Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Picătura lui Claudiu

Claudiu Niculescu nu va intra în istorie pentru penaltyul transformat în minutul 86. În fotbal există însă momente memorabile, iar unul dintre acestea s-a consumat chiar înaintea loviturii de pedeapsă. Plouat, sîcîit şi obosit după luptele de gherilă purtate cu […]

vineri, 3 noiembrie 2006, 1:08

Claudiu Niculescu nu va intra în istorie pentru penaltyul transformat în minutul 86. În fotbal există însă momente memorabile, iar unul dintre acestea s-a consumat chiar înaintea loviturii de pedeapsă. Plouat, sîcîit şi obosit după luptele de gherilă purtate cu fundaşii turci, vîrful dinamovist a trebuit să suporte presiunea eliminării lui Moţi, altfel subiect separat de comentariu. Clipele premergătoare executării unui 11 metri presupun linişte şi concentrare. O anumită pace interioară. Or numai asta nu-l înconjura pe Claudiu în Groapă. Deşi ploua torenţial, în atmosferă mirosea a praf de puşcă. Tribuna îşi pierduse răbdarea, iar o ratare arunca în aer tot ce se întîmplase bun pînă acum la Dinamo.

Omul care îşi asumă sarcina transformării penaltyului se deosebeşte de ceilalţi prin stăpînire de sine. Unii îi spun tărie de caracter, alţii sînge rece. Indiferent cum se numeşte, atacantul dinamovist a găsit-o. A privit scurt spre cer, de unde îl loveau picăturile de ploaie, apoi a lovit şi el. Scurt, fără fentă, cu obida omului care a pierdut prea mult timp pînă a înţeles că trebuie să se ia în serios. Golul a venit ca o prelungire a stării de bine pe care ţi-o dă lucrul temeinic făcut. Încă o dată, Dinamo supravieţuieşte prin Claudiu. Încă o dată, Claudiu învie prin Dinamo. Simplu, ca un 2-1 în faţa lui Beşiktaş.

Comentarii (310)Adaugă comentariu

costelk (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:01

MOMO,
ti-amintesti cum a pierdut Dinamo calificarea-n primavara anul trecut?
A pierdut meciul la Sofia in ultima secunda
si a dat gol la Marsilia in ultima secunda dar NEVALIDAT.
De asta ce zici?!
Eu prefer asa, ca acum, decit ca anul trecut!
Si doresc asta tuturor echipelor ROMANESTI!
E vremea sa ne „batem” intre noi doar in competitiile interne.

orion (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:03

bai costelkakat,tu nu stii semnificatia cuvantului „umilinta”!!
Umilinta se cheama atunci cand ati luat bataie de la Foresta si de la tot felul de microechipe cu nume imposibile din Europa.Din ’90 si pana acum nu ati realizat nimic in Europa,iar inainte,singura realizare notabila a fost…..i desfiintarea trofeului „GHEATA DE AUR”
Aseara ati reusit sa bateti numai pentru ca ati mancat cacat cand ati fost mici,altfel nu se explica norocul pe care l-ati avut.Voi mai intai sa ajungeti sa jucati cu Real si apoi sa latrati.Docamdata mergeti la Bruges ….sa stati capra!!!

Jarod (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:10

costelk
Nu tre sa fii nici de la „Scintea” si nici de la Steaua sa judeci in afara contextului.. tre doar sa observam si recunoastem nivelul jocului si al valorii fotbalului romanesc. In rest.. se vede cu okiul liber (pe sticla) ca Bekali a inceput sa se creada trimisul Domnului ca Borcea e frustrat si daca ar putea ar face infinit mai multe fitze, asta dupa ce i-a carat ani de zile diplomatul lui Dinu, ca nu m-ar mira daca Turcu, aparut de cateva zile in fotbal si vrea sa-si faca imagine, maine-poimaine ar candida prin politica pe undeva.. Copos nu se dezminte si e un ticalos viclean.. Iar noi, iubitorii fenomenului stam sa-i suportam si sa suferim.Sa mai pomenesc si de Dragomir si Sandu?
Nu v-a venit niciodata sa spuneti..”Auziti?.. hai sa ne despartim o vreme! Si daca voi nu vreti s-o faceti o fac eu! Plec o vreme, pana plecati si voi! Poate ma mai intorc!”

costelk (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:15

orion,
nu ma cobor la nivelul tau si voi vorbi civilizat.
Vad ca nu ai auzit de prima semifinala in CCE a unei echipe romanesti: Dinamo-Liverpool, si Liverpool avea sa cucereasca trofeul umilind Roma-n finala.
Nici de Dinamo-HSV 3-0 apoi HSV-Dinamo 2-3, si Hamburger SV era campioana europei.
Dar memoria ta scurta nu retine nici victoria f. clara de anul trecut, cu Everton?!
Si, pt tine: o intrebare se incheie cu „?”, nu cu „!”.
Probabil ascultai manele la orele de gramatica!
Cit despre Real, vezi ce am scris putin mai sus, inainte de a behai!
Real-ul actual nu are vreo legatura cu Marele Real, decit ca epigon (daca nu stii semnificatia, intreaba un prieten, ca dictionar nu ai!).
La vOi, legatura cu Steaua care a cucerit CCE ni mai exista de loc! V-ati batut joc de componentii acelei echipe de curind, cind nu i-ati bagat in seama, in loc sa-i sarbatoriti; dar va mindriti cu performanta lor!!!
Ar fi normal sa va mindriti dar normal e sa-i si pretuiti. Dar poti cere asta de la oi?!

Andrei (9 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:22

Felicitari pentru victorie si pentru punctele stranse. In rest prin cele 2 eliminari si comportamentul lui Ganea dovediti cat de profesionisti sunteti. Pe la final deja inotati pe teren si in curant o sa aflati cum e sa jucati din 3 in 3 zile. Sper sa se vada asta in campionat iar in UEFA sa ajungeti cat mai departe.

costelk (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:22

orEion,
cit despre campionatul intern…
Voi nu vedeti ca mai bateti lejer doar pe slugile de pe Litoral?!
Va chiniuti in toate celelalte meciuri si-mi spui de norocul nostru cu Besiktas?
Memoria ta de 1kB nu poate retine si ghinionul nostru de anul trecut! (am amintit, mai devreme, aici; … daca poti citi mai mult de 3 rinduri pe zi!)

Un dinamovist (48 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:24

Citesc ceea ce scriu unii si altii si nu pot sa cred !
Cand Dinamo a eliminat pe Beitar rauvoitorii au spus ca Beitar a fost o echipa slaba. Trebuie sa ii contrazic. Beitar este liderul din Israel, si echipele din Israel nu sunt carne de tun asa cum cred unii necunoscatori.
Sa nu uitam ca Liverpool s-a chinuit in preliminarii cu o echipa din Israel,
Rapidul a fost la un pas de a pierde meciul cu Apoel care este sub Beitar (bine ca nu a vazut arbitrul hentul din careu al lui Sapunaru ).
Besiktas este o echipa buna (degeaba incearca rauvoitorii sa spuna ca e o echipa slaba) cu buget mult mai mare ca al oricarei echipe de club din Romania. La cum a jucat cu Dinamo cred ca s-ar fi putut compara cu orice echipa buna din Europa.
Un lucru este clar insa : Dinamo joaca mai prost pe teren prost.
Sincer vorbind la un moment dat chiar m-am temut ca va pierde meciul, pentru ca au fost perioade cand mijlocul lui Dinamo a picat si greul a ramas pe aparare. Din fericire 3 puncte sunt 3 puncte si Dinamo mai are nevoie de 3 pcte ca sa ajunga in primavara europeana.
Daca FC Bruges si Leverkusen sunt mai bune decat Besiktas atunci e o treaba destul de grea.
Eu nu ma grabesc sa spun ca Besiktas e mai slaba decat aceste 2 echipe pentru ca nu le-am vazut cum joaca.
Daca vorbim despre Niculescu putem spune ca apararea si Claudiu au castigat acest meci, (mai dificil decat credeau foarte multi).
Ceea ce nu inteleg insa, este atitudinea suporterilor altor echipe romanesti care critica mai mult decat trebuie. E adevarat ca Dinamo nu a facut un meci bun (poate din cauza terenului, poate pentru ca Besiktas e o echipa cu jucatori foarte bune, poate pentru ca Besiktas era disperata), dar a pune toate realizarile lui Rednic sub semnul indoielii mi se pare o rautate mare si gratuita. Tin sa le amintesc celor care hulesc pe Dinamo ca echipa este in grafic atat pe plan intern cat si european si ca uneori si sansa are un rol important intr-un meci de fotbal.
Celor ce tin cu Dinamo le spun doar ca trebuie sa ne bucuram de aceste 3 puncte, obtinute greu si cu sansa (dar corect, pentru ca 11 m a fost).
Cei care sunt plini de venin impotriva lui Dinamo le spun ca sa nu scuipe prea mult venin pentru s-ar putea ineca in el.
In alta ordine de idei : Felicitari lui Steaua pentru meciul de pe Santiago Bernabeu (chiar daca au pierdut prosteste au aratat ca si marile echipe pot fi invinse de echipe romanesti).
Celor care scriu pe blog le cer mai multa cumpatare si mai putine injuraturi (e prea mult ?).

catalin (6 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:29

pentru doctorul,mai bine joc prost si castig,ca dinamo decat sa joc frumos si pierd ,sa steaua.a revenit banel cu gol,bravo jardele,tot anainte.

costelk (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:30

Alin,
in primul rind, aici se scrie despre Dinamo pt ca articolul are aceasta tema.
Apoi, sunt de acord ca nu era cazul sa strige asta, suporterii.
Dar la fel de jalnici sunt si suporterii stelist, care fac ACELASI LUCRU, in aceleasi conditii, impotreiva lui Dinamo!
Pe ei nu-i auzi? Sa fii atent… Probabil asta nu te-a deranjat…
Si nu poate conduce Dinamo la acest capitol; am fost stupefiat cind, la HANDBAL, in SLOVACIA, la victoria Constantei in Ch.L., „suporterii-rechini” (altfel, slugi ale stelei) au strigat CEEA CE INCRIMINEZI TU, la adresa lui Dinamo!
De asta ce zici?!
***
Cit despre „profetiile” tale,… pe ce se bazeaza?!

Marian (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:37

Cand un intreg campionat joaca pentru Dinamo rezultatele se vad in cupele europene. Cand nu mai e Albut in poarta adversarului sa se arunce cu intarziere, cand nu mai este Corpodean la centru si Nagy la tusa sa-ti elimine adversarii cand adversarul nu primeste bani sa o lase mai moale atunci se vede ca nu rezisti presiunii puse de o echipa aflata in degringolada si fara trei titulari de baza. Norocos gol marcat dintr-un penalty usor acordat de un arbitru mediocru a salvat temporar esecul lui Dinamo. Altfel acum ne lamentam ce prost a jucat Dinamo, dar boala lunga e moarte sigura. Menestreii de casa ai lui Dinamo (ziaristii de casa gen Terzian, Geambasu, Tudor Octavian, Ioan Cupen) inca se mai amagesc ca Dinamo este minunea lumii, si spera ca se mai poate schimba ceva in jocul lor pana la urmatorul meci. Poate lui Creier Mic (MOTI) ii explica cineva ca la centrul terenului nu sunt arbitrii romani care sa-i treaca cu vederea manifestarile lui neanderthaliene.
Sa ai asa-zis 13 victorii in campionat si sa stearga cu tine pe teren propriu umbra unei echipe o data mari. Unii inca mai cred ca Dinamo e Lyon.

catalin (6 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:38

MULTUMIM ECHIPEI STEAUA ,CARE NE-A TRATAT CU CURUL LA AEROPORTUL DIN MADRID.NISTE FIGURANTI, CARE NU LE MAI AJUNGI LA NAS.CU ASEMENEA ATITUDINE NU O SA FACA MARE LUCRU AN EUROPA.

Daniel (3 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:43

soso, in caz ca mai treci pe-aici iti spun prieteneste (ca sa nu te mai ia astia la misto si din cauza asta) ca nu se scrie (si nici nu se pronunta) „orangutan” si „jicni”, ci „urangutan” si „jigni”. si daca mergi la scoala, ai grija la frecventa (e fara „g”).
toate bune!

costelk (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:44

pt cei ce uita repede (3 dintre punctele stelei sunt BONUS, cum se vede):
Cup qW qD qL #W #D #L Bonus Points Average
11 Dinamo Bucuresti UC 3 1 0 3 0 0 0 9.5 not out
15 Rapid Bucuresti UC 3 0 1 2 2 0 0 9.0 not out
16 Steaua Bucuresti CL 3 1 0 1 0 3 3 8.5 not out

cisco (13 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:44

dupa ce a fost „faultat grosoloan” in meciul cu steaua, provocand eliminarea adversarului, moti a dovedit ca nu are caracter (conditie decisiva de a deveni un mare jucator); aseara am inteles ca este si imbecil (iar scuzele invocate nu fac decat sa intareasca acest lucru)…pentru fanii lui moti: nu va obositi sa-mi dati replici de mahala; parerea mea ramane neschimbata: moti nu va fi niciodata un mare fotbalist!
in rest…bafta dinamo

catalin (6 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:45

MARIANE VEZI-TI DE TREABA TA,DUTE LA STADION ,VEZI CA SE DAU BILETE GRATIS PTR MECIUL CU CEAHLAUL.ATI INTRAT AN ISTORIA CL CU BANEL.BANEL RUSINEL JARDEL.

caine (22 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:50

Domnule Geambasu

Frumos articol, Claudiu merita cu prisosinta laude, este cu siguranta cel mai bun jucator a lui Dinamo din ultimii 20 de ani Totusi, la final spuneti asa :”Dinamo supravietuieste prin Claudiu”. Mie nu prea imi suna bine acest „supravietuieste”. In fond scorul era 1-1. Dinamo a inregistrat ieri 20 de victorii din 21 de partide oficiale in acest sezon. Statistica o dadea pe Dinamo ca echipa cu cel mai bun punctaj din Europa, peste Lyon. Un egal nu ar fi fost o drama, daqr Claudiu a facut inca o data diferenta.

oniris (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:51

BV BAH PUTZULICA PT ARTICOL. EJTI POET, BAH!

MOMO (57 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 10:55

@ costelk: nu are rost sa ne enumeri performantele lui dinamo in cupele europene; sunt istorie, iar unii dintre noi o cunosc, pentru ca nu avem nici 15, nici 20 de ani;
Mai cred ca nu poti compara performantele lui dinamo in cupele europene cu cele ale Stelei, cum nu poti compara performantele lui dinamo de anul trecut in UEFA cu cela ale Stelei si Rapidului (care a trecut de adeversare foarte puternice)
De adsemenea, nu poti compara echipe gen Beitar si Besiktas cu Real sau cul OL

caine (22 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:02

sunt curios cate luau oile daca jucau cu Beitar su Besiktas. Sau probabil unii isi inchipuie ca daca o furi acasa cu 0-3 de la Real si cu 1-4 de la Lyon ar fi avut vreo sansa cu alte echipe. Nu va mai amagiti. Anul trecut Dinamo a zdrobit cu 5-1 Everton si a eliminat, prin victoria cu 1-0 pe TSKA Moskova, detinatoarea trofeului. Anul asta TSKA a luat deja 4 puncte din sase Arsenalului si conduce grupa.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:07

@ costelk – Alea 3 puncte sunt bonus pt. ca JOCI in CH. League – bine chestia asta ii greu de inteles pt. cei care SE ANTRENEAZA de vreo 4 ani pt. CH. League.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:08

@ caine – Arsenal a avut vreo 8 ocazii mari de gol in meciu cu TSKA Moscova dintre care ratari si cu poarta goala. Meciul ala normal trebuia sa-l castige Arsenal la scor de maidan.

costelk (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:09

momo,
nu am timp sa-ti explic unde gresesti cind spui „nu poti compara …”.
La 15-20 de ani, vezi altfel lucrurile, stiu.
Dar poporul asta uita mereu lectia istoriei: cine nu-si cunoaste istoria, nu are constiinta de sine, ca popor; si, neinvatind din lectiile istoriei, o va repeta, o va retrai pina cind va invata!
Despre actualul iReal am scris mai sus, aici.
Apoi, cind Steaua (ar trebui sa scriu „stiaoa”, ca sa fiu in nota ta) batea Besiktas-ul, tot voi o numeati „mare performanta”…
Obiectivitatea nu este principala trasatura de caracter a romanilor dar ar merira s-o cultivam!
Nu putem indrepta greselile daca nu le recunoastem.

george_x2 (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:18

Deranjeaza mult Dinamo—toata suflarea stelista inclusiv cea rapidista , a sugerat ca am facut blaturi. Ati cerut testul de maturitate, vi s-a raspuns la el,iar acum considerati ca nu a fost meritata victoria. Sa va fie rusine….niciodata in viata voastra nu ve-ti recunoaste cand altul v-a fi mai bun si prin asta ve-ti pierde. Va ve-ti intreba ce?…respect si credibilitate.

Aline acum scriu pt. tine: daca tot spui tu ca oile tale sunt mai breze, de ce pe Bernabeu s-a strigat m..e Dinamo si in prima si in a doua repriza cand ati avut ocazii de gol?Pt. ca sunteti baza?sau pt. ca voi sunteti Steaua? Dragii mei, nu mai sunteti de mult crema v-ati topit si trebuie sa va obisnuiti cu ideea asta! Si ca sa fac o paranteza, AM strigat M..E S….A in momentul in care sau auzit fluieraturi si…..m..e dinamo… Nu este ….ciudat? Nu ne mai criticati voi pe noi, nu ne mai spune-ti ce si cum am gresit. Sa-mi spui de cate ori a criticat Dinamo pe Steaua sezunul asta! Intr-un final iti mai spun un lucru: nu ai ce cauta aici….SE SCRIE DESPRE DINAMO , NUMAI DINAMO!!!!

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:23

@costelk- STEAUA batea Besiktas acum mai bine de 2 ani cu 2-1 pe vremea aia cand eram nimeni la nivel de cluburi in Europa era o mare performanta .

caine (22 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:24

tony, ocaziile nu conteaza, golurile aduc punctele. Si de regula cele marcate in poarta adversarului.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:30

@ caine – total de acord cu ce spui tu dar vei vedea ca norocul se mai termina si se va impune tot echipa care isi domina adversarul.

caine (22 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:44

Sansa face parte din joc dar nu e decisiva, cateodata ai cateodata nu. La ruleta poti sa castigi o data, de doua ori la rand, de 7 ori greu. La fotbal e altceva. Cand bati la rand 20 de echipe nu mai e vorba de sansa ci de valoare. Aseara am avut si noroc la unele faze, si ghinion, sa nu uitam loviturile lui Claudiu, dar cel mai important e ca i-am batut si pe turci. Urmatorii, la rand!

andrei (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:47

ce poetic, manca-ti-ash…..

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:55

@caine – Bineinteles ca nici o echipa din lumea asta nu poate castiga ceva important fara sa nu aiba si sansa insa la dinamo pe langa sansa s-au mai adunat si amicale gen meciurile cu iasiul si gloria sau ajutoare de de la arbitrii gen meciurile cu:STEAUA si Vaslui (le iau numai cele in care arbitrajul a fost pe fata Pro-dinamo, in rest la celelate meciuri gen: Rapid,Jiul,Besiktas au fost greseli care se intampla la orice meci), da si asa se pot explica vreo 20 de victorii.

Unicul (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:58

Cataline esti penibil! de 2 ani nu ati facut mai nimic si acum ati ridicat si voi un pic capul si gata nu va mai suportati!

apollo (26 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:58

toate ca toate, DINAMO a castigat aseara ci continua in acelasi ritm.
de ce pierdeti timpul cu discutii aiurea si cu jigniri unii asupra altora, cand ar trebui sa recunoasteti valoarea, si sa va bucurati ca am adus puncte pentru ROMANIA?
nici un meci nu seamana cu celalalt si DINAMO va pierde intr-o zi, este inevitabil.
dar ceea ce conteaza e mentalitatea de invingatori de care da dovada DINAMO, ceea ce ne cam lipseste noua romanilor.
eu sunt dinamovist, dar regret ca steaua a pierdut, mai ales in acel mod, dar se poate intampla oricui.
indiferent de ceea ce se intampla in campionat, cand jucam in Europa ar trebui sa fim toti romani, indiferent cu care echipa tinem.

Unicul (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 11:59

esti cam tare in gura! ciocul mic! Fortza Steaua!

Unicul (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:03

apollo, bravo, suntem romani dar daca e sa recunoastem valoarea actuala a echipelor vedem in ce competie joaca si cu cine !

NYC (357 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:13

tony
am si eu o curiozitate: tu cand scrii de amicalele si ajutoarele primite de dinamo, le ai in minte si pe alea primite de steaua sau le vezi doar pe alea de la dinamo?
asta ca sa-mi dau si eu seama exact cum vezi tu lucrurile.

Marian (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:19

va recomand rticolul din Sport Total al lui Radu Banciu „Caini si in Europa”.
Arata realitatea meciului de aseara.
http://www.spt.ro/?section=3&subsection=30&articol=14372

anti-steaua (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:20

bai unicul daca steaua a jucat cu un real…..care nu prea stia ce e fotbalu…asta inseamna ca aveti echipa:))…..daca jucati cu o echipa ca chelsea….ce mai ziceati
Realu cand a vrut sa joace fotbal cu voi…..am vazut ce o iesit….

anti-steaua (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:20

bai unicul daca steaua a jucat cu un real…..care nu prea stia ce e fotbalu…asta inseamna ca aveti echipa:))…..daca jucati cu o echipa ca chelsea….ce mai ziceati
Realu cand a vrut sa joace fotbal cu voi…..am vazut ce o iesit….

monty (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:24

la faza din care s-a acordat penaly pt Dinamo, o singura reluare s-a vazut din unghiul opus, in care s-a vazut clar simularea. De ce nu se arata asa ceva de mai multe ori? Poate am gresit! Sau se ascunde ceva? De ce nu recunoaste nimeni ca nu a fost 11 metrii? A fost un arbitru ciudat, si Dinamo a avut noroc. Dar si asta face parte din fotbal. Faceti puncte si va fi mai bine pentru toti

stefanutz (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:33

DINAMO pe teren ud nu prea joaca bine,dar am incredere mai mare decat anul trecut,in ECHIPA,si chiar sper la o mare performanta anul asta! Sa uitam dezamagirea de anul trecut. SA INCERCAM SA TINEM TOTI JUCATORII LA ECHIPA !!!

ANTI-JOC (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:35

CE NU SPUNETI MAH CA V-ATI MUTAT DE LA TOLONTAN LA GEAMBASU?

anti-steaua (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:36

lasa ma monty…ca e primu din acest sezon….uita-te la steaua cate penaltiury a avut…..si cate dintre ele au fost corecte…..problema voastra a stelistilor e ca inca traiti de pe urma meciului de la kiev……dar aia o fost o greseala….vine meciu de la bucuresti iar kievu e in revenire de forma …si va garantez eu ca or sa ia un egal cu real acasa….e ultimu meci din grupa vremea o sa fie prea aspra pt. real…si pe lana asta realu e calificata si nu or sa traga…..asa ca daca apucati sa va calificati in uefa ala o sa se cheme noroc;)

anti-steaua (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:39

era de asteptat aseara ca Dinamo nu o sa domine pe besiktas…desi daca era un teren uscat alta era situatia…..mijlocu lui dinamo e tehnic…dar conteazaa cele 3 puncte…..Dinamo in campionat face spectacol pt. suporteri…iar din Europa aduce puncte…….puncte care or sa o ajute mult pe steaua….cand o sa avem 3 echipe in UCL…ca sa mearga si steaua de pe locu trei;)

caine (22 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:44

monty, stiu din ce unghi te-ai uitat tu si ai vazut „simularea”, probabil ca din acelasi unghi din care s-a uitat si nicolita cand i-a pasat lui cernea.
Iti recomand un televizor cu ecran plat amplasat chiar in fata fotoliului.

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:45

@ NYC – pai diferenta dintre STEAUA si dinamo e ca STEAUA si mai pierde sau face egal – s-a vazut ce blat a fost la Otelul-STEAUA 2-1 dupa ce anul trecut cica Otelul o facut blat cu STEAUA scor 3-0, apoi posibilele blaturi cu UTA,Farul sau Vaslui erau chiar in perioada cand STEAUA matura pe jos cu Dinamo Kiev sau n-avea ce discuta cu Standard ca apoi cand a iesit din forma(meciurile de acasa cu Lyon si Real) au aparut si rezultatele slabe in campionat. Apoi recunosc ca STEAUA a castigat puncte de pe urma arbitrilor dar in nici un meci arbitrii nu pot fi suspectati pt. ca asa cum la un moment dat au avantajat STEAUA au fost multe alte momente cand au dezavantajat-o. Problema cea mai mare a fost la dinamo-STEAUA unde maniera de arbitraj a fost a unui hot de clasa.

dinamo (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:47

Cel mai smecher atacant din romania este NICULESCU bineinteles…ce atacant ati vazut voi sa bata lovituri libere ca el ??? hai ziceti-mi…

anti-steaua (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:47

de cate ori sa va exlic….steaua joaca fotbal cand adversaru nu joaca nimik…si s-a vazut si in campionat si in Europa…vreti si exemple?
:)))

anti-steaua (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:49

ati vrea voi un atacant de calsa ca niculescu…care stie sa pasezze sa dea gol…..sa execute lovituri libere impecabile….sa dea dovada de respect inn teren si in afraa lui…..e un model pt. atacantii stelei…..inca odata se vede si ‘clasa’ lui piturca……

tony_big_fan (229 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:51

@ anti-steaua- Daca ai stii cei ala fotbal ai intelege ca intr-un meci sunt 2 echipe iar o echipa se poate SA NU FIE LASATA de cealalta sa nu joace fotbal iar dupa ce cu 10 zile in urma bati Barcelona fara probleme cu 2-0 insemna ca ai ceva valoare.

orion (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:53

costelkakat,tu nu poti face diferenta intre o intrebare si o exclamatie.Lipseam eu de la orele de gramatica?Mai citeste inca o data ce am scris si poate creierul tau de javra ordinara reuseste sa asimileze ceva.Apropos,”cainele”isi poate da seama cand se uita in oglinda ca este copia lui?
Nu poate exista o comparatie intre STEAUA si dinamo pentru ca voi nu aveti cu ……..ce.
Memoria mea de 1Kb este materie cenusie pura,astfel imi pot aduce aminte ca Farul este echipa care acum 3 ani a batut Steaua si a stopat drumul spre un nou titlu de campioana(nu-ti spun numarul ptr ca sunt sigur ca nu stii sa numeri),Kiev,Sevilla,Parma,Liege,etc,sunt orase care nu au nimic cu litoralul Marii Negre,in schimb memoria ta de „elefant” basit nu-ti poate oferii detalii de echipe gen Bistrita,Ceahlaul,etc,…cat despre Victoria Bucuresti,Flacara Moreni sau Dinamo Aripile Bacau-dixit.
Ce reprezinta Everton pentru Europa?Pe ce loc a terminat Everton anul trecut,unde se afla acum?
„Micul”Real de acum asa cum vrei sa insinuezi,a batut Barcelona in urma cu o saptamana,stii cumva care este campioana Europei la zi?
Cat despre cuvantul „epigon”,sunt bucuros ca ai auzit de el,ai potential!citeste in continuare.
Trecand la imbunatatirea culturi tale generale ma vad nevoit sa-ti spun ca „orion”este o galaxie(nu fraiere,nu este Calee Lactee)dar in acelasi timp este si o piesa muzicala a unei trupe de care urechile tale nu au auzit.Incepe cu litera M si se termina cu litera A.Nu cocalare,nu este vali vijelie si nici florin salam!!Descopera,miroase,daca esti caine!Atentie!se anunta luna plina!
Voi incheia in conform gradului tau „civilizat”:Sa-ti dau o m..e grozava!!!

anti-steaua (19 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 12:55

o Barcelona care in ultimu timp….nu prea mai arata fotbal….si realu nici nu a avut chef de fotbal….te-ai uitat la nistelrooy nici nu era transpirat….singuru de la real care a jucat o fost robinho….care o incalcit picioarele stelistilor….da pacat ca restu dormeau….daca steaua ar fi inscris…..ar fi luat-o cu 3-1 asa ati avut noroc…multumiti-i lui nicolita;)si inca ceva….lasa-ma cu prostii de genu…’daca ai sti fotbal’…..;)

Comentează