Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cipru, adică spuma mării

Dacă Cipru seamănă mult cu Bulgaria, aşa cum apreciază Victor Piţurcă, înseamnă că pe 2 septembrie nu avem a ne teme. Optimismul înaintea primei partide oficiale din campania pentru Euro 2008 creşte vertiginos cînd auzi declaraţia selecţionerului Hristo Stoicikov, care […]

joi, 17 august 2006, 12:15

Dacă Cipru seamănă mult cu Bulgaria, aşa cum apreciază Victor Piţurcă, înseamnă că pe 2 septembrie nu avem a ne teme. Optimismul înaintea primei partide oficiale din campania pentru Euro 2008 creşte vertiginos cînd auzi declaraţia selecţionerului Hristo Stoicikov, care e de părere că Ţara Galilor joacă la fel ca România. Mai avem totuşi trei săptămîni pînă ne vom lămuri dacă nu cumva sîntem victimele unor glume.

Pînă atunci, să inventariem mijloacele de producţie. Chivu şi Tamaş s-au clasicizat în centrul apărării, Raţ şi Contra pe flancuri. Codrea a rămas acelaşi om disciplinat, Dorinel reprezintă eternitatea, Florentin Petre regresia de la Bucureşti la Sofia. Mutu e liderul gesturilor tehnice, fără să posede însă calitatea rară de a-i inspira/mobiliza şi pe ceilalţi.

Marele cîştig, provenit din campionatul cel de toate zilele, este Dică. Respiraţia europeană a Stelei se simte în execuţiile şi calmul mijlocaşului ajuns la starea de graţie a fotbalistului care nu îşi mai potriveşte mingea înaintea şutului. Ciudat, Daniel Niculae în versiune Auxerre pare sub nivelul obişnuit al fostului golgeter rapidist.

În rest, schimbări. Marica, Buga, Roşu etc. Încă nu avem forţă şi viteză, ne bazăm foarte mult pe calităţile tehnice. Fără să o recunoaştem, practicăm o adaptare la temporizarea lui Angelo Niculescu. Probabil că totul vine de undeva din subconştient, iar cu asta e mai greu să te lupţi.

Comentarii (121)Adaugă comentariu

stefi (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:26

d-le Geambasu cine credeti ca o sa castige campionatul anul acesta ???

DINU C. FLORIN (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:29

Problema Piturca – Ogararu seamana prea izbitor cu alte probleme ale lui Piturca : cu Radoi, cu Hagi, cu Danciulescu (inca de cand erau amandoi la Steaua), cu rapidistii, cu dinamovistii etc. Nici chiar daca ar fi fost titular la Real Madrid sau AC Milan nu cred ca l-ar fi convocat la lot . Asta e ! Piturca nu uita si nu iarta. Probabil ranchiuna este de pe vremea cand era antrenor la Steaua , sau poate ca nu , oricum nu mai conteaza caci doar o minune sau , Doamne Fereste! ; o criza disperata de efectv l-ar mai putea readuce pe Ogararu la nationala in perioada Victoriana.

Eu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:32

Domnule Geambasu,

Tin sa va contrazic. Ar fi foarte bine ca voi, ziaristii, sa va puneti „pe taraba” simpatiile. Ar fi fair-play. Pentru ca astfel articolele dvs. nu ar mai lasa loc de interpretari. Daca „suspectezi” un ziarist ca e stelist, in momentul in care ataca echipa , il acuzi ca o face pe bani. Si banuiesc, ca nici invers nu va prea convine. Adica sa scrieti un articol frumos despre o echipa si sa fiti considerat fan al echipei respective., deci subiectiv.

Liviu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:36

Sper ca la meciul cu Bulgaria echipa noastra sa joace macar din punct de vedere al rezistentei fizice cum a jucat Steaua la Standard…chiar nu inteleg rolul lui Dorinel Munteanu care are deja o varsta!In amicale mai bine incerci ceva cu mai multa viteza de reactie atat fizica cat si mentala!!!adica un jucator mai tanar…sunt atatia jucatori de valoare in campionatul nostru incat ai putea sa-ti faci 3 echipe apropiate ca valoare si cu stranieri cu tot!!!totusi din atatia jucatori tot gasesti 8 care sa alerge ca ogarii si din 2,3 pase sa ajunga la poarta adversa!!!Iar domnul Piturca ar trebuii sa ia exemplu de la C.Olaroiu si R.Lucescu!

Mihaita (5 comentarii)  •  17 august 2006, 18:41

Liviu… asta spuneam si eu… sper sa`i vina mintea la cap.. si in meciu cu Bulgaria sa nu mai inceapa cu Dorinel sau Fl Petre.. Cocis si Nicolita sunt de perspectiva.. ca doar nu jucam la campionatu` European cu jucatori de 40 , „care nu gresesc nicio pasa” , da` le dau numai inapoi.. l-am urmarit intentionat in prima repriza.. din 8 pase.. 7 inapoi. Nu e posibil asa ceva..

Sergiu din Belgia (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:47

In primul rand, pacat ca avem absentele lui Radoi, Ov Petre si Mitea. Dar totusi acest meci ne adus un plus de doi-trei jucatori… Codrea a confirmat ca inchizator, Dica confirma forma europeana care o are iar nicolita mai are un pic de luat expérienta.
Totusi neconvocarea lu Ogararu mi sta in gat ca multi dintre noi. Contra joaca destul de bine, dar inca nu si a recapatat forma care a avut-o la Alaves… Zice Piturca ca nu are lot, eu zic ca are lot, numa ca lotul nu e in forma…. Pb nationalei e in primul rand pb al cluburilor si al ‘vedetelor’ care ei le fac…

Acuma sa analyzam echipa nationala :

Portari : – Lobont : Evolutii bune si mai putin bune in Italia, totusi el ramane singurul portar de classa care il avem, numa sa fie in forma si sa aibe meciuri la club…

– Coman : evolutii bune la club, ar trebui sa fie macar o data lasat un poarta nationalei.

– M. Popa, Curca, Dolha,… adevarul e ca nu prea avem portari romanii chiar in proprui campionat… De ce oare cluburile no promoveaza formatia al tineriilor din Romania? La capitol jucatorii de camp scoatem pe rampa cate doi-trei pe an, dar portari? Avem atita fosti portari ft buni, de ce nu le angajeaza nici un club sa incadreze portarii tineri cu experienta lor?

Fundasi centrali : Cuplu Chivu Tamas pare se fie acusi batut in cuie. Goian – Ghionea poate lua locul daca acesti is accidentati… Ramane Iencsi eterna rezerva.

Fundasi laterali : – Rat, , Pulhac, Nesu pe stanga, Pulhac daca continua jocurile bune va putea da concurenta buna la Rat. Si Nesu, numa sa mai capete experienta si muschi 🙂

– Ogararu, Contra , Badoi . la toti sper sa aibe evolutii bune la club sa dea incredere Piti in iei…

Mijlocasi defensivi: Ov Petre, Radoi, Codrea is deja batrani la nationala.
Ramane Paraschiv, Lovin, Alexa sau Plesan. Unii confirma la club altii trebui e sa si revine la nivelul care au fost acu cateva sezoane.

Mijolcasi ofensivi : Pancu, Cernat, Ct Munteanu, sa speram ca is recap forma la cluburile lor. Mai is Al. Stoica, Caramarin, Aliuta, Stefan Grigorie,
care trebuie sa revine si ei la formele care au fost candva.

Mijocasi de banda: Fl. Petre, Mitea, Nicolita, Dica, Balan, Cristocea, G. Coman, Vl Munteanu, Rosu…

Atacanti : D. Niculae, C. Marica, Cocis, Mazilu, cei care is in forma…

Danciulescu, Neaga, V. Iacob, Zicu… Doar sa revin la forma lor

Un caz care pe mine ma doare e Marius Niculae : Pacat ca nu are club in acest moment, el care e unul dintre cei mai buni atacanti care i avem.
Cert e ca a fost accidentat doua sezoane, dar anul trecut si a revenit. L’am urmarit la Standard si pot sa va spun ca a scapat cu pb de sanatate. Chiar daca n’a marcat decat 6 goluri in 32 de partide, el n’a fost decat 15 ori titular iar cand juca nu juca ca attacant ci ca mijlocas stanga…. Sper sa il vad semnand la Steaua, sa faca performanta si sa aduca Steaua cat mai sus in Europa. Ca sa revina si la nationala. Sa nu uitam statisticele lui : 12 goluri in 25 de partide, adica 1 gol la doua meciuri….

Maresalu_Antonescu (4 comentarii)  •  17 august 2006, 18:48

multe dicuti cipru dk seamana cu bulgaria si tampeni de astea…..ne calificam sigur…dk am ajuns sa ne gandim la meciul cu bulgaria …dk nu ii batem pe bunagi nu avem ce cauta la euro…..

florea mihai (3 comentarii)  •  17 august 2006, 18:55

ce aveti cu ziaristul ,care trebuie sa scrie articole,nu te lasa de dusmani,
steaua se descalifica,romania daca joca tare va fi la euro 2008,
dinamo are meci greu ,iar rapidul la fel

IceAngel (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:55

Dl.Geambasu ce parere aveti de jocul de aseara al lui Dorinel Munteanu?Chiar credeti ca mai poate fi util echipei nationale in aceaste preliminarii?Parerea mea e ca un jucator care paseaza doar inapoi si nici macar nu mai incearca sa faca recuperari ar trebui sa se ceara afara.Tot respectul meu pt cariera lui Munti dar cred ca s-a cam incheiat, cel putin la nivel international.

mascolinho (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:55

Imposibil ca un cunoscator al fotbalului sa nu tii cu vreo echipa

codrut pavelescu (4 comentarii)  •  17 august 2006, 18:56

SALUT CRISTI,MA MAI TII MINTE DIN POLITEHNICA???SPER CA NU TI-AI UITAT FOSTII COLEGI!MI-AR FACE PLACERE SA MAI STAM DE VORBA DACA ESTI DISPONIBIL!ORICUM ITI UREZ TOATE CELE BUNE TIE SI FAMILIEI TALE!

TE SALUT

MihaiM (4 comentarii)  •  17 august 2006, 18:58

Constat cu bucurie ca multi dintre cei care posteaaa sunt in asentimentul meu privind convocarile pe care le face Dl. Pitruca. Asta imi intareste convingerea ca Pitruca nu este, asa cum credeam, un antrenor exigent, ci doar unul incapatanat. Ori, avand in vedere ca mai este si oltean, asta s-ar putea sa ne coste in viitoarea dar apropiata campanie de calificare. Nici eu nu inteleg de ce il tot convoaca pe Dorinel Munteanu. Probabil sa nu spuna lumea ca pana la un punct, l-a convocat sa-i strice lui Hagi recordul de selectii. Piturca spunea despre multi jucatori ce activau prin China ca nu-i poate convoca deoarece nu-i poate vedea la lucru, ochiul sau experimentat de selectioner neputand penetra zari atat de indeprtate. Ma intreb atunci de ce-l convoaca pe Dorinel? Unde l-a vazut la lucru? Dorinel n-a mai aparut pe gazon decat in returul trecut, daca nu ma insel, si atunci manat de dorinta de razbunare impotriva Stelei. In plus, cu tot respectul pt Dorinel (sau nu…), acesta are o varsta care contavine politicii de intinerire a nationalei de care am tot auzit „decenii” la rand.
Apoi chair nu stiu ce greseli mari a vazut Piturica la Ogararu. Eu ca simplu spectator nu-mi amintesc decat un aparator tehnic sau chair super-tehnic, de care nu se trecea asa cu una cu doua, care recupera si care dribla de o maniera demna de un atacant veritabil.
Apoi nu inteleg ce mare valaore au Badoi sau oligofrenul de Niculae. Nu inteleg cum de apare unul ca Niculae in fata lui Claudiu Niculescu la nationala. Cu Buga insa sunt de acord. E bun.
Si nu in ultimul rand ma intreb care e treaba cu acest Mutu. Minte presa ori Mutu are cumva un fel de imunitate la fel ca in Survivor, cunoscuta emisiune de pe AXN? Sa nu uitam ca Radoi nu a fost convocat pt mult mai putin in timp ce lui Mutu i se permit cam multe. Ar fi bine sa existe si la noi „cazul Beckam”, mai ales ca noi am avea mult mai putin de pierdut decat englezii.

Asadar cae o fi treaba la nationala? Se confunda cumva seriozitatea si exigenta cu incapatanarea si ambitia prost inteleasa?

Mihaita (5 comentarii)  •  17 august 2006, 19:01

Bravo IceAngel , si eu iti dau dreptate.. Gata l`a intrecut pe Hagi la selectii , e momentul sa se retraga, il mai aud ca e si nemultumit ca Piturca nu a convocat mai multi jucatori de la CFR Cluj, cred ca are si o mare influenta la nationala, cred ca ramas o prietenie intre el si Piturca de pe vremea ca Pitzi s-a certat cu Hagi si Popescu.Oricum e depasit ca jucator si ca forma fizica .. si ca tot..

Mihaita (5 comentarii)  •  17 august 2006, 19:05

MihaiM .. tin sa te contrazic in privinta lui Adrian Mutu, e un jucator de geniu e in forma.. geniilor trebuie sa le mai accepti si unele capricii.. asta e.. daca nu ma insel el a marcat ultimele 9 goluri ale nationalei.. in preliminarii pentru WC 2006 si in primele 2 meciuri tot el a dat golurile decisive, si ca si aseara se vede cand este in teren.Este si in „bulan” si cred ca poate sa faca oricand diferenta.. e jucatorul care ne-a lipsit cel mai mult in preliminariile pentru WC. Asta e jucatorilor mari.. trebuie sa le mai acceptam si unele capricii.. In rest iti dau dreptate cu Dorinel, si spun asta chiar si despre Rosu si Petre Marin.. mai bine il chema pe Catalin Munteanu.. care e in forma de zile mari..

scholldo (1 comentarii)  •  17 august 2006, 19:22

domnu’ geambasu, pe cine credeti ca pacaliti? daca nu ati tinut cind erati mic cu steaua, cum sustineti, acum sigur o faceti. poti sa scrii de bine de o echipa si din obligatie. si asta faceti dvs. cind e vorba de Dinamo si Rapid. indiferent daca incercati sa va cantariti cuvintele si sa echilibrati balanta, se simte cum va inrositi incet-incet cind vorbiti admirativ de dica sau nicolita. apoi va faceti albastru cind trebuie sa-l certati pe carlos. si iata culorile care va reprezinta. si de aceea, nu cricniti cind gigi becali va cearta sau va poceste numele. dar nu va luati dupa mine, ca poate vorbesc prostii. continuati si stelistii va vor admira. si pina la urma, ei sunt grosul, nu?

mariusu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 19:35

ma. tu ai tinut cu mata, sa stii ca numai o echpa exista in Romania . adica STEAUA. sa tii cu STEAUA toata viata ta ca sa iti umble bine sa nu te uiti dupa altii, in Romania numai STEAUA eXista altele traiesc numai prin injectii cu coca

Dan Deleanu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 19:36

Domnule Geambasu, citesc gazeta zilnic pe internet (locuiesc in Montreal) si tin sa va spun ca va apreciez foarte mult.Personal consider ca ati devenit cel mai bun ziarist sportiv din Romania(cel putin din ceea ce citesc pe web).Dar totusi mi se pare obositor raspunsul la intrebarea cititorilor :”cu cine tineti domnule Geambasu?”….”unii ma acuza ca tin cu Dinamo,altii ca sunt stelist,iar altii ca de mic am iubit Rapidul……deci e dovada ca sunt obiectiv”.Haideti domnule Geambasu, oriunde in lume : in Italia ( sunt un mare suporter al fotbalului italian) ,in Europa in general dar pina si aici in America de Nord nici un ziarist nu se sfiieste sa-si arate simpatia.Personal cred ca e corect!Cred ca putem fi obiectivi chiar daca suntem suporterii unei anume echipe.Sunt sigur ca respectati atat de mult meseria de gazetar sportiv ,incit nu pun nici o clipa la indoiala obiectivitatea dumneavoastra.Imi amintesc inca de cind a fost lansat „Sportul Romanesc”, la ziarele conduse de domnul Ovidiu Ioanitoaia, tot timpul exista aceasta explicatie pe care o gasesc din ce in ce mai penibila.Nu cred ca ar fi o rusine daca ziaristii si-ar declara simpatia.
Inchei domnule Geambasu, asigurandu-va inca odata de respectul pe care vi-l port si tin sa va urez mult succes in continuare!

EDY (26 comentarii)  •  17 august 2006, 19:59

fl petre e un jucator mult mai bun decat nicolita sa stie toti asta are o tehnica mai buna si centreaza si paseaza excelent nicolita nu e 2% din florentin petre

Timo_cj (2 comentarii)  •  17 august 2006, 20:00

Bai MihaiM se vede clar ca nu prea cunosti fenomenul(la fotbal ma refer)Dorinel merita sa joace inca 10 ani de-acum incolo.Daca e la Cfr si a plecat de la Steaua nu mai e jucator nu????degeaba miticii raman mitici.Forza CFR

Timo_cj (2 comentarii)  •  17 august 2006, 20:02

Si nu mai comentati atata deciziile lui Piti.Fotbalul nu il inveti la televizor ci pe teren.Vom vedea daca e antrenor sau nu dupa meciul cu Olanda.Nu avem nevoie de Ogararu si nici de Banel.Petre e in forma maxima.

EDY (26 comentarii)  •  17 august 2006, 20:04

domnule geambasu sunt sigur ca tineti cu dinamo fiindca am vazut pe http://www.dinamomania.net ca ati compus cateva melodii

Gabriel Sas (1 comentarii)  •  17 august 2006, 20:05

Nu inteleg un lucru. Poate imi explicati si mie de ce toata lumea sustine ca un jucator ar trebui sa fie chemat la nationala imediat ce a fost transferat in stainatate? Oare Ogararu nu era tot acelasi jucator acum 3-4 luni? Diferenta este ca a fost mult mai mediatizat dupa transfer. Nu pun la indoiala calitatile lui Ogararu si consider ca merita convocat.

Catalin (11 comentarii)  •  17 august 2006, 20:43

Pana la urma ce conteaza cu ce echipa tine atata timp cat reuseste sa fie echidistant in articole si sa nu fie partinitor sau tendentios in privinta altor echipe. Normal ar fi ca fiecare gazetar sa isi exprime public simpatia fata de o echipa dar noi cititorii nu suntem pregatiti pentru asemenea sinceritate pentru ca de fiecare data cand ar aparea un articol sa zicem mai dur privind echipa noastra favorita noi am pune maniera asta pe seama simpatiei gazetarului pentru echipa adversa neluand in seama argumentele care stau in baza acelui articol, fie ele si reale sau cazul doi in care el scrie un articol despre echipa simpatizata moment in care foarte usor poate fi acuzat de subiectivism care poate nu exista in articol.
In concluzie, pentru noi si pentru ei este mai bine ca sa nu stim cu ce echipa tin pentru ca altfel fiecare articol ar crea multe scenarii si speculatii, acest lucru nefacand altceva decat sa ne indeparteze de esenta articolului. 🙂

georgiana (2 comentarii)  •  17 august 2006, 21:11

Cel mai bun jucator din Romania este MIREL RADOI.

Mihai (8 comentarii)  •  17 august 2006, 21:11

pt Piturca

nu o sa stau acum sa fac o comparatie a celor 3 jucatori : ogarau, contra sau badoi ci iti voi prezenta factorul determinant in selectia titularului : clubul unde joaca si varsta. zici ca ajax nu e important. daca pitzi aducea un roman ce activeaza in china, ca titular, ce parere aveai ? ajax e cel mai bun club din olanda, e printre cele mai bune din lume, lucru care nu il poti spune depsre rapid sau alaves, deci daca ei s-au orientat catre ogararu, atunci acesta e mai bun ca badoi si contra, nefiind vopsit de un impresar. apoi ca varsta. ogararu poate fi de acum acomodat cu nationala fiind o solutie si la urm 2-3 preliminarii spre deosebire de contra care dupa ceste preliminarii se va retrage si probabil si badoi, fiindca nu sunt de talia lui dorinel sa continue si la 38 ani. nici florentin petre nu e de perspectiva. e mai batran si mai mic decat banel. exceleaza la capitolul experienta dar nu stiu daca e suficient contra unor ekipe puternice. banel e de viitor. rolul lui piturca nu e calificarea la acest european CI SA CONSTRUIASCA O NATIONALA si se pare ca de cand a venit neglijeaza acest aspect. ogararu nu merita nationala pt ca a mers la ajax ci pt ca a jucat titular la steaua 2 sezoane iesind 2 ani campion, are 2 primaveri europene si o semifinala. e in forma . cat despre motivul lu pitzi ca e gafeor. pana sa dea centrarea, cate mingi a pierdut contra incercand driblingu a la alaves pornind cipriotii pe contratac. si badoi a gresit destule mingi. codrea a ajuns titular in contextu in care radoi, ov petre si paraskiv erau toti accidentati. la cum arata ekipa ieri cu atatia accidentati , numai omogenitate nu era. c munteanu ar fi bun pe stanga insa piti il vede acolo [pe mutu si pe deranjeaza kestia asta. aseara a fost un magnet de mingi si a incetinit jocu ekipei de multe ori, pana si varfurile noastre ii tremeteau mingile.
noi nu suntem franta sa castigam cu batranei in ekipa.

georgiana (2 comentarii)  •  17 august 2006, 21:12

pt edi………..de chiar crezi ce spui?

lleonee (1 comentarii)  •  17 august 2006, 21:21

bai geambasule…
AI TINUT CU O ECHIPA CAND ERAI MIC…DAR NICIDECUM CU STEAUA…
Pai acum ca esti baiat mare..baiat de baiat cu cine tii?
AAAAAAAA..stai cu cine sare mai mult, sa scri un articolas asa bunut…
Locul tau era in alta parte…Uni oameni nu sunt facuti ptr.ceea ce profeseaza..Ei bine tu esti unul dintre aceia..
Lasa-ne cu astea..si apropo mai spune-i corectorului sa profeseze bine, ca sunt o gramajoara de gafe…
Un cititor simplu…

adrian (2 comentarii)  •  17 august 2006, 21:23

CAM GREA CHESTIA ASTA CU BLOGURILE ? NU? AVETI NEVOIE DE MULT TIMP PENTRU A RASPUNDE TUTUROR! CHIAR DACA RASPUNDETI IN LIMITA TIMPULUI DISPONIBIL EU AM UN MARE RESPECT PENTRU DUMNEAVOASTRA SI TOATA ECHIPA DE LA GAZETA SPORTURILOR! SUNTETI DE DEPARTE CEL MAI BUN ZIAR DE SPORT!!!

Pancone84 (10 comentarii)  •  17 august 2006, 21:41

De ce Rapidul si cand are performante este considerata a treia echipa din tara. De ce mereu se face lobby pentru Steaua si pentru jucatorii Stelei. De exemplu am vazut ca tineti neaparat ca Ogararu si Paraschiv sa ajunga la nationala. De ce nu ziceti nimic despre M.Constantin care cred ca e mai bun decat Tamas. Trebuie sa fiti mai obiectivi si sa scrieti stirile in functie de importanta lor, nu in functie de echipa cu care tine majoritatea redactiei.

Paul (7 comentarii)  •  17 august 2006, 21:44

In legatura cu tam tam-ul creat in jurul lui Dinamo, cum ca nu ar avea jucatori de nationala. Parerea mea ca in locul lui Buga (care a avut un start de sezon mai putin reusit) merita sa fie convocat oricare din atacantii lui Dinamo. In special Danciulescu (start bun de sezon) sau Ganea (mai bataios ca niciodata) Selectia e facuta aiurea, o sa raspunda pt ea.. desi nu as vrea sa se ajunga acolo. Respectele mele!

Nyckson (13 comentarii)  •  17 august 2006, 21:45

mai ales raspuns pt mirel_radoi6 …
1. oligofrenie = Stare patologică caracterizată prin rămânerea în urmă a dezvoltării facultăţilor psihice, însoţită uneori de tulburări ale dezvoltării fizice şi de leziuni ale sistemului nervos central, ca urmare a unor suferinţe cerebrale … nu prea stii sa iti alegi cuvintele
2.daca esti stelist nu trebuie sa iti expui ca un tembel opiniile … daca nu te ajuta pshihicu .. si esti redus mintal … dau esti autist ( cauta in dex) … stai in banca ta
3.ogararu a fost titular cu Olanda … ce a realizat ? a facut fault in loc sa tatoneze (mirele scuze pt limbaju’ meu in termeni fotbalistici … nu prea stii ce e ala fotbal … poate pe PC)… l-a ridiculizat babel careera debutant … => e jucator valabil
4.pariu ca nu ai peste 14-15 ani … si esti f.f. frustrat
5. pariu ca ai ca idoli ori pe MM ori pe Becali
6.nu incerca sa denigrezi un fotbalsit al altei ekipe doar ca nu ai minte … stai in banca ta (valabil si pt rapidisti si pt stelisti ) …
7.contra e f.bun fundas dreapta … pompiliu stoica nu are fata de nationala nici in lot largit de 40 … Rada mult mai bun , constant si sigur in interventii+inalt …. nicolae dica f. bun langa mutu( au fost si colegi la juniori la fc arges)

pt final toate cele bune … sa batem bulgaria indiferent ce ekipa o sa intre in teren … succes in campionat si in cupele europene tuturor … O songura dorinta : sa invinga cel mai BUN !!!

iulian vlad (14 comentarii)  •  17 august 2006, 22:01

io tin cu doua formatii: dream theater si in flames.
Salutari tuturor rockerilor!!!

ursanu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 22:02

….s-au scris o gramada de opinii pro si contra echipa nationala, pro si contra jucatori, mai mult sau mai putin obiective (in functie de simpatii). Ideea e ca ne-am obisnuit prost ca sa-i vedem la turneele finale ai acum, cand lucrurile astea nu se mai intampla avem fiecare de obiectat si de comentat. Eu zic sa fim optimisti si sa credem ca de data asta, indiferent cine joaca si cati ani are, sa joace cu sufletul si pentru echipa nationala 100% (desi, sincer nu stiu care din jucatori nu ar vrea asta, sa joace bine si sa ajunga la un turneu final). Au nevoie de sustinere si daca le vom cauta mereu nod in papura nu stiu unde vom ajunge.Si inca ceva:pe cand echipa nationala si in tara?S-au va trebui sa ne obisnuim cu superstitii, gen Bucuresti si Constanta. Din cate stiu eu fotbalul nu se joaca din superstitie, ci se joaca pentru specatorii Romaniei care nu stau toti in respectivele. Multa bafta!!!!!!!

lulu87m1/1 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 22:07

vai..dak u imi spui mie ca ganea sau danciulescu care a dat 20 de goluri in china in 3 ani cat a stat acolo e mai indreptatit ca buga sa joace in nationala inseamna ca nu ai o duda de fotbal …dak stam sa facem calcule cred ca buga „plus” niculae au dat mai multe goluri in europa dekt tot atacul lui dinamo anu trecut chiar fara golurile din primele turururi preliminare ..

Dodel (2 comentarii)  •  17 august 2006, 22:09

De ce nu va duceti D-le Geambasu la revista clubului „steaua” sa scrieti cum va doreste inimioara despre echipa d-voastra de suflet fara sa va critice atata lume?In primul rand ar fi un act de demnitate din parte d-voastra.
Oricum,Romania nu ar trebuie sa se teama de Bulgaria nici dc am juca cu o echipa formata cu jucatori din Liga1!Pai dc ne facem probleme cu castraveciorii,cand dam de Olanda ce mai zicem?

vasile_adriann (1 comentarii)  •  17 august 2006, 22:20

tu nu ai cum sa ti cu steaua fiinca nu te-ai nascut campion toata viata o sa te multumesti cu locul 2 ,3 la fel ca dinamo sau rapid asta este valoarea voastra

Pancone84 (10 comentarii)  •  17 august 2006, 22:27

Iulian vlad, mai bine te impusti cu rockerii tai, iar vasilica adriana, tu probabil te-ai nascut in eprubeta si de-aia te crezi campion. Iti zic yo ca nu esti, dar creierul tau lipsa iti da impresia asta.

manolo (2 comentarii)  •  17 august 2006, 22:28

Rusine GSP ca faceti lobby pentru Ogararu si Paraschiv. De cand faceti voi selectia la echipa nationala? Spurcatilor !

pEndInG (1 comentarii)  •  17 august 2006, 22:44

Rusine pt GSP .. Gazeta ros albastra .. cel mai penibil ziar de sport din romania cu cei mai penibili ziaristi .. Pe langa faptul ca suntetzi gazeta ros-albastra mai suntetzi si mari mincinosi .. Insa na .. comunisti(steaua = fam ceausescu) la comunisti trag ..

alecone (1 comentarii)  •  17 august 2006, 22:55

nu vom face mare branza nici cu piti la nationala…asta este doar o reparatie morala a unei greseli din trecut….pana nu vom face la nationala noatra ce au facut englezii la a lor(pentru ca avem si noi rebuturi) , nu se va putea relua ciclul performantelor din trecut…dupa care putem trece la a cauta si antrenor strain,asa cum pe vremuri se aducea domnitor strain ( nu ma refer la veneticii de fanarioti)….da’ pentru asta ne trebuie federatie de fotbal sanatoasa !!!… de unde incepem, frati romani?…

tungeay (1 comentarii)  •  17 august 2006, 22:59

Mihai Stoica si Gigi Becali sant cei mai mari scandalici din fotbalul romanes.Anul trecut steaua a castigat campionatu numai ca becali a facut scandal la FRF si ca la meciul cu Alba iulia a intra in vestiare cu patronul echipei si………..!!!!Si fraierul ala de stoica o cauta cu scandalu peste tot ,numai suferinte e in capul lui dar in realitate e un sclav!!!!Ce vrajeala pe becali citez,,eu iam zis lui stoica ca nu e frumos ce a facut cu meciul supercupa rapid,, de unde ca el la pus sa faca asa,daca chiar ii pasea ce a facut stoica trebuie sa sa ia masuti asupralui nu????Totusi sant doi papagali care ii place sa se vada la televizor mari smecher!!!Daca prostu ala becali nu ,,cumpara,, jucatori de la ultimul meci de la Vaslui si nu statea la trative in vestiare cu meciul alba iulia steaua nu mai lua campionatu,Ciobani astia au invata si ei ce e ala blat si gata !!!!!

Dragos:Xdinamo (2 comentarii)  •  17 august 2006, 23:04

Piturca nu il convoaca pe Ogararu deoarece are 1 , 2 greseli mari pe meci . Si e adevarat chiar acum a gafat si au luat gol .

MihaiM (4 comentarii)  •  17 august 2006, 23:53

Mihaita:

se prea poate ca Mutu sa fie un geniu si negresit ca a dat multe goluri pt nationala. Dar daca Mutu tinde sa ajunga un fel de „taie si spanzura la lot” eu zic ca nu e bine. Lumea nu trebuie sa joace pt Mutu, iar Mutu nu trebuie sa tina mingea cat vrea el si cand vrea el. Oricum se pare ca nationala, cu Mutu in echipa nu reuseste mai nimic de ceva vreme incoace. Asadar calitatile sale de geniu ar trebui apreciate dupa o calificare si nu inainte. Degeaba e bun daca echipa sta mereu acasa. In plus, pe teren, jucatorul trebuie sa fie modest si sa actioneze spre binele echipei nu sa raspunda cu nerusinare antrenorului. Pentru apostrofari suntem noi in tribune 🙂

Doodoo (1 comentarii)  •  18 august 2006, 0:02

Tungeay sa inteleg dupa nume ca tu nu prea „vorbeste” bine romananeste…? sau doar scrii prost romaneste?? Oricum se pare ca ortografia nu este punctul tau forte… se pare ca nici fotbalul ;)) ce spui tu acolo sunt povesti de 2 lei lansate de alde Borcea sau Valvis care nu prea au ce face… Si tu si alde pending chiar nu gasiti ceva interesant de zis??? Daca va luati de Steaua, joaca echipele voastre mai bine?? Sau le creste cota jucatorilor??
Sper doar sa fiti constienti ca anul trecut Steaua a fost cea mai constanta echipa si, per ansamblu, cea mai buna… Hai ca deja m-am plictisit sa va tin voua morala si sa va invat fotbal…

Despre Nationala:
Sincer nu stiu ce incearca Piturca cu Ogararu… Il tine minte pentru greseala cu Olanda sau pur si simplu, Contra are trecere mai mare la El Lider Maximo Pitzi… cine stie??
Oricum, ma bucur pentru Mutu, Chivu, Tamas si mai ales, Dica. Astept mai multe de la Niculae (Daniel), Lobont (Coman chiar merita o sansa…)… Il astept ca pe painea calda pe Radoi, mi-e dor D.Munteanu de acum 10 ani, de Hagi, de Marcel Raducanu, de Rica samd…
Sa auzim de bine!

saicean alex (1 comentarii)  •  18 august 2006, 0:39

piturca e antrenorul de care imi place cel mai mult…nu inteleg de ce ogararu nu e convocat. Probabil nu este pe placul tacticii impuse de antrenorul nationalei. Ogararu mi se pare mult mai bun decat contra si in plus e si foarte tehnic… il regret ca a plecat de la steaua, enorm.
da ce sa-i faci…

stelu (1 comentarii)  •  18 august 2006, 0:50

chiar nu am avut de gand sa scriu dar dupa ce am citit cateva articole nam putut rezista si sa nu scriu si eu ….din cate am citit am vazut ca lumea ii indignata pe piturca ca nul cheama pe ogararu la nationala … d aceiasi pare sunt si eu de ce oare ?chiar numi dau seama….apoi ma am nedumeriri de ce joaca ala care nu joaca la echipa lui titular si nu joaca ala care joaca la echipa lui titular meci de meci ….apoi sa ma scuze dar cine contra amu ?ce fotbal joaca ?sa mearga sa se ascunda …jos palaria pt cum o jucat in trecut si mio placut dar amu pleci domnule si lasate ca nu mai esti de natinala sunt o gramada mai buni o gramada…..eu nu lam suportat nici o datat pe codrea cum juca juca el care juca in liga a doua a italiei sau unde juca prin ce serie a doua si nu juca alta care juca la noi in prima liga ….pai scuzamama cu toate blaturile si toate acuzele care se aduc asupra campionatului nostru ii de 10 ori mai buna ca orice serie a doua din orice tara…stau altii din prima liga a naoastra pe tusa si joaca codrea…si am vazut ca cineva lo pomenit pe soava…credema sunt alte solutii in locul lui….si inca ceva am citit un articol in care ii contesta calitatile lui dorinel munteanu de amu …mi se pare o prostie mare el chiar joaca inca ….in legatura cu dorinel am fost o perioada in care mi so facut scarba de el si de anghel iordanescu cand il baga pe dorinel iar pe aliuta nici nul chema …at cand era in forma nu cand so accidentatt la spate …at cand le facea juca cu o lejeritate de nedescris si nu chema pe aliuta ci mai bine juca cu dorinel….si ar mai fii multe ….multe multe dar in principiu ii bine asa cum ii pe ei ii avem cu ei trebe sa ne mandrim cu ei trebe sa mergem si la bine si la rau si mai ales la rau ca at au nevoie mai mult de incurajari…hai Romania cea mai iubita tara din lume hai Romania!!!

Ianis (2 comentarii)  •  18 august 2006, 2:00

citind toate mesajele mi-am dat seama de ceva.. in romania e la moda sa tii cu steaua ..sincer.toti cu intrebari stupide:”de ce nu e ogararu,nicolitaetc..sau d c e petre ,buga..”totusi ce au stelistii asa de ar treb sa fie la nationala titulari..?au uitat cine au fost golgheteri in cupa uefa anul trecut?cine a avut cel mai bun atac din romania?care echipa din provincie a fost revelatia campionatului,fara publicitate?vedeti doar steaua..atat.dar sunt sigur ca steaua nu are in total mai mult de 3000 de fani adevarati..restul?restul sunt cetateni care au un fular si merg pe stadion o data la nush cat timp.ei bine domnilor,fiecare cu oile lui,dar domnul piturca ar treb sa faca convocari nu in functie de echipele de club,ci in functie de randamentul fiecarui jucator..nu conteaza unde joaca,poate fi si in div C,dar sa joace fotbal.FORZA CFR

Ianis (2 comentarii)  •  18 august 2006, 2:06

si inca ceva…daca vrem performanta la echipa nationala..AFARA domnule sandu,DEMISIA domnule piturca!!!si cel mai bun lucru pt romania e MIRCEA LUCESCU!!!si poate asa v-om ajunge in sferturi macar la vreun turneu final.
iar pt domnul CRISTIAN GEAMBASU,felicitari pt munca dumneavoastra si continuati tot asa..oameni stiu doar sa conteste ,nu sa accepte adevarul.

Alex_vl (1 comentarii)  •  18 august 2006, 3:26

e greu de crezut ca avandul pe piturca la carma nationalei vom obtine ceva memorabil…poate ne vom califica la euro 2008,avand in vedere valoarea mediocra a celorlalti adversari in afara de Olanda bineinteles,dar este interesant de vazut ce vom face acolo…in contextul in care selectionerul tot insista cu jucatori care ar trebui sa se retraga de la nationala urmand modelul celor din strainatate datorita varstei lor (cum ar fi Munteanu si Petre ),selectionerul afunda nationala noastra in mediocritatea deja bine conturata in ultimii ani…sa ne gandim pe ce criterii a fost numit piturca antrenor al nationalei…performante cu steaua?un titlu in 4 ani?asta nu cred ca e performanta…mai bine am incerca cu antrenori in voga,tineri,cu o viziune moderna asupra jocului de fotbal…cu Oli sau cu Razvan,nationala va avea succese mult mai mari in viitor…

Doka (1 comentarii)  •  18 august 2006, 4:24

In primul rand vreau sa zic ca tin cu Rapid, ca sa nu existe comentarii in functie de subiectivismul meu{la final o sa las o lista de 11 jucatori ca sa vada toata lumea cat de subiectiv sunt}
Am de spus ca am o oarecare stima pentru V.P. dar totusi nu trebuie uitat ca e un antrenor care tine foarte mult cont de relatiile sale cu jucatorii {sa nu uitam de perioada Steaua}
Sunt de acord cu cei ce au zis ca antrenorul care ar putea face treaba la natioanala ar fi Mircea Lucescu…
Acum sa vorbesc despre jucatori…intr-adevar Dorinel nu ar trebui sa fie titular, chiar si daca ar juca mai bine…trebuie sa ne gandim la viitor, nu trebuie sa avem un jucator care dintr-un moment intr-altul s-ar putea retrage… Toate aplauzele pentru Dica, el joaca bine atat in campionat cat si in UEFA, deci in mod clar si dupa meciul cu Cipru trebuie titularizat la nationala….de asemenea tot respectul pt Radoi { un mare fundas, daca mi se permite comparatia as zice chiar de talia lui Nesta, sau Maldini}… am vazut ca se insista foarte mult pe Ogararu , intr-adevar ar merita sa fie convocat, tot respectul pt Contra, dar e nevoie de jucatori tineri…
Referitor la cei care posteaza mesaje cu teste de genul „oligofren”, „prost”, „handicapat”, nu am nimic cu voi, dar va zic decat atat: jucati voi in locul lor sa vedeti daca sunteti mai buni….
Si acum dupa cum am spus, sa scriu un 11 pe care l-as vedea eu:
Portar : Danut Coman {e in forma buna, si din pacate Lobont nu mai e acelasi ca inainte}
Fundasi : Chivu, Radoi {chiar cred ca am avea mai mari performante cu el ca fundas decat ca mijlocas}, Ratz si Flavius Stoican
Mijlocasi: Dica, Buga, Grigorie, Nicolita { si sincer chiar nu cred ca Rapid mai are vreun mijlocas care sa merite un loc la nationala, in afara de Maldarasanu, care trebuie mai intai sa isi revina complet }
Atacanti : Mutu{in ciuda fitelor, chiar cred ca el e un atacant de mare valoare} , Marica { jucator tanar cu mare potential } { despre Niculae am decat cuvinte frumoase de spus, dar nu are experienta potrivita unei nationale… despre Keseru, ce sa zic decat ca trebuie sa aiba o sansa, sa vedem ce poate, si asta nu intr-un meci de tineret sau amical…}
Varianta de 11 care am expus-o mai sus , e pt un sitem 4-4-2 nu altceva, specific asta pt a evita eventualele comentarii…si in legatura cu subiectivismul tineti minte ca am zis de la inceput ca tin cu Rapid

Comentează