Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Mutu MVP

Pe „Ferenc Puskas”, în minutul 42, Tibi Ghioane, cu acel rist interior, n-a deschis scorul, ci a marcat al cincilea gol al României. Primele patru le înscrisese Adi Mutu, cu o zi mai devreme, la Firenze, într-o miuţă, la antrenament. […]

miercuri, 12 august 2009, 10:32

Pe „Ferenc Puskas”, în minutul 42, Tibi Ghioane, cu acel rist interior, n-a deschis scorul, ci a marcat al cincilea gol al României. Primele patru le înscrisese Adi Mutu, cu o zi mai devreme, la Firenze, într-o miuţă, la antrenament. Remarcabil sacrificiu, cu febră, să intri pe teren şi să dai totul pentru echipă! Fireşte, pentru cea de club, la naţională participarea fiind facultativă. Să ne imaginăm că va veni la Paris, va avea tricoul cu numărul 10 pe Stade de France şi apoi, dacă nu ne reuşeşte miracolul, va răci iarăşi, pentru că nu se ştie cum îl va primi publicul din Ghencea la partida cu Austria, peste alte 4 zile.

Nu ne putem preface că nu s-a întîmplat nimic! Mutu e o problemă pe care Răzvan va trebui s-o rezolve, cu riscul de-a mai plăti o cină într-un restaurant florentin. Sigur, În Ungaria a fost un test util, dar ar fi fost şi mai util cu Mutu. Cu riscul pierderii proporţiilor, la Budapesta, în acest test util, Dănănae a ajuns la spital, iar pentru Craiova urmează un meci important cu Pandurii, cum important e al Fiorentinei cu Sporting. Şi, în aceeaşi lipsă a proporţiilor, ieri, în timp ce Vasluiul şi Mediaşul îşi disputau restanţa din campionat, doi fotbalişti ai lor, Gîngioveanu şi Pîrvulescu, evoluau pentru „tineretul” lui Săndoi, în Andorra.

Comentarii (83)Adaugă comentariu

george (3 comentarii)  •  12 august 2009, 23:09

perfect adevarat. macar sa zica o data pentru totdeauna: „ma retrag”…sa stim si noi un lucru, ca doar nu suntem fraieri!

daniell_io (7 comentarii)  •  12 august 2009, 23:24

foarte bine spus…desi nu-l simpatizez foarte mult pe Chivu, el cum a putut sa vina la meci dupa ce a facut ocolul pamantului in cateva zile?cat a alergat chivu azi si cat s-a daruit?Dar Dl Mutu nu poate, are rosu-n gat…

adrianssen (11 comentarii)  •  12 august 2009, 23:26

mutu ar trebuii lasa acasa pana ce ii va veni pofta de nationala. sa nu se mai roage lumea de el ! chiar asa de indinspensabil nu e el.

Daca Razvan a reusit ceva la nationala asta, atunci acela e in primul rand faptul ca ROMANIA nu sta in MUTU!!!

Leo (2 comentarii)  •  12 august 2009, 23:32

Perfect de acord cu dumneavoastra, domnule Buzarin. 🙂

http://blog.mysport.ro/leo_steaua/2009/08/12/mutu-va-fi-noul-hagi/

Alessandro (3 comentarii)  •  12 august 2009, 23:35

Nu inteleg de ce jucatorii acestia asa zisi VEDETE(mutu,adrian cristea)tot primesc sanse de care isi tot bat joc.Sa va dau un exemplu de consecventa:Acum citeva luni jucatorul nationalei germane Kevin Kurany a refuzat sa se intoarca cu lotul german la hotel.Fiind suparat pe netitularizarea intr un meci amical s-a intors la hotel cu masina unui prieten.Consecinta:excluderea definitiva din selectionata germaniei.De atunci si a cerut scuze de citeva ori, a marcat zeci de goluri in Bundesliga,s-a mai scuzat o data.Rezultatul????NIMIC.0 selectionari,nici un telefon de la selectioner.Ar trebui sa luam exemplu de la acest popor care s-a ridicat dupa 2 distrugeri aproape totale.Credeti ma, nu se ridicau cu oameni ca Mutu,Adrian Cristea,Kurany sau Zicu.

cata (2 comentarii)  •  12 august 2009, 23:40

ma dar de chivu nu ziceti nimic? cate amicale a refuzat chivu,stiti?mai multe decat mutu,va zic eu.

X-TRAIL (165 comentarii)  •  12 august 2009, 23:48

E un risc sa dai cu piciorul sansei de a avea cel mai bun fotbalist roman in activitate, aruncandu-te intr-o polemica cu jurnalistii „patrioti”. Poate se stia la nivel de Nationala ca Mutu e ” racit” . Poate Lucescu nu-i prost, poate chiar stie de ce a folosit surogate ca Surdu si l-a jucat pe Nicu pe un post ce nu-i al lui.Poate! Cert este ca fara Mutu e greu, parca inotau impotriva mareei inlocuitorii merituosi si patrioti, fara probleme de tras liniute pe trompe! Si trupetii ce scriu pana sa le dea tuleiele devin rai, asmutiti de tine. Peace! Vorba lui Michael:))

Alessandro (3 comentarii)  •  12 august 2009, 23:51

CHIVU E ACELASI TIP DE VEDETA

X-TRAIL (165 comentarii)  •  12 august 2009, 23:54

Si, apropo, am vazut meciul tineretului si cred sincer ca Torja, capitan acolo, merita o sansa ! Partea dreapta cu un Mara obosit si fara vlaga bate rau , e unu’ mic si rau si spera la o sansa ” REALA”, ca vad ca e Roman eroul lui Lucescu. Sper sa nu cada si el in patima lui Piturca.

mihai (2 comentarii)  •  13 august 2009, 0:00

cum sa te retragi de la un lucru care s-ar putea sa mearga? pe mutu il vom vedea doar la meciuri oficiale,si atunci daca vor fi cu miza,ca in rest e racit.rusine adriane!

crinul negru (14 comentarii)  •  13 august 2009, 0:01

-NATIONALA CAND A LUI MUTU CAND A LUI CHIVU TINDE SA DEVINA NATIONALA LUI LUCESCU, VIITORUL SUNA BINE.

123kzs123 (1 comentarii)  •  13 august 2009, 0:08

un MECI bun FACUT DE ROMANIA, fara tiganusul SMECHER de la A A.C. fiorentina. O sa donez SI EU 10 centi LA DATORIA pe care o ARE FATA de CHELSEA. HAI ca va pup, SA FITI CUMinti.

Respect Mutu (2 comentarii)  •  13 august 2009, 0:28

mama, cum mai aruncati cu gunoi acum in Mutu si ce-i mai pupati manutele cand dadea goluri dupa goluri pt Romania. care e problema ca nu a venit? o sa vina la meciurile oficiale si o sa joace, ca de fiecare data, adica bine. are o varsta acum si , pe langa problemele financiare cu chelsea, trebuie sa se mai gandeasca si la viitorul lui la Fiorentina. ce jucator in activitate are mai multe goluri marcate pt Romania? aud? in altii nu aruncati in noroi , stiti sa aruncati doar in fotbalistii adevarati care chiar au jucat pt nationala asta. cate goluri au atacantii nationalei pt Romania? Marica, Niculae, Danciulescu s.a. ? cate are Mutu? ganditi-va la asta si apoi apucati-va sa scrieti articole de doi lei pe bloguri si comentarii sa va bagati in seama.

motanul incaltat (199 comentarii)  •  13 august 2009, 0:49

In comparatie cu Mutu ,Dananae risca sa intre in spital pt. un post de viitor titular.Cind gazetarii si conducatorii FRF o sa inceteze sa mai puna intrebari idioate cum ca de ce sa nu vina Mutu la un meci amical al nationalei,nici acesta n-o sa mai trimita scuze penibile cum ca ar fi racit….Ar trebui sa va obisnuiti…Mutu o sa mai vina doar la meciurile decisive ale Romaniei.N-o sa mai riste o acidentare sau sa fie obosit pt.un meci amical sau pt.un meci oficial contra Lituaniei,Andorei sau al nu stiu carei echipe mai slab cotate.Cu cit lumea va intelege mai repede,cu atit va fi mai bine….Se va retrage usor,usor fara a cadea in penibil ca altii-ex :Dorinel Munteanu care ar fi jucat si la 45 de ani numai sa-l depaseasca pe Hagi la selectii….

Necroman (1 comentarii)  •  13 august 2009, 0:55

d’accord cu ultimul post al lui Alessandro… prin exemplu sever si apropiere de tinerii ce promit avem sanse… in rest… doar fum.

@ Respect Mutu (1 comentarii)  •  13 august 2009, 1:19

de acord cu tine….cele mai multe goluri pt nationala de la un jucator in activitate….35, dar doar 5 (cinci) cu adversari adevarati (Cehia, Danemarca, Italia)…11 in amicaluri si restul de 19 cu echipe de genul: Bosnia, Luxemburg, Finlanda, Andorra, Macedonia, Albania, Belarus si Slovenia…asta in 10 ani de activitate la nationala…asa ca nu-l mai slavi in halul asta ca sincer n-are rost. In opinia mea inceputul lui Mutu ca „lider” al nationalei coincide cu inceputul decaderii. Si daca tot are o varsta, asa cum zici, atunci poate ar fi frumos sa se retraga…macar nu ne mai punem „sperantele” in el.

Respect Mutu (2 comentarii)  •  13 august 2009, 1:40

asa, si daca se va retrage ce se va intampla? vom fi iar ca in acele preliminarii in care, fara Mutu, eram ca o echipa de liga2. apoi cand a revenit Mutu, am reinceput sa jucam de parka invatasem iar fotbal. nu vezi cum se exprima echipa fara Mutu in teren? de fapt, cum nu se exprima fara el? nu avem nici un orizont, nu ne facem ocazii, nu stie nimeni sa bata lovituri libere (ati vazut meciul de azi). Mutu nu are nici o datorie fata de nimeni, cand vrea sa vina sa joace sa-l aplaudam, cand nu vrea , sa nu-l blamam. nu conteza cu cine a dat golurile, ci le-a dat. sa nu uitam ca echipa lui Hagi mai avea un Ilie Dumitrescu, un Raducioiu, un Lacatus, etc. Mutu pe cine are langa el in atac: Marica, Niculae, Mara? Ma faceti sa rad.

Red dog (1 comentarii)  •  13 august 2009, 2:01

Sa fim seriosi, Mutu e MULT perste orice alt varf roman la momentul actual.Deci cei care dorec sa se retraga de la nationala, doresc clar raul echipei nationale.La Europene daca nu l-am fi avut pe Mutu am fi terminat pe ultimul loc fara gol marcat..

Hmmmm (2 comentarii)  •  13 august 2009, 2:34

hmmm, si eu tot la fel zic. daca vrea sa vina sa joace, eok. daca nu vrea, e optiunea lui. el isi castiga painea la fiorentina si e normal sa incerce sa se protejeze , de acolo vin banii si, in aceasta situatie, chiar are nevoie de ei. a facut destul de multe pt aceasta nationala, mult mai multe decat alti colegi ai lui

dandy (18 comentarii)  •  13 august 2009, 2:36

Imi pare rau sa o spun, dar ghencea il va injura in orice situatie, chiar daca marcheaza sau nu cu Franta, chiar daca batem sau nu Franta…probabil cel mai bine s-ar juca pe Cotroceni, daca ne-ar accepta FIFA/UEFA….in orice caz, 30 august 2009 va ramane o zi memorabila in inima dinamovistilor, garantez pentru asta 2 solist!!!!Hai Romania, FORZA DINAMO!!

2dor (4 comentarii)  •  13 august 2009, 3:53

foarte bun articol

stiintza4ever (8 comentarii)  •  13 august 2009, 5:37

mutu nu trebuie sa se retraga. ar fi culmea sa ne dorim ca cel mai valoros fotbalist al nostru sa nu mai joace pt romania. sau asa ne place noua romanilor sa ne lovim peste picior si sa ne intrebam de ce ne doare. sincer, cred ca mutu este totusi in refacere. pt ca razvan lucescu il apara si am incredere in razvan.

luciu (1 comentarii)  •  13 august 2009, 8:28

voi, impaciuitoristilor si intelegatorilor, uitati ca e vorba de echipa nationala, care, intr-un fel sau altul ne reprezinta, care trebuie construita si gandita pe elemente clare si sigure, nu sa stea la hachitele unui needeucat, indiferent cine ar fi el.
poate ca mutu e in stare sa salveze un meci sau altul dar, pe termen lung e daunator prin pozitia ingrata si umilitoare in care-si pune antrenorul si federatia. care, daca vor sa faca treaba temeinica, ar trebui sa-si aminteasca ca-si datoreaza lor insile respect, precum si natiunii. daca a-i inghiti nesimtirea inseamna diplomatie, atunci, razvane, si tu mirceo, traiti in eroare, fratilor.
daca vreti sa stiti ce prefera oamenii, un mutu sclipitor si fitos asteptand pomana si intelegere sau o echipa unita si increzatoare in puterea ei, faceti un referendum.

nitro (2 comentarii)  •  13 august 2009, 8:35

bine zis, dar bate apa sa priceapa iapa ori cum era? 😀 nu se simte mutu ca el e vedeta. razvan e la inceput acuma nu are ce face, dar inca o data si e out, dupa cum e razvan sunt convins 😉 ca daca nu acasa cere singur skimbare 😀

calin (41 comentarii)  •  13 august 2009, 8:39

raul a fost lasat acasa la euro si spania a cistigat campionatul ce ar fi ca razvan sa il lase pe mutu acasa si la meciul cu franta si austria ar demonstra caracter, atita **** de parca e vreun messi sau cr ronaldo, la euro s-a vazut adevarata sa valoarea nationala nu e echipa din curtea scolii in care un vlajgan mai bine facut intra si iese cind are chef

Daniel (1 comentarii)  •  13 august 2009, 8:43

Rusine lui mutu, e mut. Mai bine se incearca o nationala fara el , si asa nu sti cand are chef sa vina .Nu e pierdere si asa cand joaca….. respect pt CHIVU el vine si da tot ce are mai bun ,asa face un sportiv adevarat ,nu joci fara antrenament. Inca o data rusine mutu si tuturor care il acopera.

bogdan (8 comentarii)  •  13 august 2009, 8:48

e o situatie destul de nasoala si pt mutu si pt nationala . probabil cele 17 mil ii dau frisoane lui mutu si il faca sa nu mai gandesca cum trebuie .cred ca trebuia sa vina la nationala . avem nevoie de mutu ,nu am eu nevoie de mutu ,echipa nationala are :D. dar acu nu putem sa trecem cu vederea acest fapt !!!! trebuie oarecum sa ii atragem atentia ,sa nu creada ca noi suntem prostii lui .

Scooby (9 comentarii)  •  13 august 2009, 9:13

Acum intelegeti si voi de ce Chelsea isista cu procesul? Pentru ca domnul Mutu are un caracter indoielnic, e arogant si nesimtit. Probabil ca sfaturile venite de la nasul Gheara au si ele o influenta.

adidas (18 comentarii)  •  13 august 2009, 10:02

nu a vrut sa vina si gata
mai bine sa se creeze o echipa care sa numai stea dupa mutu

Variu Augusin (1 comentarii)  •  13 august 2009, 10:23

Imi pare rau dar Mutu nu mai are ce cauta la nationala

x (1 comentarii)  •  13 august 2009, 10:48

Mai bine ai stai de bancurile tale cu Tare decat de tampenii de genul asta!

bboris (5 comentarii)  •  13 august 2009, 10:52

ce istet lansase ideea sa plateasca tot poporul cate 1 euro de caciula, sa-i achite baiatului consumatia de praf alb? parca tot un presar deshtept de-al nostru, din popor. CRED CA ESTE O MARE INCOMPATIBILITATE INTRE CARACTERUL LUI RAZVAN LUCESCU SI LIPSA DE CARACTER A LUI MUTU. Asa ca…

Leo (2 comentarii)  •  13 august 2009, 11:13

D-le Buzarin …cum le stii tu pe toate….
De unde naiba stii tu care au fost motivele pt care nu a venit Mutu la nationala??
Numai Razvan stie asta ……
Si afla D-le Buzarin ca e diferenta mare intre a juca o miuta si un meci oficial-chiar si amical fiind.
In rest numai bine
Salutari din Irlanda

FORZA MUTU!!! (27 comentarii)  •  13 august 2009, 11:18

sa nu uitam cine este Mutu pentru Romania..SINGURUL care a dat gol pentru Romania la Campionatul Mondial din 2008…si daca va mai marca 7 goluri va deveni cel mai bun marcator al Nationalei Romaniei. SA NE PRETUIM VALORILE!!!

eu (5 comentarii)  •  13 august 2009, 11:23

alturi de chivu e un lider al nationalei, trebuie sa vina.cei tineri vor creste in jurul lor cum au facut-o si ei avandu-l alaturi pe hagi.

Kendo (9 comentarii)  •  13 august 2009, 11:47

Baietii astia care spun ca o miuta nu se compara cu un amical au ei dreptate, dar numai pe jumatate, cel mult. Ce-l costa pe Mutu sa vina, sa discute cu Razvan si sa intre 10 minute, o repriza sau chiar deloc, dar sa se vada ca e alaturi de nationala? Chivu a facut inconjurul lumii si n-a comentat. Mutu s-a dat racit. Care merita respect?

@Forza Mutu – nu e Mutu chiar asa mare valoare incat sa plingem lipsa lui. E bun, e virf de generatie, dar e brinza buna in burduf de caine… Fotbalul e pina la urma sport de echipa.

@bboris – ideea a lansat-o borcica, nu presa (nu ca presarii ar fi mai inteligenti…)

FORZA MUTU!!! (27 comentarii)  •  13 august 2009, 12:09

@ kendo : In ce se masoara valoarea? in ceea ce face pe teren…in momentul actual cred ca mutu este cel mai bun fotbalist roman in activitate. a dat peste 100 de goluri in campionatul Italiei, si nu la o formatie de top, unde probabil ar fi putut marca mai mult,daca ar fi jucat titular, a dat 29 de goluri la nationala, si inca mai are de jucat… nu prea ai cu cine sa il compari. Eu il consider o valoare, cel putin in domeniul fotbalului.

Catalin (1 comentarii)  •  13 august 2009, 12:59

Excelent articol! Gandeam la fel, dar imi era mai greu sa scriu! Bine punctat!

Eu unul m-am saturat de idioteniile acesti arogant! Anturajul sau il influenteaza incontinuu…deci are un caracter „0”!

Cred ca acest jucator ar trebui sa nu mai fie convocat…cum spunea cineva, fotbalul e un sport de echipa format din 10 jucatori de camp si un portar!

Sa incercam sa nu mai facem echipa dupa Mutu, ci sa joace Mutu dupa cum e facuta echipa! Romania joaca 4-4-1-1 pentru ca asa se simte Mutu cel mai bine, sa vina el in flanc…de ce sa nu jucam 4-4-2 clasic cand avem destui mijlocasi stanga de valoare? Vezi Tanase, Max Nicu…

Rusine Domnule Mutu!

asparagus (10 comentarii)  •  13 august 2009, 13:02

Razvan sa deschida un magazin special pentru…si atunci Mutu va fi primul sosit la Nationala

marcelinho (35 comentarii)  •  13 august 2009, 13:52

de putine ori iti dau dreptate, dar acum jos palaria pentru curajul de a-l infrunta, chiar dac civilizat, pe marele stilp al nationalei. Va veni cu Franta, se va agita, va lucra echipa pentru el si vom pierde… ca de fiecare data in meciurile in care se punea speranta pe el. poate ar fi mai bine sa uite toata lume de el, sa bata el la poarta nationalei, nu sa stea un staf intreg sa-l roage, ca se vede ca nu mai iese cu el nimic

razvan (1 comentarii)  •  13 august 2009, 13:55

mutu a gresit la chelsea,si trebuie sa platasca.sa nu se mai planga si sa vina la nationala ori sa renunte de tot.pt fiorentina joaca si accidentat,la nationala nu vine nici daca-i curge nasul.daca stam atat dupa el care nu a avut prea mari rezultate la nationala atunci sa-l facem sfant pe hagi-care chiar merita

marcelinho (35 comentarii)  •  13 august 2009, 13:55

tot respectul pentru chivu, desi, pina nu demult, il puneam in aceeasi barca cu marele mut. mingea jucata de jos cu capul spune totul

mircea (12 comentarii)  •  13 august 2009, 14:24

a sosit timpul sa vorbim de mutu la trecut in ceea ce priveste nationala.

fotbalreal (Un suporter al Romaniei) (3 comentarii)  •  13 august 2009, 14:27

Mutu este nesimtit si nu mai are ce sa caute la nationala Romaniei!
El este mai smecher decat toti „prostii” care isi rup ciolanele pentru nationala si care se mandresc cu acest lucru.
La fel s-a purtat si la Chelsea, cu fite, si a primit ce merita. Nu mi-ar parea rau ca si atitudinea fata de Romania sa-i aduca o „rasplata” pe masura nepasarii si desconsideratiei de care da dovada.

Un suporter al Romaniei

RADU (1 comentarii)  •  13 august 2009, 14:44

Si totusi, lasati-l pe Mutu sa hotarasca ce vrea cu echipa nationala. Daca a fost racit sau nu avea chef sa vina la un meci de pregatire cu nationala nu are o importanta foarte mare. Important e sa se antreneze cu cine crede de cuvinta si sa reintre in forma buna care-l face cel mai bun fotbalist roman. Pentru ca in meciul cu Franta e nevoie ca toata echipa sa fie intr-o forma cat mai buna. Degeaba vine Mutu la nationala si face tusa la Fiorentina din cauza lipsei de forma. Sau va bucura ca avem in echipa jucatori ca Nesu care sunt trup si suflet pentru nationala, dar nu pot face diferenta nici intr-un meci cu Feroe sau Andora. Sa ne bucuram ca avem si un MUTU la echipa, care o sa vina sa joace (si poate sa joace) in meciurile oficiale. Suntem, oare, atat de orgoliosi sa renuntam la Mutu pentru ca vrea sa fie intr-o forma cat mai buna la inceput de campionat italian si preliminarii europene? Credeti ca 2-3 antrenamente cu Nesu si Mara sunt mai importante ca pregatirea cu Fiorentina? Cam atat, si m-as bucura ca Mutu sa ne ajute in meciurile oficiale, iar in cele de pregatire sa se incerce si solutii de suplinire a jucatorilor decisivi (gen Chivu, Mutu, Goian, Marica, Rat). Daca o sa stam in jucatori ca Nicolita la nationala o sa batem recorduri la kilometrii parcursi si pase gresite. Lasati-l pe Mutu in pace!!!!

atipic (8 comentarii)  •  13 august 2009, 14:48

Un amical de imagine, fara relevanta asupra meciului cu Franta. Circarii au fost adusi de peste mari si tari sa bucure fanfaronii, care cu aceasta ocazie s-au ajutat si de drama unei familii. Meci anost, fara ambitie, fara sacrificiul pe care numai fiul selectionerului, pardon !!!, l-a vazut. Nimic la nimic, nicio speranta pentru Paris. Numai timp pierdut de echipele de club care au dat jucatori la acest meci in loc sa pregateasca meciurile europene sau sa-si recupereze jucatorii.

Maradonel (2 comentarii)  •  13 august 2009, 14:50

Ei si ce daca Mutu n-a venit la nationala? Stie cineva cat de rapace o fi fost virusul ala? Parca-l si vad, mic dar vanjos, cu falcile larg deschise pe modelul rechinilor lui Spielberg, amenintandu-l pe pretiosul nostru nestemat cu extintia din fotbalul modern. Si poate ca Mutu avea si o carte noua pe care dorea s-o parcurga, poate un scenariu din Tarkovsky, pe care n-a vrut s-o imparta cu colegul lui de camera care coloreaza paginile. Eu ma bucur ca n-a venit Mutu: chiar n-as putea sa mai suport sa-l vad cu frizura lui impecabila pe care oricat m-as stradui, n-o pot imita. Practic sunt invidios pe el.

Alin (4 comentarii)  •  13 august 2009, 15:22

Mutu e un jucator mare,asta e adevarat,dar caracterul lui lasa de dorit.In primul rand,va dati seama ce caracter are daca a consumat droguri,constient fiind ca acest lucru ii poate pune in pericol cariera.In al doilea rand daca ne referim la o noua convocare la care Mister MUTU nu vine vorbim deja de un „deja vu”.La nationala trebuie sa vina doar jucatorii care simt ceva pentru aceasta tara,pentru tricolor,el inca odata demonstreaza ca pentru el echipa nationala e egala cu 0.Ma intreb de ce nu a refuzat convocarea la EURO?:P:)

Agamitza (17 comentarii)  •  13 august 2009, 15:28

Dom’le de aia se numeste Mutu. Se exprima lipsind. Daca mai vorbiti il suparati, asta citeste Dostoievski si are socru columbian. Ce-i asa greu de inteles?

dogs_of_war (2 comentarii)  •  13 august 2009, 15:47

mai usor cu mutu ca n-a omorat pe nimeni!!!si marele chivu a tot lipsit de la nationala la inceputul preliminarilor,si la inter juca!!!probabil ca fiorentina s-a gandit ca e mult mai important meciul din CL decit un amical cu Ungaria.ce tot vreti,Fiorentina il plateste!!!e clar ca la meciuri oficiale ar fi venit!!ce vreti sa mai demonstreze mutu in amicale???
asa ca mai usor cu acuzele ca era doar un amical!!!!

Comentează