Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Profesiunea mijlocaş

Suporterii campioanei en-titre au fost întrebaţi pe site-ul www.stelisti.ro care sînt posturile cele mai vulnerabile ale echipei. 40,5 la sută dintre cei care au răspuns s-au îndreptat către mijlocaşi. Surprinzător, fiindcă exact acolo Steaua are nu mai puţin de 10 […]

vineri, 5 ianuarie 2007, 7:28

Suporterii campioanei en-titre au fost întrebaţi pe site-ul www.stelisti.ro care sînt posturile cele mai vulnerabile ale echipei. 40,5 la sută dintre cei care au răspuns s-au îndreptat către mijlocaşi. Surprinzător, fiindcă exact acolo Steaua are nu mai puţin de 10 oameni specializaţi. Începînd cu Rădoi, Paraschiv sau Cristocea şi încheind cu Nicoliţă, Ovidiu Petre sau Lovin. Plus noua achiziţie, Marius Croitoru. Ce se întîmplă atunci? Şi-au pierdut fanii concentrarea pe fondul grelelor încercări din perioada Sărbătorilor ori la Steaua chiar există o problemă în compartimentul median?

Democraţia în fotbal se termină la uşa vestiarului. De acolo începe autoritatea antrenorului, omul care pune formaţia de start pe hîrtie, asumîndu-şi răspunderea. Sună banal, dar marile rezultate nu se obţin prin vot popular. Presiunea conducătorilor şi glasul tribunei se opresc în faţa cabinei antrenorului dacă personajul în cauză nu e doar un oportunist interesat să meargă în întîmpinarea sensibilităţilor şefilor şi orgoliilor suporterilor. Totuşi, e nevoie de o nuanţare şi aici. Se pare că apune şi vremea despoţilor, luminaţi sau întunecaţi. Dovadă ce se întîmplă acum cu Mourinho, stăpîn absolut peste o evidentă criză de inspiraţie.

În situaţia nu foarte probabilă că Olăroiu va da atenţie sondajului iniţiat de Gazetă pe site-ul specializat al suporterilor trupei din Ghencea, el va descoperi că aşa impulsivi, poate şi niţel exaltaţi, băieţii aceia nu şi-au pierdut uzul raţiunii. Nu numărul contează, ci calitatea. Dacă ei simt şi deplîng ceva, acel ceva este mijlocaşul de creaţie. Jucătorul ultimei pase, mintea limpede. Persoana capabilă să judece repede şi să aibă mijloacele tehnice să se exprime la nivelul gîndirii. În caz ipotetic, din Rădoi, Cristocea şi Paraschiv ar rezulta portretul robot al mijlocaşului după care suspină fanii. Determinare, tehnică filigranată, efort brut dublat de inteligenţă.

Cum Hagi s-a lăsat, iar Essien, Ballack şi Lampard sînt inaccesibili, aşteptările se îndreaptă către Marius Croitoru. La 26 de ani, el pretinde că e stelist de 26 de ani. Pentru noii săi colegi ar fi suficient să fie fotbalistul care să amintească în Ghencea de Miţi Majearu sau de Tudorel Stoica. De ce nu, Loţi Boloni, Panduru. Drumul de la Vaslui la Steaua e riscant şi nu se măsoară în kilometri, ci în ani de coabitare cu performanţa. Vali Badea a reuşit fără să se rătăcească undeva între vestiar şi banca de rezerve.    

Comentarii (183)Adaugă comentariu

dragos (5 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:15

eu zic sa lasam omul sa isi dezvolte strategiile.Sincer, cand zicea JIJI ca in 4-5 ani de la „descalecarea”, sa Steaua o sa joace in CL, cati l-au crezut? Sau notiunea de a juca o finala de cupa europeana? Vi se pare cumva ca JIJI, in ceea ce priveste banii, ar fi vreun ageamiu? Sau ca nu ar avea tot timpul planuri cat de cat puse la punct

cristian geambasu (913 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:43

socolsiu
Cred ca ai citit in mare viteza, dimpotriva, eu remarcam faptul ca Vali Badea s-a integrat neasteptat de repede la Steaua.

Cit despre temerile unora apropo de „strategiile” conducatorilor, mi-e teama ca aveti dreptate. Nu disperati insa, nici la Dinamo, nici la Rapid nu s-au strins niscaiva eminente fotbalistice.

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:52

D-le Geambasu a ajuns cam rau Steaua daca se consoleaza stelistii ca nici la Dinamo si Rapid nu e totul roz!
Asta primavara sa nu uitam ca la Dinamo jucatorii erau amenintati cu moartea, li se vandalizau masinile!
Acum nu mai am loc pe bloguri de dinamovisti!
Mare echipa e dinamo (aici imi place de JIJI cand ii persifleaza)! S-a vazut la Tottenham!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:57

P.S.

Iar de Rapid ce sa mai zic!
Vad acum ca razvan ar vrea sa plece, ba nu ar vrea, ar ramine,…

Ice Soldier (6 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 22:01

Am vazut aseara pe TVR1 o reluare cu meciurile din anul trecut ale chipelor romanesti. Am vazut-o pe Steaua din nou in semifinala cu Boro, si mai ca imi venea sa plang de ciuda ca nu am ajuns acolo unde trebuia sa fim, adica in finala! Dupa ce am (re)vazut acele imagini, mi-am pus intrebarea….ce draq s-a intamplat cu Nicolita? Adik de la ce meciuri bune a facut si pana la catastrofa de jucator care este acum, e o diferenta imensa. Anul asta, dupa ce am vazut cum joaca, am zis ca de fapt asta e valoarea lui, dar repet, aseara, am stat si m-am gandit ca daca asta era valoarea lui….nu avea cum sa dea asemenea goluri!
Da domnule Geambasu, avetzi dreptate, mijlocul este pb la Steaua. Dar nu pentru ca nu sunt valori, ci pt ca sistemul de joc este unul prost. Steaua joaca cu doi inchizatori, iar asta nu e prea bine. Am vazut un sistem asemanator de joc la Franta la CM06(asemanator pentru ca au jucat cu 2 inchizatori), dar la francezi inchizatori erau Vieira si Makelele! Chiar daca, Vieira este poate cel mai tehnic inchizator din lume, francezii nu au renuntat la un om de creatie si l-au avut pe Zidane. Deci, vedeti dumneavoastra in ce conditii se joaca un sistem cu 2 mijlocasi la inchidere? In nici un caz cum il practica Olaroiu!
Daca vreti, puteti sa dati vina si pe jucatori ca nu au valoare, dar daca valorile sunt alde Vieira si Zidane, atunci scuzati-ma, dar nu avem termeni de comparatie!

Dan (2 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 22:10

Nea Cristi, ce a facut bre Vali Badea la Steaua? A dat 2 goluri unei echipe belgiene vai de mama ei si a impins mingea in plasa dupa sutul „gafei manageriale” Thereau. Golul de la Kiev nu se pune, e autogol ala (Kiev a avut mereu portari vai de mama lor)
Daca Croitoru e fotbalistul care poate sa tina loc de T Stoica permiteti-mi sa cred ca pe moment v-ati pierdut uzul ratiunii din prea multa „stelitita”. Scrieti odata ca fotbalistii de la Steaua sau Dinamo sunt varza! Cu gloabele alea vrem sa facem treaba? Hai sa-i vedem! Pai mai pupa Steaua semifinala UEFA 10 ani de acum incolo?
Forza Rednic!
http://www.placi-video.ro

Luciann (10 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 22:15

Un conducator de joc pt Steaua : Florin Cernat ! Cat despre Jiji vrea performanta cu investitii minime ! Nu o sa-i mai mearga mult cu „peticeli” dintre acestea ! FC Sevilla are 400 scouteri ! Steaua doar pe Meme ! Fara comentarii !

titi 1983 (11 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 22:22

acel nr 10 nu mai exista in fotbalul modern de mult timp,parerea mea este ca nici nu au fost multi jucatori de felul acesta dupa anii 90.cum a crescut viteza jocului acesti jucatorii au disparut incet incet.nu stiu,habar nu am daca e nevoie de mijlocasii la steaua,dar daca e nevoie de mijlocasii,e nevoie de mijlocasii rapizi puternici si tehnici,nu doar de mingicari.tot timpu sa spus ca fotbalistii romanii sunt tehnici si bla bla bla,nu este asa,fotbalistii romani sunt statici,nu au forta si nu sunt rapizii,bineantales cu exceptiile de rigoare:mutu,marica,poate dica,dar in rest au una sau cel mult doua din calitatiile enumerate mai sus.tehnica o poti aprecia la un jucator doar daca e in regim de viteza,restu e pt circ sau pt orice altceva.tara noastra nu sa calificat la ultimele turnee finale din cauza ca nu sa adaptat ´¨tendintelor´´.uitati-va ce preluari fac jucatorii din vest,cum isi aseaza mingea,cum centreaza din alergare,cum trag la poarta si aici nu ma refer la jucatorii de top ci la cei de mana a doua sau a treia de la echipe slabute de prin Spania sau de prin Italia.jucatorii romani sunt tehnici dar pe loc nu in miscare.sunt rari aceia care isi fac preluarea inainte sau pe pozitie viitoare,poate o sa ne aliniem si noi cerintelor iar atunci putem sa ne dam cu parerea despre unul sau despre altul.deocamdata suntem in urma rau de tot,ceea ce a facut Steaua in ultimii ani a fost o minune si e meritul tuturor celor de acolo,in frunte cu Becali si terminand cu ingrijitorii de la stadion.

tereo (80 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 22:39

bai dodo si andrei, nu va mai dati ma stelsiti ca habar aveti ce inseamna spiritul stelist, iar desteptii care-i dau crezare lui Geambasulica, sa stie ca e dinamovist borcist! Adica o boratura de om!

Daca Essien sau Lampard sunt fotbalisti de creatie inseamna ca Ronaldinho e un fel de Bumbescu!

Cel mai mult ma distreza astea cu gafele manageriale! Pai Seva ce dracu e la Chelsea??? Sean-Wright Phillips (30 mil euro – rezerva la Chelsea???) Sau Cassano??

Stai domne , ca nu e asa! Cluburile mari urmaresc ani de zile jucatori pana ii transfera!!!!! Zic ziaristii analfabeti si fara carte!

Pai Higuain pe care l-a luat Real are 19 ani si nu prea a jucat mult la River si e super bun! L-au urmarit astia POATE juma’ de an pana au dat milioanele pe el!

Nu mai veniti voi, ziaristi fara cultura fotbalistica – manageriala – economica sa dati lectii! Treceti ma voi si conduceti si lasati-i pe conducatori sa scrie si PUN PARIU ca nici un conducator nu va scrie mai prost ca ziaristii de pe piata (nici macar Mititelu), dar voi veti conduce MUUUUUUUUUUUUULT mai prost cluburile!

Hai pa, ca ma duc sa vad un mijlocas de creatie! Ii zice John Terry! A-ti auzit de el????? Joaca la Arsenal United!

titi 1983 (11 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 22:41

chestia cu diferenta de salarii mi se pare o mare prostie.D-le cine joaca bine sa fie si bine platit,e normal ca un jucator bun sa ceara mai muti bani.nu?de ce crede-ti ca Raul,Zidane,kaka,Del Piero sau oricare din marii jucatorii au salarii mari?pt ca sunt buni,de aceea Raul Bravo are 500000 de euro pe ani iar Raul Gonzales are 6,4 mil pe an la Real Madrid.la ei nu exista diferenta la salarii Domnilor?diferenta o face valoarea jucatorului, daca ai valoare ceri mult,daca nu ai o valoare f mare accepti cat iti dau altii.De aceea credd ca Gigi greseste f tare,nu poti sa faci performantele pe care le vrea el cu jucatorii ca Gigel Coman sau ca sau ca si Carlos.avem nevoie de valori nu de non valori,pana cand nu vom intalege treaba asta nu o sa facem mari purici in CL.De acea cred ca Steaua a facut o f mare performanta lasand-o acasa pe Dinamo Kiev in liga.

De la Vaslui (1 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 22:46

Steua daca vrea performante, sa-si aduca jucatori straini de VALOARE, nu sa faca carpituri , de pe la echipe mici, gen Vaslui.Si de data asta au avut noroc ca Marius este pe langa un jucator de valoare si un mare luptator pe teren si stie sa-si traga coechipierii in atac! Oricum partea stanga a atacului va fi de mare valoare la Steaua, cel putin la fel cu cea a lui Cristocea de pe dreapta.Pacat insa daca va pleca Dica!
De ce ? Acum sa vedem cat de mult este patriot si luptator si STELIST domnul cu finantele. SA-I PLATEASCA, SA NU PLECE DICA ( mai ales el!)
Altfel, ne meritam statutul de „mediocri „.

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:11

Tereo, ce inseamna spiritul stelist?
Spune-ne si noua, nu de alta, dar poate murim prosti!

Alta BOMBA pe care o aud! Cernat conducator de joc la steaua (finul lui MM, o sa trebuiasca olaroiu sa-l bage in echipa si cand joaca prost)!
Daca isi mai aduce si Oli inca 1-2 copii (vezi Olah), Steaua sigur ia liga campionilor!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:13

Nu de alt tereo, dar cred ca si criticile pot fi constructive!
Daca se tine seama de ele!

Prea multe nepotisme la steaua strica, valorile nu se pot afirma din cauza lor!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:15

@Titi 1983:

De acord cu tine!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:17

@Ice soldier:

Pai Olaroiu joaca cu 2 inchizatori ca sa-i faca loc lui Radoi in primul 11!
Nu te-ai prins?
Altfel Radoi ar sta pe tusa, pt. ca Ov. Petre e mai bun!!!

puncerul (4 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:18

Parca mm aducea un mijlocas brazilian care sa drlibeze 2 ,3 jucatori dintr-o fenta , a ramas sa-si puna speranta in Croitoru, care inte noi fie vorba vorbeste cam mult pt un jucator care a luptat cu retrogadarea pina acum

alex (2 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:19

Eu cred ca cel mai bun ‘transfer’ al Stelei ar fi pastrarea celui mai bun jucator al ei:Nicolae Dica.Nu pot sa spun ca jucatorii adusi iarna asta nu sunt buni,dar daca pleaca Dica suntem pierduti;el leaga tot jocul Stelei in atac.

alex (2 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:25

O data cu venirea lui Croitoru,mijlocul Stelei arata bine,insa doar daca ramane Dica. Si daca se mai aduce un mijlocas dreapta ofensiv ar fi perfect.

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:29

@alex

Sunt cam putine optiunile cand nu vrei sa dai prea multi bani pe el si nici sa cheltui prea mult cu salariul lui!

Machiavelli (12 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:35

Bravo d-le Geambasu!!!!!!!!Ati atins un punct sensibil.Asta cred si eu de foarte mult timp. O minte limpede in centru ar rezolva o mare parte a problemei dar nu complet. Problema nu va fi rezolvata complet atata timp cat Oli va trage toti jucatorii sa faca in special faza defensiva. La Steaua , daca ati observat nu sunt niciodata destui jucatori in atac si asta nu din cauza „tranzitiei”depre care a vorbit atat de adevarat dl. Vochin ci din cauza ca fundasii laterali nu vin sa sprijine atacul ci mai degraba mijlocasii laterali vin sa sprijine apararea(si asta totusi e o problema legata de tranzitie , e adevarat). Orcum ar fi Stelei chiar ii trebuie un om in centru care sa construiasca iar Radoi si ceilalti mentionati nu pot face acest lucru. Asteptam sa vedem Croitoru dar si acesta depinde de ce il va pune Olaroiu sa joace. Evident sunt un suporter stelist dar sa stiti ca m-am saturat de tactica lui Olaroiu pt. ca , desi jocul de fotbal a evoluat , Steaua are o identitate , un joc al ei de zeci de ani care , e bine sa se schimbe in functie de ce se joaca acum in fotbalul modern(lucru care nu se face) dar sa-si pastreze acel suflu ofensiv cu care au fost obisnuiti suporterii stelei. Eu cred ca tocmai d-ata Steaua nu e acolo unde ar trebui sa fie. Noi intot deauna am fost mai apropiati ca gen de fotbal de spanioli.(zic eu). De ce nu incercam sa-i urmam in acest trend si sa jucam ofensiv ci copiem echipele italiene sau Chelsea??? Nu ni se potriveste , cred eu!!!!!!

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:46

@Machiavelli

Oli dupa cum il vad eu nu e prea flexibil si se pierde insa vina nu e numai al lui aici,nici nu are ce jucatori sa bage in teren…multi din ei sunt prea slabi pentru Steaua.

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 23:59

@alex

Cum a spus si Dn Geambasu,la Steaua sunt destui mijlocasi,da sti cum e vb aia,multi si ….. !Croitorul nu e asa de valoros sa schimbe ceva,nu e mai bun ca Radoi sau Dica.

Machiavelli (12 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:13

@Andrei
E adevarat ca unii din ei sunt slabi dar aduti aminte de unele jocuri facute de Cristocea sau Nicolita. Eu cred ca joaca slab si fiindca nu ii pune unde trebuie. Nicolita da 2 goluri cu Betis si el il pune sa joace mai mult fundas. Noi d-asta pierdem puncte si sunt astia la 13 ca nu atacam cum ar trebui. Noi ne chinuim sa dam gol. Cred ca Dinamo si Steaua daca ar juca cu Sevilia cea care ar avea mai multe sanse ar fi steaua dar in schimb daca ar juca fiecare cu fc Arges sau fc National Dinamo ar bate lejer in timp ce Steaua ar face 0-0.

Machiavelli (12 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:15

Nici eu nu cred ca e mai valoros dar are alt profil oricum. E mijlocas de banda dar am inteles ca joaca si coordonator lucru care nu prea il face DIca iar Radoi nu are cum pt ca e mai mult fundas.

dodo (212 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:15

@machiavelli:

Ai dreptate!

ia (109 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:20

din cate stiu eu ,croitoru nu poate juca pe partea dreapta. daca steaua nu va cumpara un mijlocas dreapta, va fi de rau numai cu b. nicolita, acolo. pana acum c’am slaba campania de achizitii la steaua si din cate se vede ,gg nu pare dispus sa bage mana’n buzunar sa cumpere fotbalistii buni.

Machiavelli (12 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:22

Din pacate si u s-ar putea sa ai la faza aia cu doi inchizatori si de ce joaca asa. Pacat , fiindca influenteaza negativ jocul Stelei.

Machiavelli (12 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:23

@dodo
Machiavelli Says:

January 6th, 2007 at 12:22 am
Din pacate si u s-ar putea sa ai la faza aia cu doi inchizatori si de ce joaca asa. Pacat , fiindca influenteaza negativ jocul Stelei.

Machiavelli (12 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:26

Ciao Ragazzi!!!!!

seby-yo (19 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:45

cei 40,5% or sti ei ceva, ceva

pt ce-i care au votat portar-de ce?? S-A ADUS PORTAR( acum sa asteptam)

fundasi???-Ghionea si Goian formeaza un cuplu f sudat si f bun, poate se referea lumea la fundasi laterali, care sa urce, sa CONSTRUIASCA!!! sa sustina mijlocul

fic (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:46

@tereo: se scrie „ati auzit” nu „a-ti auzit”…tu sigur esti ziarist 😉 in rest sunt si idei pe care le accept

…daca se intoarce protasov in ghencea se poate vorbi de necesitatea unui mijlocas de creatie pana atunci olaroiu o sa o tina doar cu 2 inchizatori, mai grav e ca in curand „copilul” lui de suflet, ov petre, o sa ii cam ia locul lui paraschiv in primul 11, de fapt o sa fie interesant pt ca mm il are pe para ca si favorit si poate se naste un conflict intre cei doi (oli si meme) si tot pleaca cineva 🙂

dodo (212 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:49

@machiavelli:

Da, si eu de asta ma tem! Nu vezi ca astia isi aduc numai „nepoti” la steaua! Oli isi aduce „copiii”, radoi e finu lui JIJI, Dica e finu lui Radoi, acum am auzit ca vrea la steaua si Cernat (finul lui MM)!
Astia au innebunit de tot!!!

Cum sa mai faca Steaua performanta in Europa?

niciotreaba (24 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 0:58

Dinamovishti !!! va ordon sal urmatzi pe catalin hildan

alee (109 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 2:00

la steaua problema e gigi, nu oli! cred ca oli se va transforma pt stelisti in al 2-a pizurca, sa-i fie tarana usoara la nationala 😛

dodo (212 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 2:09

@alee:

De ce zici ca problema e GIGI?
Argumenteaza, pt. ca ma intereseaza si pe mine!

d(r)ac impielitzat (3 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 2:18

steaua incearca sa adopte stilul de fotbal modern, in viteza, forta si direct pe poarta. dupa cum parafraza si domnul Vochin pentru acest tip de fotbal iti trebuie jucatori rapizi si tehnici in acelasi timp, adica sa poata sa controleze mingea la viteza nu pe calcaie ca ospatarii. jucatorii stelei ori sunt rapizi si nu tehnici ori tehnici si nu rapizi. nu este nici un jucator la steaua care sa poate sa joace in stilul in care se joaca in marile campionate, vezi Anglia sau Spania adica sa aiba ambele calitati la un nivel mai mult decat mediu/mediocru. sunt stelist dar asta e parerea mea si trebuie sa o recunosc cu parere de rau. Thereau promite cel mai mult din toti dar numai timpul o va dovedi. dece sondajul s-a referit la mijlocasi? este pentru ca atunci cand adopti un still de joc pe care steaua il prefera ai *neaparat* nevoie de mijlocasi cu calitatile amintite si pentru ca de acolo pentru spectatorul de rand incepe faza de atac, de la mijloc.

reddog.constanta (32 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 2:27

DINAMO CAMPIOANA 🙂

GROPARII ZDELEI SAYS (2 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 2:34

CATA INEPTII DE LA IMBECILII ASTIA TREI DE MORTACIUNI,ADRIAN,ANDREI,ALEX,ETC.MAU MONOPOLIZAT RUBRICA ASTA,CRED CA SE IUBESC ATAT,CA O S-O SCAPE INAUNTRU PANA LA URMA…CANTARITI SI ANALIZATI MORTACIUNILE VOASTRE,ABIA ASTEPT SA PUNEM MANA PE VOI IN GHENCEA,CA IN U.E.F.A.NU PUPATI DECAT CURUL NOSTRU,CA SI IN CAMPIONAT,ALTERATILOR…ASA CA,PUTREZILOR DE GHENCEA,LA COSCIUGE,ADUNAREAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EL PERRO ROJO SAYS (2 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 2:38

VISATI,VISATI,TRAITI DIN AMINTIRI,CA PREZENTUL NE APARTINE,PUTETI SA ADUCETI TOATE MORTACIUNILE TARII,TOT LA -13 SANTETI,LOCUL 4 NU -L PIERDETI ANUL ASTA,STIFTURILOR,PUTUTI SA VA INVINETITI LA GAOAZELE ALEA SPARTE DE ATATA ANALIZAT!MANCATILOR DE VIERMI,DE CACAO VA FACEM!

ionel grozea (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 2:44

croitoru alearga ca o baba! L-am vazut de multe ori pe viu! e varza cu pregatirea fizica si cam plinutz! in alta ordine de idei ii sugerez lui nicolita sa se apuce de atletism ca atat stie!

Agy23 (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 3:00

Am citit cateva ineptii ale unor „cunoscatori” cum ca Steaua e o afacere pentru Becali , ca nu cumpara nimic , doar vinde. Pana la urma puneti`va in locul lui Dica , Radoi etc. care au ajuns la o maturitate din punct de vedere sportiv si care doresc sa evolueze si in strainatate deoarece daca nu le dai drumul se poate sa se si plafoneze si sa se rateze ca fotbalisti. Nici nu se poate sa fie altceva decat o afacere ca doar Becali nu este Abramovici sa dea salarii de milioane de dolari. Un club puternic trebuie sa provina dintr`o tara puternica din punct de vedere financiar , o tara ai carei catateni sa aiba un salariu de la 2000 $ in sus ; astfel vor creste si incasarile echipei nu numai din participari in CL ci si din abonamente , bilete , materiale promotionale , imaginea clubului. Cum ar fi ca orice club din Romania sa aiba 10.000 de abonati si 40.000 de oameni la fiecare maci ? Spuneti`mi un club care a facut performanta si care nu provine din vestul sau centrul Europei , poate CSKA Moscova cand au luat UEFA dar aia au bani nu gluma . Faptul ca Steaua a ajuns in semifinalele UEFA si a jucat in CL cu jucatori numai din Romania , care joaca pe salarii de 100.000 $ este laudabil.

MirceaZ (34 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 3:07

De acord cu tine, dar Badea a facut si performanta la Steaua si va mai face pt ca e fotbalist bun. A se vedea fie si numai golul cu Timisoara. Daca Oprita face asa intr-o suta de ani o data si tot e minune mare.

Gabriel R. (23 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 3:30

Problema Stelei o reprezintă, în primul rând, managementul tehnic defectuos(lipsa unei concepţii tactice unitare la nivelul staff-ului tehnic,în funcţie de care se face selecţia şi racolarea jucătorilor,lipsa unei selecţii riguroase a calităţilor tehnico-tactice ale jucătorilor racolaţi) ,care a determinat aducerea unor jucători aflaţi foarte departe de cerinţele fotbalului modern,deci jucători aflaţi în imposibilitate să impulsioneze jocul echipei,să dea viteză,rigurozitate şi precizie liniei de mijloc şi nu numai. De exemplu:1.Gigel Coman este un jucător expirat,fără viteză,fără clarviziune,care se vede clar cum se „chinuie”fizic la orice fază la care participă.Cât a jucat a dat mult mai multe pase greşite,decât bune.2.Ovidiu Petre,este un jucător lent,de multe ori cu reacţii întârziate,care în dese rânduri este în plus în faţa unui adversar cu viteză sau cu bagaj tehnic mediu.Nu reuşeşte decât foarte rar să paseze precis în declanşarea unui atac.3.Lovin,este un jucător primitiv atât din punct de vedere tehnic cât şi tactic.Incapabil şi el să paseze corect pentru declanşarea atacului.Singura sa calitate o reprezintă jocul aerian,avantajat,fiind de statură.4.K.Saban,animat de bune intenţii,dar nedotat să le pună în aplicare.5.Baciu,jucător cu posibilităţi de exprimare tehnico-tactice reduse, cam primitiv în ceeace întreprinde,nu te poţi baza prea mult pe el în meciuri cu adversari de valoare.6.Stancu,jucător cu evoluţii contradictorii,care mai are mult până la recuperarea decalajului dintre fotbalul minim spre mediu,din care vine ,faţă de cel de performanţă.La toate acestea mai adaugăm:epuizarea fizică , lipsa de formă şi poate suficienţa omului ajuns,care l-au trimis pe B.Nicoliţă spre evoluţii promiscue,căderea din toate punctele de vedere a lui Boştină,accidentarea singurului mijlocaş care din bandă sau din centru putea dinamiza jocul,numit Cristocea,accidentarea lui Rădoi,trimis târziu la control medical,cu tot ce a decurs din aceasta(inclusiv lipsa de valoarea a înlocuitorilor săi,după cum se vede mai sus). Managementul defectus este determinat şi de lipsa unui compartiment specializat de scoutering(M.Stoica,neposedând asemenea abilităţi),de racolarea unor jucători pe baza unor afinităţi sentimentale ale antrenorului(Coman şi Petre).Cred că trebuiesc puse în discuţie şi dozarea pregătirii fizice sau neefectuarea unei recuperări corespunzătoare odată cu avansarea în diferite faze supertioare ale competiţiilor la care a participat echipa,de multe ori aceasta părând incapabilă să reziste unui efort prelungit,pur şi simplu aflându-se în pragul prăbuşirii fizice.Pornind de la problemele reale ale liniei de mijloc steliste,reţinute de cei mai mulţi dintre cei care au postat,nu trebuia omisă cauza care a determinat existenţa acestor probleme,de fapt nu numai la nivelul liniei mediane ci la nivelul întregului lot,managementul tehnic defectuos.

T.Vd. (23 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 4:02

Indiferent de simpatiile sau antipatiile pentru unele culori sau altele,continuă să apară şi în acesta an, pe acest blog,”ciumidei”de mahala,primitivi în exprimare şi gândire,care se înneacă în propria salivă a trivialităţii ce îi caracterizează.Un sigur sfat pentru toţi amatorii de trivialităţi,repet,INDIFERENT de simpatiile lor,mergeţi la WC şi făceti-vă un bine,făceţi-ne un bine,TRAGETI APA PESTE VOI !
Cred că este singurul lucru bun şi trebuincios tuturor pe care îl puteţi face cu succes garantat !

radus (3 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 5:00

marea problema e ca multi nu inteleg ca sistemul 4-4-2 sau 4-4-1-1 nu permite un mijlocas de creatie…in zilele noastre sunt necesari 2 oameni la inchidere.steaua are cel mai complet „mijloc” din liga 1 : banel si croitoru pe dreapta, cristocea si bostina p stanga, radoi-para-ov petre-lovin in centru. l-am exclus pe g coman ca ala e praf.
Steaua are nevoie de un fundas lateral dreapta si un portar…si un fundas central tanar, promitator si cuminte, ca au ramas doar 3 dupa plecarea lui panait
hai bft

whaha (287 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 5:23

Steaua are nevoie de o noua echipa,de un nou antrenor,de o noua prezentare in media(ca baietii care au luat s-au cam lasat de meserie)si de noi suporteri!!!:)))

whaha (287 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 5:26

Nu e gluma,ta-ta-rap a trecut,pustii au crescut,Mm e acelasi doar mai tacut,nu mai da cu pumnul,Jiji se da cu o sacosa pe partie,extaz baieti!!!Steaua se auto-finanteaza de doi ani???Cine crede asta in afara de BODU?

Gabriel R. (23 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 5:51

@radus
1.Atât în sistemul 1-4-4-2,cât şi în sistemul 1-4-1-1,pot fi folosiţi oameni de creaţie,bineînţeles poziţionaţi diferit în funcţie de modulul folosit şi de necesităţile tactice,care de preferinţă ,fac bine ambele faze.In jocul modern sunt folosite, în general echipe scurte,care folosesc pressingul din prima treime a terenului advers,sau din ultima treime a terenului propriu,astfel că toţi mijlocaşii şi numai participă la ambele faze,deci fiecare poate îndeplini, într-o măsură mai mare sau mai mică rol de creaţie,mai ales în sistemul cu doi atacanţi care joacă în cuplu.In celalalt sistem(1-4-1-1)atacantul retras poate îndeplini rolul de creaţie,dar şi unul dintre mijlocaşii centrali ,care poate face schimb de locuri cu atacantul retras din tandem.Aceste schimbări se produc în funcţie de necesităţi tactice sau de dinamica jocului.Deci nu este obligtorie şi nici cea mai productivă folosirea unui număr de doi mijlocaşi defensivi.
2.Lovin este departe de a fi un om de valoarea Stelei,din motivele,pe care le-am explicat mai sus,iar O.Petre,prea lent lent pentru a face faţă jocului rapid şi prea imprecis în pase.Cât au jucat,câte pase cu adresă au dat Lovin sau Ov.Petre..Boştină,se pare că pleacă,el deşi este un jucător tehnic,nu poatze face niciodată faza defensivă.Bănel,trebuie să îşi revină,dacă mai poate.Deci Steaua ar avea nevoie de portar,fundaş lateral,dreapta sau stânga pentru că P.Marin poate juca pe ambele posturi, fundaş central, mijlocaş central de construcţie,mijlocaş central defensiv(în locul lui Lovin),mijlocaş de bandă stângă(în locul lui Boştină) şi atacant în locul lui V.Iacob,care a fost şi este departe de valoarea lui Tereau şi Badea,este imobil şi nu ştie să dribleze.Dacă se vor cheltui bani şi pe achiziţii serioase, dar şi pe salarii mai mari de 350.000 E. Steaua poate emite pretenţii.Dacă nu…

Gabriel R. (23 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 6:24

P.S.
Scuze pt.1-4-1-1,in loc de 1-4-4-1-1,cum era corect.
Gabriel R.

whaha (287 comentarii)  •  6 ianuarie 2007, 6:50

„marea problema e ca multi nu inteleg ca sistemul 4-4-2 sau 4-4-1-1 nu permite un mijlocas de creatie…in zilele noastre sunt necesari 2 oameni la inchidere.steaua are cel mai complet “mijloc” din liga 1 : banel si croitoru pe dreapta, cristocea si bostina p stanga, ”

Pustiu’ fotbalul ptr. time e o nebuloasa!!!JUR!!!Doamne,mare iti e gradina!!!!!
Si urmatorul „specialist”pre numele lui Gabriel R. tot la aranjarea in pagina se refera:)))
Puneti-i fratilor cum vreti!!!!4-1-1,11111,tot acelasi rezultat cu acelasi antrenor!!!Cica azi face o prelegere despre fotbalul din Romania:VAE VICTIS!!!!!HAHAHA!!!!

Comentează