Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Marea ipocrizie

Fiecare echipă împrumută ceva din personalitatea antrenorului. Uneori şi din aceea a patronului. Uitaţi-vă la Steaua! De cînd Gigi şi-a potolit discursul, de cînd rîsul lui strident a făcut loc discret oftaturilor, Dică şi ceilalţi ţin demonstraţii de modestie fotbalistică […]

luni, 6 noiembrie 2006, 7:37

Fiecare echipă împrumută ceva din personalitatea antrenorului. Uneori şi din aceea a patronului. Uitaţi-vă la Steaua! De cînd Gigi şi-a potolit discursul, de cînd rîsul lui strident a făcut loc discret oftaturilor, Dică şi ceilalţi ţin demonstraţii de modestie fotbalistică pe stadioanele patriei şi ale Europei comunitare. Şi-au pierdut ambiţia, tupeul şi anvergura, plonjînd spectaculos în anonimat.

Totuşi, cazul cel mai clar al transferului de personalitate dinspre patronat-banca de rezerve spre teren este cel de la Rapid. În ciuda scorului fluviu înregistrat la Galaţi, giuleştenii par să fie victimele ipocriziei dlui Copos. A ecumenismului său mai mult etatizat decît privatizat. Dacă stai şi priveşti atent la ce joacă Rapidul acum, admiri organizarea din teren, traseele paselor, efortul individual al fotbaliştilor. Lipseşte însă ceva. Sinceritatea? Viteza? Spontaneitatea? Ceva nu se leagă în imaginea de ansamblu. Ceva sună fals, parcă atacurile nu sînt atacuri, ci doar nişte promisiuni mereu amînate, iar apărarea nu-i apărare, ci doar un angajament încălcat. Aproape totul rămîne în stadiul dezideratului, al acelui nenorocit „vom face totul” spus pe cînd nimeni nu dorea să mai facă nimic.

Răzvan Lucescu are partea sa de vină. Coabitarea aceasta aproape perversă cu toanele patronului l-a transformat pe nesimţite în cureaua de transmisie a acestuia spre jucători. Inclusiv alimentarea băieţilor din echipă cu ratele contractuale restante nu e nimic altceva decît o formă de complicitate cu George Copos. Prudenţa lui Răzvan, grija lui obsesivă pentru păstrarea fragilului echilibru, în vestiar şi pe gazon, menţine o stare de non-beligeranţă, dar şi una de tensiune latentă care se răsfrînge asupra lui Buga ori Măldărăşanu.

Din echipa momentului, una cu adevărat fermecătoare şi surprinzătoare, dar nu în sensul parşiv evocat de acţionarul majoritar, Rapidul s-a transformat într-o întreprindere unde toată lumea se arată preocupată să contribuie la buget consumînd cît mai puţină apă minerală şi stingînd lumina la WC-uri. Ne vom lămuri cît şi cum va modifica această realitate supărătoare meciul contra Oţelului. Deocamdată rămîne impresia, nu foarte plăcută, că Răzvan guvernează peste regatul lui Copos, împrumutînd inconştient din metodele suveranului. Nu citeşte presa, nu urmăreşte emisiunile dedicate fotbalului, meciurile le priveşte cu sonorul dat pe „mute”. O atitudine demnă de un anahoret, nu de un antrenor ediţie 2006, dar, în fine, chestiune de opţiune personală. Să nu îl mire însă pe Răzvan dacă vom pretinde că următoarele cronici de meci ale Rapidului vor fi scrise după ce vom fi vizionat vreun serial TV. „La Urgenţă” pare potrivit. „Lost” e şi mai bine.   

Comentarii (96)Adaugă comentariu

android (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 19:50

Dar Dinamo cu cine seamana? Danseaza ca Porcea sau toarna betonul lui Turcu in picioarele adversarilor, prin cofrajele imaginate de arbitrii?

android (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 19:51

scuze pentru al doilea i din cuvantul arbitri

$$$ (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 19:56

ce va supara la „urmarit meciul fara sonor”?! la ce hal de comentatori sportivi avem.eu procedez la fel si alti prieteni ai mei asculta muzica in timpul unui meci.coincidenta sau nu si noi sintem rapidisti si nu avem de gand sa ne stricam buna dispozitie si vizionare ascultind cine stie ce „meserias” care in loc sa fie la obiect cu meciul el ne povesteste de”stiaua” sau dracu mai stie ce …cit despre ce scrieti „voi” nu sunteti departe de..acesti comentatori.si topescu este stelist dar in momentul in care era trimis la un meci isi facea treaba.pot lua domnii comentatori exemple din ANGLIA de pilda.LA REVEDERE!

ROSIN (67 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 19:58

Bravo, d-le! Daca pentru moment a-ti terminat epitetele laudative canine, estompate (fireste) de „Moti-rea” ardeleneasca, ce-ar fi sa faceti putina ordine prin ograzile altora, asa… ca sa le piara cheful de viata. Mama ei de lume!

ANTI-JOC (19 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:01

DECI TOT ARTICOLUL E FACUT DE CIUDA CA NU CITESTE LUCESCU ZIARELE.
PAI CE ARE DE INVATAT UN ANTRENOR CITIND ZIARELE?
ZIARELE DE SPORT FAC CONCURENTA ZIARELOR DE SCANDAL ASA CA JUDECATI SI D-VOASTRA D-LE GEAMBASU.
P.S.
MULTI AU ASCULTAT FARA SONOR REAL – STEAUA (ERAU PATETICI COMENTATORII)

chelseaboy_nyku (28 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:03

si ce ar trebui sa faca razvan ca sa ity fie pe plac domnu` Cristi ? nu e el de vina pt atitudinea lui copos ….si mai mult emisiunile despre fotbal…sunt comedii deaia ma si uit de exemplu sa rad,,,ca in rest se vb aiurea…si niciodata nu se face nimik….doar vorbe :))

c (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:10

DINAMO – campioana liga I 2006-2007 ,puteti sa scrieti ce vreti ca acest lucru nu se va schimba !

glumetzul (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:16

Cum sa ascultam fara sonor Real – Steaua ????
Sincer sa fiu imi porpusesem sa nu urmaresc meciul insa mi-au atras atentia nijte amici ca pierd un spectacol de divertisment extraordinar realizat de cei doi comentatori. Si asa a fost. Extazul comentatorilor la fiecare atingere de balon a unui stelist chiar daca era vorba de un semi-luft, strigatele de bucurie la fiecare sut blocat sau trimis in tribune de parca ar fi marcat 3 goluri steaua si inflacararea cu care erau descrise nite recuperari urmate de pase in propria jumatate ca pe niste contraatacuri letale m-au amuzat teribil in acea seara.
In rest chiar nu inteleg ideea pe care incercati sa o subliniati… Ar trebui antrenorii sa se uite mai mult la emisiunile sportive si sa citeasca gazeta? Umila mea parere e ca nu au ce invata din asemenea surse care sa-i ajute in cariera lor…
Cat despre evolutia rapidului, nu as vrea sa-i ridic in slavi ca dupa aia doar vor cadea mai de sus insa cred k se pot aduce critici dupa oricare meci mai putin dupa cel de la galati. In conditiile in care s-au revansat toate ratarile unui sezon intr-un singur meci nu cred ca se mai poate spune ceva…

ROSIN (67 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:23

Ar fi culmea ca dupa ce citesc toate ineptiile unor gazetari, doar din dorinta de a avea o imagine de ansamblu asupra fotbalului, sa nu urmaresc un meci de fotbal fara sonor, delectindu-ma cu melodii preferate, economisindu-mi astfel niste energii consumate aiurea, provocate de prostia si incompetenta unor Cosmin Baleanu, Silviu Tudor Samuila, Mihai Mironica, Hossu-Longin, Vadim Vijeu sau Vlad Enachescu. Daca eu gindesc asa, ce parere o avea R.Lucescu sau Olaroiu, care-au trait toata viata in fotbal, despre asemenea panarame de comentatori? De-abia am scapat de Pumnea sau Graur si-am dat de copiii lor!

cristi (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:33

EZTRAORDINAR! sa moara de ciuda toata presa ca nu ii baga in seama nimeni. sa va ia dracu de stupizi. cu ce il poate ajuta pe Lucescu daca citeste presa? ii face presa echipa si daca pierde ponoasele le trage presa?
din ce vad eu presa se baga peste tot pe unde merge ceva bine si incearca sa strice.

in loc sa comentati ce a fost pe teren si sa intrebati cum a fost gazonul sau daca a fost frig… etc, voi distrusilor intrebati daca au luat prime, daca a fost patronul la meci, sau daca i-a injurat cineva pe teren.

sunteti inutili fotbalului. sunteti niste rejectii…

cristi (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:33

EZTRAORDINAR!! sa moara de ciuda toata presa ca nu ii baga in seama nimeni. sa va ia dracu de stupizi. cu ce il poate ajuta pe Lucescu daca citeste presa? ii face presa echipa si daca pierde ponoasele le trage presa?
din ce vad eu presa se baga peste tot pe unde merge ceva bine si incearca sa strice.

in loc sa comentati ce a fost pe teren si sa intrebati cum a fost gazonul sau daca a fost frig… etc, voi distrusilor intrebati daca au luat prime, daca a fost patronul la meci, sau daca i-a injurat cineva pe teren.

sunteti inutili fotbalului. sunteti niste rejectii…

ROSIN (67 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:34

Apropo de Real-Steaua, n-am rezistat nici zece minute pina sa inchid sonorul, oricit de mult mi-as fi dorit sa traiesc meciul la intensitatea freamatului provocat de tribune, am fost nevoit datorita comentariilor ridicole ale lui Costi Mocanu si colegului sau.

ANTI-JOC (19 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:35

ROSIN NU ESTI SINGURUL

cristi (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:36

EZTRAORDINAR!!! sa moara de ciuda toata presa ca nu ii baga in seama nimeni. sa va ia dracu de stupizi. cu ce il poate ajuta pe Lucescu daca citeste presa? ii face presa echipa si daca pierde ponoasele le trage presa?
din ce vad eu presa se baga peste tot pe unde merge ceva bine si incearca sa strice.

in loc sa comentati ce a fost pe teren si sa intrebati cum a fost gazonul sau daca a fost frig… etc, voi distrusilor intrebati daca au luat prime, daca a fost patronul la meci, sau daca i-a injurat cineva pe teren.

sunteti inutili fotbalului. sunteti niste rejectii…

cristi (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:37

EZTRAORDINAR!!! sa moara de ciuda toata presa ca nu ii baga in seama nimeni. sa va ia dracu de stupizi. cu ce il poate ajuta pe Lucescu daca citeste presa? ii face presa echipa si daca pierde ponoasele le trage presa?
din ce vad eu presa se baga peste tot pe unde merge ceva bine si incearca sa strice.

in loc sa comentati ce a fost pe teren si sa intrebati cum a fost gazonul sau daca a fost frig… etc, voi distrusilor intrebati daca au luat prime, daca a fost patronul la meci, sau daca i-a injurat cineva pe teren.

sunteti inutili fotbalului. sunteti niste rejectii…

ANTI-JOC (19 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:37

CEL PUTIN CAND A VRUT SA-L DRIBLEZE BADEA PE CANAVARO SI A CAZUT IN GENUNCHI ERA IN EXTAZ COSTI

cristi (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:38

EZTRAORDINAR! sa moara de ciuda toata presa ca nu ii baga in seama nimeni. sa va ia dracu de stupizi. cu ce il poate ajuta pe Lucescu daca citeste presa? ii face presa echipa si daca pierde ponoasele le trage presa?
din ce vad eu presa se baga peste tot pe unde merge ceva bine si incearca sa strice.

in loc sa comentati ce a fost pe teren si sa intrebati cum a fost gazonul sau daca a fost frig… etc, voi distrusilor intrebati daca au luat prime, daca a fost patronul la meci, sau daca i-a injurat cineva pe teren.

sunteti inutili fotbalului. sunteti niste rejectii…

ANTI-JOC (19 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:39

CRISTI
AM RETINUT INCA DE LA A 5-A POSTARE

me (11 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:39

mocanu & draghici sunt psihopati … dovada ati avut-o miercuri …
dar asta nu inseamna ca sunt singurii comentatori idioti

ROSIN (67 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:41

Si ce vreti sa spuneti cu cronicile astea? Ca sint scrise dupa ce-ati vazut meciurile? Le-ati vizionat degeaba, domnilor gazetari!

cristi (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:46

EZTRAORDINAR!! sa moara de ciuda toata presa ca nu ii baga in seama nimeni. sa va ia dracu de stupizi. cu ce il poate ajuta pe Lucescu daca citeste presa? ii face presa echipa si daca pierde ponoasele le trage presa?
din ce vad eu presa se baga peste tot pe unde merge ceva bine si incearca sa strice.

in loc sa comentati ce a fost pe teren si sa intrebati cum a fost gazonul sau daca a fost frig… etc, voi distrusilor intrebati daca au luat prime, daca a fost patronul la meci, sau daca i-a injurat cineva pe teren.

sunteti inutili fotbalului. sunteti niste rejectii…

ROSIN (67 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:48

Costi&Felix parca o vedeau prima oara pe Otilia goala. Niste tirfe masculine!

adrian (22 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 20:53

In primul rand d-le Geambasu, victoria echipei de pe locul 5 cu 7-0 pe terenul echipei de pe locul 3 se pare ca nu sensibilizeaza pe nimeni de la GSP. Suntem tratati ca intotdeauna la „si altii”. Nu mai tin minte cum ati scris cand a batut Steaua la Timisoara cu 8-1, desi Timisoara nu reprezenta atunci ce reprezinta Otelul astazi.
Am inteles ca suporterii rivalelor sunt mai numerosi- deh comunismul, dar ceea ce faceti in ziar este totala lipsa de profesionalism. Sa tot scrii despre un meci anost ca cel de la Piatra-Neamt doar pt a multumi stelistii e o mare tampenie.
De-ar fi macar singura!

iQ666 (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 21:01

n-am inteles, jj si copos is antrenori?? adica au antrenori de plastelina..

ennerre (12 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 21:17

pentru a asculta cu pasiune „live”un meci de fotbal,trebuie sa existe pasiune,cred ca actuala generatie de comentatori ar trebui inchisi 24 de ore intr-o sala izolata fonic si bombardati cu inregistrari ale comentariilor lui cristian topescu sau chiar si teoharie coca cosma;se pierd,domnule,cand creste ritmul jocului isi pierd firul comentariului,chestie de dictie si de inteligenta,cred

ANTI-JOC (19 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 21:35

SE FAC CRONICI DE MECI LA GAZETA?

ANTI-JOC (19 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 21:36

PE CE PAGINA?
CA PE PRIMELE SUNT NUMAI FETE DE BECALI SI BORCEA.

dragos (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 21:40

penibil articolul rau!!! ce vroiai ca razvan sa iti citeasca analizle ca sa invete de la tine sau ce?

Real Sport Romania (15 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 21:49

pe pagina asta … http://real-sport.blogspot.com/

Clujul a jucat bine, asta e cauza principala … asa ca sa nu-i mai scuzam pe unii si pe altii. De ce a jucat Dinamo slab, asta poti sa analizezi … si Rednic trebuie sa faca asta …

Steaua si-a dat cu singul in dreptul, cu aere de C.L. , iar Rapid a trecut ca rapidul prin halta Galati, cred ca au avut noroc…

Anyways, voteaza surpriza etapei la …

http://real-sport.blogspot.com/

Edy (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 22:01

cristi: esti cumva handicapat?! Simti asa de tare nevoia sa te bage lumea in seama? Dezbraca-te in curu’ gol si danseaza macarena in P-ta Universitatii mai bine.

Rako (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 22:07

bahhhhh Cristian Geambasu….da ce ai vrea sa faca Razvan?sa se aboneze la gazeta voastra (de rahat de altfel) ca sa invete fotbal din ziaru?????? AI FOST PENIBIL RAU CU ARTICOLUL ASTA !!! PENIBIL E CHIAR PUTIN SPUS!

cuza (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 22:08

as vrea sa scrii un articol despre a zis becali cu mm cand dr.pompiliu popescu a prezis ce accidentare are radoi si cit va sta sa se recupereze si despre toate aberatii-le lor

Costin (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 22:12

MAREA IPOCRIZIE ESTE DUMNEZEU!
Nu ma refer aici la oamenii amarati care cred sincer ca moastele Sfintei Parascheva le va imbunatati viata. Dar sa invoci obsesiv voia Domnului inloc de planuri de atac est penibil, jalnic si descalificant pentru un „club european” cum se vrea Steaua. Iubesc Steaua, dar sa faci strategii cu Dumnezeu este peste puterea mea de credinta!. Poate ca asta l-a afectat si pe Nicolita, si pe Carlos si pe stelistul de rand (care a plans dupa meciul de la Piatra-Neamt – il cunosc si l-am vazut). Cred ca trecem printr-o criza teoretica, nu fotbalistica!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 22:30

In afara de mishtouri (ca sa scriu shi eu ca voi) ieftine si de apropouri de doi lei vechi, mai stiti shi altceva? N-aveam nevoie de laude, dar voiam sa-mi spuneti: uite dom’le, nu ai dreptate, fiindca treaba sta exact pe dos, Rapidul e o echipa de lei paralei, spectaculoasa si eficienta si matale de inseli, Razvan e cel mai mare antrenor si voi nu-l vedeti. Si parca prea va pute totul, asta apropo de comentariile TV. Sint multi comentatori buni printre cei pusi de voi la stilpul infamiei, insa mi-e teama ca n-ati prins stupizeniile de comentarii si stupizii de crainici dinainte de ’89 si n-ati citit ziarele de atunci, sa vedeti ce cronici meseriase bagau baietii (cu exceptiile de rigoare), marii meseriasi care puneau virgula intre subiect si predicat ori scriau „a-ti terminat” ca maestrul Rosin. Asa ca inainte sa va vituperati de articol, incercati sa cititi atent, apoi daca chiar aveti ceva de scris, de comentat, faceti-o!

inv (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 22:53

m tot chinui s inteleg d c tre’ s citeask razvan presa…

Cosmin (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 23:16

@ Geambasu – nu va mai enervati atat, e unul din riscurile pe care vi le-ati asumand facand acest sistem de bloguri. Totusi, e o metoda buna de a lua pulsul publicului dvs cititor, sa stiti si dvs pentru cine scrieti.

🙂

Alex (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 23:42

Sfatul meu e sa va impuscati unii dintre voi, daca nu chiar toti ziaristii dar inainte impuscatii pe comentatorii astia de doi lei vechi care nu fac altceva decat sa te exaspereze cu incompetenta lor

Edmond Durante (127 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 23:46

Cristiane, eu am prins si comentatorii dinainte de 1989
si pot sa spun cu mina pe inima ca erau multi care erau
talentati, iar daca mai spuneau
si „rahaturi”, asta era pentru ca ASA TREBUIA. Deh… timpuri
„tulburi”.
Problema este ca in ziua de azi, sunt multi timpiti care comenteaza, iar daca printre ei sunt si baieti talentati intradevar… noi rapidistii nu putem sa ne dam seama, pentru ca sunt ridicol, enervant, dubios SI NESIMTIT
DE SUBIECTIVI. Nu o sa mai repet ce-au spus in mare unii dintre cei ce au postat inaintea mea.

Alex (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 23:49

Cat despre Copos si Razvan ,astia sunt cu astia defilam si daca nu va convine nu le mai luati interviuri, sau daca tot se organizeaza o conferinta de presa duceti-va acolo ,nu fiti nesimtiti si asteptati pe la usa autocarelor ca nu asa se procedeaza, intai onorezi conferinta de presa daca esti profesionist si dupa aceea treaba ta, dar cum voi nu prea sunteti nici noi nu avem pretentii prea mari de la voi

Edmond Durante (127 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 23:49

In ceea ce priveste G.Sp. SI voi v-ati pierdut de mult credibilitatea. Ce poate observa oricine are macar juma’ de creier in cap, este ca voi sunteti ziarul de casa al Stelei si ca, CHIAR SI atunci cind ii criticati (arareori), aveti grija sa-i criticati in asa fel incit sa nu le „sifonati” imaginea.
Pe Rapid CHIAR SI atunci cind ii laudati, o faceti intr-un ANUME fel „destept”, in asa fel incit sa nu-i deranjati (parca)
pe cei de la Steaua… sau din alta parte…
Dinamo este favorita de pe locul 2 la mare diferenta.

De aceea pe numeroasele site-uri rapidiste, cuvintul de ordine este: nu mai cumparati G.Sp. si nu mai intrati pe site-ul lor. Si MULTI nu o mai fac.

De fapt adevarata problema, nu este cum spun unii dintre rapidistii ce au postat mai inainte ca „scrieti putin despre Rapid”. In nici un caz. Adevarata problema este CUM
scrieti, ce VRETI sa se vada si ce nu, modul la care scriti un articol si apoi o dati IMEDIAT cotita chiar si atunci cind Rapidul are rezultate remarcabile (cum a fost anul trecut) in UEFA.

Pai Cristiane, au fost articole si
editii ale G.Sp. cind dupa un meci mare facut de Rapid, dupa citeva laude „frugale”
ati dat-o pe „diverse” sau pe
„noroc cu…etc…etc…”, iar
la meciurile Stelei chiar si din campionat, ca sa nu mai vorbim de cele cu Lyon sau Real ((IN CARE AU MINCAT BATAIE PINA UNA ALTA deci ce mare scofala au facut ei ca au participat in CL, unde de fapt NOI trebuia sa fim daca nu era Becali cu „prietenii” lui si cu sacosele de bani))…
deci au fost meciuri de doi lei, despre care de nu ati scris
MAI CEVA decit dupa Rapid-Feyenoord sau Rapid-Hamburg sau Rapid-Hertha.
Vai dar cite ar fi de spus!!!
Nu mi-ar ajunge nici timpul si nici spatiul, zau asa. Dar ce rost are???

Edmond Durante (127 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 23:54

P.S. Razvan Lucescu, asta este stilul sau. Care e problema???
Despre „legatura” patronat-echipa, ai in mare parte dreptate, dar dupa cum spuneam si mai inainte, noi
rapidistii am devenit tare
„sensibili” la critici. Nu le putem auzi din gura celor care
ORICE AR FI, oricum ne critica.
Iar atunci cind trebuie scos ceva bun in evidenta, DUPA
ce cu mirare si cu juma’ de gura scot acel lucru in evidenta (dar mai in „surdina” asa…) TOT pe ce „ati invatat” si pe ce va convine o dau (ma refer la voi). Pai de ce?
Nu ne-au ajuns 50 de ani de presa comunista mincinoasa si ticaloasa in favoarea echipei stindard a lor??? Dar aia macar o faceau in cea mai mare parte de NEVOIE. Ati venit voi, „copiii” lor cu Steaua in nas si-n git sa o faceti DE VOIE???
Multumim, nu ne trebuie.
Sa fiti sanatosi cu Steaua voastra cu tot. faceti cu ea ce vreti. V-as da un sfat, dar poate alta data.
Si mai bine sa ma opresc ca acum chiar imi vin niste cuvinte tare grele „la gura”,
asa ca mai bine…
La Revedere.

Alex (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 23:56

Oricum sa-l impuste cineva pe ala care comenteaza la TVR sa nu se mai chinuie, ca stie toata lumea ca e stelist si ne mai chinuie si pe noi, apropo de asta in timpul meciului de aseara comenta de zici ca steaua juca cu Barcelona si si mai erau si calare pe ei, iar comentariul PRO-TVului cu Real Madrid cred ca erau pastilati baietii cu ceva extasy ca altfel ii stiam cerebrali in comentarii

Rapidist in QC (18 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 0:26

Nu inteleg de unde vine aceasta dorinta de a da in Razvan Lucescu … adica am batut cu 7-0 in deplasare la echipa de pe locul 3 si in loc sa vedem lucrurile bune de la echipa ne concentram pe chestii destabilizatoare , Copos care face si drege, R. Lucescu care e o carpa …
Chair nu inteleg ce vreti sa demonstrati prin acest articol … si asta ptr ca ma straduiesc din rasputeri sa nu ma alatur paranoicilor (oare?) care spun ca GSP este platita de Steaua si d-aia dati in noi …

MirceaZ (34 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 0:30

Cam de profunzime se vrea articolul si ma tem ca te hazardezi. In plus, mai esti (probabil cu intentie) si paradoxal, de vreme ce ti-ai ales tocmai momentul asta ca sa zici ca Rapidul are „promisiuni mereu amanate de atacuri”. Imi pare ca fanii Otelului ii considera acum cei mai parolisti fotbalisti pe rapidisti (scuzati rima), de vreme ce le-au „promis” ca le dau vreo 10 si le-au dat 7.
Sper ca n-o sa zici ca atacul Rapidului a inceput in sfarsit sa mearga la primul 0-0 pe care-l fac.

andrei (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 0:32

singurul lucru pe care il au in comun toti de la rapid este frustrarea. orice s-ar intampla la echipa, ei niciodata nu sunt vinovati.
dau vina pe arbitru, pe starea terenului, spun ca ecgipele joaca altfel cu ei, cateodata si presiunea atmosferica e de vina. este vai de ei
si toti vad ca vorbesc in presa . ar trebui sa taca si sa joace, dar ce sa ceri unei echipe care il are capitan pe maftei?

Mihai (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 0:34

Ca toti rapidistii sa fie multumiti trebuie sa se uit pe cele 2 Antene ca acolo se comenteaza frumos – sunt ordine de la partid…….. va mai aduceti aminte de comentariul meciului Rapid-Steaua din cupa UEFA ? Nu este mare diferenta intre comentatorii meciului Real-Steaua si cei de la Antena…. erau cazuti pe spate cand rapidistii pasau lateral….
Iar despre GSP aveti dreptate, a spus foarte putine sau chiar deloc despre minciunile lui Sapunaru – au fost luate de bune, despre comportamentul extrem de jignitor al galeriei rapidiste in meciul retur din cupa UEFA, despre blatul Rapidului cu CFR din returul campionatului trecut, despre faptul ca in ultima etapa 5 jucatori rapidisti au fost eliminati pentru lovirea adversarului, dar si aici sunt tot ordine de la partid…..

kity_angela (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 0:35

Domnule Geambasu,

Fiecare jusrnalist imprumuta ceva din personalitatea patronului. Numele de Sorin Ovidiu Vantu va spune ceva? Mie da. Cand domnul Becali avea discursuri super otmiste (vezi declaratii inainte de steaua-real) tot dumneavoastra erati cel care spuneati ca e nevoie de moderatie si modestie in declaratii. Forma proasta in care se afla jucatorii Stelei nu este cauzata de discursul potolit al domnului Becali ci infumurari si fitelor de care dau dovada jucatorii dupa 4 meciuri in C.L. Rapid este victima ipocriziei domnului Copos in aceasi masura in care noi cititorii suntem victima ipocriziei unei categorii de ziaristi din care faceti si dumneavoastra parte.
Ceva suna fals in articol, sa fie oare lipsa sinceritatii, a calitatii caracterului sau lipsa valorii???
Singura vina a lui Razvan Lucescu este aceea ca e prea educat pentru un mediu fotbalistic mocirlos asa cum exista la noi, prea educat si cu bun simt pentru un patron ca domnul Copos, prea educat sa citeasca croniciile unor ziaristi ca tine. Faptul ca nu citeste presa e un lucru bun pentru ca nici nu are ce invata. Ce ai vrea sa citeasca si sa asculte toate ineptiile tale…
Se pare ca si articolul asta l-ai scris dupa ce ai urmarit meciul Rapidului de undeva de la o stana.
Se pare ca banii vorbesc si in cazul tau, cum si-a revenit rapidul cum au aparut si articole ce incearca sa strice atmosfera la club. Dar stiti cum se spune „Nu mor caii cand vor cainii”!
In rest HAI RAPIDUL!!!!

daniel_petrache (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 1:20

Domnule Geambashu ma shockatzi pe zi ce trece.Duminica seara atzi spus la realitatea ca atzi felicitat Dinamo atunci cand a jucat bine dar ca acum dinamovishii trb sa admita ca au jucat prost.Cand naiba atzi spus lucrul asta nu stiu…In toate art dv despre alb-rosii atzi dat de intzeles ca sirul de victorii impresionant se bazeaza pe sansa,intamplare poate chiar jocuri „murdare”.V-am respectat opinia deji nu eram de acord cu ea;dar acum sa spunetzi ca atzi FELICITAT-O pe Dinamo m-a shockat.Pe viitor avetzi grija ce mai spunetz,ca nu totzi cititorii dv au iq sub 80.cat despre art asta nici nu ma mai ostenesc sa il citesc…

daniel_petrache (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 1:21

Si inca cv:titlul articolului va caracterizeaza!!!!

cata_23 (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 1:24

pe Razvan il intereseaza realitatea si nu irealitateasi de unde stiti ca da sonorul la „mute”?

Comentează