Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Meciul miştourilor

Bulgarii ne-au dominat întotdeauna. La castraveţi pe cap de locuitor, colonie de trandafiri, un Very Iresistible avant la lettre, şi amenzi de circulaţie, în fapt nişte mici găinării ale miliţienilor aferenţi metropolelor Sofia, Plovdiv, Varna şi Ruse. Nici la gropi […]

marți, 29 august 2006, 11:59

Bulgarii ne-au dominat întotdeauna. La castraveţi pe cap de locuitor, colonie de trandafiri, un Very Iresistible avant la lettre, şi amenzi de circulaţie, în fapt nişte mici găinării ale miliţienilor aferenţi metropolelor Sofia, Plovdiv, Varna şi Ruse. Nici la gropi în asfalt nu se dau bătuţi vecinii noştri, iar în materie de localităţi fără iluminat stradal deţin încă poziţia de lideri europeni.

A, să nu uităm aici turismul la Marea Neagră, unde la hotelurile lor revopsite de 4 stele all inclusive poţi savura un delicios desert cu corcoduşe.

Ce legătură au toate astea cu fotbalul? Au şi veţi vedea de ce. Sîntem răutăcioşi, nedrepţi chiar? Au făcut şi ei paşi înainte, s-au modernizat, luptă împotriva corupţiei, iar noi prezentăm o imagine distorsionată? Probabil. Accesele astea de superioritate le mai înghiţeam cînd veneau de la francezi, nemţi, englezi, spanioli. Ne deranjau şi ne răneau în amorul propriu, dar în final ne înghiţeam sudălmile, fiindcă ştiam că în fond au dreptate. Exgerînd, ne arătau tot ce ştiam şi noi că nu e în regulă.

Acum situaţia stă puţin altfel. Media bulgărească şi alde Stoicikov au dat tonul la cîntecul defăimării. De cîteva zile, naşi priateli, notre amis, adică, îşi închipuie că poartă război psihologic împotriva naţionalei române. Mutu e doar un fost dependent, Florentin unul mic şi rău, Dică un anonim. În general am fi bîntuiţi de o frică patologică la gîndul că vine întîlnirea cu ei, ne baricadăm pe terenuri înguste şi prost luminate.

Cum Piţurcă şi băieţii sînt ocupaţi să pregătească meciul, le vom returna noi bulgarilor mitocăniile peste Dunăre. Nu ne mai simţim obligaţi să interpretăm rolul gazdelor ospitaliere pentru unii care ne intră în casă cu bocancii plini de noroi. Vor atmosferă, să le facem. Paşnic, cu umor. Încă n-am ajuns să pierdem partide de băşcălie şi caterincă. Nu îndemnăm la violenţă, nesupunere civică, ci doar la puţin orgoliu naţional. Dacă nu-i surclasăm la ironii, atunci la ce?

În ce fel va ajuta asta echipa naţională? Simplu, suporterii nu vor avea sentimentul că au pierdut o partidă înaintea partidei. Spiritul pozitiv al galeriei se poate transmite celor din teren. Este un ascendent care trebuie luat în seamă. Cu nişte berbatovi nervoşi, se poate juca mai uşor. Un antrenor bombardat cu mici răutăţi va fi predispus greşelilor, iar Stoicikov nici nu-i prea greu de scos din pepeni. Veţi obiecta că nu-i cavalereşte. Posibil, dar doriţi să cîştigăm sau să ne înscriem la premiul Fair-Play? Şi încă ceva, pentru dezinhibare. Toată lumea procedează aşa, în virtutea unui principiu secular. Tot ce nu-i interzis e permis.

„Românilor le e frică de noi, de aceea au ales un stadion îngust. sînt convins că au şi arene mai mari”
Hristo Stoicikov

Comentarii (63)Adaugă comentariu

paul h (18 comentarii)  •  30 august 2006, 0:45

nu se potriveste cu mottoul tema ta….daca ei sunt rai d ece tre sa fi si noi ca ei?nu te amagi singur asta nu ajuta la nimic e doar un subiect bu pt acest blog….in fond Mutu e un fost dependent toata lumea are dreptul sa scrie adevarul….petre e mic si rau..dica nu e un anonim si sper sa o arate sambata dar cu terenul au dreptete…puteti sa-mi ziceti si mie d ec se joaca la Constanta?de ce nu joaca nationala nici un meci de exemplu la timisoara?

traian (1 comentarii)  •  30 august 2006, 1:07

mai vedem noi dupa meci ce-o sa mai zica bulgareii de mutu,dica si restul

mickey (1 comentarii)  •  30 august 2006, 1:13

parerea mea ca hristo stoicikov a apelat la asemenea marlanii doar pt a-si motiva slabii jucatori.stie foarte bine ca au putine sanse in fata noastra si probabil s-a gandit ca altfel nu ar putea sa ii mai puna pe picioare pe baietii lui aia cu cefe late.si da ai dreptate inca nu am pierdut nici un meci de caterinca si nici nu cred ca o sa pierdem vreodata.pana la urma si la coada pe acelasi teren joaca si ei si sincer prefer sa jucam la constanta unde tribunele sunt pline si sincer in ultimele 4 meciuri ne-a purtat noroc constanta(vezi cazul cehia).sunt absolut convins ca cea mai buna replica le-om vom da bulgarilor pe teren.echipa noastra e cel putin 5 clase peste ai lor si asta o sa se vada cu siguranta pe teren!!!

ppf (13 comentarii)  •  30 august 2006, 1:16

cristi pe blogul tau mesajele critice sunt sterse,chiar daca sunt pe un ton politicos….e un soi de cenzura?

JOHNSON (12 comentarii)  •  30 august 2006, 1:18

Poate ca ziaristii bulgari vor sa afecteze moralul „tricolorilor” daca ar mai fi ceva de afectat in urma atacurilor ziaristilor romani asupra acelorasi jucatori.
Duminica seara la Realitatea Tv doi asa zisi jurnalisti,Stiucan si Geambasu dadeau ca sigura cumpararea campionatului,adjudecarea lui pana la urma de catre Steaua,echipa care altfel n-ar putea sa o faca in mod cinstit pe teren si au mers pe ideea asta pana au facut ochii cat cepele.Bravos domn Geambasu,ai intrat in hora jurnalistilor de scandal care arunca petarde doar doar o iesi ceva.Si asta numiti voi ca va faceti datoria de jurnalisti,fara dovezi fara probe aruncati vorbe grele tocmai ca sa introduceti o atmosfera de suspiciune intre public si jucatorii stelisti,aceeasi pe care le purtati grija ca-i ataca ziaristii bulgari.Inseamna ca voi chiar n-aveti nicio rusine.

ppf (13 comentarii)  •  30 august 2006, 1:19

johnson,nu era mai bine sa ramana steaua in silenzio?

necula (78 comentarii)  •  30 august 2006, 1:21

mi s-a intamplat si mie, pe blogul lui tolontan si ioanitoaia nu-mi primeste postarile, kit ca nu-s triviale, sa fie sanatosi ca ma duc pe prosport

ppf (13 comentarii)  •  30 august 2006, 1:23

astia asa stiu sa vanda ziarul,cu gogosi de astea de 2 lei,de care se agata frustratii aia de la rapid si dinamo….geambasu face ce stie mai bine,nu stie mare lucru despre fenomenul fotbalistic,dar face scandal…..

Mitza_Stelistu’ (1 comentarii)  •  30 august 2006, 2:00

Hai sa fim patrioti si sa tinem cu echipa noastra nationala pentru ca in plan sportiv pe echipe de club suntem impliniti in jur de 80%. Iar ceea ce zice Cristian Geambasu desi nu imi place trebuie sa recunosc ca are dreptate. Daca bulgarii considera ca ei sunt mai vestici ca noi sa le aratam contrariul.In afara de levski sofia fotbalul bulgar nu prea exista. Pe cand la noi exista Steaua si mai nou Dinamo si Rapid. Nu prea au ei dreptu sa ne critice. Sunt mai varza ca noi de 100 de ori. Sunt cu un secol in spatele nostru

Bidi (2 comentarii)  •  30 august 2006, 2:09

Cristian, eu te stiam mai acid … ce e cu tonul asta ? si cu mistourile astea asa de fine, care nu pot fi intelese de niste bulgari cu ceafa lata ?!

Nu au auzit de Dica ?! Nu au auzit de Ganea … :hmm: asa au facut si cei de la FC Sevilla …in Cupa Uefa . Asa au facut si cei de la Everton anul trecut. Dupa meciuri au avut timp sa studieze cine sunt fotbalisti .

Acesti bulgari miros a ” mititei ”

PS. Daca este adevarata declaratia lui trica este de neinteles, si merita tratat ca atare.

tarlone (1 comentarii)  •  30 august 2006, 2:36

Dragii mei… sunt uimit… fratii nostri de peste Dunare ne arata cu degetul.
Singura lor mandrie nationala ar trebui sa fie ”nisipurile de aur” despre care imi aduc aminte ca am vrut sa le vizitez cu ceva vreme in urma.Chiar nu am reusit… dupa ce am trecut de 3 filtre de dezinfectie impotriva holerei si am ajuns in punctul vamal neau confiscat ceva bani si pe unchiul meu mai avea un pic si il luau si la bataie… asta este singura mea amintire pe care mi-o trezeste cuvantul ”bulgar”.Si mai am una: pe drumul inapoi catre eforie sud unde aveam sa imi petrec vacanta in vara aia blestemata ,am oprit sa recuperam canta cu carne afumata pe care o ascunsesem pe un camp… bulgarii nu ne dadeau voie sa intram cu mancare si am aflat abea in apropierea punctului vamal de la alti turisti romani suspectati de o holera imaginara…:(
Asa ca hai sa nu ne mai miram de ospitalitatea vecinilor nostri si sa-i intelegem gandindu-ne la proprii vecini de bloc sau de curte impreuna cu care organizam adevarate maratoane cu topoare si bate in maini pt un gard construit 4 cm mai la dreapta. Suntem balcanici si noi si ei… si suntem vecini… iar de data asta sau hotarat sa vina in vizita, asa ca, cu zambetul pe buze haideti sa otravim fantanile si sa le potolim setea de progres prin 3-4 goluri magnifice.
ps: prostii si saracii se vor tachina intre ei cu lucruri si calitati pe care nu le-au avut si nici nu o sa le aiba… dar doar ei se si pot iubii mai mult ca oricine…

Ceafa groasa (3 comentarii)  •  30 august 2006, 3:10

Ma gandeam care ar fi motivele pentru care bulgarii au acest ‘ascendent’, de isi permit sa ne ia la misto. Sa fie faptul ca acum vreo 20 de ani umblam cu antenele prin troleibuze ca sa putem prinde un amarat de meci la care noi aveam interdictie? Sau ca performanta echipei lor nationale la campionatul mondial din 1994 este superioara celei romanesti? Sau poate faptul ca la ei in campionat joaca fotbalisti romani de top (unul chiar de nationala), in timp ce la noi, prin Liga I, n-am prea auzit de nume bulgaresti. Si noi tot o dam ca au ceafa groasa, si se pricep doar la castraveti si gogosari. E trist ca am ajuns sa ne incordam muschii cu bulgarii. Probabil, ca de altii mai rasariti nu avem fata.

sorel (1 comentarii)  •  30 august 2006, 5:22

Sa puna cadrilaterul la bataie , daca -s siguri de victorie :).Noi punem un tricou de al lui Hagi , sa aiba si Stoichkov amintiri cu fotbalisti mari !

Neamul lor de bulanosi …cum dracu a luat ala gheata si n-a luat-o hagi ,cum
dracu n-am ajuns noi pe locul 4 in lume si-au ajuns aia ? Si mai fac si bani cu albeni (sau cum dracu ii zice) -ul nostru. Avem pe acolo un palat de-al lui Carol cu niste gradini , care e obiectiv turistic …si-i prea frumos.Ce teapa ne-am luat cu bulgarii astia , inteleg ca rusii ne-au luat Moldova dar astia sa aiba pretentii teritoriale?!

Sa le dam macel , sa ne tina minte !

mihai (7 comentarii)  •  30 august 2006, 7:16

Cand a castigat o echipa bulgareasca vre-o cupa europeana , ca nu mai tin minte , sau sa fi jucat o semifinala , macar vre-un sfert ? Hai domne ce dracu’ , tota lumea da din cap la fel cand spune nu , la ei e invers , nu cumva sunt inversi ? Presa romana vorbeste de 3-0 la Buc. dar de 3-1 la Sofia , nimeni !

Ball_Dog (13 comentarii)  •  30 august 2006, 8:22

Da, eu sunt, cel pe care il „delete” acum cateva zile pentru ca mi-am permis sa va critic ziarul si … care va va critica si de data aceasta, asa ca daca nu acceptati pareri contrare cu ale dv., nu va mai obositi sa le cititi si „delete” acum, in faza incipienta!
Recunosc ca am avut ceva remuscari duminica seara, in momentul in care investitorului din Ghencea va jignea la „foc automat”, mai putin legat de teme fotbalistice, lucru de-a dreptul dezgustator … dar acele regrete s-au estompat si datorita trecerii timpului, cat mai ales dupa ce am citit articolul de fata!
Eu inteleg ca trebuie sa scrieti ce cere „vulgul” pentru a va vinde ziarele, dar va rog sa nu faceti din acest lucru un scop in sine!
Ce nu pot intelege este faptul ca va situati, cateodata mai voalat, de aceeasi si acceasi parte a baricadei, lasand echidistanta deoparte!
Daca sub ingrijirea dv. va aparea o „carticica” dedicata numai unei echipe, de ce nu va transformati in „editura”, daca laudati spiritul de fair-play al acceleiasi echipe (dupa un meci ca cel cu Farul, cand s-a jucat baschet, este si greu sa iei cartonase, iar exemplul nu este singular), de ce mai pomeniti de „combativitate” adaugandu-i sufixul „non” … si in general, „cine nu este cu noi este impotriva noastra”, ce pretentii sa mai am de la un jijilica, cand dv., o persoana superinstruita si cu experienta in presa, cel putin cea sportiva, induceti o stare de dusmanie, uneori chiar ura, fata de niste vecini, care sambata, in acceptiunea dv., vor fi inamici, nu parteneri de intrecere!!!
Domnule Geambasu, in acest moment chiar nu ne permitem sa avem fata de bulgari o pozitie similara cu cea pe care occidentalii o au fata de noi!
Noi avem un interes comun cu ei; sa limitam decalajul creat de comunism, si nu numai, din toate sectoarele de activitate, si mai ales in ceea ce priveste educatia si civismul, asa ca o comparatie intre romani si bulgari, care sa scoata la iveala defectele, este o idee nefericita!
La Constanta noi sa-i intampinam cu castraveti si cu „cefe groase”, iar la Sofia ei sa ne astepte cu lebede si cu „mana intinsa”, este de-a dreptul jenant!
Sa nu deschidem „cutia comparatiilor” caci mi-e teama ca nu putem castiga asa de net cum unii se iluzioneaza: la ultimul conflict mondial, ei au jucat pe o singura carte, noi la „cacialma”, dupa ’90, ei si-au adus descendentii regalitatii acasa, noi i-am fugarit prin aeroport, ei au facut o adevarata lustratie, noi l-am avut pe Ilici 3 mandate, ei isi omoara mafiotii, noi ii imbogatim si mai mult si ii punem sa ne conduca … iar la fotbal, la nivel de echipa,ei au un loc 4 la CM, noi traim cu iluzia ca ne vom mai califica acolo, iar la nivel de jucatori, ei au castigatorul Balonului de Aur, Hristo Stoicikov, noi pe Maradona din Carpati (cam impersonal suna) …

Robinho (3 comentarii)  •  30 august 2006, 8:57

Stoicikov ar face bine sa nu mai vorbeasca asa mult, pt ca stim cu totii cum sta treaba…vorba lunga saracia omului…cat despre faptul ca meciul se joaca la Constanta, cred ca lui ii este frica avand in vedere ca acolo am jucat cu cehii, si i-am batut. Iar la sfarsitul meciului, eventual sa le dam la fiecare cate un borcan cu gogosari murati, sa nu li se aplece dupa multimea de goluri care o vor inghiti 🙂

che (6 comentarii)  •  30 august 2006, 9:02

ce pretentii poti avea de la Hristo?
face parte din categoria „mari jucatori – cap de gaina”.
nu te poti supara pe el.
poate n-ar fi rau ca in spatele unei porti sa montam un castravete gonflabil (murat, bineinteles).

turism si fotbal (7 comentarii)  •  30 august 2006, 9:09

Nu mi-a placut remarca cu hotelurile lor „all inclusive”…Sa nu uitam ca aceste hoteluri proaspat vopsite sunt luate cu asalt periodic de populatia bucuresteana in vacanta , pe care nici autostrada de interes european Catelu – Lehliu facuta cu banii celor din Vest ( Arad si Timis ) nu ii convinge sa aleaga litoralul stramosesc …

turism si fotbal (7 comentarii)  •  30 august 2006, 9:12

asta in timp ce singurii turisti bulgari de pe litoralul romanesc din acest sezon par sa fie prin grija mult iubitei si stimatei Federatii – lotul national bulgaresc !!!

Ciprian (66 comentarii)  •  30 august 2006, 9:22

Ar fi bine sa facem si noi progrese ca fostele tari comuniste!
Din pacate, au stadioane mai bune ca noi, au echipe mai bine titrate (parca bulgarii au vreo 4 echipe in cupele europene de cativa ani), ne iau jucatorii pentru ca ii platesc mai bine, iar despre Litoralul romanesc, „ciocu mic” vorba unei d-ne parlamentar.
Noi inca nu avem un stadion cu 50.000 de locuri care sa gazduiasca un meci important. Ma refer la un stadion de fotbal cu tribunele aproape de gazon, capabil sa ofere o atmosfera propice.

ip (83 comentarii)  •  30 august 2006, 9:23

Daca am ajuns sa ne temem de bulgari nu meritam sa ne calificam la europene. Eu cred ca ei tremura de frica, mai ales Stoicikov, care stie ca dupa ce va pierde meciul asta are sanse mari sa fie demis.

Cetatzeanu (21 comentarii)  •  30 august 2006, 9:32

De ce nu se joaca meciuri ale Nationalei la Timisoara, pe El Monumental?
🙂 Sunt toaate conditiile aici…. iar publicul ar fi fost al 12-lea jucator! daca nu ma insel si capacitatea stadionului e mai mare ca la Constantza!

Hai Romania !!!

Noroc cu bulgarii ca altfel am fi fost noi ultimii oameni din Europa! 🙂 ( just kidding!)

Aln (8 comentarii)  •  30 august 2006, 10:15

E drept ca bulgarii de-a lungul timpului ne-au cam lasat in urma cu multe.Dar la fotbal,desi au vedete,la nivel national,mai au de invatat,chiar si de la noi.Meciul de sambata e de 1 solist.Faptul ca ataca le arata teama.Don’t worry,ii batem la scor!

Alex (5 comentarii)  •  30 august 2006, 10:25

Balegaroii nu ne-au depasit niciodata la nimic. Nici la lucruri bune, nici la lucruri rele. Cum a zis si Geambasu, vom incerca sa ne comparam cu francezii, englezii sau mai ales cu nemtii, nu cu toate natiile de slavi mancatori de bame si castraveti (cu fundul).

E.P. (1 comentarii)  •  30 august 2006, 10:26

LA AEROPORT ZIARISTII ROMANI AR TREBUI SA-I IA INTERVIU CU CASTRAVETI IN LOC DE MICROFOANE LUI STOICIKOV. AR TREBUI SA ARUNCAM CU ARDEI IN EI CAND OR SA INTRE PE STADION. TOTI SUPORTERII ROMANI CAND SE DUC SA LE I-A AUTOGRAFE FOTBALISTILOR BULGARI AR TREBUI SA SE FACA CA LE DAU SPAGA INAINTE CA EI S-A SEMNEZE PE CARNETELE, ASTA DACA STIU, FIINDCA NICI LA PROCENTUL DE ALFABETIZARE NU STAU PREA BINE. ASTA ARFI UN RAZBOI PSIHOLOGIC ADEVARAT. LA RAZBOI FRATILOR FIINDCA ASTA VOR DE FAPT. BULGARII SUNT UN POPOR DE PUPINCURISTI ATUNCI CAND AU NEVOIE DE CEVA SI CEI MAI MARI TRADATORI SI LASI CAND SANT PUSI SA-TI ARATE PRIETENIA. PE EI…..

DanTheMan (5 comentarii)  •  30 august 2006, 10:30

Ball_Dog Says:
„…nu ne permitem sa avem fata de bulgari o pozitie similara cu cea pe care occidentalii o au fata de noi!”
Asha este ! Comparatiile dintre noi romanii si bulgari, ne dezavantajeaza clar deocamdata.
Nu ‘razboiul’ misto-urilor este subiectul care ar trebui sa ne preocupe acum Cristiane, ci poate, smecheria nativa a romanashului care daca va fi inteligent pusa in valoare pe teren, ne-ar putea aduce victoria.
Iar victoria le va inchide gura bulgarilor! Simplu, noi in tribune nu avem decat sa ne facem treaba de suporteri sustinand echipa – suportul permanent chiar si scrasnind din dinti barbateste daca e nevoie, asta ajuta nationala si nu mishto-ul – iar ai nostri in teren sa si-o faca pe a lor batandu-i inteligent… Si stai linistit, supoterii nu vor avea sentimentul „că au pierdut o partidă înaintea partidei” si vor sti sa faca atmosfera, cu umor, ca intotdeauna. Stadioanele noastre sunt pline de mesaje mustind de ironie si umor adevarat …”am venit, ne-am dopat, v-am batut, am plecat” !
Hai Romania!!

claudiu (4 comentarii)  •  30 august 2006, 11:04

🙂

claudiu (4 comentarii)  •  30 august 2006, 11:05

Fara nici o legatura cu ce au zis bulgarii , Piturca sa aleaga pe viitor stadioane mai mari (ca nr de locuri) .

francofon (1 comentarii)  •  30 august 2006, 11:28

se zice „Nos amis” nu „notre amis”

bogdanbibi (1 comentarii)  •  30 august 2006, 11:37

geambasu, macar sa vada bulgarii ce ai scris aici, ca daca vedem noi tot degeaba

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  30 august 2006, 11:46

ppf
Nu, nu sint sterse, dar depinde ce intelegi prin ton politicos, fiindca era unul foarte curajos, care dupa ce injurase si jignise ca usa cortului lui Gigi, tipa ca e cenzurat
Dan TheMan
Ai dreptate, dar ce naiba, chiar v-a disparut tuturor simtul umorului? Mereu incruntati, mereu concetrati, ca Regele? Si ca sa facem ce, rahatul praf? Ia cititi mai atent, eu nu am indemnat la bataie, ci la putin zimbet!
Alex, EP, Che, Mihai, Mickey, Mitza Stelistu, Bidi, tarlone, Sorel
Sint multe cai sa-i luam la misto, una singura sa-i invingem. Sa jucam mai bine! Mersi pentru mesaje!
Johnson, Ball_Dog
Un mic exemplu de dialog civilizat si european pe care eu il cenzurez: doi asa zisi ziaristi. Maestre Johnson, cu nickname americanesc, daca eu iti zic asa zis cititor, banuit suporter sau ma stiu cum, e de bine, nu? Iar pentru Ball_Dog, am citit cu atentie ce ai scris, culmea este ca sintem de aceeasi parere, inclusiv despre ce s-a intimplat la mecul Steaua-Farul, dar am senzatia ca ma certi sau ca te drajeza nu stiu ce anume. Mi se pare ca uneori prea lati ad-literam ceea ce se scrie, mai nuantati mai fratilor, mai nuantati. Iarasi, aceeasi intrebare, v-ati pierdut simul umorului, ca eu nu v-am trimis sa-i luati la bite pe finutii bulgari?
Cetatzeanu
Pentru ca deocamdata Piturca are aceasta superstitie cu stadionul din Constanta, care i se pare lui ca-i poarta noroc. Timisoara ar fi foate buna.

turism si fotbal
Credeti ca eu nu stiu ca sint peste noi la capitolul asta, dar iarasi, eu credeam ca un cititor educat cum sint cei ai nostri, face diferenta dintre un raport de la militie si niste mici ironii!

Calin (5 comentarii)  •  30 august 2006, 11:52

ok. de acord cu tot ce scrii. Marea intrebare: unde sunt mistourile in acest articol??????

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  30 august 2006, 11:57

francofon
Stiu, ai dreptate, in ziar a aparut nos amis. Greseala din viteza, nu ca ma dau mai francofon decit as fi.

ANTI GSP (10 comentarii)  •  30 august 2006, 11:58

ASTA ESTE GEAMBASUL….

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  30 august 2006, 12:00

same
Ti-am raspuns, cred ca nu ai vazut. Imi pare rau, dar nu ma pune sa fac penitenta acum, in concediu!

Cetatzeanu (21 comentarii)  •  30 august 2006, 12:22

@ ANTI GSP

bah oaie cu soric, lasa-ne mah ca ne plictisesti! nu-ti place nu mai citi gazeta! du-te si posteaza in pipera prostu’ dracului !

Movie Addicts (2 comentarii)  •  30 august 2006, 12:24

„Iubirea naste iubire, razbunarea naste razbunare, iertarea naste iertare”.

Hai sa-i iertam lui nea Hristo toate mitocaniile si sa-l ignoram. Exact la asta nu se asteapta. De ce crezi mister Geambasu ca a declaram ce a declarat referitor la teren? Stie psihologia romanului, care se infierbanta datorita cuvintelor.

Hai sa va dau si o sugestie, ati putea incerca sa tineti cont de ea cu totii ( gsp ): ignorati-l complet pe Stoicikov si echipa Bulgariei, jucatori, antrenori, staff medical etc. Scrieti doar de echipa Romaniei, in fond asta ne intereseaza, ce e „sub controlul” nostru.

Sunt foarte increzator ca in cazul unei ignorante totale fata de ei, bulgarii ar fi mult mai stresati decat in cazul unui razboi al „mistoului” sau a unei contraofensive de intoarcere a mitocaniilor peste Dunare.

necula (78 comentarii)  •  30 august 2006, 12:26

mai cristi mishtouri ca mishtouri, dar daca ne bat bulgareii ramanem cu mishtourile. sa dea domnu sa-i batem noi si dup’aia vine si caterinca de la sine, doar stii ca suntem potenti 🙂

paul h (18 comentarii)  •  30 august 2006, 12:56

daca este adevarat ce a zis Trica inseamna ca atunci cand va revenii in romania va trebuii scuipat intre ochi de nesimtit ce ii….oltenii mari patrioti…da se vede…lasa ca o sa ii facem noi lui gura amara doar sa stiu ca e adevarat doar se afla usor o adresa de mail….sa zica ca suntem zero..numa lasi isi tradeaza tara pt interesul lor meschin dar se intoarce roata ….

necula (78 comentarii)  •  30 august 2006, 13:01

da de unde nu stii tu ca trica le-a bagat-o p-asta intentionat dupa ce s-a sfatuit cu piturca? care roman vinde romania pentru bulgaria 🙂 ?

Gabi (12 comentarii)  •  30 august 2006, 13:14

Numai cine n-a fost in Bulgaria, poate spune despre noi ca suntem carutza Europei. D-le Geambasu, se pare ca nici dvs. nu prea ati cutreierat Bulgaria, pt ca altminteri ati fi scris si despre casele cu celofane la ferestre, in loc de geamuri. Si va rog sa ma credeti ca nu sunt putine. Mai nou aflu ca participa si la summitul francofoniei la Bucuresti. Avea dreptate Eminescu cand spunea „Toata greco-bulgarimea e nepoata lui Traian”.

STEFU (1 comentarii)  •  30 august 2006, 13:20

Bravo Geambasu, tot asa cand ne calca altii pe bataturi ca doar avem si noi mandria noastra. Ardei pe tarani.

claudiu (2 comentarii)  •  30 august 2006, 13:35

a uitat geambasu sa mai laude vreunul de la dinamo…..ce chestie..

turism si fotbal (7 comentarii)  •  30 august 2006, 13:48

pai daca stiati lucrul asta , nu-l pomeniti in articol nici macar in bascalie , ca rad pana si bulgarii de noi…puteati in schimb sa le amintiti ca sunt intr-adevar peste noi la criminalitate , furturi, coruptie …si eventual sa-i intrebam cum se zice „blat” pe limba lor

G-man (4 comentarii)  •  30 august 2006, 13:58

Si-au luat-o bulgaroii in cap. Niste venetici in Europa, niste rusi balcanizati, un popor de doi lei. De cate ori ma duc in concediu in Grecia si trec pe la ei le vad adevarata (im)potenta. Sunt cu 10 ani sub noi, sa stiti asta. Sambata le dam o chelfaneala de nu se vad. Nerusinatii !!! Pai daca iau un bulgar din Ruse, Plovdiv sau de pe unde or mai fi si il duc la Cluj sau Timisoara, zice ca e in viena… Ei ne dau lectii noua? Vai de mama lor. Sho pe ei !!!!

vox populi (1 comentarii)  •  30 august 2006, 15:33

nu vreau sa instig la niciun fel de ura si cred ca am inteles unde bate cristian. cand vine vorba de campionat, dragi romansi, tare va mai injuratzi intre voi, fie rapidisti, fie dinamovisti ,fie stelisti sau antibucuresti…chiar nu suntem in stare sa-i primim pe bulgari civilizat, cu ironie? cu speranta ca suntetzi de acord ca un meci nu se castiga NUMAI pe teren…haidetzi sa le aratam bulgarilor ce inseamna sa fii suporter al echipei nationale a Romaniei

Hai Romania! (2 comentarii)  •  30 august 2006, 15:40

Lasa ca noi le-o dam in barba in teren. Un 3-0 o sa le inchida gura forever!!!

alex (156 comentarii)  •  30 august 2006, 16:28

am citit si eu „aprecierile” lor si tind sa le dau dreptate..
mutu chiar a fost ( este?) drogat iar cat despre stadionul din constanta este o gluma proasta pt un meci oficial intertari..
cat despre „hotelurile lor revopsite” din statiuni, ia-o mai usor, am fost si eu pe acolo si este alta planeta decat romania!

revenind la meci, suntem cam egali la valoarea jucatorilor dar stam mult mai bine la capitolul antrenor. n-o fi piturca cine stie ce antrenor dar stoicikov selectioner e o gluma proasta. deci invingem?

alex (156 comentarii)  •  30 august 2006, 16:42

intr-un mod chiar prostesc multe postituri vadesc o crasa ignoranta referitor la bulgaria. daca e chiar asa de rau la ei de ce mama-masii se duc zeci de mii de nemti , nordici, britanici sau rusi cu bani si se inghesuie vara in „hotelurile lor revopsite”?
si de ce pe litoralul romanesc gasim (aproape) numai taranii patriei? iar ca straini cativa italieni si mai multi araboi?
eu zic sa reveniti dragilor cu picioarele pe pamant, chiar nu suntem in masura sa facem mishto de nimenea de prin zona, poate doar de moldoveni, dar atunci se cheama ca facem mishto tot de ai nostri!

G-man (4 comentarii)  •  30 august 2006, 17:21

fratzilor, nu e vorba de asta… dar nici sa stau cu mana in san can dvine cineva la noi in tara pe un ton de amenintari ca cine sunt ei si ce ne mai bat ei si ca sa ne fie frica de ei ca ne arata ei si bla, bla ,bla. pai nu le e rusin, bulgaroi borati? vai de mama lor fraieriii dracului, neam de pripas de doi bani. nu le mai laudati atat hotelurile lor, cu o floare nu se face primavara. tot o tara de doi lei sunt cu tot cu hotelurile lor. las ca o sa vedeti voi in 2-3 ani dupa intrarea noastra in UE ca le luam maul si cu hotelurile. pe ei baieti, hai sa-i batem bine, sa le sune apa in capul al prost, sprijinit de ceafa aia groasa de bulgaroi.

Comentează