Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Derbyul de pe Cîmp Nou

Nu vă miraţi: Steaua-Vaslui va avea audienţă mai mare decît Barcelona-Real

Nu e nici o greşeală în titlu! Camp Nou e Camp nou, iar Cîmp Nou e Ghencea. Cu muşuroaie, iarbă împleticită şi jupuită, cu aspect de mirişte judeţeană. Terenul […]

sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 7:05

Nu vă miraţi: Steaua-Vaslui va avea audienţă mai mare decît Barcelona-Real

Nu e nici o greşeală în titlu! Camp Nou e Camp nou, iar Cîmp Nou e Ghencea. Cu muşuroaie, iarbă împleticită şi jupuită, cu aspect de mirişte judeţeană. Terenul călcat de Apostol şi Luis Fabiano acum cîteva zile a obosit şi aşteaptă un nou Rudi Konrad, în locul celui răposat, care l-a zămislit şi l-a îngrijit vreo 20 de ani.

El Clasico, spun hispaniştii noştri care ne vor delecta cu vorbele lor direct din tribuna catalană, va avea 1,3 miliarde de privitori, cam o cincime din populaţia Planetei. Meciul va fi văzut în Matto Grosso, în iurte, igluuri, vile, apartamente, pagode, palate şi printr-o neinspirată punere în scenă, mai puţin în România. Mingea va porni să se rostogolească, în Ghencea la ora 8 şi în Catalunya la ora 7, ceea ce înseamnă aceeaşi secundă.

Grea alegere dacă eşti român! La cine să te uiţi? La Kapetanos sau la Ibrahimovici? La Wesley sau la Cristiano Ronaldo? Mai există o soluţie, zappingul. O fază aici, o fază dincolo. Însă experienţa dovedeşte că din două meciuri pe care le urmăreşti alternativ, cu degetul pe telecomandă, practic, nu înţelegi nimic, chiar dacă ai şi Internetul deschis în faţă. Sînt două meciuri pe care trebuie neapărat să le vezi cap-coadă, la care te enervează inclusiv solo-spoturile de 7 secunde cu saci de ciment, inclusiv micşorarea ecranului pentru abonamente tip fluture, pisică sau panteră.

De prin vară, cînd şi-au făcut ţintarul, spaniolii au decis că El Clasico se va juca duminică 29 noiembrie, la ora 7pm. Prin comparaţie, în campionatul nostru nu există puncte fixe pe termen lung. De exemplu, pe lpf.ro încă nu s-a afişat cum se va disputa etapa de la sfîrşitul săptămînii viitoare, zilele, orele şi televizările. Vom afla abia luni-marţi.

Prin urmare, cînd au pus Ghencea duminică, la 8 seara, eminenţele cenuşii autohtone ştiau de Real-Barcelona. Sigur că e opţiunea 1, sigur că e Antena 1, sigur că după meci începe bingoul, sigur că e prime-time.  Dar se făcea gaură-n cer dacă Steaua-Vaslui începea la 20.15 sau la 20.30, să poţi vedea ca lumea măcar un început, un sfîrşit şi ceva prin pauze?

Cifrele de audienţă vor fi mai mari în Ghencea şi aşa ar fi fost şi dacă meciurile erau la ore diferite, fiindcă Antena e pentru toţi, Digi doar pentru mai puţin de jumătate. Dar se puteau respecta telespectatorii români ai derbyului spaniol. Românului îi e mai aproape cămaşa, adică Ovidiu Petre şi Burdujan, contestarea lui Gigi sau primirea lui Lăcătuş cu aplauze, motiv pentru care Messi şi Benzema vor avea de suferit fără să poarte vreo vină. Lor puţin le pasă, însă nouă, da!

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Din Anglia (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2009, 19:17

Nu stiu de ce dar prevad o victorie vasluiana si cred ca o victorie fara drept de apel. Steaua, nu e decat o fantoma de echipa la oara actuala datorita lui Becali.

h2o (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2009, 19:53

macar pe camp nou rezultatul e previzibil, bate barca. dar pe câmp nou, e suspans. vaslui e liderul, steaua nu mai e ce a fost, dar e totusi steaua, asa ca…privim meciul de pe ghencea.

Dan (9 comentarii)  •  28 noiembrie 2009, 20:04

Ce legatura o fi avand comentariul din Anglia cu blogul chiar nu stiu.

Un_suporter_CFR (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2009, 20:08

Nu stiu de ce se face atata caz – sa nu uitam ca nu toti spectatorii sunt stelisti ( nici pe departe) , astfel ca logica articolului de mai sus e putin subreda. In plus, Steaua este o echipa slaba, care nu poate emite pretentii la titlu anul acesta – nu e nici pe departe echipa de acum 3-4 ani.

cristi (16 comentarii)  •  28 noiembrie 2009, 20:11

trebuie sa fii masochist ca sa preferi un meci de-al stelei, mai ales in aceasta perioada, in dauna celui de pe camp nou

senateo (17 comentarii)  •  28 noiembrie 2009, 20:49

gsp isi face curaj singura, steaua nu are cum sa faca audienta mai mare decat Barcelona-Real. Daca se scad microbistii care nu au Digi si se uita pe internet la Barca-Real, atunci s-ar putea sa fie ceva mai multi antenisti decat digisti. Dar niciodata in preferinte steaua nu se va apropia de Barcelona sau Real.

jan pitesti (46 comentarii)  •  28 noiembrie 2009, 23:50

sper pe viitor sa vedem si noi fotbal frumos in kampionatul nostru

brc (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 1:39

buzarine, ai dreptate! barca-real e ca o portie selecta de caviar, steaua-vaslui e o bucata sanatoasa de salam! romanul, oricat de fandosit ar fi, tot muscand lacom din batonul de salam ii sta mai bine! e clar ca a1 va avea audienta mai mare … pariez ca va fi dubla, chiar tripla! si asta pentru ca salamul e disponibil, caviarul nu prea … stie mitica de ce! eu unul o sa ma uit la a1, pentru ca nu-s ipocrit! or fi jucand aia fotbal, in spania, dar nu au si nu vor avea parte de suspansul mioritic: mize mici, lacatus, bkl, banel, arbitrii galici, suporteri injurand propria echipa … asta e showbiz-ul

corectorul (15 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 2:24

Saracii iubitori ai fotbalului!(?) Creca le-o fi cumplit de greu sa aleaga intre Toja si Iniesta,Messi si Nicolita,CR9 si Wesley!!! Depinde ce le place.FOTBALUL sau fotbalul. Sunt alaturi de ei in „tremenda” dilema. Glumeam,ce naiba!

szsebi (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 2:48

a fost hent la mitchel inainte sa atinga pe dubarbier,care oricum trebuia eliminat la faza cu deac!!!! cum poti sa zici ca cfr iar e ajutata???? nu ti rusine????

Marian (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 2:54

O intrebare pt. dvs. domnule Buzarin. Sunt eu prost informat sau voi, „ziaristi”, ar trebui sa fiti obiectivi in comentarii, sa observati, sa analizati si atat ? Nu inteleg de unde atata adversitate fata de un club. Acuzatiile pe care le aruncati impotriva clubului CFR Cluj sunt foarte grave pt. o persoana in postura dvs. Sunt de parere ca, atata timp cat nu aveti dovezi, acuzatiile dvs. cum ca acest club umbla la arbitrii, tin de domeniul penalului. Sunt de acord sa trageti semnalul de alarma de cate ori este cazul, de cate ori se greseste, dar atat, fara acuzatii, pt. ca nu aveti dovezi.
Da, sunt clujean, sunt suporter al CFR-ului inca de cand echipa juca in divizia C si cred in celebrul proverb „hotul neprins, negustor ….”. La final imi pemit sa va dau un sfat: urmariti meciurile, analizati-le, comentati, dar ramaneti neutru, asta inseamna pt. mine un adevarat ziarist de sport. Acuzatiile si balacarelile sunt pt. cei de teapa oierului si altora de acelasi gen.

Americanul (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 3:20

Adica e vreun iubitor de fotbal adevarat (in afara de stelisti si vasluieni) care sa aleaga porcaria de meci din Ghencea in locul celui de pe Camp nou?????Nu cred ! Oricum articol slabut de tot.

DanT (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 3:49

Mi se pare ca se face cam mult caz de Barca – Real … ce e asa mare lucru, e un meci din campionatul Spaniei care are loc in fiecare an de cel putin 2 ori (poate chiar de mai multe daca se intalnesc si prin cupa Spaniei). De ce as fi asa de interesat de meciul asta? Barca nu a fost in stare in ultima vreme sa-i bata nici pe Rubin Kazan. Parca e mai interesant sa vad ce face Steaua sau Vaslui, in liga 1 macar am o miza … in campionatul Spaniei nu am nici o miza, imi e total indiferent cine castiga. A, ca acolo se joaca fotbal si la noi nu prea, asta e altceva. Dar nu pot sa ma implic intr-o faza contestata in Barca – Real cum ma implic la o preluare cu mana in careu la Steaua – Vaslui (desi nu sunt suporter a nici uneia dintre ele). Pentru fanii Barca sau Real, da, meciul are miza … pentru cei carora nu le pasa nici de una nici de alta motivatia poate fi doar de a vedea spectacol … desi meciuri spectacol sunt in fiecare saptamana in multe campionate europene (mai ales cel englez).

mihai (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 10:22

eu cred ca audienta cea mai mare o so faca gsp-tv la ora 22 dupa meciuri cand o sa il sune radu pe gigi becali

adryan (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 11:19

care s-o uita la steaua-vaslui…E El clàsico,se joaca de doua ori pe an.ce am inebunit sa ma uit pe A1.

marian (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 11:43

e ca si cum ai avea de ales intre angelina jolie(barca -real)si magda ciumac(steaua-vaslui).hai ca pe cei de la lpf ii stiam incapabili dar si cei de la antena puteau sa-si dea seama ca vor pierde cel putin jumatate dintre microbisti.si ar mai fi ceva de urmarit si facut comparatie la cele doua meciuri :TRANSMISIA MECIULUI(prezentare grafica ,calitatea imaginii,reluari)

Anotak (23 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 12:33

Un egzercitiu de imaginatie,se transmite meciul Steaua-Vaslui pe A1,la aceas ora cu Barcelona-Real,pe o televiziune cu acoperire de aceas dimensiune(PRO.tv,TVR),ia sa vedem cati se uita la A1,unde se transmite „marele derby”,si cati se uita la o adevarata sarbatoare fotbalistica,unde intra pe teren,nu mai putin de 10(ZECE)nominalizati sau castigatori al BALONULUI DE AUR. Ma indoiesc,ca A1,ar mai avea audienta scontata.

Robert R (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 15:36

in fiecare an astept meciul asta 🙂 acuma ma prinde in Cracovia si-l voi urmari intr-un bar englezesc. Oricum, eu nu as fi sigur ca A1 va castiga in fav. derbyului spaniol. Ai memortie buna, si daca-ti aduci aminte si in returul trecut a fost la fel, sfarsit de august, la concurenta cu Dinamo – CFR parca, care s-a jucat cu f putini spectatori iar audienta a fost f scazuta in comparatie cu el clasico.

Robert R (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 15:40

*aprilie (inceput de mai), scuze

Anna (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 15:45

Desi tin cu Steaua de mica..in seara asta clar o sa merg pe El Classico…nu mai e alt meci ca asta si nu am de gand sa il ratez chiar daca joaca Steaua la aceeasi ora… mai ales la cum joaca in ultima vreme si decat sa imi fac o multime de nervi ..mai bine ma bucur de un spectacol adevarat…Hala Madrid…:D

roled (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 16:25

in mod sigur cele citeva sute de mii care locuiesc in spania nu vor urmarii steaua -vaslui

cione77 (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 16:58

dl. buzarin , astept reactia dumeavoastra la neeliminare lui rus de la pandurii. neeliminare ce astabilit scorul final rus egaland.
ps. prestatie jalnica aseara cu u craiova
thery coltescu

Beleaua (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 20:14

Sacii de ciment apar numai la Antena 1, motiv sigur de o audiență extraterestră. Sigur că mă voi uita la supermeciul din Ghencea.

In reluare pe unde prind vreun rezumat. 😀

matiz (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2009, 23:16

ce ma bucur!!! in sfarsit,sa vedeti si voi cum e cu digi 1,2,3…gsp1,2,3…eu,unul,m-am uitat la divertis, pe protv!mult mai spectaculos si mult mai circ decat circul vostru. m-as fi uitat pe digi daca barca cerea arbitrii..ROMANI!o idee,nu?

Rolly (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 3:42

Sincer..M-am uitat pe net pt ca nu prind digisport…m-am uitat pe net dar mergea putin „sacadat”…dar si asa…:))sacadat cum mergea.preferam sa ma uit la regatul de pe Camp Nou.Superb..Chiar daca tin cu Barcelona,trebuie sa-i felicit si pe cei de la Real pentru spectacolul oferit.E o placere sa vezi asa un joc.Sincer…Barcelona-Real trebuia sa- dati pe Antena 1…Faceati rating triplu 🙂

Lucian (2 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 9:40

Dragilor, comparatia este inutila. Am privit aseara primele minute din Ghencea. Am mutat apoi „dincolo”. Acest „dincolo” poate fi inteles si astfel: „spatiu extraterestru, alta galaxie”. Am ramas chiar si in pauza ” dincolo”. Pacat, poate vom trai si noi pe noul stadion national ceva asemanator. Poate …. Chiar daca plin fiind, noul stadion va avea capacitatea aproape jumate fata de Nou Camp.

fotbal (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 13:09

Daca vorbesti despre fotbal nu ai cum sa iei in calcul campionatul romanesc . Asa ca nu sunt ezitari ; cei care iubesc fotbalul se vor uita la BArca -Real ! Singurul lucru unde am stat sa ma gindesc la ce ma uit a fost Inter sau Liverpool , am ales Liverpool (si nu regret) .
O zi buna !
Orcit ar fi de aproape camasa lui OV. Petre tot nu ma pot uita la steaua -vaslui si asta nu datorita faptului ca sunt dinamovist sau altceva ci doar ca imi place fotbalul .

george (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 13:42

Niciun meci din campionatul nostru nu m-ar fi facut sa ratez barca-real. Asa ca pentru mine a fost simplu. Chiar daca nu aveam digi, ma uitam pe net, asa am facut si in anii trecuti atunci cand boom transmitea campionatul spaniei.

bobo_rapid (2 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 14:04

De ce nu sugerati la mai marii GSPTV-ului sa putem si noi (cei abonati la UPC sau la alti distribuitori) sa vedem meciurile de pe gsptv sau digisport in sistem pay-per-view ca in tarile civilizate????
Sunt niste *** , TOTI !!!!
Astept un raspuns, daca nu se poate pe blog atunci pe email.
Respect Alin Buzarin !!!

marian (3 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 14:18

cred ca ne-am lamurit cu fotbalul de la noi…suntem undeva pe la inceputuri cand alergau aia cu basca pe cap ,veneau la stadion cu valizele de lemn mergeau cu vaporul vreo luna…iar in deschidere am putut vedea si arsenal cu chelsea alt meci pe cinste

s (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 16:13

eu am fost cu preteni intr-un local si neam uitat la ” el clasico” un meci mult mai interesant decat steaua – vaslui … si sincer localul era plin datorita meciului

visin (11 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 16:24

amice, de ce nu ai curajul/decenta sa-mi postezi comment-ul si sa-mi raspunzi ?

negnero (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 16:25

sunt suporter stelist de cand ma stiu…si sunt cateva zeci de ani…nu mai merg la stadion din cauza atmosferei creata de dobitocii aia care injura din toti ranunchii ore in sir….problema e ca ma deranjeaza si acasa in fata televizorului…….de aceea va scriu ….pt ca acasa am femei si copii si nu-i pot obliga sa asculte ceea ce se petrece in tribunele stadionului……in concluzie …ori puneti bulina rosie …pe transmisiunile de pe ghencea,ori estompati acele trivialitati…..sper ca cna sa ma ajute in demersul meu……ps…..am comutat pe el clasico…desi vroiam sa vad steaua…..sper ca becali sa faca ordine in tribune si voi sa va faceti ordine in redactie….

Vasile .P. (36 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 18:24

Romanii s-au uitat la St-Vs…chiar daca nu-ti convine…nu mai critica Craiova …lasa-ne…domne..

IO (15 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 18:36

Poate sa-i spuna cineva si lui Ioanitzoaia ca numele stadionului este camp nou, ci nu nou camp?

Mihai (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 18:44

Sunt suporter al fostei Steaua,insa echipa lui Gigi mai are doar culorile in comun cu cea mai iubita echipa, asa ca am preferat sa ma uit la Barcelona-real si sa ma mai uit din cand in cand la ce face un stelist adevarat, Lacatus.

brasovean (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 20:21

ma-m uitat la barcelona-real,am vazut fotbal nu tziganisme si un fotbal mimat,suntem satiu aline,esti suporter craiova, steaua,pe noi ardelenii nu ne suporti,ai comentarii cu tenta si emotionale,vezi ca suntem din bantustan,am vazut hentul la craiovean,numai tu nu l-ai vazut fiindca ai mintea intetosata,mai nou schimb canalul cand te vad,mai am si altii care fac asa

chaplin (4 comentarii)  •  30 noiembrie 2009, 21:34

Domnule Buzarin,

stiti cum ii numesc schiorii pe cei ce vin la partie doar pentru a privi, infrigurati cum altii schiaza? Va spun eu: PALTONARI. Ati inteles ideea?

neamtu (1 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 0:16

pt mine nu a fost nici o dilema.am vazut barca-madrid impreuna cu toti prieteni mei stelisti,dinamovisti, rapidisti,clujeni,timisoreni,brasoveni etc etc,dar mai presus de tot iubitori de fotbal.de aceea alegerea a fost usoara.am 5 ani de cand nu am pierdut nici un meci al barcelonei indiferent ce meci din romania era la aceiasi ora.

dezamagire (1 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 0:38

A fost hent la mitchel inainte sa atinga pe dubarbier, daca urmariti atent faza!
Ura dumneavoastra impotriva clujenilor pe mine personal m-a dezamagit!
V-am admirat pana acum, dar cred ca de azi inainte ma voi muta pe un alt blog, la un alt ziarist sportiv ceva mai obiectiv, tot asa cum m-am mutat sa vad un El Clasico adevarat! Asa fotbal, asa ziaristi! Ca la noi la nimenea!

bogdan al II-lea (4 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 1:58

Domnule Buzarin (fac un efort sa va numesc asa, doar bunul simtz ma indeamna…),
Nu m-am deranjat sa va citesc articolul. V-am ascultat si privit in dialogul (monologul, mai exact) cu presedintele CFR-ului. Nici fatza de acest personaj nu am un respect deosebit (doctorii care renuntza la cariera pentru un post in fotbal, nu merita respect).
Dar, pentru mine, ramanetzi un gazetar de duzina, care, la o publicatzie care se respecta, ar avea zilele numarate. Iar pana la comentator de televiziune este un … ocean. Renuntzatzi la amandoua. Cat mai avetzi timp. Sincer!

bogdan (1 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 9:14

steaua -vaslui a fost un meci frumos .pacat ca a acu si-a gasti si steaua sa aiba noroc si sa bata pe vaslui.
Fortza Vaslui

12l (1 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 12:07

„Sînt două meciuri pe care trebuie neapărat să le vezi cap-coadă, la care te enervează inclusiv solo-spoturile de 7 secunde cu saci de ciment, inclusiv micşorarea ecranului pentru abonamente tip fluture, pisică sau panteră.” tare:)))

scama (36 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 15:10

sI IAPA/?si cateiii???

Adi (6 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 21:09

Asta nu e stire, e prezicere. Iar prezicerile sunt speculatii despre viitor, facute atunci cand nu ai nimic de spus despre prezent, adica esti in criza de camp nou de creatie… Fara suparare, genul asta de articole e bun pentru un scriitor S.F.

komo (4 comentarii)  •  1 decembrie 2009, 21:58

oare pe camp nou la loja se sparg televizoare ca pe ghencea?

Timisoreanu (1 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 1:46

Nimic despre jocul propriu-zis? Poate ca urmand logica editorialului, domnu Buzarin nu a vazut ”Derbyul de pe Cîmp Nou”.Noapte buna.

CRAIOVEAN (36 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 13:04

Unde traiti domnule?NOI cu STEAUA CRAIOVA VASLUI… RAPID..AICI traim…

canadianul (24 comentarii)  •  2 decembrie 2009, 18:48

Buzarine esti slab!!!

Comentează