16

incredibil, ba oilor voi chiar nu va puteti abtine chiar asa mult va intereseaza Dinamo ? ah frustrarea asta …

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:19

red-tico
ce frustrare?
vb de frustrarea pe care o avem pt ca suntem cea mai buna echipa din tara,cea mai titrata si cea mai iubita?
saude frustrarea ca suntem echipa romaneasca care a scos fotbalul romanesc din rahat?
de frustrrea ca am ajuns pt a 3a oara consecutiv in primavara europeana si ca anul trecut am ajuns in semifinale?
sau de frustrarea ca suntem singura echipa romaneasca calificata in grupele CL dupa tururi preliminarii?

ddog (6 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:21

@Adrian
hai ca o iei razna.. tu chiar vb serios.
in primul rand nu poate ajunge la nationala pt ca el singur a spus acum cateva zile ca in romania sunt doi portari clar mai buni decat el : Coman si Popa iar despre Lobont a spus ca e cel mai bun portar roman.
In al 2 lea rand nu e cu nimic mai bun decat Matache si mult sub Apula Bete pe care il putem nationaliza in caz ca se ajunge sa ne gandim la cernea ca la o solutie pt nationala :)))

@toteu
are dreptate Adrian, nu stii sa scrii, numele adevarat si actual nu este stiaua ci (kif)sHtOaia

PS: nu am injurat, inca

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:23

@uefa: nici eu nu puteam spune mai bine asa cum ai facut-o tu. Ai descris perfect ceea ce s-a intamplat…..campionatul trecut. Stim cu totii ce mizerie s-a petrecut, mai ales in retur.

ionut (26 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:28

bun venit lobont.vom fi mai puternici cu tine .gestul facut galerie steliste acum cativa ani mai trebui facut inca odata .asta asa pt. acele oi care nu isi mai incap in piele de frustrati ce sunt .

redmania (16 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:29

@Adrian

Eu va doresc sa faceti cat mai multe puncte in uefa in fiecare an ca sa putem merge noi in grupele UCL sa facem bani = jucatori buni, echipa mai buna => CAMPIONI.

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:31

:))
sunteti tare haiosi ma
@toteu
ai dreptate
Steaua a ajuns in semifinala cupei uefa dar nu are putere sa castige un campionat
ma mir cum de nu ai zis ca dinamo a fost furata tot returul
mai ales in meciurile cu gloria si national…ups..scuze. Steaua a fost furata pe fata in acele meciuri
am uitat
va rog sa ma scuzati
dar sigur ca gasiti voi vreun blat ceva
chiar blatul cu cfr cluj si cel cu bistrita
nu?
oooooo
da
am uitat
acele blaturi au fost ale rapidului

mda
aveti dreptate

@ddog
daca Cernea era la dinamo era bun de nationala?
da-mi voie sa te intreb
acum cateva zile
cand Lobont zicea ca nu vine la dinamo pt ca e un pas inapoi pt el
ce ai zis?
cumva ca e cel mai bun portar roman si ca trebuie neaparat la nationala?

Blu (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:34

Dinamo avea nevoie de portar, Lobont avea nevoie de echipa, iar Nationala avea nevoie de portar cu echipa. Pana aici ecuatia a fost simpla, iar revenirea lui Lobont la Dinamo pare a fi cartea castigatoare pentru toate partile implicate. Personal cred ca Lobont poate redeveni ce a fost, si poate chiar mai mult decat atat. Si nu spun asta gandindu-ma la meciurile excelente pe care le-a facut la Ajax si la Nationala in timpuri deja apuse, ci la trecutul mai apropiat, respectiv la perioada petrecuta la Fiorentina inaintea revenirii lui Frey. In returul sezonului trecut din Italia, pe vremea cand era Il Calcio nu era boom iar meciurile puteau fi vizionate fara restrictii, am vazut un Lobont in forma, cu pofta de joc si fara reflexe ruginite. Daca imi aduc bine aminte a si fost desemnat ce mai bun jucator al Fiorentinei in cateva randuri, ba chiar a fost introdus in echipa etapei de vreo 2 ori. „Loby” bine ai revenit!

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:35

redmania
numai tu crezi ca dinamo va face ceva in CL
asa cum au rezolvat banii de pe transferuri asa vor rezolva si banii de la uefa cei de la conducerea lui dinamo
si acum sunt 9
deci sunt mai flamanzi

noi facem puncte
si jucam corect
si despre noi o sa vb Europa
nu despre voi

p.s. levski a ajuns in CL
s-a vorbit si despre ei in Europa
stii ce?
se zicea ca Levski e cea mai slaba echipa care a ajuns vreodata in CL
acum e randul lui dinamo sa demonstreze ca e mult mai buna decat levski

ionut (26 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:36

adrian spune sincer ce a fost la vaslui ?
si daca vei raspunde serios si cinstit despre infectul ala de meci vei avea admiratia mea chiar daca esti un stelist spumos

Rassdaqh (20 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:40

Mai oilor la cat de sus sunteti voi nu inteleg de ce va mai bateti capul sa vorbiti cu niste unii ca noi…murdariti blogurile astea cu niste idei si argumente care sunt cel mult puerile daca nu stupide..voi astia preacuratii care aveti nevoie de blaturi cu vaslui sa luati campionate…care faceti blaturi penale cu farul si national care sunteti protejati de observatorii partidelor care recomanda jucatorilor adversi sa nu intre tare la minge sa nu se accidenteze cumva vreo oita ceva…voi astia care ati recunoscut ca i-ati dat bani lui corpodean…care v-ati luat-o in gura de la presedintele de club la propriu si acuma il pupati in cur…sunteti jalnici mah voi astia care credeti ca traiti in alta lume….

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:40

Lasa-ma ,adriane, cu comparatiile astea. Tot timpul invocati chestia asta…sa fim seriosi…Juventus obtinea performante europene, dar facea praf competitia interna. iar OM, proaspat castigatoare a CL, blatuia un meci cu o echipa de duzina din Franta.

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:44

ionut
vrei sa stii ce a fost la vaslui?
intreaba-l pe cristi borcea ca el stie mai bine
intreaba-l de ce nu l-a luat pe hutan la dinamo si de ce ionut badea l-a faultat pe iacob in careu?

stia rednic ce stia cand a spus ca smecherii au plecat de la vaslui si fraierii au ramas.
din toate echipele din divizia a cea mai castigata era dinamo daca Steaua lua titlul

pt ca locul 1 nu garanta direct grupele ligii si locul 2 nu garanta un parcurs ratat in cupa uefa

dinamo a castigat cel mai mult din faptul ca Steaua a luat titlul

erik (28 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:44

nu trebuie sa discutam pe blog despre un fapt cert.LOBONT ESTE UN RATAT si cu asta sunt convins ca mi-am atras antipatia dinamovistilor.oameni buni,atata timp cat mai credeti intr-un portar de valoare,ganditzi-va la portarul leton,sunt convins ca va fii o solutzie mult mai valoroasa,mult mai serioasa,mult mai ieftina decat acest DROGAT,RATAT,BETIV SI CEEA CE ESTE CEL MAI IMPORTANT UN LOOSER PERFECT SANTAJABIL SI CU O MARE CALITATE,REUSESTE SA DEA GATA DOUA STICLE DE JACK DANNIEL’S PE SEARA.

toteu (100 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:45

Da, probabil ca levski a fost cea mai slaba echipa care a paricipat vreodata in CL (urmatoarea, anul acesta, a fost Kiev-ul…dar si in conditiile astea ati avut nevoie de un arbitraj rusinos si comandat), dar sa nu uitam ca si TSKA, anul trecut, nu a trecut de grupele UEFA, iar anul asta s-a batut pana in ultima etapa pentru calificare in 1/8 ligii.

Adrian (47 comentarii)  •  14 ianuarie 2007, 20:45

toteu
una e sa faci blat un meci si alta e sa faci blat tot campionatul
si din cate am vazut eu in cazul Juventus se vorbea chiar de blatuirea meciurilor internationale si cumpararea arbitrilor in CL
aia e altceva

Comentează