Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ofensaţi şi dopaţi

„Este cea mai mare prostie! Şi mîine mă urc în avion şi vin la Bucureşti pentru un control!” – Dorinel Munteanu

Vreţi un articol dur despre fenomenul dopajului sau unul metafizic? Dacă preferaţi prima variantă, sînteţi la zi […]

duminică, 20 august 2006, 10:27

„Este cea mai mare prostie! Şi mîine mă urc în avion şi vin la Bucureşti pentru un control!” – Dorinel Munteanu

Vreţi un articol dur despre fenomenul dopajului sau unul metafizic? Dacă preferaţi prima variantă, sînteţi la zi cu tensiunea arterială, glicemia, magneziul din organism? Aveţi o înclinare specială pentru senzaţii tari, pentru sporturi extreme? Preferaţi dramele comediilor? Atunci să spunem povestea. Sau să descriem coşmarul.

Sportul de plăcere este minunat. Pune sîngele în mişcare, dezmorţeşte, dezvoltă imaginaţia. Este pretextul pentru o bere cu băieţii. În cazul doamnelor, pentru un flirt cu pachetele de muşchi care populează sala de forţă.

Sportul de performanţă este o profesie cu grad de risc ridicat. Aduce faimă, uneori bani, foarte des alienare şi întotdeauna sechele. Suferinţă fizică. Puţini oameni care au trăit din alergare, şuturi şi tumbe au ajuns la vîrsta senectuţii fără suferinţe ireversibile şi cronice. Dacă au ajuns.

Nu există sport de performanţă fără susţinătoare de efort. Susţinătoare de efort înseamnă doping. Acum vor sări ca arşi specialiştii, nutriţioniştii şi mediciniştii, care ne vor explica diferenţa. Diferenţa o cunoaştem şi noi. Între substanţele/metodele dopante şi susţinătoarele de efort e problemă de percepţie. Cînd iei cu pumnul tot soiul de extracte şi vitamine, asta nu înseamnă că te hrăneşti naturist. Bineînţeles că e mai periculos să-ţi injectezi hormoni de gorilă, sînge de taur ori să-ţi sporeşti cantitatea de hemoglobină.

Marion Jones se adugă unei liste a ruşinii pe care au mai dat autografe în ultimele săptămîni Floyd Landis şi Justin Gatlin. Păcăleală la Turul Franţei, mistificare la recordul sutei de metri. Dar care e de fapt recordul sutei? La Olimpiada din ’36, cînd strîngea provocator pumnul către Hitler, Jessie Owens era curat 100%? Tiger Woods are nevoie de doping să cîştige? Există oare metode prin care îţi poţi spori atenţia, concentrarea, îndemînarea? Tot ce se poate. EPO, creatină, anabolizante, nurofen, oropivalone. Deja nu mai contează. Dragi copii, stimaţi adulţi, încercaţi să vă detaşaţi! Căutaţi-vă idolii în altă parte! Printre scriitori, oameni de ştiinţă, doctori, ingineri. Uitaţi-vă cu încredere la desene animate! La emisiunile de popularizare a traseelor montane. La Viaţa Satului.

Bate un curent de gheaţă în vara noastră tropicală. Dorinel Munteanu, sugerează Constantin Iacov. Ce zici, Dorinele? Dorinel se simte jignit că i se pune o asemenea întrebare. La fel s-a simţit şi Marion Jones. Profund ofensată.

Altă întrebare. Se poate juca fotbal la 38 de ani? Răspuns, da. Depinde unde şi cu cine. În curtea şcolii, cu prietenii din facultate, e cel mai indicat.

Comentarii (107)Adaugă comentariu

Dan (2 comentarii)  •  21 august 2006, 22:48

Uite ca a ajuns o echipa din provincie pe primul loc si hop tzop apar acuzatii de doping….
Se pare ca cei din Capitala sunt nemultumiti ca e altcineva din tara pe primul loc….
Nu se mai poate domnule asa
Iacov asta mai bine s ar uita la el in curte….
Dar de cand stiu eu Romanul mai repede se uita in curtea celuilal sa caute motov de critica decat sa se uite in curtea lui sa vada ceea ce e de indreptate ca sa fie mai bun ca si vecinul lui….
Cata ura…fata de noi cei din provincie….. cate meschinarie….
Dar asta e viata….pacat pacat pacat…

FairPlay (5 comentarii)  •  21 august 2006, 23:41

„Mai tineti minte lacrimile de crocodil ale Mihaelei Melinte, ale Andreei Raducan?”

Domnule Geambasu,
Daca intrebarea de mai sus constituie o lectie de bun-gust, dati-mi voie sa nu fiu de acord cu dumneavoastra: intr-un om cazut la pamint nu se arunca cu pietre.
Cit despre intrebarile insinuante din articolul „Ofensati si dopati”, nu va suparati, dar este normal ca un sportiv de performanta de talia lui Dorinel Munteanu sa se simta jignit! Puneti-va pentru o clipa in locul lui: cum ati fi reactionat dumneavoastra la o astfel de intrebare?!

afellow (20 comentarii)  •  22 august 2006, 0:27

Domnule Geambasu poate ar trebui sa postati pe site imaginile cu cel mai tare fundas al momentului, italianul Cannavaro, cand isi injecteaza o substanta „oarecare”. Tin f mult la Dorinel si poate ca intrebarea il doare dar dragostea suporterilor o alina asa ca n-ar trebui sa se simta ofensat ci doar sa dea un raspuns. Injuriile si aerul superior glumet nu sunt un raspuns, ba mai mult ridica alte semne de intrebare. Nu atati un foc ci torni apa pe el.

Deco (2 comentarii)  •  22 august 2006, 0:44

Domnule Geambasu,numai cineva ca dumneavoastra poate sa creada ca Dorinel s-ar fi dopat ! Chiar asha de jos s-a ajuns incat banuim unul dintre cele mai cinstite persoane din fotbalul romanesc de dopaj ? Si in plus il ascultati pe dobitocul ala de la FC National?

Tavi (44 comentarii)  •  22 august 2006, 8:09

„Se poate juca fotbal la 38 de ani? Răspuns, da. Depinde unde şi cu cine. În curtea şcolii, cu prietenii din facultate, e cel mai indicat. ”
Domnule X, voi incerca sa va reimprospatez memoria, intrucat se pare ca uitati usor. Sustineti ca nu ati facut decat sa puneti o intrebare ?
Textul de mai sus va contrazice. Pe langa intrebare, ati oferit si un raspuns. Iar raspunsul este cel care a deranjat cel mai mult, nu intrebarea. Ptr ca raspunsul, il acuza in cel mai josnic mod, pe Dorinel Munteanu de dopaj. Ce anume, va ofera dreptul sa va purtati atat de josnic? Meseria de ziarist? Ma indoiesc. Puteti porni zeci de anchete. Ba mai mult decat atat, daca Dorinel se dopeaza, va doresc sa il prindeti. Pana atunci insa, acordati-i prezumtia de nevinovatie.
Cum vi se pare ca suna textul de mai jos?
„Poti inca sa fii apreciat ca ziarist dupa ce ai scris un articol acuzator la adresa unui mare fotbalist, desi nu aveai nici o dovada? Da, dar numai de cititorii ziarului Romania Mare. ”
Daca va simtiti deranjat de ultimul comentariu, ganditi-va cum s-a simtit Munteanu, vazandu-se acuzat fara dovezi, de un ziarist micut si slab, care isi imagineaza ca prin atacuri la persoana va reusi vreodata sa insemne ptr presa sportiva din Romania, ceea ce reprezinta D. Munteanu pentru fotbalul romanesc.
Referitor la afirmatia ca as fi un ipocrit, doar pentru ca va critic dupa ce m-am „delectat” cu articolul dumneavoastra „de calitate”, ea este total eronata. Sa va explic de ce. Apreciez Gazeta pentru tot ceea ce inseamna ea. O vad chiar ca pe un fenomen in presa romaneasca. Oamenii ca Tolontan, Ioanitoaia, TRU etc reprezinta repere dupa care cei ca dvs ar trebui sa se ghideze. Daca nu mereu, macar atunci cand simtiti ca sunteti pe punctul de a o lua pe aratura. Ca in articolul cu pricina.
Asa cum am zis apreciez Gazeta, motiv pentru care o citesc in intregime, sau aproape. Mi-as dori enorm sa pot anticipa, inainte de a citi articole ca cel pe care il comentez acum, magariile care se gasesc in continut. Din pacate nu pot. Motiv pentru care, deschid, citesc, ma enervez si comentez. Pentru ca de asta s-a creat acest blog. Nu? Daca insa va simtiti depasit. dati-va la o parte. Sau, atunci cand ati fost ales a fi unul dintre cei 8, v-ati imaginat ca veti primi numai elogii? Pentru ca daca asa stau lucrurile, ma tem ca sunteti si putin narcisist.
Referitor la Marta Stewart, daca nu stiti cine e, nu cred ca are vreun rost sa va spun eu. Faceti putin research si veti afla. Asta, bineinteles, daca la varsta dumneavoastra inca mai puteti sa tastati atat de indelungat fara a va dopa. Daca nu, rasfoiti incetisor cateva reviste, sau intrebati-i pe cei care ar trebui sa joace fotbal in curtea scolii, poate stiu ei. Asta, doar daca nu va este rusine sa ii priviti in ochi, dupa tot ceea ce ati scris despre ei.
Personal, cred ca ati fi mult mai castigat, daca ati avea taria de a recunoaste ca ati gresit, daca i-ati prezenta scuze celui in cauza si sa asteptati pana banuielile vi se confirma. Sau, daca aveti banuieli, continuati cu intrebarile, dar nu faceti afirmatii. Ptr ca sunteti ziarist nu procuror.
Mult succes la urmatorul articol.
Tavi

PS : Daca doriti sa continuati pe acest blog si daca doriti sa aveti si succes pe el, va sugerez sa invatati a va privi autocritic si mai ales sa acceptati cu demnitate criticile celor care va citesc. Pana una alta, doua felii din painea pe care ati mancat-o astazi vin din buzunarul meu, salamul din buzunarul altuia s.a.m.d.
Citez din rasp dvs la postarea mea: „De ce nu va duceti undeva sa scapati de toti acesti idivizi de nimic, undeva unde sa ramineti cu sublima dvs constiinta?”. Cu atitudini de acest gen, nu cred ca veti ajunge prea departe pe acest blog. In fond si la urma urmei, noi ne exprimam parerea. Nu v-a injurat nimeni, desi la felul in care ati scris acel articol, meritati cu prisosinta. Apropo, desi sunt atat de iritat, precizez ca nu sunt fan al echipei clujene. Dupa tot ceea ce a facut Dorinel acolo, insa, simt ca as putea deveni. Pentru ca oamenii de valoare reusesc sa atraga spectatori sau cititori, depinde de domeniul in care activeaza. Non-valorile, ii alunga si pe cei pe care ii au. Cine are urechi sa auda.

Marius Oradea (9 comentarii)  •  22 august 2006, 10:06

Domnule Geambasu,eu nu criticam faptul ca dumneavoastra ati ridicat acest semn de intrebare,iar daca ati fi citit postul meu cu putina atentie,ati fi vazut ca am fost in total de acord cu faptul ca fiecare poate fi pus sub semnul indoielii pana la proba contratrie.Eu va intrebam de unde aveti dumneavoastra autoritatea sa afirmati ca Dorinel ar trebui sa joace la varsta lui doar in curtea scolii sau cu colegii de facultate.Va rog sa cititi cu atentie ce am scris si abia apoi sa raspundeti.Va multumesc.

necula (78 comentarii)  •  22 august 2006, 11:01

Cristi, iti spun sincer, nu-mi place de tine. In problema asta in schimb s-ar putea sa ai dreptate, desi ar fi fain sa te inseli, iar daca nu te inseli ar fi fain sa nu aflam :). Daca Dorinel sta pe banca 2-3 saptamani, suspiciunile vor creste, pentru ca alimenteaza teoria conform careia ar sta pana se „curata”. Restul sunt discutii inutile din ciclul „miticii si provincia”, colectia de vara-toamna. Exista si ardeleni care n-au nici o treaba cu clujul, cu poli, cu uta, sustin echipe din bucuresti si nu se considera arieni.

same (4 comentarii)  •  22 august 2006, 11:09

Ce logica, Domnule Geambasu !

Pai si ce ?

Dorinel nu are voie sa se simta ofensat si sa nu fi luat nimic realmente ???

Domnule Geambasu, chiar credeti ca nu poate exista un sportiv care sa fie acuzat de dopping, sa se simta ofensat si cu toate acestea chiar sa nu fi luat nimic.

Mergeti pe o logica prea riscanta, daca dvs considerati ca orice „ofensat” trebuie sa fie neaparat atunci „dopat”. Ce-i asta ???

Nu sunt ardelean. Si chiar consider ca Dorinel nu mai are ce cauta in nationala ( poate doar pe moment, la meciul asta cu Bulgaria ) , caci in rest ne tot tine un post de jucator ocupat in echipa, pe care s-ar putea forma un altul mai tanar si de viitor.

Aici ma intereseaza numai logica dvs. !

Corolar ? : Deci orice sportiv cand ar fi acuzat ca s-a dopat ar trebui ca el mai degraba sa nu se dea „ofensat” pt a nu parea susceptibil ca chiar e dopat. Astfel ar avea mai multa credibilitate ca nu s-ar fi dopat !…… si deci la o acuza cum ca un jucator s-a dopat, e in nici un caz nu are voie sa se simta „ofensat”, trebuie sa taca malc si sa inghita ce spun ceilalti care sigur stiu mai bine.

Trebuie sa recunosc, interesant !

same (4 comentarii)  •  22 august 2006, 11:16

In rest, trebuie sa marturisesc ca sunteti un gazetar , de sport si nu numai, foarte foarte bun, chiar cateodata mai taios si mai profund si mai rafinat decat toti ceilalti…….

Felicitari !

ruiz (5 comentarii)  •  22 august 2006, 11:23

Sunt din Ardeal si locuiesc in Muntenia.Urmaresc de ani de zile aceasta „disputa” geografica. Problema nu este numai ca cei din „nord” se simt superiori ( si trebuie sa recunosc ca am avut si eu asemenea tendinte ) ci si ca cei din „sud” incearca sa-i convinga ca nu-i asa, alimentind de fapt „disputa”. Pur si simplu nu e un subiect demn de luat in seama.Probabil ca singurul criteriu de masurare al IQ-ului pentru unii sunt coordonatele geografice
In privinta lui Dorinellucrurile sunt simple : daca nu s-a dopat Iacov e un fanfaron care nu vrea decit sa apara pe prima pagina. Daca s-a dopat o sa ne mai amintim din cariera lui doar de Copenhaga. Iacov tot un fanfaron ramine pentru ca nu are nimic de cistigat din asta.Putea sa-i dea omului un telefon sa-i spuna ca stie tot si ca ii da ocazia sa se retraga in liniste.Oricine merita o a doua sansa

Nemesis (26 comentarii)  •  22 august 2006, 11:59

De ce sa zici ca „merg oricand la Bucuresti” cand poti chiar sa megi, sa faci control si gata?

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  22 august 2006, 12:55

tavi
Domnule XYZ, accept criticile, nu vinile imaginare. Observ ca ati facut o pasiune maladiva pentru presupusele mele lipsuri/lacune, culturale, morale, sociale, etc. Imi acordati prea mult timp, iar eu nu va pot raspunde pe masura, din simplul motiv ca mai am si alte treburi, de exemplu sa-l crucific pe Dorinel, sa scriu, sa raspund si altor oameni, mai ponderati, poate nu tot atit de inteligenti si culti ca dvs si pe care tot asa nu-i obliga nimeni sa intre pe blog. Apropo, platiti ceva ca sa il accesati, fiindca vad ca ma certati groaznic, cum ca v-as baga mina in buzunar? Cind va calmati un pic si doriti sa imi mai scrieti, puteti sa o faceti cu incredere, dar nu pe tonul acesta paternal(ist).
Ruiz
Foarte bine pusa problema, mai ales in ceea ce priveste disputa seculara nord/sud, mitici/ardeleni. Si eu cred caa Dorinel merita a doua sansa (bine, la el e a nu stiu cita), dar e dator sa lamureasca problema. Un set de analize si gata!
Same
Multumesc pentru mesaj si pentru ginduri, inclusiv pentru observatiile critice. In ceea ce am scris eu nu era un exercitiu de logica, ci o constatare, toti marii dopati din sport, dar absolut toti, inainte sa fie dati in vileag prin proba A, B, C, D, pina la X, s-au pretins nevinovati si s-au simtit ofensati. Prin repetitie macar mi s-a parut ca si cu Dorinel treaba sta la fel.
Necula
Asa ziceam si eu, ai dreptate. In alta ordine de idei, mai bine ca nu ma placi, pe urma ne ies vorbe!
Afellow
Buna idee cu Cannavaro, dar imi vor sari in cap suporterii lui din Romania. Statuile nu trebuie miscate de pe soclu!
Hoinar
O opinie critica, scrisa intrun limbaj urban nu inseamna presa de scandal, ci presa de atitudine. Poate suna pretentios, dar asta este. Nu pretind ca am intotdeauna dreptate, dar incerc sa o caut si dati-mi voie sa va spun ca poate uneori stim mai multe decit scriem, dar tocmai pentru a menaja orgolile suporterilor si microbistilor dam sonorul mai mic.
Vasi cj
Dupa ce ne faceti de imbecili, de mitocani si in alte feluri, pretindeti ca nu sinteti artagosi fiindca sinteti nascut la Cluj. Tare argument, imi dati voie sa zimbesc?
Fair Play
Please, as adauga. Explicati-mi va rog, dar cu calm pe cit posibil, unde era lipsa de gust cind dadeam exemplele Mihaela melinte si Andreea Raducan. Ele nu erau ofensate, jignite si cutremurate de banuiala abatauta asupra lor?

basarab (1 comentarii)  •  22 august 2006, 13:51

Cristi
ai facut o greseala, ai scris un articol prost.
Nu e o tragedie
E o tragedie sa perseverezi in prostie

Vasi-cj (6 comentarii)  •  22 august 2006, 13:59

sa stiti ca si zambetul face riduri….
Va rog sa propuneti un alt topic, consider ca ne-am agitat suficient pe aceasta tema si se apropie meciul Stelei.
Vreau sa am sufletul usor si impacat inaintea unei sarbatori.
Am o ramura de maslin si o bere,pe care o preferati?

vasi-cj
Inteligenta ma urmareste dar eu sunt mai rapid…

Chip (1 comentarii)  •  22 august 2006, 14:03

D-le Geambasu nu mi se pare corect ca dumneavoastra sa va simtiti ofensat ca la un articol acuzator (chiar este acuzator orice ati zice dumneavoastra acum) si acid la adresa unui simbol vi s-a raspuns la fel de acid si acuzator. Amenintand ca stergeti posturile si nu vrei sa comunicati cu o persoana doar pentru ca va contrat mai puternic semanati un pic cu toti jucatorii de la Steaua cand au intrat in silenzio stampa. Ma intreb daca Dorinel nu ar mai vrea sa vorbeasca cu presa dumneavoastra l-ati intelege?

Marius Oradea (9 comentarii)  •  22 august 2006, 14:16

Domnule Geambasu,de dimineata intru aproape la fiecare ora pe acest blog si citesc posturile persoanelor care intra si-si exprima parerea referitor la acest articol.La multi dintre ei le-ati raspuns,dar din pacate nu gasesc nici un raspuns la intrebarile mele.Sa fiti oare OFENSAT sau incomodat de acele simple intrebari?Nu v-am atacat ci doar v-am intrebat. Nu aveti de ce sa fiti suparat pe mine si sa nu-mi raspundeti.Fiti sigur ca si daca stateati in Cluj si scriati acest articol,la fel de multa lume s-ar fi sesizat,doar ca din posturi lipseau cuvintele care fac referire la sudul tarii. Cu sparanta ca intr-un final voi gasi si eu niste raspunsuri pe aceasta pagina,va doresc o zi buna in continuare. P.S. – Tlinca a fost gasit dopat?Ca si el alearga ca un posedat pe teren!

Marius Oradea (9 comentarii)  •  22 august 2006, 14:20

Incerc sa postez din nou,dar nu ma lasa!Sa fie oare o cenzura impusa de „cineva” pe I.P.-ul de pe care tastez?

Marius Oradea (9 comentarii)  •  22 august 2006, 14:21

Retrag cele scrise in ultimul post,dar nu-mi aparea postul anterior nicaieri. Scuze,inca o data!

Drake Rayne (2 comentarii)  •  22 august 2006, 14:33

Mi se pare ciudat modul in care este privit Dorinel cand vine vorba de Copenahaga, fiindca nu el este principalul vinovat! Daca marcam un gol „briliant” din multiplele ratari sau daca ne aparam ca lumea nu se intampla ceea ce s-a intamplat. Stiu ca deviez de la subiect, dar nu mi se pare corect rolul de tap ispasitor pe care l-a primit Dorinel in aceea sceneta dramatica de-a binelea. Sa nu mai vorbim de al nostru prieten, Urs… poate se va mai alatura unul in acest cerc de amici, Graham.

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  22 august 2006, 14:44

Marius
Ti-am raspuns si cred ca in doua rinduri
Chip
Nu m-au deranjat accentele criticile, ci jignirile, nu va faceti ca nu pricepeti, va rog! Cu scabrosii si obscenii nu am ce discuta si imi rezerv dreptul sa-i ignor sau sterg. Iar asta nu are nici o legatura cu slinezio stampa. Nu amestecati apele, inca o data va rog, ca batrinii securistii, pe care probabil nu i-atio apucat. Ferice!

CosminM-cj (1 comentarii)  •  22 august 2006, 14:48

D-nule Geambasu,

1.Nu pricep de ce din multitudinea de subiecte posibile, ati ales unul atat de putin concludent (dupa parerea mea si dupa cate am vazut si a altora care au postat aici). Degeaba vreti sa ii spuneti presa de atitudine cat subiectul a fost lansat de cine a fost lansat. D-voastra care sunteti un formator de opinie, puteti intari foatre usor cuvinte si parerile oricarui care ataca sau apara pe cineva. NU vi se pare normal sa aflati adevarul prima data, fara putinta de tagada? Altfel lasati loc de interpretari nedorite.
2.Vad ca va deranjeaza foarte mult cand cineva nu e de acord cu D-voastra si priviti Blogul asta ca si un serviciu facut noua. In plus ati intrat usor in cursa intinsa de cativa dintre interlocutori pe subiectul : disputa Ardeal – mitici (IQ mai mare la Ardeleni – fals). Asta e un subiect fals dpmdv.

Marius Oradea (9 comentarii)  •  22 august 2006, 15:34

Din raspunsul domnului ziarist deduc un singur lucru: nu citeste toate posturile de la cap la coada.Asa se face ca eu nici acum nu am gasit un raspuns la intrebarile mele,desi dansul sustine ca mi-a raspuns deja.Daca s-ar fi deranjat sa citeasca tot ce avem de zis fiecare, atunci ar fi fost posibil ca raspunsurile sa fie mult mai concludente si fiecare ar avea lamuririle pe care le-a cerut aici pe blog.Daca eu nu gasesc cumva raspunsurile,rog pe oricine citeste aceste mesaje sa-mi atraga atentia si sa-mi indice unde-mi gasesc aceste mesaje de la domnul Geambasu. O zi buna

Olteabul de la Oslo (1 comentarii)  •  22 august 2006, 16:18

Giambasule, desi te simpatizam la emislunile sportive pentru cunostinte despre fotbal, acum trebuie sa spun ca ai cam dat cu bata in balta.

D Munteanu a fost si inca mai este un fotbalist de exceptie chiar mai bun ca Hagi (dupa mine).

Toti fotbalisti iau medicamente pentru intarirea organismului si nu e exclus ca lui Munteanu (fiind mai in varsta) sa i se dea mai multe si chiar sa apara rezultate pozitive la un eventual test, dar asta nu inseamna ca s-ar dopa cu buna stinta.
Nu e exclus ca doctorul echipei sa-i fi spun ca nu e recomandat sa joace in meciul cu Natiobanal.

Chiar nu ai gasit sa te legi de altii care s-au drogat sau chiar se mai drogheaza ca de pilda, atacantul Mutu, portarul loboda si altii.

articolul tau e de 2 lei (vechi) dar e mare noroc ca mai scriu si altii in acest ziar ca altfel ajungeti la faliment

la mai mare

Pauliñho (2 comentarii)  •  22 august 2006, 16:35

Cu respect va scriu domnule Cristian, insa subpozitiile nu pot fi luate in considerare, iar noi aberam aici despre unul dintre cele mai mari talente ale fotbalului romanesc, care nu merita sa fie tarat in asemenea mizerie… Daca va aduceti aminte, acum un an sau doi a aparut pe toate posturile internationale de televiziune o caseta inregistrata de un oficial al clubului Parma (o anume echipa din Italia), care prin ’97 daca mi-aduc bine aminte a castigat cupa uefa in dauna lui OM. Ei acel filmuletz era inregistrat inaintea partidei respective si in care apareau un anume Fabio Canavaro (nu e decat un campion modial…) caruia i se administrau niste… substante (acum sa nu fim rai si sa spunem ca anabolizante), erau doar niste substante, poate asa obisnuia omul sa ia cina sau pranzul…sper ca intelegeti ironia… ??? S-a intamplat ceva cu Fabio Canavaro ??? din cate stiu eu, numai de bine… Iar presa din peninsula nu si-a tratat campionul cum il tratam noi pe Dorinel dupa niste zvonuri sau dupa niste minciuni ale unui escroc (vezi C.Iacov) care isi face publicitate pe spinarea lui Munti. Asa ca mai terminati cu prostiile… va spune un suporter al echiperi nationale a Romaniei!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  22 august 2006, 16:51

Cosmin M cj
Ma deranjeaza doar cind imi sint rastalmacite ideile. Atit. Si nu am cazut in nici o capcana, subiectul exista din pacate, mitici timpiti-ardeleni geniali.
Paulinho
Imi cereti sa mintim patriotic, corect? Nu stiu daca ati urmarit presa italiana, dar subiectul Canavaro chiar a facut vilva. Si eu sint suporter al nationalei, poate si un pic mai interesat de performante ( se vinde si ziarul mai bine), dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne facem ca nu vedem. In plus, e ceva ce cred ca multi au neglijat. Dorinel nici nu era de fapt eroul articolului. Nici pozitiv, nici negativ.

Pauliñho (2 comentarii)  •  22 august 2006, 17:11

Draga Cristi, eu nu zic ca nu a facut valva cazul lui Canavaro… dar s-a intamplat ceva cu el, a fost suspendat jucatorul? din cate mi-aduc aminte nimic cu el, poate ceva cu medicul respectiv… chiar si la presiunile pe care le facusera cei de la OM…etc. tot nu s-a intamplat nimic.
A fost doar un „film artistic”, sau un „film de scurt metraj” atata tot.
Problema se pune pana la urma in interpretarea cuvintelor „sustinatoare de efort”; daca aceste sunt cele care exista si pe lista CIO sau daca sunt de genul celor folosite mai nou in scandalul in care a aparut si Rafa Nadal pe langa Lance Armstrong sau cativa jucatori de la Real Madrid si care momentan nu pot fi incadrate nicaieri in nici o categorie de substante (sa le zicem sustintoare de efort).
Logic si firesc ar fi ca oricine foloseste aceste „sustinatoare de efort, interzise” sa plateasca, insa problema se pune cine poate sa spuna cu certitudine daca acele substante sunt interzise sau nu…

Cristi (2 comentarii)  •  22 august 2006, 17:11

Asta e Gazeta, nu va mai agitati atat. In goana dupa inca o luna de crestere consecutiva in trafic si vanzari, incearca sa atate cat mai mult vizitatorii / cititorii. Ca e Divizia Sexy, unul dintre cele mai de prost gust trucuri, ca sunt diversele prietene si sotii de sportivi sau ca e vorba de articole cu tenta mai mult sau mai putin defaimatoare si jignitoare, totul se reduce la clickuri si la numar de ziare vandute.

Pana la urma asta e si scopul, nu neg. Dar nu intotdeauna scopul trebuie sa scuze mijloacele. Presupunerile legate de dopajul lui Dorinel exista, intr-adevar, dar au pornit tot de la presa, din aceleasi motive de mai sus.

Este pacat, totusi, ca imaginea unui ziar cu atati jurnalisti extraordinari e stricata de aceste articole si trucuri pentru a da bine in sondaje. Dle Geambasu, va respect si va citesc cu placere aproape de fiecare data si chiar de aceea imi pare rau ca intrati in aceste mizerii. Poate e lipsa de subiecte, pana de inspiratie, insa mai scorniti. Poate gasiti ceva acolo despre echipele noastre care joaca in cupele europene saptamana asta, despre revenirea lui Dinamo, despre UTA si Lacatus sau orice altceva. Ceva legat de fotbal, totusi.

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  22 august 2006, 17:17

Cristi, Paulinho
Gata, avem toti dreptate, hai sa ne oprim, vine meciul Stelei, al lui Dinamo, al Rapidului. Sint lucruri mai interesante pe lumea asta decit niste medicamente.

Cristi (2 comentarii)  •  22 august 2006, 17:38

Ai dreptate.
Europa, venim! 😉

Dragosh (7 comentarii)  •  22 august 2006, 19:10

Gasesc articolul dvs. (pe care l-am citit si in Gazeta format normal) deplasat si plin de insinuari. Ii lipsesc insa teze, argumentele si respectul. Ce respect…respectul fata de un om care isi da viata pe teren la cei 38 de ani si alearga mai mult decat „tinerii vulturi” care planga dupa „panaramele” care le-au mancat banii. Am ajuns oare sa confundam un jucator sufletist si constiincios cu un jucator dopat? Oare profesionalismul ne pare atat de ciudat, de exotic de inexplicabil incat singura explicatie viabila pentru el pare a fi dopajul? Am ajuns oare sa ne uitam in gura unui ospatar gelat, proaspat promovat la rangul de ciocoi, patron de echipa de fotbal. Daca da…atunci e grav.
P.S.- chiar daca Dorinel va fi dovedit vinovat sau dopat nici un om nu ar trebui acuzat de asa ceva fara probe..chiar daca acuzatiile sunt indirecte si disimulate in apropouri si insinuari.

Tavi (44 comentarii)  •  22 august 2006, 19:29

Domnule Geambasu,

Citez din nou din raspunsul dumneavoastra:
„Apropo, platiti ceva ca sa il accesati, fiindca vad ca ma certati groaznic, cum ca v-as baga mina in buzunar? Cind va calmati un pic si doriti sa imi mai scrieti, puteti sa o faceti cu incredere, dar nu pe tonul acesta paternal(ist).”
DA platesc. Platesc cu timpul pe care il aloc citind acest ziar. A va imagina ca, dintre noi toti vizitatorii acestui blog, numai timpul dumneavoastra inseamna bani, este eronat si in acelasi timp elocvent in ceea ce priveste parerea dumneavoastra despre noi cititorii ziarului. Diferenta dintre noi si dvs este aceea ca noi, mai ales atunci cand citim articole de proasta factura, pierdem timp si indirect bani, in timp ce dumneavoastra sunteti platit pentru a fi prezent pe acest blog. Deci, asa cum am zis, painica e si din buzunarul nostru. Fiti mai atent la nuante, inainte de a raspunde acestor postari, altfel riscati sa deveniti ridicol.
Citez din nou
„Domnule XYZ, accept criticile, nu vinile imaginare.”
Nu credeti ca aceeasi regula trebuia sa se aplice si in cazul lui Dorinel Munteanu? Oooooops ! Iar v-a luat gura (mana) pe dinainte.
Citez:
„Imi acordati prea mult timp, iar eu nu va pot raspunde pe masura, din simplul motiv ca mai am si alte treburi…”
Daca, postarile noastre trebuie sa aiba o anumite lungime sau un anumit ton, specificati acest lucru in termeni si conditii. Pana atunci insa, imi rezerv dreptul de a crede, ca nu raspundeti decat la acuzele simple. Spre exemplu, mie nu mi-ati raspuns la intrebarea:
De ce sustineti ca ati pus doar o intrebare, cand textul articolului arata f clar, ca ati dat si un raspuns?
De ce ati evitat sa raspundeti si la aceasta intrebare? Din lipsa de timp? Normal, v-ar fi luat o eternitate sa gasiti o scuza plauzibila.
Doua citate care demonstreaza ca trebuia sa va faceti mai curand politician decat ziarist. Stilul pur iliescian, este atat de evident, incat ma inrosesc de indignare:
Citez din raspunsul dumneavoastra catre HOINAR:
„Nu pretind ca am intotdeauna dreptate, dar incerc sa o caut si dati-mi voie sa va spun ca poate uneori stim mai multe decit scriem, dar tocmai pentru a menaja orgolile suporterilor si microbistilor dam sonorul mai mic.”
Daca va ganditi intradevar la suporteri, va sugerez sa scrieti articole bazate pe dovezi nu sa faceti insinuari. Daca aveti aceste dovezi, va rugam sa le prezentati, daca nu, mai ales pentru aceasta postare ar trebui sa va cereti scuze.
Citat din raspunsul catre Cristi si Paulinho:
„Gata, avem toti dreptate, hai sa ne oprim, vine meciul Stelei, al lui Dinamo, al Rapidului. Sint lucruri mai interesante pe lumea asta decit niste medicamente. ”
Altfel spus: am aruncat cu noroi, din raspunsurile primite mi-am dat seama de gafa facuta, dar pentru a stopa fenomenul, in loc sa imi cer scuze sustin ca avem cu totii dreptate, redirectionez atentia catre un alt eveniment important si pentru a-l face uitat pe acesta, incerc sa sugerez ca de fapt am vorbit 2 zile de niste banale medicamente nu de ANABOLIZANTE.
Daca Iliescu ar citi GSP, ar muri de invidie, domnule Geambasu.

Tavi (44 comentarii)  •  22 august 2006, 21:44

„Nu amestecati apele, inca o data va rog, ca batrinii securistii, pe care probabil nu i-atio apucat. Ferice”
La fel ca batranii securisti, pe care se pare ca i-ati prins si de la care se pare ca ati invatat, incercati dumneavoastra sa opriti bolovanul care incepe sa devina din ce in ce mai mare si risca sa va darame casa.
Textul de mai jos, este cat se poate de elocvent in acest sens, iar explicatia a ceea ce incercati sa faceti o gasiti in postarea mea anterioara.
” Cristi, Paulinho
Gata, avem toti dreptate, hai sa ne oprim, vine meciul Stelei, al lui Dinamo, al Rapidului. Sint lucruri mai interesante pe lumea asta decit niste medicamente. ”
Noi cei care am fost indignati de articolul lipsit de dovezi, inca mai asteptam scuzele de rigoare.

„Dorinel nici nu era de fapt eroul articolului. Nici pozitiv, nici negativ. ”
Stiti la fel de bine ca si noi ca nu e nici macar un dram de adevar in afirmatia de mai sus care, bineinteles, va apartine. Daca Iacov nu ar fi scapat prostia aia imensa, acest articol nu ar fi existat. El exista numai si numai pentru ca Munti joaca fotbal la 38 de ani si un oarecare s-a trezit sa sugereze ca s-ar dopa. Din acel moment, v-ati intrat dumneavoastra in rol si ati scris un articol, care incepe cu o afirmatie a lui Munteanu si se termina cu o intrebare adresata in mod indirect lui, la care insa, probabil pentru a-i economisi ceva timp, ati raspuns tot dumneavoastra.
Restul, articolului, consta in o serie de exemple adunate de pe intreaga planeta, cu scopul clar de a va intari teoria. Ma intreb insa, daca sunteti atat de bine intentionat de ce nu ati prezentat si cealalta fata a monedei?
De Diane Modahl ati auzit?
Dar de Lance Armstrong ?
Acestea sunt doar doua exemple de sportivi ale caror nume au fost murdarite de acuzatii ca cele pe care dumneavoastra i le aduceti acum lui Munteanu. Pana la urma, atat ei cat ,sper, si Munteanu au scapat de acuzatii nefondate. Pana atunci insa, multa cerneala a curs si multi ziaristi au papat …
Mai vorbim…

Garast (1 comentarii)  •  23 august 2006, 0:37

Dl. Geambasu, cu toata stima pentru dvs, am doua mici obiectiuni la raspunsurile pe care le-ati dat.
1. Dl Iacov a aruncat niste acuzatii bazate pe supozitii, nicidecum pe probe reale. Dupa cate cunosc eu cel care acuza trebuie sa aduca mai intai dovezi si apoi cel acuzat sa incerce sa se dezvinovateasca. In caz contrar unul ca Dl Iacov poate sa acuze pe orisicine (de ex. pe Stanga, pe Moldovan, pe Boloni, Hagi, Maldini, etc) si noi sa asteptam ca treaca pe la controlul antidoping ca sa aduca dovada contrara. Nu e normal asa ceva intr-un stat de drept!
2. Ati dat un exemplu nefericit cu Andreea Raducan. Da, a fost gasita dopata, dar substanta respectiva nu este interzisa de forul conducator al gimnasticii deoarece nu ajuta in nici un fel la imbunatatirea performantelor in sportul respectiv ba dimpotriva; si chiar daca i s-a retras medalia olimpica de aur la individual compus conform regulamentului olimpic, nu poate fi considerata ca facand parte din lista (lunga din pacate) celor care au trisat sportul.

Cu stima.

Bebe (1 comentarii)  •  23 august 2006, 0:56

Chiar credeti ca Dorinel si-ar distruge 20 de ani cariera pentru o simpla pastila, eu nu cred ca dupa atatia ani in fotbal ar face greseala sa iasa pe usa din spate. sa fim seriosi el este un mare caracter si cand simte ca nu mai poate o sa renunte singur. este destul de matur sa nu isi compromita cariera acum.

FairPlay (5 comentarii)  •  23 august 2006, 1:10

Foarte calm va raspund, si pe puncte:
1. Exemplele pe care le-ati ales nu au fost tocmai inspirate. (vezi postul lui Garast de mai sus)
2. Cind m-am referit la lipsa de bun gust, am avut in vedere si normele morale de comportament („si ne iarta noua greselile noastre…”). E frumos sa rasuciti cutitul in rana Mihaelei Melinte? (a carei greseala, intre noi fie vorba, nu a fost din intentie, ci mai degraba din neglijenta)

Va rog, in spiritul celor afirmate pe frontispiciul blog-ului dumneavoastra, sa aveti puterea sa va recunoasteti barbateste greseala si sa va cereti scuze pentru acuzatiile (subliminale) aduse marelui sportiv Dorinel Munteanu.

Sint convins ca, de dragul fair play-ului, si Dorinel Munteanu se va supune benevol unui control anti-doping, tocmai pentru a nu da nastere la noi suspiciuni. Insa scuzele dumneavoastra, ca sa aiba valoare, ar trebui sa fie facute inainte de acest control!

Gabriel Constantin (2 comentarii)  •  23 august 2006, 1:33

Si eu cred ca ati gresit (daca mai conteaza) cu acest articol. Chiar daca s-a vrut a fi doar o intrebare, consider ca ati dat si raspunsul pe final.Referitor la faptul ca stiti mai multe decat scrieti, cred ca asta va descalifica ca jurnalist. De ce nu spuneti tot ce stiti? Nu mai este GSP un ziar liber?

ratzushka (117 comentarii)  •  23 august 2006, 2:31

Astazi GSP a devenit realmente gretoasa!

Rusine, pentru reactivarea sectiei de propaganda desantata a PCR!! E treaba Stelei daca vrea sa intre astfel in Europa. Steaua nu a fost niciodata un club decent. Ci mai degraba schizoid!

Sper ca Rapid si Dinamo sa nu dea niciodata ocazia la un astfel de festivism gretzos, demn de epoca Ceausescu!

Ceausecu, PCR! Ceausescu, PCR! Urmeaza aplauze prelungite!

Andrey_ultras (2 comentarii)  •  23 august 2006, 3:14

Ofer la schimb bilet la PELUZA 1 la meciul STEAUA-STANDARD pt un bilet la PELUZA 2…cei interesati sa ma contacteze p id-ul smenar_100 !!!!

Andrey_ultras (2 comentarii)  •  23 august 2006, 3:16

Ofer la schimb bilet la PELUZA 1 la meciul STEAUA-STANDARD pt un bilet la PELUZA 2…cei interesati sa ma contacteze p id-ul smenar_100 !!!!

toofast (1 comentarii)  •  23 august 2006, 9:16

Domnule Geambasu imi permit sa va contrazic. Steaua a invatat si din infrangeri (Rosenborg, Boro) si tocmai din acest motiv nu poate da gres azi. Steaua este mai puternica fata de anu trecut si datorita acestor 2 mari infrangeri (cand zic mari ma refer la miza lor)
Victorie la pas azi( A fost un articol in gsp in care se spunea ca „macar de-ar fi Uta ca Standard). Poate facetzi unu acum dupa meci intitulat Uta si Standard

alex bv. (1 comentarii)  •  23 august 2006, 9:37

pentru dorinel fotbalul este viata lui si nu cred nimik …oricum poti juca fotbal si la 50 de ani…nivelul fotbalului nostru permite si jucatorilor trecuti de 35 de ani…si nu intotdeauna conteaza varsta ci experienta si k sa va zik sincer cred ca DORINEL JOACA NUMAI DIN AMINTIRI, super joaca…. se vede ca are o cariera lunga in spate si kiar nu se preteaza acum la sfarsit sa isi pateze imaginea….si eu ca fost jucator de fotbal va spun ca daca joci cu trup si suflet si dai tot ce ai mai bun in tine iti va reusi orice…..si inca un aspect trebuie sa ai viata de sportiv ca sa poti sa dai randament nu ca acuma toti juniorii si jucatorii din liga 1 fumeaza, beau, merg in discoteci, femei inainte de meci, la antrenament kiul si etc pe vremuri nu exista asa ceva… la 9 era stingerea…….dar ma rg multi isi dau cu parerea dar habar nu au ce inseamna fotbalul si nici macar nu stiu sa dea cu piciorul in minge si isi dau cu pareri si nici macar nu au idee ce inseamna un antrenament sau un cantonament dar toti isi dau cu parerea si se cred mari v-am pupat si forrtza steaua

Tibi (11 comentarii)  •  23 august 2006, 12:45

Si dumneata care iti faci meseria asa cum o faci, o faci fiindca te-ai dopat? Caraghios! Daca nu ai facut sport, si eu unul am facut! Nu poti nega realitatea. Oamenii nu sunt egali pe nici un plan, nici atat psihic, nici atat fizic. Uitati-va la Dorinel! Palaria jos! Cand el fuge de mananca pamantul iar altii mult mai tineri, cad jos dupa 10 sprinturi, ce poti spune? Pregatirea si seriozitatea primeaza, nu talentul! Uitati-va si la Amedeo Carboni cel care a fost la Valencia si juca in prima liga in Spania, nu in curtea scolii precum poate ai jucat dumneata domnule Geambasu! Rusine sa-ti fie sa pui seriozitatea in aceiasi oala cu dopingul!

gastig (1 comentarii)  •  23 august 2006, 12:51

Va rog sa-mi rasp si mie la urm intreb:

Costacurta, Maldini sau Carboni pot fi suspectati ca se dopeaza?

Cu respect.

CheGuevara (2 comentarii)  •  23 august 2006, 14:09

PT. gastig: As pune bani la un pariu ca se dopeaza….din pacate nu exista case de pariuri care sa accepte asa ceva.

In rest….ai dreptate domnule Geambasu.

Marius (1 comentarii)  •  23 august 2006, 14:55

domnule gEAMBASU , de ce trebuie sa aruncati cu noroi in putinii oameni care merita respect in tara asta ? De ce?
Va simtiti mai bine daca faceti aluzii ca Dorinel se dopeaza, ca la varsta asta nu se poate juca fotbal decat asa ? Oare dumneavoastra intelegeti notiunea de viata sportiva ?….personal cred ca nu. Adevarul e ca pentru a tasta nu iti trebuie vitamine……si mai cred ca altcineva ar trebui sa joace fotbal in curtea scolii cu colegii de la faculta ……si NU Dorinel…
ar mai fi ceva…..ma intreb daca v-ati bucurat la golul lui in meciul cu Anglia ……

Marius Oradea (9 comentarii)  •  24 august 2006, 11:36

Pentru ca am pus niste intrebari si nu am primit raspuns,desi domnul Geambasu sustine ca am primit raspuns in doua randuri,voi face un rezumat pentru a vedea cine are dreptate.

D-l Geambasu: „Se poate juca fotbal la 38 de ani? Răspuns, da. Depinde unde şi cu cine. În curtea şcolii, cu prietenii din facultate, e cel mai indicat.”

Marius: „Intrebarea mea este urmatoarea: Ce studii sau cercetari aveti
dumneavoastra in domeniul acesta pentru a putea face astfel de afirmatii? Ati jucat cumva 20 de ani fotbal si v-au lasat puterile?Ati facut vreo facultate de medicina sportiva? Cu ce drept faceti astfel de afirmatii?Asteptam afirmatii de genul acesta de la dumneavoastra abia atunci cand veti reusi sa faceti pentru fotbalul din tara noastra cel putin atatea lucruri cate a facut Dorinel Munteanu. Sa va fie rusine! ”

D-l Geambasu: „Erati atit de ofensat si de ofensator (chestia cu dispretul, ati facut nu stiu ce facultati?) incit mi-am inchipuit ca nu vreti decit sa besteliti in liniste si sa va varsati focul pe un ziarist care a avut curajul/tupeul/nesimtirea sa puna o intrebare. Asta facem noi, punem intrebari, observam ,criticam, cind e cazul laudam. Nimeni nu-i sfint (nu in lumea fotbalului), deci nimeni nu-i mai presus de banuiala. Asta nu are leagtura cu performantele si meritele de pina acum ale lui Dorinel. Poate nu s-a dopat. Foarte probabil ca n-a facut-o, dar au aparut atitea cazuri de oameni pentru care bagai mina in foc, incit eu imi rezerv dreptul sa-mi pun intrebari. Cu riscul sa va enervez. Iar asta nu inseamna ca sint impotriva Clujului. Cum v-ati simti daca as incheia si eu zglobiu cu un “sa va fie rusine!” ”

Marius: „Domnule Geambasu,eu nu criticam faptul ca dumneavoastra ati ridicat acest semn de intrebare,iar daca ati fi citit postul meu cu putina atentie,ati fi vazut ca am fost in total de acord cu faptul ca fiecare poate fi pus sub semnul indoielii pana la proba contratrie.Eu va intrebam de unde aveti dumneavoastra autoritatea sa afirmati ca Dorinel ar trebui sa joace la varsta lui doar in curtea scolii sau cu colegii de facultate.Va rog sa cititi cu atentie ce am scris si abia apoi sa raspundeti.Va multumesc. ”

Tot Marius: „Domnule Geambasu,de dimineata intru aproape la fiecare ora pe acest blog si citesc posturile persoanelor care intra si-si exprima parerea referitor la acest articol.La multi dintre ei le-ati raspuns,dar din pacate nu gasesc nici un raspuns la intrebarile mele.Sa fiti oare OFENSAT sau incomodat de acele simple intrebari?Nu v-am atacat ci doar v-am intrebat. Nu aveti de ce sa fiti suparat pe mine si sa nu-mi raspundeti.”

D-l Geambasu: „Ti-am raspuns si cred ca in doua rinduri”

Cam asta e un rezumat al celor postate atat de mine cat si raspunsurile pentru mine venite din redactie.Domnule Geambasu,pentru dumneavoastra am facut acest rezumat,tocmai pentru a va fi mai usor sa vedeti pasajele care ma intereseaza in mod special din aceste posturi.Va rog si insist sa-mi acordati un raspuns la aceste intrebari.Daca raspunsurile sunt negative,iar dumneavoastra de fapt nu aveti nici un drept sa catalogati in public un fotbalist de performanta,atunci si eu ma alatur celor care va cer in repetate randuri scuzele de rigoare macar pentru ultimul alineat din articolul dumneavoastra.Sunt curios daca aveti destula tarie de caracter incat sa faceti acest lucru.Exista prin partea noastra un proverb care suna atat de bine pentru acest articol: „Sa fi mare nu-i mirare;sa fi om ii lucru mare!” O zi buna!

fcbrasov-fan (3 comentarii)  •  25 august 2006, 16:57

Stimati „colegi” cititori,

nu ma adresez domnului Geambasu, pentru ca citind toate cele de mai sus mi s-a confirmat doar parerea care oricum o aveam despre dansul: oricum nu il intereseaza opinile cititorilor. Asa ca ne dam cu parerea noi intre noi si ne bucuram cand vedem ca multi au opinii asemanatoare si ca nu toti cititorii sunt atat de „manelisti” precum crede domnul Geambasu.
Inspirat de cuvantul „manelisti”, la figurat desigur, am putea sa facem si o impartire a ziaristilor dupa criterii „muzicale”. Exista „interpreti adevarati”, care isi respecta genul si stilul, care se pricep la ceea ce fac si se pricep la cele despre care scriu, precum Domnii Ioanitoaia, Tolontan, Buzarin si multi altii si exista „manelisti” ca Domnii Geambasu si Buzarin, care se considera ei insusi vedete.
„Interpretii adevarati” vor ramane multa vreme in amintirea noastra, ei pot scrie si pana la varste mai inaintate (vezi Dl Ioan Chirila), manelistii umbla dupa senzatii ieftine si de moment, sunt uitati repede si de accea nici nu pot intelege ca se poate juca fotbal si la 38 de ani. „Manelistii” fac pe Antena 3 emisiuni despre CM de fotbal in timp ce pe TVR1 se transmite CM de fotbal in direct (din acest motiv l-am bagat si pe Dl Buzarin in aceasta categorie, asta se intampla in prima faza a CM la orele 16 sau 16.30).
Mi-ar lua prea mult timp sa enumar zeci de jocatori care in fotbalul modern au jucat sau joaca si la 40 de ani, acestia probabil ca sunt in opinia Domnului Geambasu adevarate farmacii ambulante.
Stiti cum se zice tot in muzica, sau in arta in genaral, criticii sunt cei care au cel mai putin habar despre domeniul respectiv.
Asa sunt si ziaristii „manelisti”, cea mai buna dovada este nota 9 acordata de acelasi domn Geambasu portarului Carlos dupa meciul cu Standard. Faptul ca in minutul 14 sau cat o fi fost mingea s-a lovit in prima faza intamplator de piciorul lui Carlos si ca in a doua faza Carlos s-a lovit tot intamplator de bara (daca acea a doua reluare ar fi fost pe poarta Carlos nu ar fi scos-o, dar ar fi fost macar scutit de ridicolele sarituri pa calcaie pe care le executa dupa goluri incasate) pot duce doar pe cineva care nu intelege fotbalul la nota 9.
In final va invit stimati „colegi de suferinta” sa procedam cu iesirile in decor ale domnilor mai sus mentionati asa cum procedam si cu manelele. Schimbam postul daca sunt la radio sau ne amuzam de cate o masina in care sunt date la maxim manele si pieptul soferului este umflat de mandrie.

Andrei Gadalean (2 comentarii)  •  28 august 2006, 0:18

„…dar sint intrebari care trebuie spuse si lucruri care trebuie lamurite !”
Asta ii spuneati unuia dintre cei care au postat comentarii la articolul dvs.Daca e pe-asa,am si eu cateva:
1.De ce nu a fost suspendat Sapunaru ?
2.Cat de bolnav poti sa fii sa crezi si sa spui ca proprii tai jucatori au pierdut intentionat un meci cu o echipa mai slaba,pentru a-si justifica ,apoi,esecul in fata campioanei?Si,mai ales,cat de „meserias-jurnalist” poti sa fii,ca sa publici o asemenea ineptie,fara nici un fel de dovada,doar pe baza declaratiilor cuiva?
3.Cand va lua presa sportiva atitudine in fata exacerbarii manifestarilor violente ale jucatorilor Rapidului,parca mai urate cu cat prabusirea din jocul lor devine mai limpede?
4.Chiar sunteti convins ca tasta „delete” rezolva tot ceea ce nu va convine?Inainte de a o apasa,ganditi-va la proverbul „ce tie nu-ti place,altuia nu-i face”!
5.Din miile de formule uitate,dupa propria dvs. exprimare,nu cumva ati pierdut-o si pe cea a masurii,echilibrului si obiectivitatii?
P.S.Adresa de e-mail e reala;daca doriti,utilizati-o.
Multumesc!

Marius Oradea (9 comentarii)  •  28 august 2006, 8:54

Domnule Gadalean,credeti-ma ca de mult astept si eu un raspuns de la domnul Geambasu,fie aici pe blog,fie pe mail,pentru ca si la mine e reala adresa,insa nu se gaseste timp si pentru cei care intra si populeaza acest blog.O ultima intrebare am la acest capitol: pentru ce s-a creat acest blog?

O zi buna in continuare,pentru toata lumea.

free ringtones for alltel phone (774 comentarii)  •  15 ianuarie 2008, 15:38

free ringtones from cingular…

In need of cash loan payday till pcs ringtones sprint vision…

Comentează