Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Picătura lui Claudiu

Claudiu Niculescu nu va intra în istorie pentru penaltyul transformat în minutul 86. În fotbal există însă momente memorabile, iar unul dintre acestea s-a consumat chiar înaintea loviturii de pedeapsă. Plouat, sîcîit şi obosit după luptele de gherilă purtate cu […]

vineri, 3 noiembrie 2006, 1:08

Claudiu Niculescu nu va intra în istorie pentru penaltyul transformat în minutul 86. În fotbal există însă momente memorabile, iar unul dintre acestea s-a consumat chiar înaintea loviturii de pedeapsă. Plouat, sîcîit şi obosit după luptele de gherilă purtate cu fundaşii turci, vîrful dinamovist a trebuit să suporte presiunea eliminării lui Moţi, altfel subiect separat de comentariu. Clipele premergătoare executării unui 11 metri presupun linişte şi concentrare. O anumită pace interioară. Or numai asta nu-l înconjura pe Claudiu în Groapă. Deşi ploua torenţial, în atmosferă mirosea a praf de puşcă. Tribuna îşi pierduse răbdarea, iar o ratare arunca în aer tot ce se întîmplase bun pînă acum la Dinamo.

Omul care îşi asumă sarcina transformării penaltyului se deosebeşte de ceilalţi prin stăpînire de sine. Unii îi spun tărie de caracter, alţii sînge rece. Indiferent cum se numeşte, atacantul dinamovist a găsit-o. A privit scurt spre cer, de unde îl loveau picăturile de ploaie, apoi a lovit şi el. Scurt, fără fentă, cu obida omului care a pierdut prea mult timp pînă a înţeles că trebuie să se ia în serios. Golul a venit ca o prelungire a stării de bine pe care ţi-o dă lucrul temeinic făcut. Încă o dată, Dinamo supravieţuieşte prin Claudiu. Încă o dată, Claudiu învie prin Dinamo. Simplu, ca un 2-1 în faţa lui Beşiktaş.

Comentarii (310)Adaugă comentariu

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:37

cei care va laudati ce bine a jucat steaua miercuri…
de ce nu ati castigat mai, daca ati fost asa buni?
va mai bateti si singuri, daca analizati meciul bine vedeti cate ocazii clare ati avut voi si cate realul, degeaba ai posesie 70%, daca 90% din ea e la mijlocul terenului…

panky (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:40

lauda pt ca a aratat alta fatza decat la bucureshti!

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:45

@dog4ever – Despre Danciulescu ce parere ai dupa cat imi aduc aminte chiar n-a fost primit bine de suporterii dinamovisti dupa transferul de la STEAUA desi cam dadea gol meci de meci. Bineinteles tot respectul pt. jucatorii emblematici ai oricarei echipe insa si ceilalti jucatori chiar daca joaca la alte echipe nu inseamna neaparat ca sunt niste tradatori. Sunt total de acord sa fie fluierati cand se vede ca nu pun osul pe teren dar in rest daca jucatorul ala isi face treaba chiar nu ma intereseaza la ce echipa a jucat inainte.

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:50

Panky,

Ai dreptate.Mai bine sa-l laudam pe Balanel pt reusita:))

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:51

@apollo – eu zic ca e o performanta sa joci de la egal la egal pe Santiago Bernabeu cu REAL MADRID chiar daca pierzi dupa un autogol stupid.Bine acuma tie ca suporter dinamovist ti se pare putin lucru asta e (nici nu m-ar mira altceva la cat de obiectivi sunt majoritatea fanilor dinamovosti) dar oricine stie cel ala fotbal considera o performanta jocul de miercuri al STELEI.

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:53

tony,
vorbesti de dinamo-steaua si de corpodean…da, arbitrul a gresit, dar ati avut si vio faze clare de a marca si nu ati facut-o, de ce?
oare corpodean a sutat mingea, sau jucatorii stelisti?

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:54

bine tony,
dar eu zic ca e performanta sa bati realul la el acasa cand real joaca la adevarata valoare, nu cum a jucat miercuri

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:55

si inca ceva, daca juca real cum a facut-o la voi acasa, ce ar fi fost?

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:56

Apollo,

Lasa-i mah in pace.Choar daca Dinamo va castiga cupa UEFA tot ar avea ceva de comentat

Chicken (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:56

da mi s-a parut mie , sau claudiu plangea dupa ce a dat golul ? lol … cam penibili dinamovistii aseara , dar au scos-o la capat

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:58

Chicken,

daca Dinamovistii au fost penibili…de Steaua ce sa mai zici?Mai putin in meciul cu Real

Chicken (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:00

ba gica , una e sa joci cu echipe ca real si lyon si alta e sa joci cu turci expirati

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:04

@apollo – STEAUA n-a avut nici o ocazie clara de gol in conditiile in care ii lipseau jucatori importanti de la mijloc: Paraschiv,Cristocea si Radoi plus sa zicem mai putin important: Iacob. Apoi din minutul 30 a jucat cu un om in minus. Dinamo in schimb cu ce avea mai bun in teren+om in plus din min. 30 a avut 2 ocazii clare de gol + golul care a fost o actiune personala de toata frumusetea dar in momentul in care STEAUA avea 2 jucatori mai putin (Nicolita juca exact pe partea aia acuma nu spun ca de era in teren D. Serban nu dadea gol dar normal era un om in plus in zona aia si putea sa-l faulteze/deposedeze sau orice altceva si actiunea aia sa nu mai aiba loc). Apoi in plus inaintea de eliminarea lui Thereau, Tames trebuia sa primeasca al doilea galben.Oricum deciziile arbitrului clar au inervat jucatorii STELEI si atunci poate fi pe de o parte explicat jocul mai slab al STELEI s-a vazut si aseara ce nervosi erau: Moti,Niculescu,Margaritescu si ceilalti in momentul in care simti ca nu-ti iese jocul s-au ca te dezavantajeaza arbitru (pana la 11m au fost cateva faulturi acordate aiurea care au inervat jucatorii lui dinamo). Deci rezumand tot ce am spus mai sus dinamo daca era o echipa puternica trebuia sa bata lejer STEAUA in conditiile in care s-a jucat acel meci.

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:04

Chicken,

da mah asa e bravo voua.Lasa ca o sa va mai dam ocazia sa comentati:)

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:07

Tony,

rezumand afirmatiile tale nu ne ramane sa intelegem decat ca Dinamo e o echipa de kkt, Steaua este cea mai buna, Dinamo e pe primul loc ca a fost ajutata(arbitrii, echipe adverse, etc), victoria cu Besiktas un accident….

Cam asta e parerea ta , nu?

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:10

@ schnauzer – ti-am mai raspuns odata poate nu ai vzt ce am scris:

– dinamo in campionat e clar peste STEAUA ca rezultate insa diferenta de 12 puncte e enorma fata de realitate. La STEAUA rezultatele sunt influentate si de jocurile foarte grele din Ch. League si de accidentarea continua a jucatorilor (asta e un alt semn ca STEAUA a facut o gramada de blaturi in campionat).In rest tinand cont si de cupele europene si de lucrurile ce le-am spus mai inainte STEAUA este peste dinamo.

mujotutun (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:11

Sunteti ptea binevoitor. Nu este limbajul obisnuit encomiastic al GSP cand e vorba de Steaua, dar pe-aproape. Atentie! Dinamo a castigat si asta e important, pe moment. Dar mai departe? Cum zicea Pyrus, inca o victorie ca asta si sunt pierdut. Caci Dinamo a fost mult calarita si se vede lipsita de doi oameni de baza pentru urmatorul meci. Daca mai ereu cetateni care puneau la indoiala validitatea rezultatelor lui Dinamo, numarul lor nu s-a micsorat nicidecum dupa meciul de ieri. E un paradox foarte romanesc: ultrasii stelisti sunt mandri dupa un esec (indubitabil), in vreme ce cei dinamovisti sunt jenati (at least!) dupa un succrs. Cred ca ultimii ies mai bine.

mujotutun (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:11

panky, nu vorbi cu gura plina!

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:12

lasati-l pe banel, nu-l vom omora ca a gresit, asta este, nici Cernea nu avea ce sa caute in afara careului de 6 metri…
si atacantii vostri de ce nu si-au facut meseria?
nu va mai laudati ca ati facut meci mare pt ca nu ati castigat, si daca stai bine sa te gandesti rezultatul conteaza.
steaua a pierdut, DINAMO a castigat.
vreti sa spuneti ca DINAMO a avut meci mai usor ca steaua?

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:15

schnauzer,
lasa-l pe tony ca delireaza, inca nu si-a revenit dupa autogol!
important e sa castigam noi, ce ne intereseaza steaua?

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:16

Eu nu o sa folosesc cuvinte de genul echipa de kkt, dinamo e o echipa buna dar sub nivelul la care joaca STEAUA in conditiile in care are tot lotul valid iar adversarii arata un acelasi nivel de determinare (s-a vzt cum a jucat iasiul cu STEAUA si cum a jucat cu dinamo), arbitrii chiar daca au ajutat-o si pe STEAUA in fiecare meci in care a ajutat-o au luat decizii importante si impotriva ei (de ex. la dinamo-STEAUA a fost furt calificat) iar un alt gen de efort depui cand joci cu echipe gen:Real,Lyon,Kiev sau Standard decat cand joci cu Hibernians,Beitar,Skoda si Besiktas si asta iti poate influenta randamentul in jocurile din campionat. Bineinteles pt. faza cu accidentarile sau ca te consumi mai mult in CH. LEAGUE dinamo n-are nici o „vina”.

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:17

chicken,

diferenta e ca dinamo a jucat si steaua a facut act de prezenta, cel putin la bucuresti

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:18

@ apollo – Bravo ! Cam asta e atitudinea suporterilor dinamovisti cand nu mai pot combate civilizat o afirmatie.

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:20

mai tony,

tot vorbesti de dinamo – steaua ca a fost furt, ce v-a furat, vreun gol marcat regulamentar?
NU ATI MARCAT MAI, SI NOI AM FACUT-O!

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:23

Tony,

Vom vedea anul asta care dintre ele e mai buna.Daca itzi amintesti acum 2 ani a jucat si Dinamo la Bucuresti cu Machester United si nu s-a facut de rusine(vezi Steaua-Real).Sau si Manchester era la momentul respectiv o echipa de mana a 2-a?Si tine cont ca valoarea echipei de acum nu se compara cu cea de acum 2 ani

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:24

tony,

daca ar fi batut steaua in stefan cel mare era totul ok, si acum nu mai aveam loc de voi, nu?
de ce esti tu naiv si nu vrei sa recunosti ca DINAMO e peste steaua si nu invers?
12 puncte peste in campionat, in Europa voi 3 puncte din 4 meciuri…

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:27

va amintiti voi cat de mari si de tari erau stelistii dupa victoria de la Kiev?
unde sunt acum?
cel putin dinamo e realista si nu isi face planuri imposibil de indeplinit

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:31

@schnauzer – Atunci Manchester a venit numai cu rezervele si o gramada de jucatori de la tineret deci nu tine comparatia cu Real care a jucat cu ce a avut mai bun.

NYC (357 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:34

tony
tu chiar ai o problema sa accepti ca, la momentul de fata, dinamo joaca mai bine ca steaua, nu?
las-o bai frate, ca vad ca te tot contrazici cu lumea pe aici…
scriu toate ziarele ca dinamo e echipa momentului si tu tot bati campii…

nu zic nici de palmares, nici de istorie, nici de altceva…

ce dracu’ o tot freci aiurea???

si lasa-ma cu atitudinea dinamovistilor, ca am vazut, si ai vazut si tu azi, niste mesaje de la stelisti de ti se intoarce stomacu’ pe dos…

sau pe tine, in buletin, te cheama gica contra???

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:41

@ Apollo – hai sa zicem ca diferenta de puncte din campionat ar sta cu ceva in picioare dar cred ca nu vrei sa faci o comparatie intre punctele din CH. League cu cele din Cupa UEFA ca asta ar fi cea mai mare absurditate

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:44

@ NYC – a deci acuma ce scriu ziarele e ceva relevant iar ce scria dupa meciul Dinamo Kiev – STEAUA e total irelevant se vede cat de bine e sa pui botu la tot ce scriu ziarele in goana dupa senzational. Si unde vezi tu ca as fi aparat pe alti suporteri stelisti care au scris pe aici – am mai spus si intr-o tabara si in alta sunt destule „uscaturi”.

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:45

Tony,

Sincer itzi marturisesc ca n-am mai vazut un Dinamo care sa joace asa din 1989.Dac tu sustii ca acum Steaua este peste Dinamo ca valoare trebuia sa joace de la egal la egal cu Real si cu Lyon acasa, nu sa se faca de rusine
Hai sa te aud daca mai ai ceva de comentat

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:51

tony,

normal ca nu se poate compara CHL cu UEFA, dar vrei sa spui ca numai in CHL sunt echipe tari?
in UEFA nu exista competitie?

NYC (357 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:53

tony
daca tu-mi arati unde am zis eu ca ce-au scris ziarele dupa kiev-steaua e total irelevant, mananc calculatoru’. da’ daca nu gasesti, il mananci tu???

asta ca sa vezi ca le amesteci asa…de pe unde-apuci, doar-doar ti-o iesi

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:54

eu zic ca de-abia dupa ce o echipa romaneasca va castiga o cupa UEFA putem sa avem pretentii la CHL.
altfel, vom fi la fel ca rosenborg, vesnic in grupe, dar niciodata in optimi.
asa ca stelisti, mai usor cu laudele ca nu sunt motivate

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:56

@NYC – m-am legat de faptul ca mi-ai dat ca dovada incontestabila ca dinamo e peste STEAUA, ceea ce scriu ziarele si eu te-am combatut cu un contraexemplu.

Crishti (15 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:58

In sfarsit, mai avem si articole bune…care mai recunosc o farama de valoare sau macar de truda la un jucator. Sunt stelist, dar felicitari lui Claudiu, pentru ca a scos o victorie si ne-a adus niste puncte in plus in clasamentul UEFA. Deocamdata doar asta conteaza. In rest, va certati inutil

Florin (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:58

Jumatatea mincinoasa

Intradevar inca odata Dinamo traiste din sclipirile lui Claudiu, dar la fel de adevarat este si faptul ca Dinamo iar nu joaca nimic si totusi castiga , Vezi cazul Gloria – dinamo sau Dinamo – Rapid, nu zic ca nu este echipa momentului sau ca nu merita locul din clasament, dar acest stil a lui Rednic bazat pe forta contraatacului, poate devenii periculos, aseara Dinamo nu a scartait, a jucat in unele momente chiar prost, si asta se intampla cand joci un fotbal bazat pe… nimic fiindca asta joaca acum Dinamo, si in Liga 1 iese dar in Europa nu se poate, cand cedezi mijlocul terenului iar mijlocasi tai devin fundasi centrali bazandu-te doar pe forta contraatacului poate sa-ti iasa asa cum i-a iesit si lui Claudiu pasa pentru Cristea dar ce te faci cand echipa adversa lasa 3 oameni langa varfurile tale iar ceilalti 7 jucatori sunt in jumatatea ta de teren, Besiktas nu este Poli Iasi iar cei 7 jucatori din jumatatea de teren a lui Dinamo au pus o presiune mare pe fundasi lui Dinamo si numai norocul a iertat-o pe Dinamo de un esec, ce s-a intamplat in min. 86 fiindca asta a fost o intamplare nu intra la capitolul tactica, dati-mi voie sa nu fiu de acord cu acest stil de joc care privit mult mai critic arata ca o pacaleala iar fotbalul nu-l poti pacali, vezi cazul Stelei in UEFA anul trecut care s-a calificat dupa ce a pirdut 3 repize in meciurile cu Rapid aparad un gol al lui Nicolita fara a incarca sa mai marcheze altul iar la Borro sau aparat cu 9 fundasi, iar fothbalul cand il pacalesti nu ramane dator.

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:03

Florin,

Bai desteptule, tu de pe ce planeta est???Cum poti sa spui ca Dinamo n-a jucat nimic in meciul cu Rapid???

NYC (357 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:04

tony
pe bune ca esti simpatic, da’…mi le ridici la fileu…

pai daca pt tine clasamentul si meciul direct nu sunt dovezi incontestabile, ok, spune tu atunci care ar fi o dovada incontestabila???

iti atrag atentia ca in sport, „cea mai incontestabila dovada” e clasamentul, fie el de moment sau final…iar in fotbal se mai vorbeste si despre meciul direct…(si sa nu incepi iar cu arbityraje si amicale, ca m-am plictisit)

in fine, chiar sunt curios ce inseamna in mintea ta „dovada incontestabila”…eu as zice sa fii mai atent cu niste termeni.

de ziare ziceam in sensul ca exista si alti oameni, in afara de dinamovisti, care spun chestia asta.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:07

@schnauzer – pai eu am facut constatarea asta dupa meciurile: Standard, Dinamo Kiev, Real Madrid si chiar Lyon acasa (care a avut 2 ocazii si a dat 3 goluri) primele adversare zic eu cel putin incomode iar ultimele adversare redutabile si incontestabil ca meciurile astea s-au jucat corect.La dinamo singurele meciuri incontestabil jucate corect si puternice sunt: cu STEAUA,rapid si Besiktas si poate Beitar care luate la rand: cu STEAUA le-am explicat, cu rapid pana a rezistat fizic rapidul dinamo n-a miscat nimic, cu Beitar daca se juca la Ierusalim acuma cred ca dinamo juca acum numai in camp si cupa romaniei iar meciul cu Besiktas tot respectul pt. rezultat dar Besiktas a dominat clar partida ca sa nu aduc aminte de amicalul cu Shatior care acum e sub Dinamo Kiev in campionat dar sa zicem ca ala nu se pune pt. ca a fost amical. Acuma eu nu sustin ca detin adevarul absolut dar toate ce le-am spus aici plus observatiile cu jucatori accidentati si „uzura” din CH. League ma fac sa afirm ca STEAUA este peste dinamo.

NYC (357 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:07

schnauzer

ma pregateam sa-i zic si eu vreo doua lui florin (vazand ce-ai scris tu)…da’ dupa ce am citit ce-a zis, in afara de chestia cu rapid (unde e clar ca bate campii:) nu prea ai ce sa zici, ca asa e

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:13

NYC,

Sincer ma oftic cand vad carcotasi de genul Tony care in ciuda tuturor evidentelor tot sustin ca Steaua e mai buna.Si daca observi nici nu a raspuns la ultima mea remarca, o ia pe ocolite

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:13

Same

Am priceput ironia, altfel nebazata pe fapte reale. Totusi, foarte buna poanta apropo de eternul derby Steaua-Dinamo.

mujotutun
Fine observatiile, multumesc

NYC (357 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:15

schnauzer
pai daca n-au ce sa zica de fapt…
or fi obosit si ei de batut campii:)))

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:15

@NYC – pai normal ca meciul direct dinamo-STEAUA 1-0 e ceea ce ramane, dar am explicat cam in ce conditii s-a jucat acel meci si de aici am afirmat ca dinamo daca era o echipa puternica trebuia sa castige lejer acel meci. Apoi clasamentul am mai spus ca rezultatele lui dinamo sunt peste ale STELEI insa cu observatiile care le-am mai spus (in urma meciului direct „cu cantec”, a meciurilor amicale ale lui dinamo, si a „uzurii” STELEI din Ch. league). Acuma astea tin de fineturile fotbalului ca daca e sa ma iau numai dupa ce scrie in clasament inseamna ca n-ar mai avea rost sa discutam – iar in liga lu mitica: cu personaje gen: borcea,padureanu,corpodean – cred ca am dreptul sa ma indoiesc de orice

schnauzer (76 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:21

Tony,

Sa pricep si eu…daca va dadeam 3-0 eram mai buni nu?Nu uita ca atata timp cat s-a jucat 11-11 Steaua n-a miscat in front.Daca vrei sa-tzi amintesti asta.
Si tot nu mi-ai raspuns la remarca trecuta.dac e atat de valoroasa Steaua de ce s-a facut de cacao acasa?
Despre care valoare vorbim?
Despre golul lui Banel?
Despre ispravile lui Carlos?
Sau astia nu joaca la Steaua?

Sau poate valoarea de care vorbesti tu e data de declaratiile bombastice ale lui jiji?Alea vechi ca acuma e cu botul pe labe si nasul in lana

Hai mai lasa-ne

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:22

mujotutun are dreptate.

de fapt asta e problema noastra, a romanilor…megalomania asta exagerata…de fapt megalomania in sine.
si parca rivalitatea a depasit orice limite, chiar si pe cele care ne deosebesc de celelalte specii…

MOMO (57 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:23

Nu va mai luati de dinamo. Nu are rost. Sunt pe primul loc din conjunctura si din anumite interese. S-au infipt ca gaina la muci. Cand vor incepe sa piarda puncte, vor pierde si bruma de spectatori pe care o au. La Steaua 5.000 vin la un antrenament.

NYC (357 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:24

tony
si voi sunteti cavalerii neinfricati ai dreptatii:)))…
sa lesini de ras nu alta

stii ce ma intreb eu? ce diagnostic crezi tu ca i-ar pune un psihiatru (sau psiholog) lu’ …baiatu’ ala de la voi de la club (sa nu ma intrebi la cine ma refer, ca ma dezamagesti)? da’ lu’ gigi?

o fi badea un securist si un nomenclaturist…da’ macar nu se manjeste cu gem pe mansete…acu’ mi-am amintit de asta…bai!!!!!!!!! e ireala…nu-ti vine sa crezi ca unui om poate sa-i treaca asa ceva prin cap!!!
nici nu stii ce sa faci: sa razi sau sa plangi ca traiesti cu unu’ d-asta in tara si ca sunt atatia roamani care se uita in gura lui…

cat despre…baiatu’ ala…ti-am zis…doctoru’ trebuie sa se pronunte…

asa…acu’ urmeaza sa zici tu de borcea:)))

Comentează