Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Groapa spaniolă şi groparii bucureşteni

Richard al III-lea dădea un regat pentru un cal. Controversatul personaj shakesperian oferea ceva ce urma să dobîndească în urma luptei unde-i lipsea tocmai vehiculul. Un lucru asemănător se petrece cu acţionarii lui Dinamo, dar adaptat la condiţiile locale. Dînşii […]

miercuri, 27 decembrie 2006, 6:49

Richard al III-lea dădea un regat pentru un cal. Controversatul personaj shakesperian oferea ceva ce urma să dobîndească în urma luptei unde-i lipsea tocmai vehiculul. Un lucru asemănător se petrece cu acţionarii lui Dinamo, dar adaptat la condiţiile locale. Dînşii n-au stadion de Champions League, dar nici n-ar fi dispuşi să cedeze o părticică din regatele proprii ca să-l construiască. Nici ei nu au garantată victoria, deşi se află într-o poziţie mult mai bună decît cocoşatul Richard. Una peste alta, Ducele de Gloucester părea mai dispus la eforturi financiare decît domnii Nicolae Badea sau Vova Cohn, iar pe deasupra lui nici nu-i trecuse prin minte să mute teatrul luptelor din Insulă în Spania, să zicem.

Pakistanul şi Kazahstanul au căzut, la fel Tiraspolul. Primele destinaţii nu corespundeau din punctul de vedere al standardului de shopping, varianta transnistreană ne-ar fi pus în situaţia idioată de a călători din Europa comunitară într-o Europă aflată undeva în epoca tratatului Ribbentrop-Molotov. În viziunea de respiraţie universală şi de inspiraţie doicocoşeană a conducătorilor din Groapă, Spania ar fi opţiunea ideală, fiindcă acolo trăiesc importante comunităţii româneşti. Nici Italia nu a fost exclusă de pe listă, invocîndu-se de asemenea prezenţa în Peninsulă a sute de mii de compatrioţi.

Propunem lărgirea cadrului cu Statele Unite. Bunăoară, în zona Detroit respiră o altă importantă comunitate românească, după cum s-a observat în Pontiac Silverdome ar fi ceva condiţii, iar UEFA ar înghiţi şi găluşca asta dacă cineva se va gîndi să o prezinte în contextul globalizării fotbalului. Nu trebuie excluse de pe listă nici destinaţiile exotice. Japonia, Tokyo, de exemplu. Puţină lume cunoaşte faptul că în Roponggi, cartierul cu lumini roşii la ferestre al imensei capitale nipone, lucrează noapte de noapte mii şi mii de tinere de dincoace şi de dincolo de Milcov.

Cînd se vor termina de pe tabel destinaţiile turistice şi vor rămîne opţiunile fotbalistice, vom vedea clar amatorismul conducerii dinamoviste. Banii risipiţi aiurea pe lăutari şi prime pentru obiective fanteziste, ca şi banii lipsă din peisaj cînd vine vorba despre investiţii durabile. Cu largul concurs al aceleiaşi conduceri, liderul autoritar al campionatului s-a acoperit de ridicol la Londra şi urmează să inaugureze conceptul de nomad team în Champions League. Literar vorbind, asta se cheamă Dinamobilitate. În limbajul stadioanelor, cîrpeală. Încropeală. Ca să nu zicem ţigăneală. 

Comentarii (146)Adaugă comentariu

Naga Jolokia (19 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 20:47

se poate observa inca o data cine invrajbeste suporterii din galeriile echipelor noastre de fotbal: conducatorii de club si unii gazetari (cei ce n-au alt subiect de discutat decat cel al „urii” dintre dinamovisti si stelisti, stelistio si rapidisti, rapidisti si dinamovisti si permutarile continua).
de ce vi se pare nelalocul ei, stimati suporteri dinamovisti, posibilitatea de a juca meciurile de „acasa” pe ghencea? nu credeti ca, prin organizarea meciurilor in spania sau italia, conducatorii precum borcea, turcu si ceilalti va priveaza de posibilitatea de a va incuraja echipa favorita pe viu? nu ma refer la tinerii din galeria lui dinamo, care ar merge dupa echipa si in honolulu, ci la suporterul obisnuit, cu nevasta si copii, cu serviciu de la care nu pot lipsi, si care ar vrea ca marti sau miercuri sa fie pe un stadion din bucuresti si sa strige din tot sufletul „hai dinamo!”
eu sunt stelist, dar nu vad nimic rau in a oferi posibilitatea tuturor celor care tin cu dinamo sa-si sustina echipa in meciurile grupelor champions league… dar onor conducerea clubului dinamo poate are alte considerente economice (castiguri din reclame pe stadioanele din strainatate, din drepturi de televizare – poate, nu stiu) decat sa se gandeasca la suporterul de rand. cum sa spuna borcea ca echipa sa va juca pe ghencea? mai bine sa puna si mai mult gaz pe foc declarand ca-si duce echipa mai bine la tiraspol! am colegi de serviciu dinamovisti, am colegi rapidisti; ne „intepam” unii pe altii cu comentarii despre rezultatele echipelor noastre, dar ne respectam, nu ne injuram, nu ne facem „ciori”, „javre”, „aurolaci”, „oi”. fiecare are dreptul sa aleaga o echipa favorita, asta nu inseamna ca altii sunt prosti, inculti, „varza”, dobitoci, doar pentru ca au alte preferinte… in fond, toti discutam despre un joc al caror actori sunt pe teren (buni, prosti, dar sunt ai nostri), iar spectatorii/suporterii ar trebui sa fie interesati doar de spectacolul de pe teren…
Revenind, DE CE NU pe ghencea? Aduceti argumente, nu injurii…
@wlm shkspr – ultima propozitie este valabila si pentru tine (vezi mesajul tau cu „redundanta” – dupa ce ai inlocuit PCL-ul, ai revenit la o gandire sanatoasa si ai luat si tu in considerare varianta ghencea) 🙂

sorin (3 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 20:50

Domnule Cristian Geambasu poate nu stiati ca vrem nu vrem suntem in perioada Sarbatorilor de iarna cind TREBUIE sa gindim si sa actionam conciliant conform ortodoxismului s-au poate dv. sunteti ca si „eminatia revolutiei din ’89”- liber cugetator cu foarte multa lipsa ai sa-i zicem de elementar bun simt.
Chiar nu puteti sa fiti si un bun crestin?
Pacat ca scrieti la acest codidian si ca n-ati invatat nimic de la viata!
Oricum va doresc Sarbatori fericite,o clipa de meditatie cind va uitati in oglinda si nu in ultimul rind sa scrieti-macar de sarbatori frumos despre STEAUA,RAPID,DINAMO si tot ce este romanesc atit in sport si nu numai…

ANTISPURKATUL (26 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 20:53

Geambashule , te intzeleg ca esti mahmur sifraternizezi cu spurkatii dar m-ai enervat tare de tot .
Cand ma mai prinzi prin hala pe la Obor adumi aminte sa-ti umplu chilotii cu shuturi !
Asta-i lovitura sub centura !
Tu si bunul simtz , baba si mitraliera !!

stelist realist (23 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 20:54

sa va calificati pt. prima oara in istorie si sa nu aveti unde juca! :)))
eu zic ca pe ”Paltinisanu” se poate juca…

”Liga Campionilor …. interzisa javrelor (ciorilor) !”

Jiji (9 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 20:57

Bai Miticilor sinteti de tota jena ! Aici se vede seriozitatea sefilor de cartoon ai lui Daimonamo!Dupa episodul cu C.Munteanu si dupa chestiile astea se pare ca Ganea e un lord in comparatie cu papagalii astia!

1stelist (27 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:01

liga campionilor interzisa javrelor , liga campionilor interzisa javrelor , la-la-la -la-la-la -la-la-la ; geambasuuuuu ce te face sa crezi ca dinamo ( Bleahhhh :-& ) va juca in grupele „sampanie lig ” . si ce daca castiga „sampionatu” ( daca o sa-l castige si p-ala ) , mai cititi si voi conditiile in care dinamo se va califica direct in grupe .

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:01

Felicitari domnule Geambasu pentru articol daca scopul a fost sa trageti un semnal de alarma cu privire la dispretul pe care il nutresc kkactionarii vis-a-vis de toata suflare „caineasca”; imi intariti ideea ca suferiti alaturi de noi, ca nici dv. nu-i mai suportati pe toti acesti indivizi dubiosi, ca sa ma exprim eufemistic, care au acaparat precum o hidra cel mai iubit sport …

Clubul Tricolorilor (35 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:06

Cristian Geambasu,

Silverdome-ul din Pontiac e ocupat, fiindca jucam noi finala campionatului local la grupa „Over 40 „.

In alta ordine de idei, situatia e mai complicata decat pare. Poate reuseste conducerea dinamovista sa modernizeze stadionuil „Unirii” din Urziceni pana la inceperea meciurilor din preliminariile Ligii Camponilor, pentru ca pe Dinamo nici nu se pune problema de a se investi. Atata timp cat stadionul apartine MI, conducerea din Groapa nu va investi nici un leu acolo. Ministerul nu lasa stadionul din mana, fiindca asta i-a mai ramas. Daca-l da, adio cuvant de spus in curtea din Stefan cel Mare, sectia fotbal aducator de bani.
Situatia asta aparent paradoxala nu are rezolvare in viitorul apropiat. Actualii investitori nu au decat o singura solutie si anume cea de a construi un nou Club FC Dinamo, in alta locatie decat Stefan cel Mare. Iar cum incepand cu conu’ Badea, gasca de acolo are arici in buzunare, eu nu vad realizandu-se nimic in urmatorii 5 anI.
Actualul Club De Fotbal Dinamo Bucuresti are in comun cu sportul de performanta doar echipa luata ca atare si galeria de trofee. Restul este o afacere aducatoare de bani, facuta de oameni ce s-au aciuat pe langa fotbalul romanesc din dorinta de a suplimenta veniturile proprii, in afara celor provenite de la firmele poe care le conduc. Ca sa nu mai vorbesc de vastele posibilitati de „pierdere” a unor fonduri, in incarligaturile transferurilor de fotbalisti, investitiilor in actiuni inexistente sau achitarii notelor de plata de la „Doi Cocosi”.
Spania? Italia? Cristian, hai sa fim seriosi. Pariem ca Dinamo va juca pana la urma pe Ghencea in Liga Campionilor? Asta daca nu cumva apar oarece complicatii si diferenta de o caruta de puncte fata de a doua clasata se va pierde in nebuloasa achizitiilor si vanzarilor de jucatori din acest intersezon….

sapte (1 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:16

Cam tarziu domnule Geambasu. Sau apropierea (5 zile) de UE va face sa vedeti ceea ce se stie de mult. In fond, mai bine mai tarziu decat niciodata.
Schimbarea vremurilor ii ia prin surprindere pe multi, mai ales pe cei nepregatiti.

titi preda (75 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:18

@Ball_Dog Says:

December 27th, 2006 at 8:37 pm
@ titi preda: sper sa nu fii acel titi preda pe care l-am cunoscut in vara; nu pot sa cred ca poti considera ca “dinamovistii sunt cei mai CURVE ca oameni” …
###########
Cine crezi ca poate fi?! Pai eu imi folosesc numele real, n-am nimic de ascuns, nici acum nici pe vremea lu’Pingelica!
Daca tot m-ai provocat, desi „rufele” obisnuiesc sa le spal in familie, si pe prieteni ii apar si-n fata lui Dzeu_afla ca NU erea vorba de tine (n-am zis niciodata ca 100% dinamovistii sint curve, in orice caz marea majoritate, cu Dinamo tinind de obicei cei ce au avut in familie un militian, securist_pai daca tot cotiza acolo, nu erea si admirator voles’noles?! (asa si cu familiile de afiteri MFA) Corect?!
Tocmai ati condamnat Comunismul ( ma rog nu toti), crezi ca unul ca mine poate uita prin ce-am trecut eu si familia mea?! Toata lumea vorbeste de fruntasi comunisti, da tovarasii militieni si securisti de rind ce-au facut_hai sa tinem si cu echipa talibanilor la fotbal !! Desigur e tara libera , dar ce facem cu bunul simt?!
Uite ca Steaua s-a debarasat de militari (desi fara armata nu devenea’i OM, nu te insurai), voi tot cu Ministerul de Interne?! Tot cu ascunzisuri si lucraturi, ca sa nu-mi spui ca acea Cupa a Romaniei o aveti pe merit in Parmares (asta ca sa-ti dau un ex)
#############
cum la fel de greu imi este sa cred ca il idolatrizezi, mai nou, pe “primul cioban al tarii” !!!
Nu doresc neaparat sa-ti demolez noile tale “perceptii” cu privire la CURVE,
############
Hmmm! Si asta numai pentru ca m-am luat de echipa ta mult iubita?! Raspunzind unor ghiolbani fara caracter dinamovisti (intotdeauana am raspuns asa cum mi s-a vorbit)
#########
insa as dori sa te incredintez ca daca cineva ar dori sa faca un sondaj de opinie cu privire la “gradul de incredere sau simpatie” pe care il nutresc “cainii” fata de actionarii echipei lor, iti garantez ca mai mult de 90% ii urasc, iar dupa recentele declaratii cu privire la locul de desfasurare al jocurilor in cazul ipoteticei calificari in CL, integral. 100% ii desfiinteaza (cine nu ma crede sa intre pe Dinamomania) …
Despre jiji … acest propovaduitor al anarhiei … no comment; imi permit totusi sa iti pun o simpla intrebare: ce s-ar intampla daca incepand de maine nu numai cei din Ferentari (Zabrauti) nu isi mai platesc curentul electric, ci toti bucurestenii vor astepta sa le plateasca oierul … nu cred in sursa alternativa de energie, CACAREAZA …
###########
Esenta nu erea aceasta, ci caracterul OMULUI (poate fi el cioban, doctor sau croitor)_nu vorbeam nici de motivul politic!
##############
P.S. Acum imi explic de ce nu am mai conversat in ultimul timp … am devenit o “curva” … sincer, imi pare tare rau !!!
########
Nu stiu cit de rau iti pare tie, insa eu sint total dezamagit !!!
Oricum Anul viitor sa-ti aduca tie si familiei , sanatate, fericire si mult noroc!!!!!!

scoci (29 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:34

Bine GEAMBASULE ai dat apa la moara SPURCATILOR aia de stelisti, care acum isi ling ranile si acelor suporteri care nu cu prea mult timp in urma jucau pe un stadion cu o singura peluza. Scutiti-ma …….. Si tu Cristiane pe cand un editorialist la Gazeta dello sport…?, ca si tu poti………………

FLOw (1 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:41

am si yo ceva d spus pt dinamovistii ce-l ataca p d-l geambasu….. ei nu se gandesc ca din cauza avarilor c prezideaza in groapa, nu vor avea cum sa vada echipa favorita jucand (posibil) in champions league…… cristian a atacat o politica c va implica in primul rand p voi, p publicul dinamovist, voi sunteti cei c vor plati pt zgarcenia d-lor borcea, badea etc …. cam atat P.S. nu dati in cap ziaristului pt ca el e singurul care exprima ceea c n e noua frica sa auzim ! 😀

L1oNkIng-[DINAMO FOREVER] (4 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 21:44

Ba voi sunteti tampiti????N-aveti ce face si incercati sa destabilizati atmosfera d la Dinamo.Si nu vorbesc depsre 1 singur ziarist ci despre toti,ca toti sunte la fel=>ANTI-DINAMO.Yo zic sa va ganditi mai bine inainte sa criticati

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 22:15

@ titi preda: Iti multumesc tare mult pentru urarea de final si as dori sa te incredintez ca atat eu, cat si familia mea, va dorim tot binele din lume, si mi-am exprimat acele consideratii carora tu le conferi statutul de „rufe”, fara nici cea mai mica doza de rautate; personal am fost contrariat de generalizarea pe care o faceai cu privire la suporterii dinamovisti (nu sunt eu avocatul lor, dar nu mi se pare „fair” sa ii consideri pe toti militeni si securisti …), dar mai ales faptul ca l-ai luat in brate pe Becali; daca este sa il compar pe „razboinicul luminii” cu un personaj de care tu aminteai, iti garantez ca ca este mult mai periculos decat … Pingelica !!!
Un individ care nu da doi bani pe istoria Romaniei (atata timp cat are tupeul sa se identifice cu un erou precum Mihai Viteazu’) sau pe cultura noastra („cine este Nichita Stanescu, cati bani a dat asta …”) nu poate deveni un model; becalizarea Romaniei este comparabila cu „hitlerizarea”, nu exagerez titi cu absolut nimic …
P.S.1 Daca nu te-ai suparat atat de tare incat sa mai merit un telefon de la tine, eu il astept, stii ca eu nu mi-l permit deoarece sunt un „intelectual” din pacate, sau din fericire …
P.S.2 Cat despre cupa de care tot aminteai, am fost pe stadion si am stat la tribuna a doua chiar in dreptul tusierului care a indicat offside … si a fost; ca echipa Steaua isi permitea orice pentru ca il avea pe Valentin in spate , este o alta discutie … ei au parasit terenul si si-au primit trofeul a doua zi la sediul clubului; ca in „democratie” acel trofeu a fost atribuit (chiar nu stiu daca a fost trecut in palmaresul nostru, sincer) lui Dinamo, eu zic ca s-a facut ca o „reparatie morala” ….
Numai bine !!!

genial american (260 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 22:22

@ titi preda & ball_dog

Ati innebunit? Nu rupeti o prietenie de la simpatiile fotbalistice!!!

rares (1 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 22:38

Ce se agita scribalaii de casa ai militienilor ca nu au unde juca in CL. HA HA HA. Javrele vor juca tur preliminar si adio liga. 😀

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 22:42

@genial american: Imi dau seama ca ID-ul ti se potriveste; ai perfecta dreptate, dar pentru voi, care a-ti avut curajul sa faceti pasul catre „adevarata libertate” si care uneori bagatelizati adevaratele drame din tara natala, este putin mai greu sa intelegeti frustrarile pe care le suporta (mai ales in pragul sarbatorilor, cand ele devin mai acute) zi de zi romanul cu domiciliul stabil in Romanica cand este obligat sa suporte marlania si … nici macar atributele nu mi le mai gasesc datorita indignarii, din partea unor personaje precum Becali (tot clanul), Borcea, Dragomir, Columbeanu, Iliescu, Basescu …
Inchei aici pentru ca risc sa devin patetic!

iO (5 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 22:46

Ce e mai grav e ca aici incepem sa fim animale. Exceptand acele erori genetice care chiar sar sa se bata cand vine vorba de simpatii microbiste, consider ca oricand pot sta ca stelist cu un dinamovist/rapidist (teoria permutarilor e suistinuta si de mine) sau ca mitic cu un ardelean la o bere/discutie/altceva. Totul e sa nu uitam ca suntem oameni. Daca insa de la Hai Steaua ! ajungem la urari de mama, morti, etc (sau orice alta forma de zgandarire a orgoliului suporterilor echipelor adverse) e clar. Poate ar trebui sa incepem sa ne mai uitam si in oglinda.

DomnuL Alin (6 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 22:52

Problema de fond nu este faptul ca Dinamo s-a gandit sa joace prin Spania, ci faptul ca avem un stadion decent in Romania.
In special echipele de top care au inceput sa ne reprezinte in Europa ar trebui sa aiba stadioane pe care sa joace in Europa.
Cred ca va trebui sa asteptam multi ani pana cand Steaua, Dinamo sau Rapid isi va construi propriul stadion de nivel european. Cine stie poate ca provincia le-o va lua inainte.

george (1 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:02

Steaua are stadion de nivel european!

genial american (260 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:03

@ ball_dog

Avem rude si prieteni, vorbim mult in Ro. Stim suferintele de zi cu zi, eu unul imi petrec 20% din an in Ro. Vin cu placere si plec cu placere. Ce poate sa fie mai frumos decat sa traiesti in 2 lumi total diferite dar cu care sa te identifici?

copilul pr toti dinamovistii (10 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:06

Nu este normal sa platesca primaria din taxele locale bani pentru Stadionul Dinamo !
Dupa cite stiu eu stadionul apartine statului, ministerului de interne si iarasi nu este normal ca intr-o societate capitalista statul sa consume banii din taxe pentru o echipa de club privata !
Daca echipa de club a inchiriat stadionul, ea se incarca cu renovarea stadionului, bineinteles cu acordul proprietarului
Nu mai trebuie sa platim pentru distractia altora
Statul trebuie sa scoata la licitatie stadioanele care la mai are in proprietate directa si ministerele Armatei, interne, transportului si altele sa se debaraseze de acestea.
Devenind private, ele pot fi utilizate si renovate mai repede

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:18

@genial american: Eu stiu ce poate fi mai frumos: sa traiesti in doua lumi diferite doar prin locatie, unde legea si ordinea sa troneze, unde bunul simt si onestitatea sa reprezinte o virtude si unde „scursurile” sa fie marginalizate … sunt convins ca la aceasta ora, cand te-ai referit la „doua lumi total diferite” ele sunt asa din punct de vedere structural si din pacate vor ramane multi ani de acum inainte la fel !!!
P.S. Te rog sa imi scuzi modul de adresare mai direct (persoana II-a singular), dar personal consider ca discutiile de aici, din start, trebuiesc exonerate de diferentele de varsta, pozitie in societate, instruire scolara, s.a.m.d.

Dinny (405 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:31

Care roman are bani sa construiasca un stadion?
Eu cred ca niciunul !

Ball_Dog (13 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:34

@copilul: Nici eu nu imbratisez ideea cu renovari de stadioane din banii municipalitatii pentru echipa X, cum la fel de marsava a fost si iertarea de datorii de 11 mil. de euro la bugetul statului ale echipei Y, care a trecut din mainile unui patron in „tarla” altuia, decat cu activele, nu si cu pasivele…
Solutia cea mai corecta ar fi construirea in „parteneriat public privat”; decat sa investesti in … „Dracula Park” sunt convins ca ar fi mai profitabil intr-o arena sportiva multifunctionala, aflata in zona ultracentrala si care sa devina un obiectiv de atractie turistica pentru capitala asta sufocanta!
dar cine sa gandeasca la Dinamo?; Borcea, Turcu, … sau mai nou Raducioiu (ce gluma proasta); este mult mai simplu sa puna presiune pe chestorul Marcel Popescu, care inseamna infinit mai mult decat oricare dintre cei enumerati mai sus, pentru intreaga suflare alb-rosie, doar pentru simplul fapt ca platesc o chirie modica pentru stadion; dar notorietatea publica pe care v-ati dobandit-o domnilor doar prin faptul ca investiti 2 lei in clubul de fotbal, aceasta cu ce o platiti?

Dinny (405 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:38

Mai cred de asemenea ca Geambasu greseste cand ii baga in fata pe Badea si Khon……astia au bani de-o peluza ….eventual !
Inter si Milan joaca pe acelasi stadion care este al orasului….Marele Juventus,Roma si Lazio…nu au nici ele stadioane proprii….asa ca sunteti patetici incarcandu-i pe cei de la Dinamo cu sarcina construirii unui stadion!
Bine ca nu-l bagati in fata si pe Mircea Sandu…..ar fi fost la fel de gratuit !
Astea sunt lucrari ce pot fi finantate decat de la buget !….lucru deocamdata mai greu de obtinut……

genial american (260 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:39

@ ball_dog

Ai dreptate si nu-ti face probleme cu modul de adresare.

@ dinny

Multi au banii necesari dar nu sunt in stare sa vada profitabilitatea acestuia. Nu au „ochii” necesari si apoi la ce sa se omoare ei acum ca poate le fac municipalitatile stadioane noi pe burta tuturor!?!

Dinny (405 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:51

@ga
Nu pot sa cred ca gandesti asa !
Cine in Romania are cateva sute de milioane si sa le bage intr-un stadion ! Si de cand este un stadion o investitie profitabila !!!!
Hai sa fim seriosi….asemenea investitii nu se fac nici in Italia,nici in Franta…nicaieri,decat pe banii BOBOrului…SAU A UNUI CONSORTIU DE FIRME !

Alex (1 comentarii)  •  27 decembrie 2006, 23:58

bai geambasu ce faci bai stelistule tu te-ai gasit sa comentezi? bai kktule vezi-ti de treburile tale…. abia asteptai sa-si ia dinamo bataie ca sa vb de ei 3 luni ….. esti un prost …. bai ciobanule

paul (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 0:03

Eu doar atat vreau sa te intreb ,daca ne calificam in CLS si din toamna jucam pe terenul nostru ,tu ca om intelept ce esti ati cer scuze public ptr ca ai vb anainte sa te informezi?

genial american (260 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 0:07

@ dinny

Un stadion nu costa neaparat sute de milioane de facut. Stadionul Home Depot Center in Carson, California a costat $ 150 milioane usd. Acelasi stadion in Romania ar trebui sa coste sub $ 100 milioane. Unii, precum AEG Anschultz Entertainment Group) au devenit miliardari din constructia si managementul de stadioane, fie ele de baschet, fotbal sau tenis. Deci se poate. Numai ca a devenit la moda ca patronii diferitelor echipe sa ceara municipalitatilor sa le faca stadioane si in USA. Daca se poate, de ce nu? Iar copiem numai ce ne convine…

eldorado (17 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 0:15

Intr-un oras cum este Bucurestiul cu mai multe echipe cu pretentii de cupe Europene,primariile si guvernul ar trebuii sa se implice sa construiasca un singur stadion la standarde Europene pentru astfel de meciuri din bani publici si din sponsorizari.Aici trebuie sa joace si echipa nationala.Nu este normal sa seimprastie banii publici in mai multe locatii[stadioane]mai mici si care sa favorizeze anumite grupari .In Milano ,atat Inter cat si A C Milan joaca pe San Siro fara probleme.Lui Steaua ar trebui sa ise retraga concesiunea de pe Ghencea construita din baniipublici,mai ales ca Ministerul Apararii nu a produs nici o data un ban ci numai a consumat din buget,la fel si Dinamo.Cu Steaua ,pericolul este si mai mare ,Smecherii din conducerea stelei pentru ca au schimbat um gazon pe care tot ei l-au stricat vor sa ia tot stadionul pentru banii chipurile investiti vezi povestea cu nocturna.Cine vrea stadion sa-si construiasca unul nou poate costa mai putin decit carpirea unuia vechi.Patroni ca sa aveti echipe in Europa trebuie sa va coste ,bagati adanc mana in buzunar ,nu mai atentati la stadioanele construite din bani publici,adica din impozitele si munca noastra.Nu toti romanii sunt amatori de fotbal.Actual cei cu impozite foarte maeri fie sunt societati multinationale,si nu au treaba cu fenomenul fie sunt manageri desucces carenu au timp de asemenea distractie.Nu stiu cu cat pot contribui la buget numeroasa galerie a stelei formata in special din copii,elevi si …….?

Clubul Tricolorilor (35 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 0:35

@Eldorado
Guvernul? Din bani publici? Adica tot din banii cetateanului de rand? Iar alde Becali si Turcu & Co sa-si consolideze averile tot pe spinarea amaratului de platitor de taxe romanesc.
Hai dom’le ca m-ai dat gata!
Nationala are stadion. S-au bagat si o caruta de bani in el.
Cine vrea sa haleasca de la „masa bogatilor”, sa se descurce pe banii proprii!

bend_over_fa (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 0:35

eu zic ca ar trebui sa joace in ghencea…sa le dea gg drumul la peluza 2,sa-incuie acolo si… sa le dea foc!sa sarbatoreasca la fata locului 10 ani de cand au dat foc la peluza.

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:07

el dorado:sa-i ia lui ma-ta casa,nu lui steaua stadionul.dute dracu si impuscate

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:09

Totul porneste de la modul in care gandesc „investitorii in fotbal” afacerea. Asa cum si-au construit imperiile financiare, pe hotie, minciuna, infractiuni si tunuri, asa gandesc si „strategiile” din fotbal. Ei nu au viziuni pe termen lung, ei dau tunuri. Construirea unui stadion la nivel european ar insemna o afacere complexa, gandita pe termen foarte lung, incompatibila cu viziunea de escroc ordinar pe care o are un alde Borcea sau Turcu. Cum le poti cere unor asemenea specimene un stadion cand ei angajeaza jucatori de fotbal pe baza unor conventii civile?!? Si nu e vorba numai de Dinamo. Uitati-va la toti conducatorii echipelor din Liga 1, cu cateva rare exceptii nu vi se pare ca seamana intre ei? In general bruneti (spre foarte), in general agramati, semidocti si cu tot felul de dosare penale „in derulare”, mitocani, facand parada de bogatia lor ca niste taranoi care au dat de bani. Ce le poti cere? Un stadion? Ma faceti sa râd! O afacere pe termen lung? Ma faceti sa plâng!

O sumedenie de politicieni de calitate indoielnica se invarte prin lumea fotbalului. De ce nu exista o lege a sportului clara, avand in vedere sumele de guse si burti de politicieni care stau ciorchine pe la tribunele stadioanelor? Au trecut 17 ani de la Revolutie, peste cateva zile suntem in Uniunea Europeana. ce mai asteptam?

Victor (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:12

Ca sa fim clari, odata cu intelegerea faptului ca din calificarea directa (daca erau tururi preliminare se stie cam ce au facut toti, exceptie Steaua acum) castigi o suma intre 7 si 10 mil. EURO (variabila data de redistribuire, puncte acumulate, nr. de spectatori etc.), Dinamo s-a mobilizat la maximum pentru a nu rata titlul, investind ca nici un alt club romanesc in transferuri, echipa tehnica, iar pana la clarificarea diferentei de valoare fata de Steaua, chiar si in arbitri daca a trebuit (vezi meciul direct, meci de 6 puncte). 100% au stiut si ca vor avea nevoie de stadion omologat. Numai ca, in calculele initiale intra folosirea influentei, cu deosebire prin ministrul Blaga, pentru a se obtine o subventionare de 4 mil. EURO de la bigetul statului pentru stadion, la care se adaugau alte 2 mil. pentru Giulesti, ca sa nu mai zica nimeni nimic. Si datorita unor reactii publice absolut firesti, deocamdata, aceasta sulfaneala a cazut. Iarasi sa fim clari – daca actionarii investesc in stadion, din castigurile pe care le va incasa clubul prin participarea in LC editia viitoare, se vor acoperi toate costurile, inclusiv cele cu transferurile. Asadar, problema este de lacomie si de tiganeala. Este exclus ca folosirea de sume din bugetul statului sa fie legala si morala, mai cu seama ca Dinamo si Rapid sunt oricum cluburi inca semidepartamentale (in 2006 dl. Blaga facea aprecieri si avea interventii publice! – incredibil!) obtinand avantaje de care alte cluburi nu au parte. Economia rezultatelor unui club contine si problema locului unde se joaca. Daca Dinamo nu a investit in asta, spre deosebire de Steaua, este problema sa si nu a statului roman, in care traiesc si stelistii, si rapidistii, cei care patimesc alaturi de CFR Cluj, Poli Tim. etc., precum si cetatenii care nu dau doua parale pe fotbal (si cred ca au dreptate). Chiar si faptul ca doresc sa joace in strainatate decat pe Ghencea, arata nivelul primitiv al fenomenului de la Dinamo, ori asa ceva nu se poate finanta din bani publici, adica si ai lui Becali Gigi, Radoi, Paraschiv, Dorinel Munteanu, Copos, Dinu Vama, Ionut Popa si toti jucatorii, antrenorii, membrii consiliilor de administratie ale cluburilor din aceeasi competitie. Daca vreti stadiom construiti-l. Poate ca asa, nu veti mai avea bani de echipa, dar fiecare lucru se face la timpul sau. NU ESTE PROBLEMA ALTORA DECAT A CELOR DE LA CLUBUL DINAMO (exclusiv participatiile inca bugetare). Oricum, in Spania sau aiurea, nici o echipa romaneasca nu are forta de a se atinge de granzii Europei.

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:15

Cred ca sunt stadioane in tara pe care se poate juca in Liga! La Timisoara ce ar avea?
Cand l-am auzit pe turcu ala ca vrea in Spania, m-am minunat…

c (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:21

La anul Ghencea va fi un vulcan ALB- ROSU…abia asjtept sa ascult imnul lui Dinamo pe stadionul acela.

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:24

Da, e o idee cu stadionul din Timisoara, mai ales ca poarta numele unui dinamovist. Dar am impresia ca nici acel stadion nu e de CL. Trebuie sa ai nu stiu cate toalete, locuri de parcare, tribune acoperite, masa presei cat toate zilele…nu cred ca stadionul din Timisoara indeplineste toate aceste conditii. Dar conducatorii lui Dinamo sunt tembeli. Auzi, Dinamo sa joace in Spania…ce cretini…

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:25

Nu inteleg, asa mult ar costa sa schimbe si ei gazonul in 8 luni de zile, sa mai schimbe si ceva scaune, sa puna un acoperis la tribune, etc. Si-ar face un stadion compatibil cu CL!
Eu nu am fost pe stadionul lui Dinamo, dar chiar asa rau sa arate?

In timpul asta ar putea juca returul campionatului pe un stadion din Bucuresti, cum a facut Steaua anul trecut!

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:27

turcu nu-si da seama cat de penibil suna cand spune ca joaca in spania,ar trebui sa lase orgoliul si sa joace in ghencea,desigur daca castiga titlul.o sa rada si curcile de noi ca in ditamai tara nu exista un stadion de ucl,au dreptate nemtii,nu meritam 3 echipe in ucl cand noi avem decat araturi.poate se trezeste si tariceanu si face un stadion in loc de circuite ca pe alea le are planificate.tara fara piste de formula unu s-au mai vazut dar tara fara stadion poate doar in africa exista asa ceva,pacat ca nu joaca si aia in ucl ca ne simteam mai bine,nu eram singuri.daca cer 2 dolari de la fiecare om fac un stadion decent

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:34

Dodo, stadionul din Stefan cel Mare arata groaznic si ti-o spun ca dinamovist. Nu e vorba numai de gazon, dar mai trebuie facute instalatii de drenare, locuri de parcare, toalete mai multe (si decente, ca nu merge in CL cu „toalete ecologice”), tribune acoperite. Da, dar ca sa ai tribune acoperite trebuie mai intai sa ai tribune! Dinamo nu are decat o singura constructie care ar putea fi numita tribuna! Stadionul din Stefan cel Mare nu mai poate fi ridicat la nivel european, asta e parerea mea. Singura solutie e construirea unui stadion modern, in alta locatie. Altfel, nu vom avea decat carpeli si solutii tembele, gen jucam in Spania, la Piatra Neamt etc etc etc. Problema e ca n-are cine sa-l construiasca, intrucat nu avem un om capabil, in toata tara, sa gandeasca o afacere onesta pe termen lung. Noi avem tepari si tunari!

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:36

Eu nu prea cred ca Dinamo o sa joace afara din tara! Se pot gasi solutii…chiar construi la Timisoara o masa a presei, toalete (macar pt. astea au bani actionarii dinamovisti), etc. si cred ca Poli ar fi de acord!
In plus stadionul lui FC National ce are? Gazonul cred ca e f. bun, tribunele la fel…
Asta daca nu se vrea in ghencea…

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:36

dodo nu ai cum sa faci schimbarile astea in groapa intr-un timp asa de scurt si fara cel putin 15 milioane de euro,designul stadionului e depasit,trebuie sa mareasca vestiarele,tribunele,sa acopere o parte din el,trebuie sa faca mai multe porti de aces,tabela noua si mai ales un retea de camere de filmat,acest lucru fiind imposibil pentru ca tribunele dinamoviste nu sunt foarte inalte si nu poti transmite meciul la standardele uefa.imagineaza-ti ca daca esti in primul rand al tribunei de sus il scuipi cu seminte in cap pe ala din ultimul rand,asta fara mare efort

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:39

dodo aia de la uefa nu au treaba cu gazonul,nu-i intereseaza,facilitatile conteaza,si tu crezi ca scartanii de la dinamo baga vreo 3-4 milioane sa joace 3 meciuri pe un stadion care nu-i al lor

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:40

Dodo, mai e problema parcarilor, care nu e rezolvata nici la stadionul din Cotroceni. Si a toaletelor. Ce sa-i faci, europenii astia au niste fixuri cu toaletele! Tie ti se pare ca unu ca Turcu, cu fizionomia lui inteligenta, stie cum se utilizeaza o toaleta? Dar si chestia asta cu Cotroceniul e o solutie pe termen foarte scurt. Dinamo trebuie sa aiba un stadion al ei, altfel e de rasul lumii.

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:41

Multa lume il injura pe JIJI, dar si conducatorii lui Dinamo… (nu spun ca sa-i oftic pe dinamovisti) sunt panarame!
Macar JIJI de vreo 2 ani de zile a stiut ce vrea, a vazut cum se misca lucrurile in sport si in tara asta, a scos bani si a facut cat de cat un stadion de CL, a adus si ceva bani la echipa!
Sa vedem ce face acum cu banii luati din CL!

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:42

singurul stadion omologat din romania pentru ucl este ghencea si ala cu mare indulgenta

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:46

dodo nu a facut mare lucru jiji cu stadionu,acolo era baza,ceea ce alt stadion din romania nu-l are,n-ai de unde sa incepi pe stefan cel mare,giulesti sau national,singurele stadioane care pot fi facute de ucl sunt paltiniseanu si oblemenco si am uitat stadionul national dar pe ala il darama

Comentează