Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Cod împotriva tuturor

Proaspăta, restrictiva şi temuta lege rutieră a băgat în sperieţi un popor care şi-aşa nu prea avea harul divinizării Poliţiei. Într-o capitală tetraplegică rutier, efective impresionante sînt mobilizate pentru  mize importante, cum ar fi centura şi telefonul mobil. Nimeni nu […]

miercuri, 6 decembrie 2006, 7:15

Proaspăta, restrictiva şi temuta lege rutieră a băgat în sperieţi un popor care şi-aşa nu prea avea harul divinizării Poliţiei. Într-o capitală tetraplegică rutier, efective impresionante sînt mobilizate pentru  mize importante, cum ar fi centura şi telefonul mobil. Nimeni nu militează pentru mersul fără centură sau pentru teleconferinţele fără handsfree la volan. Dar nu astea erau problemele, ci fluidizarea interminabililor cîrnaţi rutieri care astupă Bucureştiul.

Un singur exemplu. În Piaţa Victoriei, după lăsarea serii, nu se mai înţelege nimeni cu nimeni. Claxoane, urlete pe geam, blocaj total. Nici urmă de poliţist. O sută de metri mai încolo, cînd mai scapi din nebunie, pe fostul „Ana Ipătescu”, oamenii legii aplică noul Cod. Telefoane, centuri, depăşiri de viteză. După ce scapi de poliţişti, cu sau fără puncte de penalizare, reîncepe calvarul. „Magheru”, împodobit de Crăciun,  e iarăşi al claxoanelor. Uniformele albastre sînt prea ocupate cu noul Cod ca să mai şi ajute traficul. N-aveau de lucru şi li s-a dat.

România e ţara unde poliţia nu ajută, ci pîndeşte. Satele sînt pline de radare pitite la umbra duzilor. Multe dintre roţile maşinilor parcate în zonele centrale poartă „plăcintele” galbene de blocare ale oamenilor legii. Contravenienţii plătesc amenzi, edilii construiesc, cu firma privată a lui văru’,  cîte o parcare acoperită, clientelară şi insuficientă. Şoferii au o singură şansă. Să pună mînă de la mînă şi să ofere un premiu considerabil pentru poliţistul care la oră de vîrf reuşeşte să parcheze regulamentar în centrul Bucureştiului. Distincţia s-ar putea numi „Codul de aur”.  Sau, după caz, tonul, ştiuca, scrumbia.

Comentarii (103)Adaugă comentariu

Jean Valjean (3 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:44

Ce-i drept ca cam asa e!

yooooo (1 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:44

esti tare bre

LaCoruna (25 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:48

Observatii mai mult decat juste. Totusi, nu inteleg ce cauta astfel de comentarii intr-un ziar de sport… Cu atat mai mult cu cat anul preolimpic in pom, guvernantii nevand chef de bugetul pe anul viitor, 2gi pregateste o noua reprezentatie „de gala” la primavara, odata cu reluarea campionatului, 2m acuza mai multi jurnalisti de parti-pris (stiu, doamna/domnisoara Maria Andries ne-a spus punctul Dumneaei de vedere, dar musiu Stoica a atacat intreaga presa sportiva) E adev sau nu ce a spus? Vi se pare normal sau nu ca un fost coleg de-al Dvs. si-un actual coechipier sa faca o emisiune „despre Steaua, fara invitati de la Steaua”, asa cum s-a exprimat nea manageru’? Sunt ei atat de dinamovisti? Este normal ca doi indivizi de-abia iesiti de la gradinita, 2m si cristinel sa fie mangaiati cu un zambet de tov. Mitica? etc
Subiecte ar fi, insa nou’ cod rutier si nesimtirea multor conducatori auto a umplut pana si paginile unui ziar de sport… Mi se pare cam deplasat…

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:52

problema mea in noul cod nu e telefonul sau centura, ci dreptul de a circula pe linia de tramvai!!!
imi vreau acest drept inapoi!!
nu de alta dar in loc de 10 min pana la serviciu, acum fac 25 minute.
timp si motorina consumate inutil in plus!!!

Alin (2 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:54

@LaCoruna: Probabil pentru ca a conduce in Bucuresti la orele de varf incepe sa fie asemanator cu o cursa auto. Faci orice sa ajungi in fata si daca te prind „observatorii cursei” cu ceva neregulamentar te trec pe la pitstop cate 10 secunde…aa..puncte. 🙂

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:56

Dle Buzarin.

E foarte populist ceea ce spuneti.Teoretic sunt de acord cu ideea pe care o transmiteti.Insa plecati de la o premisa falsa.Ce legatura are Ministerul de Interne ,care a facut noul cod rutier cu primaria capitalei?

Ministerul de Interne este responsabil cu siguranta circulatiei fapt ptr care exista noul cod rutier iar cea care trebuie sa fluidizeze traficul este Primaria.

Sa faca Politia capitalei parcari astfel incat sa redea circulatiei cel putin o banda pe sens?
Sa faca politia capitalei pasaje subterane?Supraterane?
Sa faca Politia o minune astfel incat Bucurestiul sa nu mai fie un oras concentric?Adica sa nu mai fie necesar ptr a ajunge dintr-un cartier in altul sa traversezi centrul?

Daca sugerati ca nu exista politisti in intersectii sunteti rau intentionat.

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:57

problema mea in noul cod nu e telefonul sau centura, ci dreptul de a circula pe linia de tramvai!!!
imi vreau acest drept inapoi!!
nu de alta dar in loc de 10 min pana la serviciu, acum fac 25 minute.
timp si motorina consumate inutil in plus!!!

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 19:59

hegemonia

🙂 ESTI VARZA PRIETENE.

Nu aveai voie nici inainte sa mergi pe linia de tramvai.

Sa ne spui cand esti in trafic sa stam dracu acasa.

tete (63 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:00

@hegemonia
Mai bine abroga de tot codul rutier ca pe „smecheri” ii doare oricum in cur de lege, bunul simt si respectul fata de ceilalti. Sa-ti dea inapoi „dreptul” de a le rade in nas „fraierilor” care respecta legea. Mai bine sa-ti faca tie o banda speciala sa ajungi la servici in 2 minute.

Archibald (11 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:00

Lasa sa le dea in cap la smecherii de bani gata! Nu mai ai loc de ei pe strada ! SA LE PUNA BOTNITA PANA SE VOR POTOLI! NU VEDETI CA TOATE ACCIDENTELE SUNT PRODUSE DE ASTFEL DE EXEMPLARE PENTRU CARE PREVEDERILE LEGALE NU EXISTA SI CONSIDERA CA TOTUL POATE FI REZOLVAT PRIN TRAFIC DE INFLUENTA SI SUME IMPORTANTE DE BANI! SA-I ARDA !

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:02

nu aveai dreptul de a circula prin dreptul squarului!!!!!
pe linia de tramvai era legal(mai putin in dreptul statiei)!!!

cermon (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:09

hegemonia
si io daca merg cu tramvaiu si nu ajung la serviciu ca tramvaiu nu poate sa treaca de tine, ce parere ai?

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:13

cermon, sa nu-mi spui ca odata cu noul cod rutier tramvaiul ajunge mai repede din punctul X in punctul Y !!! Sincer nu te cred. Intersectiile sunt mult mai aglomerate cu noul cod!!!

autoratu cu el! (1 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:15

Traiasca autostrada care sta sa vina din umbra (da)lacului (delta)(plan)orfist!

cermon (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:15

pai sunt aglomerate de aia care merg pe linia de tramvai

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:16

hegemonia

Deci tu esti genu ala de sofer care au luat permisul inainte sa dea examen.Cu alte cuvinte esti unul dintre cei care produc accidente.Din cauza unora ca voi mor oameni nevinovati.

Sa ne intelegem.Nici in vechiul cod rutier nu ai voie sa mergi pe linia de tramvai.

Acum haide sa-ti explic putin ce ti se intampla.De ce ajungi mai tarziu la serviciu.

Oamenii nu mai circula pe linia de tramvai sau poarta centuri sau nu mai vorbesc la telefon nu ptr ca LI S-A INTERZIS prin noul cod sa o faca.Ci ptr faptul ca acum ti se suspenda permisul instant sau primesti puncte de penalizare (care duce tot la suspendarea permisului) sau primesc amenzi mari.Ai inteles?

Si mai simplu.Oamenii respecta noul cod DE FRICA.Frica pe care inainte nu o aveau.

Si asta e diferenta intre noi si Europa.Ei sunt civilizati.Pur si simplu respecta legile.Noi o facem DE FRICA.

Ady B. (1 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:19

Necivilizatia se opune intotdeauna incercarii de a introduce civilizatia.
Te plangi ca se injura si sa claxoneaza si nu ti se pare normal. Da’ daca ati incerca sa aveti putina rabdare si sa nu intrati cu totii in acelasi timp in intersectie, poate ca nu ar mai fi blocaje. Bucurestiul e singurul oras in care am vazut politisti in intersectie, dirijand circulatia dupa semafor. Oare de ce erau acolo? Un raspuns poate ar fi ca in intersectiile unde nu erau politaii, erau blocaje. Si asta pentru ca toti vor sa treaca deodata prin intersectie si nu le pasa ce culoare are semaforul.
Te plangi ca ti se dau amenzi? Cate amenzi ai luat fara sa le meriti?
Si legat de parcari…. ce am observat ca lumea tinde sa devina foarte comoda. Toti vor sa parcheze in fata scarii, daca e posibil chiar in scara sau chiar in apartament, numai sa nu mearga cativa metri pe jos. E chiar asa de greu sa o iei putin la pas de unde ai parcat si pana acasa?

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:23

Danielle Says:
December 6th, 2006 at 8:16 pm

hegemonia

Deci tu esti genu ala de sofer care au luat permisul inainte sa dea examen.Cu alte cuvinte esti unul dintre cei care produc accidente.Din cauza unora ca voi mor oameni nevinovati.

Cu parere de rau , din 94 de cand am permisul nu am avut nici-un accident rutier.
opinia ta e urmatoarea: daca in londra se pleaca de la 5 dimineata din cauza traficului infernal, hai sa luam acest model, in loc sa fluidizam, sa asteptam in masini
multumesc pentru sugestie

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:25

Dl Alin Buzarin

Ziaristul….formatorul de opinie….intelectualul…profesionistul….jurnalistul sportiv…

Asta desigur,teoretic.Practic ce face Dl Buzarin?!

Instiga la anarhie.Ce cod rutier care sa concorde cu cel european?!Ce SIGURANTA in trafic?Ce politie frate?!Ce mai e si porcaria aia cu VIATA ARE PRIORITATE?Ce cod?Ce legi? La dracu cu ele !!!

Politia face cod rutier????Sa faca parcari politia bai nene !!!! Sa faca pasaje !!!! Sa faca 5 benzi pe sens !!! Sa mareasca Bucurestiul !!! Sa-i schimbe configuratia !!! Nu sa faca „COD IMPOTRIVA TUTUROR”.Clar da?!

untitled (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:25

Fara ironii ieftine , chiar ma bucura acest nou cod rutier …@hegemonia nu aveai dreptul sa mergi pe linia de tramvai nici inainte 🙂
Intr-un cuvant s-a vazut diferenta zilele acestea … mult mai putine treceri pe rosu ,multi mai putin smekeri care depasesc coloanele aflate la semafor pe linia de tramvai ,mult mai multi soferi cu centura de siguranta …
Sincer ma simt mai in siguranta acum …inainte chiar daca circulai regulamentar in Bucuresti, exista riscul sa fii accidentat desi respectai legea (si exemple exista din pacate foarte tragice si de notorietate ..gen Teo Peter)
Problema e ca romanul nu stie ce e aia corectitudine si respectul celorlalti participanti la trafic … el stie doar de frica de amenzile exorbitante…

cermon (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:27

hegemonia

daca ti se pare ca 25 de min pina la serviciu e mult imi dau seama cit de mult conduci. probabil esti din categoria celor care cind ploua, ninge sau e noapte nu conduc. altfel esti un sofer model. bravo

Architrion (15 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:29

Danielle probabil ca lucrezi in Min. de Interne sau ai vre-un politzai in familie … sau nu ai citit articolul cu atentie! Nimeni nu contesta necesitatea noului Cod – poate doar „smecherii” (desi super smecherii vor scapa in continuare si vor plati numai fraierii). Problema este ca iubita noastra politzie in loc sa stea in intersectii sau in locurile cu probleme si sa munceasca (sa dirijeze circulatia in functie de trafic…), sta la panda pentru a da amenzi (normal – este mai profitabil) – asta sustine articolul si in general soferii. Nu spune nimeni ca „Internele” ar trebui sa faca parcari, dar ar trebui sa se implice in studiul fluidizarii circulatiei si impreuna cu admin. locala sa gaseasca solutii…

gabi (1 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:29

Bai BUZA, ia mai plimba tu ursu si nu te mai baga unde nu iti fierbe oala. N-ai nici o treaba cu fotbalul. Ar trebui sa iti vezi de treaba si sa pleci de la gazeta.

tataie (429 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:29

Problemele sunt in ordine:
1.Orasele noastre sunt depasite conceptual de nr.de masini existente..atat dpdv al circulatiei cat si al parcarii…..NOI AVEM ORASE PENTRU…..BIRJE !!!…
2.NOUA NE PLACE SA ELUDAM LEGEA,DAR SA PRETINDEM CELORLALTI,S-O RESPECTE !!!
3.Suntem inapti ptr democratie…..daca n-ai voie sa folosesti mobilul si trebuie sa porti centura de siguranta….ATUNCI ASA TREBUIE SA PROCEDEZI SI….PUNCT.Unde-i lege nu-i tocmeala !…..Aiurea …zic 99.99 % dintre noi !

B0ssu (11 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:30

De acord cu dvs Domnule Buzarin, si va marturisesc faptul ca nu se intampla foarte des. (mi-am luat chiar si ban pe blogsport din cauza unui post pt blogul dvs :))

biz biz (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:31

problema nu e codul rutier, ci lipsa parcarilor, indisciplina si necorelarea inteligenta a semafoarelor. si pe centura sa se puna linie de tramvai sa ajunga si hegemonia mai repede la serviciu.

Andrei Badea (5 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:32

Danielle ai perfecta dreptate. Din pacate, romanii nu pot fi civilizati decat cu parul, in cazul de fata amenzile usturatoare. am vazut zilele trecute un „jmecheras” care fusese oprit si amendat pt centura…insa el nu era de acord deloc q politistul, pt ca sustinea ca trebuia iertat de amenda.Motivul???
Trebuia apreciat pentru faptul ca nu uitase sa aprinda luminuile de intanire!!!!

untitled (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:35

Trebuie sa remarc un lucru..in sectorul 3 chiar se lucreaza la parcari … cel putin la cele din jurul blocurilor .. au fost ridicate toate garajele ilegale in locul lor s-au facut parcari.Problema din centrul capitalei nu se va rezolva azi maine .. chiar daca se vor face parcarile acelea subterane sau supraterane gen Unirii…romanul tot roman ramane .. de ce sa-si parcheze el masina la mama dracu’ daca el sta 10 minute intr-un magazin la 200 metri.. mai bine opreste pe banda a doua daca prima e ocupata …pe astia am boala.

biz biz (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:36

adevarat:
vine politistu la unu care oprise pe 2 benzi pt ca astepta pe cineva de la chiosc. : cum opresti demle aici? s-a facut rind de masini in spatele tau.

ce vrei domle, nu vezi ca am avariile puse? am voie sa opresc!

-foarte enervant-

kakao (106 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:39

Contraventii penalizate cu 9-20 puncte (3.150.000-7.000.000 de lei)

– conducerea unui vehicul cu defectiuni la frina sau directie
– conducerea unui vehicul cu termenul inspectiei periodice expirat
– gesturile obscene sau aruncarea de obiecte pe sosea (AU PUS O BUCURESTENII!)
– conducerea sub influenta bauturilor alcoolice
– depasirea cu mai mult de 50 de km pe ora a vitezei maxime admise

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:40

adica ce vrei sa zici, ca lucrez pe centura? si care-i treaba ta?

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:41

kakao, tu nu esti stelist?

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:43

daca pt gesturi obscene se da amenda inseamna ca mai am voie sa sug pula in masina? nu inteleg.

marca (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:46

hegemonia
ai voie doar cu avariile aprinse.

MosIonRoata-Taranul (34 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:47

Are si domnul Buzarin dreptate prin aceea ca trebuie sa se creeze mai intai premisele pentru ca aceasta lege sa poata fi respectata si abia dupa aceea pusa in aplicare. Pe de alta parte insa, cine a circulat in afara granitelor Tarii noastre stie bine ca Romania are cel mai mare procentaj de conducatori auto iresponsabili.

Sanatate!

parerea mea (9 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:54

Asa ca chestie….1. inainte era legal sa mergi pe linia de tramvai..probabil nici nu aveti carnet si va place sa comentati sau nu ati citit niciodata regulamentul
2. mai intai sa se rezolve cu parcarile(adica o banda pe sens in plus), semafoarele sa functioneze in functie de ora(adica de trafic) si sa nu li se mai dea carnetul la toti dobitocii si toate vacile care pleaca de pe loc doar dupa ce e claxonat(a) sau merg cu 5 Km/h pe mijlocul drumului

PE URMA SA FIE CODUL RUTIER CAT DE DUR VOR EI…

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:55

hegemonia

Ma bucur ca nu ai avut evenimente rutiere.Sper sa nici nu ai.Remarc doar ca nu cunosti legi elementare de circulatie.Atat.

Cat despre trafic infernal si fluidizarea lui,TU si Buzarin trebuie sa intelegeti ca singurul lucru pe care il poate face politia in sensul asta este sa stabileasca sensuri unice,sau sa devieze circulatia pe anumite portiuni.Atat.

Fluidizarea aia despre care vorbiti voi o poate face PRIMARIA.

parerea mea (9 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:56

Exact…sa intre noul cod dupa ce primaria isi face datoria

shumi (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 20:59

bre azi am trecut de 3 ori pe rosu si mam inteles de fiecare data cu politistu.
si saptamina trecuta am lovit un copil, dar era pe vechiul cod si am scapat.
numa fraierii respecta legea. restu suntem jmecheri, navem nici o treaba.

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:02

Architrion

Te inseli amarnic.Nu numai ca eu sau familia mea nu suntem gabori.Dar nici macar nu am unul in cercul de cunoscuti.

Cat despre cititul cu atentie al articolului…..

Titlul e destul de sugestiv COD IMPOTRIVA TUTUROR.Nu crezi?

untitled (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:02

@parerea mea – era regulamentar sa mergi pe linia de tramvai cand drumul era prevazut cu mai mult de o banda de mers pe fiecare sens? ? ? ?SERIOS?:))

MC TM (30 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:04

azi nu ai avut inspiratie pt a scrie despre fotbal…..o chestie fff buna…..trimite articolul la ziarul politiei, rubrica ..Opinii ale cititorilor”.

van basten (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:05

domnilor, sa fie clar. era si inainte voie sa mergi pe linia de tramvai, inclusiv in dreptul refugiilor, este si acum voie. insa doar daca te grabesti.

van basten (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:05

altfel nu. punct.

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:06

acel hegemonia ce scrie cu albastru si foloseste un limbaj indecent e un intrus ce mi-a luat nick-ul

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:07

ba nu
tu mi-ai luat nicku mie.

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:08

parerea mea

Teoretic asa ar fi corect.Pana una alta Min de Interne trebuie sa alinieze legislatia la cea a UE.Si in general sa-si faca treaba.

Primaria ar trebui sa si-o faca pe a ei.Dar ma gandesc ca si oamenii astia din primarii si ministrii n`or circula frate toti cu girofare si coloane oficiale.S`or satura si ei de traficul asta infernal.Si poate ca incep sa faca ceva ptr fluidizarea asta a traficului.

Si politia cred ca trebuie sa aplice legea nu numai in litera ci si in spiritul ei.Ca in arbitraj.

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:09

bine, hai ce-mi esti simpatica. scrie tu cu albastru.

der (1 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:09

Politia are ca sarcina in primul rind sa aduca bani ca sa astupe gauri la buget.Asa este in vest asa va fi si la voi.Ca si in vest vor avea un plan de incasari care va trebui realizat.Deci vor pindi peste tot.Criminalitatea!?Nu este interesanta deoarece combaterea acesteia provoaca practic pierderi.Ca si in vest va ramine nerezolvata. Dorinta de-a fi rezolvata acesta problema nu exista deoarece omul de rind nu trebuie sa scape de probleme pentru ca altfel are timp de gindit si atunci devine periculos pentru elita. Cu timpul o sa invatati voi ca biciul civilizatilor doare al dracului de rau.Ramine de vazut cit o sa rezistati ca sclavi ai cretinilor vestici.Romania in proportie de 85% este a lor nu a voastra.Cum traiti?Nu de alta dar criminalii austrieci care au furat tara noastra sute de ani macelarind milioane de romani de-a lungul istoriei au mai primit acum un cadou de i-a facut sa scrie in ziarele lor ca au mai cumparat inca o Austrie.Se poate daca gasesti si super-prostii!

Comentează