Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cristian Geambaşu vă întreabă ce părere aveţi despre declaraţiile cu iz separatist ale lui Paszkany?

Patronul clujean Arpad Paszkany a acuzat în termeni duri arbitrajul de la meciul cu FC Vaslui. Apoi a spus că fotbalul românesc ar trebui să se joace pe conferinţe, de Vest şi de Est. „În Vest s-ar cîştiga pe valoare, […]

duminică, 1 octombrie 2006, 5:14

Patronul clujean Arpad Paszkany a acuzat în termeni duri arbitrajul de la meciul cu FC Vaslui. Apoi a spus că fotbalul românesc ar trebui să se joace pe conferinţe, de Vest şi de Est. „În Vest s-ar cîştiga pe valoare, iar în Est s-ar bate între ei, cu manevre”, a adăugat patronul lui CFR.

Credeţi că graniţele fotbalului românesc se află între curăţenia de cleştar a ardelenilor şi mizeria regăţenilor? Că la Bucureşti se fac jocurile, iar dincolo de Carpaţi, se găseşte JOCUL? Vi se pare corectă teoria despre hegemonia Capitalei şi rolul de vasal al Provinciei? Nu cumva Arpad Paszkany, altfel un om care îşi dezvoltă afacerile şi dincolo de spaţiul imaculat al Transilvaniei, adică tocmai la Bucureşti, se foloseşte de un clişeu cu mare priză la publicul ardelean, tocmai pentru a scuza lipsa performanţei sportive? Nu cumva oamenii merituoşi şi ticăloşii sînt distribuiţi aleatoriu şi proporţional pe întreg cuprinsul patriei?

Comentarii (350)Adaugă comentariu

Alex (13 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:20

Oamenii ticalosi se regasesc in toata lumea asa ca degeaba crede el ca daca s-ar imparti campionatul in est si vest, ceva s-ar schimba. probabil valoarea ambelor campionate ar scadea dramatic.

dan (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:21

perfect adevarate declaratiile, la bucuresti se fac manevrele cu cine trebuie sa castige

geanbash&tolontan&buzarin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:22

pana in momentul in care se va petrece o descentralizare REALA in Romania este corecta observatia ungurului; sustin categoric ideea cu cele doua ‘conferintze’!

Alexandru (8 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:24

Sincer nu dau 2 bani pe ce zice Paszkany….sa se ocupe mai bine de afaceri ca la fotbal, pana acum, nu a aratat nimic. In locul lui i-as pupa picioarele lui Dorinel ca daca nu era el Clujul facea halta in Liga II-a. Cat despre prostia cu Vest, Est…ar trebui sa se duca prin Ungaria poate ii place forbalul de acolo…si daca tot se duce poate si ramane!

timisoreanu 78 (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:24

sa dea domnu’ ca de mult asteptam asta , sa ramaneti voi cu mitica si mirciulica si sa va balacariti in mizeria capitalei voastre unde si ceilalti trebuie sa vina dupa aprobari ca pe vremea lui ceasca , dar vin ele Euroregiunile si tare imi e ca sunteti mancati

Constantin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:25

sa nu uitam ca pana cu ceva timp in urma ardealul juca ” la malai” in curtea scolii.

phlorin (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:28

pai tot voi ziaristii ii incurajati sa se poarte asa.cind a spus Becali ce a spus despre acel arbitru ungur,a-ti sarit in sus:DISCRIMINARE,XENOFOBIE,etc.
iata ca aveti ce meritati.
parerea mea totusi e sa fie lasati sa joace ei acolo si noi aici,sigur vor cistiga mereu pentru ca vor fi doar ei.singuri.
eu nu stiu,dar asta nu e tot discriminare?asta e daca le dam `nas`.
rusine noua!rusine voua!
totusi,poate-si muta echipa mai la vest,sa nu mai auzim de ei.

Dragos (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:28

Habar nu aveti ce urit se vede Bucurestiul de la Cluj. Bucurestiul si tot ce tine de el, inclusiv nenorocita noastra de Liga.

eugen udrea (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:28

niciodata nu va fi greu sa ne dam cu parerea. dar schimbarea trebuie sa vina de la toata lumea. toti cei implicati sa faca eforturi pentru indreptarea celuilalt. asa sa spunem care cum avem un microfon in fata si o camera de la tv, ca e o tara jegoasa ca si fotbalul, si ca noi suntem aia nepatatii si vai ce mizerabili sunt aia. hai sa fim seriosi si nu mai dam atentie chiar la toate fazele de genul asta. cand a fost meciul cu bulgaria spuneati de cadrilater. sunt unele lucruri care chiar nu ar trebuie amestecate ca unii au in creier niste reminiscente mai sovine si nu ar fi bine sa trezim. hai sa fim mai buni!

Ungurul (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:28

Parerea mea este ca de fapt ascunde lipsa de performanta cu o miscare securistica de tip „ardealenii muncesc si regatenii ii fura”. Pe langa faptul ca ascunde faptul ca echipa lui este intr-o scadere de forma pe care nu o poate nega nimeni, el se arunca in niste declaratii care sunt impotriva Constitutiei Romaniei pe fondul unei miscari separatiste a UDMR. Dumnealui este liber sa isi inscrie echipa inclusiv in campionatul Ungariei daca doreste (campionat la nivelul celui din R.Moldova sau la nivelul diviziei C din Romania) si poate acolo o sa castige un trofeu, o cupa, etc.

dragos (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:28

Pe jean padureanu unde l-ar pune sa joace? In est sau in vest? Asta apropo de valoare si de onestitate

zolo (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:28

da, sunt de aocrd cu el, dar nu as pune problema chiar asa, estul-vestul , ci as retrograda cele 2 echipe bucurestene ( se poate, asa cum au fost ” retrogradate univ crioava, ceahlaul, sportul ) si astfel chiar ar fi un moment 0 al fotbalului
sa fim seriosi, dupa dinamo la arbitraje sunt ajutati steaua, vasluiul, vor fi ajutati si ceahlaul atunci cand va trebui

Andrei Gherghe (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:28

Cert este ca aceste declaratii contin in substratul lor tente politice. Mai ales in perioada aceasta in care tensiunile dintre aceste regiuni sunt foarte ridicate. Pentru mine este destul de clar faptul ca din acea zona se creaza niste tensiuni menite sa destabilizeze Romania pe mai multe planuri. Incepand de la cel sportiv si pana la, cum spuneam, cel politic. Nu sunt un nationalist de fel, dar cu toate acestea nu suport acest tip de razboi murdar. Sunt convins ca mizerii exista si vor exista in continuare in sport, in Romania (…), dar asta nu trebuie sa fie un pretext pentru unii ca sa isi atinga scopuri mult mai profunde decat vor ei sa le pretinda a fi.

Intrebarea pana la urma este: al cui este aces razboi pana la urma?

Cu respect,

Andrei

Slick (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:29

Inca unu’ care ,dupa un meci pe care nu a putut sa-l cashtige, vrea separare! Am mai auzit aceleasi lucruri la Resita in urma cu cativa ani, la Timisoara etc.! Au impresia ca daca se separa, jocul lor brusc creshte si vin si rezultatele! In loc sa se uite in curtea lor ( avand in vedere ca jocul scartzaie de cateva etape si fara interventia arbitrilor) incearca sa iasa in fatza ca alte personaje binecunoscute ( vezi: jiji, iancu) doar-doar va mai justifica din caderea libera in care se afla! In Vest tampenia e molipsitoare!

phlorin (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:29

timisorene,am auzit ca o sa va ia iancu cu el,la audieri

tifi (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:31

Domnul Paszkany exagereaza. dar ceva dreptate are, in privinta manevrelor. Sunt din Arad, iar la meciul lui UTA cu CFR Cluj am avut senzatia ca fragmentarea jocului de catre arbitrul Tudor a facut parte dintr-un scenariu mare, cu o distributie de exceptie: Balaj, Corpodean etc. Clujul nu a aratat mai nimic la Arad, dar si daca ar fi aratat cred ca nu ar fi fost lasat, printr-un arbitraj caruia a nu i se poata imputa nimic, decat… maniera! Si o spun asta ca unul care tin cu UTA si care considera victoria lui UTA perfect meritata.
Deci, nu sunt de acord cu separarea campionatului pe criterii geografice, nu sunt de acord cu faptul ca in Ardeal cinstea ii stapaneste pe toti (Apropos, Paszkany spune, ca a invatat sa fie conducator in fotbal de la nea Jean, iar aceasta recunoastere nu mai are nevoie de explicatii), dar sunt de acord cu o CURATENIE MORALA, CA SI IN ITALIA!!!
P.S. Domnul Paszkany a uitat cum a stat CFR capra in fata Rapidului?

Dani (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:31

Asa este are perfecta dreptate Paskany in cea ce spune. Bucurestiul este ca un mar stricat de unde se pune la cale manevre de tot felul. Pascany a fost prea diplomat, meritau miticii o caracterizare mult mai dura.

flo_ax (25 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:34

Unele influente exista din parta anumitor conducatori/directori/finantatori, insa cred ca se exagereaza. Dar anumiti oameni de fotbal se afla in aceasta „meserie” de multi ani si au relatii si stiu cum sa gestioneze anumite momente… Sunt de prea mult in fotbal si imposibil sa nu fie in in stare sa „rezolve” ei ceva. Ar trebui semnat un acord intre conducatori prin care sa se angajeze a respecta o anumita etica,morala in fotbal de exemplu…si la anumite momente ale campionatului sa se lase examinati in fata unui detector de minciuni si sa raspunda la un numar de intrebari daca exista suspiciuni. Si daca unul pica la acest, adica minte…eventual sa se inceapa o ancheta,inregistrarile telefoanelor,etc…Multumesc pentru atentie

Cristian (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:34

Consider ca d-ul Paszkany nu are dreptate. Propunerea mea este sa se faca doua conferinte, una a Bucurestiului si una a Romaniei. Oricum vreti voi sa cistigati toate campionatele si sa aveti toate locurile in cupele europene in Bucuresti. Jucati intre voi si restul tarii sa-si organizeze propria conferinta. Nu este corect din partea voastra sa amputati sansele de afirmare ale oricarei echipe din provincie.

Pilot (3 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:34

Miticii sint de… cacaua; moldovenii si mai si. Si asta se vede in primul rind in mentalitate. 90% sint de acord cu ce a spus Paszkany. Romania de azi e visul urit al celor de la est si sud de Carpati. Gheorgiu Dej – moldovean, Ceausescu – oltean, nici un presedinte post ’89 din Ardeal. Asa ca ce mai vreti? Vechiul regat pute. Orice ar spune oricine, de multe ori ai senzatia ca Ardealul e o alta tara. Multe din cele rele sint mostenite de la turci si greci, via vechiul regat. Ardealul a fost colonizat de moldoveni si olteni, care au umplut fabricile socialiste. Intre timp, s-au adaptat si s-au civilizat. Totusi, mai mult de 80 de ani n-au reusit sa anuleza spiritul ardelenesc, desi l-au diluat. Daca nu ma credeti, faceti o harta a infractionalitatii si veti vedea ca de la infractiunile banale si pina la cele mai mari crime, judetele din Moldova sint campioane. Ani intregi dupa ’89, partea de vest a tarii a fost f. slab reprezentata in divizia nationala. Oare de ce?
Toate personajele de”basm” din fotbalul romanesc sint originare din sudul si estul Romaniei. Mitica, Mircica, Memelica, etc. Oare de ce?
Puteti sa ma contraziceti si sa ma injurati, dar faptele ramin fapte.

timisoreanu 78 (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:34

si pe voi va iau din nou turcii la Istanbul la produs ca pe vremuri

al3xx (11 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:36

doamne cat tupeu isi iau ungurii de la o vreme mai intai bella ala si acum si azorel asta de la cluj frate vrei alta liga dute si investeste intrun club din ungaria dute si iati toti cei de-o etnie si ducetiva unde vedeti cu ochiu liber

luci (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:38

Intr -adevar exista o suprematie a capitalei ,dar asta nu se datoreza in special blaturilor.Sa nu uitam ca pana nu demult sefa blaturilor provenea din Ardel si ma refer la Bistrita.De altfel daca Bistrita si-a mai schimbat putin imaginea este datorita lui Sabau si nu pentru ca ardelenii sunt cinstiti si ragatenii hoti.Ai sa fim seriosi asta pana la urma este o tampanie care am auzit-o si cu alte ocazii si se datoreaza faptului ca Ardealul a dus-o putin mai bine financiar decat restul tarii,de unde si acest orgoliu al ardelenilor.Ceva de genul noi suntem mai bogati ca voi deci si mai cinstiti.In ceea ce priveste suprematia echipelor din Bucuresti ea are o tradditie de vreo 40 – 50 de ani si nu are legatura cu blaturile.In fotbal in provincie se investesc bani de doi – trei ani ,iar performantele daca se continua asa probabil ca vor veni , dar trebuie sa existe si o schimbare de mentalitate cu privire la performanta.Problema cu arbitrii o au si echipele din Bucuresti care atunci cand pierd in principal sunt de vina arbitrii.In concluzie separatismul dintre Ardeal si restul tarii este o mare prostie si dupa parerea mea nu are un suport real.

valica (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:38

Avem un campionat de nota 1
Se fac multe blaturi – DINAMO RAPID STEAUA SUNT PE PRIMUL LOC
Sa-i ia dracu pe toti ne-am saturat de blatistii de la DINAMO ,
de oile de la STEAUA , de ciorile de la RAPID duceti-va dracu cu campionatul asta de 2 bani
RUSINE ECHIPELOR DIN RAHATUL DE CAPITALA
RUSINE , MAI BINE NU SE REALIZAU PERFORMANTELE DE ANUL TRECUT
CA SE BAT CA CHIORII PT LOCURI DE CL SI NE VOM FACE DE RAHAT IN CUPELE EUROPENE CURAND VA ASIGUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RUSINE

roman (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:39

Eu sunt ardelean si sunt de parere ca uscaturi sunt peste tot, in toata lumea. Nu cred ca ideea cu 2 campionate in sistem play off este buna deocamdata deoarece cele 2 campionate ar fi foarte dezechilibrate. Atunci cand Clujul, Timisoara, Craiova si alte echipe se vor bate de la egal la egal cu granzii Bucurestiului, aceasta idee ar fii foarte buna. In sistem play off campioana s-ar decide clar intre 2 echipe, nemaiputandu-se face speculatii ca Vasluiul a cedat meciul Stelei sau Ceahlaul lui Dinamo, ar fi 2 echipe in finala, iar cea mai buna va castiga.

Moldovan Marius (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:39

Bineinteles ca dumneavoastra stimate domn redactor luati partea Bucurestiului in special si acelei parti a tarii, sincer sa va spun nu stiu in ce masura este acest domn sa judece cazul fotbalului dar modul in care dumneavoastra plasati cititorii spre a va sustine parerea, asta prin cuvintele care le folositi .. si subintelesul ideii si termenii pe care i-ati folosit mi se pare absolut inadmisibil, totusi .. traim in aceeas tare, de ce intrati in jocuri de genul Est si Vest? De ce nu putem fi toti Romania? Inteleg caci totusi conducerea site-ului cred ca initiaza oameni care sa sustina Bucurestiul dar totusi existam si noi, nu cereti opinii despre un subiect care este clar ca nu va avea un raspuns rational atata timp cat Romania fotbalistica este alcatuita dupa cum spuneati din Est si Vest, este clar ca nu are niciun sens acest subiect .. e ca si cum ati propune un subiect de genul „Cine are dreptate? Steaua sau Dinamo?” e clar ca stelistii o sa zica (din orgoliu chiar daca nu ar avea dreptate) caci Steaua e cea cu dreptatea si dinamovistii (chiar daca nu ar avea la fel dreptate)ca ei au dreptate. Deci sincer .. subiectul mi se pare NON SENS.

Erwin (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:39

Intrebarea este pana cand suportam ca miticii, pe care in perioada interbelica l-am invatat sa joace fotbal, sa aiba privilegii si in fotbal?
De ce in Germania sau Franta si in alte tari nu prea castiga cei din capitala? Pentru ca este un campionat curat..asta e prietenilor, vine UE…Va e frica de descentralizare nu? Adica ni din Ardeal sa muncim, si voi sa furati banii acestia

ontario (6 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:39

Este prea tarziu pentru separare. Asta trebuia facuta imediat dupa revolutie, si acum Transilvania era peste Ungaria, , Polonia, undeva la nivelul Cehiei si Sloveniei. Nu ne leaga nimic in afara de 88 de ani de istorie, si aia carpita si vai de mama ei.
Diferenta dintre ardeleni si restul tarii? Aceeasi ca si intre Westul Europei si Turcia, Orientul Mijlociu sau Moldova, Ucraina…….imensa !!!!!, asta incuzand mentalitate, seriozitate, filozofia lucrului bine facut si in timp versus trandavie, spaga, aranjamente, neseriozitate, etc.
MULTUMUTI TRANSILVANIEI CA INTRATI IN EUROPA. SI VOI SI BULGARII.
Altfel erati candidati siguri pentru intrarea in Hezbollah, miticilor.

Semnat: UN CLUJEAN CARE A SCAPAT DE ROMANIA, DAR IUBESTE LA INFINIT TRANSILVANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ardeleanul (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:41

Da, un campionat din care sa fie excluse echipele Bucurestene si o federatie in care sa nu fie nici un fost stelist,dinamovist,rapidist si am avea un campionat in adevaratul sens al cuvintului, nu cea ce este acuma cind arbitrii gresesc constant meci de meci in favoarea granzilor, ajutindui sa fure cit mai multe puncte posibile celorlate competitoare. Avem un campionat exact ca si sefii federatiei…corupti, betivi, laudarosi…Mare Pacat!!!!

Constantin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:42

Ma intreb … daca bucurestiul asta pute asa de tare si se vede asa de urat de la cluj si de la timisoara … cum de emigrati toti la bucuresti ?

timisorean (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:43

Dorinel Munteanu & Co traiesc o mare drama. Am vazut meciul lor cu Vasluiul. Nici vorba de arbitraj contra lor. Frustrarea e mare cand ai esecuri, in special acasa. Teoria cu vest/est e valabila in multe domenii in tara asta, fara a dramatiza si exagera insa. Si in nici un caz nu se aplica la meciul Clujului cu Vasluiul. Sa te miorlai ca te fura acasa arbitrii cu vasluienii, care abia au aparut in fotbal, e cam penibil.

piturca (13 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:43

arbitrajele de care benificiaza in ultimul timp poli sau meciul cfr-rapid de anul trecut spun altceva decit sustine paszkany. bistrita e tot prin zona aia samd
ultima echipa din ardeal care a facut performanta a fost uta prin anii 70 si poate timisoara, sporadic, dupa aceea. frustrarea unora genereaza aceste periculoase teorii ariene. borfasi sint peste tot si toti actioneaza la fel. si unii incearca sa ii faca borfasi pe altii. in functie de locul unul soare rasare sau apune.

timisoreanu 78 (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:44

ati vrea voi sa plecam toti sa aveti unde sta si ce manca , dar asta nu ar dura mult si iar v-ar manca paduchii , dupa 89 nemtii au plecat din Banat in Germania , in casele lor au venit moldoveni care au bagat parchetul sau podelele pe foc , au distrus casele si dupa aceea au cerut despagubiri ca le-a daramat cutremurul casa , sa va fie rusine si sa stati voi acolo unde sunteti , nu sa plecam noi din casa noastra , nu v-ati intrebatg niciodata de ce la Timisoara nu se cearta romanii cu nici o minoritate? doar cei ce nu au un contact direct ( gen buCUResti , moldova , oltenia ) cu ei doar aceia sunt impotriva ungurilor , etc.

Cipri (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:46

Ungurul asta face afaceri murdare in Cluj. Cand a jucat murdar ca sa castige licitatia facuta de primarie pentru construirea de locuinte in zona Someseni de ce nu a facut scandal?!?! Acuma vrea „descentralizare”, dup-aia o sa vrea autonomie. Sa mearga la el in Ungaria si sa ne mai scuteasca! N-avem nevoie de lectiile lui de morala!

Erwin (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:46

Si ca sa raspund celor care trimit pe Paszkany sau pe oricine spre vest sau spre est, atrag aentia ca acesti oameni au contributia la bugetul tarii fiecare luna. In Vest se cheama CETATENi, care au dreptul la opinie, ca s majoritatea…iar care spune prostii de acest gen, il chem NAZIST
BYE-BYE
„O tara cu o singura limba, cu un singur popor, cu acelasi obiceiuri este o tara saraca si va ramane saraca”-Stefan I. (997-1038)

ontario (6 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:48

Ptr. Costantin

Nimeni nu emigreaza din Ardeal in Bucuresti: venim sa va invatam cum sa lucrati si sa va comportati. Daca nu intelegi ce-am spus, inseamna ca ai trait toata viata in Bucuresti si nu ai termeni de comparatie.

robert73 (25 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:49

Ce daca e ungur, are dreptate, si toata lumea stie asta. Cel care a scris „m-am saturat de Romania” era tot ungur?
Eu as propune de fapt sa se faca 3 minicampionate impartite pe regiuni : Ardeal, Moldova si Tara Miticilor.
Ne-am saturat de voi uratilor.

Erwin (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:50

Eu lucrez in Bucuresti, acuma am fost in Timisoara, DOUA ZILE
Pot sa zic: AS PARIA CATIVA ANI SI TIMISOARA VA FI CAPITALA ROMANIEI

x (9 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:53

are dreptate clujeanu` indiferent ca e ungur sau sas sau tigan… in fotbalului de la Campie e plin de smecherii… cele mai bune exemple sunt promovarea Craiovei… shi retrogradarea Sportului… mentinerea Jiului… etc. Smecherii gandite la saloane inalte din Bucale!

Sorin (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:53

Daca esti din Ardeal nu iti da dreptul sa te caci in el de Bucuresti. De bine de rau asta e CAPITALA tarii noastre.Sau capitala voastra e Budapesta? Mai mult respect pentru tara si capitala noastra nu ar strica,indiferent din ce regiune a tarii suntem.

Steaua Bucuresti (7 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:54

In sezonul trecut a fost blat intre CFR Cluj si Rapid 1 – 3. Avand in vedere ca cei de la CFR isi amendeaza jucatorii pentru ca sunt pe podium , nu pot sa spun decat ca acestia se cred Super Campionana Romaniei Ecomax.

Johnny (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:55

Cred ca are dreptate ar trebui sa impartim campionatu’ in doua dar nu in: vest/est ci in : 1.liga mitica,mirciulica,jenica&co si celalt campionat 2.restul echipelor .
Astfel la finalul sezonului sa se organizeze meciuri in sistem play-off . Astfel vom putea compara in timp real capacitatea manageriala „exceptionala” a conducatorilor fotbalului romanesc, luata la bani marunti.

Erwin (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:55

Avem documente clare care atesta: UN TARG CA BUCURESTIUL DE LA INCEPUTUL SECOLULUI XIX A FOST CONSTRUIT DE ARDELENI, MULTI DINTRE EI UNGURI…PENTRU CA VOI, DIN SUD, STATI CAM PROST CU MUNCA…DECI CIOCUL MIC, FRATILOR..pana la urma nici eu nu suntde acord cu parerea lui Paszkany, pentru ca sper ca o zi orase ca Arad, Timisoara, Oradea, Cluj sa aiba echipe care sa ata lejer pe bucuresteni. Si va veni vremea asta..pentru ca de la ianuarie se va schimba radical lucrurile..practic vom intra in sfera de influenta germana..iar ei ne vor ivata cu lucru..

Jan (22 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:56

Cele mai jegoase locuri si cei mai neseriosi, duplicitari si infecti oameni pe care i-am intalnit in viata mea (ATENTIE ! Nu spun ca experienta mea trebuie ridicata la grad de exemplu general; spun doar ca se poate si ASA) au fost in Ardeal (mai precis la Cluj). Si romani si unguri. Asa ca a se slabi cu superioritatea etica si civica a unei zone asupra alteia. De altfel, exista studii serioase, care arata ca cele mai bogate zone (cu contributia cea mai importanta la PIB) sunt Bucurestiul, Constanta si Timisoara.

catalin (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:57

JENANT! AM STAT IN ARDEAL IAR ACUM IN BUCURESTI, OAMENI MINUNATI SUNT PESTE TOT,LA FEL CA SI LICHELISMUL. DOMNUL ACELA…. PROBABIL CA ARE MARI LIPSURI LA CAPITOLUL BUN SIMT …. PACAT IMI PLACEA CFR CLUJ. A STII SA PIERZI E O CHESTIUNE DE EDUCATIE , PE CARE ARDELENII O AU, INSA EL … NU

Ricky (2 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:58

Eu sunt din Cluj napoca si trebuia sa recunosc ca sunt un mare fan al Universitatii Cluj, dar imi voi spune arerea despre Paskany ca om si patron de club de fotbal nu ca patron al clubului rival. Nu inteleg cum poate un om ca si Paskany sa vorbeasca despre corectitudine si despre oameni care fac mersuri cand dansul la 37 sau 38 de ani cati are isi bate joc de acest oras si face tot ce vrea el sau il scoate in fata pe Securistul de Iuliu Muresan sa isi „faca de cap”. Sa imi spuna cineva din tara asta cum poate un om la varsat lui Paskany sa Puna mana in Clu-j Napoca pe cladiri si spatii comerciale in continu? Nu de curand s-a lansat in Cluj o licitatie pentru construirea unui nou cartier de locuinte. Impact, o firma imobiliara si de constructii din bucuresti care are unul dintre patroni sau actionari clujeni a prezentat un proiect de 640 milioane euro si Paskany a prezentat un proiect de 250 milioane euro. Paskany a castigat licitatia si acest lucru in dauna faptului ca firma Impact este cunoscuta si are proiecte pe plan european nu doar national. Si bineinteles ca respectivul actionar clujean de la Impact a dorit sa investeasca si la clubul universitatea dar nu a fost lasat.

Gabitza (9 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:58

Atita timp cit bucurestenii se poarta de parca ei ar fi inventat „apa fiarta”, atita timp cit ei vor „mulge” toata tara ca sa-si construiasca autostrada de mers la mare si la munte, atitata timp cit se merge pe sistemul centralizat comunist si toti banii si impozitele produse in vestul tarii ajung in Bucuresti,atita timp cit ei se cred cocotati pe un podest si de acolo de sus scuipa in cap o tara intreaga, atita timp cit ei considera toata tara, nu numai imprejurimile capitalei, o provincie care trebuie sa-i alimenteze ca ei sa aiba de unde-si umple sacii, atita timp cit..s.a.m.d
Traiesc de 16 ani in Germania si nu am auzit pe cei din Berlin sa le spuna celorlalti cetateni: bai voi aia din provincie.In Italia la fel, in Franta asemenea s.a.m.d. , numai Bucurestenii is mai cu motz. Sa nu mai vorbesc ca folositi un limbaj si o exprimare rar intilnite in vestul tarii.
Nu inteleg de ce va mai mirati ca s-a saturat Transilvania de aroganta voastra!
Cit despre rezultate la fotbal…or venii si alea, iar daca nu vin nu-i musai!
Ati delapidat mai mult ca noi si banii usor cistigatii ii arunci mai usor, de aia aveti voi succese si noi nu. Toti jucatorii de la echipele din Bucuresteni sunt bastinasi sau or fi si aia in mare parte din provincie? Din care Provincie? Provincia Romana sau Provincia de Bucuresti, de Bacau, de Cluj, de Timisoara?
Sanatate va doresc la toti!

sharky (4 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:59

Mor de ras cand aud de cinstea si harnicia astora din Ardeal. Daca sunteti asa harnici de ce puii mei stati in aceeasi casa 3-4 generatii?
Si mai uitati-va pe bancote si vedeti cati ardeleni si cati moldoveni sunt si dupa aia deschideti gura si spuneti molcom cum v-au calarit ungurii 1000 de ani de luptatori ce sunteti pentru tara! Ca la granita au stat prostii de moldoveni sa va apere de turci sa va poata tine maghiarii in lant in liniste!
Da Caritasul ce mare om cinstit l-a facut si de unde era el?

bogdan (1 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:59

banii multi sunt la bucuresti si de asta tot jegu din fotbal este aicia ……

Dorin Spoaller (5 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 17:59

Sa nu se supere domnul Paszkany , dar tzin sa`i reamintesc meciul CFR – Rapid de anul trecut ….. ce coretitudineeeee , ce adevarrrrr …. Paszkany probabil este un promoter al ideologiei UDMR…daca nu chiar si un finantator …Cine vede echipa din CJ ca o echipa imaculata , incoruptibila se inseala amarnic … Parerea mea , o parere obiectiva , este aceea ca CFR Cluj e in top 3 al echipelor corupte din Romania … Primele 2 sunt Dinamo si Poli Timisoara … Apropos , atzi vazut arbitrajul , pardon , meciul Ceahlaul – Poli T ???

Comentează