Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Triajul european

Cînd editorialiştii de la „The Times” ironizau echipele din Est şi veneau cu sugestii de regionalizare a Ligii, mulţi dintre noi îi acuzam de o răutate superioară. Noi, românii, rezultam într-o subligă orientală, alături de vecini de-ai noştri veleitari, ceea […]

joi, 7 decembrie 2006, 3:22

Cînd editorialiştii de la „The Times” ironizau echipele din Est şi veneau cu sugestii de regionalizare a Ligii, mulţi dintre noi îi acuzam de o răutate superioară. Noi, românii, rezultam într-o subligă orientală, alături de vecini de-ai noştri veleitari, ceea ce ne stîrnea muşchii puţin lucraţi de europeni de rang secund.

Privind tabelul calificatelor în optimi, trebuie să le dăm dreptate confraţilor de pe Tamisa. Grupele s-au derulat vreme de aproape trei luni pentru ca golurile şi ratările să tragă o linie pe care de fapt o ştiam.  Rezultă o Europă împărţită în două, cu bogaţii în continuare protejaţi de steluţele argintii şi cu răsăritenii excomunicaţi în cel mai bun caz joia, cînd vine rîndul Cupei UEFA. Real şi nu Steaua. Roma şi nu Şahtior. Celtic şi nu AEK, Inter şi nu Spartak, Porto şi nu TSKA. Fiecare dintre aceste contradicţii fotbalistice este, în sine, o contradicţie regională, cu toate consecinţele şi frustrările de aici decurgînd.

Cei care încă susţin că Liga trebuie să fie o competiţie a campioanelor naţionale sînt nişte naivi irecuperabili. Anglia trece în primăvară cu toate cele patru echipe înscrise, Spania şi Italia merg cu cîte 3, Franţa cu două. Scoţienii, portughezii, nemţii şi olandezii au cîte un sol. 8 naţiuni pe 16 locuri. Asta cît timp la UEFA figurează 51 de federaţii. Înseamnă că 43 de ţări frămîntă Caucazul, Scandinavia sau Balcanii de pomană, pentru ca gloria să ajungă tot la Chelsea, Arsenal, Barcelona sau Real.

E frustrant, dar, din păcate, logic. Ne uităm urît la cele patru echipe englezeşti, mai ales că vin din ţara celor de la „Times”. Toate cele patru au transpirat din greu să-şi cîştige grupele, adăugînd Angliei o grămadă de puncte. În plus, englezii au avut echipe în ultimele două finale.  Şi, cu riscul de a supăra, trebuie să recunoaştem că britanicii sau spaniolii, cei care vin imediat după ei în clasament, sînt primii nu numai la puncte, ci şi la imagine. Efortul lui Gerrard sau Lampard atrage mai mult decît alergătura lui Timoşciuk, iar Ronaldinho e oricînd mai spectaculos şi mai aducător de foloase materiale decît moscovitul Boiarinţev, de exemplu.

Şi-atunci, ce şansă au ceilalţi? Trist şi cinic, nici una. Uneori, întîmplări fericite pot strecura echipe mici spre fazele superioare. Dar sînt doar insule de performanţă, lipseşte continentul, pămîntul solid de sub picioare. Ceea ce pentru occidentali înseamnă performanţă palpabilă pentru estici e doar o formă de civilizare. Mai dă UEFA nişte bani, se mai spoieşte un vestiar, se mai renovează nişte toalete. Liga rămîne tot a lui Camp Nou şi Old Trafford, în timp ce Lujniki şi Ghencea rămîn destinaţii stranii, unde e bine să ai pături groase la tine, că e frig.

Comentarii (88)Adaugă comentariu

poNpiliu (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:32

ok

alexi mihai (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:33

primul

alexi mihai (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:33

ah

kaka22 (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:33

sa mai se uite prin curtea lor englezii astia si sa vada ce e evident………au patru echipe si ce italienii au avut 3 in semifinale ………..dak analizam un pic situatia o sa vadem cum sta treaba cu englezii astia
chelsea coroana imperiului…….da ………apartine unui rus
man utd alta coroana……..a unui american de data asta
si……arsenal care are 5 englezi in tot lotul cu juniori cu tot
fara bani n-ar fi nimic……..si nici cu aia nu sunt ………”campioni mondiali doar pt k au jucat acasa a da si i-au mai ajutat si arbitrii

Robygiulesti (8 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:33

Aveti dreptate…problema e ca nu trebuie sa ne resemnam cu acest complex…pentru ca,am aratat ca putem.Diferenta inca este facuta de mentalitate ci nu de picioare…iar faptul ca cei de-acolo vorbesc cu superioritate…au tot dreptul din lume sa o faca…Oricum Romania…chestie interesanta,a progresat foarte mult la nivelul echipelor de club,in timp ce la nationala a regresat.Totusi in maxim 2-3 ani putem fi acolo sus,cat de cat,si noi

snake (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:36

felicitari…nu este decat o constatare ceea ce faceti dumneavoastra, dar este reala

stiu ca vorbeati despre Champions League, dar iata ca dintr-o grupa cu 3 vestice si doua estice ( grupa lui DINAMO in UEFA ) una din estice e deja calificata iar cea de-a doua are nevoie de un egal.

Deci nu este vreo conspiratie ( stiu ca nici nu a ati spus asta, dar sigur apareau ceva voci ) ci este reflectata valoarea

FORZA DINAMO

shefu rules (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:37

cum,mah, buzarine, italia trece cu 5 ekipe?!?!

BaLu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:39

Trist dar adevarat, insa este vorba si de ani grei de istorie pe care acele tari pe care le-ai amintintit dar si de posibilitati financiare fabuloase. Ca estic iti este extrem de greu daca nu imposibil sa-ti faci o imagine care sa concureze cu imaginea vesticilor. Mi-e greu sa cred ca Steaua, Dinamo Kiev sau TSK Moscova poate spera vrodata sa vanda drepturi de televizare pe sute grele de milioane de euro unor asiatici asa cum o face Real, Barcelona ,Chelsea sau Manchester.
Ne multumim cu speranta ca poate odata vom incurca una din acele ehipe si poate sa iesim din grupe si atat….

Cata86 (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:42

„Anglia trece în primăvară cu toate cele patru echipe înscrise, Spania şi Italia merg cu cîte 3, Italia cu două.” cred ca vroia sa zica ceva si de Juve…

Cosmin-stelist (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:43

Nu pentru mult timp. Anul viitor se va vedea ca cel putin ROMANIA merita mai multe echipe in UCL. Sunt sigur ca nu o sa ne facem de ras la anu’. Bine asta dak nu se vor transfera jucatori „pe banda rulanda” la si de la cele doua echipe ce vor participa in grupe ( sunt sigur ca echipa de pe locul 2 v-a ajunge fara probleme in grupe ). Acum incepe sa se ridice fotbalul estic.Inca nu putem pune mari probleme „vesticilor” dar usor usor or sa se faca mari puteri. La kiev se investeste de mult, moskovitii si ei , nea’ Mircea are echipa si in Romania se pastreaza jucatorii buni. Nu mai pleaca imediat un jucator foarte bun din campionatele din est catre vest. Au aparut contracte pe multi ani in aceasta incercare. Si binentele odata cu accederea in grupe la anul echipele or sa se intareasca cu banii veniti de la UEFA. LONG LIVE STEAUA. Mandru ca sunt STELIST

Dani (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:46

In primul rand, ‘Italia si Spania’ nu e o tara diferita de Italia, nu? Se pare ca Spania si Italia merg cu cate 3, iar Italia cu 2.
Pe urma, englezii sunt britanici, asa ca nu inteleg de ce englezii sunt primii si britanicii sunt pe 2.

Folozofia asta a fotbalului, scrisa de pseudo ziaristi care au o pseudo cultura pe mine ma ”incanta” la culme…

je (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:52

Hmmm…mai greu ca aceasta glorie sa ajunga la Chelsea sau Arsenal, poate chiar la Real!!! Anul asta cred ca o sa fie al Lyon-ului, asta in caz ca AC Milan nu-si revine din pasa proasta in care e de la inceputul camiponatului!!!

Macho Von Ghencea (zis mimi-cul) (95 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:54

In acest sezon spun cu mana pe inima ca am fost MARTELATI. Ziarele shi suporterii au facut mishto de tranferurile mele, Saban shi Carlos. Arbitrii ne-au ajutat cat au putut dar nu suficient, dovada ca suntem la 11 pct de Dinamo. Prietenii nu mai vor s-o puna de un blat cu noi ca i-am cam injurat pe toti. Ce bine era cand ne ajuta Vasluiul, Timisoara lui OLI sau prietenul Sechelariu. Anul asta ne-au “facut” shi jucatorii. In afara de gemenii Goian-Ghionea, “Roberto” Marin shi de Cernea, prea tarziu, restul parca au prizat aurolac. Da noi meritam locul 1, ca l-am mostenit de la stramosii nostrii pt a putea sa ne facem de ras in Liga an de an. Acu ne mandrim cu primavara in UEFA, ca deh, cati arginti a cheltuit Nea Gigi Viteazul in Cehia pt calificarea asta. Bine ca tot stramosii ne-au lasat un stadion construit in anii 70, cu nocturna shi tribuna oficiala, ca sa pot sa fac acu mishto de Dinamo, cu stadionul lor din 47. L-am spoit shi noi un pic shi acum ne dam mari. Nesimtitii aia de la Dinamo cred ca daca joaca bine ar trebui sa stea asa linistiti pe locul 1 shi calificatii fara probleme in primavara. Ei bine nu. Le-am tras-o la imagine. Ca ziarele tot de noi scriu. Ca sunt si ei oameni shi trebuie sa traiasca. Din cand in cand, uit sa-mi iau medicamentatia shi cum facem un meci bun ma-nbrac ca un barbat adevarat shi ies la bataie, altfel stau la cutie. Ma cert cu oameni de acelasi calibru cu mine: Shakira Metan shi Gipsy King Louie Iancu de Timishoara.
Uite ca aseara am facut un cacatel de-un punct intr-un meci fara importantza shi ca un barbat adevarat am iesit pe posturi sa-mi mai fac un pic de imagine asha sa puna botul proshtii.

Cretzu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 15:57

Dani cu privire la faza cu italia si spania una si aceasi ai dreptate;))…dn buzarin mai multa atentie……dar……faza cu englezii si britanicii si putin atent;)…”britanicii sau spaniolii, cei care vin imediat după ei în clasament”….se refera la spanioli..care vin pe doi in clasament;)…dar oricum…mister buzarin mai atent! FORZA RAPID

sebastian (112 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:00

eu am ocazia sa-i cunosc destul de bine pe englezi,asa sunt ei se i-au de toata lumea cand au ocazia,dar nici pe ai lor nu-i uita cand au ocazia ,spre deosebire de alte natiuni(ex. spania).unde sunt platite cele mai mari salarii?nu-i nevoie sa-mi raspundeti,si numai bani ,organizare,tot.eu cred ca totusi nu ne comportam asa de rau dupa ce conditii avem(in special in esaloanele inferioare si juniori)……………,dar subiectul acesata nu-i foarte nou,toti ziaristii il dezbat…….ce ne tot plangem ?ne descurcam cum putem,aceasta-i ,,situatiunea,,……………..FORTZA STEAUA

Cretzu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:02

super tare macho……bvooooo=)))))))
Mimi stoica un adevarat conducator de club:)))…echipa joaca prost..el e in silenzio stampa…cand…scoate un pct cu echipa a doua a lui lyon…kktel de pct vb ta……iese la tv…cu gura mare…:))

djazeem (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:03

concluzia e clara: totul tine de bani. atata vreme cat fotbal va fi o industrie vestul va fi „fruncea” 😛

Relu (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:03

Este o varianta si regionalizarea competitiilor UEFA. Victoria unei echipe din est este o mare sarbatoare, ceea ce nu ar trebuie sa fie decat un pas spre fazele superioare. Ne bucuram atat de mult la egalul cu francezii, dar nu stiu ce meci era si ce rezultat daca francezii nu aveau asigurat locul 1 …

Mi-e frica de prea multe prezente romanesti in cupele europene. Campionatul Romaniei este chiar atat de valoros incat sa trimita 3 echipe in Champions League si 3 in UEFA (Daca ajungem pe locul 5, ceea ce este foarte probabil)? Oricate echipe am avea in cupele europene, tot atatea puncte vom aduce, doar ca se vor imparti la mai multe. Deci punctaj de iesit din top 10 peste 3-4 ani.

stelist realist (64 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:03

„Anglia trece în primăvară cu toate cele patru echipe înscrise, Spania şi Italia merg cu cîte 3, Italia cu două.”

🙂 Eu stiu ca Italia merge cu 4 :)…

Cred ca ai vrut sa zici, Spania si Italia cu cate 3, iar Franta cu 2.

Oricum esti praf, :))

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:06

Shefu Rules, cata 86 – Mersi pt. corectura. Italia si Spania cu 3, Franta cu 2. Asa e corect, asa am vrut sa spun. Am remediat.

pafnutie (57 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:09

mai vorbim peste vreo 3-4 ani cand p-acilea prin balcani vor fi niste bogatani ca in vest.
sa vezi atunci semifinala de cl, honved budapesta-zimbrul chisinau.
poate de asta le e teama englejilor.

omega3 (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:09

Articol cinic, dar cat se poate de adevarat. Totul se rezuma la bani, indiferent cum ai privi problema. In comparatie cu alti estici (vezi Ucraina sau Grecia), parca noi romanii suntem si mai departe de masa bogatilor.
Poate cine stie, in cativa ani sa castigam Cupa UEFA, doar asa sa ne mai lingem ranile.

Silicon Air (95 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:13

OK. Aline shi care-i concluzia? Daca nu putem juca acolo din cauza valorii ce-i de facut? Liga Campionilor Central-Est Europeni ?

Relu (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:15

Cred ca mai este ceva in afara de bani. Mircea Lucescu are destui bani (clubul are bani) dar nu va putea sa aduca niciodata jucatori obisnuiti cu finale de Champions League. Nu-l ajuta campionatul. Trebuie infuzie de bani in majoritatea echipelor dintr-un campionat pentru a creste mizele, si pentru a creste radical valoarea unui campionat.

Relu (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:18

Ce motiv ar avea Chivu, Deco si altii sa vina sa joace la Rapid, Steaua, Dinamo, Otelul… Nu cred ca exista vreo suma care sa-i convinga. Vor veni doar jucatorii care se vor retrage si mai joaca 1 an 2 pentru bani, dar care au niste varste.

kakao (106 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:23

Manchester United manager Sir Alex Ferguson believes a British club can win the Champions League this season. The Red Devils joined Liverpool, Arsenal, Chelsea and Celtic in the knockout stages after a 3-1 victory over Benfica at Old Trafford in their final group match. Every English team topped their pool and Ferguson believes any one of Britain’s representatives can go on to be champions of Europe

maistor kokir (6 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:26

Pai noi avem echipa in CLeague dupa 10 ani, in anii viitori vom avea cel putin o echipa calificata direct……..dar asa suntem noi oamenii, nu ne saturam niciodata……vrem totu daca se poate …. legat de echipele rusesti nu fi chiar asa sigur ca in viitor,nu va ajunge vreuna in fazele superioare …… bugetul unei echipe medii din liga ruseasca e de 30mil $ …

Vladysart (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:27

Nu este nimic extraordinar ce se intampla avand in vedere ca o echipa de top are un buget cat al campionatului nostru pe 10 ani.
Si se face o uriasa eroare de perceptie spunandu-se ”englezi”,”nemti”,etc deoarece echipele de club nu mai reprezinta de mult tarile lor fiind branduri de sine statatoare(aduceti-va aminte finala de anul asta a CL cand Arsenal a avut UN SINGUR ENGLEZ in lot.
Banii au stricat multe competitii si s-ar putea ca situatia sa se agraveze deoarece exista sanse mici ca noi cu mai multe echipe in cupele europene sa reusim sa sustinem coeficientul de tara si ne vom intoarce unde eram acum cativa ani

ROBI (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:28

salut. cam trist, cam fara speranta. si, totusi, n-ar trebui sa fie o fatalitate. si chiar nu cred ca este. lucrurile au o ratiune a lor, pe care est-europenii inca nu o cunosc. din sat in cetate e cale lunga.
v-as fi recunoscator daca ar putea cineva sa-mi spuna porecla lui petre marin. tot incerc sa mi-o amintesc si nu ma ajuta nimeni! mersi.
http://www.maidan.ro

Adrian C. (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:36

NU E VORBA DE ECHIPELE DIN EST SI ECHIPELE DIN VEST ASTA ARE LEGATURA CU ISTORIA POPOARELOR IN SINE NU CU ISTORIA CHAMPIONS LEAGUE….ASA CUM ECHIPELE „DIN EST” DOMINAU ODATA COMPETITIA SI ECHIPE CA STEAUA SI CRVENA ZVEZDA CASTIGAU TROFEE ACUM NU O MAI FAC.

PROBLEMA ESTE CA DEOCAMDATA IN GRUPELE LIGII CAMPIONILOR AJUNG PRIMELE 16 ECHIPE SI URMATOARELE 16. ADICA MAI PE ROMANESTE NU EXISTA 32 ECHIPE LA FEL DE APROPIATE CA VALOARE INCAT SA FACA LUPTA PENTRU PRIMELE LOCURI MAI INTERESANTA.

ACUM LUPTA PENTRU PRIMELE DOUA LOCURI IN GRUPELE LIGII ESTE DOAR PE ALOCURI PALPITANTA DAR IN MOMENTUL IN CARE SE TRAGE LINIE SURPRIZELE DISPAR. DACA VA UITATI LA CAPII DE SERIE DE LA TRAGEREA LA SORTI DIN SEPTEMBRIE PENTRU GRUPELE LIGII VETI CONSTATA CA TOATE ECHIPELE DIN PRIMELE DOUA GRUPE VALORICE S-AU CALIFICAT MAI DEPARTE IN IOPTIMI……TOATE ;)….DECI NU NUMAI ECHIPE DIN EST….SI HAMBURG A LUAT BATAIE DE PE LA TOATA LUMEA
SI SPORTING A RATAT CALIFICAREA

ASA CA….

DOMNULE BUZARIN PROBLEMA E PUSA GRESIT……UNA E INSTABILITATEA ECONOMICA A ZONEI DE EST SI ALTA E FAPTUL CA IN INTREAGA EUROPA IN ACELASI TIMP NU SE GASESC MAI MULT DE 16 ECHIPE LA CEL MAI INALT NIVEL SI RESTUL MULT IN SPATE INDIFERENT DE TARA DE ORIGINE 😉

intotdeaunaSTEAUA (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:38

Buza-rine, in primul rand tre’ sa stii ca the times este un tabloid pe care englezii nu dau prea multe parale… Cat despre obsesia bogat-sarac, s-a vorbit si se va mai vorbi, deci risti sa devii banal si perisabil. Nu constientizarea fenomenului e problema ci gasirea unor situatii de iesire din criza; si asta trebuie sa faca si jurnalisti: sa-i determine prin sloevele lor pe marii oameni de afaceri sa investeasca mult mai mult in sport. Daca alde Gigi si-ar investi 30% din avere in Steaua, echipa asta ar rivaliza lejer cu Lyon.

liviu (10 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:38

Stai linistit, ca in doi (maxim trei) ani Ghencea nu va mai fi destinatie stranie.

Adrian C. (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:43

SOLUTII? PAI SIMPLU STABILITATE….INCEP SA PLECE JUCATORI CA DICA….S-A TERMINAT….NU PENTRU EL ….PENTRU ROMANIA 😉

Adrian C. (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:45

SA FIM SERIOSI……ASA CUM ECHIPE CA PORTO SI VILLARREAL AU REUSIT SA AJUNGA IN FAZELE SUPERIOARE CHAMPIONS LEAGUE…….E CLAR CA SE POATE 😉

gigelNumeLaMisto (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:50

primele echipe din campionatele vestice sunt mai puternice decat primele din est(vezi liga)
primele din est sunt comparabile cu echipele de pluton din vest(vezi cupa uefa)

motive sunt destule: bani, experientza, rulajul prea mare de jucatori la echipele din est (cand dinamo kiev a reusit sa isi tina vedetele cativa ani de zile impreuna, au ajuns sa puna probleme in liga)

Adrian C. (5 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:52

ARSENE WEGNER: „IN MAXIM 10 ANI O ECHIPA DIN RUSIA VA CASTIGA LIGA CAMPIONILOR”

SCHIBATI LINK-ul D-lui COSASU (95 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 16:59

Fratilor din link-ul d-lui Cosasu de pe prima pagina a GSP ajung tot aici

vioand64 (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:01

Problema cred ca se pune la valoare si mentalitate.Jucatorii de prim-plan din vest nu vin in est pt.ca pierd imaginea(aici ii uita lumea).Problema bugetului este falsa.Brondby a jucat mult in cl si are bugetul la jumatate fata de Kiev.Jucatorii romani nu au mentalitate si mai ales le lipseste valoarea.Uitati-va ca in CL mai avem un sigur jucator.asta este marea problema:VALOAREA.Nu vad nici un jucator care joaca in campionatul intern capabil sa joace in primavara CL.Aberatiile infractorului Dragomir cu Vranikovici la Real nu merita discutate.Dica sau Radoi nu vor fi niciodata titulari la o echipa mare.Cel mai bun exemplu e marea valoare Ogararu care face tusa la Ajax care nu prea merge.

Andi (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:09

Gresit Aline!
aici nu e vorba de tari ci de cluburi puternice. daca te uiti in ograda lor observi ca nici acolo ceilalti nu conteaza. este vorba de suprematia unor supercluburi patronate de niste „bubuli” cu banu’ garla… poate inca nu cunoastem multe dedesubturi financiare, dar incet incet incep sa apara (vezi cazul campionatului italian). si pe de alta parte vezi cine ridica de aici din est capul? 2-3-4 echipe din Rusia, Ucraina, Romania cu resurse finaciare din ce in ce mai puternice (nu comentez provenienta acestor bani).
mai vorbim peste vreo doi ani …….

Africanul (15 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:09

Cand vom sparge bariera est-vest a fotbalului? NEVER. Si asta din mai multe motive:
1. Campionat national slab, de diletatnti.
2. Mentalitate jucatori=castigul rapid de banutzi si vira „afara”
3. Cand n-or sa mai tremure sorturile pe jucatori cand vad pe adversar tricouri celebre.(la incalzirea de la steaua-real se uitau stelistii la real ca la ozn)
4. Cand conducatorii de cluburi romanesti vor inceta aparitiile tv „mirabolante”
5. Cand conducerea FRF v-a demisiona.

Intr-un cuvant NEVER.

Noi2Goi (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:15

bun articol 🙂

Africanul (15 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:20

In primul rand valoarea unei echipe e certificata de campinatul intern. Se poate compara campionatul italian, englez, spaniol cu cel danez, belgian sau scotian? Cred ca cel francez e undeva pe la mijloc in momentul de fata iar lyon si lille reprezinta niste exceptii. Despre nemti ni mai spun nimic:sunt varza.
Concluzia: ai campionat puternic te ridici. Nu ai, intri intamplator in jocurile finale.

ultras_gore_2 (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:34

zic si io ca si englezi „the times sucks” hehehehe

Cristi (3 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 17:42

din pacate asta este adevarul estul este subtire pentru ca asa s-au facut cartile pentru aceasta competitie.Este o competitie pentru vestul Europei restul intra intamplator in joc.I-mi aduc aminte ca in finala defunctei competiti Cupa Cupelor singura dealtfel jucata intr-e doua echipe din estul Europei se intampla in primavara lui 1981 pe Rhein Stadion din Düsseldorf au fost doar 4285 de spectatori la finala Dinamo Tbilisi din fosta URSS vs. Carl Zeiss Jena din fosta RDG.Referitor la Champions League i-mi era clar de acum 16 ani cand a inceput cu aceasta formula ciudata ca aceasta competitie este pentru cei din vest.La formula 1 masinile au aceasi capacitate cilindrica greutate etc. In schimb in Champions League sant echipe care doar cu numele reprezinta tara x s-au y in componenta avand numai naturalizati din coloni.Iar daca Romania incepe sa calce Germania pe bataturi cu coeficientul fac scandal si incearca sa sugereze ca o tara ca Romania nu poate creste asa spectaculos numai prin intermediul cupei Uefa.Germania vrea 4-5 puncte la victorie in Champions League.Draguti foc sant occidentali astia.

Real Sport Romania (29 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:00

mare branza … parca ar fi o noutate … he he he … ban la ban trage … te uita la hoti catre conduc tot, au milioane de dolari si vor mai multi si mai multi .. asa ca nu veni cu articole d-astea in care nu spui nimica, ci repeti ca o placa stricata, ei au 100 milioane buget la echipa, noi 3 … deci nu avem nici o sansa … acele 3 milioane in contextul romanesc fac cat 100 la ei ..de ce … daia ca viata e mai scumpa la ei de 100 de ori …

baga-ti picioarele si uita-te la rezumatele Stelei in C.L. la:

http://real-sport.blogspot.com/

Real Sport Romania (29 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:02

mizerii tipic mioritice … nici nu ne astestam la mai mult de la jiji si porcea …
dar sa vina asta de la tov. buzurinu’ …zau ca e prea mult …

mare branza … parca ar fi o noutate … he he he … ban la ban trage … te uita la hoti catre conduc tot, au milioane de dolari si vor mai multi si mai multi .. asa ca nu veni cu articole d-astea in care nu spui nimica, ci repeti ca o placa stricata, ei au 100 milioane buget la echipa, noi 3 … deci nu avem nici o sansa … acele 3 milioane in contextul romanesc fac cat 100 la ei ..de ce … daia ca viata e mai scumpa la ei de 100 de ori …

baga-ti picioarele si uita-te la rezumatele Stelei in C.L. la:

http://real-sport.blogspot.com/

marcel (35 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:11

Cel mai nasol e ca nu doar vesticii, ci si esticii ne privesc de sus ca pe saraci – ei umbla cu sacii cu bani, unori chiar la propriu si, respectiv, daca au bani mai multi se considera superiori.

liviu (10 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:16

PROPUNERE PT DINAMOVISTI: Faceti doar egal (sic) la Tottenham ca sa va masurati fortele cu una iesita din Champions League. Dar aveti grija: curiozitatea poa sa doara. Pufuletilor!!!!!

Ionut (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:30

Pb. este alta – nu prea crestem jucatori buni care sa poata juca la echipe puternice. Singurii ar fi mutu, marica, chivu; in rest pe ce jucatori ii vedeti titulari la echipe puternice? Si nici astia trei nu rup gura targului.

Nu stiu voi daca ati observat in meciurile astea din liga ca mai toti jucatori nostrii au fost depasiti clar de calitatea celorlalti. Un singur lucru am avut determinare- s-a dublat, chiar triplat, frumos. Insa a lipsit cu desavarsire calitatea, viteza, forta, preluarile, etc. Astea sunt lucrurile care trebuie sa ne ingrijoreze. Cand esti mult sub nivelul technic si fizic al adversarului, nu prea ai cum.

gabi (2 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 18:55

Ca de obicei, esti fie redus mintal, fie tampit. Nu intelegi nimic. Asa cum tu nu poti fii redactor la L’Equipe, nici ai nostrii nu pot juca finala CL. Este pur si simplu diferenta pe care tu o platesti pt. un Mercedes vis-a-vis de un Logan si dupa care vine un berbec ca tine si scrie tampeniile de mai sus.

Comentează