Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Alb şi negru roş-albastru

Nici Olăroiu şi nici Steaua nu trec prin cea mai grozavă perioadă. După calificarea cu Standard sau după victoria de la Kiev compoziţia aerului tras pe nări era cu totul alta. Acum – meciul cu Forex nu se pune – […]

vineri, 27 octombrie 2006, 4:18

Nici Olăroiu şi nici Steaua nu trec prin cea mai grozavă perioadă. După calificarea cu Standard sau după victoria de la Kiev compoziţia aerului tras pe nări era cu totul alta. Acum – meciul cu Forex nu se pune – persistă o senzaţie înecăcioasă, de oameni care pur şi simplu nu-şi pot ventila plămînii.

În lipsa oxigenului logica se alterează. Antrenorul din Ghencea spune ca toate relele provin din obligativitatea Stelei de a cîştiga toate meciurile. Fals. Mai nimeni n-a avut pretenţii la o victorie cu Lyon şi foarte puţini naivi, printre care şi autorul acestor rînduri sperau că marele Real, aflat departe de forma cea mai grozavă după înfrîngerea cu Getafe, poate fi îngenuncheat la Bucureşti. Ceea ce se pretindea de la Steaua era o prestaţie apropiată de spiritul şi de valoarea Ligii Campionilor.

Tot Olăroiu deplînge tratametul la care este supus, nu neapărat el, ci tehnicianul în general. Spune Oli că atunci cînd pierde, orice antrenor e luat drept imbecil, iar cînd cîştigă, aşa cum i s-a întîmplat sieşi cu Forex, trece drept sfînt. Nimic mai fals. Nimeni nu l-a făcut imbecil şi nici nu-l va face. Mai mult, în virtutea sudorii pe care o tehnicianul o depune pentru meserie, i s-au respectat izolarea şi lipsa de explicaţii din primăvară, de după Middlesbrough şi i s-a rezervat, poate ca răsplată pentru Kiev, un tratament mai civilizat decît se aştepta chiar el după acest drastic 1-7 european. După cum nimeni nu l-a făcut sfînt după meciul cu Forex, pentru că efectiv nu există motive de sanctificare după o banală victorie în Cupă.

Fiind echipă românească, Steaua trăieşte după regulile locului, de care ar fi indicat să se desprindă. Nu-i uşor, pentru că nici cei ce-o sfătuiesc în scris să facă asta nu sînt în stare să abordeze ponderat existenţa, ci pică pradă, cînd euforiei, cînd deznădejdii. Titlul, plus Standard, plus Kiev au însemnat albul, iar acum Lyon plus Real plus Iaşi plus Galaţi zugrăvesc negrul cel mai adînc cu putinţă.

Poate că patronul n-ar trebui să intervină neapărat tehnico-tactic, ci psihologic. Deşi n-are studii de specialitate, ci doar calitatea de a fi ascultat de mase, George Becali e în stare să-şi recupereze moral „războinicii” din pasa proastă pe care se vede că o percep mult mai dramatic decît ar fi cazul.

„Cînd cîştigi, cum am făcut-o noi cu Forex, eşti sfînt. Cînd pierzi, şi eu am pierdut cu Lyon şi Real, eşti un imbecil”  — Cosmin Olăroiu

Comentarii (85)Adaugă comentariu

Chilotzel (7 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:33

Aline ceva nu e in regula cu tine.
NU stiu cat i-ai dat lu ioanitioania sa bage in emisiunesa lui,dar ce ma nedumereste pe mine este faptul ca mereu trebuie sa te certzi cu invitztzii de la Steaua.
tu nu esti naiv ca ai crezut ca steaua va castiga cu Real,esti naiv cand tu te crezi ziarist.

apolodor(suporter stelist) (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:33

D-le Buzarin, dvs. aveti o ura apriorica fata de tot ce vine dinspre Steaua. Indiferent de felul in care se prezinta echipa, imi lasati impresia ca abia astaptati momnetul favorabil pt a va descatusa tirul de vituperatii la adresa Stelei. Eu inteleg ca nu oricine poate fi impartial, dar, va rog, macar incercati sa mimati obiectivitatea.

Banal (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:34

Banal articol… barem daca ar fi venit de la unul care are de aface cu fotbalul, nu de la unul care e paralel cu el. Buzarine esti penal cand critici antrenorii, tu nu sti sa scrii decat despre mondenitati, dute la revista star. Lasa pe Vochin sa isi faca treaba asa cum numai el stie. Mars de aici.

gerd muller (53 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:37

„Ceea ce se pretindea de la Steaua era o prestaţie apropiată de spiritul şi de valoarea Ligii Campionilor.”

EXACT ! Corect scris. Nu mai dati in el aiurea cand spune adevaru’ ! O avea el antipatiile lui, da’ p-asta a scris-o bine…

Silvius (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:42

Cred ca problema jucatorilor stelisti este aceea ca trateaza jocurile din CL ca si cum ar fi singurele si ultimele din viata lor. Sunt mai preocupati sa-si savureze prezenta pe arenele din CL decat sa se concentreze la joc. De ce V. Badea, un jucator tanar si talentat declara ca e o sansa unica sa joc pe Bernabeu? De ce mai baiatule? Munciti antrenati-va, castigati si fiti an de an in CL si faceti sa nu mai fie 😮 sansa unica”… Problema este, cred eu, mentalitatea romaneasca post decembrista : decat sa muncesti 10 ani si sa-ti cladesti pas cu pas cariera/afacerea, mai bine te zbati sa dai un tun, si cand reusesti stai cu mainile sub cap si zambesti multumit…

dan (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:45

chiar nu inteleg de ce tot v-ati mai facut blog. numai tampenii scrieti. „mafalda” , asa ar trebui numiti cei de la gsp. vad ca le stiti voi pe toate…

Dumi-BV (86 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:49

Declaratie lui Olaroiu demonstreaza ca inca odata ca omu e un distrus ingamfat

jhony (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:50

parerea mea ca gigel le-a dat cam multzi bani jucatorilor…prea multzi pt valoarea care o au…si uite asa ei joaca la bascalie. prea multe figuri le-au intrat in cap…sa-si aduca aminte ca deabia castiga un meci in campionatul nostru …trebuie sa joace cum au jucat anu trecut in uefa…dar romanu asa e…pe masura ce se ajunge …mai rau se prosteste! oricum FORTZA STEAUA (mai e timp sa coaboare cu picioarele pe pamant)

CIPri (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:51

Domnule Buzarin,nu sunt stelist ca sa ma simt deranjat de cele scrise de dvs. Ma deranjeaza(desi nu cred ca conteaza ptr. dvs.) cand credeti ca daca sunteti un critic permanent sunt si un ziarist bun!
P.S. mi-a placut aia cu „jos palaria,Carlos”…si ala saracu’ n-are nicio „vina” cand l-ai laudat ca a scos 3 suturi…din care doua sutate in el!

jhunior (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:54

gigi sa-i amendeze…le da prima 40000 pt meci castigat?…sa fie amendatzi cu 40000 daca pierd…si sa vezi ce echipa ajunge steaua

dan L (5 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:55

olaroiu da semne de mare slabiciune
cine oare l-a facut sfant dupa meciul cu forex doar el stie, probabil meme(!?)
ii este teama, traieste in mare tensiune cu becali ca sef
alin buzarin a pus niste puncte pe niste i-uri
voua , astora, stelistilor foarte suparati, va creste salariul cand merge bine steaua? ce atatia nervi, ce atata intoleranta?
cata prostie pe lumea asta, e ceva de speriat!

CIPri (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:57

Cand ati ales si dvs. o data sa laudati pe cineva(Carlos)si atunci ati dat chix.Fiti mai chibzuit in ceea ce scrieti ca sa fiti mai apreciat in viitor.

trotinel (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:05

vad ca zace in multi dintre stelisti acest spirit borcesc. nu poate fi nici un stelist obiectiv si sa spuna: „da, ma, are dreptate buzarin!”….
iar pentru CHILOTZEL: fa-te tu ziarist!

Dumi-BV (86 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:07

Eu ma intreb cine e prostu care il face pe Olaroiu sfant dupa ce bate Forex iar Olaroiu e clar cat de inteligent e daca se lauda cu asta,e mandru tare ca a batut Forex,si Bacau a batut Forex si Urziceni si alte echipe va dati seama cati sfinti in Romania…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:11

Cipri – nu sint critic, ba chiar m-am straduit sa fiu incurajator. Sa spun ca daca steaua nu-[i alunga valul negru de pe ochi, nu va putea face pasul inainte

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:12

Banal – daca gasesti vreun articol monden scris vreodata de mine in 15 ani de presa, arata-mi-l. In schimb, eu am descoperit sapte prostii scrise de tine in trei rinduri.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:13

Apolodor – ce nu e obiectiv in material? Faptul ca Steaua sufera in joc (cu asta cred ca esti de acord) si nu-si da seama din ce cauza?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:16

Chilotzel – inainte de a te gindi cit ii dau eu lui Ioanitoaia sa ma bage in emisiune, gindeste-te ca tu ai posibilitatea aici, pe acest blog, sa spui tot ce-ti trece prin cap, fara sa dai nimic!

Sibianul (5 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:17

Nu cred ca sugestia legata de patron e normala. De fapt, asta e problema in Romania. Cautam mereu oameni providentiali cu solutii salvatoare, dar nu vorbim niciodata de reguli,proceduri si institutii. Sa nu va mai mirati daca patronul Stelei isi permite sa comenteze despre orice, intr-un mod grobian si grotesc, fara a raspunde in fata legii. Mediatizarea si prezenta publica excesiva fac din conducatorii echipelor de club personaje fara nici un fel de principii. Un mic amanunt care ar trebui sa va dea de gandit. Eu traiesc intr-o tara unde jocul de hochei e mai mult decat o religie, unde banii, contractele si popularitatea depasesc orice imaginatie. Dar credeti-ma in 2 ani eu nu l-am vazut niciodata, repet niciodata, pe patronul echipei de hochei la televizor. D-le Buzarin, presa in general, incetati sa mai mediatizati peste masura o serie de oameni care intr-o alta societate, nu numai ca nu ar avea loc, dar ar fi de mult deferiti justitiei. Eu citesc destul de rar limbajul suburban si mitocania de pe acest blog, dar de fiecare data nu pot sa nu raman surprins cate din personajele super-mediatizate gasesti aici in miniatura. Eu cred ca moderatia si bunul simt ar crea un mediu mai respirabil in fotbalul romanesc. D-le Buzarin, priviti cu cata usurinta conducatorii de public se jicnesc, se impaca, iar se jicesc, asistam la o isterie generala in ceea ce priveste comportamentul public al unor oameni. Atata nesimtire, incultura si lipsa de respect intalnim in fotbalul romanesc incat nu e de mirare ca suporterii se comporta pe masura. E timpul D-le Buzarin, sa introducem decenta si bunul simt chiar si in fotbal, e adevarat mai greu, dar presa are un rol foarte important aici.Incercati sa nu mai publicati fiecare mitocanie sau insulta in paginile ziarului, incercati sa respingeti si sa nu mai promovati atacuri personale printre randuri. Cu deosebita consideratie, un vesnic suporter stelist.

jonel (6 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:20

In ultima vreme, de cate ori se vorbeste de Steaua se incepe cu LC. E drept, greu de evitat, caci stralucirea aurului adevarat (pungi de euro numai pentru participare) sau doar perceput ca atare (paiete, TV si alte artificii ) intuneca privirea multora dintre noi si pare sa ia mintile multora dintre cei numiti « conducatori » de cluburi. Mester Carmaciul !
Acuma sa stam drept si sa judecam stramb : de ce ne-am face iluzii in privinta echipelor romanesti in confrontari internationale cand diferenta de mijloace e atat de evidenta. Real madrid este nationala spaniei+nationala braziliei+ un pic de olanda, anglia sa dea gust. Uitam ca pana acum nationala olandei ne-a tot batut, nu ? Privind din aceasta perspectiva, steaua – sau alta echipa romaneasca – nu sufera comparatia. Noi suntem, speram ca numai pentru moment, speram caci speranta moare ultima, inntr-un fel de liga a doua. Nu degeaba exista initiativa G14, si eu si-au dat sema ca sunt o alta liga. Sa ne imaginam, putem jura ca nationala ar fi castigat cu real?
A doua problema, lasand leit-motivul acesta pagubos, suntem in criza, criza nu trece, ne doare capul, ne tratam cu viski, etc. poate fi rezumata intr-o singura intrebare : joaca steaua – se aplica la orice alta, dinamo, rapid, stiinta – fotbal ? Caci, stim cu totii, o echipa care joaca fotbal sfarseste – azi, maine – prin a castiga.
Un exemplu – iarasi se poate inlocui steaua cu dynamo, rapid, etc – intr-un anume 1984 a avut loc un meci cu AS Roma, cati isi amintesc ca Steaua a facut 0-0 si ca Duckadam a apart un 11 m? Steaua juca deja bine. Urmarea e cunoscuta.

carpisca (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:22

a avut dreptate MM cand te facea in toate felurile.in 15 ani de cand te citesc nu ai avut un articol corect despre steaua,si nu o sa reusesti vreodata sa ai,pentru ca ura ta fata de steaua e mai mare decat moralitatea ta

apolodor(suporter stelist) (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:24

Nu-mi plac saltimbancii ! Asta ma deranjeaza la d-ta, d-le Buzarin. Anul trecut (competitional) ai acceptat sa ingrosi randurile antistelistilor de serviciu de la Antena 3, al caror singur scop era sa conteste titlul castigat de Steaua si sa faca apologia Rapidului. M-a iritat lipsa de demnitate profesionala de care ai dat dovada. Ti-ai modelat opiniile functie de culoarea politica comuna a „antenistilor” si „rapidistilor”. N-are loc sa-ti mai amintesc mascarada din vara trecuta. Stii f bine la ce ma refer.

yenk (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:25

Eu nu vad unde vedeti voi(cititorii atat de culti ai blogului)ca Alin Buzarin ataca Steaua??????????Sa percepi o evaluare obiectiva ca cea de mai sus cu o pledoarie antistelista,mi se pare strigator la cer!Eu sunt stelist de cand ma stiu si trebuie sa recunosc ca steaua trece printr-o peroada nefasta.Daca ar fi sa ma gandesc la motivele acestei prestatii mai putin convingatoare as gasi 2:
1)Efectul de recul suferit de jucatorii ros-albastrii dupa calificarea in CL si prima victorie dupa 10 ani in aceiasi competitie.
2)Frustrarea cauzata de parcursul impecabil si neasteptat de bun al dinamovistilor(spre durerea noastra a tuturor stelistilor)
Aceste 2 motive au dus la caderea psihica a jucatorilor stelei,care din pacate dau dovada de o labilitate psihica care nu le face cinste unor jucatori profesionisti care au pretentia sa faca furori in europa fotbalistica.Respectele mele

Popescu Adrian (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:28

Stii cum se numeste in limbajul de specialitate sindromul de care suferi tu?
Am sa-ti spun eu dle ziarist de ultima speta: complexe nerezolvate din copilarie.

PARAipan (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:30

Domnule Buzarin, in parte aveti dreptate in ce il privrste pe Olaroiu, dar cred ca nu mai avem forma pe care o aveam inainte, de ce se mai antreneaza daca se plange Oli de oboseala jucatorilor? Inseamna ca nu se antreneaza bine sau sunt alte cauze? STEAUA 4EVER

ICE_eARS (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:42

http://www.dinamomania.net/articole/fullnews.php?id=154 pt toti redactorii de la GSP..noi suporterii lui Dinamo va rugam cititi..

osc1or (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:45

Mie mi se pare ca d-l Buzarin are dreptate, Steaua nu merge bine, sunt convins ca sunt baietii obositi si demoralizati putin dupa meciurile de Liga..
Se fac greseli totusi in conducerea Stelei.. prea multe afirmatii aiurea.. nu mai accepta nimeni nimic, cum pierde Steaua sunt pusi toti arbitrii la perete, portar nu avem (de aici sa se inteleaga ca tin cu Steaua), Becali se baga mereu unde nu ii fierbe oala, face ekipa ba nu o face.. se imblica ba nu se implica.. astia sunt niste factori pt care ekipa nu merge bine, cred ca ar trebui sa se mai calmeze putin conducerea (Bkl + MM) in declaratii..
Steaua nu a pierdut titlul.. sanse mai sunt.. dar trebuie sa mearga ceas, si sper ca va merge pt ca echipa avem..
Hai Steaua!!

eu (57 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:55

omul are dreptate desi nu-l sufar…..nu jucam nimic, cand jucam avem ghinion….daca noi nu ne ridicam la nivelul CL veti constata cu stupoare ca altii nu se ridica la nivelul UEFA…..cunoscatorii stiu de ce…..

o zi buna

PS: e greu sa te ridici la nivelul CL cu carlos care are pe constiinta 3 goluri cel putin din dubla lyon real….si e greu ca jucatori cu 100000 contract sa se compare cu jucatori cu 4 mil contract….asa ca nu e neaprat ca nu jucam noi bine…faza e ca sunt altii mai buni de-ti ascund mingea

rafas (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:57

dl buzarin ia te rog inregistrarea de la ‘recursul etapei’in care ai fost alaturi de iacob,moldovan,netoiu,da-o la niste prieteni de ai tai de televiziune si sport si ei iti va spune ce prestanta ai avut in fata camerelor de filmat si cit esti de priceput si poate ne scri si noua raspunsu lor

rafas (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:00

parerea mea personala este ca ‘chiar esti o oaie ratacita’

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:05

Apolodor – In vara trecuta am facut la Antena 3 emisiune despre Campionatul Mondial. Nici o legatura cu Steaua si nici cu rapid, de care nu ma leaga nici o punte afectiva. Dovada cea mai limpede este ca atunci cind scriu ceva ce nu convine rapidistilor, e rindul lor sa ma faca stelist. Ce e bine in toata povestea asta e ca nimeni nu ma face dinamovist.

Emil-Mircea (13 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:07

Olaroiu are si el partea lui de vina . Dar cu precadere lotul de jucatori este unul slabut valoric – cu asemenea jucatori nu se poate ataca un parcurs onorabil in Champions League..Degeaba aduci zece jucatori ,daca nici unul nu e de valoarea titularilor .Ba mai mult ,sunt jucatori care nu au rezerva pe post – cum e cazul lui Nicolita .
Trebuie ca in iarna conducerea sa faca ordine in vestiar ,sa ramana cine are valoare si sa vina macar 3-4 jucatori care sa emita pretentii la postul de titular ,nu alde Gigel Coman ,Saban ,Oprita ,Carlos , Panait si lista ar mai putea continua..
Iar Oli trebuie sa inceteze cu mutarile jucatorilor de pe un post pe altul ,ca deja incepe sa fie ridicol..

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:10

„Rafas” – „Ei iti va spune”? Bravo, ai dreptate, asa e! Mai vorbim cind te pui la punct cu limba romana!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:12

Emil-Mircea – Eu n-am zis nici o silaba despre faptul ca Oli ar avea vreo vina, ci doar despre faptul ca se victimizeaza mai mult decit e cazul

Alex Andru (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:14

Ba, buzarin asta chiar are ceva cu steaua. aline draga tu nu ai alte subiecte de scris decat despre steaua…ori ti-ai facut un obicei sa arunci cu noroi in tot ceea ce inseamna steaua(asta include si suporterii care deocamdata sunt cei mai multi din tara)Uite aici un subiect iubit de toata lumea in momentul de fata: „dinamo…ajunsi la a nu stiu cat-a victorie”. De ce nu te apuci sa scrii despre balerinii aia ca toata lumea vorbeste de ei. Daca tu te crezi ziarist atunci sterge-ti de pe frunte „anti -steaua” si ia impartialitatea in brate. Dovedeste ….si atunci o sa iesi si tu din ridicol.

andrei2577 (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:14

1. Domnule Buzarin: aveti dreptate cu articolul! Iar aici ma refer la:”Ceea ce se pretindea de la Steaua era o prestaţie apropiată de spiritul şi de valoarea Ligii Campionilor”.
2. Domnule Buzarin: cei ce scriu pe blog au dreptate! Din toate articolele si discutiile de la TV reiese ca aveti o atitudine anti-stelista.
Intrucat e o lume mare, avem loc toti.
Tin cu Steaua de peste 30 ani si voi continua sa tin cu ei indiferent de viitor. Asa ca va dau dreptate daca sustineti ca Steaua nu a respirat aerul care trebuia in Liga, dar tot asa ma mira atacurile la adresa reprezentantilor celor de Steaua cand va intalniti cu ei la TV (nici Ioanitoaia, nici Vochin nu au astfel de iesiri).

apolodor(suporter stelist) (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:16

Va multumesc pt raspunsuri, d-le Buzarin. E posibil sa fi gresit postul tv, dar nu si opinia dvs. de atunci, privitoare la tilul castigat de Steaua. Intamplarea asta m-a facut sa va port resentimente, de care nici acum n-am scapat.
Si inca ceva: apreciez ironia din finalul raspunsului.

UltraSur (26 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:20

autorul acestui articol uita problemele pe care le are Olaroiu. vad ca nicaieri nu pomeneste de indisponibilitatile marcante din echipa. poate ca nu am fi invins Realul nici cu Mirel , Iacob sau ceilalti absenti, dar cred ca este evident ca exprimarea ar fi fost alta. inainte sa criticati mai uitati-va si la circumstantele existente.. poate chiar sunt esentiale. despre dl Buzarin doar atat: eu cred ca incearca sa fie obiectiv…dar nu e.rugaminte personala: Aline, studiaza un pic ce inseamna „punctul neutru de vedere axiologic”.daca nu sti ce e ala , cauta pe wikipedia.atat…

Alex Andru (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:22

uite alt subiect interesant: Dinamo isi incepe drumul in grupele Uefa…oare va mai continua cu victoriile cand o sa apara oboseala si indisponibilitatiile?
Din cauza asta stau eu linistit ca dinamo nu pupa campionat anul asta.
Asa ca , Aline draga, te rog nu mai fii asa rece in ceea ce priveste steaua, pentru ca datorita stelei povestim acum de lyon si madrid.

Emil-Mircea (13 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:34

Alin , hai sa-ti spun o chestie: mie si cred ca tuturor suporterilor stelisti ne pasa destul de putin de declaratiile unuia sau ale altuia , fie acela antrenor ,conducator ,jucator samd..Toti acestia mai devreme sau mai tarziu parasesc echipa ..Asa ca Olaroiu poate sa pozeze in victima ,sa dea declaratii sforaitoare ,sa faca misto de valoarea adversarului sau dimpotriva ,sa aiba doar cuvinte de lauda pentru acesta , sa se razboiasca cu presa ,cu conducerile LPF,FRF ,AFAN , UEFA,FIFA si alte F-uri..pe noi toate astea nu ne intereseaza.
Noi vrem ca echipa sa aiba rezultate – dar peste asta ne dorim ca jocul ei sa fie unul care sa ne faca sa ne mandrim si mai mult cu culorile clubului..Asa ca articolul tau privind atitudinea probabil gresita a antrenorului este simpatic , dar am fi preferat unul care sa aiba o legatura mai directa cu jocul in sine..Acest text nu face decat sa induca oamenilor ideea ca ai avea ceva impotriva antrenorului Stelei ,si implicit a clubului

Real Sport Romania (8 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:41

Cine se bucura prea mult la victoria cu Forex, este ori timpit, ori vrea sa acopere incompetenta … forex a venit in Ghencea, sa joace si ei pe stadionul in care cu ceva urma a calcat Real Madrid, in rest nu aveau chiar nici o sansa … cu un portar care a mimat tot timpul, a avut iesiri mai caraghioase decit Carlos …

ceteste carti de fotbal, te uita live TV la … http://real-sport.blogspot.com/

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:54

Alex Andru – cum nici tu nu mi-ai cerut voie ce sa postezi, mi-am permis [i eu sa nu-ti cer voie tie sa scriu de Steaua. democratie, nu? Cit timp te poti exprima liber pe un blog, se pare ca da!

rodana9 (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:54

Sunt stelista de decenii. E prima oara cand scriu aici caci abia de curand am reusit sa introduc internetul; e mai greu in mediul rural sa te conectezi.Domnule Buzarin, imi asum riscurile de rigoare facand urmatoarele afirmatii: – Steaua n-are antrenor; n-are portar; n-are rezerve de valori sensibil apropiate in locul lui Dica, Radoi. Ogararu; n-are atac puternic care sa penetreze orice aparare(Thereau pare a fi o solutie, dar mai degraba este un bun”servant’ decat un varf agresiv, tenace); cu exceptia lui transferurile au insemnat cantitate si niciun plus calitativ; daca nu se aduc valori,cel putin cate una in fiecare compartiment, Steaua va pali si nu va mai fi decat umbra celei pe care o dorim si-o iubim atat de mult incat devenim isterici, intoleranti cand ni se spun adevaruri dureroase.Continuati, dle B., sa afirmati tot ce considerati de cuviinta cu conditia sa va straduiti sa fiti cat mai obiectiv de fiecare data.

Sorelu (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:57

Titlul, plus Standard, plus Kiev au însemnat albul, iar acum Lyon plus Real plus Iaşi plus Galaţi zugrăvesc negrul cel mai adînc cu putinţă.
Eu zic ca mai corect era zis ca titlul plus Standard, plus Kiev au insemnat albul cel mai adanc cu putinta, un alb pe care adevaratii suporteri ai stelei au stiut sa-l pretuiasca, nu sa-l stearga cu buretele la primul esecuri… Multumim pentru articol, are si parti adevarate….

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:57

andrei2577 – Complet gresit. N-am nici o atitudine antiSteaua, ca ovada ca va aratati de acord cu ce spun. Chiar inainte de meiul cu Real am scris doua materiale pe un ton destul de incurajator, dar iata ca ma-am inselat. La TV eu n-am nimic cu stelistii, ci ei cu mine. Nu le sint foarte comod, stiu asta.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 19:02

Apolodor – Ce-am spus eu de titlul cistigat de Steaua? Parerea mea e ca a fost pe deplin meritat!

rafas (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 19:09

bine,eu am gresit dar tu dvs tot nu ati raspuns

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 19:17

Rafas – La ce sa raspund? Cit timp sint acolo inseamna ca e OK, nu? Sa stii ca acolo sint niste oameni de televiziune care analizeaza prestatiile, nu „prieteni”

vlad_21 (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 19:23

Macar Alin Buzarin raspunde postarilor pe care le trimitem…si pentru asta eu il respect chiar daca nu sun mereu de acord cu articolele sale. Este o chestie de bun simt sa raspunzi atat celor care te critica cat si celor care te apreciaza; un contraexemplu ar fi Maria Andries, pe care a facut-o lumea praf ieri si azi si se complace in situatia asta neavand bunavointa de a raspunde la vreo postare… din moment ce nu a avut reactie nici la dejectiile debitate la adresa ei de catre Dumitru Dragomir la acea „emisiune” (e prea mult spus emisiune), tind sa cred ca are inclinatii masochiste…pacat, pentru ca talent scriitoricesc are, dar nu prea stie sa-si apere demnitatea.

sarmis (62 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 19:29

Nimic din materialul pe care l-ati afisat nu are suport. Steaua fost o echipa departamentala. Cand s-a trecut la noua formula cu finantator dl Becali, nimeni, dar nimeni din anturajul sportului cu balonul rotund – fost jucator al clubului sau investitor din economia de piata (pentru ca Steaua este un brend, totusi, nu?) nu a schitat nici cel mai mic semnal!! Si asa dl Becali, cum necum, a devenit patronul echipei de fotbal Steaua, nu a clubului Steaua! Si asa MAPN-ul nu- vede cu ochi buni!! Sunt ofiteri din cadrul Armatei care acum il urasc de moarte pe Becali si ar dori reintoarcerea echipei la Minister!!!! De, si-au pierdut jucaria si iesirile pe gratis afara!!!
Dupa ce a vazut in epoca Piturca cate sute de mii de dolari s-au dus pe comisioane pentru achizitii, s-a razgandit si numai a apelet la IMPRESARI (vezi si disputa pentru teritoriu si cu firma fratilor Becali+Popescu) si INTERMEDIARI pentru acest lucru. Siasfel achizitiile s-au facut dupa necesitati, nu dupa valoare si stringenta sistemului de joc!! Pentru campionatul intern au fost adusi: Panait, Badea si fundasul de la Sportul (imi scapa numele) iar pt meciurile externe, de CL, Thereau si mai inainte Cristocea. Acesti oameni nu au putut sa faca si alte achizitii din trei motive:
1. Din lipsa de informatie si de strategie pe termen lung;
2. Din cauza presei, care din varii motive, ori a anticipat viitoarea achizitie, ori a anulat achizitia prin franchetea ei sau a impresarilor de a prezenta defavorabil clubul din Ghencea (vezi cazul fosti jucatori stelisti care nu s-au intors la clubl cara i-a lansat, cum vad ca se procedeaza la alte echipe)
3. Simplu, din cauza concurentei mai puternice!!!
Si asa pentru un club privat, cu un patron, din Romania, au avut rezultate remarcabile!!!
Dar s-a gresit in trei locuri:
1. Implicarea dl Becali si in politica
2. Lipsa de educatie manageriala (la inceput) si lui Becali si a lui MM Stoica
3. Lipsa de educatie a lui MM Stoica (vezi suporterul batut)
Nu putem spune ca echipa actuala nu are valoare, dar ea este limitata de suportul tehnic. Sunt jucatori buni,dar pusi sa joace permanent sub presiune si dintr-o atingere numai sunt aceeasi jucatori sclipitori.Daca imi este permisa o comparatie, per total, echipa poate sa straluceasca pana la viteza a treia, la viteza patru joaca Bayer Munhen, Inter, Celtic, Porto iar in viteza a cincea joaca Barcelona, Chelsea, Real Madrid, Lion si poate Milan. Atata i-a permis buzunarul lui Becali si pentru asta nu putem sa-l blamam!!
Au fost si relatiile cu Federatia, Liga si Comisiile unde lipsa de diplomatie a dus ca relatii incordate, In primul rand trebuie semnalata o anomalie la nivelul intregii conduceri a fotbalului romanesc!! Este o lipsa de profesionalism si de incredere. Cum ar putea fi altfel daca am analiza si am constata ca in proprtie foarte mare coponenti forurilor conducatoare in fotbalul romanesc sunt fosti componenti sau sustinatori ai clubului Dinamo!! Si parca nu este cuser!!

Acum campania cu depunctarea!!! Chiar era necesara inaintea meciului cu Real sa se faca aceasta campanie pentru ca asa a dictat Padureanu (cu noua lui cooperativa) si Muresan? Ce vrea sa se demostreze? In primul rand ca Legea nu poate sa-si produca efectele dupa ce s-au produs faptele!! In al doilea rand trebuie sa recunoastem ca dl Corpodean a facut jocurile echipei Dinamo!! Un fost jucator la Unira Alba Iulia (fieful echipei Dinamo in Ardeal, n-are rost sa aduc toate argumentele cu dl Talnar etc, etc) a fost recopesat cu trecerea pe primul locpe lista FIFA pentru ca Dinamo sa castige un meci de sase puncte cu Steaua. Numai facand comparatie intre cum a arbitrat Corpodean si Naghy si arbitrul maghjar din meciul Dinamo-Rapid (imi aduc aminte de o faza cand Rada l-a impins pe Moti si arbitru maghiar, chiar daca Moti a cazut teatral, nu la admonestat decat verbal, iar eliminarea lui Nicolita, chit ca este acoperita de Regulament este cu tenta impotriva Stelei !! Nu iei o asemenea hotarare, pentru o asemenea iregularirtate, pe care poti sa o dai sau nu, si in ce minut ,89, decat daca arbitrezi cu tema de acasa. Este adevaratca maniera de abordare a d-lui Becali in a riposta nu a fost una fair-play, dartrebuie sa fii educat ca sa te abtii si sa fii furat in fata unei tari intregi si ai clacat!! Nu-l scuz, dar ii dau circumstante atenuante!! Daca inflorea sau nu pierdea nimic era una dar asa a fost ca „curve” si … si batuta si cu bani luati! in schimb dl Padureanu, d Muresan, dl Aztalos fac front comun, „sperie” Federatia si Comisia, care il baga la inaintare pe… fundasul de Satu-Mare.. dl Prodan si face ca internetul sa se inroseasca, unde „miticii” sunt asmutiti impotriva ardelenilor!! Cine are de castigat in acesta afacere? UDMR, PRM SAU PNG? Ne ducem la un spectacolsportiv, sau sa vedem cum isi bate joc de munca unor oameni domnii Corpodean si Naghi? Sa asmutim natii, pentru campania electorala? Numai dac privim rezultatele internationale ale Stelei in ultimii 20 de ani si se vede clar ca acesta echipa, chiar daca in unele meciuri a fost aajutat de arbitrii, ea avut parcursuri de exceptie in Europa. Sigur s-ar putea spune mult ai multe, dar deocamdata ma opresc aici, dar nu fara a nu va ruga sa publicati Lista cu greselile d-lui Corpodean, care datorita acestor greseli in favoarea unei echipe sau arbitraj la comanda Federatiei a ajuns pe primul loc la UEFA!!!

Comentează