Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cristian Geambaşu vă întreabă ce părere aveţi despre declaraţiile cu iz separatist ale lui Paszkany?

Patronul clujean Arpad Paszkany a acuzat în termeni duri arbitrajul de la meciul cu FC Vaslui. Apoi a spus că fotbalul românesc ar trebui să se joace pe conferinţe, de Vest şi de Est. „În Vest s-ar cîştiga pe valoare, […]

duminică, 1 octombrie 2006, 5:14

Patronul clujean Arpad Paszkany a acuzat în termeni duri arbitrajul de la meciul cu FC Vaslui. Apoi a spus că fotbalul românesc ar trebui să se joace pe conferinţe, de Vest şi de Est. „În Vest s-ar cîştiga pe valoare, iar în Est s-ar bate între ei, cu manevre”, a adăugat patronul lui CFR.

Credeţi că graniţele fotbalului românesc se află între curăţenia de cleştar a ardelenilor şi mizeria regăţenilor? Că la Bucureşti se fac jocurile, iar dincolo de Carpaţi, se găseşte JOCUL? Vi se pare corectă teoria despre hegemonia Capitalei şi rolul de vasal al Provinciei? Nu cumva Arpad Paszkany, altfel un om care îşi dezvoltă afacerile şi dincolo de spaţiul imaculat al Transilvaniei, adică tocmai la Bucureşti, se foloseşte de un clişeu cu mare priză la publicul ardelean, tocmai pentru a scuza lipsa performanţei sportive? Nu cumva oamenii merituoşi şi ticăloşii sînt distribuiţi aleatoriu şi proporţional pe întreg cuprinsul patriei?

Comentarii (350)Adaugă comentariu

Carnatul Kosher (11 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:31

am urmarit postarile si cred ca e exact ceea ce vrea geambasul. inca o cearta cu spume la gura despre cine e mai tare Transilvania & Banat vs Regat. din vechile articole ale lui geambasu iti dai seama ca asta nu vrea nici decum sa facem un pod de flori peste munti 🙂 ci ii place mizeria si clocaiala asta de mahala. asa ca com’ geambasu plimba caii ca ne plictisesti cu indarjurea ta. si mai zambeste din cand in cand.
szervusz

robert73 (25 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:31

La Steaua, Oli isi arata limitele unui antrenor de locurile 3-4. Nu stie sa gestioneze presiunea, si situatiile de stress.
Dar, e baiat destept si va creste.

Attila (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:31

Citind citeva pareri enuntate de catre altii , m-am convins ca si eu am ceva de spus . Deci dvs. domnule Geambasu aveti perfecta dreptate , au un iz separatist , dar nu citeva cuvinte rostite de unul si de altul trebuie sa ne ingrijoreze ci motivele acestor anunturi . Daca cineva citeste aceste replici ar trebuii sa observe ca nu numai „UNGURII” si-au spus parerea pro Paskanyi , oare de ce ? Parerea mea este ca situatia se va agrava cu trecerea timpului , pentru ca ardelenii au alta mentalitate fata de cei din sud , si asta se vede cu ochiul liber , problema este ca voi „miticii” nu vedeti si nu invatati , ba mai mult vreti sa ne impuneti anumite regului preluate de la turci si greci si care momentan va caracterizeaza . Cit priveste problema lui Paskanyi , eu spun ca si clujean si suporter al lui CFR ca problema corectitudinii trebuia sa si-o puna atunci cind a pus stampila pe buletinul de vot pentru sefia FRF si LPF . Exist o vorba prin Adeal „Daca te bagi in tarite te maninca porcii” sau ” Cine se aseamana se aduna . Cu stima si respect pentru cei care sunt sau nu de acord cu mine.

„Clujean de etnie maghiara” (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:31

Stau si ma intreb… ce-ati face voi… daca s-ar federaliza Romania? Ce-ati face voi fara banii din Ardeal? Ati muri de foame! Ca nu sunteti in stare sa municti, numai sa faceti smecherii…

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:32

dlui Cristi Geambasu:
-intaratati oamenii cu astfel de mesaje, am senzatia ca ati inceput un concurs cu colegii dvs. de redactie pe tema: „care scrie cel mai incitant articol, care articol aduce cele mai multe comentarii”. Nu vedeti ca discutiile o iau razna! Sau poate asta doriti.

Stefan (6 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:37

Ma uit acum la meciul Poli Iasi cu Steaua si nu cred ca este un raspuns mai bun la intrebarea Dvs.

Nixus (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:38

Cine incurajeaza astfel de atitudini? GSP! I-auziti titluri din pagina de azi1 Duelul gigantilor la „Recursul etapei”. Steaua, Dinamo si Rapid se infrunta la Recursul etapei. Va aduceti aminte de Uefantastici? Cum se numesc site-urile capusa ale GSP. Stelisti.ro, Dinamovisti.ro si Rapidisti.ro. De ce nu exista Jiul.ro sau Poliiasi.ro. Pentru ca totul se invarte in jurul lor, al bucurestenilor sau, ma rog, asta e impresia lor. Spunea cineva de aici ca e o traditie de 40 de ani in ceea ce inseamna performanta echipelor bucurestene in campionat si international. Da e normal sa faci performanta cand desfiintezi (fizic) echipele din provincie si pe cele care raman le faci pepiniera echipelor din Bucuresti. Si aceasta stare dainuie si in ziua de azi. Numai ca asta se va intoarce impotriva impotriva „miticilor”. Si incepe sa se vada din ceea ce citesc aici. Si nu ma refer aici numai la fotbal. Razbate printre randurile scrise de domnul Geambasu ingamfarea tipica a bucuresteanului „superior”.

„Clujean de etnie maghiara” (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:38

Pentru RomaniaFootball… asta e tara in care traim… cum a zis tata Jean „astia-s boii cu astia trag”…

parmegiano (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:39

sa ne spuna domnul Paszkany de unde sunt corpodean, salomir, tiberiu lajos, savaniu, octavian streng, nenea nesu si altii ca ei… si in vest e si Bistrita nu?
vaaaaaaaaaai ce de oameni corecti. Corectitudine ardeleneasca!

PIZZY86 (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:41

mortii lui de jeg sa se duca in ungaria daca vrea conferinta de vest.si declaratia asta nu cred ca este intamplatoare in aceste momente cand se tot bate moneda pe autonomie. daca vreti macel nicio problema va dam de sariti in sus(ca miky-mouse)

Caritasu’ (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:41

…si smecheriile cu incalcarea embargoului benzinei in Yugoslavia, tot Bucurestenii le faceau, bai banatenilor?
…si Dacia Felix?
…si Caritasu’?
…si Funar?
Corectilor si muncitorilor ce sunteti!

Carnatul Kosher (11 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:41

geambasu zice: „putem invata impreuna lectia bunului gust” apoi tot el baga incitare:” ce parare aveti despre ce a zis paszkany?” si bineinteles ca e destul de destept sa prevada reactiile: ardelenii: miticii sunt niste gunoaie puturoase, regatenii: ardelenii sunt niste frustrati. e ca si cum tzatza tantza intreaba in mahala : ce parere aveti de gigi de care a zis ca ei sunt mai cinstiti?
halal bun simt.
geambasu lasa-neeeee. lasa-neeeee

CROCODILU’ (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:41

DEJA SE STIU PRIMELE 3 LOCURI IN LIGA 1:1.DINAMO-PE VALOARE AS ZICE,2.STEAUA,3.RAPID SI APOI….NUMAI CONTEAZA

„Clujean de etnie maghiara” (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:43

parmegiano… padure fara uscaturi nu exista… si nu a zis nimeni ca ardelenii sunt modele de urmat… dar nu e asa mare mizerie pe aici ca in Bucuresti… si la propriu si la figurat…

Un provincial (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:43

Separatisiti sunteti voi, bucurestenii, separati Romania in Capitala si Provincie! Recunoasteti ceeeva merite provinciei atata timp cat nu este contestata „superioritatea” capitalei. O atitudine aroganta care polarizeaza sociatatea romaneasca…. Nu ma refer aici la orase fara identitate din zone uitate de tara unde nu se intampla nimic si unde nici nu a ajuns revolutia ci la adevaratele metropole din Romania. Cand se avanseaza o idee care ar aduce stirbire ierarhiei Capitala>Provincie , ierarhie stabilita de bucuresteni, imediat lansati teorii despre conspiratii si separatisme. Asta nu arata decat slabiciunea si frica de concurenta a…miticilor. On Topic: Da ar fi o idee de luat in seama cu aceasta conferinta Est-Vest doar ca…din pacate la ora actuala nimeni nu poate emite pretentii la locuri europene decat cele 3 mari din capitala

Shawarma Halal (11 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:43

„si smecheriile cu incalcarea embargoului benzinei in Yugoslavia, tot Bucurestenii le faceau, bai banatenilor?”

DA! erau dirijate de SRI de la centru din bucuresti. esti cam pe langa petema asta.

Dan29 (33 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:47

Cea mai nedreptatita echipa din Romania a fost Sportul Studentesc. Din Bucuresti…

PIZZY86 (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:48

nu a castigat clujul de doua etape si gata au inceput sa-si arate adevarata fata cea de oameni frustrati,au luat-o pe urma timisoarei sa dea cu fruncea in buric la „mitici”

timisoreanu 78 (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:48

@jan tu ai si citit ce scrie pe pagina aia sau chiar nu stii ce scrie acolo? locul I zona buCUResti , ( din cauza centralizarii ) apoi urmeaza zona de vest , de ce oare ?

Caritasu’ (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:50

…O.K. Votati-l pe Zaher (sau Taher…) primar la timishuara!

zedman (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:50

Domnilor un lucru este foarte clar : provincia nu va mai chistiga campionatul 20 de ani deacum inainte . Si nu pentru ca nu ar fi valoare (sau bani ) ci pt. ca painea si cutitul sunt la bucuresti . Ideea celor de la cluj poate nu e foarte democratica dar cand ii vezi pe cei din bucuresti ca hienele la cadavru , ideea asta nu mai pare chiar asa de rea .

Attila (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:53

Pt Mario . Da , sa spunem ca ai dreptate , dar trebuie sa intelegi ca eu nu particulariez problema lui Becali sau a lui Paskanyi , eu enunt o stare de fapt existenta pe care nu o putem ignora . Problemele nu provin din fotbal , de asta sa fi sigur . Salut .

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:54

Poli Iasi- Steaua 1-1

timisoreanu 78 (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:56

bravo Iasu , sper sa nu ma intalnesc cu lajos ( exemplu de lichea stelista din vest ) prin Timisoara

criss25 (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:59

Eu zic ca pana cand „CEI TREI GIGANTI” din Bucuresti se considera superiori echipelor din restul tarii nu va fi curatenie in fotbalul asta amarat al nostru. Ei ar vrea un capmionat numai pentru ei, comisiile sa fie mai balnde cu ei si mai dure cu restu in functie de interes. Cat despre imaprtirea campionatului in est-vest nu are nici un rost. As vrea sa stiu cati jucatori nascuti in Bucuresti sunt la acesti granzi. Nu produc nimic la juniori, doar cumpara. Dar se va termina si cu asta…

„Clujean de etnie maghiara” (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:01

RUSINE JIJI !!! RUSINE PORCEA !!! RUSINE COPOS !!! SUNT STELIST DE MIC COPIL !!! DAR ASTA E ULTIMUL MECI LA CARE MA UIT IN ACEST SEZON DE LIGA I !!! MIZERIE !!! BLATURI !!! ARBITRII CUMPARATI !!! SMECHERII !!! TOATA ECHIPELE IS DE TOT KKTu`… INCEPAND CU CFR CARE A FACUT BLAT ANUL TRECUT CU RAPID SI TERMINAND CU TOTI ARIBITRII CUMPARATI SEZONUL ACESTA SI MECIURILE SUSPECTE ALE STELEI SI A LUI DINAMO !!! PACAT DE SUPORTERI CARE… VOR SA URMAREASCA UN CAMPIONAT CINSTIT… SUNT STELIST INFOCAT !!! DAR DACA NU STEAUA E CEA MAI BUNA ECHIPA DIN ROMANIA LA ORA ACTUALA NU VREAU CA SA IA CAMPIONATUL !!! SA-L IA CINE-I MAI BUN !!! DAR SA O FACA PE TEREN !!! GATA… ATATA AM AVUT DE ZIS… LA REVEDERE !!!

www.bistrita.sapte.ro (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:02

Asa e!!!! SUdul MAFIE , Nordul GLORie

Targu-Mures (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:03

Traiasca Ardealul! Fara regateni !!!

Paso (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:03

D-le Geambasu !!! Nu era mai simplu sa aruncati un chibrit intr-un butoi cu pulbere ??? Rezultatul era acelasi.Pacat insa ca nu stai cu butoiul in brate. Halal jurnalism.

Cu educatia, gradul de discernamint, si caracterul de care dai dovada NU AI CE CAUTA IN JURNALISTICA. RUSINE SI TIE SI ZIARULUI TAU !!!!!!!!
VOI VRETI SA INTRATI IN EUROPA ? RASISTI PRIMITIVI. EDUCATI-VA D-LOR JURNALISTI ca pentru Europa santeti inca prea neciopliti!!!!

o neoaie (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:05

Hotia stoiei a reusit azi doar pe jumatate!
Acum chiar imi doresc victoria cainilor deseara, cu toate ca sunt un antidinamovist convins!

paiazze (45 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:06

Daca se imparte campionatul in doua, nu se imparte si conducerea Ligii!! Asa ca ardelenii care spera la ceva spera degeaba. Oricum, asta e o timpenie. Ori vor fi echipe multe si proaste, ori putine si campionatul se termina intr-o luna. Va uitati toti in gura conducatorilor din fotbal, iar asta e o mare greseala! Nu ca vreau sa ma laud, dar parintii mei sunt din Moldova, eu sunt nascut in Bucuresti, iar cei mai buni prieteni ai mei sunt unguri din Miercurea Ciuc… Ce tot mincati rahat ca acolo e mai bine, iar dincolo nu? Poate ca ardealul e mai aproape de vest, iar asta se vede, sudul e mai aproape de turci, si asta se vede iar, iar moldovenii sunt mai aproape de rusi… Ghinion. Hai sa ne dam cu par pe piept pentru ca suntem din vest, est, nord sau sud… Sunteti jenanti!

Paso (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:08

Esti primul care ar trebui sa invete macar notiunile de baza ale „bunului gust”!

vasile (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:09

are dreptate Pascani ala
Eu stau in Bucuresti si nu mi se pare normal ce se intalampla, ca echipele de aici sa castige pe bada rulnata
ce muschii mei, in nici o tara din lume nu se intampla asa ceva
peste tot sunt poli de putere
e un semn de boala ce se intampla aici

Alex (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:11

Hai, ma….Lasati-o jos cu cei trei „giganti” care nu-i lasa pe altii sa joace. Voi cititi Gazzetta delo Sport ? Se vorbeste acolo de altcineva decat de Milan-Inter-Juve ? La toate televiziunile italiene ii apuca plansul pe aia cand pierde cate una din astea 3. La fel e si la englezi, cu Manchester, Chelsea si Arsenal, asa e peste tot. E normal sa fie asa, bogatii intotdeauna sunt favorizati: de presa, de arbitri…

Cristi (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:13

In primul rand sa nu mai aud ca „echipa din cj” o singura echipa esti cj si se numeste Univestitatea Cluj si in al doilea rand asta este modul de a jigni a lui Paskany un ungur frustat care a fost refuzat de U .

oms (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:13

BOZGORU’ asta spurcat (shi puteti sa ma banati definitiv pt asta) este o mare jigodie.
1. vrea sa-l lucreze pe Dorinel Munteanu
2. scarba asta nenorocita a facut campanie pt. mIRCEA sANDU
……………………………………………………………..
3. numa’ manevre de kkt shi declaratii belicoase am vazut la acest nemernic

MA PISH PE CURATENIA VOASTRA DE DUPA CARPATI. SEPARATI-VA FUTU-VA-N GURA ! VOI CU IANCU SHI CU POLITICIENII AIA SPURCATI DE LA CLUJ !

S-AR INTOARCE ANDREI SAGUNA SHI EFTIMIE MURGU IN MORMANT DAK I-AR AUZI P-ASTIA !

Ciprian (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:14

Pentru toti taranii : in Bucuresti se munceste, de aici vin banii pentru ca voi sa va innecati in alcool si sa va bateti femeile. Aici rata somajului e cea mai mica din tara, aici vin taranii sa munceasca cand au cazier pe afara. Complexatilor, noi muncim, voi nu stiti decat sa turuiti din gura la „capra noastra”. Cresteti si voi ca noi si dupa aia mai discutam. Cel mai bine va uitati la voi tarani infecti ce sunteti si puneti mana si munciti.

tanase (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:15

Pentru „ardeleanul” de dragos

ce bine ar fi fost sa fie capitala Romaniei la cluj…sa vezi atunci ce urat va vedeati si voi IGNORANTILOR!!!!

coco (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:15

sa se desparta, nu campionatu…. ci tara.aia de dincolo de carpati fac tara de ras, aia ii mizerie ce ii dincolo, ia mai lasati-ne voi in pace.

xdan (11 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:17

Miticule oblio aka cur murdar, te oftica ideea de separatism? Iar te bagi singur in seama? Ce vine bun din buCUResti ? Mizeriile cele mai mari de unde vin? Deciziile importante legate de nivelul nostru de trai de unde vin daca nu din pubela aia numita „capitala”

Alex – Republic VIOLA (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:18

Primul lucru greshit in articol este abordarea pe care acest autor necunoscut a dat-o! Acest titlu nu face decat sa incite totzi frustratzii sa se certe intre ei. In al doilea rand uita ca sunt deja doua serii EST + VEST in divizia a doua. In al treilea rand ar trebui sa se abtzina de la aceste comentarii care nu aduc decat vorbe goale pe bloguri.
Comentariul meu la intrebarea ta este urmatorul:
PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE. ASA CA, DACA ESTI MARE CUNOSCATOR AL MEANDRELOR CONCRETULUI DIN FOTBAL (autoru-le), FII TU PRIMUL CARE TAIE CAPU LA PESTE, iar daca nu, dute mai frate muuuuuuult.

oms (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:19

XDAN, pui de bozgor, capitala asta, jegoasa cum e, tine toata tara in spate cretinilor !

daniel (37 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:21

Ciprian Says:

October 1st, 2006 at 7:14 pm
Pentru toti taranii : in Bucuresti se munceste, de aici vin banii pentru ca voi sa va innecati in alcool si sa va bateti femeile. Aici rata somajului e cea mai mica din tara, aici vin taranii sa munceasca cand au cazier pe afara. Complexatilor, noi muncim, voi nu stiti decat sa turuiti din gura la “capra noastra”. Cresteti si voi ca noi si dupa aia mai discutam. Cel mai bine va uitati la voi tarani infecti ce sunteti si puneti mana si munciti.

Mi-e rusine de rusinea ta!!!!!

DANIEL-ARDEAL (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:23

SUNT ARDELEAN SI SUNT MINDRU DE ACEST LUCRU ,SUNT ROMAN SI SUNT SI MAI MINDRU DE ACEST LUCRU ,NU AM,ESTEC ISTORIA NEAMULUI CU ISTORIA FOTBALULUI.
BLATURI SE FAC SI IN BUCURESTI SI LA CLUJ SI LA VASLUI,NU POTI SPUNE CA NOI ARDELENII SUNTEM MAI CURATI PT CA AM FACUT DOAR DOUA TREI BLATURI,DACA LE-AM FACUT SUNTEM PATATI TOATA VIATA.
MULTI ANI BISTRITA A FOST CETATEA BLATURILOR SI ESTE SI BISTRITA UN ORAS DIN ARDEAL.
PATRONUL CLUJENILOR SA NU SE MAI PLINGA,SA-SI FACA ECHIPA IAR DACA ESTE OM DE ONOARE SPUNE INTREGII PRESE DIN ROMANIA CE A FOST CU RAPID IN CAMPIONATUL TRECUT IN MIRIFICUL ORAS DEJ CARE TOT DIN ARDEAL ESTE.
NU UITATI SUNTEM ROMANI ABIA APOI MOLDOVENI ,RAGATENI,OLTENI SI DE NOI DEPINDE CURTENIA CHIAR SI DIN FOTBAL.

„Clujean de etnie maghiara” (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:24

„coco”… cu ce va facem pe voi de ras ma? daca Transilvania ar fi fost provincie independenta am fi fost in UE de cel putin 2 ani… cine trage tara in jos? iti raspund… Oltenia! Moldova! si Bucuresti… adica restul Romaniei…

CROCODILU’ (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:25

UITATI-VA PESTE TOT IN EUROPA SI SPUNETI IN CATE TARI ATI VAZUT CA ECHIPELE DIN CAPITALA SA FIE IN FRUNTEA CLASAMENTULUI TOT TIMPUL SI CU ORICE PRET,VA ZIC EU, DOAR IN ROMANIA!DACA S-AR JUCA DOAR IN TEREN SUNT SIGUR CA AR CRESTE PERFORMANTELE CELOR CARE NE-AR REPREZENTA IN CUPELE EUROPENE,INDIFERENT CUM S-AR NUMI.

ursu1968 (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:25

da, eu cred ca ar fi buna separarea campionatului chiar daca pentru moment si-ar pierde din valoare, deoarece s-a ajuns in situatia ca multe echipe ardelenesti de traditie din fotbal sa-si piarda sponsorii si sa ramana in anonimatul diviziei b sau c din cauza „manevrelor” necurate ale regatului in cardasie cu unele cluburi din moldova. Poate ca a venit timpul ca cele mai tari meciuri din ardeal sa nu se mai limiteze doar la intalnirea dintre o echipa ardeleana si una din bucuresti.

Caritasu’ (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:26

…si pana la urma cum ramane? Puscariasul de meserie Marian Iancu ce este? banatean sau regatean, ca e nascut in Bucuresti.

paianjenulderanjat (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:27

Dle Geambasu, va stiu un om cu un mare talent in a spune lucrurilor pe nume, simplu dar la obiect; Asa cum ii sta bine unui editorialist. Cand spun simplu nu ma refer la vocabular, deoarece stiu ca sunteti posesorul unui vocabular bogat si a unei culturi pe masura. Sunt oarecum surprins ca nu ati scris prea multe legat de prestatiile arbitrilor de care beneficiaza steaua in acest sezon de toamna, cu mici exceptii. Dvs ce parere aveti despre meciul acesta Poli Iasi – Steaua? Eu unul am inceput sa ma satur, pe parcursul meciului .Sincer, datorita prestatiei arbitrului , ma incerca o senzatie de fatalitate la un moment dat, simteam ca meciul nu se poate incheia decat cu o noua victorie murdara a stelei, desi steaua nu juca nimic pe teren. Nu credeti ca a devenit sfidator acest circ facut de mihai stoica si conducerea stelei?? Eu zic ca oamenii cat de cat destupati la minte nu se pot lasa dusi de nas la infinit de acuze de genul „Suntem furati sistematic „etc in timp ce ei sunt avantajati de o maniera grosolana. In sprijinul afirmatiei mele stau exemplele din ultimele etape : penalty clar neacordat pt Arges in min 83 la scorul de 0-0, meciul cu Rapid iarasi neacordare clara de penalty la hentul lui Goian tot la 0-0 apoi arbitrul nu acordaal doilea galben pt Lovin, meciul cu Gloria la Bucuresti la scorul de 0-1 un penalty acordat absolut gratuit stelei si in fine meciul de la iasi unde arbitrul muta de doua ori infractiunea din careul stelei in afara suprafetei de pedeapsa si acorda cu mare lejeritate un penalty stelei sa nu spun gratuit. Multumesc si astept cu interes opinia dvs.

Ciprian (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 19:28

xdan, provincia e numai la stirile de la ora 5 de pe protv. acolo sunteti voi.crime, violuri, hotii. noi suntem stilati, furam milioane de euro daca e, nu ne ducem la parnaie pentru 2 paini. asta denota smecheria. noi va luam femeile cu 2 vorbe, voi violati. noi va cumparam, voi ramaneti frustrati. la munca infectilor!!!

Comentează