Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Naţionala în exil

Stadionul fără cusur şi publicul perfect nu s-au descoperit. Există cîteva oferte tentante pe piaţă – Barcelona, Madrid, Liverpool, Paris, Amsterdam, dar şi în soarele de acolo găseşti pete. Catalanii au boală pe castilieni, englezii protestanţi pe englezii catolici, francezii […]

duminică, 8 octombrie 2006, 1:46

Stadionul fără cusur şi publicul perfect nu s-au descoperit. Există cîteva oferte tentante pe piaţă – Barcelona, Madrid, Liverpool, Paris, Amsterdam, dar şi în soarele de acolo găseşti pete. Catalanii au boală pe castilieni, englezii protestanţi pe englezii catolici, francezii vechi nu-i suferă pe francezii noi, flamanzii pe şlefuitorii de diamante. Prin definiţie, stadionul înseamnă un spaţiu al refulării, un loc în care te manifeşti liber. Strigi, aplauzi, te lamentezi, plîngi, rîzi, înjuri. Totul e permis pînă la agresiune. Nici la noi lucrurile nu diferă prea tare. La tot ce-i universal valabil, adăugăm culoarea locală. Mai mulţi nervi, mai multă mizerie. Aţi auzit doar, Adi Mutu eşti o mizerie! Cu bis pentru Mircea Sandu.

Bucureşti, Constanţa, Craiova, Timişoara. Adică România, chiar dacă unii au altă părere. Unde ar fi mai bine, mai sigur şi mai civilizat? Mai nu ştiu cum, astfel încît băieţii, sensibilii noştri fotbalişti, să se simtă în largul lor? Aşa ca într-un club de noapte sau într-o cîrciumă de 5 stele. Acolo nu te fluieră nimeni, le fluieri tu pe fete. Ce le-ar trebui dragilor, sensibililor noştri tricolori? Un clopot de sticlă, un turn de fildeş, o arenă subacvatică unde auzi numai murmurul planctonului?

Nu e plăcut să fii înjurat, dar face parte din meserie. Ştim cum e. Sînt locuri mult mai plăcute pe pămînt decît România, Bucureştiul. Ştim şi asta. Şi nouă, dragă Cristi, dragă Adi, ne-ar plăcea să trăim şi să muncim la Roma, la Florenţa, pe Riviera franceză, în Bretania ori pe malul Tamisei. Soarta, profesia şi poate inerţia ne obligă să suportăm România, Bucureştiul. Noi nu plecăm scîrbiţi cu primul avion cînd ni se strigă de mamă, de nevastă, de copii, cînd încep asfaltările, francofoniile. Stăm pe aici, ne facem treaba, înghiţim praf, aşteptăm integrarea şi calificarea. Voi jucaţi aşa şi aşa, sînteţi în grafic, putea fi şi mai bine, dar vă arătaţi prea sensibili.

O veste proastă! Nu putem inventa alt public. Altă ţară, nici atît. Oriunde veţi merge, atunci cînd veţi juca prost, veţi fi fluieraţi. Mai puţin la Timişoara şi la Craiova, mai mult la Bucureşti. Să-i lăsăm pe jandarmi să rezolve ecuaţia violenţei, iar voi vedeţi-vă de treabă! Doar dacă nu cumva alegeţi să mergeţi în Bulgaria sau în Ungaria. Naţionala în exil, în semn de protest faţă de atitudinea suporterilor. Ăsta gest de revoltă! Totuşi, v-am propune unul şi mai tare. Calificaţi-vă en fanfare, cu victorii la olandezi şi la bulgari, umiliţi-ne cu rezultate entuziasmante şi meciuri mari! Apoi, puteţi pretinde şi statuie, cum făcea Hagi pe timpuri. Şi cînd ne uităm la voi, parcă îl înţelegem!

Comentarii (270)Adaugă comentariu

nelu (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:07

super articolul!

Allen (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:11

Publicul bucurestean este un public exigent, obisnuit cu meciuri in cupele europene si cu un fotbal spectaculos. Sa fie clar: Mutu nu a fost injurat pt ca a jucat la Dinamo, ci pentru figurile lui de mare jucator, aroganta de care da dovada si conduita de jucator profesionist care-i lipseste (a se vedea incidentul cu chelnerul). Draga Adi: in momentul in care performantele tale de pe gazon vor fi mai discutate decat viata ta privata, atunci cand te vei califica cu Nationala la un turneu final, atunci vei avea dreptul sa te superi daca te mai ataca suporterii sau presa. Pana atunci shhhh.

perta alexandru (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:12

cel mai super articol al tau.sau poate cel mai bun citit pe blog la gsp de cand intru aici.intr-adevar la hagi si ai lui puteam sa le facem statuie.la mutu si ai lui ce sa le facem?
sa mai taca ei din gura si sa joace.iar el(mutu) nu si-a spart capul pentru suporterii aia din peluza,ci pentru toata tara.oricum el lupta mai mult pentru faima sa decat pentru tara.si mai sunt si altii ca el.si cu ce drept le spune el muisti?
adi ai fost si vei ramane un gunoi fara caracter.

Chiurciu (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:18

toate ca toate… de la ce a inceput tot scandalul ?de ce il injurau pe mutu din moment ce a dat un gol si echipa conducea ?!din cauza unor nepetrecuti nebagati in seama in viata de zi cu zi care incep sa strige si sa injure pe stadion ca macar acolo ii aude si pe ei cineva….vedeti-va de treaba si lasati-l pe mutu sa-si faca treaba

rusinica (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:19

Superb scris!! In sfarsit un articol bun de la Geambasu 🙂
@Allen Ai pus punctul pe i ! Am fost la meci si pot sa spun ca majoritatea spectatorilor tocmai asta a contestat la el; prea multe fitze si aere de vedeta pe teren pt unul care uita ca fotbalul se joaca in 11!

vanfootball (8 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:21

Lui Mutu i-a priit in SUA, acolo l-a injurat nestingherit pe Piti, fara sa-l apostrofeze niciun suporter. Asa ar vrea sa fie mereu, domnul Mutu, nu-i asa?! Nu se poate, noi nu-l acceptam asa, sa-l accepte Timisoara si Craiova.

marius (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:21

ai zis bine cristi. cand tu ceri schimbare ca te injura suporterii inseamna ca…. asta o inteleg toti. lehamitea lui mutu da de gandit in placerea de a veni la echipa nationala care la el inseamna ceva de genul, oricum ma cheama ca eu sunt bun si nu ma poate inlocui nimeni ac restul sunt prosti! dar oare asa om fi ?!

yon (43 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:25

Articol BETON ! Nota 10+ !

seby-yo (19 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:26

Felicitari Geambasu

catalinmz (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:27

Destul de jalnic articolu’…Este o incercare perversa de a disculpa ceea ce s-a intamplat aseara pe Ghencea…Am vazut cu totii ce atmosfera sinistra a fost pe stadion…Draga d-le Geambasu da-mi voie sa nu fiu de acord cu injuraturile si apostrofarile publicului de aseara…Nationala e mult mai mult decat o echipa de fotbal, e alcatuita din 22 de milioane de parti minuscule care isi doresc victoria…Eu unul m-am simtit lezat de injuraturile care le-am auzit…Dvs nu?

kellusan (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:29

Sa ne amintim ca inainte de meci, toti tricolorii in fruntre cu Pitzi raspundeau cu surprindere ca nu isi dau seama de ce este cererea atat de mica la biletele la meci, de parca aveau o memorie selectiva, de parca ultima calificare la un turneu final, cel din 2000, fusese obtinuta de ei si nu de generatia de aur din care astazi mai joaca Dorinel si Ganea. Mai mult, ajunsesera la infama idee ca presa este de vina!!! A fost nevoie de Ganea, care a pus degetul pe rana: „Pentru cine sa vina publicul? ce rezultate are aceasta echipa? cate calificari au ratat?”
Jucatorii de azi nu mai au tupeu in teren, au doar aer de vedete (in conditiile in care Chivu isi aprecia inaintea meciului drept buna evolutia impotriva Valenciei din CL, desi toate imaginile il arata cum a fost depasit net de Villa sau Vicente, ca sa nu mai vorbim de Mutu).
Avem satisfactia echipelor de club si atat. Nationala de fotbal nu se va califica nici de data asta si nici in urmatorii ani. Poate doar daca urmam exemplul dlui Tadici care a adus la Oltchim majoritatea fetelor din nationala si unde fiecare meci disputat de valcence reprezinta echivalentul unui meci de pregatite pentru nationala.

Ady (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:31

De acord cu cele scrise mai sus. Insa si publicul ar trebui sa dea dovada de caracter nu doar jucatorii, mai alesc sa jucatorii provin din acelasi popor asemena publicului. Cand ne injuram pe noi ne injuram, cand zicem de mama, de mamele noastre zicem. Cred ca generatia actuala de jugatorii are mai mult ego decat talet, sau poate ca talentul ramane in umbra personalitatii lor. Totusi, nu-i acesta chiar si defectul nostru colectiv? In consecinta hai sa fim putin mai educati, si daca nu, toleranti.

hory (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:32

veniti la timisoara,domnule piturca,domnule mutu&company,si veti fii sustinuti de 40000 de oameno,inclusiv cu luxemburg.una este campionatul,alta este nationala!hai romania!va asteptam,domnule piturca,spre dezamagirea carpetei sporturilor si a domnilor ziaristi,mai ales a domnului geambasu!

thenootz (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:34

articolul asta e tot din ciclul „gazeta va face o altfel de presa! fara scandaluri, fara balacareli”? dati-i cititorului ceea ce vrea sa citeasca. SCANDAL!!! cine pe cine injura, cine mai bate un chelner sau ce tigari fumeaza. presa sportiva?! oare?

suporter (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:36

De ce ne tot ascundem?!?!Spune-ti pe fata adevarul.80% din cei prezenti ieri in trbune au fost stelisti nu Romani adevarati.Primul si cel mai infocat a fost piturca, acesta din urma se incapataneaza sa nu il convoace pe Ganea din moitve puerile.Niculescu merita mai mult de 2 min in nationala.
Dar va veni si vremea cand vom rata inca o calificare (ma rog la Dumnezeu sa nu se intample acest lucru) si atunci „stelistul” va fi tras la raspundere.Pentru el va fi doar o demisie dar noi vom bifa inca o calificare ratate.

Antibucurestean (8 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:36

Suporteri sunt scarbiti:
– de un antrenor aproape analfabet si arogant
– de Mutu un arogant care tine mingea si nu da pase
– de un Mutu care se crede cel mai bun fotbalist roman (si nu e)
– de un Mutu care vrea toate mingile si apoi le pierde (vezi golul primit ieri datorite lui, in loc de 3-0 a devenit 2-1)
– De un Mutu tupeist, desi ar trebui sa nu vorbeasca, iar ca sa drogat nu va fi iertat niciodata
– de acel 2-2 acasa cu Bulgaria datorita lui Ghivu pentru ca e prieten cu ratatul lobont iar selectia sa facut si la propunerea lu Chivu dar principalul vinovat e antrenorul barbugiu.
– de selectia la nationala care se face de catre Giovani Becali

Suporteri pe buna dreptate nu vor fi prietenosi cu echipa nationala atata timp cat la nationala e un selectioner analfabet care e manipulat de forte mafiote iar selactia in proportie de 50% se face nu dupa criterii de valoare

ionutz alba (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:37

EU SUNT UN STELIST DAR VA SPUN CA AM FOST UN FAN AL LUI MUTU CAND ERA LA PARMA SI CAND CAND A AJUNS LA LONDRA DAR AM FOST DEZAMAGIT DE COMPORTAMENTUL LUI IN ANGLIA SI EU VA SPUN CA UNUL CARE AM FOST LA LONDRA SI AM VAZUT REACTIILE ENGLEZILOR SI PAREREA LOR DESPRE UN REPREZENTANT AL ROMANIEI
PAI OARE HOTII CARE AU SPART BANCI IN OCCIDENT SI AU JEFUIT OAMENI AU PREJUDICIAT IMAGINEA ROMANIEI MAI MULT CA MUTU UN JUCATOR CARE A FOST PLATIT CU BANI GREI SI A FACUT POPORUL ROMAN DE RAS?
EL TREBUIE SA FIE FOARTE SPASIT SI SA ACCEPTE MULTE INJURII CA NU CRED CA A AUZIT CATE MERITA SI SA FACA UITATE FAPTELE SALE RELE CU O EXPRIMARE BUNA PE TEREN SI UN COMPORTAMENT DE OM VINOVAT IN AFARA TERENULUI NU SA SE CREADA O VEDETA CA SI UN HOT CARE SE LAUDA SI SE MANDRESTE CU UN LUCRU FURAT

SILE (38 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:38

terminati bah penibililor de timisoreni!!!!!ati uitat cum va ti facut de ras bucurandu va ca a fost eliminata steaua in semifinala cu boro??? sunteti cei mai penibili suporteri din tara,pt ca ati fost odata civilizati shi baieti buni(1-8 meciul cu steaua),shi dupe doi ani va ti lovit jucatorii(grigore),shi va injurati echipa….penibililor………………daca ati fi inteles exact motivul pt care nu a venit lumea la meci ati fi tacut din gura!da nu va duce mintea!

JOHNSON (12 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:38

Timisorenii sunt cei mai vulgari suporteri,nu uitati ca s-au dus la Arad sa-l injure pe Lacatus fosta glorie stelista si pe fotbalistii Stelei,ce-ar face la ei acasa cu internationalii de la Steaua si Dinamo,va puteti imagina ? Le-a intrat in cap ca fiind infratiti cu Rapid trebuie sa le copieze si mitocania.Pacat de oras cu asa suporteri.

endo (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:41

Intr-adevar un articol cu adevarat superb realizat. Ma intreb cand oare or realiza toti acesti „mari fotbalisti” ca fotbalul e mai presus de tot. Nu trebuie sa se dea niste vedete pentru ca ei de fapt sunt doar niste luptatori pe marea scena a fotbalului. Ar trebui domnu Mutu sa inteleaga sa lase mai mult capul jos si sa lupte decat sa stea ca un brad cu zapada pe varf:)

DJ TROR (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:44

Nu mai vor pe Steaua ? Perfect,drum bun si n-am cuvinte….Sa nu se uite ca bilete s-au vandut si la Dinamo si la Rapid…asa ca lasati-o mai moale cu „suporterii stelisti au strigat si-au facut prapad”…Daca provincia era asa mare amatoare de echipa nationala nu ramaneau 20.000 de bilete nevandute,nu uitati ca la meciurile Stelei in UEFA veneau garnituri si autobuze de suporteri din toata tara si din strainatate…

iNTERiSTU’ (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:48

Felicitari Cristi! Superb articol!
Apropo… pentru Mutu: Adi crezi ca nationala Angliei aseara a fost aplaudata pe Old Traford dupa egalul cu Macedonia…? eu unul nu cred! Iar acolo sunt probabil 11 mai fitzosi ca tine care n-or sa comenteze nimic de spectatori, daramite sa-i injure si sa vrea sa joace meciul urmator pe Anfield, sau Stanfod Bridge…pe motiv ca publicul „nu a fost cald”
Vedeti-va de jocul vostru si cum bine zicea si Cristi „Calificaţi-vă en fanfare, cu victorii la olandezi şi la bulgari, umiliţi-ne cu rezultate entuziasmante şi meciuri mari! Apoi, puteţi pretinde şi statuie”… si public care sa va aclame si sa va idolatrizeze!!! Pana atunci…
… Hai Romania!

catalin_brasov (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:48

Da! Aveti perfecta dreptate domnule Geambasu! Atata timp cat nationala joaca asa cum joaca acum suporterii, indiferent de stadion, vor fi nemultumiti si se vor manifesta ca atare: huiuieli, fluieraturi si chiar injuraturi. Sa catige inainte o grupa de calificare (atentie, locul 1!) si apoi sa ceara simaptie si incurajari indiferent de joc si scor.
Pe de alta parte, atata timp cat noi, suporterii (nu numai cei din bucuresti), ne-am obisnuit cu echipe precum Valencia, Hamburg sau Everton, si unii au mai si platit „carute” de bani sa veda meciuri adevarate de Champions Legue, cum poti sa te bucuri de o victorie cu un joc SLAB. Pai asa vrem sa ne calificam?
Personal cred ca este timpul sa ne revizuim prioritatile, care sunt acum legate de echipele de club si meciurile din cupele europene, si sa lasam generatia ALCOOL, TUTUN si DROGURI, impreuna cu Piti si Nasu, sa faca ceea ce au facut si pana acum: esecuri pe banda rulanta!

gerd muller (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:52

Nea Cristi, noi nu suntem nici in Spania, nici in Franta, nici in Anglia. Suntem in Europa de Est, intr-o tara a carei nationala nu s-a mai calificat de o galagie de timp la vreun turneu final, a carei nationala este plina de sitze shi vedetisme. Pai noi dam! Da’ pana cand domne ? Sa mai dea shi ei !

ionutz alba (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:53

DACA NATINALA VA JUCA IN ALTE ORASE E POSIBIL SA VINA MAI MULT PUBLIC DOAR DE CURIOZITATE DAR NU PENTRU JOCUL LOR SI SA FIM SINCER IN AFARA DE TIMISOARA NU ARE UNDE SA MEARGA CA NU ARE SUPORTERI DOAR IN TM SI BUCURESTI SUNT GALERII CU ADEVARAT BUNE SA SUSTINA ECHIPA SI EU CRED CA DACA JUCAU CU OLANDA NU MAI ERA TIMP DE RAZBOI INTRE GALERII CACI SE UNEAU TOTI SI DADEAU TOT CE PUTEAU DAR BIELORUSIA E O ECHIPA CARE TREBUIA BATUTA CU 7 LA 0 NU SA TREMURI SI APOI SA TE LAUZI CA AI FACUT UN JOC BUN?
TREBUIA SA NU ADUCA NICI UN JUCATOR DE AFARA DIN MOMENT CE IN TARA SUNT 3 ECHIPE CARE AU REZULTATE MAI BUNE IN EUROPA DECAT TOATE ECHIPELE UNDE JOACA STRANIERII NOSTRI
CHIVU E SLAB LA ROMA
MUTU JOACA BINE PENTRU EL DAR ECHIPA E LA RETROGRADARE
MARICA SI RAT SUNT CA SI IESITI DIN CL
ROSU DIN SEGUNDA SE COMPARA CU LAZAR ?
PETRE DE LA SOFIA AU IESIT DIN EUROPA DECI NU EXISTA
PAI SAA JOACE BADEA GANEA NICULESCU DANCIULESCU GOIAN PULHAC LAZAR MARIN GHIONEA RADA MOLDOVAN
GANEA SI MOLDOVAN DADEAU 5 GOLURI ASEARA
NU TREBUIE SA FIE TITULARI LA NATIONALA STIUTI TREBUIE BAGAT CINE E MAI IN FORMA IN ULTIMELE 3 MECIURI JUCATE LA ECHIPA DE CLUB
DECI PINA ACOLO MAI AVEM DE RABDAT

Tudor (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:54

Chiar nu sunt de acord cu acest articol. Frumos ar fi fost ca ziarele de azi sa sune cam asa: ‘Victorie cu emotii a nationalei in ciuda scorului aparent linistitor. „Vedetele” nationalei au dezamagit din nou in multe momente ale jocului. Pacat de acest public extraordinar care si-a incurajat in permanenta echipa’.

Din pacate publicul a inceput sa se simta vedeta si a inceput sa se comporte la acelasi nivel cu „vedetele” nationalei.

Am fost la meci si stiu ce vorbesc. Inca din primul minut galeriile si-au urmat agenda proprie… ‘Libertate pt suporteri… Mircea Sandu e o mizerie…’ bataie cu jandarmii, cu belarusii, aruncat cu obiecte in gaev, in coman… pacat.

PS: Asta nu scuza reactia lui Mutu, care nu inteleg cu poate scapa din nou nepedepsit de Piturca. Dar nu ma mai mira nimic.

fane (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:55

primul ziarist care a inteles cu adevarat ce s-a intamplat aseara… am fost si eu in peluza 1 si intradevar nu prea eram de acord cu putinii oameni care il injurau pe mutu dar cand l-am vazut cum a gesticulat spre public si ne-a injurat ne-a scos p toti din sarite si l-am huiduit… cata rabdare ar trebui sa mai aiba acest public?… de ce sa vina oamenii la stadion dupa ce de atatia ani am stat in ploaie si viscol sa asteptam o calificare care tot nu vine… si pe deasupra jucatorii nationalei mai afiseaza si aceasta aroganta nesimtita, mai ales mutu cu zambetul sau parsiv! in loc sa stea cu capul aplecat dupa ce a facut atatea greseli tot el este victima si cere schimbarea dupa ce il huiduie o peluza pe care a injurat-o… ne-am saturat de comportamentul lor ne-am saturat de felul in care mircea sandu isi bate joc de noi si ne-am saturat de toata mafia care il are in frunte pe giovanni! daca ar afisa mai multa modestie si am stii ca nu pot mai mult ar veni mai multi oameni la stadion kiar daca am pierde si cu luxemburg

marius (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:56

Macar la meciurile nationalei sa lasam orgoliile deoparte si sa ne bucuram de reusitele nationalei!!! Spuneti ca Mutu a fost injurat pt ca are aere de vedeta ( si nu pt ca e de la Dinamo sau Rapid)? Atunci de ce a fost injurat Niculescu , Coman , Tamas etc? si nu a fost injurat Dica de exemplu care aseara a fost sau pardon nu a fost pe teren.

mihai (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:56

Nu este folosit corect cuvantul „refulare” in articol, trebuia folosit cuvantul „defulare”.
Salut.

aramis (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 14:58

bun articol, adevarul e undeva la mijloc, nici suporterii nu trebuiau sa-l injure desi atitudinea lu mutu de mare vedeta(mai mult in afara terenului decat in teren)asta cere si nici mutu nu trebuia sa reactioneze asa dar se pare ca ii place scandalul.

Niagara (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:00

Tocmai la timisoara?Cei care au fulare pe care scrie „republika of banat” sau se mandresc cu sloganul „banat is not romania!”:))
Mutu mai mult se face „remarcat” prins scandaluri si nu prin un joc de calitate…mutu sa ne dea lectii de morala?tocmai el..ia sa recapitulam cat de moral e acest individ:a batut un chelner
– a fugit din cantonament(cu pancu) sa vada „fetite vesele”
– a participat la un hardcore party alaturi de Contra explicandu-i cum se joaca 4-4-2 „divei” laura andresan
-a fost dat afara de la chelsea pt ca a fost depistat ca fiind dependent de droguri…
Da,domnule Adrian Mutu,sa ne iertati pt toate „nedreptatile” cauzate…

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:00

Nu pot decit sa salut faptul ca articolul a fost bine inteles si ca oamenii care au postat, indiferent de parerea pe care au avut-o apropo de manifestarile suporterilor, au observat problemele comportamentale ale acestei generatii alintate si fara rezultate. Asa cum observa cineva, jucatorii nationalei sint injurati (cind se intimpla asta) nu neaparat pentru ca joaca prost, ci pentru atitudinea veleitara si nepasatoare. Cind lumea simte ca iti dai sufletul pe teren, iti tolereaza aproape orice. Si lipsa de forma, si lipsa inspiratiei. Multumiri, inca o data, dar mi-e teama ca traim – noi si ei – in lumi paralele!

Dragos (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:01

ionutz alba esti varza…De fapt ce ma mai mira la tine din moment ce ai zis ca esti stelist?

iNTERiSTU’ (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:04

@marius
Marius draga, daca tu ma injuri pe strada sau intr-un loc public cand vii la mine acasa vrei sa te primesc cu flori si sa ma prefac ca nu stiu nimic…?
Nu uita de declaratiile lui Tamas sau Niculescu la adresa suporterilor stelisti… care…intamplator erau acasa. Oamenii mai uita dar nu iarta!!! Sa nu uiti asta!!!

ROSIN (67 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:06

De ce nu-mi mai apar postarile, d-le Geambasu?

ROSIN (67 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:09

Pe cine am maltratat?

Niagara (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:09

Desi am vazut meciuil la tv,exceptie momentul intrari lui niculescu,nu am sesizat ca publicul sa fi avut atitudine ostila fata de jucatori…dinpotriva,am auzit cum spectatori strigau „romania” si „romania ale”
sper ca .coman,fl petre sa aiba acelasi auz bine dezvoltat si cand nationala va juca pe dinamo sau rapid(daca se va intampla) si vor auzi injuriile celor de pe respectivele stadioane..desi dinamo e mult spus..stadion.

rearhorse (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:09

„cel mai super”….

in afara de asta… ce se mai poate spune..mai intai rezultatele.
Adi iti mai aduci aminte ce public aveati in mocirla din Ghencea (Slovenia si Norvegia),ce public aveati pe plaja din meciul cu Danemarca?
Daca voi v-ati simtit cum v-ati simtit la acest meci cum ca vezi doamne stadionul a fost gol,publicul ne-a injurat ,publicul ne-a huiduit… nu sunt de acord cu injuraturile dar din punctul meu de vedere culegeti ce ati semanat.
Acum vreo 12 ani descopeream meciurile nationalei si pot sa zic ca nu mai aveam stare pana la urmatorul meci pe care il disputa acasa.Nu stiam cum sa fac rost de un bilet ca sa fiu acolo pe stadion.
Am prins meciul de pe Ghencea cu Franta in care am luat bataie cu 3-0,am fost si la meciul cu Portugalia cand ne-am calificat la Euro 2000,dupa 1-1.
Meciurile cu Ungaria si Georgia nu le-am pierdut, am pierdut meciul cu Italia pt ca nu eram in Bucuresti… Pe urma a urmat barajul cu Slovenia si desi ati jucat ca niste cizme , e adevarat ati avut si multi alti factori potrivnici… publicul v-a aplaudat pt ca va iubea.Nu pot uita cand Contra a ramas pe gazon plangand… a fost prima data cand vroiam sa strig pentru Romania si pt el si pur si simplu nu mai aveam putere… eram ranit,trist si ma gandeam ce greu va fi pana la urmatorul meci oficial al nationalei… A urmat o noua grupa de calificare si ce mult am vrut sa vad nationala cu Norvegia… ii batem ii rupem… am luat gol in ultimele minute, ce sa mai zic de meciul cu Danemarca ati luat bataie cu 5-2 … si am fost iarasi martor la un nou esec al nationalei,atunci cum a fost cu tot stadionul in galben?Cum a fost?Dupa ce danezii ne-au egalat in ultimele secunde la Copenhaga am ramas stana de piatra,de suparare nu am dormit o noapte intreaga… nu puteam concepe asa ceva,pe urma ma rugam ca Luxemburg sa scoata egal cu Norvegia ca sa prindem macar … barajul acela de care nu am avut parte.Am fost prezent si la amicalul cu Japonia,nationala jucase bine la Copenhaga si cu mult ghinion nu a batut.A urmat o noua grupa pentru Germania 2006,noi sperante… intre timp se parea ca nationala renaste dupa ce o vazusem pe Giulesti ( 5-1 cu Germania).
Am fost cu Olanda pe Giulesti,a fost si ultimul meci la care am fost pt nationala.Pentru acel meci am stat 6 ore la portile stadionului Ghencea in speranta ca vor veni bilete,in drum spre casa nici nu mai vedem bine de rau ce imi era pt ca in dorinta de a prinde mult doritele bilete nu mancasem nimic.Am plecat spre casa dezamagit ca nu am prins bilete… dar sambata dimineata trecand pe langa Giulesti am reusit sa iau biletele la suprapret ,doar juca Romania,ii batem pe batavi,fiti fara grija, ca sa amutesc din prima secunda si sa vad o nationala impotenta care nu reusea sa duca mingea in careul olandez.
Acesta a si fost ultimul meci al nationalei la care am fost prezent pe stadion pt ca pe urma orbiti de superstitii,de frica de a fi huiduit il capi di tuto capi ati plecat la Constanta… si nu am putut vedea meciul cu Cehia,apropo cam singurul rezultat „mare” obtinut de voi.
Si acum vrei ca publicul sa va mai sustina,nu zic nu sunt de acord… cu ei dar nu se poate ca intr-o chestie ce implica 2 parti (nationala si publicul) totul sa vina numai dintr-o parte si poate ca pentru ca cealalta parte sa se indrepte cealalta mai trebuie sa traga semnalul de alarma pentru ca uneorie adevarul doare dar nu e la fel de periculos ca minciuna.
Asa ca inainte sa dati vina pe public,ziaristi,terenuri,sansa,antrenor mai bine ati pune mana si ati muri pe teren pt ca te asigur ca tot stadionul va fi plin si va va aplauda chiar daca ati pierde .
NICIODATA nu am crezut ca daca as putea sa ajung la un meci al nationalei … voi refuza .. dar s-a intamplat la meciul cu Belarus,ba chiar nici la tv nu l-am vazut,de ce sa ma mai uit… Inainte eram singurul care va sustinea in grupul meu de prieteni,singurul care ma duceam,ma uitam le meciuri chiar daca jucati prost,pierdeati, se intampla ziceam eu ,ghinion, nesansa si alte cele dar la un moment dat se pare ca si dragostea dispare daca totul vine dintr-o singura directie…. cum puteti sa aveti pretentia ca publicul sa va iubeasca daca voi nu iubiti publicul?Il iubiti ziceti voi?Cand ati aratat-o pe teren… ?stii cum e spui ca iubesti publicul echipa nationala…. dar o mai si arati,publicul a arat-o de atatea ori si poate mai e si randul vostru. cum aveti concurenta cu meciurile din cupele europene… ,mai atractive,in care echipa isi da viata pe teren pt suporterii proprii nu va vad bine deloc….macar de ati invata din asta ceva , in economia de piata ideea de concurenta duce la progres,eficienta si nu in ultimul rand cel ce beneficiaza de servicii si bunuri este mai multumit… , nu uitati traim intr-o lume in care trebuie sa alegem intotdeauna cea mai buna varianta si …. voi nu sunteti cea mai buna varianta, nici macar cea mai buna varianta la care se renunta…
Semnat un suporter care nu credea vreodata sa ajunga sa nu mai vrea sa vizioneze nationala Romaniei… ma intreb cand vom mai avea o echipa precum cea din SUA ,cand aveam 8 ani si imi rupeam camasa de pe mine de bucurie ca bateam Argentina … Vrei sa fii un idol? Ar trebui sa iei lectii de la Hagi, el a fost si este un idol pt mine,cand s-a retras a lasat un gol imens in sufletul meu si voi il adanciti cu fiecare meci in cara va „spargeti capetele ptr noi ” … si ar mai fi atatea lucruri de zis…

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:12

Rosin
Nu stiu, eu nu am facut nimic sa va sabotez, imi pare rau!

mihai
ai dreptate, dar numai partial. Daca vei consulta DEX-ul, o sa observi ca si „refulare” este in sensul pe care l-am atribuit eu, nu doar cu conotatia venita de la instalatii, pompe si alte inginerii

iNTERiSTU’ (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:13

Si inca ceva… atata timp cat jucatorii nationalei trateaza cu atata ignoranta echipa si rezultatele acesteia la fel vor fi si ei tratati la randul lor.
Eu nu cred ca atunci cand generatia de aur juca in Ghencea, Rednic, Lucescu, Lupescu, Dorinel (care nu jucase atunci la Steaua), erau fluierati sau huiduiti pentru ca jucau la Dinamo sau Rapid!
Metamorfoza publicului din Ghencea s-a produs la Romania 1-1 Slovenia, ei pana atunci au vazut acolo infrante multe echipe mari ale Europei, iar cand vezi niste ignoranti care cica… fac parte din nationala Romaniei, care mai si joaca prost… si au pretentia sa fie idolatrizati… e penibil!!!

damaris (12 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:14

articol care pune punctul pe i
mutu trebuie sa se obisnuiasca ca atata timp cat nationala nu are rezultate suporterii au dreptul sa ii conteste
daca asera nu era i poarta dani coman nu stiu ce s-ar fi intamplat
oriunde vor merge vor fi huiduiti
de ce?
timisoara si craiova nu sufera cainii deci dinamovistii vor fi fluierati
dar daca un dinamovist va face meciul vietii cu oalanda nu conteaza unde joci chiar si in ghencea el va fi aplaudat deoarece s-a vazut dorinta de victorie in joc
asa ca mai bine ati juca voi mai bine iar atunci suporterii nu va vor huidui asa cum suporterii stelei nu iau huiduit cand au luato de la lyo
de ce?
steaua arealizat deja o performanta ajungand sa joace cu lyon si real

bicolor (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:14

De acord cu Tudor.
Spectatorii (ca suporterii e cam mult spus) au inceput sa ceara cam multe fara sa dea nimic in schimb. Pai la Constanta si acum la Bucuresti a fost vreun moment cand sa cante tot stadionul, sa incerce sa ajute echipa? Nu a fost. Si asta ptr ca nu stim ce inseamna sustinere indiferent de joc si de rezultat. Dar se pare ca e vorba doar de nationala, ptr ca stelistii au reusit de cateva ori sa isi ajute echipa. Ma intreb de ce se intampla asta. Totusi nationala e plina de (fosti) stelisti, rapidisti, dinamovisti. Poate ca lipsesc rezultatele, dar si cand ele o sa vina (ptr ca o sa vina!) atunci toti o sa fim alaturi de echipa, nu?
Hai ROMANIA!!!

vanfootball (8 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:16

@suporter

Noi, stelistii, il vrem pe Ganea la Nationala si il preferam pe Buga in locul lui Mutu. Nu e vorba de rivalitati intre cluburi, e vorba despre un derbedeu care nu merita sa imbrace tricoul Nationalei.

rusinica (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:18

@marius Orice jucator care joaca prost, indiferent de echipa, este apostrofat, fluierat, contestat etc ( si cred ca asta se intampla oriunde, mai putin in Anglia) Fl Petre s-a batut mult pt aproape fiecare minge si a fost aplaudat de toti din stadion chiar daca e simbolul lui Dinamo!! Chivu desi e cel mai valoros jucator al Romaniei a gresit aseara mai toate sarcinile postului pe care a fost pus si normal, pot sa zic, ca s-au mai auzit nemultumiri in tribuna! Dar de aici si pana la a da vina sau a muta atentia de la jocul nationalei pe specatatori e cale luuuunga rau! Daca ei azi castiga un meci cu Belarus si se mint ca au jucat bine, atunci sa se duca la Timisoara sau Craiova sa-i minta pe altii!

Carnatul Kosher (11 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:25

pai ce fel de suporteri sunt aia care sustin o echipa doar cand are rezultate? se numesc SUPORTERI DE REZULTAT! aia nu sunt suporteri adevarati, azi cu o echipa maine cu alta. su cum poti sa sustii echipa nationala doar cand are rezultate si sa nu o sustii cand nu are??? daca e echipa nationala si te reprezinta o sustii chiar daca pierde 8-0 cu vanuatu, insulele feroe, san marino sau andora!!!!
asta arata ca la bucuresti sunt doar suporteri de rezultat. trebuie sa fie tragic pt dom’geambasu, el marele paznic al capitalei!, sa plece echipa din bucuresti. sa plece sa joace pe cine stie ce tapshan in ‘provincie’ ….

ROSIN (67 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:27

Obsesia asta cu statuile n-o voi intelege niciodata! Doar nu pretinde cineva ca trebuie neaparat sa stiu pe cine reprezinta o bucata de piatra, bronz sau marmura oricat de bine modelata si slefuita ar fi. Inevitabil trebuie insotita de o placa gravata cu numele, locul si data nasterii, ce a facut in ultimii 5 ani, etc. Data exacta a trecerii in nefiinta e un mizilic ce nu mai conteaza daca cineva s-a incumetat sa-l considere pe respectivul nemuritor. Daca mai e si Rege cum de n-am invatat de el la orele de istorie? Dar din curiozitate l-as intreba pe cel care a comandat statuia care a fost motivul ce l-a impins spre acest act de binefacere. Ce razboi a castigat acest Rege (nu cumva era o lupta abandonata la jumatate, triumfand doar in 2-3 batalii)?

Stifler-Constanta (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:28

Oameni buni .. ce atata tam tam pt un meci cu belarus? … vezi domnu nu au fost suporteri.. ce sa vada suporterii? un duel chivu vs. stalinskaia … mutu vs. alt tip de vodca .. era un meci simplu cu un rezultat evident .. si ii tot injurati pe jucatori .. buni rai .. altii nu sunt .. piturca .. ne-a calificat ultima oara fara infrangere si l-au dat afara … ce mai e de zis? hagi.. mare om? de il dati exemplu? MARE JUCATOR .. da .. iar in afara terenului nu stia sa lege o fraza .. isi scrantea limba la fiecare propozitie.. daca asta se drogheaza .. treaba lui.. mutule.. trage 3 linii dar da 2 goluri .. ca o sa iti aduca suporterii coca .. lobont .. mare talent.. pacat ca e prost si nu se duce la o echipa la care sa joace .. sa nu mai incalzeasca banca la fiorentina .. ca pana la urma asta conteaza.. zise piti .. cat un mesaj pt fotbal.. uitati-va la handbal .. nu sunt subiectiv .. hcm constanta isi dau viata pe teren.. si poate au salarii de o mie 2 de dolari .. nu ca voi .. milioane .. asta trebuie sa faceti si voi .. sa muriti pe teren..

SILE (38 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:29

ASHA E D-LE GEAMBASHU „VEDEELE” GEN:CHIVU,MUTU,CONTRA,LOBONT,CHIAR SHI VEDETA DE PITURCA ,NU VOR INTELEGE NICIODATA CE ASHTEPTA LUMEA DE LA EI, PT CA EI TRAIESC IN LUMEA LOR SHI SUNT INCAPABILI SA PRIVEASCA FENOMENUL FOTBAL SHI DIN PUNCTUL DE VEDERE AL SUPORTERILOR!EI AU O ATITUDINE IN FELUL IN CARE VB, SHI MAI ALES IN FELUL IN CARE JOACA PE TEREN ,CUM CA LOR LE ESTE PERMIS ORICE,LOR LI SE POATE IERTA ORICE,NUMAI LOR TREBUIE SA LE PASEZE CEILALTI JUCATORI ,NUMAI EI TREBUIE SA INSCRIE….EI SE CRED CEI MAI TARI,PT EI,CEILALTI COECHIPIERI SUNT DOAR NISHTE AJUTOARE , ALE LOR,ALE VEDETELOR………ATI VAZUT CUM „STRALUCESHTE” VAN PERSIE IN ECHIPA OLANDEI?SHI TOTUSHI EL SE DEDICA 100% echipei…………………

Aln (8 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:33

Bun articol,domnule Geambasu.Cat despre cei ce acuza suporterii STELEI pt.huiduielile catre Mutu,gresesc.Suporterii STELEI au fost intr-un numar foarte redus la acest meci,in semn de protest pt FRF-ul ce fura si condamna STEAUA nemeritat!Deci cautati-va vinovatii in alta parte.La noi nu sunt.Iar Mutu ar face bine sa mai paseze cand trebuie,ca de-aia se joaca meciul in 11 nu in 2.Si atunci cand a tras pe nas trebuia sa se gandeasca cati ani va plati tribut gestului sau si faptului ca a dezamagit si inselat o tara intreaga.Comparatia cu Hagi nu sta in picioare.Mutu n-a avut,nu are si nu va avea niciodata seriozitatea si responsabilitatea lui HAGI!

dragos (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:34

superb si corect
Doresc acest articol direct la Recursul etapei

Comentează