Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Noi. Care noi?

„Duşmanilor noştri le fuge pămîntul de sub picioare, sînt disperaţi că nu ştiu ce să mai facă să pierdem noi” – Gigi Becali

Champions League a încetat să mai fie Paradisul pierdut. Am păcătuit sau nu atunci cînd am fost […]

luni, 11 septembrie 2006, 6:54

„Duşmanilor noştri le fuge pămîntul de sub picioare, sînt disperaţi că nu ştiu ce să mai facă să pierdem noi” – Gigi Becali

Champions League a încetat să mai fie Paradisul pierdut. Am păcătuit sau nu atunci cînd am fost izgoniţi de acolo, nu se mai ştie. Negreşit, cineva a muşcat din măr şi nu era vreo Evă, ci un Mitică sau un Jenel. Acum se simte în aer miros de bunăstare. De fotbal fără surogate. Gata, ne-am executat penitenţa. În sfîrşit, am epuizat exerciţiile de victimizare. Adio frustrări! Începe! Cu noi în formaţie. Apropierea palpabilă a competiţiei către care ne-am uitat 10 ani cu ochi de excluşi schimbă însă şi percepţia. De aproape se văd şi defectele. Ciudat, din fundul sălii se aud cîteva fluierături. Sîntem la masa bogaţilor, dar nu chiar toţi.

Care noi?, aceasta e întrebarea, nu a fi sau a nu fi. Care noi sîntem în Champions League? Noi Steaua sau noi toţi cei care consumăm fotbal? Microbişti, ziarişti, spectatori ocazionali. Este Steaua reprezentanta de drept a fotbalului românesc în cea mai importantă competiţie europeană? Fără îndoială că da. Se consideră Steaua ambasadoarea fotbalului românesc? Nu mai sîntem atît de siguri, pentru că trufia conducătorilor din Ghencea usucă orice formă de vegetaţie împrejurului echipei. Atît timp cît ţi se aminteşte neîncetat ce vrednici au fost ei şi cît de nevrednici ceilalţi, nu te poţi aştepta la sentimente, ci la resentimente.

Steaua este produsul cel mai vandabil al unui campionat contradictoriu. Aici nu există nici un dubiu. Oli şi băieţii merită ce li se întîmplă. Au muncit bine, au crezut în şansa lor. Bravo lor! Semnele de întrebare apar atunci cînd campioana intră în relaţie cu ceilalţi, care nu au participat direct sau în nici un fel la performanţa ei sportivă. Orice om care nu îşi manifestă necondiţionat admiraţia pentru calificarea în grupele CL devine un duşman potenţial, unealtă a rivalelor, Dinamo şi Rapid. Orice critică se transformă în proces de intenţie. În camarilă instrumentată de ceilalţi.

Pentru că am ajuns la adversarele istorice, anticipăm că aventura europeană a steliştilor va spori frustrările în rîndul fanilor rivalelor. Falia dintre masele de susţinători se va adînci şi se va lărgi. Cine îşi închipuie că meciurile cu Real, Lyon ori Kiev vor aduce concordie şi entuziasm plenar se înşală amarnic. Tribalizarea maselor de suporteri nu este un fenomen cu patent românesc. Ne-a venit şi nouă rîndul să trăim ce au trăit alţii cu ani şi ani în urmă. Să fie limpede, nu toată România respiră o dată cu Gigi Becali şi Tea Sponte. Asta nu înseamnă că România fotbalistică, în totalitatea ei, nu datorează ceva important Stelei. Ceva de care ne vom da seama cu timpul. Tot cu timpul, vor înţelege şi cei din Ghencea că lumea nu se împarte în servitori şi stăpîni, în prieteni şi duşmani.

Comentarii (136)Adaugă comentariu

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:04

Ca de fiecare data domnule geambasu dumneavoastra trebuie sa fiti cel care critica si gaseste greselile celorlalti.De ce gigi becali nu are voie sa spuna ca e meritul nostru al stelistilor spune ceva neadevarat.Acesti prieteni pe care ii vreti dumneavoastra sa ii avem fortat ne-au facut reclamatii la fifa si uefa cand dupa ani de zile o echipa romaneasca reusea ceva important pt fotbalul romanesc vi se pare normal sa ii acceptam pe acei oameni?

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:04

Ca de fiecare data domnule geambasu dumneavoastra trebuie sa fiti cel care critica si gaseste greselile celorlalti.De ce gigi becali nu are voie sa spuna ca e meritul nostru al stelistilor spune ceva neadevarat.Acesti prieteni pe care ii vreti dumneavoastra sa ii avem fortat ne-au facut reclamatii la fifa si uefa cand dupa ani de zile o echipa romaneasca reusea ceva important pt fotbalul romanesc vi se pare normal sa ii acceptam pe acei oameni?

RASZVAN (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:07

de ce incerci sa`mi rapesti bucuria de a rade de prietenii mei dinamovisti si rapidisti ..pe a caror chip se citeste frustrarea de la o posta …e un sentiment inaltator cand ei joaca cu alde skoda si noi cu madridul si nu oricare madrid, real madrid…ura inter suporteri este dupa parerea mea ceva normal ,doar daca se pastreaza limitele ,pentru ca aste ne diferentiaza ca oameni ,preferintele,si suporterii trebuie sa speculeze momente de genul in care sa isi roseasca de invidie rivalii .iar noi slava Domnului avem cu ce acum ,cand spun noi ma refer la stelisti .

spania (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:11

performanta STELEI se datoreaza lumii steliste !! celor care au aruncat cu murdarie sa nu se astepte la multumiri!! EU VA PUN O ANTREBARE SIMPLA=TOT CE SA ANTAMPLAT STELEI CU PRIVINTA LA ACUZELE MINCINOASE CREDETI CA A AJUTATO?DACA DA ATUNCI IN OPINIA MEA SUNTETI O INSTITUTIE CE DEMIGREAZA FOTBALUL ROMANESC!!! MUNCA ADUCE PERFORMANTA!!!!!

dragomir dan (27 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:12

E adevarat, declaratiile lui Gigi sau ale lui MM au un puternic iz de superioritate. In schimb, Oli dar mai ales jucatorii sint mult mai ponderati, mai realisti si cu mult mai bun-simt.Cel putin asa mi se pare mie.Ceea ce ma face sa sper ca echipa stie mai bine unde se afla si ce are de facut. Luciditate linga demagogie…de-ar ramine doar prima!

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:13

Vi se pare normal domnule geambasu sa ii acceptam pe acei ziaristi care prin articolele lor au denigrat numele echipei noastre si arata doar ce vroiau ei sa vada lumea,sa ii iubim pe acei ziaristi care dupa o semifinala de cupa uefa unde sa ajuns cu munca si greutati i-au facut pe jucatori echipei noastre gloabe si in toate felurile?Cu ce deranjasem atunci domnule geambasu poate faptul ca am scos echipa crapid si am jucat noi mai departe.[ierdusem o finala de cupa uefa in fata unei echipe al carui antrenor la momentul actual este antrnorul uneia dinte ce le mai puternice nationale,ati scris despre noi ca si cum am fi fost scusi de dunarea giurgiu.Va doare un lucru pe voi toti cei care nu sunteti stelisti cu adevarat stiti ce domnule geambasu?Va spun eu daca nu vreti sa recunoasteti: „VA DOARE FAPTUL CA NU SUNTETI CA NOI” CEEA CE A REALIZAT STEAUA ESTE EXCLUSIV MERITUL NOSTRU AL SUPORTERILOR,AL LUI GIGI BECALI,AL CONDUCERI STELEI,AL JUCATORILOR STELEI SI AL SUTELOR DE MII DE OAMENI CARE S-AU BUCURAT ODATA CU NOI.MANDRU CA SUNT STELIST

Arnautu Vasile (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:16

prea greu articolul pentru unii dintre voi, nu-i asa?
😀

Piciu (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:18

Meritul acestei calificari este in totalitate a lui Gigi Becali.El a adus bani, a format o echipa(surprinzator a avut rabdare),a adus la echipa doar antrenori de valoare.Nu este normal sa se bucure doar stelistii de acest succes dar nu poti obliga pe nimeni sa tina cu steaua si nu cu Kiev,Real sau Lyon.Nu sunt stelist dar voi tine cu ei in CL pt ca sunt roman

spania (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:19

AI DREPTATE MIHAI!! MULTUMESC LUI DUMNEZEU CA SUNT STELIST SI DISFRUT DE FOTBAL DE CALITATE SI PERFORMANTA!! AI COMPATIMESC PE FRUSTRATII DIN LIGA ANTAI CARE CU AJUTORUL ZIARELOR FAC UNICUL LUCRU CE AL STIU SCANDALUL!! TOTI TREBUIE SA II MULTUMIM STELEI!! INCLUSIV VOI ZIARISTII!!!!!

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:20

Domnule geambasu dumneavoastra ca bun cunoscator in ale fotbalului cunoasteti ceva despre fenomenul ultra.Aceasta ura intre suporteri pe care o vedeti dumneavoastra pe stadioanele din romania si pe care o accentuati si o infloriti la maxim voi ziaristi care vedeti doar rasism si daca sunteti pusi sa dati o definitie a acestui cuvant habar aveti va spunem noi in camppionatele externe aceasta ura este cxatalogata drept prietenie pe langa lucrurile rele care le fac ei.Daca noi suporteri stelei suntem catalogati drept hooligan si rasisti ce ai echipei Lazio,Celtic si alte multe echipe cum i-ati cataloga dumneavoastra,chiar sunt curios?!

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:22

Pentru noi exista steaua si asta e cel mai important spania crede-ma.DACA TOATE ECHIPELE AR AVEA UN BECALI ASA SI BUN SI RAU CREDEMA CA AM FI FOST DEPARTE ACUM SI STITI ASTA TOTI .

mihai (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:28

Cand Dinamo si Rapid joaca in cupele europene uit ca sunt suporter stelist…Hai STEAUA, DINAMO si RAPID…

Emil-Mircea (6 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:34

De acord cu tine Mihai..Uitati-va la suporterii englezi ,cum se bat ca orbii de cate ori prind ocazia.Falia dintre grupurile de sustinatori e normal sa existe…

Fotbalul nu mai este de multa vreme doar un sport…

In momentul in care si alte echipe romanesti vor ajunge la acelasi nivel al performantelor cu Steaua ,desi ma indoiesc , atunci vor fi indreptatite sa iasa in fata..
Deocamdata ,Steaua este din cu totul alt film..

Iar in ceea ce priveste citatul..Vedeti ce spune Mititelu in tribuna la Arges-Steaua..”Tin cu Argesul ,ar fi cazul sa mai piarda si Steaua”
Exact la fel gandesc majoritatea oamenilor de fotbal..

Fratilor cu inima ros-albastra ,suntem intr-un mic razboi ..Insa tot noi vom triumfa..Cainii latra ,ursul trece..

alex de la barlad (fc national fan) (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:35

Ce e bine pt o echipa e rau pt alta.O data cu accederea stelei in CL se largeste prapastia dintre echipe.Unele devin mai puternice ambitionate de succesul stelei(timisoara,dinamo,rapid) iar altele devin mai slabe nereusind sa tina pasul razboiului asimetric cu echipele de top.Nu vreau sa avem un campionat de gelnul scotiei sau ucrainei unde numai 2 3 echipe fac legea.Intr-un sfarsit o sa fie greu chiar shi pt echipele astea cotate mai bune.Nu o sa mai aiba parte de o competitie puternica ceea ce v-a aduce imediat o scadere a valorii echipei(P.S.:Demersul lui Celtic shi a lui Rangers sa evolueze in campionatul Angliei)

Roberto (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:41

care trufie, Cristi? 🙂

voi v-ati purtat urat cu ei si ei v-au raspuns in cel mai elegant mod posibil 😛

Roberto (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:44

PS: suporterii adevarati ai Stelei nu sunt fani Gigi Becali. toti stiu ca in afara de a finanta echipa, Becali nu face nimic bun pentru imaginea Stelei si nici pentru tara asta, desi asta vrea el sa credem.

timotei (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:46

DOMNULE GEAMBASU STEAUA ARE 2 TITLURI CONSECUTICE CASTIGATE.DINAMO SI RAPID NUMAI VOR INCA UN AN FARA TITLU ESTE NORMAL.PRIN ORICE MIJLOACE FAC PRESIUNI.DUPA CE STEAUA A RATAT TOT MECIUL CU ARGES ,SI A FOST OPRITA DE 2 ORI PE MOTIV DE OFFSIDE S-A INTIMPLAT FAZA CU PENALTIUL.FAULT A FOST CHIAR DACA ATACANTUL ARGESUL A STIUT SA-L CEARA.IMPRUDENTZA A FOST A LUI GOIAN.UN PENALTI ASEMANATOR A FOST IN MECIUL CU ANGLIA OBTZINUT DE VIOREL MOLDOVAN. DAR DE AICI SA PORNESTI CA STEAUA CUMPARA FACE SI DREGE? SE VEDE CLAR CA STEAUA A SUPARAT TARE CU 2 TITLURI DE CAMPIOANA.DE CE? PENTRU CA MM SI GIGI BECALI SUNT AROGANTZI SI AU GURA MARE ? DACA EI NU ERAU ASA DE INFIPTZI STEAUA NU CISTIGA CAMPIONATELE ASTEA.NICI MIE NU IMI PLACE COMPORTAMENTUL LOR DAR IN FATZA UNEI ECHIPE CA DINAMO(LA CONDUCERE MA REFER;JUCATORII NU AU NICI O VINA) DACA NU ESTI PE „FELIE” TE-AU ARS. DA GIGI SI MM SE COMPORTA CA NISTE BAIETZI DE CARTIER DE CELE MAI MULTE ORI. DAR DE CE SA NU FIE STEAUA AROGANTA CIND ALTII CISTIGA TITLURI FARA SA FACA VREO PERFORMANTZA.A AJUNS DINAMO DUPA 89 IN LIGA? A FACUT CEVA IN UEFA? NU PENTRU CA FACEAU BLATURI. NOROC DE ANDONE SI REDNIC ACUM, CA MAI CISTIGAU 10 CAMPIONATE FARA NICI UN MERIT.AU AJUNS SA FIE HUIDUITZI SI DE PROPRII LOR FANI LA CITE BLATURI FACEA CONDUCEREA.SE MIRA JUCATORII DE CE LUMEA II FLUIERA PESTE TOT.DIN CAUZA BLATURILOR NU CA AU FOST MAI BUNI CA STEAUA.SUNT STELIST DAR SUNT SI UN BUN ROMAN.DACA RAPID SI DINAMO ERAU IN LIGA M-AS FI BUCURAT.LA MECIUL LUI RAPID CU ANDERLECHT CA NU AU AJUNS IN LIGA IMI VENEA SA SPARG TELEVIZORUL.RAPID ERA O ECHIPA CURATA, CARE JUCA INTRADEVAR FOTBAL. POATE NU CREDETZI DAR VA SPUN CA DACA MM SI GIGI NU ERAU NISTE BADARANI STEAUA NU CISTIGA NIMIC IN CAMPIONAT.CONDUCEREA DINAMOVISTA REZOLVA PROBLEMA. CPOS ACUZA DE FURT,DINAMO ACUZA DE FURT,PARLAMENTUL REFUZA SA VOTEZE O LEGEDE CONTROL A AVERILOR SI ACUZA JUSTITIA LA RINDUL LOR…………..DOMNULE GEAMBASU POPORUL VEDE,NU IARTA SI O SA HUIDUIE IN CONTINUARE… MM, GIGI NU SUNT UN EXEMPLU PENTRU NOI ROMANII DAR IN NICI CAZ CONDUCEREA LUI DINAMO ,COPOS ,PARLAMENTARII ETC. AR MAI FI DE SPUS MULTE DAR MA OPRESC AICI.

necula (78 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:51

bravo pentru subiect cristi!
atat timp cat exista hidrocefali cu bannere :I love you boro, avem dreptul sa fim aroganti. si chiar mai mult de atat: sa-i intrebam si cum reprezinta ei tara cand au ocazia si multe alte intrebari, de genul: ce inseamna fanta de lumina? ce inseamna situatii? ce inseamna gol valabil cu 1 secunda dupa meci? de ce ne aresteaza politia bulgara? etc

adythebest (6 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:53

– „Asta nu înseamnă că România fotbalistică, în totalitatea ei, nu datorează ceva important Stelei. Ceva de care ne vom da seama cu timpul.”-
Pai vedeti ca totusi realizati ca STEAUA si nu altcineva realizeaza an de an cele mai importante performante si servicii aduse intregului fotbal romanesc…Insa,dupa cum bine reiese din articolul Dv.,asa ceva NU merita Romania,adica PERFORMANTA.Eu nu mai inteleg nimic,-daca nu se califica -de ce?,daca s-a calificat -de ce?,si eu care va apreciam cat de cat….

Bobby D. (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:53

Ce imi place mie cel mai mult e ca ziaristii au probleme personale cu unele personaje din fotbalul romanesc. Pe unii ii inteleg, pe unii nu. Domnul Geambasu face parte din categoria neintelesilor. Oare cum poate sa il „manance” pe MM, din moment ce acesta este un angajat al unei firme? Daca patronul considera ca MM isi face treaba, atunci e perfect. Nu trebuie sa vina nimeni din afara sa isi dea cu parerea. Nu Geambasu l-a ales acolo, ci un patron…
Cat despre Becali… In ultimul timp se tot inteteste ideea ca „afara Gigi de la Steaua”… Da? Si cine sa vina? Cine credeti ca, in nebunia lui, ar mai baga atatea milioane intr-o echipa care 4 ani nu a produs nimic? De ce sa nu facem diferenta intre politicianul Becali si omul de fotbal cu acelasi nume? Da, poate nu sunt de acord cu tot ce spune sau face Becali, dar pentru Steaua e sublim. Dar unii nu pot face diferenta, pentru ca pur si simplu sunt frustrati. Si in categoria frustrati intra o mare parte din ziaristi (sportivi sau nu). Credeti-ma, am fost DTP-ist la mai multe ziare in trecut si stiu cum se fac stirile. BUG Mafia avea dreptate… Unii stiu ce vorbesc

blackyank (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:53

ba nenorocitule doar STEAUA a jucat pana acum in CL!!! sa tii minte asta! te credeam diferit de sclavii de tolontan si buzarin da vad ca esti la fel… du-te si ia-te de mana cu alde copos vama razvanel cristi etc
acum conteaza doar: Ils sont les meilleures equipes
Sie sind die allerbesten Mannschaften
The main event

Refren:
Die Meister
Die Besten
Les Grandes Equipes
The Champions

Une grande reunion
Eine grosse sportliche Veranstaltung
The main event

Ils sont les meilleurs
Sie sind die Besten
These are the champions

Refren:
Die Meister
Die Besten
Les Grandes Equipes
The Champions

cristi (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:59

Asa este, d-le Geambasu!

Nu vom fi niciodata in masura sa facem ceva atat de deplin si atat de perfect care sa multumeasca intreaga natie romana.
Ne e scris in ADN. Nu putem lupta imptriva sortii. „moira” lui Eliade.
Bineinteles ca, pentru putini, in orice situatie, binele celor multi e contradictoriu. Numai ca cei putini sunt mai galagiosi. Iar cei multi stiu ca, orice s/ar zice, ei isi vad de drum.
Rapid si Dinamo vor sti ca orice punct al Stelei in CL va valora dublu pentru ele la anul, cand vor fi acolo.
Frustrarile sunt bune pentru ca, exploatate pozitiv in plan psihologic, pot conduce la progres. Are Steaua salarii de peste 100 000 Euro, sa dam si noi. Ia Steaua din campionatul Frantei si Portugaliei, trecem si noi de la Karamian si Ze Kalanga la Sa Pinto (n-ar fi de mirare).
Ca si in politica, si in fotbal sunt bune atacurile care dau bine „in sondaje”. Se apropie Steaua – Rapid. E buna un pic de tensiune inainte, vine lumea la meci si baietii sunt ambitionati.
Sa iesim insa impreuna in Europa. Sa batem Xanthi, Nacional si Dinamo Kiev si sa mergem in grupele CL. Vor fi bani, va fi spectacol, ordine si civilizatie (10 stewarzi pe sector in Giulesti!!!).
Parafrazandu-l pe Balzac : participarea in CL aduce banii, cu banii cumpar jucatori, iar jucatorii aduc gloria in CL, care aduce banii … , iar banii…

gspu (76 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:07

am si eu o intrebare:
cum sa zici ca e meritul intregii natiuni, cand dupa ani de zile, dupa o semifinala pierduta se scria prin ziare ca trebuie sa se lase de fotbal jucatorii stelisti :O ????????
cum sa fim ambasadorii unei tari cand dupa o infrangere in europa aia de sub podu’ grand au iesit sa sarbatoreaasca ?
asta ee … sa ne vada la televizor ca mai mult nu merita …

ca sa nu se vb prostii … stiti ce s-a intamplat la meciul dinmo – benfica (jucat pe stadionul cotroceni) cand dinamovisti si stelisti au fost ROMANI

Cosmin Bulancea (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:09

Sincere felicitari domnule Geambasu pentru articol !!!!
Ati sintetizat foarte bine situatia actuala

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:16

Bravo gspu dar astea sunt lucruri pe care ei ziaristi nu vor sa le vada si nu or sa le vada niciodata.De fiecare data cand va fi vb de steaua se vor vedea doar lucruri rele tati rasi au voie sa se bucure de insuccesele stelei si noi stelisti ar trebui sa plangem la nereusitele lor.Lasati-ne pe noi sa ne bucuram si voi vedetiva de ale voastre treburi de genu:COPOS,BORCEA,PORUMBOIU,PADUREANU,MITITELU,NETOIU,TURCU SI RESTU COOPERATIVEI DIN CARE NUMAI PUTETI SA IESITI HANDICAPATILOR.Sa stiti ca noi nu numai ca nu dorim sa va bucurati cu noi,noi am vrea sa urati de moarte pt ca o sa ajeti n motive de acum incolo invidiosilor.Domnule geambasu cand steaua a reusit sa treaca de standard a-ti alocat doar doua pagini jumate in ziar,iar cand rapidu a luat bataie de la saraevo si nu stiu cum a-ti alocat 2 pagini numai cu mesaje de incurajare de la suporteri si laude si tot felul de prosti pro rapid.CARE DIN ACESTE DOUA LUCRURI VI SE PAR MAI IMPORTANTE?????????

timotei (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:18

DOMNULE GEAMBASU ACUM INCA CEVA. PRESA AGITA LUCRURILE CA TREBUIE SA TRAIASCA SI EA ,SA FIE CITITA SI CUMPARATA. DAR UNEORI EXAGERATZI SI UNEORI CHIAR AM IMPRESIA CA VA APUCA RISUL LA CE REACTII PROVOCATZI. EU CRED CA STITZI SI VOI ADEVARUL SI INTREBARILE PERTINENTE PE CARE TREBUIE SA LE PUNETZI LA OAMENII DIN SPORT. DAR NU PUTEZTI CA TREBUIE SA CISTIGATZI SI VOI.PROBLEMA ESTE CA MAJORITEA ZIARISTILOR PAR MATURI DIN PUNCT DE VEDERE GAZETARESC DAR SUNTETZI NEVOITZI SA SCRIETZI PENTRU „POPOR” CA SA FIE SI ZIARUL CITIT. DAR VEDETZI CA SI VOI AVETZI O VINA PENTRU BALCANIZAREA ASTA A TINERETULUI DE AZI

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:19

DOMNULE cosmin bulancea icepe bcr open la televizor nu vreti sa va vedeti de treaba ne stresati cu mesje de genul acesta.Daca nu vreti sa va bucurati nu o faceti dar lasatine in pace pe noi invidiosilor.Toti spuneti ca nu va intereseaza steaua dar se pare ca sunteti foarte atenti la tot ce se intampla cu echipa noastra si va doare sufletu cand vedeti ce facem noi si unde sunteti voi.

adelin (84 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:22

in anglia, cand liverpool castiga CL, cei din londra sunt suparati; e doar un exemplu, peste tot la fel. Tampenia asta patrotarda cu lupta pentru tara e numai la noi…da, sunt dinamovist si ma oftic cand steaua castiga! Cand joaca nationala e altceva, atunci tin cu romania chiar daca in echipa sunt 11 stelisti.

necula (78 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:27

te oftici e putin spus, esti gata sa-ti pui streangu’ probabil 🙂

ciudymihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:27

Domnule Geambasu un singur lucru va mai spun si plec promit: „NOI SUNTEM NOI UN LUCRU DE CARE SUNTEM MANDRI” NOI SUNTEM CEI CARE IESIM PE STRADA SI AVEM DE CE SA NE BUCURAM” NOI SUNTEM CEI PE CARE VOI II URATI INVIDIOSILOR” NOI SUNTEM CAMPIONII” „NOI SUNTEM CEI CARE JUCAM IN LIGA CAMPIONILOR” „NOI SUNTEM SUPORTERI ECHIPEI STEAUA” NOI SUNTEM MANDRI DE ASTA SI SINCER NU CRED CA NE INTERESEAZA PREA MULT CE SPUNETI VOI” „CU TOATE CA VA DOARE ACEASTA ESTE REALITATEA DOMNULE GEAMBASU” MULTUMESC STELEI CA MA BUCURA SI TUTUROR STELISTILOR DIN LUME PT FAPTU CA AM ALES CU TOTI ACESTE CULORI” BUNA SEARA DOMNULE GEAMBASU!!!!!!!!!!

rusinica (4 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:35

Ce spune Geambasu :”Se consideră Steaua ambasadoarea fotbalului românesc? Nu mai sîntem atît de siguri, pentru că trufia conducătorilor din Ghencea usucă orice formă de vegetaţie împrejurului echipei. Atît timp cît ţi se aminteşte neîncetat ce vrednici au fost ei şi cît de nevrednici ceilalţi, nu te poţi aştepta la sentimente, ci la resentimente.”
Sa analizam deci!
1.”Ambasador al Romaniei in domeniul fotbalului romanesc”, adik al echipelor de fotbal, al suporterilor si al ziaristilor de sport! Pana aici nimic cu semnu intrebarii!
2. „Nu mai suntem atat de siguri” , acum vorbiti d.p.d.v al ziaristului sportiv, nu? Logic, asa ar fi, fiindca se presupune ca sunteti un ziarist OBIECTIV SI IMPARTIAL, nu? Daca e asa, iarasi nici un semn de intrebare!
3. „Atît timp cît ţi se aminteşte neîncetat ce vrednici au fost ei şi cît de nevrednici ceilalţi, nu te poţi aştepta la sentimente, ci la resentimente” Opa!!!!!!!!!!!! INTREBAREA CARE SE CUVINE PUSA: Acum din ce punct de vedere vorbiti? Sunteti conducator sau suporter al vreunei echipe adverse sau ziarist? Daca totusi recunoasteti ca sunteti ziarist, DE CE AVETI RESENTIMENTE?!?!?!?!

marian (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:50

Bravo. Sincer mie asta mi se parut cel mai ok articol, punct de vedere – sa ii zicem – din ultima luna.

alex de la barlad (fc national fan) (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:51

toti taranii care nu au echipa in sat tin cu steaua ca e la moda 😉 asta explica shi fenomenul de stelism.dak stiaua ia anu asta locu 10 sa vedeti ca nimeni nu mai tine cu steaua.e ceva de moment,frati microbisti.Microbul asta numit stiaua are shi el leacu lui 😛

rusinica (4 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 20:52

alexe de la barlad, leacu tau e sa stai departe de vaca cand faci curat in grajd, sa nu te mai murdaresti de balega 😉

RTL (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 21:01

Domnule Geambasu cand isi cere scuze Gazeta Sporturilor fata de MM Stoica pentru modul in care a fost catalogat dupa scandalul cu Sapunaru din Supercupa? Ati pus pe prima pagina atunci pe Sapunaru la mormantul mamei sale ca sa aratati cat de rau este MM Stoica. De atunci Sapunaru a mai dat doua capatani in gura la adversari si s-a mai ocupat cu spurcatul a altor cativa jucatori pe teren.
Daca si acum cand Gigi Becali s-a mai potolit si nu mai abereaza toate ineptiile la televizor nu puteti sa il mai atacati atunci cand?
Are gura mare dar macar prin banii bagati la Steaua a reusit sa tina niste jucatori de valoare (desi unii spun ca nu au valoare – va dati seama ce idioti) si prin acei jucatori Steaua a reusit sa mai traga fotbalul romanesc in fata.
Apropo cati conducatori de club care acum vor titlul ca ei sunt cei mai zmei si „pentru ca au muncit mult” (citat din marele antrenor Rednic, de parca Steaua a stat si a dormit) au multumit Stelei pentru ca le-a dat sansa de a accede direct in Liga Campionilor si sa nu se mai faca de ras cu ultimii lesinati ajunsi prin tururile preliminare?
Un mic tip: ar trebui sa publicati in ziar o mica statistica cu ziarele vandute dupa partidele Stelei din cupele europene (asta asa ca sa multumiti cititorilor stelisti).

alex de la barlad (fc national fan) (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 21:23

Orice minune nu tine o vesnicie.O sa vedeti peste vreo 10 ani de zile cum se bate stiaua la evitarea retrogradarii pe un stadion ghencea aprope gol,populat de cativa pensionari care isi aduk aminte cum castiga stiaua cupa campionilor in ’86.De dinamo shi rapid nu mai zic,ele o sa intre in LIGA II mai devreme dekt stiaua.Succes!!! 😛

R&B (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 21:33

alex , de 20 de ani visezi acelashi lucru. Steaua, Dinamo shi Rapid vor domina fotbalul cel putzin inca 20 de ani. Tu ai grija de echipa ta preferata care s-a instalat confortabil pe ultimul loc al clasamentului.

Mandela (4 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 21:34

Citez: „trufia conducătorilor din Ghencea usucă orice formă de vegetaţie împrejurului echipei.” Corect domnule Geambasu, dar uitati de cei care acum cateva luni ieseau in strada cantand „I love you BORO”. Pe ei poti sa ii tratezi in doua feluri: sa le raspunzi cu aceeasi moneda (sa behai prin autocare) sau sa ii tratezi cu dispret. Eu prefer a doua varianta!

Bwana (8 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 21:57

Asa este dl. Geambasu! Aveti dreptate! Ma amuza ca MM a clamat superperformanta Stelei in cupa UEFA, ignorand declaratia lui Oli cum ca Rapidul a fost mai buna decit Steaua in dubla partida. Pacat ca nu se reuseste o victorie fara dubii cind e cazul si alunecam in mediocritatea lui..” e bine ca am obtinut cele 3 puncte si ne-am atins tzelul”!
D-aia ajungem sa luam credit cu buletinul la Altex pentru TV-uri cu LCD! Doar incepe turneul final al campionatului european..nu?

Z (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 21:59

RTL !
Mai este unu handicapat la Rapid care a aruncat cu medalia si l-a injurat pe MM !
Si toti ziaristii au tinut capu’ intre urechi degeaba ! N-au vazut, n-au auzit (culmea filmati si de camerele TV).
Da’ n-a vazut, n-a auzit nici FRF, nici Liga !.

coco (53 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:11

Domnule Geambasu, cateva comentarii:
1. Adversarele „istorice” ale Stelei, sunt de la un timp mai degraba adversare isterice.
2. De unde pana unde a ajuns Rapid „adversar istoric al Stelei”?!? In fotbalul modern au scos si ei capul abia cu vreo 8 ani in urma, odata cu Lucescu al batran. Pana atunci se (supra)numeau ABBA …
3. „Tribalizarea maselor de suporteri” este un fenomen normal, n-a aparut de ieri de azi, si isi are originea in „caterinca de luni dimineata”. Desigur, azi e mai vehementa ca oricand, dar asta tine in primul rand de gradul de cultura, educatie si civilizatie al subiectilor, evident mai scazut astazi decat acum 20-30 de ani.
4. Diferenta de cultura fotbalistica: MM (cel hulit) la faza incriminata de pitesteni imediat a recunoscut, fara echivoc, ca A FOST penalty; pe Penescu (btw, cine mai e si asta?!?) nu l-am vazut sarind in sus cu aceeasi vehementa la faza din debutul meciului cand Coman a fost oprit pentru un off-side complet aiurea, in situatie singur cu Vintila.
5. Nu critica deranjeaza, ci critica gratuita, facuta de dragul audientei si/sau tirajului. Evident, nu stelistii sunt posesorii adevarului absolut, dar in ce priveste performanta sunt cei mai aproape de el.

V-am vazut in studioul Realitatii TV dupa meciul Stelei cu Farul si nu v-am auzit , de exemplu, criticandu-va colegul, pe Dl Cosmin Stucan (moderatorul emisiunii), care insinua la modul cel mai jegos si libidinos cu putinta existenta unui blat, pe baza unor declaratii ce tineau mai degraba de science-fiction ale altui nechemat in fotbal, dl. Bosanceanu. N-ati facut-o pentru ca erati de acord cu el sau pentru ca ati preferat un low-profile comod?… Solidaritate de breasla? Aia a fost solidaritate in mizerie, iertati-ma ca v-o spun!
Murphy avea o lege: o lingurita de vin intr-o galeata de gunoi inseamna gunoi; o lingurita de gunoi intr-o galeata de vin inseamna tot gunoi!

cambera (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:12

Mandru ca sunt stelist!
E greu pt ceilalti sa se uite la protv…la Liga Campiomnilor…
🙂
Frustrarea e mare…
sunt prea mici…
Vorbim cand vor juca si ei…pe puterile lor, nu pe performantele altora!
Steaua e un fenomen…
Mandru ca sunt stekist!

necula (78 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:13

alex, esti fan national? inseamna ca esti din los platanos? toata stima ca stii sa canti frumos

Alex (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:14

Cati dintre „noi toti” au plans pe stadion cand Steaua era scoasa din cupa de „U”? Cati ati plans de bucurie cand Ciocuiu egala in Giulesti? Cati erati nervosi cu toate persoanele(ce nu meritau) din jurul vostru in „in perioada Piturca”? Cati traiti ziua Derby-ului de parca e ultima?
Steaua nu e Romania, Steaua nu suntem „noi toti”. Steaua suntem cei care ne bucuram sau plangem pentru ea in fiecare zi, zi de zi,de-o viata. Steaua e echipa de club, e sufletul nostru, al stelistilor, nu al tuturor iubitorilor de fotbal.
GLORIE CAMPIONILOR CE DIN 1947 LUPTA PENTRU CULORILE NOASTRE! CU TOTII LA KIEV!

spania (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:15

DOMNILOR VA ROG SA CITITI PE SITE U.E.F.A CE SCRIE DE BECALI!! O LECTIE DE CUM TREBUIE SA FIE UN ARTICOL SPORTIV!! RUSINE PT CEI CE NU STIU SA APRECIEZE VALOAREA!SUNTETI DEGEABA AN LUMEA FOTBALULUI!! DOAR SA MINTITI SI SA DEMIGRATI FOTBALUL!! SUNTETI JEGOSI SI LIPSITI DE ONOAREA CE TREBUIE SA O AIBA UN ZIARIST!! STATI AN GHENUNCHI AN FATA LUI copos SI razvanel jr!!

NTM87 (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:16

Nu stiu de ce se face atata scandal pentru faza din finalul meciului Fc Arges – STEAUA……sau cineva se uita la alt fotbal? Ce se tot vorbeste despre greseli intentionate?!! Sau…..tusierii erau cu Argesu` si centralu cu Steaua?:)))……eu cred ca a vazut toata lumea off-side-urile din prima repriza…semnalizate eronat defavorizand clar STEAUA…….

mmm (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:19

din pacate unii care citesc au cam sarit peste scoala. 🙂
hai steaua, hai dinamo, hai rapid… in cupele europene.

Cosmin Bulancea (13 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:23

Ha ha ha

Eu vreau Cupa Cupelor inapoi !!!

Daca se poate si Victoria Bucuresti (+Mitica ) , Flacara Moreni si Fc Olt Scornicesti
Bonus ar fi Valentin pentru Steaua si niste generali pentru Dinamo .
Sa nu-l uitam pe regele cooperativei : Mirceeeea Lucescuuuuu !!!

Ce vremuri …

sheva (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:30

Domnule orice echipa din campionatul romaniei ar fi eliminat pe standart , cred ca si unirea urziceni ar fi dacut asta.Dar oile din ghencea au avut aceasta „onoare” datorita blaturilor facute in campionatul trecut.Rusine steaua pentru magariile pe care le face si se pare ca si anul asta vor sa continue in acelasi fel ,facandu-se de ras.M**e steaua

same (63 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 22:31

Asa-i , in privinta ponderarii vizibile a jucatorilor fata de conducatori. Asta o spune un stetilst ! Insa trebuie sa fie apreciati mai multi decat oricarte acesti jucatori ai Stelei care nu-s nici pe departe aroganti si-si vad de treaba lor . Ce puteti spune de declaratiile jignitoare si razboinice ale unui Mihaita Nesu, Sorin Paraschiv, Nicolita sau Lovin ? sau poate Dica ?……..

Nu-mi amintesc ca unii dintre acestia sau dintre ceilalti din lotul Stelei sa fi facut vreo afirmatie rautacioasa fata de ceilalti colegi ai lor de la celelalte echipe !

Nu-mi amintesc, ca sa dau un exemplu, vreo afirmatie tupeista si lipsita de vreun minim respect fata de adversari precum cea a anilo trecuti in care JUCATORI de la Dinamo ca Barcauan , Alexa, Stoican dar in primul rand cu Geani Kirita , sa spuna ca „le este rau” de pe varful clasamentului, si ca nu vad deloc celelalte echipe de acolo de sus ce erau…….. sau afirmatia unui OFICIAL ( domnule Geambasu ! ) de la Dinamo care i-au facut pe ceilalti competitori, jucatorii Stelei chiar niste GLOABE ! Va mai amintiti domnule Geambasu ????? Acest lucru nu mi-l amintesc in nici un caz in privinta oficialilor Stelei pe care ( pe buna dreptate ) ii criticati acum. Respectul pt adversari este o conditie elementara a unui fotbal cinstit, curat si performant ! …

Dar vedeti, poate , legat de episodul din trecut pe vare tocmai vi l-am relatat, tocmai acest episod a creat atunci frustrarile lui, pt care astazi se platesc niste polite , nu chiar la aceeasi inaltime de nesimtire cum pe atunci au fost dejectate…….. De’, am mai progresat si noi.

Bine ati venit din pauza pe care ati luat-o. Sa va fie de bine. Sper ca v-ati bucurat din plin !

Comentează