Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cipru, adică spuma mării

Dacă Cipru seamănă mult cu Bulgaria, aşa cum apreciază Victor Piţurcă, înseamnă că pe 2 septembrie nu avem a ne teme. Optimismul înaintea primei partide oficiale din campania pentru Euro 2008 creşte vertiginos cînd auzi declaraţia selecţionerului Hristo Stoicikov, care […]

joi, 17 august 2006, 12:15

Dacă Cipru seamănă mult cu Bulgaria, aşa cum apreciază Victor Piţurcă, înseamnă că pe 2 septembrie nu avem a ne teme. Optimismul înaintea primei partide oficiale din campania pentru Euro 2008 creşte vertiginos cînd auzi declaraţia selecţionerului Hristo Stoicikov, care e de părere că Ţara Galilor joacă la fel ca România. Mai avem totuşi trei săptămîni pînă ne vom lămuri dacă nu cumva sîntem victimele unor glume.

Pînă atunci, să inventariem mijloacele de producţie. Chivu şi Tamaş s-au clasicizat în centrul apărării, Raţ şi Contra pe flancuri. Codrea a rămas acelaşi om disciplinat, Dorinel reprezintă eternitatea, Florentin Petre regresia de la Bucureşti la Sofia. Mutu e liderul gesturilor tehnice, fără să posede însă calitatea rară de a-i inspira/mobiliza şi pe ceilalţi.

Marele cîştig, provenit din campionatul cel de toate zilele, este Dică. Respiraţia europeană a Stelei se simte în execuţiile şi calmul mijlocaşului ajuns la starea de graţie a fotbalistului care nu îşi mai potriveşte mingea înaintea şutului. Ciudat, Daniel Niculae în versiune Auxerre pare sub nivelul obişnuit al fostului golgeter rapidist.

În rest, schimbări. Marica, Buga, Roşu etc. Încă nu avem forţă şi viteză, ne bazăm foarte mult pe calităţile tehnice. Fără să o recunoaştem, practicăm o adaptare la temporizarea lui Angelo Niculescu. Probabil că totul vine de undeva din subconştient, iar cu asta e mai greu să te lupţi.

Comentarii (121)Adaugă comentariu

Alex (5 comentarii)  •  17 august 2006, 12:26

Mai tii cu Steaua Cristiane ? Sau ne minti ca tu esti Manchester United fan de mic copil, de cand aveai 6 kile jumate ?

Cosmin (1 comentarii)  •  17 august 2006, 13:48

De ce selectioneru nu-l convoaca pe Ogararu care totusi are mai multe meciuri europene decat ceilalti fundasi laterali?

Elphu’ (2 comentarii)  •  17 august 2006, 14:28

Nu inteleg de ce Piturca il tine in brate pe Fl Petre desi e clar ca Nicolita e o solutie mai buna,alearga mai mult si mai bine ,are o forta si o tehnica superioara….Daca va continua sa aleaga primul 11 in functie de simpatii si antipatii,asta e ultima campanie pe care o incepe cu echipa nationala !

Cristian (1 comentarii)  •  17 august 2006, 14:29

Imi place ca Piturca sia dat seama intr-un final , ca un cuplu de fundasi centrali Tamas , Chivu face treaba buna acolo in spate. NU zic neaparat dupa jocul de miercuri , dar daca de clasa lui Chivu nu mai trebuie sa ne indoim , acest Tamas dupa parerea mea are un potential enorm , bine-nteles cand prinde o zi buna , faptul ca nu are evolutii constante costandul locul de titular la rusi. Sa speram ca in linistea din Primera Div. isi va arata adevarata valoare , cu un marcaj bun la Raul sau Tores. Am incredere in actuala nationala , sper ca noi toti sa ajunge acolo langa cei mari , nu la euro ..si nici la mondiale , ci la varoalea jocului. Rezultatele si calificarile vor veni de la sine. Hai romania!

Dorin Spoaller (5 comentarii)  •  17 august 2006, 14:36

Frumos articol , domnule Geambasu.Obiectiv ,constant si la subiect ca intotdeauna…Calitatile necesare unui jurnalist profesionist…Ceilaltzi ? Luatzi aminte !!!

Raul (2 comentarii)  •  17 august 2006, 14:51

Victor Piturca apreciaza ca Cipru seamana cu Bulgaria doar ca stil de joc si, din pacate, nu si ca valoare si din aceasta cauza avem motive sa ne temem. Am impresia ca declaratia lui Stoicikov ca Wales joaca precum Romania a fost doar un raspuns la declaratiile lui Piti. Eu personal sunt (semi)pesimist in ceea ce priveste meciul cu Bulgaria(cateodata mai am momente cand nu sunt chiar atat de pesimist inseamna acel „semi’)din cauza faptului ca oamenii nostri de baza Chivu si Mutu, fara de care Nationala ar juca mult mai prost, debuteaza in meciurile oficiale abia pe 2 septembrie, ziua derbyului cu vecinii de la sud si din cauza ca la adversari joaca fratii Stilian si Martin Petrov, Berbatov, Bojinov si Tomasic. In momentele cand nu sunt atat de pesimist visez ca Piti il bate tactic pe Stoicikov. Vom avea forta si viteza cand vom incepe sa antrenam tinerii jucatori dupa modelul englez sau francez. Hai UTA!!!(sunt aradean, de aia)si hai si romania!

theo (12 comentarii)  •  17 august 2006, 14:51

Impartial ca tot romanul, domnule Geambasu! Doar Steaua respira in Europa, nu-i asa?

luis (7 comentarii)  •  17 august 2006, 15:00

Eu unul nu as fi asa elogios la adresa componentilor nationalei din meciul de ieri, si cu atat mai putin la adresa lui Piturca. In primul rand, nu e relevanta soliditatea defensivei in conditiile unui amical insipid cu cipriotii. Cuplul de fundasi centrali e oarecum sudat, dar sa nu uitam ca accidentarile lui Chivu se tin lant in ultima perioada, ceea ce denota fragilitate si incertitudine. Tamas e tanar si mai are multe de invatat. Rat e o solutie pentru ca nu prea e alta. Nu inteleg de ce este convocat in continuare Contra; randamentul sau ofensiv este sublim, dar lipseste cu desavirsire iar cel defensiv prezinta asperitati cu ochiul liber.
Florentin Petre este iesit din forma si asta nu de azi de ieri.
Mutu confisca toate mingile in atac, utilizabile mai ramin apoi doar 15-20% dintre ele, in aceste conditii jocul nationalei devine mai mult decat previzibil. Aveti dreptate in schimb in privinta lui Dica, randamentul sau in ultimul timp este bun si constant.
PS Ciprul seamana intr-adevar cu Bulgaria. Tot 11 jucatori intra pe teren.

FAN (4 comentarii)  •  17 august 2006, 15:13

MARTIN SI STILIAN PETROV NU SUNT FRATI

Catalin (11 comentarii)  •  17 august 2006, 16:02

Mai bine se „clasicizau” Rat si Ogararu pe flancuri, Contra e un clasic in viata cand vine vorba de gafe (chiar daca a centrat la golul lui Mutu), Contra reprezinta trecutul, trecutul deja apus, Ogararu este prezentul si viitorul dar se pare ca numai Piti nu este de aceeasi parere, spune ca Ogararu face 2-3 greseli grave !?! – greseala grava pentru mine la un fundas de banda e sa scape adversarul de el, sa centreze si sa se ia gol din faza ori din moment ce Steaua a avut o aparare de FIER in sezonul trecut, in campionat si in Europa, incepand cu Goian si Ghionea, terminand cu Nesu/P.Marin si OGARARU nu vad greselile alea de care spunea Piti, mingea nu o paseaza adversarilor, sa fie mai explicit. Daca Ogararu face 2-3 greseli pe meci, Contra se impleticeste in minge de fiecare data hranindu-se cu amintiri din perioada petrecuta de la Milan.

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  17 august 2006, 16:32

Alex
Tot azi ma suspecteaza cineva ca tin cu Dinamo, asa ca nu pot decit sa ma amuz. Pe bune! Daca scrii ceva pozitiv la adresa Stelei nu inseamna ca tii cu Steaua. Daca remarci ceva bun in jocul lui Dinamo, nu inseamna ca esti ciine. Iar treaba cu Manchester e adevarata, chiar daca nu vrei sa crezi. Parol!
Cosmin
Fiindca asa i s-a pus lui pata, sa nu-l mai convoace pe Ogararu. Cu cit ii spune presa sau ii spun suporterii, cu atit se incapatineaza sa nu-l mai convoace. E precum copiii!
Elphu’
Cam din aceleasi motive pentru care nu-l convoaca pe Ogararu, c-asa vor muschii lui. Ne aflam in fata unui tip vindicativ si incapatinat.
Cristian
Ma bucur ca mai e si cineva optimist si increzator in sansele nationalei
Dorin Spoaller
Multumesc pentru laude, poate le citesc si sefii! Oricum, voi fi la fel de receptiv si la critici.
Raul
Bun si analitic mesajul dvs, Piturca ar avea nevoie de cineva atit de lucid prin preajma
Theo
Am mai raspuns cuiva care ma acuza de stelism, dar nici de stelisti care ma suspecteaza de dinamovism nu duc lipsa. Daca azi am scris despre respiratia europeana a Stelei, ilustrata prin Dica, nu inseamna ca le exclud pe celelalte. Asteptati si veti vedea, nu pot nici lauda concomitent pe toata lumea, nici lauda pe toti o data. Apropo, articolele despre intinerirea lui Dinamo si contributia pozitiva a lui Rednic la asta le-ati lecturat?
Luis
Eu nu cred ca am fost elogios la adresa nationalei, am facut doar unele observatii pozitive si altele negative. Si asa, ceea ce spuneti mi se pare perfect indreptatit.
Fan
Nu am scris eu chestia cu Petrovii, imi pare rau, dar o sa le atrag atentia autorilor/autorului.

Catalin
Bune observatiile, dar nici eu nu am spus ca fenomenul de clasicizare e musai ceva de bine!

Sebi (2 comentarii)  •  17 august 2006, 16:52

Ce să facem domnilor, România este o tara care se bazeaza pe vechile moravuri, sper ca Piturca sa il convoace pe Ogararu. Dar stati putin!!! Nu cumva a plecat Piturca de la Steaua din cauza unei probleme personale cu Ogararu, care la vremea atuncea era la Steaua, si aceaste probleme nu erau cunoscute aceste probleme. Dar faptul ca fost convocat in 2005, la nationala in meciul cu Olanda, ma face sa ma pur pe ganduri cu Piţi ăsta.

PS: Ma rog. Cu oltenii nu te poti pune niciodata, ca ies mereu scantei!!!!

Rammstein (9 comentarii)  •  17 august 2006, 16:55

Ai pus odata titlul unui articol „Bogdan Dinamo Vintila”,desi in aceeasi etapa Popa de la Timisoara facea niste tumbe de te apuca rasul in meciul cu Steaua.Mai tii minte?De ce nu recunosti ca esti suporter stelist?

Raul_Oradea (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:55

Cristiane care crezi ca va fi echipa cu care va incepe Piturca meciul cu Bulgaria????Si ce zici Mutu chiar este un magnet pentru echipa nationala???cum au zis comentatorii meicului de ieri…..crezi ca fara Mutu ar merge mai bine echipa nationala???

codrull (4 comentarii)  •  17 august 2006, 16:56

Imi place cum scrii,de cate ori intru pe site-ul gazetei citesc articolul scris de tine.
Un sfat,invata-l si pe Buzarin ce inseamna meseria de jurnalist,din pacate pentru el,atacurile la adresa lui Carlos,au devenit pentru Buzarin un mod de viata.

Mirel_Radoi6 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:56

dak de ogararu ne intrebam de ce nu il convoaca…care este fundas dreapta si solutii ”hai sa zicem ca sunt pe postul de fundas dreapta”…mai este un stoican….mai este un petre marin…badoi…etc.dar ce ne facem noi cu atacul???ce daka oligofrenu ala de daniel niculae a plecat la auxere gata inseamna ca tre sa fie titular???i-al domnule Piturca pe Iacob….pe cl niculescu…..keseru de ce nu are loc????ca joaca meci de meci la nantes si il uita lumea pe la tineret….in fine…eu asta am avut de zis.apropo de soarta lui trica v-ati mai interesat?din cate am auzit si vazut face senzatie pe la bulgari pe-acolo….dar ati chemat altii mult mai buni.ROSU:))))

Musat Mihai (5 comentarii)  •  17 august 2006, 16:58

Ce parere ai despre faptul ca nu a mai fost convocat Pompiliu Stoica ca tot eram in criza de fundasi stanga si l-a uitat si pe Soava mergand pe mana unor amatori ca D. Munteanu la centrul terenului sunt dezamagit ca acesti jucatori nu mai fac parte din circuitul echipei nationale

adrian (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:01

Eu nu pot intelege cum Piturca poate spune de Ogararu ca nu este constant atata timp cat el si poate Radoi…Au fost cei mai constanti jucatori ai Stelei. Nu zic ca trebuie sa-l cheme la nationala si sa il bage in primul 11 dar ar merita macar convocarea. Aveti mare dreptate cand spuneti ca Piturca se comporta precum un copil. Daca as putea as scrie eu insumi un articol despre asta…cu toate ca s-ar putea isca un scandal pe tema asta. Sa speram ca Piturca se va „maturiza” si isi va da seama de felul in care trebuie facuta echipa

Emcede (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:02

Ce atata Ogararu in sus si-n jos. A avut o sansa la nationala, a fost bulevard pe partea lui in meciul cu Olanda, normal ca nu mai pupa convocarea.

dini (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:04

piti e olteanul reprezentativ ptr generatia lui. nu zic de ogararu, cu toate ca e bun ptr rom, ci de flo petre p care il luasera cehii p sus de mic ce e , si care ptr ca ia aranjat un loc cald lu piti junior si ptr ca e prieten cu piti joaca in nationala in detrimentul lui banel… fl. petre nu poate performantza! chiar nu poate!

bogdan (4 comentarii)  •  17 august 2006, 17:07

Tamas: bun pentru campionatul intern dar, urmeaza episodul 2, Spartak si va urma Celta, unde sunt gata sa bag mana in foc ca se va reveni la… episodul 2.
De ce?
Petru ca toti il cunoastem pe adevaratul Tamas, neserios, cu o viata extrasportiva mult prea tumultuasa, violent (amintitiva de incidentele sale din discotecile brasovene),inadaptabil, vesnica speranta neconfirmata niciodata cu adevarat.
O poveste adevarata: meci intr_o miercuri din Liga Campionilor. Tamas titular la Galata.Tamas greseste nepermis. Joi seara sarbatoreste „succesul” la discoteca No Problem din Brasov pentru ca duminica sa fie rezerva in campionat.
Fotbalist?

reggie (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:13

Am auzit din spusele domnului Piturca ca OGARARU este a 3 a optiune dupa CONTRA si BADOI! Hai….poate dupa condtra….dar badoi este cu o clasa sub ogararu…din toate punctele de vedere….cum este convocat badoi…cum este convocat BUGA? abia prinde 11-le rapidului …si la national nu au loc jucatori ca ogararu keseru trica….este incredibil…astept parerea dvs.!!!

mmyyttoo (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:14

Salut!

Laudele pt initiativa blogspot le-am mai publicat intr-un reply la alt mesaj.
Laudabila si vointa voastra de a raspunde intr-un fel sau altul comentariilor.

Thumb up!
Keep up the good work!

Andy (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:14

Un articol la subiect si fara inclinatii ostentative fata de o echipa sau un jucator anume.
Bravo , multi gazetari ar trebui sa va aiba ca exemplu, unul chiar ar trebui sa fie colegul d-voastra Buzarin.

MadMax (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:16

Este un fapt cunoscut ca redactia Gazetei numara foarte multi stelisti printre care si dumneavoastra.De ce nu recunoasteti ca oricine cu o minima inteligenta si care citeste articolele si ziarul in general isi da seama de simpatiile editorialistului si de tenta unei stiri.Nu e grav ca sunteti stelist desi asta afecteaza obiectivitatea oricarui editorial,ci deranjeaza faptul ca nu recunoasteti.

$$$ (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:18

geamba sa-si vada de treaba lui. oga sa joace in nationala de oieri!!! momentan
>
M..E STEAUA!
fara resentimente.

Silviu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:20

Problema lui Piturca este managerizarea relatiilor cu jucatorii cu personalitate sau poate mai bine spus cu personalitatea fiecaruia. Asemeni multor conducatori din fotbal, vezi Gigi sau Hagi, jucatorul sau angajatul trebuie sa fie supus, daca se poate si lingau, si sa nu ia fata celui care conduce. Vedeti lista jucatorilor care au plecat de la Steaua din acest motiv in mandatul lui Piturca si cu cine s-a certat de-a lungul timpului. Oamenii cu educatie, siguri pe calitatile lor profesionale, cu rezultate, gen Jenei sau Lucescu, nu au avut aceste probleme cu jucatorii sau au fost foarte putine. Obsesia de a te inconjura de indivizi stersi ca personalitate sau slabi profesional este tipica pentru societatea noastra . Puteti vedea si in politica aceste exemple. Ne este frica de competitie si nu o suportam. Piturca vrea la nationala jucatori supusi, stersi ca personalitate pe teren si in afara lui, iar acest lucru este mai dificil deoarece aici vin cei mai buni jucatori din tara. La Steaua realizase acest lucru si se vedea in jocul echipei aceasta lipsa de personalitate a jucatorilor. Nu cred ca poate scapa de aceste complexe si asa ca cea mai buna solutie este plecarea deoarece nu va alcatui cel mai bun 11 posibil ci un 11 ales, in marea majoritate, functie de prietenia sau slugarnicia aratata de jucatori. Cred ca o nationala puternica este alcatuita din jucatori care-si asuma riscuri si suporta presiunea jocului singuri, adica cu personalitate.
Silviu

mihai17 (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:21

domnule geambasu am si eu cateva intrebari la care as dori sa-mi raspundeti daca se poate:
1. cu ce echipa din romania simpatizati sau cu care ati simpatizat cand erati mic?
2. cand credeti ca in romania se va aplica modelul italian in presa cand multi ziaristi dezvaluie cu ce echipe tin?(ei sunt chiar apreciati pentru treaba asta)
3. cand credeti ca se va termina cu amatorismul la echipa nationala?(cand nu suntem in stare sa gasim adversari puternici jucam cu cipru in amicale ca e prietenul mario acolo)
4.cat de departe credeti ca vor ajunge echipele romanesti in cupele europene anul asta?care o sa ajunga in primavara?
va multumesc anticipat!

Mihai (8 comentarii)  •  17 august 2006, 17:22

nu stiu de ce, insa ma asteptam ieri la un scor mai mare, kiar am urmarit meciul in speranta unei ploi de marcatori, puteam pune pariu ca unul din marcatori va fi niculae, dornic de afirmare sau marica pastrandu-si apetitul pentru poarta de la sahtior. doream un joc in viteza, cu pase la firu ierbi cu triunghiuri ofensive. am fost totusi putin dezamagit de prima repriza desi era 2-0 la capatul celor 45 minute. jocul in viteza nu prea a fost, iar jocul de pase a lipsit pe partea stanga unde a evoluat mutu. toate mingile mergeau spre el, kiar si de la dica in timp ce niculae soma. pe partea dreapta a fost mai mult contra care si-a mai spalat din pacate prin acea centrare, dupa ce toate repriza a incercat sa depaseasca adversarii prin intoarceri ca in perioada alaves numai pentru a pierde mingea si a pune adversarii pe contraatac numai ca cipriotii nu sunt olandezi sau bulgari. in a 2 a parte ma asteptam al 3-4 goluri ca doar intrase garnitura diviziei a presarata cu ratz si marica si ei in plin campionat dar dupa 15 minute s-au stins si nu au reusit nici macar un gol. poate mi se pare mie, dar nationala a jucat confuz. ori ne-am bazat ca la basket pe mutu sa reuseasca toate aruncarile ori am incercatr sa jucam pe centrari si mingi lungi . parca deficitul de gabarit trebuie compensat prin viteza si inteligenta numai . inafara de sprinturile lui banel, am cam jucat la viteza melcului.

RapidSb (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:23

Un fel de raspuns pentru Mirel_Radoi6. Tu vorbesti de Daniel Niculae. Nu e corect. El joaca un fotbal modern si este foarte rapid. Cat despre Iacob, cam multe accidentari (Dica e MULT mai indicat)… mai mult nu zic. Decat sa zici de Niculae sau alti tineri, hai sa te intreb de mai multi „granzi” care nu prea au ce cauta la nationala: Lobont, Rosu, Munteanu (scuze, dar asta-i adevarul, cam exagereaza), Cocis (cand noi avem in campionat super atacanti). Asta-i parerea mea, eu zic ca „11”-le de aseara a fost perfect, in afara de lobont, codrea si munteanu.

MANAFU (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:24

contra nu are ce cauta la nationala …..de titular nici nu poate fi vorba…ca e batran nuu ar fi o problema dar e lent si trage ekipa in spate…AFARA!!!!!

bresciano (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:25

Constat ca in ziarul Dvs. sunt foarte putine stiri despre FC ARGES.

Inteleg ca Steaua, Dinamo si Rapid fac vanzare buna…Sa nu uitam insa ca nici una din aceste echipe nu a “produs” vreun jucator de valoare in ultimii 20 de ani.

Observ ca ati uitat repede de unde s-a lansat Mutu in fotbalul mare…Sau Dica de care Steaua este dependenta acum…Sau Dani Coman ajuns la Rapid…

Sau atat alti fotbalisti de valoare pe care FC Arges i-a daruit fotbalului national sau mondial

In goana voastra dupa profit ignorati faptul ca omorati pe cei care produc jucatori pentru fotbalul rege…In curand in Liga lui Mitica vor juca oierii lui Becali si vanzatorii de butelii ai lui Borcea…Plus stranierii adusi moka, vorba lui Rednic.

Cu tot respectul,

Bogdan Popescu

PS. Meciul de ieri al nationalei cu Cipru este un argument in plus la cele scrise mai sus. Doi pitesteni au stabilit scorul partidei…

Soata_lui_Nicolae_Dica (10 comentarii)  •  17 august 2006, 17:25

Mirel_Radoi6…ai dreptate frate…si mi-a placut faza cu Daniel Niculae:)). Acum.. Ogararu chiar are loc in ‘nationala’…pe bune! Nu inteleg modul de gandire al domnului Piturca(asta daca are unul).

Cum zice un ‘contemporan’:
„Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!”

Vici (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:26

Piturca e un antrenor conservator
De cand era la Steaua am observat faptul ca are un ochi excelent in ceea ce priveste fotbalisti,dar practica de multe ori o strategie „a vremurilor bune” exemple sunt o gramada:Contra,Pompiliu Stoica,Trica,Rosu,Rachita,Claudiu Raducanu,Dorinel Munteanu,Florentin Petre.Acesti jucatori,carora li se pot adauga multi altii,au ramas in mintea lui Piturca de pe vremea primului mandat la Nationala si perioada Steaua.
Contra,jucator readus la echipa nationala de V.P. dupa un retur bun la Timisoara,la primul sau joc la echipa nationala in noua era Piturca a facut un meci penibil cu Macedonia in deplasare,cu Cehia la C-ta a fost sub nota echipei intarziind mereu jocul,singurele sale realizari fiind in meciul cu Andorra si Cipru reusind impotriva acestor adversari 3 centrari pentru Mutu.Ogararu a jucat in nota echipei cu Olanda la Buc. si selectzionerul a preferat intr-o nota normala sa-i dea o sansa lui Contra in meciul amintit mai sus cu Macedonia.Daca Ogararu nu a mai fost chemat la lot pentru un meci slab cu Olanda,Contra nu a pierdut postul de titular in detrimentul lui Stoican sau Badoi dupa meciul din Olanda unde era prea plictisit sa joace.Selectionerul spune ca Ogararu face 3-4 greseli majore pe meci,ciudat deoarece singura greseala majora retinuta de mine a fost la meciul tur cu Rosenborg cand a scos din offside un norvegian care mai tarziu a marcat.
Trecand peste problemele postului de fundas dreapta revenim la selectia pe baza „vremurilor bune” unde in viitor probabil o sa-l vedem pe Florentin Dumitru,Trica(daca tot joaca cu Petre) si in continuare pe Dorinel despre care am o parere buna ,dar o parere personala prin care vreau sa atrac atentia ca actuala nationala incepe sa depinda de pasele lui Dorinel cum depindea de Hagi,in concluzie jocul nationalei scartaie daca lipseste un jucator de 38 de ani!
Continuam…
Selectionerul nostru are ochi pentru fotbalisti,dar nu-i ajuta sa progreseze exemple:
-Ghionea,Steaua-jucator nedorit de Piturca imprumutat pe la Galati cat selectionerl era natrenorul Stelei,era titular incontestabil in perioada Zenga.
-Paraschiv,Steaua-jucator muncitor un bun inchizator care in perioada selectionerului la Steaua nu era capapil sa faca un stop decent sau sa dea o pasa de 10m,Zenga l-a transformart in jucatorul care este astazi:tehnic,disciplinat si om de lot.
Singurele lucruri bune pe care selectionerul le-a realizat in opinia mea sunt:
-Neconvocare lui Pancu’
-Impunerea discipline,
-Descoperirea lui Cocis.

P.S.
O califiacre la Europene si o selectie corecta m-ar face probabil sa regret ca ma scris aceste cuvinte,care in opinia mea sunt adevaruri.

bogdan (4 comentarii)  •  17 august 2006, 17:28

Cand o sa-l vad pe Ogararu titular la Ajax (si nu schimat la pauza ca in meciul cu PSV) putem continua polemica…

Mihai J (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:31

Multi spun ca Piturca va plati cu postul pt deciziile si greselile pe care le face.Si dl. Ioanitoaia zicea, s.a. Problema e ca nu plateste doar el, ci noi toti care asteptam calif la un Campionat. El merge pe mana nucleului pe care deja il cunoaste insa iata ca jucatori precum Ogararu nu sunt bagati in seama. In schimb alti jucatori, care jucau in trecut constant bine insa acum sunt iesiti din forma, primesc in continuare convocari.
NORMAL CA ASA VOR MUSCHII LUI… Cand nu e cap, lucrezi cu muschii. 🙂

teodor (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:32

Domnilor probabil nu stiti ce poate sa faca acest trica in bulgaria este senzational.sper ca piti sa-l coopteze in nationala.

Valy (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:39

Ne mintim singuri!Meciul Romania-Bulgaria a inceput inca de acum la nivel psihologic!Ei spun ca noi jucam ca Tara Galilor,noi spunem ca ei joaca precum Cipru!E cra faptul ca Romania e peste Bulgaria ca valoare dar asta nu inseamna ca va fi o victorie usoara!Ne amagim mereu noi romanii!Mereu tanjim dupa statutul privilegiat de FAVORIT si cand il avem parca jucam mai prost decat cand am fii cei mai slabi cotati!Jucam inca naiv,dand un gol,apoi pasand frenetic parca am cauta sa greseasca ei,nu sa jucam noi bine!Avem jucatori buni care se incapataneaza sa se transfere in strainatate ca sa le creasca cota,eu intreb:Romania ce are?Se duc toti in alte tari necopti si cred ca peste noapte vor deveni Mutu sau Hagi!Se intorc apoi in tara si mereu sunt doar umbra celor ce au plecat!
Ne tebuie un joc specific ca sa trecem la urmatorul nivel!Ne trebuie jucatori muncitori,nu vedete,ne trebuie ocazii,puncte,nu driblinguri care duc la goluri turcesti!

Catalin (11 comentarii)  •  17 august 2006, 17:39

Noi degeaba ii dam in cap lui Piturca pentru ca el nu si-ar permite asa ceva fara largul concurs al lui MIRCEA SANDU. Aparent nimeni si nimic nu il obliga pe Sandu sa il tina pe Piti la nationala dar cine stie ce interese, obligatii sunt la mijloc sau pur si simplu este un manager prost…

Andu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:44

L-au innebunit gratarele si spriturile pe domnul piturca.Ogararu este intr-o forma de zile mari.O dieta alimentara l-ar ajuta putin pe Ne`a Piti sa isi revina la normal.Aduceti un doctor pe BLOG! 🙂

kato (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:47

Testul cu Cipru e derizoriu ca orice meci amical (vezi Italia-Croatia 0-2).Din pacate nu prea mai avem motive sa fim foarte optimisti ca in cazul campaniilor de calificare ale generatiei de aur.Cand vom verticaliza asa cum facea Lazio acum vreo 7-8 ani,vom vedea daca avem o echipa cu tupeu,atitudine si caracter timp de 90 de minute (parca atat dureaza un meci de fotbal).Dupa un forcing de 30 de minute cu niste ageamii aveam deja 2-0;nu prea mi-am dat seama ce am jucat in rest.Atacurile la adresa lui Buzarin mi se par tembele…chiar nu se vede din avion prestatia lui CARLOS?Concluzinand avem sanse cu conditia sa credem in ele.

„Daca crezi ca poti sau ca nu poti,ai dreptate.” – HENRY FORD

NTM87 (3 comentarii)  •  17 august 2006, 17:48

Nu cred ca Florentin P. trebuie titularizat. Cat il priveste pe Tamas nu cred ca este peste Goian pentru ca nu poti compara STEAUA cu Celta.Ogararu trebuia logic convocat nici nu mai au rost discutiile. Parca suntem Brazilia incat ne permitem din cauza ca asa vrem sa lasam neconvocati jucatori de care avem mare nevoie cum s-a intamplat si cu Radoi nu demult si acum Ogararu. Oricum nu exista om/antrenor care sa nu aiba antipatii sau simpatii pt unii sau altii. Deocamdata acestia sunt jucatorii pe care ii simpatizeaza domnul Piturca…..

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  17 august 2006, 18:04

Mad Max, Mihai 17 si celorlalti care se preocupa cu ce echipa tin

Imi pare rau ca va dezamagesc, dar nu este Steaua, credeti sau nu, n-am ce face. Am tinut cu o echipa cind eram copil/adolescent/tinar student, dar, inca o data, nu a fost nici un moment Steaua. De asemenea, am convingerea ca la noi in Romania, unde nu avem inca maturitatea comunicarii din alte tari (Occident), nu este oportun ca gazetarii sa-si puna pe taraba simpatiile. Daca le au, bine-ar fi sa nu le aiba!
Raul, Valy, Bresciano, Vici si celorlalti care mi-au scris de bine sau critic, dar civilizat
Multumiri si scuze ca nu pot raspunde tuturor. Mi-ati trimis multe ginduri interesante, pareri de care ar fi bine sa tina seama si Piturca. Pe cit posibil voi incerca sa va raspund. In limita timpului disponibil, totusi.

yonootz (4 comentarii)  •  17 august 2006, 18:07

Nu pot intelege de ce Piteurca nu il convoaca pe Ogararu la nationala… Daca nici el(totusi, un jucator de 3 mil jumate de euro) nu merita la nationala si merita L.Rosu sau V.Badoi, atunci nationala se duce de rapa…

space (5 comentarii)  •  17 august 2006, 18:12

emcedeeee hello frate!! am o intrebare pt tine: judeci frate? dak a facut un meci slab cu olanda crezi ca toaata vina trebuie sa cada pe umerii lui? frtele meu nu numai ogararu a gresit ci toata echipa frate in acea zi nici macar nu aveau ce cauta pe teren. si nu uita ogararu joaca la ajax hellloooooo ajax sti ce inseamna ajax in europa sti ce inseamna sa fi titular la ajax frate revinoti lasa-te de fotbal dak nu ai nici un pic de habar.
pana una alta ogararu e cel mai bun jucator pe parte lui ok veziti de treaba. cu dedicatie de la space

mihai17 (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:13

pai da,dar daca ai anumite simpatii pentru o echipa anume daca te angajezi la un ziar de sport ce faci nu mai tii cu acea echipa?iti suprimi brusc sentimentele?din pacate nu se poate,daca s-ar putea am deveni roboti!si nu e neaparat o maturitate a comunicarii in Occident fata de romania ci o frica a noastra in a ne expune sentimentele fata de o echipa sau alta.cred ca daca ati fi sinceri in aceasta privinta ati fi mult mai apreciati(cel putin din partea mea).de ce atata frica sau retinere de a spune cu ce echipe tin ziaristii?pt ca e imposibil sa fii ziarist de sport si sa nu tii cu nici o echipa!daca ati spune toti cu ce echipa ati tine am stii la ce sa ne asteptam si nu v-am mai acuza pe nedrept de lipsa de obiectivism.
cu respect,mihai

Mihaita (5 comentarii)  •  17 august 2006, 18:15

Vorbiti de Piturca ca nu il convoaca pe Ogararu, si il tine pe Contra si pe Badoi, Badoi e bun , e o solutie in lipsa lui Ogararu, dar de Dorinel Munteanu nu vorbeste nimeni ? La 38 de ani Piturca insista cu el, la Campionatul European va avea 40 de ani, in loc sa bage alt jucator mai tanar care sa il obisnuiasca cu nationala.Dorinel e bun cu Cipru, dar din 8 pase care le-a dat in prima repriza 7 le-a dat inapoi fundashilor sau portarului, cica el coordoneaza jocul nationalei nu greseste nicio pasa.Macar in meciu cu Cipru sa fi inceput cu Catalin Munteanu sau cu alt jucator, pe de alta parte insista cu Rosu , cu Petre Marin , Florentin Petre (jucatori batrani). Ar trebui sa profitam de Adrian Mutu , Cristi Chivu , Lobont si Cocis si pe jucatorii care au facut performanta in Europa din campionatul nostru ( Steaua , Rapid chiar si Dinamo) nu pe jucatori de 38 de ani. TOt respectul pentru Dorinel , dar cred ca e timpul sa se retraga.. gata l`a intrecut pe Hagi la numarul de selectii.

claudiu (4 comentarii)  •  17 august 2006, 18:21

1.Tin cu dinamo si cu nationala ! Asta s a lamurit .
2.Viitoru nationalei de fotbal a Romaniei oricat mi as dori sa fie unu’ luminos , nu va fi asa ….de ce ? Priviti poza cu mircea sandu ,ionut lupescu si ceilalti …. e o poza cu o simbolistica destul de clara dupa mine ,interpretabila astfel : Ce centre de juniori ? Ce stadioane competitive ? Ce infrastructura ? Ce sa deranjam guvernu pt legi ale sportului ? O viata avem !!! Mai baga niste vin si sa uitam de ‘greutati’ …Daca le aducem la fraieri o finala uefa pe 23 august (lia manoliu) , ne am scos !
3.Cel mai prost ‘manager’ de pe la romanica e sclavul de la steaua . Se bate cu pumnii in piept ca el face o echipa cu care sa joace 1/2 finale de CL si n a scos banu’ pe nici un jucator capabil…. daca nu joaca Goian in returu cu belgienii …steaua are 70% sa si egaleze performantele in UEFA.
4.Cei de la Dinamo,Rapid,Timiosara,Cluj,Arges sunt pe acelasi rang ,minus 0,00000001,al prostiei cu sclavu de la steaua….Niste loatre inca in libertate ! M**e lor !

Visatorul (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:22

Dica …noul adrian ilie…a jucat excelent aseara bv lui…ogararu…trea sa fie titular de mult la nationala…petre afara …munteanu la fel…s.a

Alex (5 comentarii)  •  17 august 2006, 18:23

Parol ca nu te cred, nea Agamita ? In afara de Tolontan, care este cel mai vertical ptr ca il intereseaza mai mult banul decat intensitatile sentimentale de moment, gazeta are numai articole pro-shtoia. In schimb, daca intri pe dinamovisti.ro, gasesti numai misto-uri facute de starea terenului, de fosti jucatori, de crizele din echipa si de vesnicul securist netoiu. Asta nu inseamna totusi ca este ziarul stelei cum spun multi. Nu, cei mai multi dintre cititori sunt stelisti, iar echipa de marketing a ziarului stie asta. In orice caz, e peste „antisport”, care este garbage disposal-ul lui Becali G.

Comentează