Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De profesie campion

Viorel Moldovan a făcut destule prostii în viaţa lui, dar nu şi-a pierdut niciodată busola. Viorel Moldovan nu este tehnicianul nepereche. Viorel Moldovan nu este genul de fotbalist care seduce asistenţa. Viorel Moldovan nici nu se dă altcineva, decît un […]

vineri, 25 august 2006, 3:31

Viorel Moldovan a făcut destule prostii în viaţa lui, dar nu şi-a pierdut niciodată busola. Viorel Moldovan nu este tehnicianul nepereche. Viorel Moldovan nu este genul de fotbalist care seduce asistenţa. Viorel Moldovan nici nu se dă altcineva, decît un jucător a cărui meserie este fotbalul, cu scopul său final, golul. Lui nu îi trebuie spaţii largi, gafe de proporţii ale apărărilor adverse, îi sînt de ajuns fracţiuni de secundă, centimetri neapăraţi.
Artificiul tehnic al lui Buga restabilise relaţia cu speranţa, dar Viorel a calificat Rapidul. Răzvan va obiecta, specialiştii ne vor acuza de ignoranţă. Da, fotbalul se joacă în 11, dar numai unul este cel dăruit. Cel însemnat. Cel în stare să nu-şi piardă capul, să nu îi tremure glezna. Aici nu e problemă de antrenament.

Te naşti golgeter, pianist, chirurg, apoi te perfecţionezi. E bine că printre noi există personaje ca Viorel Moldovan. Noi, ceilalţi, putem să-i ajutăm. Să le acordăm pianul, să le dăm bisturiul sterilizat, să deposedăm, să dăm o pasă utilă. Apoi, ei rămîn singuri şi rezolvă totul. În lipsă de imaginaţie, obişnuim să-i numim artişti, savanţi, campioni.

Comentarii (23)Adaugă comentariu

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  25 august 2006, 4:15

…multi ani de zile viorel moldovan a stat cuminte in spatele cortinei, face parte din categoria celor care nu latra dar musca. A avut mereu langa el la nationala oamenii care atrageau asupra lor toate reflectoarele, l-a avut pe hagi in primul rand, si dupa hagi potopul de copii-vedeta in frunte cu ultimul mare crack up & down Mutu.

Echipa nationala , in ciuda a orice alta concluzie , nu a fost niciodata o echipa, a fost tot timpul trasa de omul cu reflectoarele, asa cum a facut-o hagi, asa cum o face intr.un mod mai stangace Mutu acum.

Moldovan a ajuns la rapid, acolo unde este echipa. Rapid daca ar avea un Gigi Becali, intr.o varianta mai rafinata insa ar fi mult peste Steaua. Insa sa nu sarim din subiect, ….Moldovan a ajuns intr-o ECHIPA…..aici toti trag. Ca pe unul nu il tin puterile sa traga la fel de mult ca celalalt din fata lui, e alta poveste. Insa se completeaza. Aici toti trag de caruta. Intre ei VIOREL MOLDOVA, pe care eternitatea il ajunge din urma, cel care pe nemeritat nu l-am apreciat asa cum ar fi trebuit. A avut parte de la noi doar de momente fulgeratoare de glorie , cand inscria la cate un turneu final si atat. El care poate daca era bagat sub reflectoare avea puterea sa faca mult mai multe pt ECHIPA , decat ….sa insir?….decat Adi Ilie, Marius Nicolae, ..si toti baietii care ne.au luat speranta . ne.au purtat-o, insa au uitat sa ne-o mai dea inapoi, fugind la fel de repede de sub reflectoare pe cat au intrat.

Insa pe aceeasi scena , mai pe margine a ramas Viorel Moldovan, …… cel care pe unde a jucat a lasat duzine de goluri in urma…insa noi l-am ignorat…..l-am chemat la nationala….si atat. REFLECTOARELE NU ERAU PENTRU EL…

ACUM SE RAZBUNA………razbunare lunga si placuta VIO

rares (2 comentarii)  •  25 august 2006, 9:36

viorel moldovan este un Jegos! Si nu ma simt ca il jignesc deloc (cu toate ca, spre deosebire de el, eu cunosc normele de politete), asta pt ca a declarat la sfarsitul campionatului trecut ca pleaca din campionatul asta jegos si din tara asta jegoasa. Daca ramai aici, inseamna ca esti mai mult decat Jegos. Daca ai putina demnitata, pleaca! Nu avem nevoie de jegosi imaturi ca tine, care la o varsta de la care esti considerat incontestabil MATUR, dai dovada de atata imaturitate si lipsa de control

Domnule Cristian Geambasu, imi permit sa va sugerez sa va axati pe subiecte mai interesante decat acest nimic moldovan care, dupa cum vedeti, nu atrage atentia nimanui (doar 2 commenturi, dintre care unul in care esti INDISCUTABIL contestat)

blu (1 comentarii)  •  25 august 2006, 10:32

RARES … stimabile, dupa parerea mea in momentul cand a folosit cuvantul JEGOS, Vio avea un termen de comparatie (daca nu mai multe, tanand cont ca a lasat ceva urme adanci pe unde a umblat ani la rand, intreaba un suporter de-al lui Nantes, de exemplu, despre Vio …) vis-a-vis de ceea ce se intampla in fotbal si nu numai in tara asta. Matale ori n-ai prea umblat pe afara, ori ai privit prea mult peisajul cand ai fost.

DanTheMan (5 comentarii)  •  25 august 2006, 10:43

Pt WoaW-Beleaua:
DA ai mare dreptate, Vio Moldovan a lasat multe goluri in urma peste tot unde a jucat in tara sau strainatate… A fost si va fi respectat mai mult in Franta decat pe plaiuri mioritice.

Pt rares :
Ca de obicei nu stim sa ne respectam campionii indiferent de domeniu.
raresule, nu te mai amagi singur, NU cunosti normele de politete.
In tine musteste falsul patriotism!! Poate ca exprimarea lui a fost putin fortata, dar in esenta, Moldovan are dreptate apropos de jegosii autohtoni! Adevarul supara mereu iar rabufnirea lui este, de fapt, rabufnirea fiecaruia dintre noi si exprima frustrare si dezamagire in fata neputintei de a nu putea schimba aceasta tara in ciuda celor intamplate in ’89…Miticii si gigeii fac parada falsului patriotism pentru ca, din pacate, ei formeaza majoritatea in aceasta tara.

Ptr Cristian Geambasu :
Iti multumim pentru acest articol. Acestea sunt subiectele care ne intereseaza! A venit timpul sa ne respectam si apreciem eroii – indiferent in ce domeniu aciveaza ei, pentru ca numai asa ne vom putea (re) capata identitatea. Eu unul mi-as dori cat mai multe astfel de articole, poate asa vom invata cu totii ce inseamna valoarea adevarata, integritatea si excelenta!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  25 august 2006, 11:27

woaw beleaua

Frumos, uite ca de multe ori sinteti mai inspirati decit noi!

DanTheMan
Multumiri prntru multumiri, sper sa avem cit mai des prilejul sa scriem despre astfel de intimplari. Intr-adevar, tinjim dupa execelentaa si ne lasam sedusi de prost gust si trivialitate.
Rares
Folositi cuvinte dure si nedrepte, dar fiecare cu parerea lui. O singura rugaminte as avea, lasati-mi libertatea de a-mi alege subiectele, apoi mai discutam.

paul h (18 comentarii)  •  25 august 2006, 11:41

e o poblema mare la rpid si asta se numeste mijlocasii centrali vali negreu si n grigore ieri ..cred ca au pierdut mai multe mingi ca si cate au recuperat si asta nu e delok bine..daca nu isi revine repede malda ,dica sau stancu rapid o sa aiba mari probleme.
felicit rapidul pt calificare si intradevar moldovan arata ca a fost si inca este un jucator de clasa este acel varf care ne liseste astazi la nationala nu f tehnic dar destul d emasiv si mai ales care stie toate triucurile unui atacant.ati vazut ieri moldovan faulta si el primea fault:))) ..destept jucator din pacate nush cat va mai putea juca pt rapid si daca moldovan e un castig as vrea sa ne uitam un pic la grifits si sa ma bucur ca nu a ajuns la steaua pt ca este o teapa uriasa luata de rapid cu multi multi bani…foarte slab jucator nu stiu cum se poate intampla in rom ca un jucator care marcheaza 4 goluri pt national sa fie cotot la 1.5 milione….
asta este o s avedeti ca am dreptate si australianul nu va juca niciodata titular la rapid..

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  25 august 2006, 12:29

Domnule rares ……. si de ce a durut acel cuvant „jegos” atat de tare?. Vechea vorba ,”adevarul doare”…. nu intru in polemica , pt ca a fi acuzat de lipsa de patriotism,……… insa vorbim de Viorel Moldovan care face parte din categoria jucatorilor mari ai Romaniei. Si.a permis sa se puna contra „sistemului”, si pt asta il judecam. De ce?……el care are dreptul si puterea mai mult ca oricine sa faca asta…… stie toate bubele si defectele, acestui „sistem”. Insa putini au avut curjaj sa il sutina, si multi , prea multi au avut in ei lasitatea de ai il judeca.

Cu stima si respect Woaw-Beleaua

bogdan87 (4 comentarii)  •  25 august 2006, 16:34

Nu jtiu de ce toata lumea il criticape rares. In primu rand nimeni nu contesta valoarea lui moldovan . Dar poate fi contestat faptul ca nu a avut onoarea sa plece cu capul sus de la poli > daca va amintiti la poli a facut scandal xca daca nu il lasa sa plece el se lasa de fotbal. asha ceva nu se face mai ales in momtul in care cei de la poli au avut increderea de al aduce inapoi in tzara . Apoi faptul ca a si-a jignit propria tzara nu are nici o iertare indiferent de momentu sau cauza pentru care a facuto. Asha ca valoarea nu io contesta nimeni insa onoarea da.

mihai (1 comentarii)  •  25 august 2006, 17:05

Si cu uriasul tau si al nostru cum ramane?????????Sa trezit in Liga Campionilor!!!!!!!Oare cati din colegii lui sau trezit odata cu el?????BRAVO GOIAN

mihai (7 comentarii)  •  25 august 2006, 17:18

In nici un caz n-am avut intentia sa fiu ironic , asa a iesit ( pe cine pacalesc ?) . In ceea ce priveste Moldovan, asta este o discutie mai ampla care implica pe deoparte valoarea jucatorului si pe de alta parte caracterul . Sunt cazuri celebre , care nasc intrebarea , ce am nevoie in echipa : un caracter, dar mai subtirel ca jucator , sau o valoare , dar care rupe carciumile si apropo de nenea Iancu , din aceasta dilema nu puteti iesi !

Nemesis (26 comentarii)  •  25 august 2006, 18:38

Griffins a dat totusi o centrare perfecta spre deosebire de cailalti care au incercat.

Mihai (8 comentarii)  •  25 august 2006, 20:38

imi pare rau sa scriu offtopic doar poate, ne spuneti in completarea articolului de pe stelisti.ro , care credeti ca era pretu corect pt o partida impotriva galacticilor ? ma refer la o suma intre 30-90 euro. nu stiu cat sunteti in masura sa faceti morala preturilor din moment ce presa intra gratis si e situata mai bine ca majoritatea suporterilor. asa ca va intreb ca suporter al fotbalului romanesc si nu ziarist. cat ati da sa vedeti pt prima si ultima oara pe real madrid jucand impotriva stelei in romania ? sa vedeti pe pe cea mai titrata ekipa din istoria fotbalului si jucatori la care nu putem decat visa : roberto caros, beckham, raul , casillas etc. dumneavoastra ii vedeti la campionate europene, mondiale sau meciuri de champions ligue. dar noi ? cand vom mai avea aceasta ocazie. preturile la bilete sunt de 2-3 ori mai mici decat la alte ekipe iar televizarea nu e pay per view ca in alte tari. va rugam sa ne spuneti, cat ati fi dispus sa dati pe un bilet ca suporter ?

Clubul Tricolorior (10 comentarii)  •  25 august 2006, 23:50

Cristian, cam ce spui tu acu despre Viorel Moldovan, se spunea mai acum niste ani de zile despre Dobrin.
Oricum, fiecare cu meritele si realizarile lui.
Nu cred ca Viorel Moldovan s-a nascut fotbalist. Nici Hagi si nici Parcalab.
Fotbalisti s-au nascut Dumitrache si Dobrin, care n-au mai avut nevoie de perfectionarea despre care aduceai tu aminte.

Oricum, s-au schimbat vremurile, iar Viorel Moldovan isi are locul sau, castigat pe merit, in topul sportivilor ce au pus umarul la victoriile Romaniei.

Catalin (11 comentarii)  •  26 august 2006, 2:56

E incredibil cum se lipeste la gol mai ales in momente importante, aici imi aduc aminte si de golul cu FC Arges 🙂 sezonul trecut cand erau condusi cu 1-0 dar sa uite de nationala, sa nu ii mai dea idei lui Piti, maine-poimaine ne trezim si cu Filipescu, Ganea, Galca

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  26 august 2006, 14:01

Mihai
Mi s-a parut ca sint destul de clar. Nu stiu care era pretul corect, eu zic ca e mult, pentru ca inca traim in Romania, unde salariul mediu nu stiu daca este mai mult de 150 de euro. In aceeasi ordine de idei, ziaristii intra pe baza acreditarilor sau legitimatiilor la meci (nu toti si nu la toate partidele) ca sa-si faca treaba. Pentru noi nu e distractie, ci stres si munca. Totul contracronometru, nu vreau sa par demagog. in timp cee ceilalti se bucura, se intristeaza sau sufera in fata unui spectacol, noi scriem uneori doua articole in timp real. Cu un ochi la meci si cu altul la laptop. Asta e meseria, ne place, dar va rog nu ne mai inviadiati ca intram gratis. Apropo de preturi, eu nu m-am dus la niste concerte rock, la formatii pe care le admir, fiindca mi s-au parut preturile absurde, nu pentru ca nu mi-as fi permis. Era o golanie si n-am vrut sa partcip la ea. Cam asa mi se pare ca se petrece acum cu sefii stelisti, comit o escrocherie sentimentala, fiindca exploateaza dorinta oamenilor de a vedea cu orice pret o mare echipa.
Clubul Tricolorilor
Corect, cu precizarea ca Dobrin si Dumitrache nu s-au realizat niciodata cu adevarat. Au trait numai din talent si au sfirsit trist, in uitare si cu sentimetul din partea suporterklor ca puteau da mult mai mult

Clubul Tricolorilor (10 comentarii)  •  26 august 2006, 17:24

Cristian, pragmatic vorbind, ai perfecta dreptate.
Moldovan are acel simt al golului in meciurile importante, fie ca joaca pentru o echipa de club, fie ca a jucat pentru echipa nationala. Eu il pot compara cu Camataru, care si-a cizelat talentul de-a lungul carierei si s-a regasit in postura de marcator atunci cand a fost mai multa nevoie de el.
Dar parca tot talentul ala nativ, necizelat, era mai frumos in teren. Fotbalul, in definitiv este doar un joc care ii mentine pe barbati in stadiul de copii si dupa ce se maturizeaza complet. Doar faptul ca Dobrin si Dumitrache nu s-au realizat cu adevarat le-a mentinut placerea suprema de a se juca cu mingea chiar si pe parcursul celor mai importante partide oficiale, iar asta a facut din ei legende in sufletul suporterilor adevarati.
Sigur ca ei puteau da ma mult. Toti putem da mai mult.
Astazi se priveste altfel „realizarea” ca fotbalist. Trebuie sa tinem cont si de vremurile in care traim si, bineanteles de schimbarile petrecute in jocul de fotbal la nivel mondial. Niciodata nu mi-a placut lupta surda din mijlocul terenului sau din dreptunghiul marcat cu creta in fata portii. Inclestarea dura, fizica a competitiei ma duce cu gandul la arenele romane, in care unul dintre eroi trebuia sa moara la sfarsit, prin decizia unui public avid de paine si circ.
In schimb, giumbuslucul, pasa fina, artificiul tehnic, golul venit in urma unei sclipiri ( nu zic de geniu ) de moment, ne tine pe toti alaturi de terenul de fotbal si ne compileaza memoria de suporter adanc, iremediabil.
Dobrin si Dumitrache n-au sfarsit inca Cristian, multumesc lui Dumnezeu, decat cariera lor in terenul de fotbal. Nu si pe cea de pe teren sau de pe langa el si nici nu o vor sfarsi vreodata, chiar si dupa ce vor juca fotbal din nou, pe terenurile vesnici verzi ale raiului fotbalistilor adevarati.
Talentul lui Viorel Moldovan va ramane indubitabil in statisticile fotbalului romanesc, pe cand cel al lui Dobrin si Dumitrache va ramane in istoria lui, cea nescrisa ci vorbita, cu iz de legenda in alb si negru.
Noi, iubitorii de fotbal jucat cu mingi cu siret, traim inca din talentul lor, iar asta este hrana adevarata pentru cei care simt jocul asta cu inima si nu prin prisma mult prea pamanteasca a trofeului de tinichea.

Cu deosebit respect,

Mircea Visan,
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

wally (1 comentarii)  •  26 august 2006, 21:08

Vio are clasa mai mare decat toti jucatorii din liga 1 ,doar Dorinel se poate compara cu el, este un atacant adevarat, e unde trebuie la fel ga Inzaghi,da gol asta este meseria si o stie, spre deosebire de alti ca indolentul de Zicu care rateaza mai rau ca in divizia D>
Din pacate suntem romanii si mai bine murim decat sa ne recunoastem valoriile, pacat am ajuns la masa celor mari dar nu avem mentalitatea necesara>

iftode (1 comentarii)  •  27 august 2006, 1:21

nu cred k cineva care a spus despre tara asta (care intre noi fie vorba este aproape asa cum a zis grasu ala) trebuie sa mai i se dea numele in ziar sau sa te mai rogi de el sa vina inca un an sa mai stea la pomana si sa dea 3 goluri.
daca se intampla cu radoi sau oricare altu de la steaua sa zica asa ceva era tragedie nationala.
mie unu imi pare rau k dl craciunescu nu a facut pe incapatanatu sa nu il lase la rapid, si atunci sa il vedem noi pe vio cum se lasa de fotbal.
am mesaj pt vio: oamenii ca tine fac tara asta exact asa cum ai spus tu, iar pe dl geambasu, nu am vazut niik in articolul dvs despre cuvintele lui vio. ar trebui fluierat pe toate stadioanele din tara, pt k si dl gheorghe, si razvan, si masa si tasu, si fisa si nevasta-sa , si fani rapidului si ai altor echipe fac parte din tara asta de jeg, din natia asta jegoasa,.
pacat vio k nu ai plecat de aici sa ne lasi in jegu nostru
iftode, anglia

Forza RAPID (25 comentarii)  •  27 august 2006, 20:31

Nu suntem niciunde acasa
Portile ni se inchid
Romanii urasc tiganii
Si-i injura pe rapid.

Forza RAPID

poker game download game poker (774 comentarii)  •  9 decembrie 2007, 11:06

reglas juego poker juegos poker share…

Cambiar casino linea easy loan payday…

high school student credit card (774 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 13:53

acceptance card credit guaranteed uk…

Dessus approval instant loan payday internet loan payday…

best card credit interest rate (774 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 22:32

loan payday uk payday loan uk…

It cash advance detroit airline reward credit card…

no faxing needed payday loan (774 comentarii)  •  29 ianuarie 2008, 18:08

cash fast loan online payday…

Falls sonneries de téléphones casino online español…

Comentează