Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cristian Geambaşu vă întreabă ce părere aveţi despre declaraţiile cu iz separatist ale lui Paszkany?

Patronul clujean Arpad Paszkany a acuzat în termeni duri arbitrajul de la meciul cu FC Vaslui. Apoi a spus că fotbalul românesc ar trebui să se joace pe conferinţe, de Vest şi de Est. „În Vest s-ar cîştiga pe valoare, […]

duminică, 1 octombrie 2006, 5:14

Patronul clujean Arpad Paszkany a acuzat în termeni duri arbitrajul de la meciul cu FC Vaslui. Apoi a spus că fotbalul românesc ar trebui să se joace pe conferinţe, de Vest şi de Est. „În Vest s-ar cîştiga pe valoare, iar în Est s-ar bate între ei, cu manevre”, a adăugat patronul lui CFR.

Credeţi că graniţele fotbalului românesc se află între curăţenia de cleştar a ardelenilor şi mizeria regăţenilor? Că la Bucureşti se fac jocurile, iar dincolo de Carpaţi, se găseşte JOCUL? Vi se pare corectă teoria despre hegemonia Capitalei şi rolul de vasal al Provinciei? Nu cumva Arpad Paszkany, altfel un om care îşi dezvoltă afacerile şi dincolo de spaţiul imaculat al Transilvaniei, adică tocmai la Bucureşti, se foloseşte de un clişeu cu mare priză la publicul ardelean, tocmai pentru a scuza lipsa performanţei sportive? Nu cumva oamenii merituoşi şi ticăloşii sînt distribuiţi aleatoriu şi proporţional pe întreg cuprinsul patriei?

Comentarii (350)Adaugă comentariu

robert73 (25 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:59

Ma intreb ceva… cati ne-ardeleni sunt de acord cu ungurul fata de cati ardeleni nu sunt?
Eu zic ca toti ardelenii sunt de acord unguri sau nu, iar dintre noi, ne-ardelenii 50% ii dam dreptate.
Deci obiectiv vorbind are dreptate omul in ceea ce spune.
Va salut.
P.S. Pline de bun simt postarile celor din Ardeal, bravo lor.

dasguptas (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:59

este adevarat ca se vede urat bucurestiul de la cluj si liga lui mitica dar avem si noi aici miticii nostri si „arpi” este unul dintre ei. Nu cred ca este normal ca unul ca si el sa isi aroge merite pe care nu le are si daca ar trerbui sa facem doua conferinte cu siguranta el nu ar trebui sa fie in „conferinta corecta”

Nel (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:00

Conducatorul de la Cluj are dreptate.Imi este scarba de partea de sud a tarii,doar daca ma gandesc ca bugetul Bucurestiului era acum o vreme egal cu bugetul Ardealului.Sincer,noua celor din Ardeal nu trebuie sa ne spuna un ungur lucruri de genul asta.Noi,oamenii de rand resimtim nedrepatetea indreptata asupra Ardealului in toate domeniile.Personal,convingerile mele se indreapta catre un Ardeal independent.Daca este sa fac o paralela,as spune ca Ardealul este o mica Elvetie.Dl. Geambasu va invit in Ardeal sa vedeti o alta viata.IAr daca Bucurestiul si-ar lua „ghearele” de pe noi,progresul nostru ar mai mare si mai sanatos.
Respecte,va invitam in Ardeal.

marilyn_manson (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:00

CORECT. LA BUKURESTI SE FAC MANEWRELE , NU SPUN K IN ARDEAL NU SUNT DAR NU ATAT DE MULTE MAI ALES ATAT DE GRAVE

ionutzyankoo (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:02

Stimati ardeleni care va simtiti frustrati, nu va tine nimeni in Romania…granitele sunt deschise, lumea e mare asa ca drum bun…lasa-ti-ne pe noi in miticismul, moldovenismul si oltenismul nostru.

robert73 (25 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:02

Gabitza- Remarcabil comentariul tau. As ajuta, fara complex de superioritate, ca, din afara lucrurile se vad obiectiv.

Dorin Spoaller (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:02

Mah sharky , nu incepe … ddupa ce treci carpatii in Transilvania dispar casele facute din rahat de animale …. Cat tzine de unguri , mah tampitule , ungurii sunt vazuti ca nishte ingeri pe langa romani … probabil mentalitatea ta xenofoba nu prea ne ajuta , dar in viitor , ca sa te lauzi si tu k ai cei 7 ani de aksa , abtzine`te de la comentarii stupide … merci …

o neoaie (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:03

Dl. Geambasu, cred ca nu e indicat ca voi astia de la carpeta sa deschideti asemenea discutii! Ati uitat cine dadea apa la moara prostilor cu articole despre dorinta de autonomie a Banatului? Daca memoria nu v-a parasit , va dau doua nume: Adrian Georgescu si Cristian Geambasu!
Altfel, despre cfr-ul din anonimul cartier gruia, nu e nimic de zis: o echipa ce nu reprezinta Clujul, din ceea ce stiu de la cei de acolo, cu multa obraznicie in joc si in afara lui, sustinuta ocult de structurile ferefisto-lepefiste, cu un antrenor f bun, dar care dupa cateva etape de pauza „neprevazuta” in unele meciuri, nu mai e „zmeul” din primele etape!

Mircea (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:03

Domnul acesta Paszkany are perfecta dreptate. Echipele de la Bucuresti nu numai ca le fura pe cele din provincie ba se mai fura si intre ele folosindu-se de arbitrii slabi de inger si dornici de imbogatire. Dar la echipele bucurestene am maiputea adauga cel putin 2 echipe din provincie, Ceahlaul si Bistrita care in trecut au facut aranjamente. S-au lecuit oare ele de aceasta meteahna?
Cred ca o impartire pe conferinte (est, vest) ar fi benefica mai ales echipelor din vest care din cauza jocurilor murdare a echipelor din bucuresti nu pot ajunge sa se afirme in europa. Ar fi mai greu la inceput dar beneficiile vor fi mai mari pe urma.
Sigur o sa-mi sara multi in cap pentru cele zise aici, ca si in cazul in care as cere federalizarea Romaniei! Dar dupa ce va ajunge Becali presedinte in Romania in mod sigur voi avea multi fani (cel putin in Ardeal si Banat 🙂 )

Caritasu’ (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:03

Bai banatenilor si ardelenilor: nu v-au ajuns banii furati de Stoica la Caritas… corectilor ce sunteti! Acuma jucati fotbal pe banii furati de Marian Iancu… Mai bine ar da banii sinistratilor din banat decat sa faca Tatulici miloaga nationala la televizor… corectilor!

BigDog (94 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:03

Prieteni bozgori: o luati pe cele 2-3 drumuri spre vest si o tineti tot inainte… si gata, problema e rezolvata…

din pacate nu vad nici peste Carpati drumuri ca lumea, orase dezvoltate.. nimic.. asha ca gura!!!

valea (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:03

Cluj, Timisoara, Oradea, Arad, Hunedoara, Satu Mare, Baia Mare
Orase cu un bun simt si o cultura care nici macar nu suporta comparatia cu tigania si balcanismul care domnesc plaiurile dambovitene.
Da, este corecta aprecierea domnului Paszkany.

Robygiulesti (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:04

Cristi..tot ce pot sa zic…ca fan al unei echipe din Bucuresti…este ca in ardeal se joaca fotbal mult mai frumos si mai curat…si daca ar fi sa se-mparta pe 2 conferinte ca in NBA..atunci in conferinta Vest ar fi spectacolul,iar in conferinta Est ar fi meciuri recomandata pariorilor…

ANdRei™ (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:04

Diferenta a fost, este si va ramane imensa intre Transilvania si celelalte zone ale tarii… din toate punctele de vedere!

Radu (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:04

1) Nu este prima parere de acest gen. Sa nu uitam ca si Poli Timisoara a apelat la o astfel de retorica (nu cu iz separatist) privitoare la corectitudine.
2) Referitor la Cluj, la primele probleme aparute (echipa este totusi pe o panta descendenta) se spune ca arbitrii defavorizeaza echipa.
3) As avea totusi o intrebare: estul este clar, vestul tot asa, problema e ce facem cu sudul
4) M-as bucura sa cereti parerea si domnului Jackie Ionescu de la Timisoara

papanas (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:05

are omul dreptate….prea multe sfori se trag in bucuresti….acolo e adevarata mafie
sa vedeti acuma la dinamo rapid……arbitri unguri.,..pai asta e cea mai amre prostie..o sa traga clar cu dinamo…pe filiera borcea ..prieten bun cu vizer…patron la liberty si sopron…dar sa vedem meciul mai bine:))

Steaua Bucuresti (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:06

Raman surprins de faptul ca o parere a unui oarecare de la Cluj se transforma intr-un razboi intre etnii. Bucuresti este o capitala , motiv pentru care aici se intampla majoritatea lucrurilor frumoase , dar si inevitabil centrul prostitutiei si al mafiei. Probabil daca orasul Cluj ar fi fost cu adevarat un oras mare (metropola) , atunci ar fi fost la fel de hulit.
In legatura cu etnia … mai baieti , nu conteaza ca esti ungur sau roman , important este sa ne purtam frumos unii cu altii , ca doar nu vine Ungaria peste noi.

nu conteaza (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:06

SA AUZIM VORBIND OAMENI DE FOTBAL(CARE AU FACUT FOTBAL NU CARE L-AU CUMPARAT) VORBIND DESPRE ASTA…NU PATRONI DE CLUB, CARE SUNT mici SUPORTERI LA RANDUL LOR.DE TZARANI SUNTEM SATUI, FIECARE STIE MAI MULT SAU MAI PUTIN DE CE FACE ASTFEL DE AFIRMATII, PANA UNA ALTA PUTETI SA VA DATI PESTE CAP ROMANIA ESTE O TARA MARE, SI CAT SE POATE DE INTREAGA…VISURI DE PREAMARIRE SI AUTONOMIE AU TOTI DAR …..ALTA DATA.SANATATE.
RESPECTUL MEU SI AL TUTUROR PT DORINEL, NU EXISTA ALTUL CA EL, DAR MURESAN SI PASZKANY SUNT ZEROURI BARATE………….

fan78 (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:06

Hai sa fim seriosi, declaratia lui este adevarata in cea ce priveste faptul ca jocurile se fac in buCUResti, dar provincia nu castiga pentru ca ii pun ceilalti bete-n roate. Cele trei cluburi mari si tari (vedeti vorbim de trei cluburi nu de regateni sau de bucuresti sau mai stu eu ce) au cea mai buna organizare din forbalul romanesc, au bazele sportive cele mai bune, au sprijil financiar neconditionat si de ce sa nu recunoastem si suporteri (eu le spun simpatizanti) peste tot. DE AIA CASTIGA! Citi suporteri are CFR-ul in bucuresti si cati au cele trei in Cluj????? Conferinta de vest ar avea in final o valoare ca cea din campionatul San Marino …. (adica vom avea o Liga a II-a ce se bate cu liga I – acum cativa ani cand nu erau echipe din ardeal in divizia A tot asta era motivul, cel de azi???) Jucatorii de valoare din Ardeal tot in bucuresti vor dori sa joace.
Concluzia e ca fenomenul pe care patronul lui CFR il prezinta se regaseste peste tot in lume (italia, spania, ucraina ….). EU M-AM SATURAT DE ROMANI, NU DE ROMANIA!!!!!!!!!!!!!!

mihai -iasi (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:07

Sunt unii care au postat aici si care nu merita sa se numeasca romani,in special aia care au complexe de superioritate fata de bucuresteni si moldoveni.O fi adevarat ca Gheorghiu Dej e din Moldova,dar Eminescu,Iorga,Porumbescu si multi altii de unde sunt?
Si poate ca si Moldova dupa sute de ani de administratie ungara sau austriaca si nu turceasca fanariota etc ar fi aratat altfel.
Puneti mana pe carte baieti si ciocu mic daca nu stiti

Ady B. (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:07

Bai „geambasule”! Tu ai mai avut cel putin o data problema asta in „editorialele” tale. Inainte te legai de Poli Timisoara, acum vad ca ai trecut la CFR Cluj. Prima data te-ai ofticat din senin, acum macar ai avut un motiv micut.
Parerea mea e ca are mare dreptate Arpad asta… cel putin legat de mizeria de la mitici.
Ai si tu dreaptate cu distributia aleatorie a oamenilor ticalosi. Din pacate pentru tine, proportia nu e aceeasi peste tot. De asta cele mai multe lichele sunt in bucale.
Si, ca sa ma leg de numai fotbal, ai face bine sa vezi de unde provin majoritatea celor care decid in fotbalul nostru (cei de la LPF si FRF). S-ar putea sa ai o surpriza.

sep (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:07

bucurestiul e marul stricat pentru ca aici e liga, frf si alte tentative de organizatii care papa bani. daca s-ar muta la cluj, timisoara, craiova tot la fel ar fi. atunci i-am blama pe clujeni. nu stiu ce pretentii mai au unii de la nenorocita asta de „liga I”, atata timp cat jiji recunoaste la tv ca a platit un arbitru si nu se intampla nimic. eu l-as sfatui pe domnul de la cluj sa-si vada de infrangeri!

„Clujean de etnie maghiara” (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:08

Pentru toti miticii… venit voi aici, in Cluj-Napoca, convietuiti cu noi o perioada de timp sa vedeti cum e sa fii mai aproape de vest si de Uniunea Europeana. Poate invatati sa vorbiti corect romaneste… „aia care este”… si va mai scade orgoliul… habar nu aveti in ce mizerie traiti… si ce urat se vede de aici Bucurestiul! Nu vedeti pentru ca traiti in ea si v-a acoperit pana peste cap… Si ca o ultima observatie… am intalnit multi oameni care au copilarit in sud… si cand au trecut pe aici au fost uimiti… oare de ce?… Va multumesc…

Alexandru (8 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:08

ce mai se ataca ardelenii….hotii, hotii…dar anul trecut cand ati dat meciul Rapidului, nu mai erau bucurestenii hoti? Ati uitat de acel meci rusinos? Aveti mandrie numai cand e buzunarul plin nu?

Hanns (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:09

ARE DREPTATE ARDELEANUL; SI CEL CE A SCRIS DESPRE EURO REGIUNI.VOI MITICIILOR NU AR TREBUI SA AVETI ECHIPE IN LIGA 1 DECIT PE RAPID; SPORTUL; SI NATIONAL. RESTUL SUNT ECHIPE IMPUSE.IAR DUMNEATA DOMNULE GIAMBASUL SI DOMNULE IOANITOAIA NU ARE ROST SA NE MAI INCARCATI POSTUL DE TELEVIZIUNE ANTENA; CU PROSTIILE PROPAGANDISTICE; SA FACETI BANI PE ZIARUL GAZETA SPORTULUI; CA ATI FACUT DIN EA GAZETA MINCIUNI SI RUSINII. DATI GEZARULUI CE ESTE AL LUI IAR VOI LUATI CE ESTE SUB BURTA CALULUI..

Johnny (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:10

Ba vo fraierit unguru’ ala de pas… nici nu shtiu cum il cheama sa va certatzi intre voi. In primul rand campionatul Rom aniei e pe locul 1 in Europa in ultimii 2 ani, de aceea eu nu ash vrea sa fim la nivelul Cehiei(14) Sloveniei(28), ci ash vrea ca comunishtii imputzitzi de la conducerea federatziei sa plece sa ne lase sa dominam europa ani buni si sa nu mai distruga tot ce se face bun in fotbalul romanesc.
Aici nu e vb de unguri, ardeleni, moldoveni sau munteni, ci e vb de oameni cinstitzi si oameni de 2 lei care au pus la pamant fotbalul romanesc, iar acum cand datorita unor oameni ca gigi becali,copos si altzii care au investit ishi asuma laurii shi cred ca pot sa stea pe scaune pe vecie.
JOS COMUNISHTII DIN FRF SI LPF!!!!

HAI ROMANIA (Ardeal, Moldova, Banat, Muntenia si Dobrogea impreuna suntem si vom fi mai puternici)

bogdani (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:11

Sigur, niciodata nu suntem noi de vina pentru frustrarile noastre, totdeauna sunt altii vinovati.

1. marile tzepe banca dacia felix si caritas s-au dat la cluj, nu la bucuresti;
2. foarte, foarte multi din acei „mitici” corupti de care vorbiti, sunt nascuti si crescuti in transilvania, dupa care s-au mutat dupa ciolan la bucuresti;
3. manelele rasuna la fel de clar si in transilvania, si in muntenia si in moldova;
4. nu bucurestiul a fost vopsit tricolor, ci clujul;
5. ati urmarit tzepele de care se vorbeste in massmedia, date de primarul capitalei culturii 2007, Sibiu? Sau voi cititi numai ziarele locale, arendate la diverse partide politice?

Cum va explicati arbitrajul de la ceahlaul – poli, in care mandretzea de echipa timisoreana a fost impinsa de la spate de arbitrii? O fi tot vorba de vreun plan secret al unor fortze „mitice” care vor raul transilvanenilor?

Pe cuvant, va comportati (voi, cei din ardeal) 100% romaneste 🙂 Cum nu merge ceva, gata… aia din bucuresti sunt de vina 🙂 In orice caz nu voi sunteti de vina… frumosi, destepti si devreme acasa.

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:11

Problema nu e chiar complicata:
1. Arpad Paszkany a criticat in primul rand arbitrajul, care se pare ca nu a fost tocmai in regula (vom vedea la emisiunile de sport diseara)
2. A mai adaugat saracu la suparare ceva legat de conferinte, idee in care nici dansul nu crede. Pana la urma nu asta e problema arbitrajului (contraexemplu: Timisoara, echipa din vest, a fost favorizata in meciul de la Piatra Neamt). Problema este ca arbitrii gresesc destul de grav, nu conteaza daca la comanda sau incompetenta.
Banuiesc ca spiritele se vor inflama pe blog in legatura cu aceste declaratii si totul va devia catre chestii aiurea, fara legatura cu fotbalul.
Ma rog, asta e presa sportiva online, trebuie sa incite ca sa mentina audienta ridicata.

Carlos (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:11

Suna foarte frumos ideile acestea in contextul primirii Romaniei in Comunitatea Europeana. Mie, ca cetatean roman, asa cum presupun ca sunt toti cei care comenteaza acest articol, inclusiv domnul Paszkany, mi s-ar parea mai normal ca, daca exista atata nemultumire in legatura cu presupusele practici ale formatiilor „din est”, sa incerc sa fac ceva ca aceste practici sa inceteze. Nu spun ca este ceva usor, vezi ce s-a intamplat in Italia, dar ideea ca in Romania sa apara, de ce nu, vreo cateva Ligi I este dea dreptul hazoasa. Am spus cateva pentru ca s-ar putea ca si cei din „nord” sa fie nemultumiti de ceilalti si sa nu agreeze neaparat celelalte doua Ligi. Si chiar asa domnule Paszkany chiar v-ar place sa fiti cel mai bun dintre cativa fara sa dati piept cu niste echipe intr-adevar puternice. Oricum nici asa nu ar fi o garantie ca ati iesi pe primul loc.
Intr-adevar unele arbitraje au fost mizerabile. Cereti arbitri straini sau faceti altceva, nu este treaba mea sa va spun ce, pentru ca nu sunt platit pentru asa ceva, dar nu mai veniti cu astfel de idei spuse in gluma, pe care unii chiar le iau in serios.
V-as ruga sa reflectati la o chestiune. In timp ce multe echipe se tot plang de arbitraje nefavorabile, Otelul Galati a ajuns pe locul 2 in clasament (temporar) fara sa faca atata galagie. Nu am auzit pana acum ca cineva sa spuna ca Otelul (echipa din est!) sa fi castigat meciurile cu ajutorul arbitrilor. In rest,
Cer senin si minte limpede!

Carnatul Kosher (11 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:12

Bineinteles ca „oamenii merituoşi şi ticăloşii sînt distribuiţi aleatoriu şi proporţional pe întreg cuprinsul patriei” ca sa citez pe Marele Autor. Dar oricine care lucreaza in teoria probabilitatilor iti va spune ca nu e necesar ca distributia sa fie uniforma. Adica se poate sa fie un procent mai mare de oameni merituosi intr-o parte decat in cealalta. Aleatoriu :))
Dar nu asta e problema: domnu Geambasu are o problema. De fiecare data cand cineva din ‘provincie’ mentioneaza cuvintele ‘capitala’, ‘provincie’. ‘ardeal’ dom’ Geambasu are o reactie pavloviana: emite automat cuvantul ‘separatism’ precum un prm-ist face hau hau. De fiecare data cand vin critici la adresa capitalei de la Cluj sau Timisoara dom’ Geambasu acuza de frustrari provinciale si de separatism. Sunt curios daca ma cenzurati cum aveti voi obiceiul.

vali (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:12

Stimati blogeri, cu parere de rau va anunt ca aceste „articole” sunt scrise doar ca sa aiba gsp trafic si ca sa poata pune preturi mari la bannere. Articolul e de toata jena si nu o sa ma obosesc sa raspund mai mult decat sa spun ca sunt ardelean, mandru de ceea ce sunt si ca ar trebui sa invete si altii de la noi cum suntem. Asta se poate face intrand in contact cu ei, nu izolandu-ne de restul. Dar totusi, trasaturile rele se deprind mai greu decat smenul.

HoriaH (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:13

Hopa, s-a aprins energia in ardeleni. Bah, lasati-o moale, ca se rupe ceva in voi. Voi nu sinteti obisnuiti cu viteza. Din cauza aceasta nici nu prea ati dat jucatori buni la fotbal acestei tari. De-a lungul anilor echipele care au dat cei mai buni jucatori pentru echipa nationala au fost (de la vest la est): Craiova, Pitesti, Dinamo, Steaua, Rapid si Constanta. Restul sinteti nesemnificativi.

Jan (22 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:13

Deci ptr. desteptii care o tin langa ca „Ardealul munceste ptr. restul tarii”:
http://www.administratie.ro/articolenou.php?articol_id=9309

Asta poate-i face sa amuteasca 🙂 Si o sa mai caut statistici. Dupa ce ca e stiut de orice student de anul I la ASE ca va tine Bucurestiul in spate…mai faceti si gura.

robert73 (25 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:13

mihai -iasi — nu te supara, e vorba doar despre Bucuresti, si de cei din sud, daca nu ai locuit acolo nu ai de ce sa zici.
Am fost de acord cu ideea lui Simirad si Partidul Moldovenilor. Comunistii au facut toate marile investitii in sud fara motive economice solide: Automobile pitesti, Electroputere Craiova, Aluminiu Slatina si miile de fabrici din buc.
Ei s-au autofavorizat, ardelenii au platit impozitele ca prostii iar Moldova au saracit-o.
Asa ca huuuuuuuo, e doar pt sudisti, de fapt pt ce-au facut pana acum.

„U” (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:17

Stie domnul Paskany cum il puneape Iuliu Muresan anul trecut sa plateasca arbitrii la meciurile Universitatii sau pe contracandidatele Universitatii numai ca sa nu promovam pt ca caonducerea clubului „din deal” stie ca daca promoveaza „U” nu vor mai avea pe stadion nici un sfert din oamenii care merg acum la ei la meciuri. anul trecut in retur in deplasarea de la Unirea Alba Iulia „U” a pierdut cu 1-0 iar meciul a fost arbitrat de arbitrul Savaniu care a anulat pe nedrept 2 goluri Universitatii. Un egal era suficient si „U” prindea locul de baraj pentru divizia A. Cate echipe s-au aparat cu toata echipa, rezerve antrenor si tot stufful tehnic in poarta, platite „pe la spata” de cFR ca sa nu promoveze „U”. Stiu sefii cFR-ului cum stau treburile cu aceste manevre si tot ei sunt aceia care acuza manevrele??? sa le fie rusine, oricum anul acesta PROMOVEAZA „U” si o sa se vada atunci cine este Clujul!!!!

NUMAI „UUUUU”

o neoaie (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:17

Ma, eu ma duc sa beau un „vin de regiune superior” (remember, gazeta?) in fata TV-ului, sperand din tot sufletul ca stoia sa piarda in Iasi dupa 28 de ani! Urarea vine de la un timisorean.

CFR (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:19

Alexandru Says:

October 1st, 2006 at 5:24 pm
Sincer nu dau 2 bani pe ce zice Paszkany….sa se ocupe mai bine de afaceri ca la fotbal, pana acum, nu a aratat nimic. In locul lui i-as pupa picioarele lui Dorinel ca daca nu era el Clujul facea halta in Liga II-a. Cat despre prostia cu Vest, Est…ar trebui sa se duca prin Ungaria poate ii place forbalul de acolo…si daca tot se duce poate si ramane!
…………..cine crezi ca la adus pe Dorinel la Cluj ? la buCUResti se fac manevre cat CHINA !!!! nici nu are rost sa se vorbeasca pe tema asta

azet (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:20

ce ii fura arbitrii p steaua,incredibil. 2 faulturi chiar d p linie cand faultul a fost in careu.

robert73 (25 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:21

Jan- esti praf.
Pai cate impozite sunt platite din banii zecilor de mii de jandarmi platiti pentru a pazi sutele de mii de hoti din bucuresti?
Dar ministerele noastre mafiote?
Toate sediile(ambasade, reprezentante) sunt in buc, de aia se platesc mai multe impozite, insa asta nu e meritul Bucurestiului.
E din cauza prostiei noastre ca va suportam acest sistem centralizat mafiot.
Sper sa treci cu bine anul.

Constitutia Romaniei (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:22

Paszkany sa-mi mute echipa sa joace mai la vest de granita de vest daca vrea sa castige campionatul. Acolo il castiga fara probleme, de ce sa se bata aici cu echipe care joaca in Liga Campionilor sau grupele Cupei Uefa?

Doua conferinte ar insemna concurenta scazuta, ceea ce ar duce la calitate scazuta. Sa fie sanatos si multumit Paszkany cu ce are, iar daca vrea mai mult, sa bage mai mult. Vrea sa aiba echipa de Champions League? Sa ia exemplul lui Gigi.

Dragos (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:22

Interesant e ca tipul spune toate aberatiile astea dupa o etapa in care Timosoara a batut pe Ceahlaul ajutata generos de arbitri.

Nu ar trebui uitat ca boala fotbalului romanesc, Cooperativa, a venit din Ardeal. Gloria a inceput prin a strica seria ardeleana a diviziei B, pentru ca apoi sa strice cam tot fotbalul de la noi. Si oamenii care sunt azi la putere in fotbal, Sandu si Dragomir, cei care trag sforile pentru echipele din Bucuresti, au fost alesi tot cu aportul decisiv al cluburilor ardelene. Ardealul a mai dat si unii dintre cei mai mari hoti din arbitraj (ex: Corpodean).

Paszkany face exact ce ar fi facut si unul ca Pinalti sau Becali: da vina pe altii pentru problemele echipei lui. Si tocmai prin asta demonstreaza ca nu e cu nimic mai bun decat cei pe care ii acuza.

Cat despre vechiul mit cu superioritatea Ardealului fata de restul tarii, nu este decat o alta mare tampenie. Poate ardelenii ar face bine sa se mai plimbe putin si prin tara, sa vada exact cum sta treaba. Eu ma plimb tot timpul, cam prin toate zonele tarii. E cam la fel peste tot, la orase se traieste mai bine iar la tara mult mai prost. Singura zona ramasa putin in urma este Moldova, si cred ca restul tarii ar trebui sa ii ajute sa-si revina in loc sa-i injure. Nu cred ca francezii, de exemplu, isis pun problema sa renunte la zonele mai sarace ale tarii lor ca sa o duca restul mai bine. Chestia asta numai niste tampiti de pe la noi o pot spune si prin asta demonstreaza ca nu au de fapt o mentalitate diferita de restul romanilor, ci exact aceeasi.

Gabitza (9 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:22

tovaru`Jan, imi vi domne`cu statistici recente si nu tine tovarasu.
Pai dupa ce furi un milion, daca esti smeker de cartier, faci prin invastitii „curate”, cam 50 milione intr-o Romanie dupa Revolutie.
Pai fratele meu, tovarasu`din URSS, ala Abramowits sau cum il cheama, face acuma in fiecare an 1 miliard in plus. Vrei sa ne spui nou ca astia e tari „menajeri”. Primul milion e greu de furat, alealalte curg girla, sa sti de la mine. Si normal ca se produce acum in Bucuresti dupa ce ati jumulit o tara intreaga timp de 16 ani.
Hai pa si te pup!

Jan (22 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:24

Eu vorbeam de PIB, de valoare creata, nu de bugete locale(create prin impozite). Mai pe intelesul mintii tale simple, e vorba de cine MUNCESTE mai mult, da ? Adica de bucuresteni.

azet (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:24

ba voi sunteti nebuni? se uita cineva la ce se intampla la steaua?

a (76 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:26

Nu cumva esti tu cam idiot ?
A ?

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:26

In aceasta etapa s-a gresit in 2 meciuri in care erau angrenate echipe care lupta pentru cupele europene. Ca a fost intentionat sau doar greseala omeneasca e mai putin important.
Problema este cat vom mai asista la asemenea arbitraje? De ce Mitica de la liga a „recomandat” doar folosirea arbitrilor straini? Pana la urma pentru microbisti este mai important sa vada fotbal de calitate, meciuri neviciate de erori de arbitraj.
Oare ce echipa isi doreste sa castige campionatul prin asemenea metode? Veti raspunde ca toti conducatorii isi doresc asta, indiferent de metode. Si noi suporterii ce legatura avem cu asta? Noi dorim spectacol si atat.

azet (16 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:27

asta in nici un caz. pe cuvant.

Attila (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:29

Citind citeva pareri enuntate de catre altii m-am convins ca si eu am ceva de spus . Deci dvs. domnule Geambasu aveti perfecta dreptate , au un iz separatist , dar nu citeva cuvinte rostite de unul si de altul trebuie sa ne ingrijoreze ci motivele acestor anunturi . Daca cineva citeste aceste aceste replici ar trebuii sa observe ca nu numai „UNGURII” si-au spus parerea pro Paskanyi , oare de ce ? Parerea mea este ca situatia se va agrava cu trecerea timpului pentru ca ardelenii au alta mentalitate fata de cei din sud , si asta se vede cu ochiul liber , problema este ca voi „miticii” nu vedeti si nu invatati , ba mai mult vreti sa ne impuneti anumite regului preluate e la turci si greci si care momentan va caracterizeaza . Cit priveste problema lui Paskanyi eu va spun ca si clujean si suporter al lui CFR ca problema corectitudinii trebuia sa si-o puna atunci cind a pus stampila pe buletinul de vot pentru sefia FRF si LPF . Exist o vorba prin Adeal „Daca te bagi in tarite te maninca porcii” sau ” Cine se aseamana se aduna . Cu stima si respect pentru cei care sunt sau nu de acord cu mine.

Ciorapel (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:30

Io sustin ideea descentralizarii pe mai multe domenii, inlusiv si in domeniuil sportiv…. Tot ce e la sud si este de Carpati are iz de „balcanism”….

bogdan (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 18:30

Faza cu Bucurestiul care e capitala raului si care mananca banii truditorilor din Ardeal este de doi bani…Probabil ca daca am fi avut capitala la Iasi (asa cum a si fost), la fel s-ar fi spus despre ieseni. Deocamdata, ce pot sa observ este ca sunt foarte multi frustrati in partea de vest si prea putini oameni cu capul pe umeri. Tema asta cu ardelenii care sunt albi cu totii si sudisti care sunt negri este o discrimare aproape nazista.
Am o noutate pentru voi: nu exista bucuresteni. Mai bine zis, nu mai exista. In Bucuresti traiesc peste doua milioane si jumatate de oameni din toata tara. Vin la studii, vin pentru ca au rude aici, vin pentru o cariera si foarte multi raman. Asa ca avem o colectie de ardeleni, olteni, moldoveni, dobrogeni, banateni si asa mai departe.
Problema este ca voi confundati unele personaje sinistre(prezente pe tot cuprinsul tarii) cu oamenii din Bucuresti. Iar cei mai multi dintre ei muncesc de le sar ochii pentru un salariu, in conditii de stres maxim. Si nu merita sa fie jigniti de niste ignoranti extremisti.

Revenind la fotbal, nu cred ca Bucurestiul este de vina ca are trei echipe bune. Oameni cu bani exista si in Ardeal. Nu ii opreste nimeni sa construiasca echipe de valoare.
Dar oare ce se intampla cu Timisoara care in ultimul timp a investit atatea milioane in club? Inteleg…conspiratorii de la Bucuresti au tras sforile astfel incat echipa, indiferent de componenta si antrenor sa joace slab. Wake up!

Eu sunt bucurestean. Si asa cum e orasul asta, cu populatii de tot felul, aglomerat, destul de poluat si mult prea vanzolit este orasul in care m-am nascut. Nu eu am ales. Asta nu ma face insa sa ii privesc pe ardeleni sau moldoveni ca pe niste sub-specii, deoarece nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat noi. Sunt romani care traiesc in alta parte…

PS: Pt dragos: habar nu ai cum se vad prostii, de oriunde te-ai uita. Chiar si din Ontario.

Comentează