Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Delete Dorinel!

CFR Cluj se mişcă bine. CFR Cluj investeşte, percutează pe piaţa transferurilor. Vezi Frunză. Înainte, colonia portugheză. Patronul Paszkany şi preşedintele Iuliu Mureşan au voci distincte. Nu sînt pîinea pămîntului, uneori îşi încordează muşchii în faţa unor comploturi inexistente, dar, […]

luni, 18 decembrie 2006, 8:39

CFR Cluj se mişcă bine. CFR Cluj investeşte, percutează pe piaţa transferurilor. Vezi Frunză. Înainte, colonia portugheză. Patronul Paszkany şi preşedintele Iuliu Mureşan au voci distincte. Nu sînt pîinea pămîntului, uneori îşi încordează muşchii în faţa unor comploturi inexistente, dar, în general, discursul venit dinspre Cluj nu conţine elemente clinice. Pînă cînd Timişoara îşi va regăsi identitatea fotbalistică, ritmul şi liniştea, Clujul reprezintă alternativa teritoriului la hegemonia Bucureştiului. Şi nu „U”, varianta boemă şi tradiţională, ci fosta echipă a căilor ferate. Vişiniu de Feleac în varianta capitalului particular. Privat mai mult şi mai adevărat decît vişiniul de Copos.

Acelaşi CFR Cluj a făcut lobby pentru realegerea ca preşedinte al FRF a lui Mircea Sandu. De gustibus sau de interestibus? Tot CFR a renunţat la un moment dat la colaborarea cu Dorinel Munteanu. Sau Dorinel Munteanu a renunţat la CFR, nu vom şti niciodată sigur. Indiferent ce s-a întîmplat, cine a stricat armonia, un lucru e sigur. Istoria recentă a clubului clujean este marcată de prezenţa lui Dorinel. Proiectul noului CFR s-a clădit pe umerii lui Munti. Jucător, antrenor, manager, apropiat al conducerii, şef al fotbaliştilor, prieten al aceloraşi fotbalişti.

Dorinel Munteanu a plecat cu scandal la FC Argeş. A intrat în alt proiect faraonic, dar deocamdată are probleme cu supravieţuirea în prima divizie. În urma lui, la Cluj a continuat viaţa, dovadă că nimeni nu-i de neînlocuit. Bergodi ştie meserie, poate că Tilincă şi Anca aveau nevoie de o schimbare. Ce a mai rămas în urma lui Dorinel la CFR? O amnezie comandată. Un mare gol. Mai exact nişte pereţi goi. Tot ce amintea de fostul antrenor-jucător a dispărut. Pozele cu Munteanu jucător, cu Munteanu pe bancă nu mai sînt. Nimeni nu mai are curajul să vorbească de persoana care a aruncat acolo primele seminţe ale profesionismului.

Domnul Arpad Paszkany are exerciţiu în materie. Ştie ce-i aia să fii persona non-grata, fusese declarat astfel exact de cel pe care apoi l-a sprijinit să-şi păstreze sceptrul Federaţiei. Se pare că mai nou, Paszkany a învăţat şi sensul cuvîntului ingratitudine. Dar nu aşa se clădeşte un club european. Ce diferenţă este între ştergerea lui Marcel Răducanu din echipa care bătea Anglia la Bucureşti în ’80 şi spălarea colectivă de creier care se petrece acum cu Dorinel? Încotro ne îndreptăm, de la fundamentalismul roşu, spre intoleranţa capitonată cu mall-uri şi conturi?

P.S. N-ar trebui totuşi să ne mai mire nimic. Prin Parlament, prin colegii de partid ai lui Mitică Dragomir, ieri ne-am întors în timp. Un timp regretat de unii dintre marii capitalişti ai zilei. A fost o călătorie dureroasă şi traumatizantă. Oroare, cei care ne faultează de 16 ani plus încă de vreo 50 au împărţit cartonaşe roşii şi au fluierat! Fiindcă nu au fost scoşi din joc la timp, ei continuă să ne arbitreze.

Comentarii (97)Adaugă comentariu

viorel (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 20:44

au facut transferuri interesante cei de la cluj si sper ca va ocupa locul 3 pana la finalul campionatului

dani (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 20:51

degeaba aduc portughezi fara valoare….daca esti portughez nu esti neaparat expert in fotbal..sa nu uitam ca ne apropiem de Portugalia la puncte

sergiu (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 20:56

Locul 2 sa fie merita

luke (34 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:00

..de Dinamo nimic , sefu` ??? ….cu respekt

REBU (14 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:01

Sa ,,delete” pe Dorinel
Tre’ sa fii un om nebun
Poti sa te strofoci nitel
Fiindca oricum nu ai cum… 😉

Real Sport Romania (19 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:10

dorinel e cel mai tare antrenor din romania, la ora actuala .. asa ca nu va legati de el .. ca oricum i se filfiie …

iar ne vaietam ?
e vorba de mentalitate aci, nu numai de bani …

rezumatele meciurilor din Seria A, etapa 16 (2 goluri mutu, chivu ciastiga cu 4-0 samd), numai la …

http://real-sport.blogspot.com/

johnny_a32 (32 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:22

buna seara!

acest talent de a sterge cu buretele orice si a merge mai departe ca si cum episodul n-ar fi existat este o caracteristica a fiintei umane.

doar ca romanii fac din asta o adevarat arta.

respect paszkany si muresan pentru ce au facut din CFR Cluj!
respect dorinel pentru caracterul de care a dat dovada si pentru faptul ca iese in evidenta prin profesionalism oriunde s-ar afla (ca jucator sau antrenor)!

rusine tuturor pentru modul in care s-au despartit!

pafnutie (19 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:31

tot romani de-ai nostrii si ungurii astia!

Sonny (7 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:39

Felicitari!

Ai demonstrat ca poti fi obiectiv (vezi editorialele privind presupusul doping la Dorinel).

Dinny (405 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:39

Nu exista”divort” in care una din parti sa detina 100 %vinovatia si celalalt sa treaca drept curat ca lacrima !
Dorinel n-are cum sa nu aiba si el partea lui de vinovatie……
Comisiile au fost partinitoare(a contat”TRECUTUL”lui Dorinel)…..
Si ma tem sa nu se fi creat un precedent periculos !

Radu (8 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:40

Domnule Geambasu, hadeti sa invatam impreuna o lectie de bun simt.

Dorinel Munteanu a adus pe Dealul Gruia (nu pe Feleac) un parfum de profesionalism boemiei de pe vremea lui Sunda. Pe umerii lor si pe banii lui Paszkany s-a cladit actualul CFR. Se parea ca s-au intilnit in sfirsit doi oameni seriosi din fotbal. Si acest lucru a inceput sa aduca si rezultate.

Dar s-a ales despartirea. Nu stiu cine a fost de vina. Cert este ca a fost un divort tipic romanesc si total neprofesionalist. Bunul simt a fost violat in multe rinduri in acele doua saptamini de foc.

Il criticati pe Paszkany ca a dat jos posterele cu Dorinel. Urit lucru. Insa, zic eu, este la fel de urit ca si cu plecarea lui Dorinel, in mijlocul competitiei, si inaintea unui meci foarte important. Daca Dorinel ar fi plecat si si-ar fi cautat echipa in pauza de iarna, ar fi avut toata stima mea. Dar el a plecat de la CFR ca sa mearga la FC Arges.

Daca Muresan ar fi tacut, ar fi avut respectul meu. Dar nu a tacut si l-a umplut de noroi pe cel pe care-l lauda cu 2-3 saptamini in urma.

Morala? Sintem oameni. Nu putem sa ne comportam intotdeauna la modul ideal. Iar noi, romanii, ar trebui sa invatam sa nu mai jignim cu orice pret pe cel care nu este de acord cu noi, Oricit de dezamagiti sau suparati am fi. Si sa invatam sa pretuim ceea ce a fost bun in trecut. Inclusiv prin mentinerea posterelor cu Dorinel, sau prin respectarea contractelor.

Fedayn (140 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:40

dl.Geambasu, imi permit sa va sugerez o tema….lipsa de caracter a lui Ionel Ganea….tot respectul pt el ca jucator si ca profesionist, dar ca om si caracter este zero…..nu este posibil ca din prima saptamana de cand a semnat cu dinamo sa faca permanent scandal

am o nedumerire…daca la Dinamo nu a acceptat concurenta, ce va face la rapid unde sint 5 atacanti????

dan (3 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:41

de la anul, „U” Cluj va reprezenta aceasta alternativa! la fel cum a urcat asa o sa si coboare echipa, a cailor ferate, inventata peste noapte… iar Univesitatea va redeveni simbolul ardealului!! va reveni acolo unde ii este locul… indepartarea lui Dorinel a fost cea mai mare greseala pe care au facuto cei din gruia … o greseala pe care au asteptato 90% dintre clujeni,deoarece pt noi,pt clujeni DOAR U CLUJ CONTEAZA

Fedayn (140 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:43

dan Says:

December 18th, 2006 at 9:41 pm
de la anul, “U” Cluj va reprezenta aceasta alternativa! la fel cum a urcat asa o sa si coboare echipa, a cailor ferate, inventata peste noapte… iar Univesitatea va redeveni simbolul ardealului!! va reveni acolo unde ii este locul… indepartarea lui Dorinel a fost cea mai mare greseala pe care au facuto cei din gruia … o greseala pe care au asteptato 90% dintre clujeni,deoarece pt noi,pt clujeni DOAR U CLUJ CONTEAZA

dane, in primul rand sa promovati…eu unul va astept demult in prima Liga…BAFTA MULTA!!!!

doc (19 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:44

@radu
daca e adevarat ca paszkany incerca sa gaseasca un inlocuitor pt dorinel, cat timp acesta era inca antrenor si echipa mergea ok, nu ti se pare moral ca dorinel sa plece si sa nu suporte asemenea jignire? pt ca a fost o jignire pt cel care a pus bazele unei echipe care sper ca va lua locul 2.
eu, unul as fi plecat, indiferent de banii pe care i-as fi pierdut.

Boa (4 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:50

problema e că dacă Dorinel e un mare antrenor, ar trebui să fie şi un mare caracter. Dar să părăseşti astfel o corabie nu denotă caracter, iar aşa nu poţi face educaţie. Iar antrenoratul e educaţie pură, în primul rînd de caracter.
oricum Clujul merge înainte, greu că în România toată lumea e obişnuită că numai Bucureştiul e ceva.
Aşa am procedat şi eu bine în tinereţe cînd am ales Bucureştiul ca Universitate pt că am avut burse la Londra. Dar…
Lumea s-a achimbat iar patronul Paskányi are caracter şi vînă.
Va face treabă şi îl felicit, aşa cum îl felicit şi pe doctorul Mureşan care face ceva asemănător cu ce a făcut Dr Rădulescu pe vremuri cu excepţia că Mureşan nu se îmbată la Conti…

Marius1907 (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:52

Apropo de CFR si U, eu sunt clujean si mi-ar placea sa nu mai fie atata ura intre CFR si U.
Da este adevarat ca U a reprezentat simbolul Ardealului pana …la venirea d-lui Arpad Paszkany. DE atunci in schimb CFR-ul e vazut ca un club profesionist care NU VREA BOEMIE care era din plin pe vremea lui U, ARPY vrea altceva el vrea sa fie PRIMUL sau intre primele 3 locuri si ar fi excelent sa fie asa la sfarsitul campionatului din 2007.
Ar fi bine ca la anul sa se bata pentru cele 3 locuri CFR si U si nu echipele miticilor sau fostilor oieri.

ak-47 (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 21:59

C dreq o sa faca cu atatzia straini in lot k oricum nu o sa aiba voie sa bage decat 5 in teren?

doc (19 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:09

de remarcat un blog in care nu e vorba de dinamo, rapid, steaua, jiji, copos etc
cum?! mai exista si alte echipe?

Demnitate ioc (9 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:09

M-am lamurit si de caracterul lui Munteanu. In momentul cand se anuntase ca trebuie sa plateasca despagubiri celor de la Cluj, ameninta cu dezvaluiri… Are datoria sa le spuna suporterilor motivele reale. Sunt satul de declaratii de genul: „sa nu spun eu ce stiu”. La conducatori era de asteptat, dar de la sportivi nu. Pentru ca direct sau indirect publicul ii plateste. Patronii sau actionarii nu fac altceva decat sa cumpere spatiu publicitar. La fel procedeaza si Ganea si nu este deloc corect.

dan (3 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:16

Marius1907 de acord cu tine doar k cfr nu e echipa clujului si nu va fi niciodata… toti cei care stiu ce insemana Universitatea nu vor putea niciodata accepta ink o echipa „a clujului”

Zoltika61 (3 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:17

D-le Vochin!
Azi am citit in GSP lista castigatorilor trofeului”Fotbalistul anului” din 1966 si pana azi. Din pacate numele lui Dorinel nu apare pe lista castigatorilor.
Nu credeti ca Dorinel Munteanu merita sa castige macar odata acest titlu?
Eu cred ca da. Macar in ultimul sezon jucat la Steaua(si ca o rasplata pentru intreaga cariera) Dorinel trebuia sa fie jucatorul anului.
Cat despre plecarea lui de la Cluj,eu cred ca vina ii apartine in totalitate.
Nu vi se pare ca Razvan Lucescu se afla acum intr-o situatie asemanatoare cu al lui Dorinel de la Cluj ? Se pare ca viata de antrenor este mai grea decat cea de jucator. Eu personal nu cred ca antrenorul D.Munteanu va ajunge la performantele jucatorului D.Munteanu.
Oricum se cuvine sa ii uram succes !

Lebada (2 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:31

interesul poarta fesul…chiar si mai jos:)
http://www.suruburi-import.com

alex26 (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:32

cfr cluj monstruletul visiniu o copie fidela a monstrului visiniu de sub podul grant,cu singura exceptie conducerea bicefala inventie a regimului austro-ungar.succes intertoto paszkany@muresan,refulatilor!STEAUA-cfr 4-1.GLORIA BTA-cfr 3-2.
SUCCES DORINEL! Trebuia sa pleci dupa blatul cu rapid.

xyz (2 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:36

acuma sincer, chiar meritau franarii un articol sau nu avusesi ce scrie? O echipa care are in total vreo 200 de suporteri dintre care jumatate inca nu si-au facut buletin chiar nu merita mentionata atat de des. Echipa din satul gruia are la meciuri de divizia A mai putini specatatori decat „U”nica echipa a Clujului in B. Amaratii astia din deal au avut mai multi specatatori cand jucau la Dej decat de cand au revenit pe stadionul Regionalei CFR. In retur o sa inceapa decadearea franarilor, cizmarul bergody nu-i antrenor care sa poata sa duca echipa in cupele europene. De fapt ce cupe europene, Doamne iarta-ma le trebuie? Joaca pe un stadion cu 8000 de locuri si lor le trebuie cupe europene, asta da gluma buna.
Politica de transferuri e cel putin dubioasa, toate „vedetele” astea din strainatate au fost aduse de acelasi impresar, pot sa pun pariu ca securistul ala gras il tepuieste pe ungurul chel, probabil jumatate din banii care sustine Mumusan ca i-a dat pe transferuri. au intrat in buzunarul plin de unsoare al securistului.

un ceferist (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 22:54

despre Dorinel, numai de bine. avea o tactica deosebita ca antrenor, arunca si fugi, cam asta este Dorinel ca antrenor.
fratilor uisti, voi nici nu aveti stadion, unde o sa jucati in a, la Dej?
vai de voi. aveti o galerie de copii needucati care nici nu au terminat 12 clase si va tineti cu nasul pe sus. avti grija cu marii vostri consucatori, s-ar putea sa va vinda locul in A.
hai CFR

FIDELIS_CFR (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:04

Ma „xyz” … CFR din cauza voastra…( a comunistilor si a spurcatilor de securisti ) nu a jucat in PRIMA LIGA !… daca nu stiti nu mai vorbiti 🙂 … VA ASTEPTAM IN LIGA 1 SA VA PUTEM DA M”U”IE

NitRo (2 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:16

Pt. xyz
Ai fost vreodata la un meci CFR? Sau ai vazut macar la televizor un meci? Eu cred ca nu! CFR la meciurile mai mici are 5-6000 de suportesi iar la meciurile mari stadionul, care are 10000 de locuri este plin!
Si de ce sa nu fie CFR echipa Clujului? Este mai batrana, si acum face performanta!
Si de ce sa nu aiba CFR doua echipe in Liga I? Bucurestiul are 3! Trabuie concurenta omule!
Poli nu face nimic in ciuda faptului ca au bani, pt UTA trebuie cativa ani ca sa revine la forma in care a fost acum multi ani in urma, iar U nu are bani, dar are multi suporteri! Asta e! Trebuie sa ai bani si a conducere profesionista pt a ramane in lupta pentru titlu sau un loc in cupele europene!
O sa avem stadion European, ai grija! Dar U cand va avea stadion nou, pt ca Moina e un dezastru?

NitRo (2 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:18

Voiam sa scriu: De ce sa nu aiba Clujul doua echipe in Liga I!

Moshu cu Cockoshu Roshu’ (6 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:19

Ai invatat engleza mestere? Cum sta treaba cu delete-u? Il gasesti pe tastatura sau ce?
Hai noroc si nu te mai da mare prin presa cu englezisme, acasa poti cat vrei.

Dodo (1 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:23

Fratilor, aceasta rivalitate dintre CFR si U nu are nici o logica, denota doar prostia afisata de noi, clujenii. E frumos sa rida o tara intreaga de noi ca nu putem sa ne respectam , cetateni ai aceluiasi oras, si ardelean pe deasupra? Eu zic ca ar trebui sa ne revizuim atitudinea si sa ne sustinem unii pe altii, la bine si la greu, indiferent de natura tricoului clujean pe care il imbracam.

Laur (3 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:44

HAI „U’!!! HAI CFR!!! DOAR SUNTEM TOTI CLUJENI, CE-I CU ATATA PROSTIE SI RIVALITATE? IAR DE UN STADION EUROPEAN ESTE NEVOIE PENTRU AMBELE ECHIPE!

NUMAI U (21 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:47

loooooooool…multumesc pentru articol…m-am saturat de jIjI…si totusi…ECHIPA AIA DIN DEAL NU VA REPREZENTA NICIODATA CLUJUL…pt ca daca ar fi fost asa usor atunci nu mai stateau cei de la poli in fata sediului frf pt palmares…daca ar lua nationalul campionatul si ar avea si ceva rezultate internationale ati zice ca echipa exponentiala a capitalei??
„U” are de 3 ori mai multi suporteri la meciuri cu industria sarmei decat are tefereul cu dinamo sau steaua…si gruia nu e in cluj, e pe ceva deal de la gara…acolo unde stau aia cu tractoru’

pardon (4 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:48

bravo Dodo…bine spus…ma mira faptul ca multa lume pierde vremea scriind aici fara sa spuna de fapt nimic…tu ai puncat bine

xyz (2 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:49

cheferistilor, nici stadionul pe care jucat voi nu-i al vostru, e al regionalei CFR nu al clubului CFR. Nici macar nu stiti ce capacitate are stadionu vostru, Aruncati cu ochiu pe site-u vostru oficial http://www.cfr-ecomax.ro/romanian/main.php?Target=Stadion. Are 8,500 si se permite accesul a doar 8000 de spectatori pentru ca restul e lasat gol ca sa-i regulamentul si normele de securitate. E clar, astia-s marii suporteri ai echipei din varful dealului, habar nu au ce capacitate are stadionul pe care joaca echipa lor favorita =)) Ce sa-i mai intrebi din istoria echipei, ca-i clar ca-s paraleli. A si ca tot veni vorba de nr de spectatori, cu Iasiul ati fost 3.000, maxim. Pentru voi intr-adevar e si asta o performanta, dupa ani de-a randul cand jucati cu 20 de betivi in tribune ati progresat.

NUMAI U (21 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:50

de ce rivalitate?? de ce nu striga dinamovistii hai steaua ca doar sunt tot din bucuresti…come on dude

genial american (260 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:51

@ Moshu…

Ai grija ce scrii maestre…ca te dau pe mana lu’ Sebica! Sa vezi ce te spurca ala…

NUMAI U (21 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:52

si daca mai vreti argumente…pt ca au 30 de suporteri care merg sa vada o echipa straina pe un camp dintr-o zona proasta a clujului numita gruia…pt ca toti aia 30 au tractor si dupa meci se duc la coasa…pt ca U e Universitatea tefere e fosta steaua cfr…more??

pardon (4 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:54

clujeni prosti…asta sunteti pana la urma….daca va intreaba cineva de unde sunteti spuneti cu mandrie ca sunteteti clujeni…cand e vorba ca altul tine cu CFR sau altu cu U toti sunteti prosti…probabil ca nu sunteti ardeleni…pai va comparati cu aia care injura steaua dinamo sau rapid?…

pardon (4 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:56

boule de Numai….ce e rau sa mergi la coasa sau sa ai tractor…crezi ca strabunicul tau juca NEED for SPEED 4 5 sau nu mai stiu ce variante?…crezi ca schimba canalele la buda cu telecomanda?
…iti spun eu ce facea…mergea in fundul curtii la buda dupa o zi interminabila de coasa…asta inseamna ca nu esti mandru de el?…

NUMAI U (21 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:57

@pardon U nu are numai suporteri din cj…si in general sunt studenti sau absolventi…ceea ce nu implica apartenenta la un oras…in schimb aia 30 din deal sunt de acolo, de pe camp, ca doar nu o sa tina altcineva cu echipa trenurilor

pardon (4 comentarii)  •  18 decembrie 2006, 23:59

Numai U>nu are importanta de unde sunt…nu astea trebuie sa ne hraneasca argumentele…nu conditia omului…ferice de tine ca ai reusit probabil in viata…dar si aia de acolo sunt oameni..nu sunt animale doar pentru ca au tractoare si merg la coasa…

it`s a wonderful life,but i can`t feel it right now (140 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 0:13

genial@cred ca ma confunzi in legatura cu ,,spurcatu,,……………

NUMAI U (21 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 0:16

@pardon…cam efervescent…cam acid…in aceasi nota(desi iti apreciez f mult nickul – probabil ca asa a zis si tatal tau dupa momentele de tandrete cu mama ta care au dus la conceptia ta)…da’ ii desconsider…asa cum nici tu nu cred ca esti pro becali…pt ca e un exponent al inculturii in ciuda operelor caritabile…si nu sunt toti asa cum i-am descris eu dar apartenenta la un grup te inculpa
si k…ai dreptate…nu ar trebui sa ne detestam atata…da’ atunci nu ar trebui nici muresan ala al lor sa sustina ca ei reprezinta clujul sau sa dea bani dejului ca sa ne bata…si asa cum dinamovistii ii inculpa pe stelisti pt atitudinea unor personaje gen jIjI sau mImI asa avem si noi dreptul sa nu acceptam atitudinea unor parveniti

NUMAI U (21 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 0:21

nu ti se pare ciudat ca aici posteaza numa’ Uisti sau impartiali care sustin impacarea…de ce??…pai tu ai vazut tractor cu net??

NeaMielu (1 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 0:35

Felicitari ardelenilor. Aveti 2 echipe amarite si va injurati de parca ar fi vorba de AC Milan si Internationale Milano. Aveti o amarita de echipa in „A” construita de un MUNTEAN si o tentativa de echipa in B care oricum va fi ciuca bataii anul viitor in prima liga. Abia ati dat si voi cu nasul de fotbal si va credeti mari suporteri. Uitati ca Romania este reprezentata in toate competiile europene de echipele „Miticilor”. CFR abia reusise sa joace 9 meciuri fara infringere si se visa deja in Champions Ligue. Cind o sa fiti in stare sa aveti o singura echipa COMPETITIVA aveti dreptul sa vorbiti de fotbal . Pina atunci va asteptam aici, la „Mitici”, sa va invatam ce e fotbalul. Si cit sinteti voi de ardeleni uitati ca ati iesit in strada ca sa sarbatoriti victoriile ECHIPELOR MITICILOR in cupele europene.

un franar (2 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 0:40

pt obositul asta de numai U …..nu mai spune nimic ma de stadionul din Gruia ,ca al vostru (pardon ,nu-i al vostru e al orasului) se darama cu voi cand o sa va strangeti si voi 5000 .

NUMAI U (21 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 0:45

wei mielule ne vedem in cj sa vedem cum am „iesit in strada ca sa sarbatoriti victoriile ECHIPELOR MITICILOR”…mai sunt si pe la noi becali si memei da’ aia nu stau mult ca majoritatea vin la facultate si nu trec pe primu’ semestru…asa ca se intorc in grota din care provin si viseaza la meciurile echipei de langa cimitir…si stai linistit ca sunt teferistii cum sunt da’ cu steaua o sa fie o placere…si daca tot comentezi aminteste-ti ce a patit idolu’ vostru oierilor cand am jucat in cupa…beeeeeehaie intre ai tai si lasa-ne

NUMAI U (21 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 0:47

@un franar(bun nick)…ala vostru e al cailor ferate(vai ce penibil suna) qed

genial american (260 comentarii)  •  19 decembrie 2006, 1:09

@ lamar odom

doar atat si nimic altceva, te salutam…

Comentează