Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ofensaţi şi dopaţi

„Este cea mai mare prostie! Şi mîine mă urc în avion şi vin la Bucureşti pentru un control!” – Dorinel Munteanu

Vreţi un articol dur despre fenomenul dopajului sau unul metafizic? Dacă preferaţi prima variantă, sînteţi la zi […]

duminică, 20 august 2006, 10:27

„Este cea mai mare prostie! Şi mîine mă urc în avion şi vin la Bucureşti pentru un control!” – Dorinel Munteanu

Vreţi un articol dur despre fenomenul dopajului sau unul metafizic? Dacă preferaţi prima variantă, sînteţi la zi cu tensiunea arterială, glicemia, magneziul din organism? Aveţi o înclinare specială pentru senzaţii tari, pentru sporturi extreme? Preferaţi dramele comediilor? Atunci să spunem povestea. Sau să descriem coşmarul.

Sportul de plăcere este minunat. Pune sîngele în mişcare, dezmorţeşte, dezvoltă imaginaţia. Este pretextul pentru o bere cu băieţii. În cazul doamnelor, pentru un flirt cu pachetele de muşchi care populează sala de forţă.

Sportul de performanţă este o profesie cu grad de risc ridicat. Aduce faimă, uneori bani, foarte des alienare şi întotdeauna sechele. Suferinţă fizică. Puţini oameni care au trăit din alergare, şuturi şi tumbe au ajuns la vîrsta senectuţii fără suferinţe ireversibile şi cronice. Dacă au ajuns.

Nu există sport de performanţă fără susţinătoare de efort. Susţinătoare de efort înseamnă doping. Acum vor sări ca arşi specialiştii, nutriţioniştii şi mediciniştii, care ne vor explica diferenţa. Diferenţa o cunoaştem şi noi. Între substanţele/metodele dopante şi susţinătoarele de efort e problemă de percepţie. Cînd iei cu pumnul tot soiul de extracte şi vitamine, asta nu înseamnă că te hrăneşti naturist. Bineînţeles că e mai periculos să-ţi injectezi hormoni de gorilă, sînge de taur ori să-ţi sporeşti cantitatea de hemoglobină.

Marion Jones se adugă unei liste a ruşinii pe care au mai dat autografe în ultimele săptămîni Floyd Landis şi Justin Gatlin. Păcăleală la Turul Franţei, mistificare la recordul sutei de metri. Dar care e de fapt recordul sutei? La Olimpiada din ’36, cînd strîngea provocator pumnul către Hitler, Jessie Owens era curat 100%? Tiger Woods are nevoie de doping să cîştige? Există oare metode prin care îţi poţi spori atenţia, concentrarea, îndemînarea? Tot ce se poate. EPO, creatină, anabolizante, nurofen, oropivalone. Deja nu mai contează. Dragi copii, stimaţi adulţi, încercaţi să vă detaşaţi! Căutaţi-vă idolii în altă parte! Printre scriitori, oameni de ştiinţă, doctori, ingineri. Uitaţi-vă cu încredere la desene animate! La emisiunile de popularizare a traseelor montane. La Viaţa Satului.

Bate un curent de gheaţă în vara noastră tropicală. Dorinel Munteanu, sugerează Constantin Iacov. Ce zici, Dorinele? Dorinel se simte jignit că i se pune o asemenea întrebare. La fel s-a simţit şi Marion Jones. Profund ofensată.

Altă întrebare. Se poate juca fotbal la 38 de ani? Răspuns, da. Depinde unde şi cu cine. În curtea şcolii, cu prietenii din facultate, e cel mai indicat.

Comentarii (107)Adaugă comentariu

bogdan topescu (1 comentarii)  •  20 august 2006, 22:46

..cum eu!?care am muncit toata viatza…
Poate nu e Dorinel,dar sigur au fost Floyd Landis,Gatlin si astia sunt doar castigatorul TuruluiFrantei si recordmanul modial al sprintului,miturile cad si ne distrug toate reperele,ne scarbesc..ce crezi azi maine aflii ca e trucat cine ne da inapoi emotiile,bucuria tristetea…
…si asa ajungem sa plecam in Spania si sa ne fie greu sa ne intoarcem inapoi

afellow (20 comentarii)  •  21 august 2006, 0:39

Domnule Geambasu imi place ca sunteti transant si nu acceptati compromisuri. Dorinel va ramane in memoria mea cu acel gol de la europenele belgiano-olandeze. Asta nu schimba faptul ca un eventual raspuns afirmativ la intrebare subliminala a ariticolului dumneavoastra m-ar dezgusta. In acelasi timp ma intreb ce cred americanii despre Marion si din cunostintele mele o considera in continuare o mare campioana. Oare Machiaveli are dreptate? Eu cred ca invingatorii vor raspunde DA iar invinsii NU. Noi suntem un popor de perdanti si in concluzie vom raspunde NU.

Drake Rayne (2 comentarii)  •  21 august 2006, 1:16

Dl.Constantin Iacov a observat ce inseamna sa fii in centrul atentiei, intr-o oarecare masura. Si i-a placut. Astfel a dat nastere unor declaratii care trag spre excentrism si care totodata l-au facut mai putin iubit in ochii unor persoane importante in fotbalul romanesc, dar mai ales, s-a ales a fi iar in centrul atentiei. Daca nu intotdeauna prin calitatea fotbalului pe care il practica FC National, atunci prin aceste comentarii.
In ceea ce il priveste pe Dorinel Munteanu, e o jignire fara masura sa fie suspectat de dopaj. In cazul in care Dl.Constantin Iacov nu stia, antrenorul-jucator de la CFR Cluj rareori a jucat 90 de minute sezonul trecut, dar si acesta, fapt care arata ca „Munti” are limite, dar rezista. Pai daca rezista in sensul fizic, de ce nu il atacam, poate cade psihic? Poate atunci va spune si el lucruri regretabile sau poate chiar se va retrage.
Rautatea si invidia intotdeauna a fost prezenta in campionatul romanesc. Nu ca nu ar fi existente si in campionate precum Anglia, Spania, Italia etc., doar ca acolo se pune mai mare accent pe lucruri cum ar fi respectul (nu si cazuri gen Mourinho). Si da, in campionatele precizate se joaca in primul rand fotbal, si de-abia dupa aceea vin declaratiile, jignitoare sau de alte natura.
Totusi, veteranul Dorinel e un profesionist. Si de aceea, ar trebui sa stie ca Iacov a vrut doar sa intimedeze, sa mai taie din elanul pe care l-a prins echipa clujeana. Daca lui nu i-a reusit, nicio grija, vor mai fi „atentate” care vor avea scopul de a opri o eventuala super-revelatie.

tavi (44 comentarii)  •  21 august 2006, 1:43

Consider ca numai Dorinel Munteanu, facand un test antidoping, poate pune capat acestui miniscandal pe care Iacov a incercat sa il porneasca si pe care presa are tot interesul sa il intretina.
A sugera insa, fara a avea vreo dovada, ca Dorinel ar putea fi dopat, mi se pare o mizerie. Ma refer aici la ziarist, nu la patronul de club de la care nu ma astept la mai mult de atat.
Dorinel Munteanu, este un exemplu de seriozitate si profesionalism. A demonstrat asta de atatea ori. Ceea ce nu exclude insa posibilitatea ca el sa se fi dopat.
Pana insa, vom avea dovada acestui fapt, cred ca ar trebui sa dam dovada de un dram de onoare si sa nu aruncam cu noroi intr-un om nevinovat.
Am sa o citez pe Marta Stewart, inainte de a fi arestata, pentru a explica exact ce simt fata de astfel de ziaristi: „ii compatimesc pe cei care sunt nevoiti sa isi castige painea in acest mod. Sunteti demn de mila, domnule X. Scuze dar numele d-voastra, inca nu s-a intiparit in subconstientul meu. Ma intreb oare de ce?
Sper ca Dorinel va executa un control antidoping cat mai curand, care sa le arate acestor fabricanti de senzational ceea ce sunt: niste indivizi de nimic.

Cataduru (22 comentarii)  •  21 august 2006, 2:38

Iacov who? De ce trebuie ca 100 de intelepti sa se arunce in apa dupa piatra aruncata de un retardat? Pentru ca un mojic de bucurestean ataca unul dintre cei mai muncitori jucatori ai generatiei de aur asta nu inseamna ca subiectul trebuie detaliat si dus in panzele albe. National, o echipa cu 3 suporteri si fotbalisti reshapatzi ar trebui sa faca mai putina valva ca sa nu ajunga mai repede decat merita in divizia B.
Si domnilor se poate sa joci la 38 de ani in campionatul Romaniei care sa fim seriosi e cam la nivelul braului broashtei comparat cu cele in care a jucat Dorinel…
Jucand personal in ligi amatoare din Canada (nu-mi sariti in cap fiindca ultimul turneu a avut premiu de 10.000$) pot sa va spun ca unii dintre coepierii mei rezista 90 de minte unui meci de ritmul diviziei B in Romania , chiar daca in viata de zi cu zi sunt programatori, vopsitori etc, au familie de care se rup de 2 ori pe saptamana ca sa vina la antrenamente si mai beau o bere dupa meci… deci se poate!
Daca nu aveti nimic senzational de spus, mai bine taceti si nu mai sariti la gatul unei echipe care nebagata in seama e pe primul loc al clasamentului.
Cat sunt eu de caine rosu, in primul rand am facut facultatea in Cluj si imi place la nebunie cum arata clasamentul in momentul actual !!!

7 The Nr. Of The Baest (1 comentarii)  •  21 august 2006, 2:42

In sport nu exista icoane
Dorinel este pentru noi Hagi2
Dar asta nu are legatura cu cea ce poate fi sau nu adevarat
Poate e dopat poate nu, mai conteaza
Pentru majoritatea fanilor, nu
Doar cei naivi se pot ofensa de de deciziile pe care le iau uni sportivi
Nu m-a suparat gestul lui Zidane din finala CM’06 ci doar reactzia lui de dupa
Nu m-a deranjat decizia lui Floyd Landis de a se dopa, intr-un sport in care daca nu iei ceva sustzinatoare mori pe primul deal, dar dupa, sa se acunda ba prin spania ba prin america…… nu mai avea nici un rost

Marta Stewart a facut 1 an de puscarie pentru ca nu a platit timp de 10 ani taxe la stat pentru cashtigurile dobandite in urma unor emisiuni televizate
Daca ma interesa parere unor oameni ca marian iancu sau gigi becali despre ziaresti citatul era bun
In schimb nu vad ce legatura are cu subiectul

Carlos Fernandes (1 comentarii)  •  21 august 2006, 2:52

Poate sa faca Dorinel si o suta de controale ca nu va iesi nimic. Poate nu stiti cum arata si ce poate descoperi un laborator din Romania. Dar ia duceti o proba de-a lui in Franta sau Germania… S-ar putea sa aveti surprize…

raduslav (1 comentarii)  •  21 august 2006, 4:58

Nu mai inteleg nimic din dopajul asta. Cred ca si o aspirina te poate suspenda…

mihai (7 comentarii)  •  21 august 2006, 7:07

Domnule Geambasu , voi repeta aceasta intrebare pana va avea cineva curajul sa-mi raspunda : fotbalistii nu joaca cum vreti dv. dar dv. scrieti cum vor ei ? Dv. scrieti cum vrem noi ? scrieti ca Hristache Naum scrieti ca Petre Gatu sa Romeo Villara? Surprindeti-ma raspunzandu-mi !!!!(sic)

ciupi (14 comentarii)  •  21 august 2006, 7:20

textul scris de dv. ne sugereaza ca ati avea oarece banuieli. daca va ghideaza insa doar proverbul cu fumul si cu focul, eu unul nu uit faptul ca poate tocmai de aceea au fost inventate fumigenele. daca aveti informatii, luminati-ne; daca nu, nu… pe mine ma framinta dilema retorica: de ce nu a jucat munti simbata. din cauza de oboseala in urma suetei de miercuri, din cauza de mai stiu eu ce?!

MihaiCluj (1 comentarii)  •  21 august 2006, 9:09

Stimate domnule ziarist Geambasu, apreciez multe dintre articolele dumnevoastra, sunt extrem de incisive ca si acesta. De data asta insa sunteti dupa parerea mea umila, un atacant atat de dornic sa inscrie incat ati tras de la 2m cu poarta goala direct in bara. Nu ati reusit sa inscrieti dar cu siguranta v-ati facut de ras. Stimate domn va castigati painea improscand cu noroi pe altii, care poate de multe ori sunt nevinovati si care cu siguranta nu merita asa ceva decat de dragul spectacolului. Aruncati acum cu noroi intr-un „simbol” al fotbalului romanesc si asta la ideea unui „scandalagiu notoriu”. Stimate domn stati un minut si ganditi: S-ar putea sa ajungeti si dumneavoastra la un moment dat in bataia pustii sau a stiloului. Sigur ca e normal sa ganditi ca nu se poate intampla pentru ca nu ati facut nimic rau. Credeti ca pe acel ziarist, procuror sau ce ar fi el nu il va orbi aceeasi dorinta de a avea un subiect „tare”? Daca Dorinel va fi gasit dopat va scadea enorm in ochi mei dar pana atunci dumneavoastra sunteti un om fara caracter. In locul dumneavoastra as fi improscat pe Iacov cu noroi pentru ca a incercat sa murdareasca o EMBLEMA a fotbalului romanesc.
Cu stima,
Mihai Cluj

Hoinar (11 comentarii)  •  21 august 2006, 9:57

Sunt de acord cu aproape tot articolul, dar sugestia (nu dovada!…o vorba-n vant) de la finish inseamna nesimtire si lipsa de respect fata de munca de o viata a unui om. Domnule Geambasu, atata timp cat pana si cei mai mari criminali beneficiaza de prezumtia de vinovatie, dumneavoastra dati cu parul..Faceti cariera aruncand cu rahat in munca unor oameni. felicitari. nu am sa va mai citesc..nu vreau sa vad cat de jos pot cadea unii oameni.

pfffffffffff (1 comentarii)  •  21 august 2006, 9:58

aiurea

Olimpiu Porumb (10 comentarii)  •  21 august 2006, 10:38

Sper ca Dorinel sa fie „curat”. Iar daca simte ca ceva n-ar fi in regula atunci ii recomand sa se „spovedeasca” in zilele acestea. Nu de alta dar valul iscat de doamna Musca va abate atentia opiniei publice…
Si totusi… de ca a batut atat de repede acel corner la Copenhaga?

rares (2 comentarii)  •  21 august 2006, 10:56

Eu chiar cred ca SE DOPEAZA!
Dorinel a trebuit de 2 ani incoace sa tot raspunda la sacaitoarea intrebare: „cand te retragi?”. Acum incearca sa demonstreze ca poate sa stea pana la 40 de ani pe teren. Ideea ca l-a putut intrece pe Hagi, fie doar la nr de selectii pt echipa nationala, i-a dat aripi. Sub masca de om simplu si modest se ascunde un hapsan si un avid de succes. Ati vazut cat de agitat e pe banca? Ce reactii are? Ce antrenor isi amendeaza jucatorii pt ca se relaxeaza in repriza secunda? Se contrazice domnul Dorinel. Spune ca obiectivul lor e accederea in Cupa Uefa, dar isi forteaza jucatorii sa joace in asa fel incat sa obtina adevaratul lui obiectiv: Liga Campionilor. Doar ca nu o spune. Nu o spune pentru ca stie ca lumea il va privi ciudat. Ca tuturor ni s-ar parea exagerat. Si el nu e asa. El joaca rolul modestului. Si il joaca destul de bine. Stapaneste tehnica disimularii acest veteran „imaculat” al fotbalului romanesc.

In incheiere as vrea sa va reamintesc ca tot el a fost cel care a contribuit la plecarea lui Zenga din Ghencea. De ce? Pentru ca se visa antrenor la Steaua… Stiu, nici eu nu ma asteptam ca in spatele unei masti atat de morale sa se ascunda un perfid. Sa-si faca testul, sa lase povestile cu avioane si Bucuresti. Cred ca un fotbalist atat de experimentat ca el isi da seama cu MAI MULT de 5 minute inaintea unui joc daca poate sa joace sau nu!

Bo (8 comentarii)  •  21 august 2006, 11:21

@rares
Tie nu ti-ar da aripi sa il intreci pe Hagi ca selectii la nationala?? Tie nu ti-ar da aripi sa ramai in istorie ca unul dintre simbolurile echipei nationale?? Ce ai vrea, toti sa se opreasca la 134 de selectii pentru ca „regele” un poate fi depasit la nici un capitol… Obiectivul este Liga, evident, pentru orice echipa cu pretentii. Daca el declara altceva probabil ca nu doreste presiune inutila pe echipa. Uita-te la Timisoara unde cand se aude de Liga si altele joaca precum niste mumii. Si da, fotbalul e perfid… sportul e perfid… Si Hagi a fost dopat, si Popescu si Munteanu si cam toti cei care au facut performante in orice sport. Doar ca unii au exagerat si au fost prinsi. Sau au fost neatenti.
Gaitlin, Landis, Jones ar trebui sa fie completati de multi altii: Armstrong, Indurain, Michael Johnson si multi multi altii

Vasi-cj (6 comentarii)  •  21 august 2006, 12:02

Domnule geambasu……cu g mic , va suspectez de un plic cu niste euro primit de la Iacov.Va mai suspectez ca sunteti un frustrat si un complexat.
Dar pana a va dovedi ca am dreptate, ma uit la noroiul cu care ati aruncat inr-un om deosebit care este Dorinel Munteanu, si care aici, dupa munti si departe de mizeriile debitate de niste imbecili,isi face treaba serios, cu devotament si cu …dragoste de fotbal.

Antevorbitorii mei au spus mult mai multe si ii felicit.

Mai adaug ca daca Dorinel se hotaraste sa-si faca un control antidoping si rezultatul iese negativ va invit sa va cereti scuze public daca aveti taria de caracter pt ca virgula caracter cam lipseste…..

Vasi-cj
Inteligenta ma urmareste dar eu sunt mai rapid…

paul h (18 comentarii)  •  21 august 2006, 12:15

te apreciez Cristian Geambasu pt ce ai scris in articolu asta,,,,vad ca insfarsit va-ti trezit cu Dorinel..eu nu vb de dopaj,,,dar intradevar in curtea scolii ar fi mai indicat la 38 de ani..apropo de cluj as vrea sa prinda un loc pe podium dar nu prea cred,sunt subtiri nu vor face fata nici anu acesta

Petru (5 comentarii)  •  21 august 2006, 12:24

Dc nu a jucat Dorinel in meciul cu Nationalu’?? va raspund eu:deoarece trebuia sa faca testul acela antidoping! pana acum cred ca a intrat la fiecare meci,numa la acesta a lipsit.De acum ar trebui sa se faca la fiecare meci din campionat,atunci sa vedem cat o sa mai intre pe teren acest Dorinel.Un sfat bun pt dorinel ar fi sa se lase de fotbal,sa se apuce de antrenat(se pricepe la asta)si sa lase jocul tinerilor din echipa!!!
Si la rapid ar trebui sa se faca un test antidoping,sa vedem dak Viorel Moldovan ar mai intra pe teren sau nu?!
Domnule Geambasu am cateva intrebari pt dumneavostra si va rog sa imi raspundeti: Dc la meciul dintre Steaua-Vaslui observatorul de joc a atras atentia Vasluienilor sa joace mai moale?e omul lui Gigi?este posibil k un patron de club,mititelu,sa afle inaintea meciului cine o sa-l arbitreze si nu numai cine,ci si modul in kre o sa fie arbitrat???

Va multumesc!!!

Vali (4 comentarii)  •  21 august 2006, 12:29

Domnule Geambasu, mi se pare ciudat sa va puneti intrebarea daca se poate juca pana la 40 de ani. Sa ne uitam la Maldini si Carboni. Oare pana la ce varsta au jucat si in ce competitii (sa fie CL? cea mai tare competitie de fotbal din lume?). Iarasi mi se pare ciudat modul in care s-a sarit la gatul lui Dorinel, fara nici o dovada, doar cu o speculatie a unei persoane care incearca din rasputeri sa ii taie audientele lui Gigi Becali. Ce s-a intamplat cu prezumtia de nevinovatie?
Nu cred ca e cazul sa il comparati pe Dorinel cu Marion Jones sau Floyd Landis. Dorinel nu a participat in aceeasi zi la toate probele de sprint + saritura in lungime, sau Dorinel nu pedaleaza sute de km pe zi, cu o medie de viteza care ar face geloasa o Dacie mai coapta. Dorinel joaca, o data pe saptamana, 45, 60, chiar 90 de minute, fotbal. Stiti de ce Dorinel e inca potent? Fiindca in serile dinainte de meciuri nu l-a vazut nimeni in discoteca. Stiti de ce lui Mansour i se face rau la andrenament? Raspunsul e opusul.
Imi pare rau ca tocmai Dvs, domnule Geambasu, va pretati la asemenea acuze? OARE CE S-A INTAMPLAT CU GSP? Chiar asa dornici de sange sunteti?
Ah. Am uitat sa spun ca sunt suporter „U” CLUJ.

Petru (5 comentarii)  •  21 august 2006, 12:33

vali n-are nici un rost sa il compari pe dorinel cu maldini cum defapt nu poti nici pedeparte sa compari CFRu cu AC Milan…

simi (1 comentarii)  •  21 august 2006, 12:39

Aveti mare dreptate in problema dopajului . Ce vedem acuma e doar INCEPUTUL . Intr-o zi sportul va fi DEFINITIV compromis . Oare cati campioni din atletism au castigat in mod cinstit ?? Ce sa mai vorbim de inot !! Sau de tenis : cu indivizi care la 19-20 ani sunt ” dotati ” cu SUPERMUSCHI !! ce se intampla in ciclism e uluitor . Si in alte sporturi e la fel . Nici nu indraznim sa mai aducem vorba de fotbal ! Poate doar patinajul si gimnastica au mai ramas curate , dar in vremea noastra nici in privinta lor nu putem vorbi de certitudini ; cine stie ce surprize ne rezerva viitorul ?! Cand vor iesi la iveala lucrurile ascunse din sportul mondial , nu stiu cati vor mai avea incredere in ” MARII campioni ” !! Intr-adevar , traim vremi de MARI AMAGIRI !!
Si daca s-ar legaliza sau tolera dopajul , nu stiu la cati dintre noi o sa le convina sa fie considerata ” campion ” , o persoana dopata prin cine stie ce metode monstruoase ! pai atunci mai bine facem concurs de PASTILE sau un concurs intre medicii sportivi sau mai bine zis intre laboratoare , decat concurs intre sportivi !
CE RAU A AJUNS LUMEA !!

Sommerset Hateganul (2 comentarii)  •  21 august 2006, 12:43

Nu poti conpara un alfabet cu un analfabet…

necula (78 comentarii)  •  21 august 2006, 12:47

Nu iese fum fara foc. De ce nu zice nimeni ca se dopeaza altii? E posibil sa fie adevarat, se tot vorbeste de dopaj la Cluj de vreo jumatate de an. Oare sa fie coincidenta ca Dorinel n-a intrat pe teren in ultima etapa? Sa speram ca da, e un fotbalist prea valoros ca sa i se naruie imaginea perfecta pe care o avem cu totii .

Vali (4 comentarii)  •  21 august 2006, 13:41

Petru, exact asta era ideea. Dorinel joaca bine o repriza la nivelul unei echipe peste medie sa zicem din Romania. E chiar asa de greu de crezut? E nivelul campionatului nostru asa de ridicat incat un jucator care se tine serios de treaba, de 38 de ani, sa nu faca fata o repriza?

Petru (5 comentarii)  •  21 august 2006, 14:18

vali dc nu a jucat exact in meciul cand s-a cerut test antidoping?macar 10 minute…dorinel a jucat bine pe timpul generatiei de aur..tin minte a dat un gol cu aproximativ 90 km/h(poate gresesc,dak stie cineva perfect sa-mi spune), dar acum ar trebui sa inteleaga k e mai bun k antrenor decat k jucator.

Petru (5 comentarii)  •  21 august 2006, 14:18

vali dc nu a jucat exact in meciul cand s-a cerut test antidoping?macar 10 minute…dorinel a jucat bine pe timpul generatiei de aur..tin minte a dat un gol cu aproximativ 90 km/h(poate gresesc,dak stie cineva perfect sa-mi spuna), dar acum ar trebui sa inteleaga k e mai bun k antrenor decat k jucator.

dragosh2luck (6 comentarii)  •  21 august 2006, 14:32

D-le Geambasu, suntem iarasi pe aceeasi lungime de unda ca si la articolul despre Vikash Dhorasoo… Si mie mi-ar placea sa aflu rezultatul testului anti-doping al lui Dorinel Munteanu… asta nu inseamna ca il acuzam, dar s-ar putea totusi sa ne mire… De ce sa afirmam ca NU se dopeaza? Avem dreptul sa facem asta? Nu pot spune ca nu se dopeaza asa cum nu pot spune ca se dopeaza… in aceasta situatie, doar testul anti-doping ne poate salva…
Insa, ca si aparitia documentarului jucatorului francez, un astfel test va intarzia sa se realizeze.
Am si o parere contra a ceea ce ati spus. Atat timp cat il aduceti in discutie pe Tiger Woods, cum ca ar lua anumite substante ce dezvolta atentia ori viteza de reactie ori o gandire mai buna… de ce oare sa nu credem ca si scriitorii se dopeaza sau poate chiar se drogheaza? Sa nu ne facem idoli oameni pe care nu ii cunoastem! Sa ii respectam pt ceea ce fac daca o fac bine, insa in intimitate fiecare poate fi un „nimic” social.

niegru (5 comentarii)  •  21 august 2006, 14:32

:))Fix Dorinel se dopeaza:))Asta se numeste ciudaaaaaaa!!!National si in general capitala, miticii, au ciuda pe echipele din provincie cand castiga 2-3 meciuri…Oricum CFR nu o sa ia campionatu veci, nu pentru ca nu este capabila ci pentru ca echipele Bucurestene vor face tot posibilul (inafara terenului) sa castige campionatul..

Ionut (14 comentarii)  •  21 august 2006, 14:33

In ceea ce-i priveste pe atletii depistati pozitiv, acestia ar trebui pedepsiti mult mai drastic, insa se pare ca nimeni nu are curajul necesar pentru a face acest lucru.

In ceea ce il priveste pe Dorinel, desi nu il apreciez in mod deosebit ca jucator, consider ca profesionismul de care a dat dovada pana acum ii da dreptul la mai multa incredere din partea tuturor si despre dopaj in cazul sau nu se poate vorbi decat cu dovezi, iar speculatiile sau banuielile nu-si au rostul, nu credeti?
Forza Rapid!

Aurel (1 comentarii)  •  21 august 2006, 15:07

Domnule Geamasu, lasati-o balta. Dorinel, acest Munti al Ardealului are 3 clase peste Iacov, acest nimeni care a aparut in fotbalul romanesc exact pe unde va iesi: pe usa din dos. Rusine Iacov!

Oare deranjeaza pe cineva de la GSP ca provincia candideaza la titlu? AH, si din provincie nu POLI ci CFR CLUJ? Asta sa fie problema? Noi trebuie sa distrugem tot cei bun in fotbalul romanesc, dar ar fi pacat sa contribuie aici si presa, GSP si mai ales domnul Geambasu, care este unul dintre cei mari buni ziaristi sportivi din Romania.

Mai bine comentati prestatia arbitrilor, jocul echipelor noastre in Europa, interesele ascuse si jocurile de culise, laudati jocul bun al unor echipe, criticati greselile echipelor, ale CFR – ului, daca vreti, greselile antrenorilor, ale lui Munti daca vreti, dar lasati deoparte mizeria cu Munti dopat ca va faceti de rusine.

La sfarsitul campionatului, cand poate CFR CLUJ va termina in frunte, pe unul din locurile care duc in Europa, poate chiar pe primul loc (ceea ce va deranja pe multi, poate si pe dumneavoastra) si dupa calificarea echipei nationale cu Dorinel interen, s-ar putea ca Dorinel Munteanu, un simbol al fotbalului romanesc, sa va da peste nas cu un test de dopaj cu rezultatul negativ…. Sa vedem atunci daca GAZETA SPORTURILOR va titra RUSINE GEAMBASU!

Alex (2 comentarii)  •  21 august 2006, 15:17

Domnule Geambasu, daca puteti sa dati atentie lui Iacov, un Mititelu putin mai evoluat, un MM „wannabe”, un om care ataca pe cine gaseste doar ca sa apara la stiri, atunci cu mana pe inima spun ca mai bine scriati despre subiectul de actualitate : Steaua = Romania (dupa parerea unora).

Alex (2 comentarii)  •  21 august 2006, 15:29

Scria cineva mai sus ca va suspecteaza de niste plicuri cu euro… E prea mult spus. Parerea mea ca Bucurestiul are o problema cand SDR ( Steaua Dinamo Rapid) si, dupa cum vad, National nu se afla in frunte. Cand vorbesc de „Bucuresti” ma refer la bani si la „vedetisme” si orgolii, nu la capacitatea si forta sportiva. Federatia a ingropat sportul pentru ca a deranjat prea tare si pentru ca a vrut sa-si pastreze lotul. Federatia vrea sa ingroape Poli Iasi din cine stie ce motive politice. Acum il atacati pe Dorinel pentru ca e pe primul loc ? As vrea sa vad cum le da peste nas Provincia celor de la „centru”, provincie care nu include Timisoara, un oras cu o traditie si un statut murdarite de banii lui Iancu.

Sommerset Hateganul (2 comentarii)  •  21 august 2006, 15:41

Probabil ca SDR-ul a declansat razboiul psihologic prin intermediul fripturistilor…

raszvanell980 (1 comentarii)  •  21 august 2006, 16:04

doar dorinel munteanu ne poate scoate din ceata.poate ar fi mai bine pt toata lumea ca dorinel sa vina la bucuresti si sa faca un test antidoping.mie imi lasa impresia ca se fereste de asa ceva(vezi meciul cu otelul si cu national).si cristi geambasu are dreptate,e greu sa mai tii pasul in fotbalul profesionist la 38 de ani fara stimulente,fie ele de orice gen.oricum,pana la proba contrarie,dorinel ramane un adevarat profesionist

Marius Oradea (9 comentarii)  •  21 august 2006, 16:18

Am citit si articolul, am citit si comentariile si am ramas cu un gust amar dupa toate astea.Nu e exclus ca Dorinel sa se fi dopat,la fel cum NU e exclus sa fie „curat”.Fiecare are dreptul sa fie considerat nevinovat.Asta se va vedea in cazul in care Munti va face un control.Un singur alineat din tot articolul ma duce la gandul ca dumneavoastra stimate ziarist aveti ceva impotriva lui Dorinel Munteanu – ultimul alineat!Intrebarea mea este urmatoarea: Ce studii sau cercetari aveti dumneavoastra in domeniul acesta pentru a putea face astfel de afirmatii? Ati jucat cumva 20 de ani fotbal si v-au lasat puterile?Ati facut vreo facultate de medicina sportiva? Cu ce drept faceti astfel de afirmatii?GSP este un ziar pe care,desi il cumpar zilnic,il citesc si pe internet.Aveam o parere buna despre GSP, in defavoarea concurentilor dumneavoastra(sa nu dam nume),dar azi ati reusit sa-mi castigati dispretul domnule Geambasu, cu acea afirmatie de la sfarsitul articolului.Asteptam afirmatii de genul acesta de la dumneavoastra abia atunci cand veti reusi sa faceti pentru fotbalul din tara noastra cel putin atatea lucruri cate a facut Dorinel Munteanu. Sa va fie rusine!

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  21 august 2006, 16:33

bogdan topescu, afellow, dragosh2luck, simi
Ma bucur ca sintem de acord, dar dupa cum ati putut vedea exista si destule mesaje care ma infiereaza, mai ales cele trimise din Ardeal. Stiti, vechea poveste cu miticii fara caracter, noi adica, noi minjitii cu plicuri plinecu euro, care vrem sa-i distrugem cariera lui Dorinel si alte prostii de genul asta. Eu nu am facut sa pun o intrebare, nu l-am acuzat. S-au intimplat prea multe, prea multi s-au simtit ofensati si apoi au fost dovediti ca niste gainarii de ultima speta. Mai tineti minte lacrimile de crocodil ale Mihaelei Melinte, ale Andreei Raducan?
Sommerset, niegru, vasi cj
As fi putut sa dau delete. Direct, fara avertisment. Nu discut cu cei care ma suspecteaza de tot felul de prostii. Cu cei care jignesc. Totusi, pentru ultima oara, chiar ultima. Incercati sa scapati de obsesia asta cu Bucurestiul populat de mitici care va asupreste si nu va lasa sa va dezvoltati. Va uitati prea departe cind vorbiti despre frustrari, complexe, incercati sa priviti chiar in jurul vostru, la voi. Cind am scris articolul nu m-am gindit nici la Ardeal, nici la Moldova, nici la tara Romaneasca. Numai voi vedeti cabale si atentate la moralitatea unor eroi – Dorinel, in cazul nostru – pentru care nu ar fi bine sa bagati oricind si oricum mina in foc. Daca doriti sa dialogati civilizat, va astept, daca nu, nu va mai deranjati!
Alex, Aurel, Vali
In mare parte e valabil ce le-am spus si celorlalti, cu deosebirea ca la voi tonul a fost o octava mai jos. Nu, nu il atac pe Dorinel pentru ca e pe primul loc, bravo lui si lor pentru asta, dar ce are una cu cealalta. A aparut aceasta problema, trebuie sa o lamureasca. Gazeta va saluta orice performanta a lui CFR Cluj, inclusiv titlul, nu avem cota parte din performantele Stelei, Rapidului sau ale lui Dinamo!
tavi
daca numele meu ni vi s-a intiparit in memorie (ma scuzati, dar dvs si Marta Stewart cine sinteti, eu am citit despre Maria Stuart, decapitata) si aveti o parere atit de proasta despre ziaristi si despre aceasta meserie in general, de ce va mai consumati timpul citind ziare si urmarind stiri, meciuri, etc. De ce nu va duceti undeva sa scapati de toti acesti idivizi de nimic, undeva unde sa ramineti cu sublima dvs constiinta? O, sfinta ipocrizie!
MihaiCluj
am explicat si mai sus, nu improsc pe nimeni cu noroi, dar sint intrebari care trebuie spuse si lucruri care trebuie lamurite

Marius Oradea (9 comentarii)  •  21 august 2006, 17:47

Domnule Geambasu,la intrebarile mele nu s-a gasit un raspuns?Sau o sa primesc raspunsurile pe adresa de e-mail?

Florin (6 comentarii)  •  21 august 2006, 17:56

Domnule Geambasu,le cam dati apa la moara carcotasilor…A ajuns si omul pe primul loc in Liga 1 si acum ,gata trebuie sa gasim explicatii pentru acest lucru sau sa il acuzam voalat ca face cine stie ce…Va intreb eu,daca Clujul erau pe locul 18 cu 0 puncte,se mai gandea domnul Iacov la minunea asta cu anti-dopingul?sau dumneavoastra mai scriati acest articol?…eu zic ca nu.

iuli (7 comentarii)  •  21 august 2006, 17:57

Nu va ajunge ca ridicati in in slavi echipele bucurestene?Munteanu face treaba si trebuie denigrat?

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  21 august 2006, 17:58

Marius Oradea
Erati atit de ofensat si de ofensator (chestia cu dispretul, ati facut nu stiu ce facultati?) incit mi-am inchipuit ca nu vreti decit sa besteliti in liniste si sa va varsati focul pe un ziarist care a avut curajul/tupeul/nesimtirea sa puna o intrebare. Asta facem noi, punem intrebari, observam ,criticam, cind e cazul laudam. Nimeni nu-i sfint (nu in lumea fotbalului), deci nimeni nu-i mai presus de banuiala. Asta nu are leagtura cu performantele si meritele de pina acum ale lui Dorinel. Poate nu s-a dopat. Foarte probabil ca n-a facut-o, dar au aparut atitea cazuri de oameni pentru care bagai mina in foc, incit eu imi rezerv dreptul sa-mi pun intrebari. Cu riscul sa va enervez. Iar asta nu inseamna ca sint impotriva Clujului. Cum v-ati simti daca as incheia si eu zglobiu cu un „sa va fie rusine!” Aud?

laurentiu (3 comentarii)  •  21 august 2006, 18:39

Oare sportul se transforma intr-un demon pe care il poti stapani doar cu substante interzise?
Oare sportivi duc o cruciada impotriva saraciei, de a fi anonim si de a fi un ratat cu armele care le au(pastilele)?
Oare cine este de vina sportul sau sportivi?
Oricate raspunsuri ai cauta sportul se transdorma intr-o gorila, care, daca te-a prins, te strange pana cand iti dai si ultima rasuflare.

crissis (21 comentarii)  •  21 august 2006, 19:17

eu nu bag mina in foc pentru nimeni dar sunt multi fotbalisti care au aniversat 40 de ani pe teren. carboni, donato sau costacurta imi vin acum in minte. unii rezista, altii sunt terminati la 33-34 de ani. in lipsa oricarei probe, e o intrebare retorica.

hoinar (11 comentarii)  •  21 august 2006, 19:34

Domnule Geambasu,

suntem la un ziar de scandal, unde aruncam cu barfe, zvonuri, intrebari cu subinteles, sau la un ziar de sport de la care aflam scoruri, situatii, statistici, analize, reportaje ..?

Chiar nu ne putem abtine sa aruncam cu noroi in exceptiile noastre? Pentru ca momentan sportivul si antrenorul Dorinel Munteanu se afla printre oamenii de exceptie ai fotbalului romanesc. Daca aveti dovezi legate de doparea lui Dorinel Munteanu, atunci v-as intelege. Nu vad nimic de genul acesta pe gsp sau orice alt site sau ziar de sport de la noi.

Nu inteleg si nu aprob rautatea de la finalul articolului. Orice om poate gresi, dar pana la proba contrarie trebuie respectat omul si munca sa.

Imi cer scuze pentru vehementa raspunsului anterior si retrag cuvintele jignitoare si mi-ar placea sa vad un interviu de-al dumneavoastra cu Dorinel, poate asa va lamuriti cat e de profesionist.

paul h (18 comentarii)  •  21 august 2006, 19:56

prea mult tam tam faca miticii e o prostie timisoreni frustati au pornit asta in fotbalu romanesc.sunt oradean dar cine a ajuns sa se laude cu zona din care provine crted ca e o prostie..nu cred ca ai nici un merit pt asta.cat despre Dorinel nu am nimic cu el doar vrerau sa se retraga din onoare daca nu din altceva chiar de maine din nationala pt ca e mai depasit ca si o dacie lastun.daca s-a dopat?ai incepu sa explici si tu ceva,,,pana la urmace se numetse dopat?sporrtu nu mai este de multe vreme ceva inocent dar vad ca inca multi visatori naivi cred ca acei oameni doar din antrenament rzezista la efort….energizante,medicamente,hormoni tot ce se poate…care e diferenta?daca e regulamentar se numeste energizant daca nu e pe lista..e dopnant.care e dit reala intre cele 2?nici una..
te rog daca poti s amai citeste si mesajele de la celelate mesaje ale tale…de la fotbal intern..

paul h (18 comentarii)  •  21 august 2006, 20:00

scz pt greseli 😛

iuli (7 comentarii)  •  21 august 2006, 20:37

paul nu sti ce vorbesti

iuli (7 comentarii)  •  21 august 2006, 20:37

paul nu stii ce vorbesti

Cristi (1 comentarii)  •  21 august 2006, 22:02

Tot respectul pentru cariera lui de fotbalist de pana acum 2 ani, dar pentru mine Dorinel Munteanu a incetat sa mai existe dupa meciul CFR Cluj – Rapid din campionatul trecut. S-a murdarit atunci, asa ca de ce nu s-ar si dopa?!

Vasi-cj (6 comentarii)  •  21 august 2006, 22:47

As putea sa dau cu un semiton mai jos si sa adaug ca pe mine nu ultima intrebare m-a deranjat (daca-mi permiteti sa fiu deranjat) ci titlul. „Ofensati dar dopati”.Ati dat un verdict din oficiu d-le geambasu,cu ce drept? Nu sar la cearta si nu-s artagos pentru ca sunt nascut in cluj, apropo sunt suporter „U” dar e irelevant,dar numele lui Dorinel l-ati adaugat in acelasi context cu cei care au fost prinsi dopati.
E ca si cum eu v-am acuzat de plicul ala cu euro dar am specificat ca va banuiesc si ca pana demonstrez asta sunteti nevinovat.La fel si Dorinel.

Printr-o voce de tenor,clara si limpede cu dictie rezonabila va mai spun sa nu va aruncati ca o gaina la o partida de ciuguleala.Daca ati citit sau vazut Zbor deasupra unui cuib de cuci atunci stiti la ce ma refer….

Vasi-cj
Inteligenta ma urmareste dar eu sunt mai rapid…..

Comentează