Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cîrcotesc, deci exist

Dintr-un demodat spirit de solidaritate, detest să polemizez cu oamenii din presă. Colegii mei, adică. Meseria de jurnalist are suficienţi detractori şi destule cozi de topor, o mulţime de falşi prieteni şi duşmani nevăzuţi, încît mi se pare subînţeles, ca […]

joi, 7 decembrie 2006, 3:38

Dintr-un demodat spirit de solidaritate, detest să polemizez cu oamenii din presă. Colegii mei, adică. Meseria de jurnalist are suficienţi detractori şi destule cozi de topor, o mulţime de falşi prieteni şi duşmani nevăzuţi, încît mi se pare subînţeles, ca gest minim de igienă morală, să nu particip în acest scenariu al dedublării. Al personajului care, odată ajuns într-o poziţie privilegiată pe scara ierarhică a meseriei, se simte dator să-şi tragă de urechi colegii mai tineri, poate mai puţin talentaţi, cu siguranţă mai prost plătiţi. Al individului expandat de succes, căruia nu-i mai ajung graniţele propriei meserii şi care începe să ţină prelegeri.

Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă mi-au fost cumva indiferenţi pînă în momentul în care, crezînd că m-au prins cu o greşeală, le-am devenit eu însumi personaj de scheci la Cîrcotaşi. Nu discut natura aproximativă şi mai degrabă grosieră a umorului practicat de cei doi, plus echipa aferentă. Ştiu că au o audienţă bună, aşa că nu plonjez în sterile considerente sociologice privind factura publicului lor. Pentru că nu doresc notorietate cu orice preţ, nici publicitate negativă, m-am simţit lezat. Dintr-un motiv foarte simplu. Ceea ce spusesem fusese răstălmăcit, mai mult, înţeles pe dos şi băgat într-un malaxor cu o reclamă la spirtoase care amenda tocmai sfertodocţii de carieră ai epocii, iar un spirit de glumă al meu, căutat şi evident pentru oricine avea răbdare să asculte – „era o situaţie fortuită, aşa cum le place oamenilor de fotbal să spună” – se transforma în motiv de hăhăială şi mişto onomatopeic al celor doi responsabili ai caterincii dîmboviţene.

În urma telefonului de explicaţie/reproş pe care i l-am dat unuia dintre realizatori, chestiune absolut privată, m-am ales cu o reluare a fazei presupus litigioase. Fapt care mi-a confirmat bănuiala. Huidu şi Găinuşă sînt şi resentimentari. Ranchiunoşi. Pricinoşi. Vindicativi, adică răzbunători, dacă vreţi şi explicaţii conform DEX. Nimic nu fusese fortuit, adică întîmplător, în ceea ce făcuseră ei înainte, iar acum ţineau să-mi arate pisica – deci taci naibii din gură, că ţi-o mai dăm o dată, ce, vrei să recunoaştem că sîntem tîmpiţi, că n-avem umor nici cît bebeluşele care-şi mişcă fesele prin faţa noastră, nici cît Zăvoranca înainte de peremizare? Asta era ideea, în lipsă de subiecte, oamenii şi le fabrică. Nici măcar nu scot din contex, te fac din text, pur şi simplu îţi spun senini că albul e negru. Îi contrazici, mai primeşti un bonus. Ca să-ţi ţii naibii gura.

Îmi pare rău, cu astfel de tipi nu mă simt coleg. Mai ales că am văzut şi demonstraţia de curaj, demnitate şi verticalitate a unuia dintre ei la gluma proastă pusă în scenă de celălalt, din care singurul care a ieşit bine şi cerebral a fost Zmărăndescu. Şi mi s-a făcut milă. Pentru că ei nu sînt, aşa cum pretind, un fel de ciocănitori care curăţă copacul de uscături, ci un soi de urşi mutanţi, care în loc să mănînce murele şi fragii pădurii vin şi caută prin gunoaiele din tomberoanele marilor oraşe. Apoi îşi ling labele şi rînjesc sătui.

Comentarii (167)Adaugă comentariu

senateo (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:24

Geambi un barbat adevarat nu se ia la trinta cu o gainusa.
daca te-ai coborit sa le dai replica , vorba lui margaritescu versus radoi, n-ai sa poti ajunge niciodata acolo sus unde e huidu-iala.
lasa-te de polemici si scrie despre sport, adica nu numai despre fotbalagii.

yon (43 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:25

Maestre, ai dreptate ! Io unu te sustzin si sunt alaturi de tine 100% …

Pacat ca si „Manolo” o mai ia pe aratura cateodata …

gina (4 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:25

cristiane, eu ti-am mai zis tie ca esti subtil. adapteaza-te vremurilor, ca prostiei e greu. imi place mult de tine. esti bun!

Antibucurestean (8 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:25

poanta cu Zmarandescu mi-a placut
era bine daca-l si baga pe cotcodacul ala micu in portbagajul masini

Alex Mangalia (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:27

daca ai gresit asta e; din ce s-a vazut la tv ei au avut dreptate. Dar e adevarat ca au exagerat cu „reclama la spitoase”. Eu te apreciez si alaturi de Tolontan sunteti jurnalistii mei preferati. :)) Life goes on

juve_MERDA (20 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:28

n-are nicio relevantza faza cu zmarandescu…

Serban Curca & Misu Huiduma (197 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:29

roly, o singura intrebare. De curiozitate, cam cum ai fi reactionat tu daca venea Zmarandescu la tine shi-ti spunea ca-ti rupe o mana shi te baga-n portbagaj? Am spus mai sus ca nu-i mai suport de mult pe mascaricii aia 2, dar nu mai judeca tu reactiile oamenilor.

MoRRiS (12 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:30

Alex Mangalia , oricum, mult peste Tolo shi Geambashu este Andrei Vochin 🙂

dragos tudorache (9 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:31

Dl. Geambasu,
Cele 2 personaje au devenit extrem de plictisitoare impreuna cu intreaga lor echipa: umor gen brigada artistica, egocentrism exacerbat,moralitate indoielnica,prost gust la greu,…, mediocritate in general! Dar am si eu o intrebare stimabile: cand va apucati si readuceti sportul in prim plan in ziarele de sport scutindu-ne de stilul tabloid pe care-l utilizati! Nu mai vorbesc de cretinismul redactorilor stirilor sportive de la toate televiziunile!!!!!! Sunt satul de mediocritate: chiar a disparut ziaristul sportiv din media romaneasca! in rest sa auzim de bine!

Serban Curca & Misu Huiduma (197 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:31

juve_MERDA, asta spuneam shi eu. Eu am 1.90 dar nu stiu cum as fi reactionat cu Zmarandescu.

micutz (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:33

Cataline eu nu inteleg de trebuie de fiecare data sa intervii ca sa iei apararea colegilor tai. Ai intervenit si la Geniala(imi scapa numele) la articolul despre Haldan, o faci si acum. Daca au scris un articol lasa-ne pe noi sa judecam daca e bun sau mai putin bun, daca are dreptate sau nu. Esti cel mai bun ziarist de sport(dupa parerea mea) si nu numai dar de ce trebuie sa iti pui credibilitatea in joc pentru ei. Dupa cum vezi sunt pareri pro si contra. Parea mea este ca Geambasu a gresit. Din tonul vocii imi dau seama ca atunci cand a spus fortat a vrut sa explice fortuit. Asta cred eu. In sfarsit te mai rog o data NU MAI INTERVENI, nu are rost.

juve_MERDA (20 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:33

@Serban Curca & Misu Huiduma e praf in ochi pentru fraieri…. ce? nu-i cunoastem? 🙂

liviu (13 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:35

Domn Geambasu (Geambasule, intre prieteni), nu e chiar asa usor cu de-astia ca Huidu si Cachinusha ala. Poate mai bine-i lashi incolo. De ex: un om cat de cat normal, cum sunt eu, are sanse sa nu stie nici macar despre ce a fost vorba, caci nu ma uit decat accidental la umorul de tipul lor. Si decat sa ma faci curios despre ce s-a intamplat, tine-i minte si arde-i cand s-o ivi cazul (se va ivi el, cu siguranta). Hai, lasa-i in colo cu viata lor de doi bani. Toate bune!

nicu (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:43

Diferenta dintre domnul Geambasu si doamna Pepe este una singura…de sex!
Atat…!

nicu (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:45

Inca ceva…pe pricepi la gazetarie cum se pricepe Oana la politica

Xulescu (87 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:49

Cristin Geambasu, daca nu ma-nshel primul care a masacrat limba romana cu „fortuit” a fost Break „Dance Pashcu”. Cel putin e primul pe care l-am auzit eu. Fptul ca te-au denigrat „carcotasii” sunt convins ca te-a nemultumit, dar daca tii cont de faptul ca voi in permanentza „incaierati” presedintii de cluburi cu afirmatii „trunchiate” shi „extrase din context, ceea ce ti se-ntampla acum, seamana cu ce-a patit Gainusha cu Zmarandescu. Nu ma mai uit de f mult timp la carcotasi pt ca au depasit orice limita a bunului simtz shi au trecut la o „bascalie” ieftina, asa cum GSP a trecut la „tabloid”. Ratingul bata-l norocul. Asha ca nu te mai tangui pe blog-uri pt ca acum „culegeti” ce „semanati”.

roly (38 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:51

@Serban Curca & Misu Huiduma

IN ORICE CAZ NU MA PISHAM SAU CACAM,SAU SI PISHAM SI CACAM PE MINE !!!

UN OM CU DEMNITATE NU REACTIONEAZA NICIODATA ASTFEL!!!

IN ASTFEL DE SITUATII SE VEDE CARACTERUL UNUI OM!!!

DACA SI EU REAACTIONAM FACANDU MI NEVOILE PE MINE INTR O ASTFEL DE SITUATIE ATUNCI AS FI ASEMENEA LUI GAINUSA ,ADIKA DEMNITATE =0!!!

DACA SI UNII DINTRE NOI AM FI RECTUIONAT LA FEL,ASTA NU IL SCUZA CU NIMIK PE GAINUSA!!!
..BA DIN CONTRA,INSEAMNA CA SI NOI SUNTEM, LA FEL DE MORCOVARI SI FARA DEMNITATE CA EL!!!

Ady B. (23 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:51

Hai recunoaste ca te-ai oticat :))

Valer (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:51

Draga Cristian Geambasu,
Fara sa vrei, ai ridicat mingea la fileu (cum ar spune orice gazetar sportiv tarat de stereotipii cu care isi „ucide” zilnic cititorii) multor sportivi atacati din toate partile. Dar aceasta a fost a doua greseala, prima fiind aceea ca i-ai considerat ziaristi pe Huidu si Gainusa. Nu, cei doi sunt VEDETE TV! Asa cum societatea noastra prea-plina de originalitate a nascut milionari (miliardari) de carton, a nascut si vedete de pixeli, care prea-plini de bani fiind si (in general) prea-putin dotati, nu emit opinii ci postulate sau, dupa caz, sentinte.
Imi sunt indiferenti cei doi, nu le urmaresc productiile pentru ca orice altceva fac imi este mai folositor decit sa urmaresc tristele lor scalambaieli. Urasc insa intreaga tagma de „vedete tv” din care fac ei parte. Revenind la H&G as observa doar ca au reusit sa atinga o culme a nerusinarii facind „mishto”(„michteaux”, ca sa ma fac inteles de cei doi fini intelectuali…) de bilbele unor reporteri ce trasnmiteau in direct si asta in timp ce ei se cazneau sa…citeasca asa-zisele poante, intr-o emisiune inregistrata! Puteau macar sa invete pe de rost un text, mai ales ca unul dintre ei se lauda ca ar fi actor.
Revenind la a doua greseala… Draga Cristian Geambasu, ai vazut ce greu este sa fii terfelit in presa? Acum ai ridicat piatra si chiar ai aruncat-o inspre cei doi. E drept, o merita din plin. Ma intreb insa, cit de imaculat te simti de ai ridicat piatra. Oare niciodata nu ai procedat ca si „vedetele” in discutie? Nu ai criticat nici un sportiv sau nu ai ironizat nici un sportiv pentru, sa zicem, marele pacat de a fi incercat sa citesca „Idiotul” inainte de a fi terminat „La Medeleni”? Oare niciodata nu ai intrat „cu pixul” in viata intima a vreunui sportiv sau nu ai incurajat colegi mai tineri din redactie sa faca asa ceva? Oare niciodata nu ai emis „postulate” in loc de opinii si nu ai depasit tonul in analizele muncii unor sportivi sau unor echipe? Care o fi diferenta dintre productiile „vedetelor” H&G si cele prezentate de o alta „vedeta”, Simona Patruleasa? Tare mi-e teama ca nu prea exista diferente de substanta. Eventual, difera subiectii, adica, victimele, in cel din urma caz fiind vorba in special de sportivi care, daca reactioneaza, patesc…ce-ai patit tu cu H&G!
Pe de alta parte, care o fi diferenta intre „prostitutia” pe care o practica ei, in numele audientei, si cea pe care o practica restul presei, inclusiv GSP? Exemplul clasic se numeste promovarea pina la supra saturatie a personajului Gigi Becali…
Altfel, s-auzim numai de bine.

SEMENIUC OVIDIU (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:53

AM ACCESAT ACEST SITE CA SA CITESC CEVA DIN FOTBAL !!!!!!!!!!!!!!!!!
NU VREAU SA MAI CITESC RAFUIELILE VOASTRE .
SCRIETI DE FOTBAL ,DE AUTO,DE VOLEI,DE TENIS ……………..
………………….DAR NU FACETI DIN „GAZETA” UN ZIAR MURDAR !!!!!!!!!!

Xulescu (87 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:54

roly, ai fost inghesuit vreodata de unul care te poate face praf din 2 miscari shi pe care l-ai suparat cu ceva. Nu emite judecati daca nu ai fost in situatia asta, pt ca din gura toti suntem Chuck Norris, dar cand se-ntampla ne intrebam de ce am reactionat asa.

MC Tim (76 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:54

In primul rand, emisiunea lor este o emisiune de bascalie,si mi se pare normal sa o faca pt ca sunt prea multi oameni in presa romaneasca (vorbita sau scrisa) care isi bat joc de limba romana.Ca au gresit in privinta lui Geambasu, e posibil; ca nu-si recunosc greseala, este clar ca nu sunt corecti.Ca opinie personala, cred ca nivelul presei romanesti este foarte scazut.Nu inteleg de ce intervine Tolontan aici (daca intr-adevar este el), am inteles ce vrea autorul articolului, nu cred ca are nevoie de toata redactia pt a avea sustinere.
Cat despre cei foarte curajosi, cred ca majoritatea covarsitoare nu ar mai fi iesit nici din casa daca erau pe punctul sa fie bagati in portbagaj de Zmarandescu, d’apai sa apara din nou sa faca misto de jiji intr-o emisiune.E usor de vorbit doar cu calculatorul in fata……

kaio (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:55

Cristian personal nu te numeri printre jurnalistii preferati de mine. Nu esti nici in latura opusa, te pozitionez undeva pe la mijloc.
In acelasi timp urmaresc emisiunile carcotasilor si la tv dar si la radio.
Asta nu ma impidica sa dezaprob gestul lor si ma intriga faptul ca nu sunt la prima chestiune de acest gen. Faza cu ”Alonso il depaseste pe Alonso”, a lui Miki Alexandrescu, a fost la fel rastalmacita.
In aceste conditii, cand se depaseste limita bunului simt, vad mai mult decat binevenita scrierea ta.

andrei (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:03

Am vazut faza si chiar ma gandeam ca o sa scrii ceva. Emisiunea este buna per ansamblu, dar are si derapaje. Ala despre tine a fost o exceptie. Trebuie sa fii rau voitor ca sa nu fi inteles ironia ta. Desi esti indreptatit sa o faci, cred ca totusi ii judeci prea aspru. Si o zic eu care ii apreciez si pe ei dar si pe tine. In rest numai de bine

basten (11 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:05

liviu tu nu esti un om normal,tu esti un om prost.Toate bune

Xulescu (87 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:05

kaio, las-o moarta. Nu-l compara pe Cristian cu Miki. Miki e o catastrofa care m-a adus in situatia de a urmari cursele de F1 pe RTL chiar daca nu intzeleg nimic. Oricum cu el sau fara el tot aia e. Oricum am mai multe informatii din ce vad singur. Confunda in permanenta pilotii. Nu realizeaza ca are reluari in fatza ochilor. Cand se-ntampla ceva important el vorbeste de altceva. Nu tace din gura cand pilotul vorbeste cu boxele. SHI NE „OMOARA” CU BAIATUL LUI SECHELARIU.

Tim (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:06

esti penibil…ce te-ai mai ofticat…si daca nu as fi citit ce tampenii scrii de obicei…halal ziarist…mai bine taceai decat sa te plangi la gazeta…scrie de sport, nu tampenii…ca de aia se cheama gsp…

Io (10 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:07

Tolontan lasa lauda bre ca suntem unii pe aici care-ti dam craci cu spatele. 😀

roly (38 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:08

@Xulescu

TOKMAI ASTA E IDEEA!

EU AM PATIT O ,CU UN INDIVID MULT MAI PERIKULOS SI MAI SOLID CA ZMARDOIESCU AM FOST SI LOVIT PUTERNIC SI NU AM RECTIONAT ASA! SI EU NU SUNT PERSOANA PUBLICA !PTR MINE NU SI AR FI FACUT LA FEL DE MULTA LUME GRIJI!

NU VREAUSA MA LAUD INSA!E POSIBIL CA ALTA DATA SA REACTIONEZ LA FEL DE LAS CA SI GAINUSA,DAR ASTA NU INSEAMNA CA REACTIONAND CA EL SUNT ALTCEVA DECAT UN RAHAT FARA DEMNITATE!

kaio (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:09

@xulescu:
Nu am facut o comparatie intre cei doi. Este doar un exemplu. Atunci Miki a spus cum ar fi ca Alonso sa il depaseasca pe Alonso.
In rest, desi mai moderat, subscriu la opinia ta legata de nivelul comentariului prestat de Miki.

dani (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:10

Ai perfecta dreptate….felicitari pentru articol.

Fanbuzarin (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:13

D`le Geambasu, nu`mi sinteti prea simpatic, dar trebuie sa recunosc ca va situati din punct de vedere intelectual mult peste media jurnalistilor romani. Nu vad premise pentru o polemica cu cei doi de la Prima. Va coboriti prea mult justificindu`va. E ca si cum ai pune la suflet o ocara venita de la un aurolac. Pe de alta parte veti intelege poate ce au simtit anumite persoane pe care si dumneavostra le`ati jignit in mod gratuit.

bogdan (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:14

D-le Geambasu, poate ca aveti dreptate. Carcotasii au gresit. Am vazut emisiunea lor si nu am inteles care a fost greseala dvs. Insa scheciul m-a facut sa rad. Cu toate astea, in calitate de „cititor de sport” si in special mancator de fotbal pe paine, eu nu mi-am schimbat parerea despre dvs. La fel de mult va apreciez ca si inainte de emisiunea carcotasilor. Si pot sa va spun ca pe mine ma intereseaza doar analizele tactice ale meciurilor de fotbal si meciurile in sine. De aceea cred ca nu trebuia sa reactionati in nici un fel. Cei care va apreciaza, va vor aprecia in continuare cu tot cu emisiunea carcotasilor. Spuneti ca umorul lor este grosier insa pe mine ma distreaza. Ei fac „mishto” in primul rand de „almanahe” si balbele de la tv. Nu vor sa-i discrediteze pe cei din presa, insa trebuie sa recunoasteti ca e de ras cand auzi ca „mai multe banane au esuat pe o plaja” de nu stiu unde.
In ceea ce va priveste, vreau sa va spun doar doua zicale:
1. Cine se scuza, se acuza
2. Indiferenta doare cel mai tare.

robert (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:16

foarte bun articolul. ce sa inteleaga doi agramati, care se cred amuzanti? nu le mai da importanta ca iti pierzi vremea cu ei. oricum, bine scris. fara derapaje si exagerari

vizi (45 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:17

Cristi, adaugind celor scrise de Valer ar mai fi si o a treia gresala.
Jurnalisti din Romania nu au invatat ce inseamna ” off record” , dicutie privata la care nu se face referire public.
Se pare ca deranjaza tare, asa ca lua-ti exenplu si nu mai scrieti, mai ales daca ati fost rugat.
Personal ii felicit pe H&G, atfel cel putin uni dintre domnile voastre vor gindi si la urmari inante de a mai scrie.

Ciprian (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:18

hai ma Cristi – ce te-ai suparat asa, de parca ar fi pierdut dinamo campinatu’ in favoarea Stelei!!! :). Intelege si tu mesajul Carcotashilor – eshti al naibii de plictisitor cand apari la TV, iar opiniile tale, intotdeauna in alb-rosu sunt complet aiurea!

Asa ca lasa-ne cu umorul tau fin – aplica-l colegilor de la Gsp care accepta asa ceva (vad ca Tolo ca un bun coleg iti ia apararea, dar mai bine ti-ar recomanda sa te iei de mana cu Cosmescu de la TVR si sa emigrati in Congo!)

drum bun!

4rtbr4tb5rtb (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:22

perfecta dreptate ai dl geambasu!
super articol!
carco sunt penibili si dau in ceea ce ei fac misto…

MC Tim (76 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:22

Cred ca cel mai bun comentariu dintre toate este cel al lui Valer.
Cum te-ai simtit jignit,Geambasule,ai dat fuga sa cauti sustinere pe blog….si in plus adus de manutza de insasi Tolontan.Ar trebui sa luam bine aminte ( tu in primul rand,e evident!) la cele scrise de Valer.Nu prea imi amintesc faze in care sa gresiti si sa recunoasteti -d ‘apai sa va mai si cereti scuze -insa, cand sunteti putin atacati, sunteti foarte afectati si cautati umere pt partida de plans.

PT Stimatziunea Domnului Geambasu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:24

DE CE NU IMI POSTEZI MESAJELE PE NET, DESI NU ERAU OBSCENE DAR TE ATACAU? SI APOI AM INCEPUT SA TE INJUR!

Clubul Tricolorilor (35 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:25

@Catalin Tolontan

De apreciat colegialitatea din redactia GSP. Cu toate acestea, consider ca Geambasu nu are nevoie de ajutor pentru a dialoga cu noi pe acest blog. Oricum, Catalin, iti multumim pentru ca iti pasa !!!

@Cristian Geambasu

Este de notorietate faptul ca perechea de smecherasi „Huidu & Gainusa” traieste in principiu din prostia altora, iar la romani, acest stil prinde cel mai bine. Una este sa razi de moravuri, alta este sa iesi in bascalie orice, oricand, fara discernamant. Cei doi bascaliosi au facut o meserie din asta, iar asta ne arata clar ca nu au curajul sa imbratiseze o meserie adevarata. Adevarul este ca in Romania de astazi, dor cei ce au invatat sa arate cu degetul catre altii reusesc sa razbeasca fara prea multa munca, iar asta place la „vulg”.
A rade de prostia altuia ( mai ales in public ) este dovada de limitare intelectuala. Si mai rau este atunci cand respectivii dobitoci nu sunt in stare sa-si recunoasca propria slutenie a mintii. Ma rog….
Cristian, nu trebuie sa pozezi in victima si nu cred ca trebuie sa iei in seama prea mult lipsa de educatie umana si profesionala a cuplului de perversi intelectuali. Nu ai de ce. Esti oricum, dupa parerea mea, cel mai bun scriitor dintre gazetarii sportivi si cel mai bun gazetar sportiv dintre scriitori.
Un singur lucru as dori sa mai adaug. Nu crezi ca „bebelusele” de care amintesti pot fi aliniate fara nici o problema cu home page-ul editiei online a Gazetei Sporturilor?

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

catzelushu (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:26

faptul ca nu au sesizat o gluma, chiar si in conditiile in care cristian practic le-a spus, ce-i drept, intr-un mod indirect, ca este o gluma („cum le place oamenilor de fotbal…”; cristian, poate era mai bine sa spui, inainte sa rostesti acea fraza: „si urmeaza o gluma, de care sper sa se prinda si cei 2 carcotashi”), mi-aduce aminte de o alta situatie, petrecuta acum cativa ani, in care cei 2 se faleau cum ca l-ar fi prins pe d-l Ioanitzoaia cu o „boacana”, cand acesta spusese (nu mai stiu in ce context) „nervos cu nervii”, desi era evident ca si atunci fusese o gluma; ceea ce, pe cei care nu o inteleg, ii descalifica in aceeasi masura ca si pe cei care o folosesc „fortuit” (oare ce sens oi fi dat acestui ultim cuvand ? :D)

FC Gazeta: keep up the good work !!

nicu (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:29

Ce analize tactice face geambasu?
Nu l-ai vazut la emisiune de la tv dupa meciul staua-lyon.
O zis ca juninho nu l-o impresionat cu nimic, ca o jucat prost.

Daniy_EL (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:33

of of mă cristi. măi… tu şi tipul ăla de la protv ce prezenta ştirile la malul mării legat de un bolovan cât casa. în momentul în care i s-a cerut să spună câteva cuvinte dădea inteligenţa pe dinafară. nu înţeleg de ce oamenii ca tine ar trebui să o ia chiar atât de „în serios”. it`s just a joke, ia-o ca atare 🙂

Jack Red (47 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:35

Geambasule, poate ca ai dreptate, dar de ce te enervezi? Nici eu nu cad lat de admiratie pentru cei doi circotasi, dar daca te-au prins, te-au prins? Asta e.
Ai raspuns cu o forta disproportionata, deci nu poate fi vorba de legitima aparare.

curly (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:35

mie nu mi se pare ca trebuie sa fii rau intenzionat ca sa nu reusheshti sa interpretezi gluma lui cristi geambasu. e posibil sa fi fost prea fina sau prea pour les connaisseurs. a zis shi geambasu mai sus ca e gluma de interior des intalnita in lumea presei sportive

despre cei doi: mie nu mi se pare ca umorul lor are tushe prea groase. sigur ca provoaca hahaieli, dar asha face shi preshedintele
sufera de boala celor care apar des la tv shi cred ca au dat shi peste adevarul total cu ocazia asta

grasu76 (35 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:44

Din pacate, jurnalismul este confundat in Romania cu acea „ramura” a divertismentului din audio-vizual. Poate ca greseala apartine in primul rand trusturilor de presa care incearca , prin toate mijloacele, sa obtina audienta numai din nevoia de a incasa cat mai mult din publictate. Nu mai conteaza ca in acest mod principiul de baza al jurnalismului, regula celor 3 surse, este calcat in picioare. Pe undeva exista, dar declaratiile sunt fie trunchiate, fie scoase din context, dar niciodata prezentate exact si intr-o forma cat mai aproape de adevar. Nu poti sa dai pe post orice, numai pt ca publicul cere asa ceva.

Nu stiu daca dvs domnule Geambasu sunteti coleg de breasla cu Carcotasii. Mai degraba nu. Pt ca ei nu fac jurnalism. Ei nu fac decat sa caute greselile celor care prezinta emisiuni in direct, sau sa se razbune pe cei care au „indrazneala” sa-i critice ( Oana Zavoranu, Becali, Esca…etc) . Asa ca nu vad supararea dvs. Lasa-ti-i sa se umple de penibil iar chiar daca altii o sa rada cu pofta la glumitele lor de 2 bani, nu va faceti probleme: sunt destui oameni, de o alta formatie intelectuala, care ii privesc cu mila. Atata pot, atata fac sau de unde nu este, nu poti cere!

O zi buna in continuare!!!!!

P.S. Ce parere aveti despre ziaristii si realizatorii de televiziune care au adoptat principiul ” Sunt in media, deci trebuie sa rad de Gigi Becali ” ? Va intreb doar asa, desi nu sunt fanul persoanei cu pricina.

Asm (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:46

Aveti dreptate domunle Geambasu, am urmarit emisiunea carcotasilor si doar din fragmentul dat de ei din emisiunea dvs se vede ca au dat-o in bara cu aceasta ocazie. Mi-am dat seama ca nu veti scrie nimic pe tema asta, ma gandeam ca veti avea o discutie cu ei si poate isi vor cere scuze cand vor realiza greseala facuta. Se pare ca m-am inselat cu ultima parte, cred ca ati reactionat bine in consecinta.

Jack Red (47 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:46

grasu 76

Multi din ei rid cu gigi becali. Si gigi becali plateste bine anturajele astea

Habakkuk (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:00

M-am distat copios citind tot ce scrie aici. Carcotasii au umorul lor cu multe glume foarte bune insa si cu multe proaste. De altfel nici toate episoadele din Seinfeld nu au fost capodpere. Uneori sunt super, alteori sunt patetici. Acelasi lucru se intampla cu majoritatea oamenilor de presa. Nici Geambasu, nici Tolontan, nici Ioanitioana nu au intodeauna articole excelente de multe ori gresesc sau sunt partinitori si nu intodeauna recunosc asta. Diferentele nu sunt atat de mari pe cat par, modul de exprimare este insa complet altul, la fel ca si finalitatea exercitiului. In cazul ziaristilor scopul este sa vanda ziarul si sa scrie bine (de aia sunt la GSP si nu la Libertatea :)), scopul carcotasilor este pamfletul.

Nu mi se pare corect ce au facut carcotasii insa am impresia ca si domnul Geambasu s-a simtit lezat prea mult de un pamflet, care chiar daca gresit a fost de efect. Este vorba de umor nu de ziare de scandal. Ca uneori e bun sau prost asta depinde de gustul si starea de spirit a fiecaruia. Exercitiul democratic al presei, fie scris, fie TV nu lasa loc pentru astfel de comportamente nici de o parte nici de alta. Polemica este buna atat timp cat nu depaseste limitele bunului simt ceea ce nici una din parti nu a facut (cel putin nu in public).

Lucrul pe care il apreciez la domnul Geambasu este ca :”Ştiu că au o audienţă bună, aşa că nu plonjez în sterile considerente sociologice privind factura publicului lor.” Nu cred ca este de competenta dumnealui sa fi facut astfel de afirmatii. Pentru ca daca e sa ma uit la cei ce au scris comentarii sunt multi cei care nu prea au ce cauta aici.

P.S. Daca domnul Geambasu ar fi facut asa ceva in USA nu ar mai fi iesit luni intregi din gura acestui tip de pamfletari. Daca ar fi asa Bush ar trebui sa se supere de cel putin 2 ori pe saptamana pe Jay Leno 🙂 …

dacul (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:03

Toti va credeti perfecti iar voi ziaristii aveti o mare vina pt ce se intampla in Romania fotbalistica.Creatori de opinie hahaha asta e o gluma buna,nu vorbiti decat de greselilor arbitrilor si cate etape ar merita sa fie suspendati ,in rest habar nu aveti sa faceti o analiza strict tactica a meciurilor.Nu am auzit la o emisiune tv sa spuneti domnule ce inteligent a putut sa joace un anume jucator,sau macar sa aratati o faza frumoasa si sa o explicati ca si constructie.La emisiuni aduceti odata la 2 luni un fotbalist si la 1 luna un antrenor si atunci nu au loc sa vorbeasca de catre asa zisii investitori care in afara sa se balacareasca nu stiu altceva.Atata timp cat le dati cuvantul unora ca Borcea,Jiji sau Meme,Copos,iancu ,mititelu etc etc nu o sa vedem decat circ la televizoare iar aceasta aversiune fata de carcotasi nu isi are rostul,fiecare gresim si trebuie sa ne acceptam greselile nu sa devenim niste infatuati ”perfecti”.

Comentează