Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Profesiunea mijlocaş

Suporterii campioanei en-titre au fost întrebaţi pe site-ul www.stelisti.ro care sînt posturile cele mai vulnerabile ale echipei. 40,5 la sută dintre cei care au răspuns s-au îndreptat către mijlocaşi. Surprinzător, fiindcă exact acolo Steaua are nu mai puţin de 10 […]

vineri, 5 ianuarie 2007, 7:28

Suporterii campioanei en-titre au fost întrebaţi pe site-ul www.stelisti.ro care sînt posturile cele mai vulnerabile ale echipei. 40,5 la sută dintre cei care au răspuns s-au îndreptat către mijlocaşi. Surprinzător, fiindcă exact acolo Steaua are nu mai puţin de 10 oameni specializaţi. Începînd cu Rădoi, Paraschiv sau Cristocea şi încheind cu Nicoliţă, Ovidiu Petre sau Lovin. Plus noua achiziţie, Marius Croitoru. Ce se întîmplă atunci? Şi-au pierdut fanii concentrarea pe fondul grelelor încercări din perioada Sărbătorilor ori la Steaua chiar există o problemă în compartimentul median?

Democraţia în fotbal se termină la uşa vestiarului. De acolo începe autoritatea antrenorului, omul care pune formaţia de start pe hîrtie, asumîndu-şi răspunderea. Sună banal, dar marile rezultate nu se obţin prin vot popular. Presiunea conducătorilor şi glasul tribunei se opresc în faţa cabinei antrenorului dacă personajul în cauză nu e doar un oportunist interesat să meargă în întîmpinarea sensibilităţilor şefilor şi orgoliilor suporterilor. Totuşi, e nevoie de o nuanţare şi aici. Se pare că apune şi vremea despoţilor, luminaţi sau întunecaţi. Dovadă ce se întîmplă acum cu Mourinho, stăpîn absolut peste o evidentă criză de inspiraţie.

În situaţia nu foarte probabilă că Olăroiu va da atenţie sondajului iniţiat de Gazetă pe site-ul specializat al suporterilor trupei din Ghencea, el va descoperi că aşa impulsivi, poate şi niţel exaltaţi, băieţii aceia nu şi-au pierdut uzul raţiunii. Nu numărul contează, ci calitatea. Dacă ei simt şi deplîng ceva, acel ceva este mijlocaşul de creaţie. Jucătorul ultimei pase, mintea limpede. Persoana capabilă să judece repede şi să aibă mijloacele tehnice să se exprime la nivelul gîndirii. În caz ipotetic, din Rădoi, Cristocea şi Paraschiv ar rezulta portretul robot al mijlocaşului după care suspină fanii. Determinare, tehnică filigranată, efort brut dublat de inteligenţă.

Cum Hagi s-a lăsat, iar Essien, Ballack şi Lampard sînt inaccesibili, aşteptările se îndreaptă către Marius Croitoru. La 26 de ani, el pretinde că e stelist de 26 de ani. Pentru noii săi colegi ar fi suficient să fie fotbalistul care să amintească în Ghencea de Miţi Majearu sau de Tudorel Stoica. De ce nu, Loţi Boloni, Panduru. Drumul de la Vaslui la Steaua e riscant şi nu se măsoară în kilometri, ci în ani de coabitare cu performanţa. Vali Badea a reuşit fără să se rătăcească undeva între vestiar şi banca de rezerve.    

Comentarii (183)Adaugă comentariu

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 19:45

In mare parte aveti dreptate … totusi acesti jucatori de constructie care au posibilitatea sa scape prin tehnica de 1-2 jucatori adversi nu lipsesc Stelei : Dica , Radoi (are o inteligenta si o siguranta in joc iesita din comun … din pacate sarcinile defensive nu ii permit mai mult) . Acum a venit si Croitoru . Sper ca dupa multi ani sa vedem un jucator ce sa faca legea la mijloc . Daca ati observat Steaua nu are un jucator de acest gen deoarece MM si Oli sunt adepti ai unor jucatori mai masivi , cu sarcini usor defensive . Acest creier de la mijlocul terenului lipseste cam tuturor echipelor din divizia A , nu numai Stelei !

stelist realist (23 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 19:46

Da… asa e domnu’ Geambasu’… insa de la vorbe la fapte e lung si anevoios drumul…

Mijlocasii de creatie sunt rari, chiar si in Europa… Totusi, ce ne ramane e sa ne rugam la Dumnezeu si sa-i uram bun-venit in Ghencea ”stelistului de 26 de ani” 😀

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 19:53

Sa bage JIJI mana in buzunar, sa dea niste salarii mult mai mari si sa aduca unul-doi brazilieni (sau argentinieni) la mijloc!!!
Asta e solutia daca vrei performanta in CL!!!
Mai toate marile echipe ale europei sau umplut de sudamericani talentati sau de vreo cativa negri cu talent!

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 19:55

Aveti dreptate Dn Geambasu,mijlocul e aglomerat la Steaua de talente…dar la figurat! Croitorul a fost adus si el sa peticeasca mijlocul lafel cum o fac si ceilalti.Pt Becali Steaua e o afacere din care dupa cum se vede castiga bani,FOARTE multi bani.La Steaua totul functioneaza dupa principiul cumpar ieftin si dau scump dupa ce creste cota.Cu ce seama asta?Clubul a castigat aproape 10 mil de euro din CL,si ce a cumparat?doar petice!
Steaua incepe sa semene a altceva decat ca un club sportiv in adevaratul sens al cuvantului…aici nu se doreste performanta decat pentru rating si pentru bani,nu de dragul sportului.

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 19:56

Defapt acest stapan Mourinho are in mare parte probleme cu efectivul de jucatori disponibili si mai putin cu inspiratia , desi la lotul pe care il poseda din punct de vedere calitativ si la pretentiile existente ar trebui sa zburde prin campionat cu echipe ce altadata nu`i puneau probleme .
Odata si odata tot trebuia sa ii sune si acestui Mourinho ceasul !

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 19:59

Andrei ai dreptate!
La anul daca nu se califica din grupele CL nu vad de ce ar mai vrea sa participe, daca nu pt. bani! Se umple iar JIJI de bani!
In plus, cu echipa de acum nu cred ca are sanse sa se califice din grupele CL, mai ales daca pleaca si Dica!

Sunt stelist, dar nu-mi prea place ce e la steaua in ultima vreme!
Miroase a „fabrica de bani” pt. unii!!!

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:03

Jucatorii pe care voi ii numiti petice sunt jucatori indispensabili nationalei : Radoi , Paraschiv si Ovidiu Petre .
Sud-americanii costa … vina noastra , a suporterilor de rand este ca brandul tarii noastre este unul mai mult decat falimentar , iar talentele se feresc mai mult de tara noastra si mai putin de Steaua !
Jiji ar putea sa scoata bani grei din buzunar si ar cumpara pana la urma jucatori adevarati , dar nu are nici un interes si se creaza un dezechilibru de forte la Steaua in ceea ce priveste salariile

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:03

Apropo de antrenor,nu vedeti cum e cu nepotismele la Steaua?Oli vrea sa-si aduca si el copiii de suflet la echipa,asa se face performanta?
Steaua nu o sa aibe niciodata jucatori cu adevarat valorosi si daca o sa puna mana pe vreunu nu o sa poata sa-l tina mai mult de un sezon pt ca salarii nu da mai mari de 250 de mii de euro.Ce jucator cu adevarat valoros ar ramane aici pt banii aia?si nu vb de cei gen Dica sau Radoi,vb de adevaratele talente!Steaua e o afacere…nimic mai mult pt Becali,trebuie sa fi orb sa nu vezi asta.

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:09

Andrei … talente exista in Romania in prostie … din pacate mentalitatea este problema tuturor jucatorilor romani . Salariile cresc , dar prea putin in raport cu performantele echipelor romanesti de club din ultimii ani .
Ciudat este ca Gigi si cu MM de ani de zile ne promit jucatori de talie mondiala cumparati cu preturi exorbitante de 4-5 milioane si ei se calicesc sa dea 1 milion pe un jucator . Mai mult Gigi a aruncat si bomba cum ca ar fi dorit sa il cumpere pe Marica cu o suma ce pt. campionatul nostru e o fantezie . Pacat ca s`a ajuns aici !

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:10

@dodo

Calificarea in CL anul trecut a fost si cu multa bafta,iar valuarea ni s-a vazut in grupe.Anul asta nu trecem de Sevilia,eu unul nu cred,doar printr-o minune iar de calificarea in CL de pe ce loc?dupa cum a jucat Steaua in ultimele meciuri exista f multe sanse sa pierdem locul 2.Daca vrei performanta aduci talente,sau le cresti,nu cu petice.Cum am mai spus,Steaua e o afacere,nimic mai mult!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:10

@alin:

Mare echipa e si Nationala Romaniei la ora actuala!!!

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:12

@dodo :
Mare sau mica este echipa noastra , a tuturor ! Am mai spus … mentalitatea este cheia succesului . Daca ar mai renunta jucatorii nostri la distractiile nocturne poate s`ar califica si ei .

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:13

@alin:

Eu spun ca e „o minciuna” treaba cu dezechilibrul!
Fiecare e platit in functie de valoare si de cat merita, daca nu-i convine sa se duca la alta echipa!
In plus daca aduci jucatori de mare valoare faci un bine si celorlalti, fiindca au si ei posibilitatea sa creasca si sa invete de la cei buni!
Bineinteles, daca vor!!!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:16

Ai dreptate Andrei, din pacate…!!!

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:16

@alin

Nu vreau sa jignesc pe nimeni si oricum pers de fatza se exclud,dar sa-l crezi pe Becali trebuie sa fi prostul satului.Din moment ce el nu da un salariu mai mare de 250 de mii de euro si n-a cumparat in viata lui un jucator mai scump de 800 de mii(daca nu ma insel) nici n-ai sa vezi vreodata!Toate porcariile astea care ii ies pe gura e sa prosteasca lumea,pe suporteri.In Brazilia nu te duci sa cumperi portari,si in nici un caz ce au cumparat MM.La banii ar putea sa cumpere oricand cativa jucatori valorosi dar vezi tu la echipa e un „echilibru” domne,ce or sa zica ceilalati jucatori daca ii da lu altu salariu mai mare?Cu asta prostete Becalii lumea,cum adica ce or sa zica ceilalti?Una la mana are bani cacalau si doi salariu il primesti dupa cum prestezi,muncesti ai prime si salariu mare,stai si freci menta nu primesti.

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:17

Alin, talente exista, dar unul (Copil, de 17 ani) a plecat in Scotia!
Aia i-au dat un salariu ca lumea!!!
Steaua nu putea sa-i ofere un salariu bun?

stelist realist (23 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:19

andrei…

Crezi ca se supara Baciu sa zicem ia 100.000 de euro pe an si un brazilian 500.000? Unde mai gaseste un asemnea contract in tara Baciu? Ai dreptate… sunt vrajeli curate ce spune Becali….

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:20

@Andrei :

La o echipa ce doreste performanta si la toate echipele de pe mapamondul asta nu ai sa vezi o echipa care are un jucator pe care il platesti cu 1 mil de euro si ceilalti sa aiba 200 de mii . Pur si simplu e imposibil sa existe fluctuatia asta dintre salarii … chiar daca fluctueaza si valoarea . Chestia asta e drumul catre scandaluri si mai tarziu catre faliment ! Acum o sa spui ca Gigi isi permite … eh cu banii astia nu ii de glumit … acum ii ai , iar maine stai cu buza umflata

stelist realist (23 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:20

dodo, Copil e rapidist convins 😀

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:20

Exact Andrei!
Si la marile echipe ale europei e diferenta mare intre salarii!
Ezquero poate are salariu de 10 ori mai mic decat Ronaldinho la barcelona si mi se pare normal!
In plus el nu comenteaza!

La Steaua de ce nu se poate?
Ca nu vrea Becali?

Eu sunt stelist, dar nu-mi mai place ce se intampla la Steaua in ultima vreme!

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:21

@dodo

Apropo de treaba cu dezechilibrul,odata cu performanta vin si banii,ai performanta si te califici in CL vin si banii cacalau.Daca Becali era un om de fotbal,de sport veneau si investitiile.

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:22

@stelistrealist:

Daca Copil e rapidist convins, de ce nu a venit la Rapid?

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:23

@dodo :

Baiatul de care zici tu a avut o discutie cu Steaua … dar el a spus ca e rapidist …. eh … asta e vrajeala toata ziua … imi este greu sa cred ca cineva e in stare sa isi riste cariera pt. asemenea prostii !
Oricum chestia ca e mare talent e o scorneala a presei … nu ma indoiesc ca este bun … dar pana la comparatia cu „noul Hagi” este mult . Un „nou Hagi” in primul rand trebuie sa aiba stiinta jocului si sa lucreze in echipa ca pana la urma asta e fotbalul !

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:24

Culmea e ca Becali afirma ca vrea in urmatorii 3-4 ani sa joace o semifinala de CL!!!

Cu ce?
Cu jucatori luati cu 350.000 de „dolari”, cum se lauda MM in cazul lui croitoru!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:25

Alin, poate ca ai dreptate in privinta lui Copil, dar am vrut sa dau un exemplu, iar altul nu mi-a venit in minte!

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:26

@dodo :

Poate are Ezquero un salariu mai mic de 10 ori decat Ronaldinho …. dar acolo exista si alti jucatori care au salarii comparabile cu ale brazilianului ….
Nu ai sa vezi nicaieri un singur jucator care sa aiba un salariu imens , iar restul celorlalti salarii mediocre

adrian (3 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:27

In primu rand….au loc si erori manageriale….MM Stoica nu cred ca este competent…eu as face altceva in loc sa ma bronzez prin Brazilia…cei de la Ajax initiaza campanie de cautare a talentelor in Romania….deci strainii vin ..cu 300 -350 000 euro … si fac preselectie in toata tara noastra…pentru a lua ce este mai bun…de ce nu face si mm stoica asta…sa aloce o suma pentru asa ceva…descoperirea unor copii gen Dumitru Copil (cu siguranta nu este singurul talent)

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:28

Alin, nu e adevarat ce spui!!!
Vrei sa zici ca la marile echipe toti jucatorii au salariile identice?
Sau aproximativ la fel?
Nicidecum!!!

Ce mai suntem in vremea lui Ceausescu!!!
Fie ca munceam, fie ca nu, eram toti la fel platiti!!!
Nici macar atunci nu era egalitate!!

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:29

@alin

La 26 de ani Croitorul nu a arata mai nimic.E la apogeul carierei sale la varsta asta,nu e de perspectiva,e doar un petic.Hagi la 26 de ani era super talentat.Alt exemplu e Marica,un jucator care la 21 de ani e deja curtat de marile cluburi din afara,e de perspectiva.

@dodo

Finala CL in urmatorii 3-4 ani?Alta fabulatie cu care vrea sa ne prosteasca Becali.Lyon vrea cupa de atata timp si nu a reusit sa o ia cu crema fotbalului mondial si vrea Becali cu „el fantomas” de 200 de mii.

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:30

@alin:

Pai si eu asta am cam spus!
Era un exemplu!!!
Nu trebuie sa aduca doar un jucator cu salariu f. mare!

Trebuie sa aduca 2,3,4,5,…cati e nevoie pt. a face performanta!

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:32

@ adrian

MM se duce la plezneala,Steaua n-are scouter.Nu-si permite Becali sa plateasca si scouteri.Cine le plateste cazarea pe unde se duc?E sarac omu!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:35

Da asa e, MM face pe Scouterul la steaua!!!

chupac (26 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:38

daca pleaca dica am puso,cred ca,croitoru nu se ridica deocamdata la valoarea lui,poate il ia pe camus ala

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:39

Problema e ca daca tot ii da lui „finu Radoi” 300.000 euro/an, care dupa accidentare nu a mai prea facut mare branza, ar putea sa-si ia 3-4 jucatori (sau mai multi) mai ca lumea, sa-i plateasca cu 3-400.000 de euro pe an si sa creasca un pic valoarea echipei!!!
Eu nu zic sa-l ia pe Ronaldinho, dar …inca cativa ceva mai buni decat Thereau si Steaua ar fi o echipa Super (macar pt. cupa UEFA)!!

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:39

@Adrian :

Ai mare dreptate ce spui , insa unii nu vad sau nu vor sa vada aceste initiative .
De exemplu in strainatate exista un trial la sfarsit de campionat ce are menirea sa descopere noi talente .
Din pacate Steaua nu are puterea de a initia asemenea proiecte de viitor desi poate aduna la meciuri mii de fani … tare ciudat :))

@dodo :

Ai dreptate … in timpul comunismului valoriile trageau in carca plutonul . Insa la chestia cu salariile nush ce sa spun … fiecare echipa are o cota si salariu mediu de care trebuie sa tina cont . Eu nu am vazut o echipa care sa aiba diferente imense contractuale . De exemplu Barca : Ronaldinho , Deco , Xavi , Messi , Eto`o , Puyol , Valdes … toti au salarii apropiate … desi Ronaldinho il are mai mare . Exista insa la ei si jucatori ce evolueaza mai mult la echipa a doua si care nu emit pretentii la asemenea salarii : Ezquero , Ruben , Dos Santos , Motta si altii 😛
P.S : Daca stii tu o echipa care se respecta si plateste unui jucator o suma consistenta si toti ceilalti stau si joaca sotron .. spune`mi si mie macar o echipa

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:40

@chupac

Din cate am inteles Camus se fereste de Romania,nu-l condamn.Oricum mare piesa nu cred ca e dar ramane de vazut daca vine macar,cu salariile pe care le da Becali nu cred ca vine.

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:42

@dodo :

La ce ai spus ultima oara … asha mai merge … daca da Gigi bani si cumpara mai multi jucatori de valoarea si salarii apropiate mai merge … dar cu unul singur nu merge 😀

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:46

@Andrei :

Unii straini inca mai au imaginea unei Romanii comuniste . Ce sa le ceri unora cand nici macar nu stiu unde se afla Romania si care este capitala noastra . Sa fie oare dezinteres , incultura ?? Dupa mine ar fi cam de amandoua 😛
Camus daca era intr-adevar un jucator de talie … era plecat de mult timp de la Charleroi , o echipa mediocra de primele 8 locuri in Belgia … poate el doreste sa ajunga din prima la o echipa de super-clasa europeana

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:47

Dica o sa plece cel tarziu in vara,Radoi o sa plece si el,lafel ca si multi alti din lot.Sa vedem la vara cu ce ramanem,stati sa vedeti cum stergem praful de pe la mijlocul clasamentului.N-avem nici un jucator de perspectiva.Chiar si francezul e cautat deja de alte cluburi!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:49

Alin, nici o echipa adevarata, nu sta numai intr-un jucator!
Nici macar in 4,5,6 jucatori!
Trebuie sa aiba macar 11 jucatori valorosi plus rezervele pe posturi pt. fiecare!
Cum zicea un gazetar de la gsp, se „poarta loturile” mai nou!
Problema e ca la steaua nu se poate creste brusc valoarea lotului (nici macar daca aduci 2-3 superjucatori)!
Dar se poate creste usor, progresiv!

Problema e ca sunt in stare MM, Oli, JIJI sa faca asta?

Sa cresti progresiv inseamna sa incepi sa aduci jucatori din ce in ce mai buni, sa le oferi salarii un pic mai bune!
Eu cred de pilda ca Radoi nu merita 300.000 de euro, iar Thereau 120.000, Dica 120.000!

Asta zicea si JIJI ca vrea sa mareasca usor salariile la Steaua, dar l-a marit doar pe al lui finu Radoi!

Eu cred ca JIJI minte!
Viitorul imi va da dreptate!

JOHNSON (12 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:50

Surprinzator de bun articolul,sincer ma dezobisnuisem la C Geambasu…
Problema la mijlocul Stelei o reprezinta momentul primirii balonului. Jucatorii stau dispusi pe niste „puncte fixe” cu spatele la poarta adversa, pivotand si tinandu-si adversarul in carca.Este practic un colaps al dezvoltarii jocului,de aici si accidentarile dese pasele fiind receptionate cu o secunda inainte ca gheata adversarului sa cada in picaj pe glezna,tibie dupa caz,circulatia mingii la mijloc este un cosmar…Ori acest tip de mijlocas ne lipseste,care sa vada momentul in care sa plece mingea,cu o secunda mai devreme decat se asteapta adversarul,care sa vada pozitia viitoare,sa dinamizeze tesatura de pase prin angajarea pe culoare mobilizand la maxim atacantul,acesta sa nu mai primeasca mingea cu fundasul in spate ci cu fatza spre poarta in alergare deja fiind…Jucand fotbal-handbal cu pase laterale si inapoi,cu pase direct pe coechipier la limita interceptiei si cu privirea permanent in pamant nu se poate face performanta,nu este jocul caracteristic Stelei iar Olaroiu aici nu reuseste sa-si arate abilitatile de asa zis mare antrenor.Mi-e dor de jocul Stelei din 85-86,adversariierau insirati ca margelele prin jocul de pase in viteza si numai pe pozitii viitoare, driblinguri scurte,decisive si doar cand erau strict necesare si mai ales sprinturi devastatoare pe margini ale lui Lacatus si Balint…Oh,doamne !

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:53

@alin

La cati bani a luat din CL in iarna asta Becali trebuia sa faca transferuri serioase avand in vedere ca la vara o sa se subtieze lotul destul de mult dupa cum se preconizeaza.Nu sta succesul Stelei in Camus,putea sa se orienteze si in alte parti ale globului dar nu a existat nici macar bunavointa.Steaua e doar o afacere!

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:56

JOHNSON, alte vremuri!!!

N-auzi ca JIJI vrea in 3-4 ani o semifinala de CL!
Ce zici?

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 20:58

@andrei:

Cum sa ia steaua un mijlocas de valoare!
Ce mai face Radoi atunci!
Dupa mine, Radoi nu ar avea garantat postul de titular nici in actuala echipa!
Ov. petre e mai bun ca el (daca joaca cu un singur inchizator), poate si Paraschiv!
Dar umblam tot „cu nepotisme”! Cum sa faci performanta atunci?

adrian (3 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:02

@alin
@andrei

asha este mm face pe scouter-ul …eu cred ca gigi becali nu are interese materiale…totusi la o avere estimata la aproape 1 miliard de dolari..10 milioane nu cred ca inseamna prea mult…dar nu inteleg de e il tine pe MM Stoica , nu zic sa isi dea demisia….el poate este un bun manager , nu si un bun scouter…si daca tot face asta macar sa ii prezinte materiale (video in special ) lui olaroiu cu respectivul jucatori si lui Iordache (daca este portar) . si inca ceva…luand exemplul lui Arsenal care a luat jucatori de la Beveren sau mai stiu eu ce alte echipe de prin Belgia si alta campionate mediocre…Arsene Wenger stie despre absoult toti jucatorii monitorizati de clubul sau si el da „ok” de aducere la club…steaua mai are pana cand va aduce tineret (gen Ben Arfa de la Lyon )

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:02

@Andrei :

Este acum o afacere … dar cand va cunoaste momente de glorie cum de multe ori am cunoscut in ultimii ani … atunci va mai spune cineva ca Steaua este doar jucaria lui Becali ?? Ma indoiesc !
Probabil nu as fi spus astea daca nu as crede in echipa Steaua si mai putin in oamenii ce alcatuiesc conducerea ei .
Si eu sunt satul de eternele promisiuni ale lui MM si Gigi , dar ce sa le faci cand nu pot sa isi tina pliscul . De exemplu Clujul … tace si face … dupa parerea mea s`au intarit cel mai tare in aceasta pauza competitionala .

adrian (3 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:04

@dodo

radoi cred ca ar trebui folosit mai ofensvi are calitatiile necesare…cu toate ca el a fost fundas …a devenit mijlocas defensiv…poate fi un bun mijlocas ofensiv , asa s-a intamplat si cu Lampard

alin (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:08

@dodo :

Radoi a fost si este cel mai bun jucator roman la ora actuala … insa mai sunt si momente de cumpana … el vine dupa o accidentare grava si mai are de lucru pana cand va reveni la vechea forma .
Spun aceste lucruri pt. ca am si argumente : cati jucatori din Romania ar fi fost in stare sa dea gol imediat dupa ce au dat un autogol (si aici ma refer la meciul cu Rosenborg) ?! … cati jucatori din Romania au exactitatea si inteligenta din joc a lui Radoi ?

Andrei (14 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:10

@alin

Nu-l mai lauda ca oricum pleaca la vara,mai bine sa ne gandim cu ce ramanem,ca nu prea avem valori.

dodo (212 comentarii)  •  5 ianuarie 2007, 21:14

Sunt stelist!

Alin, si eu cred in valoarea numelui Steaua! Ce naiba, a luat o data cupa campionilor, a mai jucat o finala de CCE!
Mi-e frica insa de oamenii care o conduc!
Pot sa fie nerozi, spurcati la gura, etc., dar sa nu-si bata joc de Steaua!
Ei trebuie sa stie ca la Steaua au o f. mare responsabilitate!
Este singura echipa care a facut cinste fotbalului romanesc!

Este peste echipa nationala, si acea „generatie de aur” din ’94!
(vezi argumentele mele de pe blogul lui Cosasu)!

Comentează