Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Marica şi Badea

Răsuflăm uşuraţi. Ciprian Marica îndeplineşte condiţia de bază pusă de selecţioner. Şi-a cîştigat locul de titular la echipa de club. Care nu e una oarecare şi tocmai s-a calificat în grupele Champions League. Răsuflăm şi mai uşuraţi, fiindcă Marica a […]

sâmbătă, 26 august 2006, 3:37

Răsuflăm uşuraţi. Ciprian Marica îndeplineşte condiţia de bază pusă de selecţioner. Şi-a cîştigat locul de titular la echipa de club. Care nu e una oarecare şi tocmai s-a calificat în grupele Champions League. Răsuflăm şi mai uşuraţi, fiindcă Marica a înscris primul şi al treilea gol pentru Şahtior în meciul cu polonezii de la Legia. Avem un titular în grupele Ligii, care, pe deasupra, mai e şi golgeter. Şi tînăr, şi înalt, şi dezgheţat. Victor Piţurcă, ce-ţi poţi dori mai mult?

De fapt am greşit tonul discursului. Pentru ca Marica să devină o opţiune serioasă în vederea partidei cu bulgarii, de sîmbăta viitoare, trebuia să subliniem lipsurile tînărului atacant plecat de la Dinamo spre Şahtior pe nişte kilograme de dolari. Nu am greşit, în grădinile botanice ale gospodarului doneştean Rinat Ahmetov sumele au echivalent în masa teancurilor de bancnote. Revenim. A-l lăuda pe Marica poate fi un gest cu totul neinspirat, cunoscut fiind reflexul lui Piţurcă de a respinge orice idee care nu-i aparţine.

Contăm totuşi pe flerul antrenorului naţionalei, pus acum într-o situaţie delicată tocmai de rezultatele bune şi excelente ale echipelor noastre de club. Mizei oricum foarte mari a primei partide din preliminarii i se adaugă presiunea suplimentară a performanţelor celorlalţi. Olăroiu şi-a dus formaţia în Champions League, Răzvan şi Mircea Rednic în Cupa UEFA. Cum ar fi ca tocmai el, Victor Piţurcă, să nu-i bată pe gospodinii de peste Dunăre? Ideal ar fi ca naţionala să nu devină spaţiu de manevră pentru satisfacerea orgoliilor personale.

Am stabilit aşadar că Marica devine o opţiune realistă în vederea meciului Rom`nia-Bulgaria. Şi nu doar prin golurile înscrise la mijlocul săptămînii. Vali Badea la fel. A, e prea repede? Gata, l-aţi făcut şi pe ăsta fotbalist de naţională?, se aud voci în off. Da, poate ne grăbim, dar cine nu se grăbeşte în fotbalul de azi poate să aştepte pensia în faţa televizorului. Nu ne putem permite, nu avem un fotbal suprapopulat cu valori ca să-i ignorăm pe aceşti băieţi care bat cu pumnii la poartă. Apropo, dumneavoastră ce fotbalist vă inspiră mai multă încredere, unul care tocmai a rămas fără carnet pentru exces de viteză (205 km/oră) sau unul care după ce îşi califică echipa în grupele Champions League îşi sună primul antrenor?

Comentarii (75)Adaugă comentariu

bogdinho (14 comentarii)  •  26 august 2006, 4:10

Da , Marica este solutie viabila si de viitor , in schimb un prieten mi-a atras atentia despre Badea spunand sa nu ajunga la fel ca si Cristea care a dat doua goluri Valenciei si s-a stins. Dar C. Munteanu, Ganea , Danciulescu nu au confirmat inca?

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  26 august 2006, 5:17

Despre nationala am postat un comment in blogul de dupa meciul cu Cipru. Asa cum am zis si acolo, inca nu avem o NATIONALA, avem jucatori adunati dupa criterii sub-paranormale, …jucatori care vin sa joace pt a indeplini scopuri si interese,.Oricat aa fi contrazis , asta asa e.

Logic acum trebuie sa inchidem „pliscul” si sa ii sprijinim. Daca nu va iesi bine, sa continuam sa ii sprijinim, iar la sfarsitul campaniei sa realizam ca ne.am inselat, si ei au facut „treaba buna”,,,,,..insa daca nu va fi asa , sa isi aleaga cea mai mare duna de nisip din cel mai indepartat colt al saharei…..si acolo sa stea, adiindu-le la fund , gazul iseit din tevile de esapament al jeepurilor pt care au trudit atat de mult.

Jucati pentru ROMANIA, zevzecilor…….nu v.ati saturat sa fiti mediocri?

si totusi cu respect si stima WOAW-BELEAUA

Paul Andrei (1 comentarii)  •  26 august 2006, 6:32

Oare cine-l mai intelege si pe Piturca asta!? Daca el cheama la nationala jucatori ca Iencsi, Soava, Rosu sau Tamas, la ce sa te mai astepti de la el…O nationala alcatuita in acest moment corect si logic ar fi Steaua+Rapid+Mutu+Chivu…iar printre acestia ar trebui sa intre si 2-3 stranieri aflati in forma…ex: Marica…aaaa….doar Marica e in forma….si poate Petre…cum ar arata nationala astfel? Coman – Ogararu, Goian, Chivu, Rat – Badoi, Paraschiv, Radoi, Nicolita – Buga, Badea…nu am avea mai multe sanse cu Bulgaria, decat in formula cu Rosu si alti expirati?! in fotbalul modern nu se mai construieste…joaca doar cine e in forma..conteaza doar rezultatul pe moment, doar noi romanii ne gandim mereu sa construim o echipa pentru mondialul din 2024….

epigonul (21 comentarii)  •  26 august 2006, 9:14

omule, ziaristule, autarhistule… pai se cade sa vorbesti tu de cusurile lui Piti?! Nu ca nu le-ar avea, dar sunteti colegi in ce priveste ideile fixe. Esti incapabil sa-l vezi pe Mutu altfel decat prin prisma teribislismelor sale. Ce incredere trebuie sa ne inspire, ca doar nu-i dam fiicele de nevasta! Acolo, in teren, e chiar indicat sa depaseasca viteza legala! Sa visezi numai jucatori care pupa mana tatilor spirituali si care picteaza intre etape, nu e chiar rau… e un mod de viata idealist, bravo tie! Dar nu ne pune noua intrebari in modul asta tendentios, de parca ar exista un singur raspuns universal valabil, detinut de tine, desigur! Doar faptul ca ai incercat sa faci partas cititorul la aceasta rautate gratuita m-a facut sa postez, in rest respectandu-ti opinia.
Asa cum spuneam si pe blogul lui Tolontan, incepeti sa va diluati de cand scrieti in atatea parti…

Danny (4 comentarii)  •  26 august 2006, 9:40

Epigonul, felicictari pentru remarci. Nu putem sa-i calificam pe fotbalisti dupa doua goluri marcate si plecaciuni in fata taticilor sau dupa gramele de doping inhalate in trecut. Piturca trebuie sa realizeze ca fara Euro 2008 e persona non-grata pe strazile Romaniei, deci sa faca bine sa incorporeze chiar si pe cei 7 Pitici si Alba ca Zapada Mutu dar sa ne califice.

kiki (1 comentarii)  •  26 august 2006, 9:57

va multumesc pentru acest articol,domnule Geambasu este cel mai bun comentariu de cand citesc gazeta .adica de vreo 20 de ani.si marica si badea merita sa fie macar rezerve daca titulari nu pot fii.

Keloo (1 comentarii)  •  26 august 2006, 10:00

Excelent articol, dle Geambasu!
Nationala este un subiect tare delicat zilele acestea mai ales acum, cand Steaua, Rapid si Dinamo s-au calificat. Problema este ca se vor isca noi conflicte gen Piturca-Radoi (vezi articolul cu Goian din Gazeta), pentru ca antrenorii echipelor de club vor sa aiba rezultate bune si foarte bune si in campionat si in cupele europene.

bogdan87 (4 comentarii)  •  26 august 2006, 10:09

Piturca e mult prea incapatanat ca sa asculte opiniile oricui.la nationala vine doar cine crea el si asta e . Nu inteleg de ce se incapataneaza sa aduca ju7catori de prin diviziile inferiore din spania etc. Gen Rosu care sa ma scuzatzi da e de 3 ori mai slab ca si paraschiv.Apoi sincer dorinel munteanu nu mai are valoare de nationala.Apoi jucatorii astia pe care ii aduce pe la rusi ce sa caute la nationala cand nici macar nu joaca la echipele lor.E clar echipa nationala trebuie sa fie in procent de 70 la suta formata din jucatori din tzara, la caree se mai adauga un mutu , chivu , marica si alti jucatori care merita nationala.Pai uitati-va in tzara cati jucatori valorosi are steaua , dinamo, rapid si nu numai echipe care au parcursuri fenomenale in europa dar piti aduce jucatori din secunda division ca asha vrea el.

piturca (13 comentarii)  •  26 august 2006, 10:11

Daca in privinta lui Marica ai dreptate, iar a lui V Badea partial(ar fi trebuit observat si cultivat de anul trecut de antrenorul nationalei) chiar nu inteleg ce probleme ai cu Mutu.
Ar fi extraordinar sa fii antrenorul nationalei, sa poti face echipa din meciul cu Bulgaria si sa joci cu Marica si Badea titulari. LOL
Asa, de propus, este usor. Conform teoriei tale A Cristea ar trebui sa fie si acum titular pentru ce a facut cu Valencia. De Ciocoiu nu mai vorbesc. Meciul cu West Ham l-a consacrat.
A, mi-am adus aminte. Fl Bratu a marcat de doua ori cu Everton anul trecut. Nu stiu de ce nu e selectionat.
LOL
Asta cu Badea e cea mai tare idee pe care am auzit-o. Bate ideea cu Ogararu, care este rezerva la Ajax (asa cum a prevazut Piturca).

piturca (13 comentarii)  •  26 august 2006, 10:15

Stai asa ca m-am suparat. Ce sa caute si Chivu ala la nationala, ca are numai fite in cap: femei, chefuri, reclame, interviuri.
Asadar propun: nationala fara Mutu si fara Chivu. Sa joace Baciu(ce meci a facut cu Standard!) si V Badea (eroul de pe National). Afara cu vedetele astea care strica jocul echipei.
LOL

bosnita (2 comentarii)  •  26 august 2006, 10:37

piturca enervant de incapatinat ; se cunoaste ca vine din patria prazului. sunt stelist dar am puterea sa recunosc ca „GANEZUL” e inca marfa de fotbalist si nu ar trebui uitat pt ca poate hotari un meci singur; aducetiva aminte de perioada BOLONI. panaramele din ligile 2 trebuie sa dispara avem si in liga lui MITICA fotbalisti talentati care trebuie sa-si spuna cuvintul pt ca si asa nu ne calificam.

bosnita (2 comentarii)  •  26 august 2006, 10:46

va spun eu care este interesul lui piti : 50% din prima fiecarei panarame convocate la nationala . mai trebuie sa fie si din aia nu ?????????

rhado (5 comentarii)  •  26 august 2006, 11:17

hai ma nene…ati innebuni cu badea asta…a prins un meci..si deja il propuneti la nationala…gambasu m-ai dezamagit..un jucator trebuie sa confirme p durata…nu k a dat 2 goluri intr-un meci…sa il vedem cand o da peste cannavaro si ramos ce va face…si p goian..cu varfuri adevarate….ca ruud , ronaldo, cassano,viltor….atunci putem sa zicem ca au fata de nationala..eu nu sunt stelist…dar pot sa recunosc k goian e tare p picioare si plasament..in rest mobilitate…cam putina…in schimb dica…da chair merita nationala…chit k are momente knd iese din joc..dar vede bine de tot jocul…

aldyx (25 comentarii)  •  26 august 2006, 11:23

Va dati seama!! Marica nu o sa mai fie convocat ca l-a laudat domnu` Geambasu …:))
Iar comparatia dintre Badea care-si suna primul antrenor si Mutu care e prins cu 200 la ora e penibila in cel mai pur stil geambascian..:))
Trebuia sa alegem primul unsprezece dintre fotbalistii care merg cu troliebuzul:))

rhado (5 comentarii)  •  26 august 2006, 11:25

si .pentru stelsiti care vad nationala fara mutu chivu si restu..eu zic ori nu v-ati trezit dupa calificare ( felictari pt calificare) sau sunteti absurzi..cred k voi ati vrea sa fie nationala numai cu jucatori de la steaua…cred k si nesu , si bostina sunt d nationala :))…hai mai au reusit un meci f bun..a fost ambitia si au prins o si super buna…cum mai prinde si barca kte una proasta…….de ce cu boro astia nu au jucat nimik?..kr tot ii laudati atata….si..sa il vedem p carlos…knd o da peste lovitulie lu juninho sau R Carlos…la un fotbalist mare conteaza constanta in joc nu k a prins un meci…gata face 20 mil de euro si e jucator de nationala…

rhado (5 comentarii)  •  26 august 2006, 11:34

si asta cu mutu cu 200 la ora si badea e la fel de penibila cum a fost comparatia dintre beckham si banel p antena 1….ala nu are femei.pai cine ar sta cu ala..poate numai pt bani…adik ma refer k nu ar avea o femie de top..k asa se gasesc multe…….si c prosti au mai zis aia….pai ce ..vreti sa imi spuneti mie k jucatori mari k beckham..ronaldo sau altii nu joaca fotbal de pacere…asa cum a sugerat reportajul respectiv..aaa..si asta k badea la- suant p fostul antrenor…pai poate si mutu l-a suant knd a facut priam performanta a lui….acuam ce vreti sa il sune la fiecare 2 goluri?….si D-le geambasu..faceti un capt de tara k a avut 200 km la ora…pai dvs mergeti numai 50-60 km/h…hai sa fim seriosi…cine nu recunoste ca fara mutu si chivu nu avem nici o sansa la calificare…ala..e golos p bani lu mutu si p faima lui…

rhado (5 comentarii)  •  26 august 2006, 11:40

si incredere…eu zic ca iti inspira ca fotbalist unul care jaoca in italia..si care prandeli il lauda….k om nu se stie kr e de mai buna calitate..poate nu as vrea sa merg in masina cu mutu sa nu mor ( dar eu as vrea k deh are ferrari) nu ce masina o avea badea….dar daca poti in momentul asta s ail compari p badea cu mutu…..ar tb D-le geambasu sa mai vb cu andrei vochin…el va tine ziarul…nu dvs sau buzarin….kr va suciti dupa cum bate vantul…scoate carlos o minge..mamaaaa…ce portar…ce naiba a pierdut o calificare in finala UEFA…si aici a avut noroc k a data ala in el…a schita el ceva la faza aia?….

Ionut Dan (1 comentarii)  •  26 august 2006, 11:49

In momentul de fata Mutu e indispensabil echipei nationale.Pe langa ca este liderul din teren de care nationala are nevoie,mai inscrie si goluri decisive(vezi meciurile din preliminariile trecute cu Finlanda,Macedonia,Cehia).Fara el am fi terminat grupa pe 4 sau 5.Amintiti-va ce slab am jucat atunci cand a fost el absent(cu Armenia,Olanda).
Asa ca domnule Geambasu,pe mine nu ma intereseaza cat prinde masina lui Mutu la ora,ci ceea ce face pe teren.Sa-l propui pe Badea in locul lui Mutu mi se pare o nebunie(cel putin deocamdata).Badea a facut un joc admirabil si datorita faptului ca a avut in fata o aparare vraiste si un portar de carton;in schimb
Mutu a facut vraiste defensive de Champions League si a dat goluri memorabile celor mai buni portari din lume(vezi golurile inscrise in poarta lui Cech).

Nemesis (26 comentarii)  •  26 august 2006, 12:01

Marica si peste putin timp si Badea sunt buni de rezerva. Nu au loc acum. Mutu, Dica, Fl.Petre/Banel – Niculae sunt cei 4 atacanti/mijlocasi ofensivi pe care Piti ii foloseste. Echipa Romaniei dupa parerea mea va fi asa:

—————————Lobont—————————

-Contra@———-Goian————Chivu——–P.Marin

————–Ov.Petre*—————Munteanu#———

——–Fl.Petre**————Dica————–Mutu——

—————————Niculae##———————–

*Ori el ori Codrea.
**Sau Banel.
#Va juca primele meciuri ale nationalei dupa care va fi inlocuit de Radoi refacut. Daca nu se descurca priemle meciuri ar putea fi inlocuit cu Paraschiv.
##Probabil dupa vreao 70 de min daca mai este nevoie de gol va fi schimbat. In locul lui ar putea intra Marica, Buga, M. Niculae…
@Sau Badoi.

Nemesis (26 comentarii)  •  26 august 2006, 12:03

Cocis ar putea intra in locul lui Dica, dar in primul 11 nu are sanse. Rezerva lui Fl Petre este Banel, Niculae are rezerve atacanti pur-sange, Mutu nu prea este inlocuit, doar in locul lui Dica ar putea intra.

Nemesis (26 comentarii)  •  26 august 2006, 12:09

Nu cred ca Mazilu ar fi o solutie acum pt. echipa nationala, acesta fiind probabil mult in urma cu pregatirea fizica, daca nu este in urma.. Mazilu joaca la Sportul, o echipa din Liga 2, Niculae joaca la Auxerre, o echipa din primul exalon francez. Mazilu joaca mereu dezinvolt, Niculae a jucat in cupele europene, mai si joaca, este intr-un camionat puternic la o echipa buna. Piti probabil va face cu Mazilu cum a facut cu Bucur: il baga de cateva ori, Sportul il vinde, numai da randament, nu il mai baga.

Nu o sa inteleg de ce insita bagandu-l pe Lobont cand are multe optiuni: Curca, Popo, COMAN, M.Tudor-refacut. Nu inteleg de ce nu il baga pe Ogararu si insista cu Contra. Daca nu il vrea pe Oga atunci sa il bage pe Badoi. Spune ca vrea numai titulari, dar Lobont, Contra si Tamas nu sunt titulari, iar Rosu este titular la o echipa minuscula. Craiova de exemplu ar putea zdrobi echipa lui Rosu.

paul h (18 comentarii)  •  26 august 2006, 12:16

coresc d-le geambasu sutla suta de acord…dar tot atat de convins sunt ca badea nu va fi convocat si marica va fi rezerva lui niculae…si cred ca si tu crezi tot la fel..in nationala romaniei nu se face echipa pe cine merita ci pe cine crede piturca ca merita air acesta vede cu totul si cu totul alti ochi fotbalul ca si cum il vedem noi…..deci hai sa nu visam..ok? doar e mai bine s a fi cu auxere pe ultimile locuri in franta de cat sa fi ci saktior in liga nu?

piturca (13 comentarii)  •  26 august 2006, 12:22

@ Nemesis
1. Popo asta pare a fi un portar remarcabil.:). Asa e. Afara cu Lobont. A fost mai ocupat cu fumatul, nu are valoarea lui Curca! Si Coman saracu’ poate sa gafeze ca el e baiat bun si sexy.
2. Contra saracu’ degeaba joaca prin Spania, degeaba a fost pe la Milan si Atletico, degeaba are o finala de UEFA jucata. Ochiu’ romanilor e mai ager decit al scouterilor echipelor mai sus amintite.
Asa dom’le! Pe asta il uitasem: Afara si cu Contra. Sa intre rezerva de la Ajax Ogararu(propun ca meci de intrare meciul cu Olanda ca sa rezolve olandezii repede meciul.)
3. Recapitulez: afara cu Contra, Lobont, Mutu si Contra! N-au caracter, n-au valoare!
Bonus: cu piticu’ de Petre vad ca n-a avut nimeni nimic. Propun eu: afaaaaaraaa! Sa intre Banel ca e muuult mai valoros.
LOOOL

sorinaccio (11 comentarii)  •  26 august 2006, 12:32

Mutu nu mi s-a parut niciodata un mare jucator.Multa lume uita ca in primele meciuri ale nationalei Mutu cadea mai mult pe jos decat statea in picioare (de fapt nici nu prea statea in picioare).Apoi s-a drogat ,apoi l-au transferat blatistii de la Juve ,s-a certat cu Piturca, a divortat,a ramas fara permis de conducere,sa nu uitam si de scandalul cu vedeta xxxxlll Laura Andresan.Si cred ca mai sunt cateva dar nu imi mai aduc aminte.
DACA VORBITI de Badea de ce nu spuneti ca Adrian Porumboiu l-a acuzat pe atacant in ultima etapa a campionatului trecut ca nu si-a aparat corect sansele in meciul Fc Vaslui -Steaua Bucuresti. In urma cu doi ani POLI TIMISOARA pierdea in ultima etapa cu Steaua si aceasta devenea campioana ,Oli venea la Steaua, anu trecut Fc Vaslui pierde in ultima etapa si doi jucatori ajung la Steaua Romaniei (care devine iar campioana).
CAT DESPRE MARICA sa vedem cum joaca ca nu prea ma impresioneaza nici el, nici Sahtior (a fost invinsa si de Rapid si de Dinamo).

Sughi-Bughi (8 comentarii)  •  26 august 2006, 12:40

Orice antrenor cu capul pe umeri,si fara tot felul de vendete personale ar face o selectie a jucatorilor aflati in cea mai buna forma,indiferent de numele lor.Chiar credeti ca Lobont e mai in forma decit un Coman sau un Popa,si de ce nu au loc un Ogararu,Un Banel,un Petre Marin,un Buga,Goian,Rada,..si ar mai fi citiva,care chiar joaca cu „foame” de fotbal.Cum Anglia Olanda Italia fac in general selectii dupa forma la zi a jucatorilor,de ce tot trebuie sa-i vedem pe Codrea,Rosu,Tamas,si apropo doar mie mi se pare ca Contra ar fi cam expirat? In rest numai de bine,ca unde nu-i cap…………..

sorinaccio (11 comentarii)  •  26 august 2006, 12:47

PT paul h: invata sa scrii ca nu am putut citi articolul tau.

Encipi (2 comentarii)  •  26 august 2006, 13:01

Felicitari pt articol.FF bun si corect.Iarasi nu o sa ne calificam..dar sincer..putin imi pasa.M’am obisnuit sa ma uit la campionatele finale la TV.Si oricum..decat sa astept 4 ani..sa vad 2 meciuri tari in preliminarii(cu olanda) si inca 3 la o eventuala calificare in grupele unui turneu final..sincer..nu se merita!!Mai bine vad meciuri tare in liga campionilor cel putin 6..dupa aia cateva in cupa uefa,decat sa ii vad pe figurantii astia care vin la nationala ca in vacanta.
Selectia e total gresita.Se bate cu pumnu in piept Piti ca va chema numai jucatori titulari.Lobont e rezerva..si cand juca..facea mai multe gafe la fiorentina decat carlor la steaua.Contra e si el rezerva..Tamas la fel..Codrea nu joaca nici el..Rosu la fel…Fl Petre alearga degeaba..Nu pot sa nu observ si aici calitatea jucatorilor ales de piti..si fizicu lor.Asta chiar e nebun..ce are cu jucatorii astia de 1,60?? rosu..fl petre..gigel bucur intr’o vreme..
S’a vazut ca imediat cum a plecat de la Steaua…a crescut media de inaltime..si bineinteles..performantele

piturca (13 comentarii)  •  26 august 2006, 13:02

pt sughi
Ogararu – rezerva la club
Banel – scadere de forma in ultimul timp, nu se intoarce in aparare
Goian – atita spun – Jovanovici
Petre Marin – Meciul tur cu Standard – Rapaici
Buga – hmmmm – pare ok, dar nu mai bun ca Mutu
Coman – vezi golurile luate la Sarajevo si cu Rapid
Popa – LOL – iesirile la cornere, goluri aiurea etc

Encipi (2 comentarii)  •  26 august 2006, 13:18

bai piturca..
si daca sta un an pe banca ogararu la ajax tot e mai bun decat contra.
Banel..corect..dar pe altu n’ai.Decat jumatatea aia de buletin..Fl Petre..
Te iei de Goian…fiecare mai greseste…dar la toate mingile respinse nu te uiti?? decat varzaru ala de Tamas…eu atata iti zic..Galatasaray-real Sociedad
Petre Marin da..poate doar rezerva la nationala a lui Rat..
Buga in nici un caz nu e mai bun ca Mutu..corect..
Coman a gafat si el de 2-3 ori…avand probleme grave de familie.Dar pe lobont cine il freca la cap de gresea meci de meci?

Andrei (1 comentarii)  •  26 august 2006, 13:33

Foarte tare domnule Geamasu, e super-tare articolul poate merita si Marica la nationala dar vreau sa spun ca Badea a confirmat si la Vaslui si acum si la Steaua acuma cand abia a venit de cateva luni si e erou in Champions Ligue.Si despre Lobont eu zic ca nu are ce cauta la nationala pentru ca e rezerva la Fiorentina,potrivit ca portar ar fi Dani Coman sau Marius Popa,iar la postul de fundas dreapta nea Piti are dreptate Ogararu este rezerva la Ajax asa cum este si Contra la Getafe,pe postul asta ar fi potrivit Buhus de la Vaslui joaca excelent la fiecare meci,CHIAR VA ROG SA-L URMARITI

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  26 august 2006, 17:46

epigonul
Nu incerc sa impun nimanui parerea mea, dar un articol de opinie de-aia se numeste asa, fiindca incearca sa puna probleme, sa nasca uneori si controverse. Eu mai cred, poate gresesc, ca apucaturile rele din viata de zi cu zi, ii insotesc pe fotbalisti si pe teren. Nu poti fi un superficial si usuratic acasa si de mare caracter pe teren. Nu am facut o obsesie cu Mutu, am si alte griji in viata, dar nu pot sa nu observ ca a ramas in registrul de fin al lui Nicu Gheara. Parerea mea!
Piturca
Eu cind sint ironic cu cei care posteaza mesaje, mi se reproseaza ca am o atitudine superioara. Ce ati prefera, sa fac pe stupidul, sa intorc si obrazul celalalt? Sorry, nu am vocatie de martir al blogului! Cind va hotariti sa reveniti la un ton nebascalios, mai scrieti, pina atunci va salut!
Encipi, Andrei, Nemesis
Multumesc pentru laude despre care se va comenta ca sint comandate si venite de la niscaiva prieteni. Totusi, propunerea cu Buhusi la nationala mi se pare o gluma!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  26 august 2006, 17:47

Bogdan 87
Interesanta analiza, numai ca Piturca (inclusiv cel care trimite mesaje pe aici) e mai destept decoit toata lumea. Daca ne si califica, dam lovitura!

Clubul Tricolorilor (10 comentarii)  •  26 august 2006, 17:56

Cristian,
Nationala de fotbal a Romaniei este in acest moment un fel de gradina unde gradinarul smulge doar flori ca sa le puna pe masa, insa uita sa mai si insamanteze din cand in cand. In ea cresc la umbra copacilor batrani si trainici flori tinere, insa si palamida pe care nu are cine s-o smulga de acolo.
Intr-o gradina notiunea de „balegar” este de bun augur, insa gradinarul nostru s-a modernizat si doreste sa fertilizeze doar cu ingrasaminte chimice. Altfel spus, cu prafuri…Ai perfecta dreptate, gradinarului nostru nu ii place samanta sadita de altcineva, iar singura samanta de care e atasat este cea de floarea soarelui. Pe care nu o pune in pamant ci o sparge intre dinti.
Gradinarul din curtea vecinilor nu cultiva flori ci legume pentru muraturi. El stie clar ca produsele sale vor ajunge pe masa consumatorului de fotbal bulgaresc doar la borcan, in zeama de otet, asa cum a patit-o si el pe vremea cand era doar un castravecior „cornishon”, rasarit in curtea din spatele casei si dat apoi din mana in mana prin curtile altora.
Ce sa-i faci, diferenta de „culturi” in teren arabil cu iz balcanic.
Buruiana creste cu viteza de 205 km/k in gradina lui Victoras, iar ghiocelului de Alexandria ii va fi tare greu sa scoata capul dintre pir si indiferenta.
Nu-i bai, pantru unii!
Poate se mai schimba ceva in campania agricola de primavara, fiindca celei de toamna i-a cam cazut frunza verde….

Cu respect,
Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  26 august 2006, 17:57

woaw-beleaua
Nici mie nu mi se pare ca formam o echipa la nivel de nationala. Cit despre valoarea actualei generatii, iar am niste mari semne de intrebare.

epigonul (21 comentarii)  •  26 august 2006, 19:19

multumesc frumos pentru raspuns… am si precizat ca iti respect opinia (ca eu vad lucrurile tot asa sau altminteri e alta poveste), dar felul in care ai incercat sa-l scoti in fata pe Badea in comparatie cu Mutu nu mi s-a parut ok. Iar diferentierea asta intre caracter si meserie se tot chinuie lumea in van s-o faca in ceea ce-i priveste pe scriitori si opera lor. Stii ce vreau sa spun, doar esti preferatul lui Tudor Octavian. Mie imi place Radu Cosasu, ce bine ca a reaparut, ma speriasem…:)

edy (26 comentarii)  •  26 august 2006, 19:21

domule geambasu nu credeti cai umpic cam devreme ca badea sa ajunga la nationala?.are doar 23 ani e timp si pentru el dar mie frica ca nu cumva sa fie o noapte magica la fel cum a vaut andrei cristea cu valencia iar apoi badea sa se stinga usor-usor.dar sunt varfuri cu experienta in romania[danciulescu,ganea,iacob,] care ar trebui convocati.marica e un jucator bun inscrie gol dupa gol si poate fi o solutie.

piturca (13 comentarii)  •  26 august 2006, 20:37

ok. fara bascalie.
cred ca sintem la inceputul unei campanii, iar piturca a avut un an si jumatate la dispozitie pentru a forma o echipa. a avut sustinerea sefilor federatiei.
acum e momentul in care aceasta echipa poate demonstra daca este sau nu un grup care poate ajunge la un turneu final. nu mi se pare potrivit sa fie atacata selectia inainte de a juca cel putin un meci.
iar a-l da la o parte pe mutu pentru a-i face loc lui badea in acest moment suna cel putin hilar. baiatul mai are nevoie de cel putin 1 an in care sa demonstreze daca a fost sau nu o intimplare jocul lui cu standard. si de niste aparari mai omogene si mai aglomerate decit ale standardului, in care fundasul dreapta sa stie sa faca pasul la ofsaid corect.

Nemesis (26 comentarii)  •  26 august 2006, 23:22

Nu imi vine sa cred ca am scris Popo…vroiam sa zic Popa….imi cer scuze domnului Popo, oricine ar fi acesta.

Zanetti (1 comentarii)  •  26 august 2006, 23:55

Grande INTER! Merda roma, merda chivu…molta merda per tutti gli tifosi dela roma…

afellow (20 comentarii)  •  27 august 2006, 0:33

As dori sa-l adaugi si pe Nicolita. In meciurile cu Standard si Farul s-a vazut ca Oli incearca sa-l pregateasca pt meciuri tari cerandu-i sa centreze cat mai repede fara sa mai incerce patrunderea pe banda. Cu amendamentul ca jucatorii Farului nu prea s-ar fi chinuit, oricum, sa-l alerge trebuie sa admitem ca a crescut calitatea centrarilor oferite de Banel. Intre actualul Banel si Petre eu unul l-as alege pe primul.

Pancone84 (10 comentarii)  •  27 august 2006, 1:37

Sa fim seriosi dragi stelisti. Badea la nationala. Cred ca e o gluma pentru moment. Huntelaar a marcat zeci de goluri pana sa ajunga in nationala, iar voi vreti un jucator care a inscris 2 goluri intr-un meci impotriva unor adversari modesti si a unui portar mediocru. Nu-i nimic. Faceti-i lobby in continuare. Poate ca Piturca va citi si-l va lua doar ca sa fiti voi fericiti.Dar oare pentru Moldovan nu merita sa se faca lobby? Si sa nu-mi ziceti ca e prea batran pentru ca e mai „tanar” decat multi tineri.Va faceti de ras cu titlurile astea de genul Carlos inger. Pai ce a facut Carlos in acel meci in afara de o minge care l-a lovit in brat? Subiectivismul vostru atinge cote penibile si enerveaza multa lume.

danny_the_dog (1 comentarii)  •  27 august 2006, 2:15

mutu ramane mutu asta ne mai trebuie sa ramanem si fara el.poate sa mearga si cu 300km/h atata timp cat isi face datoria la nationala.si SLAVA DOMNULUI si-a facut-o.
legat de marica ma incredere in el insa de asemenea am incredere si in claudiu niculescu un veritabil numar 9 care cum ne cum, intre o fuga din cantonament si un meci, introduce si mingea in plasa.
vali badea nu e in nici un caz o solutie pt ca scuzati-ma ca sunt asa critic, dar a inscris impotriva unei aparari total aeriene care isi permitea luxul, in turul 3 preliminar al ch league fiind, sa incerce driblinguri de efect in propria jumatate.asta ca sa nu mai adaug ca portarul belgian este oarecum omologul lui carlos din meciurile trecute:slab la reflexe si neaatent.marturie sta golul primit de la petre marin.
asadar domnule Piturca marica este intr-adevar o optiune serioasa, dar poate va mai uitati si pe la dinamo prin atac

de (10 comentarii)  •  27 august 2006, 3:26

Problema lui Piturca este ca insista prea mult cu jucatorii de 1,5 m si sub 60 kg si altii care sint cam expirati gen Rosu.Deasemenea ce mai vrea de la Munteanu!?O fi el bun pentru jocurile de campionat insa ce sa mai faca de exemplu intr-un joc cu cu nationala Olandei?Chiar si cu Bulgaria va avea probleme deoarece la 38 de ani nu prea mai poti vorbi despre o nemaipomenita viteza de joc.Jocatori sint destui insa Piturca se conduce numai dupa idei fixe si atunci problema calificari poate fi usor compromisa.Jocatori are destui insa Nationala este prost alcatuita si pina acum Piturca nu ne-a aratat ca ar avea o conceptie de joc.De fapt cit timp a fost antrenor la Steaua n-a aratat mare lucru.In concluzie sansele de calificare la CE sint destul de firave si tin mai mult de toanele antrenorului.

Tavi (44 comentarii)  •  27 august 2006, 4:14

Domnule Geambasu,

problema cea mai mare a fotbalistilor romani o constituie lipsa caracterului. De acest lucru duce lipsa nationala Romaniei. De caractere puternice. Aceasta este deosebirea dintre Nicolita si Mutu. Primul are caracter, al doilea a demonstrat ca nu prea. De jucatori valorosi nu duce lipsa echipa Romaniei. Nu a dus niciodata. De caractere puternice, da. Talentul singur nu ne va duce nicaieri. Nu doresc sa fac comentarii pe marginea celor doi jucatori analizati de dumneavoastra, deoarece Marica nu prea a confirmat pana acum 2-3 luni, in timp ce Badea de-abia a aparut sub lumina reflectoarelor. El a jucat f. bine cu Standard, dar pana nu va arata constanta nu putem vorbi de el ca si jucator de baza nici pentru nationala, nici pentru Steaua. Ceea ce nu inseamna insa, ca el nu trebuie convocat. Ba da. E nevoie insa de f mult echilibru in aprecierile la adresa lor. Cristea, Zicu, Mutu, sunt doar cateva exemple de jucatori care puteau ajunge f sus, dar carora datorita faptului ca li s-a dat prea mult nas, prea devreme, li s-a urcat succesul la cap inca inainte de a se intalni cu el, cu adevarat.
Am incredere in Badea, el pare a fi construit pentru a ajunge sus. Pana va confirma insa, acestea vor ramane doar aparente.
Cu respect
Tavi

Tavi (44 comentarii)  •  27 august 2006, 8:32

Domnule Geambasu,

problema cea mai mare a fotbalistilor romani o constituie lipsa caracterului. De acest lucru duce lipsa nationala Romaniei. De caractere puternice. Aceasta este deosebirea dintre Nicolita si Mutu. Primul are caracter, al doilea a demonstrat ca nu prea. De jucatori valorosi nu duce lipsa echipa Romaniei. Nu a dus niciodata. De caractere puternice, da. Talentul singur nu ne va duce nicaieri. Nu doresc sa fac comentarii pe marginea celor doi jucatori analizati de dumneavoastra, deoarece Marica nu prea a confirmat pana acum 2-3 luni, in timp ce Badea de-abia a aparut sub lumina reflectoarelor. El a jucat f. bine cu Standard, dar pana nu va arata constanta nu putem vorbi de el ca si jucator de baza nici pentru nationala, nici pentru Steaua. Ceea ce nu inseamna insa, ca el nu trebuie convocat. Ba da. E nevoie insa de f mult echilibru in aprecierile la adresa lor. Cristea, Zicu, Mutu, sunt doar cateva exemple de jucatori care puteau ajunge f sus, dar carora datorita faptului ca li s-a dat prea mult nas, prea devreme, li s-a urcat succesul la cap inca inainte de a se intalni cu el, cu adevarat.
Am incredere in Badea, el pare a fi construit pentru a ajunge sus. Pana va confirma insa, acestea vor ramane doar aparente.
Cu respect
Tavi

http://www.SolutiiAccesibile.com

piturca (13 comentarii)  •  27 august 2006, 8:41

pt tavi

Mutu a ajuns f sus Tavi(a jucat la Inter, Chelsea, Juventus, Parma, Fiorentina). A fost cel mai bun stranier din campionatul italian. Mai sus inseamna cel mai bun din Europa sau din lume.

pt toti

Meciurile Romaniei din perioada cind Mutu era pedepsit pentru droguri au fost dezastre mai mari (cu Armenia) sau mai mici (cu Olanda la Bucuresti). Asa ca mai ginditi-va.

edy (26 comentarii)  •  27 august 2006, 10:36

badea a dat 2 goluri unui portar de liga a 2-a.se face prea mare tam tam.daca va continua forma buna badea va ajunge jucator bun dar numai s-o continue nu sa se stinga ca cristea

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  27 august 2006, 12:26

edy
La 23 de ani, altii s-au plictisit jucind la nationala. Pentru Badea nu virsta e problema, ci lipsa experientei. Asta da, poate fi o piedica.
Tavi
Perfect de acord, avem nevoie de caractere, nu numai de jucatori, dar ati vazut cum reactioneaza unii cind duci discutia in directia asta. Inca nu sintem pregatiti sa discutam sincer, avem tot felul de fetisuri, Mutu e unul dintre acestea. Eu nu am actiuni la Badea, doar am remarcat ca ar trebui incercat, nu trebuie sa asteptam pina cocleste omul. ca multi se pierd pe drum inainte sa confirme cu adevarat, asta e altceva.
de
Veti fi aspru judecat pentru aceste opinii, in special pentru „atentatul” la Dorinel Munteanu, mie asa mi s-a intimplat. Eu zic ca aveti dreptate, mai ales in privinta stilului de selectie al li Piturca. Dar ce stim noi?
danny_the_dog
Vom vedea ce inseamna „Mutu ramine Mutu”, continui sa am unele rezerve, daca imi permteti. In rest zic ca ne aflam pe aceeasi lungime de unda, inclusiv in privinta faptului ca maestrul Piti considera ca de la Dinamo nu are pe cine lua la nationala.
Piturca
Cind rosteam sau scriam numele lui Badea si Marica nu m-am gindit nici o clipa ca selectionarea lor ar putea insemna renuntarea la Mutu. Tare as vrea sa simt ca nationala formeaza un grup la primul meci, cu Bulgaria. Si sa ne inselat cu totii (sau aproape toti), descoperind in Piti un mare tehnician

Telemea de pipera (8 comentarii)  •  27 august 2006, 13:25

nu inteleg de ce mi sa radiat mesajul meu!
sau mai stii, poate l.am scris pe alte meleaguri?
apropo
nationala e mai buna fara Mutu, dar asta sa io spuneti mutului de piturca

Jugaru Lucian (22 comentarii)  •  28 august 2006, 2:35

DE GANEZ A AUZIT CINEVA?

Comentează