Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Să moară şi stenograma vecinului!

Gigi Becali pare să fi ţesut povestea blatului de la Pustnicu cu lînă albă de oaie

E frumos la Pustnicul! Lac, pădure, cîrciumioară tradiţională, românească, avînd şiraguri de ceapă uscată atîrnate la grindă! Locul unde mintea lucrează, dar imaginaţia i-o […]

sâmbătă, 14 februarie 2009, 7:16

Gigi Becali pare să fi ţesut povestea blatului de la Pustnicu cu lînă albă de oaie

E frumos la Pustnicul! Lac, pădure, cîrciumioară tradiţională, românească, avînd şiraguri de ceapă uscată atîrnate la grindă! Locul unde mintea lucrează, dar imaginaţia i-o ia înainte. Dacă stai mult pe-acolo, începi să-ţi închipui poveşti cu blaturi. Spiritul capătă rapid şi ireversibil facultatea de a inventa.

Aşadar, pe vremea cînd Steaua trăgea, ca de obicei, la titlu, iar CFR NU ERA MARELE DUŞMAN UNGURESC, CI DOAR O BIATĂ NOU-PROMOVATĂ care se chinuia să încheie primul campionat de după promovare la mijlocul clasamentului, doi veri de-ai latifundiarului (alţii decît cei celebri, V&G, probabil că G. se antrena cum să dea cu lavaliera în realizatorii de emisiuni) se străduiau să cumpere un meci pentru echipa din Ghencea! Clujul era antrenat de un machedon, Aurel Şunda, şi pe această cale de profundă sinceritate armînească s-a aflat totul, peste ani!

Discuţiile de la Pustnicul sînt rememorate şi relatate cu fior de patronul Stelei. Inclusiv el a aflat totul mult mai tîrziu. Acei veri negociau în liniştea de la Pustnicu cele trei puncte, iar Mureşan şi ai săi au isprăvit prin a le ceda, pentru un mizilic de 50.000 de euro! CARNE EXPIRATĂ PENTRU TALK-SHOW-URI, PENTRU PRESA SCRISĂ ŞI CHIAR PENTRU DNA! Veniţi, aşadar, domnilor procurori, de-l săltaţi pe Mureşan, care acum patru ani vindea meciuri!

Dar cui le vindea? Cumva Stelei? Nuuuuuu, domnule, NU HOTĂRÎT! Steaua, deşi trăgea cu dinţii la titlu, nu se ocupa cu aşa ceva. MUREŞAN VINDEA MECIURI ACELOR VERI! La noi, meciurile nu se cumpără doar pentru echipe, ci şi pentru neamuri. Ce făceau oare acei veri cu meciul şi cu punctele sale? Îşi deschideau vreun muzeu de victorii cu 1-0? Le presau în ierbar? Le înţepau cu acul ca pe gîndaci şi le puneau în insectar?

Da’ de unde! Dăruiau victoria şi punctele vărului suprem, Gigi! Fireşte, fără ca acesta să ştie. Doreau, poate, să-i facă un cadou, o surpriză? ERA CUMVA ZIUA LUI ŞI GĂSISERĂ ÎNCHIS LA CĂMĂŞI, CRAVATE ŞI BUTONI? TRĂIM CUMVA ÎNTR-O LUME ÎN CARE SCOTOCIM ÎN PUNGILE CU CADOURI ŞI DĂM DE VICTORII CU CFR CLUJ?
Dar dacă Mureşan şi Şunda nu muşcau pontul şi se duceau la Ligă să dea totul pe faţă, iar Mitică tăia în carne vie (situaţie profund ipotetică!)? Cum se justificau acei veri în faţa preacinstitului latifundiar? Ştii, Gigi, noi am vrut să-ţi cumpărăm meciul! Că palat ai, Maybach ai, oi ai, cu ce să te bucurăm cu adevărat? Acuma, dacă te retrogradează, noi mergem şi spunem că tu nu ştiai nimic, noi doream punctele pentru noi, să ne jucăm cu ele cînd ne plictisim!

Acest scenariu rocambolesc, dezvăluit de latifundiar pe micul ecran, provoacă zîmbete. Dar el împinge şi la concluzii. SUPĂRAT CĂ TRANSCRIEREA STENOGRAMELOR CARE-L PRIVESC PE EL E MAI GROASĂ CA DUŞUMEAUA, IAR ACELEAŞI STENOGRAME NU INCRIMINEAZĂ DUŞMANUL DE CLASĂ DE LA CFR NICI MĂCAR CU O SILABĂ (e şi asta o temă reală de reflecţie, chiar aşa, clujenii chiar or fi curaţi ca lacrima?!), Becali a produs aceste probe imbatabile. Din care rezultă clar că după decesul propriei capre, abia aşteaptă să moară şi stenograma vecinului.

Comentarii (67)Adaugă comentariu

sportsaga.ro (25 comentarii)  •  14 februarie 2009, 19:29

Slabut editorial!

Dromihete (1 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:10

m-am rostogolit de ras la articolul asta. felicitari

zsigodya (10 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:17

Felicitari, Alin Buzarin !

asff (143 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:20

promovati in continuare familia de aromani si vedeti ce se intampla! efect garantat !!!

css (6 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:29

de remarcat ca verii stiau puterea din teren (terenul de fotbal) a stelistilor,de aceea trebuia cumparat acel meci cu puternica CFR,nou promovata..din C..B..A !!! De ce se temeau de o echipa care..zice Argaseala..si-a cumparat promovarea??? Asta ar fi mishto capitol in „supersteaua”…altul: „bricheta”

tic (4 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:31

Nu zau! Pe ce te bazezi? Cum poti sa comentezi ceva despre care nu ai dovezi? Nu stiu de ce, dar eu unul cred ca asa s-a intamplat! Si mai cred ceva si anume ca, daca oierul va fi condamnat, va da pe gura tot ceea ce stie, cu dovezi, si va trage la parnaie dupa el oficiali de la trei sferturi dintre echipele din Liga 1. Au fost jucatori de la Craiova, U Cluj, Ceahlaul, Dinamo, etc., care au povestit la vremea respectiva despre bani luati de la alte echipe si nu i-a crezut inca nimeni. Dar va veni si vremea aia! Apropo, daca eu cred ca sunt jurnalisti care scriu la comanda, pentru bani, poti tu sa zici ca nu-i adevarat? Asa ca draga Alin, las-o mai moale cu mania asta proletara, ca lucrurile in fotbalul nostru sunt mult mai incurcate decat vrei tu sa crezi. Nu e nimeni curat ca lacrima, te vei cruci cand vei afla adevarul, asa ca n-are rost sa-i iei partea lui Muresan (ca sa nu regreti mai tarziu).

andrei (3 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:32

da, chiar la asta ma gandeam si eu si ma miram cum de mai nimeni din presa scrisa nu sesizeaza faptul.

pai daca Steaua ajungea la vremea respectiva sa cumpere si meciurile de acasa cu echipe de mijlocul clasamentului, relativ scapate de orice griji, ce meciuri NU cumpara Steaua?

mm (5 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:37

in sfarsit un jurnalist care vede realitatea(spre deosebire de colegii stucan si radulescu) Bravo!!! Si inca ceva ,nu cred ca CFR sunt curati ,dar cred ca sunt mai destepti cand fac ceva.

FVFVFVF (26 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:37

MDA…POATE AR TREBUI SA VEZI REACTIA LUI SUNDA,DE OM SPERIAT,INAINTE SA DECRETEZI CA MURESAN E CURAT CA LACRIMA !

Iron Nick (1 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:43

In sfarsit. Felicitari, Domnule Alin. Era vremea sa asistam si la un moment de luciditate. Chiar daca a trebuit sa fie scuipata presa in fata pentru a-si da, in sfarsit, seama, cine sunt Becalii.

Ciprian (1 comentarii)  •  14 februarie 2009, 20:57

(Clanul) Becali s-a obisnuit sa spuna orice despre oricine, fara sa i se intample nimic.
Nu am sa iau apararea celor vizati de atac pentru ca nu e cazul. Sunt suficiente elemente care se bat mult prea tare cap in cap. Cum ar putea cineva sa creada ca verii lui g ar fi putut face ceva fara ca acesta sa stie si sa-si dea girul? Foarte interesant, mai nou se vede ranjetul lui Dragomir in spatele lui Becali, tinandu-i isonul cu Paskany dirijor in orchestra DNA-ului.
Tot ce sper este ca cei de la CFR sa ia masuri si sa-l reclame la comisia de disciplina si, mai important, in tribunal, pentru calomnie. Iar daca acest prea-cuvios personaj nu aduce dovezile pe care se lauda ca le are, sa plateasca scump. Din averea pe care cica ar avea-o, pentru ca nu se mai face puscarie pentru calomnie.
Nu trebuie sa dispara becaliotii. Trebuie sa fie invatati minte ca exista o lege si fac de ras un simbol national, pe care l-au muls pana l-au omorat.

Daniel (14 comentarii)  •  14 februarie 2009, 22:55

Becali s-a autodenuntat prin acest caz. Este limpede ca apa rece de izvor. Stelei, trebuie sa i se retraga acel titlu, pentru ca a fost obtinut prin frauda, iar in campionatul curent trebuie depunctata! Daca nu se face asta fotbalul romanesc o sa ajunga in colaps. O sa fim in curand cam ca Ungaria sau Irlanda de Nord, nimeni in fotbal! Asa ne trebuie!

Andrei Baciu (3 comentarii)  •  14 februarie 2009, 23:13

felicitari. subscriu integral rationamentului.

Marabona (2 comentarii)  •  14 februarie 2009, 23:26

Bravo. Felicitari pentru articol.

claudiu (18 comentarii)  •  15 februarie 2009, 0:01

Este revoltatoare lipsa de reactie a FRF fata de cele ce au aparut in stenograme.
Fotbalul romanesc este cel mai murdar si corupt din univers.

oaia dolly (2 comentarii)  •  15 februarie 2009, 0:47

Acum cfr-ul sint curati ca lacrima, dar cind puterea se va schimba si marinarul vafi tras la tarm, impreuna cu piticul lui, atuncivom citi si stenogramele cfr-ului. Aveti putintica rabdare, pin in iarna, cind marinarul va fi lasat la tarm

galati (11 comentarii)  •  15 februarie 2009, 0:47

E bine sa vezi ca mai exista si oameni cu capul pe umeri in tara asta. Parca tuturor le-a luat ciobanul mintile si nu mai pot gandi decat in ritm de mioara machidoana.
Felicitari Aline ca ai curajul sa te opui curentului disperatilor dupa rating care sorb pe nemestecate flegmele oierului si ale clanului sau.

anti-oi (12 comentarii)  •  15 februarie 2009, 0:53

Deci Jiji s-a autodenuntat … in 2004-2005 steaua a furat campionatul in dauna lui Dinamo … steaua si cfr > retrogradate , titlul din 2004-2005 furat de steaua trebuie atribuit lui Dinamo , ocupanta locului secund

pecola nera (1 comentarii)  •  15 februarie 2009, 1:04

Fabulatia becaliana nu e decat o himera trecutului sau mioritic cand, din plictiseala, sprijinit in bota, visa ca da interviuri din palatul jidovesc. De atunci nu si-a mai revenit si ori de cate ori se simte la stramtoare incepe sa povesteasca „glume” in jargonul machedo-tiganesc. Daca lucrurile ar sta asa cum le prezinta el, atunci Steaua e demna de dispret din moment ce astfel a ajuns campioana. Din pacate, atunci cand i se cer probe o da cotita, nu vrea sa vada niciun infractor dupa gratii, vorba aia, corb la corb….Eu zic sa-i faca justitia o „aroganta” de vreo cinci ani la „capace unde toti smecherii zace”. Intre timp s-ar putea face curat si in saivan.

dp (1 comentarii)  •  15 februarie 2009, 1:09

Bravo dl Buzarin!Nu trebuie sa tineti cu cineva anume,numai puneti oamenii sa se gandeasca realist!Bravo inca o data!

alamicu_rapidistu (4 comentarii)  •  15 februarie 2009, 1:40

felicitari dom’le buzarin pe articol. din postura de comentator nu te apreciez, sincer sa fiu. sa nu fie cu suparare, dar nu prea le aveti cu ale comentatului „laiv”. insa ca blogger, sunteti de apreciat. toate cele bune

[D][S][N] (22 comentarii)  •  15 februarie 2009, 1:45

Si poti sa’l condamni?…

Adrian (15 comentarii)  •  15 februarie 2009, 5:26

Mi-a placut! Oi are, maybach are, pamant are,…minte…ii mai trebuie. Ce ciudat ca toate astea vin pe fondul republicarii cartii admirabile a lui Vochin.

florin (22 comentarii)  •  15 februarie 2009, 8:26

ca de obicei: penibil.

SS (18 comentarii)  •  15 februarie 2009, 8:40

si ia uite cum brusc MAREATA PRESA cand e vorba de becali, baga la inaintare cu toata forta si fara probe, acuzatii de mita, spaga , etc… iar cand e vorba de muresan… il aparati toti…. bun rationament…

karlsberg_vs_ursus (4 comentarii)  •  15 februarie 2009, 9:48

„Relatiile cu oameni imorali,ne pierd”,afirma Herodot.
Steaua pare sa fie inconjurata,cotropita si cucerita de astfel de specimene,care atunci cand zeii vor sa-i pedepseasca,le indeplinesc dorintele.

claudiu (2 comentarii)  •  15 februarie 2009, 11:43

Foarte interesant articolul si destul de mult adevarat. Intr-adevar mare cioban e ciobanu nostru. La lasat Dumnezeu fara niste rotitze in cap sa umble pamantul asta luminandu-ne cu inteligenta lui uluitoare si cu gramatica lui si mai si ;). Eu ca suporter imi doresc ca pana la trecerea la alti corupti, regulamentul si DNA-ul sa-l bage pe asta undeva la intuneric,adanc pentru a scapa lumea de o poluare fonica deranjanta. Sa fie asta primul corupt taiat pe masa DNA-ului si sa urmeze multi altii (Borcea, Netoiu, Copos, Muresan, Porumboiu) pentru ca toti au bubele lor urate care sunt vizibile de la o posta.
Daca nar fi asa puternica coruptia as spera si la FRF sa se investigheze arbitrajul si fraudele dar pentru asta s-ar putea sa nu apuc eu acea zi. Hai Romania. Hai Rapid 🙂

otb (33 comentarii)  •  15 februarie 2009, 12:01

traim intr-o tara neguvernabila, becalizarea reprezinta un lucru minuscul dar ce caracterizeaza toata societatea foarte bine

milici (78 comentarii)  •  15 februarie 2009, 12:20

Rationamentul e corect de data asta si Steaua/ rudele e/sunt in culpa ca si CFR/Muresan , daca lucrurile s-au intamplat asa
Dar daca premierea e SPAGA,MITA cum de nimeni de la GSP nu vorbeste de premierile CFR-ului?
Dar de atitudinea ARDELEANULUI Muresan care cere extirparea maselelor stricate din Liga 1?
Sa inteleg ca pana acum declaratiile lui Muresan despre modul de promovare al CFR-ului cat si pasajul din cartea aniversara CFR cu premierea Mediasului nu erau cunoscute de ziaristi?
Acum ca adevarul se cunoaste se ataca in continuare numai Steaua?
GB a PROMIS o PREMIERE , nu STIM daca o FACEA , ca sa obtina ceva (CALIFICAREA in UCL) pe care oricum a OBTINUT-O.
CFR a PREMIAT Mediasul si a obtinut CALIFICAREA pe care N-AR fi OBTINUT-O fara ajutor.
Compara cineva ?situatiile
Tacere,tacere,tacere…
Buzarin pare a fi ardelean , nu stiu sigur daca e dar aceasta omisiune il descalifica chiar daca are scuza subiectivismului..
Si eu sunt ardelean dar pe acolo conteaza adevarul si dreptatea chiar daca avm unele uscaturi cu staif gen Muresan.

anti-coruptie (3 comentarii)  •  15 februarie 2009, 12:47

Bravo Aline !
Nu sant un fan al tau, dar de data asta am apreciat sincer faptul ca mai exista oameni care mai au un dram de judecata, si nu sant in tara asta doar lingai ai clanului aroman.

mk (3 comentarii)  •  15 februarie 2009, 14:30

Felicitari!Mi-a placut mult articolul.
Iar asta cu „sa moara si capra vecinului” nu e o noutate la cel mai fricos razboinic din toate timpurile,pe nume George Becali.
Mai tineti minte cand patriotul nr.1 al Romaniei,se bucura ca un maimutoi la deontologii de la Realitatea TV, de insuccesele echipelor noastre din cupa UEFA;cand declara ca era mort de ciuda pentru ca Cfr-ul a batut la Roma;ca tinea cu Chelsea cand astia jucau in Gruia etc.
Mi-e scarba de acest clan machedon,simbol al inculturii…

vasglo (22 comentarii)  •  15 februarie 2009, 14:34

Dl. Buzarin,

Sincere felicitari pentru „consecventa” dvs. de vedea lucrurile numai intr-o singura directie. E curios faptul ca un ziarist „echidistant” ca dvs. trece total sub tacere, adevaratul motiv care l-a determinat pe Cioban sa faca aceasta noua „aroganta”, si anume declaratia-autodenunt, in direct la TV, a lui Muresan care, in euforia promovarii in Liga 1, a recunoscut ca si CFR a stimulat „la greu” adversarele contracandidatelor CFR-ului: „..altceva noi n-am facut”.. Acelasi Muresan a declarat, tot in direct la TV, ca..”premierea e penala si cei care o practica trebuie exclusi din fotbal”.. Oare pentru dvs. aceasta fata, care arata cam ce e si cu moralitate, cinstea si educatia conducatorilor clujeni, nu prezinta interes jurnalistic? In aceste conditii, reactia lui Becali pare mai umana, nu-i asa. In locul lui, dvs cum ati fi reactionat? Eu zic ca un ziarist de „talia” dvs. ar trebui sa-si masoare fortele si cu „atotputernicii zilei” de la Cluj, nu numai cu „prostul” Becali, asta daca vrea intr-adevar sa scoata fotbalul romanesc din „mocirla”…
Dvs. ar trebui sa stiti, daca in 2008 stimularea adversarelor contracandidatelor e penala, atunci si in 2004 este…Asa ca, la lupta Aline, la lupta!.

Justice for all (1 comentarii)  •  15 februarie 2009, 14:43

„fiecare pasare pe limba ei piere” …
„ma voi intoarce si pre multi am sa-i popesc „…
„vom iarasi ce am fost , si mai mult decat atat ” …

Forza Steaua ! Campionii suntem noi !

Buzarine ,
eu cred ca fiecare isi va duce crucea – inclusiv Becali –
In fiecare zi voi , ziaristii spuneti ca Gigi Becali trebuie blamat , declarat „persoana non grata” , arestat , anchetat , condamnat , evitat de moderatori in a mai fi invitat la talk-show-uri etc . Constat cu stupoare , si chiar revolta ca 3 din 4 articole pomenesc acest nume !!!
Concluzia :
ZIARUL , REVISTA , EMISIUNEA TV , FITZUICA etc se vinde bine cand se pomeneste de acest personaj s-au ESTE PREZENT .
Personajul , SPRE MAREA VOASTRA CIUDA , este charismatic , si este cam singurul „ajuns” care-si ajuta semenii ajunsi la ananghie …
Daca are defecte ? Poate foarte multe !
Ce zici daca va candida la prezidentiale ???!!!
INTREBARE :
„CE REACTIE A AVUT BASESCU LA MARELE TUN DIN MAREA NEAGRA ??? !!! ZERO !!! Intamplator ?”
La cat este de atacata Steaua , cred ca Becali va avea un procentaj mare . Ne-am saturat de batjocura !

Legat de cfr , mare lucru nu se poate vorbi , inca sunt cu cas si silvoita la gura si poarta chimeshe lunga .
Intrebari despre ei sunt multiple , insa e clar sunt protejati . Mi-aduc aminte de aceasi procurori de la Cluj-Napoca care il anchetau anul trecut de arpi pentru „chestii” …

Roata vietii se invarte , tunurile sunt pe noi …

gregoire (1 comentarii)  •  15 februarie 2009, 15:11

Domnule Alin BUZARIN, felicitari. Nu e rau ca lumea s-a cam saturat de acesti „becali” si cred eu ca ar fi timpul sa se ia atitudine contra „becalizarii” României si a românilor în special. Au ajuns toti hotii, bisnitarii si sarlatanii sa impuna regulile si legile lor si asta deoarece exista înca în România o parte din populatie care s-a lasat becalizata de acesti inculti. Traiesc de peste 40 ani undeva în Europa, la cca 2500km de tara natala, se întâmpla si aici destul de multe lucruri neplacute, dar modul în care sunt mediatizati pe sticla sau în jurnalele scrise aceste REBUTURI ale societatii românesti îmi da o senzatie de greata. Oare de ce îi mediatizati atât de mult si cu atâta înversunare pe acesti asa zisi oieri, ca astia nici macar nu au stat nici 2 secunde cu mitele eu cred ca ei nici nu cunosc termenul) pe ei în ploaie printre oi. Consider ca si voi ziaristii, gazetarii si cei din televiziuni aveti o vina majora, ati mediatizat toti impostorii, golanii (vezi Giovani Becali), imbecilii, doar de dragul ratingului. Acum aveti si rating si****aduse la rang de persoane publice.

gica (5 comentarii)  •  15 februarie 2009, 16:07

wow nu`mi vine sa cred…pt prima data ai scris si u ceva frumos buzarine…felicitari…chiar bun articolul

corneliu (62 comentarii)  •  15 februarie 2009, 18:28

Mi-a fost scarba intotdeuna de oameni care au ajuns in presa si care se cred jupani! Nu domnule, Buzarin, un amarat de oier „aruncat”, pe vremea comunistilor, in „bajeniile baraganului” a vrut sa faca un dumneavoatra, „luminatii mass-media”, un „simplu exercitiu de democratie”!! Adica eu sunt invinuit cu prezumtii, mass-media se ante pronunta inaintea Justitiei in „problema mea” si „inalt la fileu” o „adevarata cauza de mita” si dumneavoastra va faceti ca nu pricepeti si-l persiflati! De ce? Din cinism si ipocrizie! In momentul cand Becali si familia lui erau „expulzati” in Baragan, unde si-a „facut educatia”, noi cam beneficiat de „adevarata educatie” a „sistemului comunist” Adica un doctor-militian poate sa dea mita „si-un **** de oier machidon, nu putea sa premieze?” Nu de lata dar este de notorietate in ce conditii a castigat CFR Cluj „eventul”! Stiti ce s-au intamplat cu postarile mele „impotriva curentului”? Au fost „moderate” pana la eliminare!! Este just domnule Buzarin? vad ca o faceti pe „pricipialul”. numai can va sevesc comenzile? Va rog comunicati-mi e punct de cele 8 impuse de blogul dumneavoastra le-am incalcat? In afara de faptul ca nu sunt de acord cu dumneavoastra si va combat la nivelul principiilor si argumentelor? Daca maine se va „primi comanda” sa „fiti facut dumneavoastra”, cu toate ca nu ati facut nimic ilegal, v-ar conveni ca sistemul „sa va faca” oricum, numai la comanda?

singh (1 comentarii)  •  15 februarie 2009, 21:17

muresan sa taca.

Klimt (5 comentarii)  •  15 februarie 2009, 21:29

Da, CFR e curat. Nu va place sa credeti, asa-i ?

livdamix (1 comentarii)  •  16 februarie 2009, 0:14

am citit despre blatul facut cadou de veri lui becali. distinsa familie! capabila de gesturi fine, aristocratice. in rest, mai injura pe cate unul pe la cate un post tv, mai jigneste cate un jurnalist sau ii da cu microfonul in cap … ciobanul aristocrat! si aroman pe deasupra. apropo, aromanii au fost bine reprezenati in defuncta miscare legionara. discursul lor era unul legat de nationalism, ortodoxie etc. se observa aceasta si in discursul lui gigi. dar, ma intreb, el e roman? eu nu inteleg limba pe care el o vorbeste in familie, asa ca sa o lase mai moale cu nationalismul!

Super Nova ! (138 comentarii)  •  16 februarie 2009, 3:01

Cine sa scrie Buzarine de faptul ca Steaua , Dinamo si Rapid in sezonul 2007-2008 au fost ajutate adunat de 9 ori ! Iar Cfr-ul, in acelasi sezon a fost ajutat de 10 ori ! Cat toate trei la un loc !

Cine ?

triunghi echilateral (1 comentarii)  •  16 februarie 2009, 6:56

Articolul e bun si plin de ironie. Dar eu va spun ca nu au fost bani la mijloc, ci altceva. Steaua a jucat pe bune la Galati si a pierdut cu 1-0. Din aceasta cauza, au rezultat doua blaturi: Steaua-CFR 1-0 si Otelul Galati-CFR 1-2. Toata lumea a fost multumita.

VALI (3 comentarii)  •  16 februarie 2009, 11:24

d-le BUZARIN felicitari pentru comentariile facute duminica la GSP-TV, cu ocazia meciului de handbal de-la VESZPREM si manifestatia spectatorilor si autoritatilor fata de ce a reprezentat ptr. iei MARIAN COZMA. da,cred ca noi am primit o lectie de ceia ce ar trebui sa fim si sa-ne comportam…felicitari..referitor la acest articol datimi voie sa va fac vinovati si pe voi din masmedia ca prea mult promovati in media si micul ecran acesti indivizi precum clanul BECALI,MITICA,SANDU,BORCEA,IANCU etc.etc. pe motiv ca baga multi bani in fotbal…dar cum au facut acesti bani??? in UNGARIA acesti indivizi ar fi acolo unde le-ar fi locul si nu pe stadioane…cu acesti penali facem educatie noii generatii??? o rusine nationala.

george123 (1 comentarii)  •  16 februarie 2009, 11:25

Domnule Buzarin am urmarit o emisiune la GSP in care spuneati : ce nume au echipele din handbal ex.OLTCHIM,RULMENTUL,SILCOTUB……Daca este asa ce nume sunt STEAUA, DINAMO?Va reamintesc eu sunt importate din fosta URSS.Daca taceati filozof va faceati.Astept un editorial pe tema DENUMIREA ECHIPELOR DIN SPORTUL ROMANESC,dar nu cred ca o sa faceti asa ceva.

pt Vali (138 comentarii)  •  16 februarie 2009, 12:19

Si-n Ungaria e la fel !

Madalin (1 comentarii)  •  16 februarie 2009, 12:54

PROPUN DNA SA DEA PUBLICITATII STENOGRAMELE DINAINTEA PARTIDEI CEAHLAUL-FC TIMISOARA DIN SEZONUL TRECUT.

florin (3 comentarii)  •  16 februarie 2009, 13:02

Gigi Becali vede cum se strange latul in jurul sau si incearca cu toate puterile sa mute scandalul in alta parte.Daca Doamne-fereste ar fi asa,atunci Steaua ar trebui retrogradata.
Parerea mea este ca s-a ajuns aici datorita aservirii multor ziaristi patronului latifundiar.Din cate am vazut ,spre cinstea dumneavoastra,nu ati luat niciodata pozitia de drepti in fata acestui personaj malefic pentru fotbalul romanesc.
Am rugamintea la Dv. si la ceilalti jurnalisti din presa scrisa si vorbita sa-l ignorati,sa-l izolatipe acest monstru care a reusit prin manevre oculte sa se strecoare in fotbalul romanesc.Acum aveti ocazia toti jurnalistii sa faceti front comun alaturi de Emanuel Terzian si sa-i lasati acolo unde merita pe cei din clanul Becali.

anti GSP (35 comentarii)  •  16 februarie 2009, 13:49

Buzărine,

Când o să vedem la tine cinste şi corectitudine, sau altfel spus OBIECTIVITATE ?

Este una din condiţiile de bază ale meseriei de ziarist.

În această meserie nu au loc jumătăţile de măsură sau subiectivismul, funcţie cu ce echipă simpatizăm.

Nu am afirmat niciodată că STEAUA, cu TOŢI conducătorii ei, înainte şi după comunism, este uşă de biserică.
Dar, de aici şi până a aborda numai subiecte anti Steaua este o cale lungă.

Îţi reamintesc că, premierea a fost şi cuvântul de casă al GSP-ului, e drept la nivelul echipei naţionale.

Îţi reamintesc că un coleg de-al tău a scris în mai anul trecut un articol în care arăta că Trică a chefuit într-un club de manele, înaintea meciului cu U cluj, împreună cu străinii din lotul lui U.Cluj

Să-ţi reamintesc că CFR prin propria lor CARTE, OFICIALĂ, „CFR 100%”, recunosc că şi ei au făcut premieri?

Să-ţi mai amintesc? Nu are rost, pt. că oricum acest comentariu ajunge la coş. Deranjează !!!
Ai scris ceva legat de acest subiect?
Ai scris vreodată despre aceste subiecte?

Nu, pt. că… sunt ziarist plin de subiectivism.

nea ovidiu,imi zicea genialu` (4 comentarii)  •  16 februarie 2009, 16:10

ps .dupa ce termini de sters comentariile care nu-ti convin,mai studiaza problema lui i din a.nu de alta dar ca „formator de opinie,nu se face sa scrii zimbet in loc de zambet.

Catalunya not in Spain (2 comentarii)  •  16 februarie 2009, 19:50

Mitici nu de acuma isi impart titlurile de campioni ..!! o fac de foarte multa vreme !! Pt cei cu mintea scurta sa-si aduca aminte ce se faceau !!
Si dintr-0 data a aparut CFR !! dusmanul de clasa, unguri, cu jucatori de mana 2, blatisti, care in catva ani au ajubs din divizia c in A ! Au castigat si eventul, au jucat frumos in liga campionilor cu ECHIPE DE TOP DIN EUROPA, se mai si interesc pe zi ce trece, criza financiara nu-i afecteaza…pai ce putem face noi MITICI machidoni ,,,??? sa strigam ca sunt corupti , ungurul cumpara tot ,ne tremura chilotei pe noi cand auzim ce fac !! pai trebuie OPRIT !!! NOI mitici machidoni suntem smecheri,casim noi o solutie…facem cacatul praf …dar tot gasim ceva un butonas ,o valiza, un Mitic PRES LA LIGA, invocam pericolul unguresc ,..dor noi suntem machidoni BUNI ROMANI SI PATRIOT …ce naiba mai !!
Cei de la DNA nu pe noi trebuie sa ne ancheteze noi suntem curati doar am fost la Nufarul,..!! si asa mai departe..ect…ect!
OARE CHIAR ASA FRICA LE ESTE BASTANILOR DIN CAPITALA de aceasta modesta echipa din provincie care are un patron ungur?!!! si jucatori de mana a 2??!! stau si ma intreb unde a ajuns RAZBOINICUL LUMINII,si veri sai mari mahari de nu le iese spilul …oare nu aia este problema ca DNA sta cu ochii pe ei si nu vor mai putea aranja niste meciuri in retur?? vom trai si vom vedea ..dar pana atuncea AVELO BAHTALO bruneteilor !
din Ardeal cu mult respect !!!

dan (1 comentarii)  •  17 februarie 2009, 2:02

Mi-a placut articolul. Bravo, Aline!

in tara asta toti suntem mai buni: jurnalisti, fotbalisti, antrenori, politicieni, soferi, jmecheri… Fiecare mandru cetatean al acestei tari batute de Dumnezeu are cate o policalificare iesita din comun. Toti stiu si-si dau cu parerea! Am citit multe din articolele tale. Asta mi-a placut. Multumesc si numai bine. Atat pentru tine cat si pentru tara asta a noastra imbacsita de „priceputi”…

Unde esti, Tepes, Doamne?

dan

Comentează