Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cenuşă şi diamant

Un articol care nu vinde ziarul. Derby diluat ca benzina noastră cea de toate zilele. Meci obosit, tacticizat şi purtat în ritmul bătrînilor de la Institutul Ana Aslan, între două echipe preocupate să îşi respecte sarcinile de joc, dar mai […]

joi, 21 septembrie 2006, 12:30

Un articol care nu vinde ziarul. Derby diluat ca benzina noastră cea de toate zilele. Meci obosit, tacticizat şi purtat în ritmul bătrînilor de la Institutul Ana Aslan, între două echipe preocupate să îşi respecte sarcinile de joc, dar mai puţin publicul. Scuze, nici publicul, o mare parte din el nu merita alt spectacol, fiindcă preocuparea predominantă a multor flăcăi ajunşi pe stadionul din Ştefan cel Mare a fost bătaia cu rivalii. Fără chip, dar cu alte culori. Pentru întregirea peisajului, TVR-ul s-a întrecut în combinaţii penibile de reluări ratate şi spoturi publicitare cu fete siliconate suprapuse inabil peste a lui Petre Marin.

Semnele însănătoşirii au venit tîrziu, foarte tîrziu, cînd carnea partidei era pe sfîrşite. Dinamo a realizat că are un om mai mult pe teren prin minutul 80, cînd Ganea a semnat prima ocazie veritabilă a ceea ce a fost poate cel mai cenuşiu derby Dinamo-Steaua din istoria de peste 50 de ani. Iar dacă esteţii tacticii vor încerca să ne explice virtuţile acestei întîlniri, vor bate la o uşă închisă. Golul superb al lui Dennis Şerban a fost marca strict personală a unui jucător care şi-a irosit trei sferturi de carieră evoluînd parcă într-un meci Dinamo-Steaua fără ocazii. A fost Dinamo mai bună? Greu de spus, dar Steaua parcă nu şi-a propus decît să ciupească un egal.

Comentarii (230)Adaugă comentariu

John Doe (4 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:42

„…Steaua parcă nu şi-a propus decît să ciupească un egal”… Aveti dreptate d-le Geambasu, o echipa care joaca in inferioritate numerica, in deplasare, impotriva echipei de pe locul intai in campionat si totodata principala contracandidata la titlu, ar fi trebuit sa riste tot si sa joace la victorie!!!!!!!!
PENIBIL….

Mister (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:42

Steaua a jucat mizerabil si tot ce ii preocupa e sa dea vina pe arbitraj,in acelasi timp Becali recunoscand ca l-a mituit pe Corpodean in trecut.In schimb el e crestin:))In ce tara traim!Dinamo a dominat tot meciul,a jucat fotbal si ar fi fost pacat sa nu inscrie.Golul a fost cu atat mai savuros cu cat a fost marcat de un fost stelist in prelungiri,dupa ce a driblat toata echipa de „galactici”.In privinta arbitrajului,nu s-a dat rosu la o intrare asupra lui Ze Kalanga si de aceea probabil Corpodean a compensat la Thereau care e posibil sa fi fost de galben sau de rosu.Eliminarea lui Nicolita a fost corecta,iar galbenul dat lui Tames a fost prea lejer.Au fost prea multe mingi date Stelei gratuit in apropierea careului lor,deci una peste alta Corpodean,cu mici greseli a stapanit meciul.In privinta fanilor stelisti,acestia trebuiau evacuati inca din timpul meciului de cand au inceput sa rupa scaune si sa arunce cu ele in jandarmi.De asemenea clubul Steaua trebuie amendat si depunctat pt ca este recidivist iar acei stelisti sa nu mai aiba dreptul de a intra pe stadion.Recunosc ca m-a surprins Dennis Serban si atunci cand primesti un asemenea gol ar trebui sa-l aplauzi si sa faci ciocul mic,nu sa dai vina pe arbitri,mai ales cand recunosti ca in trecut ai mituit pe aceiasi arbitri.Si sper ca Steaua sa nu mai foloseasca autobaza si in liga pt ca ne face de ras.

Cosmin (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:43

Lasand la o parte jocul in sine, care a fost mai mult joc de culise decat joc de fotbal, vreau sa va felicit pentru ca ati punctat foarte bine ca acesti suporteri nu merita un spectacol fotbalistic adevarat. Vreau sa postez si eu o intrebare pentru suporterii care se comporta asa cum s-au comportat aseara: Pentru ce va bateti? Aveti ceva de castigat?

Liviu S (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:43

Faptul ca nu s-a spus nimic despre arbitraj, ca s-a recunoscut ca meciul a fost foarte slab, si pana la urma, mentionarea lui Denis Serban in acest artico, il face cel mai bun review al meciului.

cristianly (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:43

cred si eu ca si-a propus sa ciupeasca doar un egal dar asta dupa ce a fost eliminat Threau, si au observat directia in care arbitra Corpodean, care a fost depasit total de miza acestui meci, sau poate ca si Gigi are dreptate cand spune ca este arbitrul de casa al lui Dinamo. Una peste alta eu zic ca dinamo, o echipa care vrea sa ia titlul si sa intre in Champions League, ne va face de ras prin Europa, cu un asemenea joc, poate doar daca joaca Real, Barcelona sau Milan, nu in 9 oameni ca Steaua, ci in 5 sau 6 ca sa dea si Dinamo un gol………
sau ar mai fi o sansa(in cazul ca merg acolo, ceea ce nu cred)….. sa il ia pe corpodean cu ei

Stelist (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:45

Un egal???? Acu mai trebuie sa pretinzi ca Steaua joaca doar pentru egaluri… fara indoiala cel mai slab articol de pana acum… nici tu nu cred ca sti ce ai vrut sa spui.

perta alex (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:45

pai cum ai vrut sa joace cu un om in minus,bai geambasule?esti varza.gandire anti steaua.fraiere.

perta alex (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:46

asa e.un articol de kkt.ce ai vrut sa zici?ca nimeni nu-si da seama.

edyedmond (17 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:47

cristi de ce esti singurul care scrie un articol obiectiv??? te respect pt. asta…tolontan se misca prea mult pe extreme in loc sa atace pe centru si isi va pierde locul de lider…pt. ca tu nu joci totul pe atac esti mai ponderat si-ti macini adeversarul putin cate putin…nu mai ai mult pana vei trece in frunte

Sport (8 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:48

TVR este din ce in ce mai penibil. Mai ales cei doi comentatori.

http://sportvideos.blogspot.com

alex (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:49

Cristi,
m-am uitat aseara la derby din perspectiva omului care nu simpatiza cu nici una din cele doua echipe. Recunosc ca nu mi-a placut meciul deloc, insa nu am putut sa nu remarc cateva chestii:
1. Dinamo a parut o echipa de impotenti, Steaua jucand cu jumatate de echipa de rezerve, mai apoi in 10 si 9 oameni.
2. Steaua a ajuns sa se exprime la un nivel superior fotbalului romanesc, ca un ansamblu, ca o echipa, fiecare jucator stiindu-si rolul in acest angrenaj si interpretandu-l dupa posibilitati.
3. Arbitrajul pro-Dinamo
4. Simularile jalnice, tipice echipelor romanesti: Moti, Radu Stefan etc
5. Faza superba a lui Denis Serban.
6. Transmisiunea execrabila a celor de la TVR
7. Macelul jandarmilor.

Un singur lucru bun, asa cum ai remarcat si tu…

jenibil (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:50

cel mai varza articol. sper ca ioanitoaia o sa-si dea seama si n-o sa apara in ziar. sau va lasa sa faceti ce vreti p-acolo? yo ti-as scadea 10% din salariu :P.
De arbitraj nimic? Sau ai chilotzii ros-albi?

diddy (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:51

domnu’ geambasu, cum vrei spectacol cand „marea” echipa Steaua a venit in groapa la 0-0? cum crezi ca poate o echipa, oricare ar fi ea, sa dea gol unei echipe ca Steaua care s-a aparat 90 min? de ce se arunca cu noroi in corpodean cand singura greseala a fost ca nu l-a dat afara si pe Tames? asta e steaua sau echipa pe care am vazut-o la Kiev? dinamo a incercat sa joace dar cand ai 2 linii pe careul de 16 numai un astfel de gol poate rezolva un meci…ce pot sa spun…rusine steaua, a fost cel mai prost meci din anul asta iar ei incearca sa puna totul in carca lui corpodean….rusine…invata-i tu Gigi ca in fotbal poti sa mai si pierzi…cred ca le-ai bagat prea multe aere in cap prin sutele de mii de dolari pe care i-ai aruncat pe ei…sa revina cu picioarele pe pamant ca nu se poate face performanta doar cu un meci intr-un sezon…

BogdanMielu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:51

Cu acest comentariu de doi lei v-ati dat arama pe fata dl geambasu nici o vorba despre arbitraj normal ca doar totul a fost ok. Nici o vorba despre hold up-ul lui Corpodean, bineinteles ca intotdeauna adevarul este la mijloc dar in situatia de fata presa a tacut subit si suspect nu mai striga nimeni hotii ca dupa un meci in care steaua nu este sanctionata cu penalty. E liniste pe bloguri, nici o efervescenta, nici o intrebare inchizitorie batista pe tambal. Eu inteleg ca Gigi si cu Meme prin modul lor idiot/exagerat de a se manifesta atrag adversitati impotriva Stelei dar totusi ca ziaristi ar trebui putina obiectivitate. Am mai corepondat cu dumneavoastra si mi-ati facut o imprecie pozitiva em-am inselat. Forza Steaua

ishmael (4 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:51

in mare de acord … dar Steaua nu avea ce sa isi doreasca mai mult de la eliminarea lui Thereau … un egal era echitabil pt ca Dinamo nu a convins deloc ca merita sa castige chiar daca a avut 3 atacanti si un om in plus … oricum campionatul e lung si campioana de vara e cea care conteaza – Steaua va fi iar Regina Romaniei

Pt. Mister (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:51

Eu cred ca tu ai vazut alt meci. Mai ai putin si spui ca arbitrul a tras cu Steaua. Cat despre reprezentarea in Europa, nu cred ca e nevoie sa iti aduc aminte ca anul trecut Steaua a jucat un sfert de finala in Cupa UEFA, iar anul acesta a jucat semifinala, tot in Cupa UEFA, si a castgat in grupele Champion’s League cu 4-1 in deplasare, primul meci (singurul care s-a jucat pana azi). Cea mai buna performanta a lui Dinamo in cupele europene, in ultimii ani a fost accederea in grupele Cupei UEFA…

Paso (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:51

Si asta de la doua echipe care pretind a fi numite elita fotbalului romanesc.Un meci de toata jena, si-un arbitraj pe masura.Ma-ntreb daca au fost prezenti si reprezentanti ai lui Lyon si Madrid. Daca da…cu siguranta acum le tremura stomacul….de ras.

miezu(un stelist) (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:53

parerea mea e ca nici steaua nici dinamo nu a aratat nimic cel putin in prima repriza … un joc plictisitor lipsit de ocazii.as fi vrut de la dinamo mai mult tupeu ptr a trezii echipa lui oli dar nu s-a intamplat . probabil ca si arbitrii au stricat ce mai era bun pe alocuri si asta a dus la un derby parca fara miza.
e rusinos ce se inampla in tribune cu vandalizarea tribunelor dar traim in romania si nimeni nu face nimic sa impiedice asta. nici macar jandarmeria romana care mai mult incita la violenta decat sa linisteasca spiritele.
arbitrii au aratat inca o data ca nu prea au ce cauta in europa si ei sunt singurii care strica meciurile prin eliminari suspecte si bazanduse pe legea compensatiei inca din primele minute
E TRIST

a_man_ro (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:53

in conditiile in care a jucat cu 10 oameni dupa 2 mecirui extrem de grele si fara 5 titulari normal ca steaua si-a propus un egal.
arbitrajul a fost jalnic. eliminarea lui thereau a fost incredibila (as fi zis imposibila dar iata ca totul e posibil).
comentariul jalnic
transmisia jalnica
stadionul jalnic
spectatorii jalnici
Pacat ca Steaua nu este lasata sa isi arate valoarea in liga I.
Eu sunt de acord cu sabotarea campionatului.

space (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:53

sa le fie rusine si-au batut joc de fotbalul romanesc, domnu’ borcea cat ati strans din buci ca sa strangeti bani pt domnu’ corpodean. Pe deasupra mai sunteti si nesimtit, cum va permiteti sa spuneti ca ati castigat cand ati avut tot meciu 2 faze de gol din care una a iesit (prin bulan) bineinteles ca altfel nu aveati nici o treaba. E in europa o s-o cam … va zic eu nu treceti de xhanti va spun sigur. I-a mai spuneti la craiova cu cat ati platit pe arbitru si cati jucatori de la craiova ati platit ca sa dea ganea 4 goluri ati furat, furati, si o sa furati pana in ultima etapa din campionat si inca ceva ce dracu sa cautati voi in liga pe spatele altora(steaua), ca sa faceti romania de rusine, uitativa mai intai cine a dus romania acolo unde trebuie si cam cine a castigat ultimul meci pt echipa nationala a romaniei dak nu stiti va spun eu tot steua gol dica pasa de 11m dica asa ca gurita mica. SA VA FIE RUSINEE RUSINE MARE

Che (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:53

nimic despre acest „red ox” (corpodean- cel mai ticalos golan) care da aripi celor ce au nevoie?
jalnic. din pacate, in toata istoria sa, poporul acesta nu si-a respectat valorile.

ricardo (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:55

e incredibil !!! cand rapidistii au fortat portile pe National intre peluza lor si trib 2 , jandarmii au stat si s-au uitat ca prostii !! aseara au tras… si de golanul ala de asistent si de poponarul ala de corpodean ce sa mai zic…

wolf22217 (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:57

sa ciupeasca un egal? articol de doi lei… n-ai zis nimic de ce au facut arbitrii dar cum sa spui cand tu esti un rapidist convins…la fiecare emisiune vii imbracat in visiniu…nici macar nu-ti ascunzi simpatiile…penibil.

cele (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:57

Chiar ma intrebam oare daca a scris cineva si despre acest meci. Ca de acuze, amenintari, batai si injuraturi m-am cam saturat. Din pacate nu am vazut meciul, pentru ca nu sunt in tara. Dar am vorbit cu un prieten care sa-mi povesteasca exact ce s-a intamplat, pentru ca citind ziarele de sport, parca revad stirile de la ora 5.
Steaua a jucat fara cinci jucatori importanti si intr-o formula ciudata. Olaroiu nu prea a avut loc de intors. Iar Dinamo nu prea a stiut sa profite de asta. Pana la urma din cate am inteles au tras 3 suturi pe poarta, asa ca nu puteau spera la mai mult. Nu stiu daca au fost mai buni per total, dar sigur au avut mai multa sansa. Desigur nu putem neglija extrafactorii care nu tin de evolutia jucatorilor pe teren. Dar n-as vrea sa intru aici in amanunte. Oricum ma bucur ca in sfarsit scrie cineva si despre meciul de aseara… Felicitari

adiprene (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:57

daca motzii il lovea pe thereau si il elimina (sigur cu acceasi lovitura ca si a francezului) totu` era normal, a fost de rosu clar. si atat mare tam tam ca l`a anuntzat tusieru pe central. e foarte normal ce a facut. si ca nu ca vazut faultu lu ze kalanga in atac, de fapt nu a semnalizat… centralu era langa faza si a fluierat, care e problema???? ei tre` sa se acopere unu pe altu, si sa semnaleze cand celalalt nu vede… n`au legat 3 pase tot meciu si acum se leaga de arbitraj… sa vdm ce masuri o sa ie contra oierului care a recunoscut ca a dat mita… probabil cele care s-au luat si contra lui popescu… Cert este ca Dinamo a fost mai buna aseara, clar… ca au jucat in 10 in 9 e treaba lor… si mereu tristetea voastra va fi bucuria noastra !!!!

nutz (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:58

„Scuze, nici publicul, o mare parte din el nu merita alt spectacol, fiindcă preocuparea predominantă a multor flăcăi ajunşi pe stadionul din Ştefan cel Mare a fost bătaia cu rivalii.”
Va rog frumos nu mai scrieti despre ce nu stiti…credeti-ma meciul se vede altfel de la masa presei. Stiu ca e mai usor sa afirmati asa ceva decat sa analizati care este problema reala dar repet, nu mai judecati fara sa cunoasteti. Rezumati-va sa scrieti despre meci in sine pentru ca sunt convins ca nu ati calcat prin vreo peluza la un asemenea meci.

Andrej (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:59

Ar trebui victimele de ieri care striga dupa corpodean hotzul sa strige imediat dupa si de meciul de sambata. nu e asa simbolurilor? miercuri ati furat azi nu v-a mers si acu plangeti ca niste fetite. RUSINOS COMPORTAMENT. Daca atzi dat in trecut bani la arbitrii, cred ca si lui salomir in weekend, acu voi va plangeti? Sunteti cei mai ipocriti

TORNADO_76 (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:59

Steaua a jucat in 9, sau in 8. Gresit ! Steaua a jucat doar cu linia de fundashi, atat. Ceilalti doar au fost pe teren.

svs (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 12:59

Du-te Geambasule, du-te cu tot cu gazeta ta si i-ai si pe realitatea si pe antena1 cu tine, cu comentariile tale de doi lei.

Factor_x (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:00

Steaua nu a cedat pana cand a realizat cam unde se vrea a merge mecul acesta …care cei drept spre egal ajungea…. Intamplarea face ca arbitrul acesta faimos sa-si skimbe decizia luata cu intrarea lui Nicolita in teren. Domnule Geambasu aseara echipa Steaua nu a fost furata ..acest cuvant e mult prea pompos … ci doar s-a vazut ca in 10 nu poate pierde acel meci. Ia incearca tu sa incropesti o echipa de 9 insi (profesionisti sau amatori) si facem pariu pe apartamentul meu ca tu nu ma bati si nici egal nu faci cu echipa mea de 11 copii care joaca fotbal in curtea scolii! Si ca bonus il aducem pe Corpodean arbitru sa vezi cum e sa te arbitreze mereu CONTRA un arbitru….
Partea cu suporterii perfect de acord cu dumneavoastra … dar stiti cum e nu poti sa verifici un om la intrare in stadion daca e perfect ok la etajul superior…..
Poate cand mai evoluam si noi si vom sta cum stau englezii pe scaune in timpul meciului ..poate atunci vom fi mai civilizati … pana atunci .. Traim in ROMANIA.

tudor (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:00

sunt dinamovist dar nu prea m-a interesat meciul de ieri.. am vazut doar prima repriza si nu m-a impresionat deloc. recunosc ca m-am simtzit prost cand a fost eliminat thereau.. era un avantaj nemeritat

la a doua repriza am plecat .. si cand am aflat rezultatul … era o bucurie.. dar retinuta … recunosc ca m`ar bucura mai mult o victorie cu Lyonul 🙂

hai romania!

p.s. cum sunt promovate nonvalorile si scursurile … vezi cazul Mutu .. bunicel ca fotbalist.. dar zero ca om .. poate si din cauza aia apogeul carierei a fost la Chelsea.. si din cauza aia ne bat totzi .. daca joci dezhidratat dupa bautura si tzigari si nedormit .. asta e .. mai bine citim o carte.

Yugo (4 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:01

nu uitati ca meciul s-a jucat la o singura poarta!

invocati repede arbitrajul ca sa nu discutati „ideile tactice”ale lui oli dar ia uitati-va la meciul cu Argesul, Constanta, Vasluiul(si de anul asta si cel de anul trecut), Rapid, etc,etc,etc…..

meciul nu a fost unul frumos si cine a sperat sa castige si cine a vrut fotbal a castigat- ceilalti sa isi roada unghiile si acum si sa isi caute scuze.

Greselile de arbitraj se intampla(aseara nu au fost unele marcante)…. dar aceste greseli de cele mai multe ori AVANTAJEAZA ECHIPA CARE ATACA.

tibosu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:01

Aveti dreptate domnule Geambasu, in mare parte sunt observatii pertinente! Foarte aiurea spoturile publicitare cu fete aproape goale suprapuse peste chinul lui Petre Marin! Dar la TVR1 suntem obisnuiti cu transmisiuni penibile! Nu le poti cere mai mult!
Legat de meci, nu pot spune ca Dinamo a fost mai buna, mai ales ca a inscris un gol dupa o actiune personala a lui Denis Serban, timp in care Steaua se afla in 9 oameni, iar pana la acea faza avusese o singura ocazie adevarata la capul lui Ganea, putin pe langa! Sunt sigur ca daca s-ar mai fi aflat si Nicolita acolo sa mai „stranga” putin la Denis Serban, nu cred ca acesta ar mai fi marcat, dar nu mai avea cum sa mai fie in teren ptr ca fusese eliminat penibil de Corpodean,;ca si Thereau de altfel!
Era normal ca Steaua sa joace la 0-0 dupa ce s-a vazut clar la eliminarea lui Thereau cu cine trage brigada de arbitrii!

Vali (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:02

Viitorul e sumbru, pentru ca Dinamo ne-a aratat ca e tare in campionat si mica in Europa – vezi multii ani de participari in cupele europene dupa revolutie. Oare de ce nu va intrebati „de ce?”. Steaua a jucat prost, „tacticizat” (cititi echipa de inceput cu nici nu mai stiu cate rezerve), dar daca Dinamo atat poate cu toti titularii valizi in fata unei echipe in 9 oameni ….
Titlul de campioana nu poate fi un drept al Stelei doar pentru ca merge departe in Europa, dar el trebuie jucat pe teren
Sunt suporter al Stelei dar si al fotbalului si in consecinta il felicit pe Denis pentru faza care a aratat ca in Romania se joaca fotbal si pentru golul campionatului, cred.

RAPIDIST (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:03

-offtopic-
Nu inteleg de ce e pus Gradinescu sa comenteze meciurile Stelei. Cu totii stim ca e stelist. Pe langa comentariul 100% pro Steaua mai avea putin si izbucnea in lacrimi la golul lui Dennis. Felicitari Dinamo! A venit si randul vostru.

mihai (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:03

am vazut ca ati facut un sondaj pe tema arbitrajului…intradevar a fost pro dinamodar nu in proportii decisive.nu putem spune ca a influentat rezultatul.vreau sa va intreb de ce nu puneti langa sodajul ala inca unul pe tema cum a fost arbitrajul in meciul steaua-rapid 1-1 si in meciul arges -steaua 0-1.sa vedem ce parere aveti si acolo.faza in care trebuia sa fie eliminat tames este identica cu faza in care trebuia sa fie eliminat lovin in meciul cu rapid…dar nu a mai fost atata scandal.dar acest scandal il face presa deoarece majoritatea sunteti stelisti si nu sunteti 100% obiectivi.

diddy (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:04

ce, a jucat si steaua aseara?

tudor (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:06

….vericule dute tata si lasane ca nu pui problema decat cum vrei tu > sti legea nu da dreptul niimanui sa te atinga nici macar parintilor tai care te au facut si vine ciobanul ala de jandarm si buf da daca iti scoate un ochi ma ?….

ciprian2410 … esti dezinformat ‘vericule’ sa nu zic chiar ca esti prost. stii tu ce e e legea? mai uita-te si o sa vezi ca jandarmii sau trupele de interventie au voie sa te bata in cazul in care esti un pericol iminent la adresa celorlalti cetateni.. cum a fost si cazul stelistilor ieri .. dar multor galerii la meciurile de fotbal…
probabil tu erai fecioara din galerie si s-a nimerit chiar pe tine sa te trosneasca .. in cazul asta ai ghinion . ca tzi-au afecat vreun organ … (creierul pare afectat de mult)

asta e ce merita agramatzii ca tine .. ce merg la meciuri strict sa se bata si sa injure.. trebuie sa acceptzi si riscul ca unul cu pulanu` in mana nu te iarta 😉

succes vericule .. si fa-ne un bine .. nu fa copii! 😉

BDS (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:08

mai Geambasu, articolul asta nu vinde ziarul, dar te determina nici sa-l mai cumperi vreodata

o rusine de articol !!!

esti in offside, mai ia si tu lectii de la Ioanitoaia, Tolontan si Vochin.

Poti sa te apuci de studiu elev Geambasu!!!

Stelist (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:10

Penibil Mister… pe langa ca esti tu penibil mai esti si prost si dobitoc… Steaua a jucat in 10 mai bine decat a jucat dinamo in 11….

Liviu C (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:10

O sa imi prmit sa citez dintr-un mai pe care l-am primit azi

Nici nu stiu cum sa incep ce vreau sa scriu….as vrea doar sa spun povestea meciului din seara asta…ceea ce s-a intamplat in afara spatiului de joc. Inca tremur de nervi de frica de tot! As vrea sa se publice ce scriu aici sa stie toata lumea ce s-a intamplat in seara asta acolo!

Totul era bun si frumos pana spre finalul meciului nu stiu minutul exact insa la un moment dat un suporter dinamovist a intrat cumva pe pista din jurul spatiului de joc si a luat un steag atarnat pe garduri de suporteri stelisti. Evident si era de asteptat ca suporteii stelist sa huiduie sa incerce sa il prinda pe acel suporter dinamovist. Jandarmi au reactionat si au inceput sa ii bata pe suporterii respectivi si tot evident ceilalti suporteri stelisti nu au stat degeaba. Curand au inceput sa arunce cu bucati de scaune, cu tzevi, cu pietre rupte din tribuna, cu ce era la indemana…era un haos general; suporterii au vrut sa intre spre teren peste jandarmi si au inceput sa rupa gardurile … Ce au gasit jandarmi bun de facut …Doamne sa pompeze gaz peste noi …gaza care a facut toata lumea sa se intrebe ce incompetent a dat acel ordin cine poate face asa ceva …erau multe fete acolo erau copii foarte multi, si ma refer la adolescenti. Ne usturau ochii, ne ustura nasul, plamanii ardeau toata lumea era innecata de gaz si cautau cea mai mica dara de oxigen! A fost groaznic era lume acolo care lesina, chiar langa mine a cazut un baiat lesinat…altii incepusera sa se arunce in spatele tribunei de la aproape 3 metri doar sa scape sa nu mai simta acel gaz! Cum este posibil asa ceva cine a permis si cine a specificat doza de gaz care putea fi aruncat catre spectatori…pur si simplu simteam ca murim gazati…e un sentiment groaznic. Jandarmii aia stateau si pur si simplu radeau de efectul produs…incredibil, incredibil! Cei care dadeau cu gaz erau oameni care habar nu aveau ce faceau!
Au tinut-o asa pana s-a terminat meciul dar deja nu mai interesa pe nimeni suporterii strigau …”Opriti meciul”. Sunt suporteri care au facut poze la acei jandarmi, au facut poze la armamentul din dotare pareau carabine, pusti … cu care trageau cu gloantze de cauciuc. A fost un baiat care si-a luat chiar in fatza un astfel de glont si avea fatza plina de sange. Da….suporteri erau vinovati, dar nu se pot lua astfel de masuri…incompetente;…striga lumea …”nu vedeti ca ne omorati nenorocitilor, nu mai dati cu gaz”. Facand asta intaratau si mai tare lumea…se ajunsese la o isterie generala in care lumea efectiv striga si se rafuia cu jandarmii pentru ca acestia sa nu mai dea cu gaz…Doamne ce era asa greu de inteles…

Dupa incheierea meciului ne-au tinut foarte mult in incinta stadionului pana au plecat toti suporterii dinamovisti, dar asta era normal…ne gandeam ca se terminase calvarul … A inceput apoi evacuarea noastra si atunci ne-am apropiat de jandarmi si am vazut cum radeau la oamenii care inca erau inecati de gaz, erau jandarmi care aveau atata ura stransa in ei pur si simplu izbucneau catre noi …”lasa ca vedeti voi”. Spre iesire au dat cu gaz, iarasi nu se putea respira …iarasi toata lumea tzipa sa nu mai dea si ei radeau. Pana am iesit de tot parea un drum atat de lung. Eu si prietenul meu cel mai bun eram uneva pe la mijlocul ceelor evacuati si mai erau cativa baieti …grupul nostru de mers la meci. cand am iesit in strada ne astepta un cordon de jandarmi, masini multe de jandarmi, politie. jandarmi calare. Erau parka mai multi si ca noi. S-a inchis poarta stadionului si acela a fost semnalul pentru jandarmi. DE AICI INAINTE A INCEPUT MACELUL!!! Pur si simplu premeditare asta a fost, au asteptat sa plece televiziunile, sa nu mai fie pe stadion; sa zica, ca problemele au inceput din cauza noastra a suporterilor! PREMEDITARE!!! Au inchis portile stadionului apoi dintr-o data ne-am trezit ca toata luema fugea in toate directiile numai sa scape. Suporterii au fost EFECTIV ATACATI! de jandarmi calare de jandarmii cu bastoane cu tot ce aveau la indemana, pusti cu gloantze de cauciuc, gaze …Doamne ce a fost acolo!!!! Suporterii incercau sa intre in scari de bloc si erau tarati afara si batuti cu bestialitate; nuse tinea cont ca era fata sau baiat, dadeau fara mila cu toata ura stransa in ei si isi refulau toate nenorocirile din viatza lor batand niste copii! Nu am vazut asa ceva in viatza mea. In cateva secunde l-am pierdut pe prietenul meu care fugea ca si ceilalti. M-am indreptat spre blocul de pe partea opusa stadionuluidar vazand cum erau tarati ceilalti afara din scarile blocurilor am renuntat la idee si am inceput sa alerg spre inainte…spre Victoriei. Ma tzineam de inima si continuam sa alerg deaja era razboi si jandarmii loveau chiar si lumea care ridicase mainile in sus..oameni care renuntzasera la orice tentativa….ajunsesera pe trotuar si incercau sa mearga organizat. Nu s-au oprit a fost o continua alergare ca niste caini care haituiesc o cireada de vite, de oi …daca ii incanta mai mult pe dinamovisti…. Va rog sa ma credeti canu am vazut asa ceva in viatza mea….alergam si jandarmi tzipau …”nu vrei sa alergi …alearga” si dadeau in toata lumea indiferent cat de pasiv sau in orice alta ipostaza in care erau… Am alergat asa pana la intersectia cu Spitalul de urgentza Floreasca si deja era plin de oameni care se tarau pe jos si care erau in continuare erau loviti cu bestialitate. Mi-e imposibil sa cred ca nimeni din blocurile alea nu a filmat sau nu a facut poze la ce s-a intamplat. Eram ingrozit pur si simplu…ma taram pe langa blocurile aleacautand orice situatie de iesire. Am avut mult noroc si am gasit un gang prin care am trecut in spatele blocului si am fugit si mai tare acolo spre victoriei unde imi parcasem masina. Cand am iesit aproape de City Bank am intrat in masina …si in fatza mea am vazut ca strada era blocata…la prima intersectie semaforizata cum se iese din pasajul victoriei pe Stefan cel Mare. Taximetristii pot confirma asta. Practic jandarmii blocasera strada sa poata sa ii fugareasca pe suporteri si sa ii bata in ultimul hal. A FOST PREMEDITARE!!!! L-am sunat pe prietenul meu si mi-a zis ca era pe caderea bastiliei …ajunsese si el pe o strada laturalnica. Am luat-o prin spatele blocurilor si am ajuns acolo… Tremura, isi luase din cate imi zicea cel putin un baston in cap si mai multe pe spate. Am demarat si credeti-ma ca nici nu mi voiam sa opresc la semafoare…voiam sa ma indepartez de macelul ala… Nu pot sa cred ca asa ceva se intampla si niste adolescenti (marea… marea majoritate erau adolescenti) sunt facuti pur si simplu cobai de antrenament pentru jandarmi! Si nu au fost numai jandarmii, era si politia …se blocase zona si ne alergau, ne bateau, ne macelareau, fara nici un alt scop decat de a-si varsa ura, de a se refula fiecare jandarm in parte. Si nu stateau sa ne astepte si sa dea…alergau dupa noi trecei prin fatza lor alergand si simtea ca trebuie sa vina spre tine si sa dea …. Oamenii aia care se tarau pe jos….Ma repet stiu …dar era ingrozitor… nu am mai vazut asa ceva decat la televizor cu minerii si cu ce se intampal acum in Ungaria!

Mi se rupe ca a castigat Dinamo, a furat parerea mea….Steaua nu a avut nici o sansa. A fost macelarita cu suporteri cu tot!!!

Va rog din respect pentru ce a fost acolo ….publicati aceasta poveste …asa cum s-au intamplat evenimentele…lumea trebuie sa stie adevarul. Am ajuns acasa si am citit ca un suporter a murit impuscat acolo…Nu se mai poate, jandarmii aia nu au creier deloc…au ura …. pentru ei a fost un antrenament o nebunie…. Nu imi vine sa cred ca am scapat dupa tot ce a fost acolo…. nu vreau sa ma mai duc pe stadioane… Ma seaca ingrozitor ca acei jandarmi sunt doar uniforme si nu pot sa plateasca toti pentru ce au facut….Lumea merita sa stie ce se intampla…. e ca si cu acei politisti care brutalizeaza persoane ca doar sunt politisti….

Nu mai imi gasesc cuvinte si nici nu mai stiu ce sa zic… Sper doar ca lumea va afla. Aveti mailul meu…nu am avut o adresa de mail a dumneavoastra, pe care sa trimit aceasta istorisire… puteti sa ma contactati la adresa aceea de mail, eventual va dau nr de tel si va povestesc orice altceva va intereseaza. Oricum oameni din blocurile alea pot povesti ce s-a intamplat …erau fff multi la ferestre.

Dudu (12 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:11

Articol la obiect, zic eu fara urma de subiectivism…deci de apreciat!

In principiu, fan stelist sau dinamovist nu cred ca se poate retine mai mult decat s-a scris aici: derby de cacao, transmisie TVR jalnica…reluari slabe cum e la faza care va alimenta controverse interminabile-cazul eliminarii francezului si suporteri de doi bani.
Restul e istore. Rezultat sec 1-0 si o singura faza (a fostului stelist Denis Serban) ce imi aminteste de ce erau pe vremuri meciurile Dinamo-Steaua.
Acum discutii despre de ce s-a jucat asa prost…mai ales in prima repriza, de ce Steaua a intrat mai timorata decat in meciurile din Europa dar si mai nervoasa decat in meciurile de campionat…probabil ca Olaroiu stie. Nu vreau sa insinuez mai mult, dar probabil pentru ca asta e primul meci al Stelei care nu a putut fi aranjat nici cu jucatorii cum a fost la Faru`, nici cu antrenorul cum a fost la UTA si nici cu arbitrii cum a fost la Arges.
Pe de alta parte nici Dinamo nu a avut zvacul din partile cu Poli sau Craiova unde chiar simteai ca sunt 3 atacanti de clasa…aseara cam mielusei, in conditile in care aseara Steaua a arat ca o echipa de pe urma careia se poate manca o paine.
Una peste alta rezultat corect dat fiind ce s-a jucat…mai ales daca se ia in calcul ca acum un an tot in minutul `92 marca Steaua…parca s-a facut un pic de dreptate…Dinamo si-a atins de data asta obiectivul, dar cu ce pret cand am vazut cu totii un meci slab, slab, slab.

diddy (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:11

un meci mediocru, un dinamo neputincios, o steaua in cadere libera, 1-0, 6 puncte, atat

gaby (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:13

PT. MISTER
ESTI FACUT DIN LABA…

Articol bun , cu exceptia ultimei fraze….ce sa-ti propui in 10 oameni din min 35…cand joci iar la 3 zile in inferioritate si urmeaza alte jocuri dificile…

Parca nu sunt atat de suparat pe infrangerea Stelei cat m-au enervat cei 2 comentatori ai tvr1…caini pe fatza….unde este obiectivitatea si impartialitatea unui comentator profesionist? rusine javrelor

Breki (8 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:14

Eu zic ca daca nu-l elimina pe Thereau stiaua juca mai deschis si nu pe 2 linii de aparare si atunci probabil Dinamo castiga la 2 goluri si nu erau nici un fel de probleme………

xmen (12 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:16

domnule Geambasu crezi ca daca Thereau nu ar fi fost eliminat aiurea,daca corpodean nu ar fi fost al 12 lea jucator 13 cu nagy al lui dinamo,STEAUA ar mai fi avut acest instinct de conservare a rezultatului? face-ti articole la deruta ca sa indepartati pe cititor de la subiectul principal;adica maniera grava de arbitraj a brigazii de arbitrii; s-a gresit flagrant impotriva Stelei iar borcea netoiu turcu si badea isi rad in pumni ;li se intrezareste o calificare nemeritata in liga campionilor prin castigarea furata a campionatului impotriva echipei care are meritul principal pentru aceasta situatie.Nu stiu daca sunte-ti antiSteaua sau pro dinamo dar macar terminati cu aceasta inducere in eroare a cititorilor.Mai bine ati face tot ce trebuie ca sa demascati murdariile din spatele meciurilor echipei dinamo…A INCEPUT O NOUA DINAMOVIADA.

VladCom (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:18

Domnule Gembasu, sunteti printre preferatii mei in materie de jurnalisti! Insa acum permiteti-mi sa va contrazic! Cel putin in privinta afirmatiei de la sfarsitul articolului. Mi se pare firesc sa vrei sa ciupesti un „egal” in momentul in care joci o ora in 10 si alte cateva minute in 9, pe terenul principalei rivale la titlu. Asta pentru ca victoria este destul de dificil de obtinut in aceste conditii.
Altfel, eu nu stiu de ce respectivii „ultrasi” se autodenumesc cei mai infocati suporteri ai echipelor favorite. Sunt gata sa pun ramasag ca n-au vazut mai mult de 15 minute din meci. Au fost ocupati sa se rafuiasca cu jandarmii si cu galeria adversa. Sunt constient ca fortele de ordine abia asteapta un pretext sa dea cu parul, insa de asemenea sunt constient ca majoritatea suporterilor si-o cauta cu lumanarea. Sincer, nu-i inteleg. Vii la meci sa-ti incurajezi echipa sau sa injuri echipa adversa si jandarmii? Macar sa injure in fata televizorului. Au sanse mai mici sa ajunga la „Urgente”.
Cat despre arbitraj, PATETIC! Prestatia „fluierasilor” si „tusierilor” nostri ma face sa imi doresc din ce in ce mai mult introducerea reluarilor video pentru ajutarea arbitrilor. Asta pentru ca arbitrii nostri sunt la fel de orbi precum justitia pe care trebuie sa o aplice.
In concluzie, pacat ca de ani de zile nu mai vedem spectacol fotbalistic la derby-uri, ci doar carnagii, violenta si declaratii belicoase! RUSINE tuturor celor care isi bat joc de oamenii care iubesc fotbalul cu adevarat!

miezu(un stelist) (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:18

OBSERV CA DINAMOVISTII IMPATIMITI AU VAZUT ALT MECI.BA NENE VOI NU OBSERVAT CAT DE CERSETORI SUNT JUCATORII LUI dinamo .SUNT PENIBILI CAND SE TAVALESC DE PARCA I-AU LOVIT TRENU SI DUPA CE PRIMESC CEEA CE ISI DORESC SE RIDICA DE PARCA NU S-A INTAMPLAT NIMIC.
MA UITAM LA O POZA IN LIBERTATE A LUI MOTI (masii) SI NU-MI VENEA SA CRED CAT DE SCHIMONOSIT ERA INCA PUTIN SI CHEMA AMBULANTA SA-L PUNA PE PICIOARE.(MA REFER LA FAZA ELIMINARII LUI THEREAU ).
DE GANEA CE SA MAI SPUN CA NU MAI STIA CUM SA SE TAVALEASCA SA MAI PRIMEASCA VREO LOVITURA LIBERA DIN APROPIEREA CAREULUI.
UN SFAT DE LA MINE : SA NU FACETI ASA SI IN EUROPA CA O SA VA LUATI GALBENE SAU O SA VA UMPLETI DE PENIBIL

orre (94 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:19

si culmea tupeului este ca oierul sa zica ca a fost furat, chiar i se potriveste “hotul striga hotul”, si la fel este si religia, nu-l intereseaza decat banul, chiar prin japca, si doar neamul lui de machedoni , nu da doi bani pe romani daca nu sunt din neamul lui infect

Catalin86 (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 13:29

care joc tacticizat domnule Geambasu?
eu am vazut o linie de mijloc a Stelei improvizata. unde mai pui ca Nu au jucat niciodata in acea formula si ca alte variante nu erau ?
care tactica??? Steaua a jucat in acea formula nevoita de circumstantele accidentarilor.
nu stiu de ce se bucura rednic atat de mult. probabil inseamna mult pt el sa bati Steaua cu ajutorul arbitrului si cu 2 oameni in plus si mai ales in min 91..

Comentează