Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Groapa spaniolă şi groparii bucureşteni

Richard al III-lea dădea un regat pentru un cal. Controversatul personaj shakesperian oferea ceva ce urma să dobîndească în urma luptei unde-i lipsea tocmai vehiculul. Un lucru asemănător se petrece cu acţionarii lui Dinamo, dar adaptat la condiţiile locale. Dînşii […]

miercuri, 27 decembrie 2006, 6:49

Richard al III-lea dădea un regat pentru un cal. Controversatul personaj shakesperian oferea ceva ce urma să dobîndească în urma luptei unde-i lipsea tocmai vehiculul. Un lucru asemănător se petrece cu acţionarii lui Dinamo, dar adaptat la condiţiile locale. Dînşii n-au stadion de Champions League, dar nici n-ar fi dispuşi să cedeze o părticică din regatele proprii ca să-l construiască. Nici ei nu au garantată victoria, deşi se află într-o poziţie mult mai bună decît cocoşatul Richard. Una peste alta, Ducele de Gloucester părea mai dispus la eforturi financiare decît domnii Nicolae Badea sau Vova Cohn, iar pe deasupra lui nici nu-i trecuse prin minte să mute teatrul luptelor din Insulă în Spania, să zicem.

Pakistanul şi Kazahstanul au căzut, la fel Tiraspolul. Primele destinaţii nu corespundeau din punctul de vedere al standardului de shopping, varianta transnistreană ne-ar fi pus în situaţia idioată de a călători din Europa comunitară într-o Europă aflată undeva în epoca tratatului Ribbentrop-Molotov. În viziunea de respiraţie universală şi de inspiraţie doicocoşeană a conducătorilor din Groapă, Spania ar fi opţiunea ideală, fiindcă acolo trăiesc importante comunităţii româneşti. Nici Italia nu a fost exclusă de pe listă, invocîndu-se de asemenea prezenţa în Peninsulă a sute de mii de compatrioţi.

Propunem lărgirea cadrului cu Statele Unite. Bunăoară, în zona Detroit respiră o altă importantă comunitate românească, după cum s-a observat în Pontiac Silverdome ar fi ceva condiţii, iar UEFA ar înghiţi şi găluşca asta dacă cineva se va gîndi să o prezinte în contextul globalizării fotbalului. Nu trebuie excluse de pe listă nici destinaţiile exotice. Japonia, Tokyo, de exemplu. Puţină lume cunoaşte faptul că în Roponggi, cartierul cu lumini roşii la ferestre al imensei capitale nipone, lucrează noapte de noapte mii şi mii de tinere de dincoace şi de dincolo de Milcov.

Cînd se vor termina de pe tabel destinaţiile turistice şi vor rămîne opţiunile fotbalistice, vom vedea clar amatorismul conducerii dinamoviste. Banii risipiţi aiurea pe lăutari şi prime pentru obiective fanteziste, ca şi banii lipsă din peisaj cînd vine vorba despre investiţii durabile. Cu largul concurs al aceleiaşi conduceri, liderul autoritar al campionatului s-a acoperit de ridicol la Londra şi urmează să inaugureze conceptul de nomad team în Champions League. Literar vorbind, asta se cheamă Dinamobilitate. În limbajul stadioanelor, cîrpeală. Încropeală. Ca să nu zicem ţigăneală. 

Comentarii (146)Adaugă comentariu

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:47

Dodo, lasa-ma cu Jiji, asta a dat o teapa foarte mare tarii, cand cu schimbul ala de terenuri. Are niste veri (sau asa ceva) prin armata care i-au facilitat afacerea asta din care traieste foarte bine. Recent a vandut o portiune din teren cu 15 milioane de eur! Pai cu banii astia poti tine o echipa in Liga 1, cativa ani, fara sa te doara capul. Asa ca-si poate permite sa dea cateva milioane de eur pentru un stadion, ca si-asa nu sunt banii lui, pentru ca a furat de la mine, de la tine si de la alti fraieri ca noi care platesc taxe.

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:49

@hingheru, dragos:

Decit sa se duca in Spania (la mintea lui turcu ar fi in stare), ma gandeam la stadionul lui Levski sofia! E super stadion (mai tare ca ghencea), in plus e si relativ aproape si nu ar fi o problema pt. suporterii dinamovisti sa mearga acolo (nici nu ar avea nevoie de pasapoarte)! anul asta au jucat Barca si Chelsea acolo!

Lui Turcu&co. nu le-a venit in minte ideea asta?
Cum poate el sa se gandeasca la Spania? E nebun!
Aia sunt satui de CL, in plus nu mai poate clubul organizator de acolo de vreun milion de euro care l-ar castiga de pe urma lui Dinamo, pe cand bulgarii cred ca ar fi incantati, mai ales daca la anul Levski nu o sa joace in liga!

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:50

dragos da nu adat de la el,steaua a iesit sezonul trecut pe profit cu aproximativ 3 mil de euro datorita prezentei in cupa uefa,sezonul asta o sa mai iasa in profit macar atat

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:51

dragos tot de rahat ne facem,dinamo trebuie sa joace pe ghencea

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 1:57

Daca-i asa de nasoala situatia, eu ca stelist nu am nimic impotriva ca dinamo sa joace in Ghencea!
Numai nu stiu daca o sa se inteleaga conducatorii ca JIJI si cu Borcea…
Cred ca si conducatorii intarita suporterii!

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:02

incasari sezonul trecut la steaua:cu irlandezi s-au scos vreo 100.000 de mi din bilete,televizare si publicitate la meci.rosenborg aproximativ 150000 de euro,valerenga 100000,lens200000,halmstad 150000,herenvenn 600000,betis 600000 rapid 500000,midlesbrought 1.000.000,bani de la uefa vreo 250.000,de la rafo peste un milion,alte sponsorizari vreo 700000,bani televizari divizia a vreo 900000,bilete divizia a vreo 400000,vanzare jucatori :hamutovsky500000

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:04

jiji in ultimi 2 ani n-a mai scos un leu din buzunarul propiu poate doar cu sacosa,stim noi

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:09

Hingheru, Steaua este profitabila de vreun an incoace, dar pana acum din ce a trait? daca esti angajat, afla ca 70-80% din salariul tau (cu tot cu taxele tale si ale firmei) se duce pe taxe. De 6 ani (lasand la o parte tunul cu terenurile), Steaua nu plateste NICI MACAR un leu ca taxe!! Sau poate plateste, dar la salariu minim. Adica vreo mie de lei noi pe luna. La salariile lor! Iar aici pe blog se vorbeste cum ca Dinamo traieste din bani publici…pai, daca nu-ti platesti taxele, tot din bani publici inseamna ca traiesti, prin fraudarea statului!

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:13

Dodo, ai prea mari pretentii de la mintile lui Turcu sau Borcea. Cristi zice foarte bine in articol, oamenii astia sufera de un amatorism jenant, in primul rând pentru ca nu au facut nicio afacere serioasa in viata lor. Ei au tras tunuri serioase, nu au gândit afaceri serioase. Pai cum sa-i duca mintea la un plan de afaceri ca lumea, când habar n-au cu ce se manânca?!?!

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:27

dragos:eu nu am nimic impotriva daca statul prin ministerul de interne investeste in stadion sau ca rapidul primeste bani de la ministerul transporturilor.dar doar in infrastructura nu in transferuri ca nu sunt de acord ca eu sa-l platesc pe balace chiar daca e indirect

HINGHERU (28 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:32

cum sa nu fraudezi statul cand el nu interpreteaza bine legile.daca vinzi un jucator statul iti opreste impozit pe toata suma desi ar trebui sa-ti puna impozit pe diferenta de bani,adica dupa ce scazi salariul lui si suma cu care l-ai achizitionat.e ca si cum o companie ar fi impozitata pe toata cifra de afaceri

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:40

@hingheru:

Legile la noi sunt aiurea!
Iti aduci aminte cum platea JIJI jucatorii (ca la targ, cu bani cash) numai ca sa nu dea impozit la stat?
Si nu cred ca el e vinovat!

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 2:52

@hingheru, @dodo

Aveti dreptate, dar intreb eu: au trecut 17 ani de la Revolutie, fotbalul musteste de politicieni (Corleone, Pinalty, Becali, Nastase, Hrebenciuc, Agathon Palmier, Copos etc etc etc) si de ce oare nu exista o Lege a Sportului? E adevarat ca nu e normal ca impozitele sa fie atat de mari in cazul jucatorilor, pentru ca au un alt sistem de plata decat un salariat obisnuit, dar de ce nu s-a facut o lege specifica?

Iar in legatura cu stadionul, si in alte parti autoritatile locale se implica (mi se pare ca e si cazul orasului Milano in ceea ce priveste San Siro, sau in cazul Romei cu Stadio Comunale), dar si aici lucrurile trebuie puse la punct, pentru ca nu e normal ca anumite echipe sa capete un avantaj din asta. Trebuie facuta totusi precizarea ca echipa de fotbal Dinamo e una, iar Clubul Sportiv Dinamo cu totul altceva. Echipa de fotbal are stadionul in inchiriere si am impresia ca si prin alte parti e la fel.

Se discuta de 17 ani. Toate aceste probleme pot fi reglementate printr-o lege clara. Intrebare: de ce oare politicienii nostri nu sunt interesati intr-o astfel de lege?

dodo (212 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 3:02

@dragos…

Eu cred ca nu a avut nimeni interesul sa dea o lege a sportului, deoarece aici se invart multi bani (negri…)!
In plus, mai am o dorinta, as vrea sa-i vad pe Pynalti si Tata jean in B!
Nu de de alta, dar am ramas socat (sper sa nu fie adevarat), de cand victoria e 3 pct. iar egalul 1 pct., intre Ceahlaul si Bistrita nu s-a inregistrat nici un egal in Divizia A! Si-au impartit frateste punctele!
Daca e asa, ce dovezi de blaturi mai vreti!

Cred ca ar fi si alte echipe care ar putea si ar trebui sa joace in Liga 1, si sa faca cinste fotbalului, nu asemenea pecingini…

mihai ro (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 4:12

Ce e mai rau sa recunosti ca n-ai stadion sau sa joci pe stadionul rivalei?!
Cred ca deja s-a trecut peste pragul penibilului. Ar fi mai bine sa remediati raul pana nu e prea tarziu, si anume sa jucati naibii pe Ghencea ca sa nu ne faceti tara de ras. Mai bine nu va prezentati decat sa jucati in alta tara.
Dar e deja de necrezut. Adica e mai putin penibil sa joci in Spania decat pe Ghencea?! Ce dracu nu suntem copii. Conducerea dinamovista se face de cacao.

vizi (45 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 8:53

Geambasule, mai informeazate in Silverdome se tin doar inmormintari, poate vrei sa spui Ford Field in Down Town Detroit.
Se pare ca nu a trecut anul si tu nu te poti schimba, tot anti Dinamovist ai ramas.
La Multi Ani si sa-ti dea domnu dupa sufletul tau.

Un dinamovist (48 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 10:04

Eu cred ca problema se poate rezolva prin construirea unui nou stadion al clubului de fotbal Dinamo. Actionarii lui Dinamo trebuie sa faca o investitie si sa construiasca un nou stadion la standarde europene. Este oare atat de greu ca 6 sau 7 oameni de afaceri sa stranga impreuna 15-20 mil euro ? (asta inseamna cel mult 3 mil euro de persoana). Daca nu fac acest lucru, daca se recurge la aceasta solutie de rahat cu jucarea meciurilor in Spania sau Italia, pe termen lung acesti oameni de afaceri vor pierde enorm prin faptul ca imaginea clubului va fi aceea de club sarac. Un club sarac va pierde din urmatoarele motive;
1) Cota jucatorilor in cazul in care clubul va vinde jucatori va scadea dramatic pentru ca cei care cumpara jucatori se vor gandi ca de aici ii putem lua mai ieftin din moment ce nu au nici macar bani ca sa-si faca un stadion.
2) Jucatorii straini nu vor dori sa joace pentru un club sarac.
3) Arbitrajul in meciurile din Europa ar putea fi ostil unui club sarac.

Pentru ca Dinamo sa devina un fel de Ajax al Olandei (caz in care ar fi un club rentabil) trebuie sa se actioneze in urmatoarele directii :
1) Dobandirea unui prestigiu, fapt pentru care sunt necesare urmatoarele;
a) Prestatii si rezultate foarte bune ale echipei in meciurile din cupele europene
b) O buna imagine a conducatorilor clubului respectiv.
2) Existenta unui centru de juniori care sa furnizeze jucatori pe banda rulanta, jucatori care sa poata fi vanduti la sume decente nu ca pana acum. Acest centru trebuie sa aiba o arie de selectie cat mai mare, eventual aceasta arie de selectie sa depaseasca frontierele tarii.
3) Asigurarea unor conditii de desfasurare a activitatii la club, conditii care sa respecte standardele din Europa, acest lucru implicand un stadion care sa satisfaca cerintele europene, o echipa de medici competenti, baze sportive moderne pentru antrenamente, etc.

Avand in vedere cele mai mentionate mai sus eu cred ca Dinamo se afla la inceput de drum. Un pas important in directia dobandirii prestigiului ar eliminarea lui Benfica. Un al 2 lea pas ar fi calificarea in grupele CL, cu conditia ca aceasta calificare sa fie insotita de construirea unui stadion pe care echipa sa-si dispute meciurile de acasa din grupele CL.
Eventual, ca solutie provizorie, se poate accepta disputarea meciurilor de pe teren propriu in Ghencea (daca bineinteles nu vor apare probleme in situatia in care si Steaua se califica in grupele CL). Disputarea meciurilor intr-o alta tara este de neacceptat pentru ca acest fapt ar compromite teribil imaginea clubului (ar fi primul club din Europa care ar disputa meciurile de pe teren propriu pentru ca nu are un stadion care sa corespunda cerintelor din Europa).

Privind problema din punctul de vedere al suporterilor, este clar ca toti suporterii lui Dinamo doresc (si e firesc sa fie asa) sa vada meciul pe stadion daca se poate si nu la tv. In plus, disputarea meciurilor de pe teren propriu intr-o tara straina ar fi un mare dezavantaj pentru echipa de fotbal aceasta fiind privata de avantajul terenului propriu.

Deci dlor actionari, bagati mana in buzunare si investiti intr-o afacere care poate deveni profitabila in viitor. Daca nu veti face asta, mai devreme sau mai tarziu afacerea dvs va da faliment.

genial american (260 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 10:21

# Dinny Says:
December 27th, 2006 at 11:51 pm

@ga
Nu pot sa cred ca gandesti asa !
Cine in Romania are cateva sute de milioane si sa le bage intr-un stadion ! Si de cand este un stadion o investitie profitabila !!!!
Hai sa fim seriosi….asemenea investitii nu se fac nici in Italia,nici in Franta…nicaieri,decat pe banii BOBOrului…SAU A UNUI CONSORTIU DE FIRME !
=================================================

Este foarte interesant pt mine cat de repede se spune:”nu, sau nu se poate!” in Ro. S-a facut vreodata un studiu de fizibilitate ? S-a gandit cineva la o combinatie mall/stadion/arena pt concerte, etc? Nu o fac eu pe desteptul, dar crede-ma este loc pt cineva cu cap si bani.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 10:54

Vizi

curios.. mie geambasu mi se parea dinamovist 🙂

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 11:01

ar fi penibil ca dinamo sa joace in strainatate..

de altfel dupa „prestatiile” europene din ultimii 16 ani cand n-a trecut de turul II ( pana in sezonul asta) am considerat ca dinamo mai bine ar renunta sa ne reprezinte in cupele europene in fata unei echipe mai bine pregatite..

acuma au ceva echipe, dar conducerea pare la fel de neperformanta ca intotdeauna..

dinamo in liga? maxim 1 punct!

cat despre stadion, daca tot il folosesc de ce nu investesc marii „actionari” ?
cu 10 milioane de euro, hai maxim 15 stadionul dinamo isi ia cinciu’ pentru Liga, uefa nefiind absurda..

pana la urma, ne place nu ne place singurul care a investit din banii lui intr-un stadion e tot voievodul jiji care a puis gazon, tabela are nocturna si tribuna oficiala in proprietate..

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 11:22

Un Dinamovist, tu visezi! Ce spui tu acolo pare afacere onesta, curata, durabila, gandita pe termen lung. Tu chiar ii vezi pe d-alde Borcea sau Turcu gandind pe termen lung?!?!? Astia-s tepari din tata-n fiu si nu se gandesc decat la infractiuni si tunuri. Auzi, imaginea clubului…pai, daca i-ar interesa imaginea clubului, n-ar mai aparea ei la televizor, ca au niste figuri de te sperii, ci ar pune un baiat destept, cu prestanta si cu privire inteligenta, ca sa vorbeasca in locul lor. Cu asta ar trebui sa inceapa! Auzi, centre de copii si juniori…pai centrele astea, inainte sa produca, ele consuma resurse si astia n-au facut niciodata o afacere in care sa-si tina banii mai mult de o saptamana, ca li se pare riscant! Ei vor sa bage o mie de dolari acum si sa scoata o suta de mii peste 7 zile, asta inteleg acesti „finantatori” prin afacere!

Pacat de ideile tale. N-o sa le bage nimeni in seama.

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 11:27

alex_Poli_Tim, te inseli, ca de obicei. Dinamo a trecut in turul 3 acum cativa ani (in 2003, cand inca nu existau grupe UEFA), dupa dubla victorie din partida cu Sahtior. N-ar fi rau sa te informezi inainte sa vorbesti prostii. Daca tii mortis sa te faci de râs, fa-o macar in cunostinta de cauza.

Iar in legatura cu voievozii…he he he una este un voievod si cu totul alta un tepar si un infractor (bine, si printre voievozi au existat tepari, dar asta e altceva). Banii aia de care zici ca i-a bagat Gigi sunt banii lui la fel de bine cum sunt si ai tai sau ai mei, pentru ca provin din taxele pe care le platim noi ca prostii.

Dragos FRD (55 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 11:31

Genial american, de cand esti in America te-ai indepartat cu muuuuuult de gandirea „investitorilor” nostri. Auzi, studiu de fezabilitate. NU EXISTA ACEST CUVANT IN VOCABULARUL LOR! Ei stiu doar de „si mie ce-mi iese la afcerea asta si peste cat timp, ca eu sper sa fie maxim o saptamana”! Am inteles ca n-o faci pe desteptul, dar poti sa fii 200% sigur ca nu s-a gandit nimeni la asa ceva, combinatiile alea de care scrii tu acolo. Ei au in cap alte combinatii!

Mabolo (4 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 11:51

De ce nu se joaca pe LIA MANOLIU? Cu citeva investitii ar arata trasnet!!!
E jenant sa se joace in Spania. sunt dinamovist de 30 de ani dar mi-e rusine de aceasta varianta!!!

salcie (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 11:55

Geambasule in principiu ai dreptate insa tonul folosit ma face sa cred ca ai fost muscat de caine cand erai mic si ai ramas cu sechele

desigur idei trasnite cu italia, Spania etc nu pot fi acceptate de nici un suporter care tanjeste dupa un meci cu o echipa de top. cei ce isi permit sa mearga in strainatate o vor putea face la meciurile din deplasare

partea cu stadionul este din pacate mult mai complicata. nici eu nu ma dau in vant dupa actionarii lui Dinamo dar ar trebui sa intelegem ca un stadion facut cum trebuie (suntem prea saraci ca sa il facem de nota 5 cu indulgenta UEFA, ca s-ar putea capeste putin timp conditiile sa se inaspreasca si atunci !!! ), nu se face din banii actionarilor. totul se face cu bani de la banci in conditii de profitabilitate care nu cred ca poate fi atinsa in momentul actual.

cealalta varianta este ce-a in care autoritatile locale sunt implicate insa in cazul de fata se pare ca este exclusa aceasta varianta

referitor la comparatiile cu ce face jiji nu cred ca isi au rostul din mai multe considerente:
.averea lui este mult mai mare decat a celor de la Dinamo luata la un loc
.structura averii lor este mult diferita, ei in principal au afaceri care sunt estimate la anumite valori in timp ce jiji are ternuri din care cu usurinta vinde cate o parcela si incaseaza malaiul
.sa nu uitam ce vrea de fapt jiji si ca de fapt pt el fotbalul ca si donatiile si multe altele nu sunt decat instrumente pt a creste in sondaje si cu asta cred ca am spus destul

mihai (13 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 12:00

Va intreb din cauza cui a ajuns presa in starea in care este , adica sa fie necredibila ? Nu cumva tot a d-voastra pentru felul in care sunt facute ziarele ? 98% sunt tabloide pline de sex si falsitati ,goana dupa castig facil si senzationalul cu orice pret chiar unde sau mai ales unde nu e cazul, asta , v-a facut de balci” CINE SEAMANA VANT CULEGE FURTUNA “D-le Tolontan !!!!!!!!Si colac peste pupaza stilul comentatorilor care se confrunta cu occidentul si cad pe spate cand da cate un strain o basina culminand cu CRETINISMUL ,INEPTIA PUPINCURISMUL PRO-TV :SARUT-MANA PENTRU UE !!! Va intrebati de ce ziarele si mai ales ziaristii repugna ? uitati-va la tatulici , h. alexandrescu , t.r. ungureanu , lingai de conjuctura si o sa aveti imaginea de facto a presei romanesti !DIXIT !!!!

Md_Ro (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 12:16

Jale mare domnilor.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 12:21

Dragos FRD

cred ca trebuie sa-ti dau replay exact cu mesajul tau.. 🙂

editia 2003/2004
Tur preeliminar: Dinamo- metalurg Liepaja 5-2/1-1
Tur I Dinamo- Sahtior Donetk 2-0/3-2
Tur II Spartak- Dinamo 4-0/1-3

daca mai insisti cu prostiile si nu te informezi inainte ma duc si caut statistici uefa si ti le trimt..
sau poate tu ai socotit turul preeliminiar ca fiind turul I 🙂

cat despre banii lui gigi, se poate sa ai dreptate, dar n-ar fi rau sa faca si borcea &comp la fel.. sau crezi ca ei sunt niste afaceristi cinstiti, platitori de taxe si impozite 🙂

PS: pacaliciul de turcu cu firma lui de constructii a devalizat statul cu sume importante

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 12:27

Dragos

cand i-am spus lui jiji- „voievod”, eram doar ironic, ce naiba trebi=uie sa explic chiar totu’ ? 🙂

PS: intre editiile 1989/1990 si 2006/2007 dinamo nu a trecut de turul III

ultima prezenta in primavara europeana o consemnam in 1990 ( cu parere de rau nu putem incadra 1/16 din uefa in primavara, macar din motive calendaristice- tur 14/15 Februrie, retur 22 februarie; dar si valorice: a face parte din ultimele 48 echipe ramase in europe nu prea e acelasi lucru cu a face parte din ultimile 24 cum era inainte de 1999)

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 12:28

PS: intre editiile 1989/1990 si 2006/2007 dinamo nu a trecut de turul II

de turul 2, sorry 🙂

Burzum (13 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 12:39

Asta e problema noastra a dinamovistilor, iar stelistii ar trebui sa o suga in liniste.

alex_Poli_Tim (156 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 12:50

Mihai

presa lasa de dorit..
dar nu crezi ca intreaga societate lasa de dorit?

cat despre lipsa de credibilitate a gsp, aici este doar parerea ta..
ei vand vreo 80.000 de ziare sia u vreo 500.000 de cititori ceea ce nu-i rau avand in vedere ca majoritatea prefera TV

PS: fara presa/ TV de unde te-ai mai informa? din comunicatele oficiale ale cluburilor? 🙂

mujotutun (151 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 13:29

Un ras cu perdaf si fara spuma – dar e oare suficient pentru obrazele groase de la Dinamo? Ma tem ca sunt genul de oameni care-si dau cu deodorant pe nespalate (sauf Badea, dar si cu el sunt destule lucruri in neregula). Acum n-o sa devenim neomarxisti ca sa-i schimbam pe actionarii dinamovisti, mai ales ca multi dintre ei ar putea sa ne taie la practica materialismului dialectic, nu mai zic istoric! Dar macar sa ne racorim si noi cu cate un astfel de colind scroogesc. Multumim, dle Geambasu, pentru ascutimea observatiei si raceala concluziilor! Daca nu trupul, macar sufletul sa ni-l salvam! La multi ani!

mujotutun (151 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 13:45

De ce este Geambasu cel mai bun:
Fiindca este un contemplativ, nu un activ.
Fiindca este compasiv, nu vindicativ.
Fiindca este bland-ironic acolo unde ceilalti sunt sarcastici.
Fiindca, desi pare uneori apodictic, nu este asa.
Fiindca umorul sau amuza – chiar daca unii dau in bruxism.
Fiindca reuseste sa tina o drapta cumpana, in ciuda greutatilor care se-agata de-un taler sau altul; asta inseamna forta morala.
Si fiindca are atata ingenuitate in lumea aceasta plina de suspiciuni.
Pentru toate astea, multumiri si La Multi Ani!

TEPES (7 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 13:53

LA MULTI ANI CRISTIAN ! Chiar daca mai tirziu iti doresc multa sanatate si putere de munca . Si acum despre articol EXCELENT ,dar crezi tu ca boii nostri din conducere vor face ceva, deja pe mine ma calca pe nervi si cu transferurile ,cu salariile jucatorilor si cu stadionul ce sa mai zic .

mujotutun (151 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 14:09

Absolut off topic, dar lasti-ma s-o spun! Bergenbier este posirca, molanul, matrafoxul, kvasul, braga fotbalului romanesc! Mos Craciun e tot cacat (pe el!)! Bergenbier este cancerul advertisingului romanesc! Iar berea este jalnica. Rusine! Prietenii stiu de ce?

mujotutun (151 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 14:24

Ura si la gara!

cainerosu (2 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 16:06

Articol preluat de pe dinamo-online

O gluma proasta, da’ proasta rau

Asistam in continuare cu uimire la continuarea seriei de aparitii a unor declaratii care nu isi au rostul (ca sa nu fim mai duri) a actionarilor FC Dinamo.
Faptul ca simt mirosul titlului in apropierea narilor lor fine, si gustul mierii le atata simturile olfactive, se pare ca ii face sa uite uneori simtul masurii si sa dea declaratii care afecteaza imaginea Dinmao si produc nedumerire in comunitatea suporterilor dinamovisti. Dar, din pacate, iesirile necontroloate provoaca si ironiile adversarilor, pe care trebuie sa le suportam noi, ceilalti.

Ultima „boroboata”, a fost acum cateva zile, cand dl. Borcea a dat cu batul in balta, anuntand in conferinta de presa, ca s-a reziliat de comun acord contractul cu Catalin Munteanu, pentru ca acesta nu mai intra in vederile antrenorului dinamovist. Iar a doua zi totul era OK, Rednic spunand ca nu e vorba ca nu mai intra ci ca Munteanu trebuie sa accepte concurenta, iar Catalin declara ca el nu a reziliat nimic.

Si ca tacamul sa fie complet, alaltaieri a venit randul dlui Turcu sa „puncteze” la rubrica „Perlele alb-rosii”. Necajit probabil ca nu prea se misca treburile la stadionul din Stefan cel Mare, jovialul actionar a declarat ca: „Nu cred ca stadionul nostru va fi gata. M-am saturat de toate promisiunile de doi bani. Raducioiu este in tratative avansate cu o echipa din Spania ca sa ne putem disputa acolo meciurile. Este dureros, dar deocamdata doar aceasta alternativa o vad de luat in seama. Mai avem si Italia pe lista, deci avem unde sa jucam. Speram doar sa cistigam titlul”.
Dle Turcu, nici in gluma sa nu mai faceti aceasta declaratie. Eu o iau ca o gluma sau macar ca o declaratie care sa atate forurile competente de la CS Dinamo si de la Ministerul de Interne si Administratiei, si sa le faca sa ia toate masurile pentru a debloca situatia si a incepe lucrarile de modernizare a stadionului, astfel incat la toamana sa jucam meciurile europene in Groapa noastra.
Dar daca cumva, aceste vorbe au macar 10% acoperire in adevar, parerea mea este ca cei care au putut sa gandeasca asa ceva sunt niste inconstienti. Asta ca sa nu zic ca miroase a nesimtire. A lipsa de respect fata de suporteri.

Este posibil ca unele persoane sa fi intrat deja in fibrilatia europeana, si sa uite ca istoria alb-rosie a clubului Dinamo a fost scrisa cu sudoare si sange, deopotriva, pe teren si in tribune. Acest liant este cel care a facut posibila obtinerea performantelor interne si internationale cu care se lauda acum oficialii dinamovisti.
In „anii de restriste” in care echipa se zbatea in mediocritate, jucatorii si antrenorii se perindau prin Stefan cel mare, isi luau banii si plecau, stindardul l-au purtat suporterii. Din aceea mediocritate din teren s-a „inaltat” Nuova Guardia si apoi PCH-ul care au reprezentat puncte de cotitura in istoria dinamovista.
Prin activitatea lor, din tribune si din afara stadionului si-a tras seva in acei ani, Dinamo. Daca suporterii nu ar fi dus mai departe faclia, daca ei nu ar fi preluat responsabilitatea pastrarii in constiinta nicrobistilor a numelui Dinamo si a respectului fata de culorile alb-rosii, acum am fi vorbit de un club obscur, cu cativa zeci de suporteri de cca 40 de ani, un fel
de FC National sau Sportul Studentesc, care isi numara suporterii pe degetele de la 2 maini.
Iar ca acum, sa vii si sa declari ca ii vei lipsi pe suporterii alb-rosii de ocazia de a-si vedea echipa jucand in Champions League, este un „sacrilegiu”.

Am fost pe Dinamo la meciurile cu AC Milan, Inter Milano, Eintracht Frankfurt, IFK Goteborg, Dundee United, Sampdoria, Partizan, Porto, Sporting, Everton, TSKA Moscova, etc
Am fost pe 23 August la meciurile cu Real Madrid, Atletico Madrid, SV Hamburg, Dinamo Minsk, Liverpool, Anderlecht, etc,
Am fost pe Lia Manoliu la meciurile cu Olympique Marseille, Cagliari, Manchester United, Partizan, etc,
Am fost in Cotroceni la meciul cu Benfica,
Si acum sa stau sa ma uit la televizor cum Dinamo va juca meciurile de acasa, in Spania si Italia? Sper ca e doar o gluma, dar si asa va spun ca e TARE, TARE PROASTA.

cainerosu (2 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 16:07

Articol preluat de pe dinamo-online

ACASA inseamna in Stefan cel Mare
Campanie impotriva jucarii meciurilor pe meleaguri straine

Prin intermediului site-ului Dinamo-Online, tinem sa aducem la cunostinta ca nu vom lasa niciodata pe nimeni sa terfeleasca imaginea clubului nostru si vom lua intotdeauna atitudine cand ne vom simti onoarea manjita de declaratii iresponsabile venite atat dinspre cimitir cat si de sub pod sau, mai grav, din propria familie.
Politica „ia-ma asa” nu se aplica suporterilor dinamovisti, deoarece istoria, traditia si onoarea noastra nu se negociaza ci se respecta.

Au mai ramas cateva zile pana cand Romania va adera oficial la comunitatea europeana. „Ia-ma asa” suntem bombardati de cateva saptamani, cu un slogan la fel de pueril precum televiziunea ce-l promoveaza. Da, stimati europeni, luati-ne asa cum suntem, indiferent ca suntem prosti sau destepti, saraci sau bogati, nesimtiti sau cu bun simt. Nu aveti de ales. Mai ales ca nimeni din aceasta tara nu face nimic tocmai pentru a inclina balanta in favoarea lucrurilor bune pe care compatriotii nostri il pot aduce comunitatii. „Ia-ma asa” nu se traduce decat in lipsa de ideal si lipsa de a cere mai mult de la noi insine. Inseamna mediocritatea ridicata la rang de imn national. Cu „Ia-ma asa” vom incerca noi sa impresionam tari precum Franta, Germania, Suedia sau Anglia.
Dar ce legatura are asta cu Dinamo ma veti intreba ? As fi putut spune: nici una, fiind doar o pastila scrisa in pauza copmetitionala. Dar din pacate are legatura.

Deunazi, in pauza dintre o sarmaluta si o piftie, profitand de linistea sarbatorilor de Craciun, un personaj pe care eu l-am considerat intotdeauna inimos si plin de bune intentii a reusit sa-mi readuca aminte ca traim in tara lui „Ia-ma asa”. Problema e ca acest „Ia-ma asa” se referea direct la ceva mult prea frumos care salasuieste in mine, in voi toti ce cititi acest articol.
Domnul Vasile Turcu, actionar al FCD, unul dintre prea multii reprezentanti ai clubului nostru, si-a permis sa apara in fata camerelor TV pentru a face o declaratie pe cat de monstruoasa pe atat de imbecila. Si anume ca Dinamo va juca in liga campionilor, la domiciliu, pe terenuri din Italia sau Spania, tratativele fiind pare-se in acest moment destul de avansate cu anumite cluburi si purtate de catre Florin Raducioiu. Cu alte cuvinte, acest personaj vrea sa confiste cainilor din Bucuresti si din toata tara, cea mai mare bucurie pe care Dinamo ne-ar putea-o face din 90 si pana incoace. Mai grav este ca nici unul dintre dansatorii din buric de la tribuna noastra oficiala nu a reactionat ferm la aceasta incredibila jignire adusa noua, celor ce am infruntat frigul si ploia, arsita si zapada doar pentru a ne vedea favoritii si a-i impinge spre victoriile de care acum se bucura Dl Turcu si intreaga sleahta de actionari.
Intr-adevar domnilor actionari, multi dintre noi suntem pregatiti sa facem sacrificii pentru a merge cu echipa in deplasare, multi dintre noi deja isi calculeaza trasee pentru a optimiza costurile si timpul lipsit de la servici pentru a vedea Dinamo si a o sustine la Lisabona. Dar niciunul dintre noi nu a luat in calcul ca ne pregatiti un asemenea „dar de Craciun”, nimeni nu a luat in calcul ca vreti sa ne furati echipa.
Imaginati-va ca numai datorita incompetentei Dvs manageriale vom fi singurul club din Europa nevoit sa joace meciurile de acasa in deplasare. Cata rusine ne obligati sa induram atat noi, suporterii, cat si jucatorii ? Pentru cine credeti ca Dinamo va juca in liga campionilor ? Pt Dvs ? Fals domnilor actionari ! Dinamo va juca in liga campionilor pentru istoria si traditia sa, pentru faima baietilor ce au transpirat sa ajunga acolo, si nu in ultimul rand pentru NOI. Pentru NOI si INCURAJARILE NOASTRE venite dinspre PCH, dinspre Sud, dinspre tribuna a doua sau de la 0.
Imaginati-va Dle Turcu, domnilor actionari, privirile copiilor Dvs in prima zi de scoala intre alte sute de copii. Cautandu-va pe Dvs, cautand o privire calda si cunoscuta ca sa-i imbarbateze si sa le dea curaj. Imaginati-va copiii Dvs abandonati printre straini…imaginati-va Dinamo fara NOI….

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 16:09

Multumesc pentru urari si pentru ideile exprimate pe marginea articolului. Bineinteles ca unii s-au grabit, ca bizonii, sa vada in rindurile mele o dovada a antidinamovismului si a prozelitismului jijist. Asa dupa cum se intimpla, dar in sens invers cind scriu ceva de bine de Niculescu si compania. Nici o problema, ma bucur ca exista si oameni care pricep, comenteaza si uneori isi exprima ideile, nu neaparat in concordanta cu ce gindesc eu. Inca o data multumiri si urari de bine pentru noul an. Si integrare usoara!

cornelus,dar nu dinu (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 16:22

„Tarane” du-te ca pierzi trenul!(daca erai cu adevarat un taran era foarte bine,castigai un colt de paine „adevarat”,insa nu esti decat filfizon care acum a descoperit Bucurestiul si se crede un intelectual rasat,esti de fapt asa de rasat incat cainele lu’dinu este de 2007 ori mai inteligent ca tine).
Sper ca la acest sf de an sa bei doar bere Bergenbier,poate asa la primul articol scris de Geambasu in care dinamo este criticata sa nu-l poti injura!

hauhau (13 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 16:22

Bravo dom’le! Singurul gazetar serios de pe aici. Obiectivitate. Nu mi-a cazut bine meciul din Anglia insa nu m-am grabit sa dau cu barda-n Dumnezeu,baietii chiar nemeritand asta,insa povestea cu meciurile din CL chiar e rusinoasa. De fapt e o tiganeala mioritica de prima clasa,in care e implicat min de interne si camatarii (nu le pot spune actionari pentru ca ei insisi au recunoscut ca IMPRUMUTA clubul!!!!). Pana nu vor pleca toate creaturile nesatule de bani de la Dinamo si sa vina o singura persoana potenta financiar,situatia o sa fie tot asa de jalnica,Dinamo fiind singurul club din Romania care reuseste sa se faca de ras,din cand in cand,prin Europa.

TITUS ANDRONICUS (1 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 17:22

INDIFERENT UNDE AR JUCA
DIMANO ESTE DE KAKA (nu e vorba de fotbalist aici)

genial american (260 comentarii)  •  28 decembrie 2006, 18:46

@ titus andro…

expresiv nick-ul…

betting software (774 comentarii)  •  29 ianuarie 2008, 4:42

betting software…

fascinating exciton,Kane granulated!adsorbing …

Itqbhcdq (1 comentarii)  •  10 iunie 2008, 17:13

Try to look here and may be you find what do you want:,

Comentează