Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Du-te, Dane, du-te!

Petrescu a zis că 90 la sută pleacă. Asta înseamnă că 10 la sută rămîne?

Cînd faci deja 8 puncte înainte ca grupa din Champions League să se termine, poţi să spui orice. Că pleci, că rămîi, că orice secundă […]

miercuri, 2 decembrie 2009, 6:53

Petrescu a zis că 90 la sută pleacă. Asta înseamnă că 10 la sută rămîne?

Cînd faci deja 8 puncte înainte ca grupa din Champions League să se termine, poţi să spui orice. Că pleci, că rămîi, că orice secundă în plus stată pe pămîntul patriei e o concesie din partea ta făcută acest meleag ostil. Poţi să şi faci orice. Să dai cu peturile de pămînt, să baţi mătănii, să pleci pe tunel afurisind sistemul şi clamînd nerecunoştinţa generală.

Din România ar trebui să plece doar cine are unde să plece, altfel n-ar mai rămîne nimeni. Ai ofertă, te duci la bani mai mulţi şi la lume mai îndatorată. N-ai ofertă, stai acasă să-l suporţi pe Deaconu.

Lipiţi de iarba propriei ţări rămîn doar talibanii românismului de faţadă, invocatorii plictisitori de rîu şi de ram. În general, aceştia fie n-au valoare profesională, fie nu ştiu să şi-o vîndă. A rămîne s-o duci rău doar de dragul de a sta în propria ţară nu e o virtute, ci o prostie. Şi dacă dai dovadă de prostie, n-ai de ce să mai pleci, fiindcă te-ai aclimatizat deja la peisajul general şi nu te mai deranjează nimic.

Dacă se va califica la Stuttgart, Dan Petrescu va rămîne. Aşa ceva nu se poate refuza, rămînerea la o echipă în primăvara Ch. L. Dacă nu va ieşi bine în Germania, totul e posibil. Un antrenor care a bătut Sevilla e interesant pentru o lume întreagă, mai ales pentru preşedinţii de cluburi care n-au cine ştie cîţi bani de dat pe fotbalişti şi preferă să investească într-un antrenor care a reuşit să-l bată pe Luis Fabiano cu ajutorul lui Apostol.

Procentele din dreptul rămînerii sau plecării sale sînt la fel de greu de comentat ca şi gesturile lui Dan Petrescu ulterioare trimiterii sale în tribună. La un moment dat poţi avea senzaţia că arbitrii chiar îl fură, pentru ca peste cîteva clipe să crezi că te aflii în faţa unui om de succes căruia prezentul îi dă dreptul să se alinte puţin. E adevărat, arbitrii din Ligă încă nu l-au expulzat pe Petrescu în tribună, dar acolo, în meciurile de la 21.45, costumul de prezentare nu-i dă atîtea libertăţi de gestică şi de mişcare precum lejerul trening de la meciurile de campionat.

Greu de crezut că există pe lumea asta fiinţă vie care să voteze pe altcineva antrenorul anului. Dan Petrescu va ieşi a doua oară consecutiv, asta e sigur 100%. Dacă va pleca 90% sau va rămîne 10% vom vedea. Înainte să-l repudieze, ţara de origine îl votează copleşitor. Nu e nici o garanţie a rămînerii pe-aici, ci doar încă o ştampilă pe paşaport. O meritată distincţie domestică, numai bună de exploatat dincolo, în lumea aceea în care nu-ţi mai ieşi din sărite aşa uşor. N-are cine să te enerveze, dar şi calitatea aerului te face mai calm.

Comentarii (70)Adaugă comentariu

LoL (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 19:11

Jos palaria pentru el ca antrenor. Dar manifestarile lui din timpul meciului imi provoaca sila. In CL nu-si permite sa faca asa ceva pentru ca da prost la imagine. Dar aici circul este la el acasa iar el este clownul numarul 1 in perioada asta. Asi vrea sa ajunga intr-un campionat puternic sa vad daca-si mai permite giumbuslucurile si comentariile alea gretoase.

Gabriel (2 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 19:14

Sa se duca, se poate, performanta din Ch. League il recomanda, dar unde mai gaseste el jucatori si arbitrii care sa-i suporte injuraturile. Daca nu-si schimba atitudinea, „Unirea Urziceni” va ramane varful carierei lui de antrenor si chiar ar fi pacat.

SAGRAUSS TM (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 20:24

Se duce basescu , poate sa plece si el , cine-l mai sprijina pe bucsaru…

Costel (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 20:30

…eu sunt in Occident de vreo 6 ani si as vrea sa revin acasa…din comentariile acestui domn ziarist cred ca ar trebui sa ma incadrez in categoria raul si ramul sau categoria prosti profesionali!!!!Daca as raspunde la aceasta intrebare as fi subiectiv….insa daca acest domn ziarist a ramas in Romania inseamna ca dansul se incadreaza sigur ori la raul si ramul ori la prosti profesional vorbind….!Cand vad cum a inceput acest articol….mi-e teama pentru profesionalismul dansului….!Mii de scuze pentru indrazneala de a ii raspunde la afirmatiile facute in acest articol!Merci!

sorin (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 21:33

Du-te dane si demonstreaza-le capacitatile si talentul tau necesar reusitei in fotbalul mare ,unde se joaca intradevar fotbal de calitate,iar lumea merge la fotbal ca la film sau la teatru,nu plateste sa vada blaturi,sa se bata sau sa se injure, iar pe deasupra nu mai vorbim de conditii(infrastructura).Aici cu primele esecuri ,ti se va da in cap,toti vor sari contra ta,pt. ca te asteapta toata lumea la cotitura ,pt. invidia vadit vizibila ce ti-o poarta majoritate presei si cei din” lumea” ascunsa a fotbalului.

suporter unirea uziceni (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 22:02

Va zic eu ca Dan Petrescu au ar face asa ceva daca arbitri nu gresesc . In meciul cu Bistrita a fost faul la Semedo clar . Jos Palaria pentru DAN PETRESCU .

MUGUREL (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 22:53

dan petrescu e un circar care nu poate sa faca performanta in europa ca este un necivilizat

poate peste ani buni cand isi va reveni si va intelege ca nu el nu este mai presus decat jocul.

:)) (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 23:10

Daca era antrenor la Dinamo si era furat atitea etape la rind cit a fost furata Dinamo in campionatul asta, de cite ori ar fi facut infarct( daca sint REALE iesirile alea a le lui necontrolate )?Este doar o tactica de a lui de a pune presiune pe ALBITRU si a se da in spectacol.

meserie (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 23:22

„A rămîne s-o duci rău doar de dragul de a sta în propria ţară nu e o virtute, ci o prostie”. Inseamna ca tie iti merge foarte bine, nu?

emg (13 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 23:31

mai bine du-te tu buzarine si lasa-ne. slab articol

camil (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 23:34

iesirile lui dan petrescu mi se par haioase, au devenit aproape un trademark pentru el. asa ca go danny, go. vorba cantecului

deian 14 (3 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 23:55

este invidiat mai bine pleaca…la cate valori am pierdut una e nimik…nici nu se observa

bogdan (2 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 0:07

Mai bine ai insista, Dle. Buzarin, pe circul ieftin pe care’l face meci de meci..una din doua, ori e nebun rau de tot si ii trebuie tratament, ori e circ ieftin la alibi cind iese rau sau sa puna presiune pe arbitrii in care caz trebuie suspendat pina intelege ca valoarea incontestabila ca antrenor nu e imunitate pt comportament suburban, am dreptate Dle Buzarin?

kontra (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 1:14

du-te domnule Buzarin, du-te unde oi vedea ca e pacat de matale sa-ti risipesti talentul in tara asta. DU-TE … ca am pierdut timpul degeaba citindu-ti talentele

thereauristu (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 1:30

Zicea un erudit:

„Lipiţi de iarba propriei ţări rămîn doar talibanii românismului de faţadă, invocatorii plictisitori de rîu şi de ram. În general, aceştia fie n-au valoare profesională, fie nu ştiu să şi-o vîndă”

Apropo, dvs cum de mai sunteti aici, d-nu ziarist?!?!?!

Catalin Canulescu (70 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 1:34

Dorelu’, invatam si noi conjugarea verbului ‘ a afla’? .. ca asta: „să crezi că te aflii în faţa unui om de succes” nu prea suna a limba romana …

Alin Buzarin (421 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 1:40

pt. Meserie

Nu, nu-mi merge grozav. In multe momente imi pare rau ca am ramas. Dar am o virsta la care e greu s-o iei de la capat in alta parte.
Multumesc tuturor pt. mesaje

adrianssen (11 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 1:46

banuiesc ca voi astia -tu cu articolul si restul cu comentariile, stiti mai mult fotbal ca „Danutz” si d-aia va dati in petec pe aici. a-ti jucat cu totii pe la nationala, Steaua (in zilele ei bune) si Chelsea…a-ti respirat, mancat si baut fotbal in fiecare ziulica de la 0 la 24 ca sa insushitzi tupeul de a-l lua la misto pe acest om.
se revolta cand se simte furat. mie m-i se pare normal. e normal sa te simti iritat si nevos si „nebun” cand cineva iti fura munca, dar banuiesc (iarasi) ca multi dintre voi habar nu are cum e…maneauna si bodygardismul nu necesita atat de multa sudoare…
Hai Dane, da-ti in petec pt ca ai dreptul!!!

becks (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 2:18

c articol penibil…atat poate…exact k fotbalul romanesc

Costin (3 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 2:26

Mama ei de cratima…

Monica Mihai (6 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 2:28

Mai lasa mai nu-l mai pupa atata.

aline (12 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 3:27

eu l-as vota pe bonetti, pt ca a batut in toate derbyurile, a facut din dinamo o echipa solida, si cu aparare buna, si a reusit minunea de la liberec.
in meci direct cu danutz, bonetti nu i-a dat nici o sansa, chiar daca rautaciosii spun ca e norocos sa bati in min. 92. o fi norocos, dar unirea a pasat la alibi, eu aproape adormeam, iar dinamo incerca sa atace. si cine incearca de multe ori reuseste.pacat ca la dinamo nu e un bucsaru, care sa nu ia in seama pe nimeni, si sa dea incredere unui antrenor. bonetti a batut in toate derbi-urile, asta chiar daca nu avea o solutie viabila pe partea stanga…pt ca e clar, cristea, zicu sau bostina nu sunt jucatori. nici de banda, nici de fotbal. danutz il are pe frunza. ziceti ca danutz a facut echipa din niste refuzati, etc…pai nush ce echipa is permite luxul de a tine pe banca un juc ca paraschiv…frunza era bun pe unde a jucat….bilasco era golgeter pe unde mergea, BM, arges, etc…maftei nu tre sa explic pe unde si in ce meciuri a jucat…galamaz vei spune ca e un „refuzat” de la dinamo…ziceti-mi si mie un fundas central din lotul actual al lui dinamo care e peste galamaz. si dinamo avea aparare varza pe vremea aia…acum nu mai exista aparare…in conditiile astea mai trebuie doar sa ii inveti pe apostol, bilasco, frunza, paduretu sa simuleze din minut in minut, tu sa strigi la deaconu si apoi sa te plangi ca te fac arbitri. nu stiu ce ai cu deaconu, dar nu poti sa zici ca pana acum a fost inger, si gata, acum i-a facut praf pe danutz si mimi. mai trebuie sa ai si norocul unirii(luati statistica tuturor meciurilor de pana acum din CL) si danutz iese antrenorul anului…poate gresesc, dar nu vad de ce ar fi antrenorul anului…ia sa se puna toti antrenorii din liga 1 sa ii invete pe jucatori sa simuleze in meciurile cu unirea, si sa vezi cum pleaca danutz frustrat in anglia…numai bine

Hm (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 3:45

Ba eu Hm ca nu stiu sa judec cum e mai bine.Oricum e viata si treaba lui D.P. daca pleac sau ramine.Ca dincolo vezi dom’le or fi toti instruiti.Hm..nu stiu si stau pe dincolo.

stefan (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 3:55

felicitari pt articol.

aaaaaaaaaa (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 4:15

A facut 8 puncte e meritul lui, a facut o echipa e meritul lui dar sa ameninte pe toti ca pleaca dc nu-i dau ce arbitri vrea el de origine X,ca nu sta pe banca la meci ca se joaca sambata si nu duminica etc prea multe fitze!E meritul lui pt performantele pe care le are DAR hai sa fim seriosi ce pretenti ar fi trebuit sa aiba Emeric Ienei!?Deci face performanta e bun insa nu a ajuns cel mai bun si deja are pretentii prea mari!

barchamp (2 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 7:08

Se pare ca talentul romanesc de a distruge lucrurile bune poate fi o chestie de trade mark.Este incredibil cum singura persoana care anul acesta ne-a facut sa fim mindrii ca suntem romani sau care a facut sa se vorbeasca pozitiv despre un fotbal prafuit prin Europa,o manjim.Mai rau e ca niste persoane care inteleg fotbalul prin gaura sticlei de bere isi dau cu parerea despre cineva care chiar a facut ceva cu viata lui si care chiar ne-a adus bucurii.Nu e ciudat ca un popor ca cel englez e atit de idiot sa-i atribuie respect si dupa atitia ani?Cred ca da,prosti rau englezii astia,respecti trecutul,cred ca de aia le merge rau.Cu plecatul ai dreptate domnule Alin,cind esti bun in ce faci te duci,nu conteaza unde,acolo unde e liniste si bani,asa am facut si eu si ma simt mai tanar cu 10 ani.am o rugaminte domnule autor,poti face si o traducere a textului pentru cei cu 2 clase? si cu o varianta de buton in pagina,te-ar ajuta sa te faci inteles pt multi

ganditorul (3 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 12:19

Bun articolul-Dan a juns sa de-a in mintea copiilor când nu-i iese cum vrea muschiul lui..când va ajunge sa-si stapâneasca emottile=chiar va fi un antrenor mare.Problema e cu temperamentul lui vulcanic-si asta e mostenit-n-ai cum sa-l schimbi(cu el ai fost trimis in existenta asta vremelnica),dar cunoscându-te poti sa-ti construiesti un caracter care sa te ajute sa-ti stapânesti temperamentul…din pacate si aici ..*multi chemati,putini alesi..*

Cipri (24 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 12:19

O vorba spune ca nu schimba un drum pavat pe altul necunoscut. Cam asta e Unirea Urziceni pentru Dan Petrescu. Cred ca ar trebui sa scoata tot ce e bun dn echipa asta. Pe urma sa se gandeasca la altceva. Nu de alta, dar ulterioarele regrete, ar putea fi tardive.

P.S. Chiar nu puteti renunta la alaturarea cuvintelor „ca si”? Macar in articole!
„…la fel de greu de comentat ca gesturile lui Dan Petrescu…” e suficient!
Se pare ca au disparut corectorii de la ziare.

Roro (87 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 12:54

Ar fi senzational sa se califice Urziceniul in primavara Champions League,dar sanse mai mari ar fi sa ajunga departe in Europa League.Oricum mare pacat ar fi sa plece Dan Petrescu si nu stiu la ce echipa ar gasi materialul uman cu care sa faca performanta.Cred ca lipsa vedetelor cu ifose si pretentii,au adus rezultate exceptionale la Urziceni.

maruntul (5 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 13:13

o fi ciudat, tipa, se agita, dar .. fotbal stie, strategie stie, poate mai bine decat la jocurile online .. da-i o mana de fotbalisti si nu prieteni cu fotbalistii si-ti face minuni .. degeaba ai 10 de messi daca nu sti unde sa-i pui in teren .. cat despre dinamo .. i-am vazut in ultimii 20 de ani in Europa .. mai toate echipele romanesti, abia s-ar descurca si in Intertoto daca mai exista ..

silvian (4 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 15:54

toata stima pt. ce a facut la Urziceni, dar……. daca va avea de antrenat o echipa mare acolo va da peste vedete…. una e sa antrenezi o echipa de resapati,care nu-ti ies din vorba si alearga ca niste disperati si alta e sa impaci cateva vedete intr-o echipa mare!!!! nu vreau sa spun ca nu stie fotbal, departe de mine gandul asta, dar una e sa antrenezi o echipa de „caratori” de pian si alta e sa antrenezi o echipa cu cativa pianisti in primul unsprezece!!!!! si-n plus daca el crede ca, in alte campionate, o sa i se ingaduie sa faca circul pe care-l face el pe margine se inseala amarnic!!!!!

ciine (2 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 17:51

sa plece.Drum lung calatorie sprincenata. Fotbalul nu a inceput si nici nu se termina odata cu el. Ce asteapta sa fie rugat sa ramina sa faca cineva ‘front comun” in al ruga sa ramina.Ce a facut el in fotbal de ameninta ca pleaca. A antrenat o echipa mica care a ajuns campioana prin masinatiunile familiei Becali a avut niste rezultate intimplatoare(Sevilia a jucar cu rezervele la urziceni) si atit. Gata ne credem Murinio sau Lippi. Mai trebuie sa manince mamaliga multa ca sa ajunga macar umbra acestora. De la Covaci romania nu a mai avut antrenor de talie europeana. Nici macar Lucescu nu este un astfel de antrenor ca a antrenat in Turcia si Ucraina tari care nu reprezinta aproape nimic in fotbalul mare. Daca nu l-a cautat nimeni din elita fotbalului pe Lucescu pe Petrescu care este inca un nimeni nici pe atit.

moşul (2 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 18:34

La vârsta celor mai frumoşi ani, cei ai copilăriei, mă puteam lăuda cu multe jocuri şi joculeţe. Din acest motiv prietenii îmi căutau compania. Am prins interesul lor, dar nici eu nu m-am lăsat mai prejos. Eram un mic dictator.
Le răspundeam: „Dacă nu faceţi ca mine îmi iau jucăriile şi plec”

Revenim la zilele noastre.
Dan Petrescu, un om matur (din păcate doar pe hârtie).
Când nu-i convine ceva, pune celebrul meu citat: Imi iau jucăriile şi plec… doar că este puţin îmbunătăţit… plec afară…
Păcat că a îmbătrânit degeaba…
Fără alte cuvinte, nu merită !

subiectivu (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 19:02

eu zic ca dan petrescu are dreptate cand spune ca arbitrii in ro „gresesc” intentionat si aduc in sprijinul acestei afirmatii un singur argument: unirea urziceni a facut in liga 8 puncte in schimb celelalte echipe romanesti au facut in uefa l, o competitie inferioara ca valoare, cam tot atatea. orice cuvinte cred ca sunt de prisos. il injuram, il contestam, eu cred ca e om si atat, si la fel suntem fiecare dintre noi.

alin (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 19:32

articolul e destul de interesant,dar comentariile sunt si mai interesante.Oricum,parerea mea e ca pe cat de linistit era ca jucator pe atat de artzagos e ca antrenor!

anonim si nu prea (78 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 20:14

dan petrescu sufera clar de mania persecutiei! fara ai discuta calitatile,certe, de antrenor, circul pe care-l face permanent e de prost gust si iti vive sa te indoiesti de ineligenta lui!! un om ce a fost un mare jucator in Anglia si nu si-a insusit comportamentul de gentlman al antrenorilor englezi de fair play si bun simt arata ca are mari carente care deocamdata sunt acoperite de rezultatele echipei sale. se vede ca si-a gasit partenerul ideal in mm stoica. in strainatate nu-si poate permite aceleasi lucruri ca aici si va falimenta cu siguranta ca si in Polonia. bine ar fi sa se schimbe!

legionnaire (3 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 20:30

Pentru, cei carora le plac oamenii linistiti. Numai daca esti obosit sau daca te-ai nascut obosit, nu poti suporta cum gesticuleaza Dan Petrescu. Dan Petrescu este un om deosebit, de aceea este si diferit. Sa nu fim carcotasi si sa recunoastem valoarea acolo unde este.

Nic (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 21:55

De ce se comporta Dan astfel ? E simplu : pentru ca la ultimile analize facute la sange rezultatul a fost : 4-4-2 , 4-3-3 , 4-3-2-1 , 5-4-1-, etc . Cred ca nu mai e nevoie de nici o explicatie .

jos_cenzura (17 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 0:46

@ adrianssen, tu iti dai cu parerea despre metehnele societatii noastre (maneaua si bodygardismul dupa spusele tale) si il incurajezi pe dan sa isi dea in petec in continuare… in acelasi timp tu esti certat cu gramatica (si logica) limbii romane… ce au toti romanii in ultima vreme cu semnul „-” de il pun peste tot??? si dupa aia au si tupeul sa ii trateze de sus pe altii (manelisti si bodygardisti); prostul daca nu e fudul… etc

barbie (2 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 1:25

Nu va mai legati de Dan Petrescu, a facut mai mult decat toti ceilalti antrenori din Romania pentru fotbalul nostru in ultimii 2 ani. Da, arbitrii il persecuta si una-doua il trimit in tribuna. Nu, nu va pleca, pentru ca se poate afirma mai bine in tara lui, cu orice alta echipa de „resapati”. La noi sunt doar vedete de carton. Mutu, Chivu si Lobont sunt de mana 2-3 in Italia. Nu sunt de acord cu unul care il ridica in slavi pe Covaci, „unicul”, la inceputul anilor ’70, fotbalul aprea o turca pe langa ce se joaca astazi

ehhhh (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 2:38

alin…esti asa sclipitor..ca ma-ntreb…cum de mai esti in tara?

gigi,urziceni (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 9:14

daca vine vorba de antrenorul de la unirea urziceni,da,se poate spune ca s-a lucrat profesionist,conducatorii de aici au selectat jucatorii in functie de posibilitatea lor de adaptare la disciplina riguroasa,cei care au tinut sa -si puna gel in podoaba capilara au fost nevoiti sa plece,asa se face treaba,cu disciplina de fier,dar aceasta conduita de la unirea este impusa de patronul Bucsaru (el e artizanul parcursului bun al echipei de la promovarea in liga 2 si pana in prezent ),ceilalti :antrenorul,presedintele(mm)au inteles si s-au conformat,patronul nu accepta fite la echipa si nici „circul”(exceptie face petrescu,cand vine vorba de arbitri).Dan Petrescu ar trebui sa lucreze macar un sezon de campionat „pe gratis”drept recunostinta pentru patronul bucsaru,pentru conditiile si climatul asigurat de acest adevarat OM de afaceri,asa ar trebui sa-si inceapa dan petrescu discursul despre procentele % de plecare .De aici s-a auzit catre Europa de antrenorul Petrescu,de la Unirea Urziceni, echipa cu care ne mandrim ,noi cei de aici din Urziceni.

mexic85 (8 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 9:15

aerul pe care-l respiram este unul infect, este unul blestemat; sa nu uitam, totusi, ca ne meritam soarta, multi dintre noi, cu exceptia unui actant pozitiv, cum este „bursucul”…
stimate domnule buzarin, noi suntem cel mult o natie care traim din metehne, iar cand traiesti din metehne nici Dumnezeu nu te ajuta-n viata…

Bazil (28 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 9:34

Hai, dom-le, sa fim seriosi! Muzica lui Wagner este sublima, dar omul a fost un antisemit dezgustator (de-aia nici nu se canta in Israel). Munca de antrenor a lui Dan Petrescu e una – meserias bun, nimic de zis, insa manifestarile sale de pe banca sunt, nu doar deplasate, ci si scabroase, la limita patologicului (borderline, so to say). Probabil ca si palarierul nebun facea niste jobene excelente. La Petrescu este insa un schepsis: prin aceste manifestari paranoide el urmareste, fara doar si poate, influentarea arbitrilor in favoarea echipei sale. Nu stiu daca putem numi malefic acest comportament, dar sigur este lipsit de fairplay. Si ce ironie, tocmai la el, „englezul”!
Mai ingrijorator e faptul ca multi arbitri sunt deja timorati si-l lasa sa-si faca „damblaua” – acompaniat de Meme, adevarata folie a deux! Ca recidivist ar trebui sa primeasca suspendari din ce in ce mai lungi, oricat s-ar lamenta el. In definitiv ar trebui sa nu uitam ca, oricat de meritos ca antrenor, n-ar fi luat in veci campionatul fara copiosul concurs al arbitrilor!

Bazil (28 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 10:06

Iata in ce abisuri ne pot arunca patima si ignoranta! Cineva care semneaza „barbie” (papusa sau Klaus?) afirma ritos ca Petrescu e persecutat de arbitri: si daca ar fi asa – ceea ce nu este – asta ii da dreptul sa se comporte ca un pitecantrop?. Apoi mai spune ca Mutu si Chivu, fotbalisti exponentiali pentru aceasta generatie, ar fi vedete de carton!! In fine, marele Pisti Covacs, numai pentru vina de-a fi antrenat in secolul trecut (echipe ca Ajax, Monaco, Nationala Romaniei si superfotbalisti – Cruyff, de pilda) , obtinand si niste trofee remarcabile), e socotit o nulitate, in comparatie cu titanicul Bursuc! Ca si cand gloria lui Alexandru cel Mare ar trebui aruncata la cos in folosul lui Napoleon! De-aia e rau „evolutionismul” ! Cu astfel de mentalitati, cum sa mai „progresam”?

adra (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 11:05

du-te , Dane, du-te !!marea problema este:cine il ia???

Vali (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 12:06

Dar dumneata, domnule Buzarin, de ce mai stai in tara asta? Pentru ca esti prea valoros pentru GSP? Uneori dai impresia ca scrii doar ca sa-ti realizezi „targetu”….

Pana una-alta, Petrescu e antrenorul anului, si indiferent de cum se comporta in tinuta de antrenor, face mai mult decat realiza, de exemplu, Panduru (nimic de zis, sunt stelist) care avea aceleasi iesiri, chiar si la adresa jucatorilor, dar care ce a facut? a ingropat Farul, Poli???? Cred ca acest comportament excentric este criticat pentru ca aduce victorii si , dupa cum spuneam in cazul ” Panduru”, neobservat cand aduce mediocritate.

In rest, respect Dan Petrescu, Catalin Tolontan…..apropo: Ia exemplu d-le Alin

zzz (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 15:44

daca ai citi mai bine declaratia lui Petrescu, ai vedea ca a zis 99%.

Raul (3 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 16:12

D-le Buzarin,as avea de adaugat un aspect in legatura cu Dan Petrescu si va veti aduce aminte de comentariul meu,sunt sigur nu peste mult timp.Asa cum nu a facut niciodata rezultate la alte echipe pe care le-a antrenat in afara de Urziceni,nu va face nici daca va pleca,fie si la un club din strainatate.Rezultatele lui de acum,sunt conjuncturale,bazate pe presiune si reguli vechi,care in lumea fotbalului modern,sunt demult apuse.Nimeni,la nici un club de afara,nu-i va permite acest comportament,ma refer atat la conducatori,cat si la jucatori.Prea se face caz ca va ajunge undeva la un club important sa antreneze,amintiti-va de antrenorul lui Zenit,care a castigat cupa UEFA,n-a mai ajuns nicaieri,cei de afara nu prea au ochi buni pentru noi,nu a reusit Mircea Lucescu sa conduca un vestiar ca a lui Inter si a fost indepartat in secunda doi de catre jucatori,a antrena o echipa de calibru,este o arta,antrenorul nu este ales numai pentru faptul ca este un bun tehnician,ci mai degraba dupa flerul lui si maniera lui de comportament si de comunicare cu jucatori ce valoreaza 15-20,sau 30 de milioane de euro.Imaginati-va ca de maine va fi antrenor la Chelsea,va imaginati cumva,ca Dan Petrescu ar putea conduce vestiarul?Hai sa fim seriosi,e o gluma proasta,cand vreodata o sa poata sa-i spuna lui Didier Drogba dupa meci,sau lui Lampard,ca nu se pot duce acasa,caci vor intra in cantonament?Ca in ziua libera,nu vor putea bea decat apa cu lamaie?Prea l-am ,,umflat” pe Dan Petrescu si cred ca e prematur,de fiecare data pozeaza in victima,jignind pe toata lumea,folosind un vocabular total neadecvat pentru un antrenor,numai caci cu totii ne-am saturat de el si nemaimpresionand pe nimeni,ameninta ca pleaca.Sa plece,nu ne face cinste comportamentul sau inuman si sa stea linistit ca nu va intra in istoria fotbalului romanesc si nu va antrena NICIODATA Nationala Romaniei,asta am curaj sa pun pariu.Timpul o va demonstra.

danniel (10 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 19:49

lui dan petrescu ias recomanda sa se duca el si mm stoica la spitalu de nebuni ca sant niste ipocriti

Comentează