Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Geanta latină

Portugalia şi America de Sud. Aici ne facem cumpărăturile ieftin şi prost

Probabil că Estrella Amadora arată ca un raft de hypermarket după sărbători. Devastată de românii flămînzi, care punînd mîna pe un puiuţ de primă, pe nişte bonuri de […]

luni, 15 decembrie 2008, 3:57

Portugalia şi America de Sud. Aici ne facem cumpărăturile ieftin şi prost

Probabil că Estrella Amadora arată ca un raft de hypermarket după sărbători. Devastată de românii flămînzi, care punînd mîna pe un puiuţ de primă, pe nişte bonuri de masă şi pe o firimitură dintr-al treişpelea salariu au cărat acasă toată marfa păcălită, fie că aveau sau nu nevoie de ea. Pustiu la Amadora, pustiu la Moscavides, pustiu în toate coclaurile portugheze de unde soldurile au plecat spre mănosul Eldorado românesc. America de Sud încă nu s-a golit, dar acolo izvorul de rebuturi e nesecat.

Bîntuim Anzii Cordilieri, Estuarul La Plata şi dăm tîrcoale plajelor de la Cascais. Brazilia, Argentina, Portugalia, ceva Columbie, ceva Bolivie, cu mulgători de lame, ca Pedriel, născuţi şi antrenaţi la peste 4.000 de metri altitudine. Aici ne sînt azimuturile, mulţumiţi că aducem cu şase-şapte sute de mii de euro o petardă, pe care o vom trimite neexplodată înapoi peste 6 luni. Nu putem lua sud-americani buni, ăştia costă 10 milioane şi se duc direct la Barcelona sau la Inter. La noi ajung rataţii care n-au văzut Europa decît în poze, care fac ochii cît cepele cînd dau de zăpadă şi care, dacă e mai frig de 20 de grade, încep să dîrdîie. Fotbal nu prea ştiu, experienţă n-au, comunitari nu sînt, în plus după ei atîrnă cohorte de impresari dubioşi şi ciugulitori care le măresc preţul şi ţin neapărat să ne convingă  că sub pielea unor nimeni ei de fapt ne-au adus corespondenţii pămînteşti ai lui Tevez şi Messi.

Departe de tumultul latino care ne bagă pe gît nişte papagali uneori mai mari decît noi înşine, se află o piaţă reală, pe care nu e clar de ce ne e teamă s-o exploatăm. Polonia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, plus bune părţi din Serbia sau chiar Cehia îşi plătesc fotbaliştii mai prost decît diluviul financiar care cuprinsese România pînă la ivirea crizei. Cu banii cu care iei un brazilian fiţos şi inadaptabil îţi aduci doi slovaci zdraveni, cum a făcut Timişoara. Sau ceva baltici, ca Urziceniul. Sau bulgari, cu care Galaţiul îşi face treaba. Ai de-a face cu europeni, comunitari (mai puţin sîrbii), cu oameni care se bucură că pot cîştiga mai mult decît acasă, care, dacă e nevoie, se urcă în avion şi în două ceasuri se află în sînul famililor. Ştiu ce e frigul, sînt serioşi, obişnuiţi să muncească. Nu sînt spectaculoşi, ci doar utili. Bagă piciorul, trag, ştiu să preţuiască fiecare euro.

Au, însă, şi dezavantaje. Fiind europeni, sînt verificabili, nu doar ei, ci şi actele de transfer. Cît scrie acolo, atîta se dă! Nu se mai păcăleşte viaţa şi fiscul prin off-shore-uri sau prin comisioane mutate dintr-un buzunar într-altul şi justificate ca „mici atenţii” pentru impresari. Mai e şi disconfortul de a te trambala prin frigul Vistulei, în loc să-ţi bei cafeaua la Rio, sub palmieri. Asta în cazul în care nu eşti naiv pînă la capăt şi cumperi după ce vezi DVD-uri cărate cu geanta latină, în care orice Toja poate fi Messi, iar orice babă ştirbă, dreasă din Photoshop, pare Miss Univers.

Comentarii (32)Adaugă comentariu

anonim (1 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 16:28

in mare parte corect

pedro1967 (1 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 16:39

Minunat articol;ar trebui ca Gigi Becali sa si-l puna pe perete sau intre paginile Bibliei si sa-l citeasca pina-l intelege….Forza Steaua !!!

Stelist (65 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 17:05

=)).tare ultima parte.pe pedriel as vrea sa il vad jucand 10 meciuri titular langa kapetanos si abia apoi ne putem da cu parerea.Ca vad ca Stancu deja a renuntat la viata sportiva ptr una in poker!:D

Teal’c (1 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 17:06

Sud-americanii au mai mare lipici la public si la Occident , Clujul a judecat corect si va face profit frumos cu Dubarbier , Culio , Alvaro Pereira , Didi ( pe care numai ghinioanele il impiedica sa-si arate clasa) … Altii au luat dupa dvd-uri ( sa nu spuna Borcea ca Dinamo a avut scoter in Argentina care l-a ochit pe Miranda) sau ureche ( Andrey , Elton , Arthuro ) . Ca stelist , as prefera oricand niste est-europeni muncitori ( gen Cisovsky ) unor filfizoni ca Dayro Moreno (in ultimul timp , el incearca sa faca multe , dar nu-i ies , latinul tot boem ramane )

durden (126 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 17:23

in principiu sunt de acord cu tine.insa nu mi se pare corect sa nu mentionezi nimic de cei de la CFR care, daca citesc articolul, or sa se simta bagati in aceasi oala cu restul petardelor.si nu cred ca asta a fost intentia ta…

Levi (1 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 17:52

Alin, ai dreptate, insa la acest import masiv de fotbalisti, considerat exagerat, s-a ajuns datorita unui alt fenomen, la fel de artificial: sumele mari de transfer din campionatul intern. De aceea, cluburile s-au orientat spre fotbalisti din alte ligi. Sigur ca nu toti fotbalistii din afara au confirmat, asa cum nu toti strainii din Primera Division sau Serie A confirma asteptarile. Pana la urma, ideal este sa gasesti un echilibru, asa cum e la Timisoara:)

nebunu’ (5 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 18:05

In sfarsit un comentariu care-mi place, cu toate ca nu e nimica nou plus ca loveste si in jucatorii CFR-ului, gen Culio, Pereira, Dubarbier etc;

android (6 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 18:33

da ai zis numai de strainii Stelei aici

Sa intelegem ca restul e sudamericani sunt buni? De ex petardele de la Rapid?

explorish (31 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 19:19

io dac-as fi dubarbier, culio, pereira, brandan, fabbiani, tony, dani, mendoza, chiar morenii, v-as bate obrazul.

Raul (1 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 19:21

Alin, dar Dubabarbier, Culio, Cadu, Toni, Dani … pe astia de unde i-au adus? Or fi nemti sau austrieci? Articolul tau e pertinent, dar problema nu e de unde aduc baietii nostri jucatori, ci cum ii aduc, cum ii selecteaza, cum se comporta cu ei… NICIO echipa de la noi nu are un departament de scouting, dar niciuna, CFR are in Razvan Zamfir un om cu multe conexiuni, dar nu are un departament de scouting. Poi inainte sa aduci un bananier de asta, il urmaresti 1 an, 2, si nu te uiti la DVD-uri cu el, te duci si il urmaresti in fiecare etapa, sa te asiguri ca fiecare cent din cat dai pe ele, e pe merit, si nu e aruncat aiurea. Steaua, transfera dupa ureche, au auzit si impresarii ca Gigi da cu banu, nu se prea chinuie sa vada ce cumpara, asa e omul care nu stie sa pretuiasca ce are, nu se uita la un Galati, unde sunt doar stranieri de calitate (Viglianti, Zhelev, Kolev etc) sau la Urziceni, cat au dat ei pe transferuri, in comparatie cu Steaua, Dinamo ori Rapid… tre sa fim mult mai chibzuiti cu banii. Revenind la portughezi, sa sti ca din intamplare, am fost in Moscavide (o suburbie a Lisabonei), poi acolo e 1 teren de judeteana (vb foarte serios) unde se andtreneaza grupele de copii (e un fel scoala de fotbal, da nu prea), e o zona foarte saraca, la ce preturi erau acolo, eu ma simteam bogat, desi nu sunt :)). De estrela, nu zic nimic, a dat si jucatori buni (Toni, Cadu, Abel Xavier etc), dar a dat si petarde, dar nu sunt ei de vina, de vina sunt ai nostri care au ochi la descoperit „talente”. Dar sa te gandesti ca inainte de infuzia de portughezi, in Romania erau sarbi, cam pe la fiecare echipa, minim unu, si nici ei nu prea rupeau gura targului… vezi Vranikovic, Bruncevic etc. De retinut : Nu conteaza de unde aduci jucatorii, conteaza cum ii alegi! Trebuie sa fim mult mai atenti cu banii nostri! Pe Messi si Kaka nu ii gasesti la tot pasul!

Clujeanul (5 comentarii)  •  15 decembrie 2008, 21:59

Problema nu e LOCUL de unde sunt adusi fotbalistii, ci faptul ca cei care ii aduc nu se pricep. Cand te uiti in curtea CFR-ului, care a adus no-name-uri sud-americane si lusitane si au facut din ei eroi de prime pagini in intreaga Europa …

motanul incaltat (199 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 5:20

Un jucator BUN la fotbal e unul la citeva milioane—-ca la 6 din 49.Restul sunt petarde…Aia buni sint deja pe listele lui Real,Barca,Inter…si aia costa…Si Dacia e masina dar n-o sa se compare niciodata cu Audi sau Mercedes sau BMW.Iar Gigi n-aduce jucatori buni dar scumpi sa nu strice vestiarul….Cu masinile de ce nu gindeste la fel —sa-si cumpere ultimele modele de Logan sau Kia sau Hyundai ca tot masini sint si-si cumpara gama de lux de la Mercedes…

vulpinho (1 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 10:46

in articol ca si in fiecare din comentariile de mai sus legate de acest articol, se gaseste un pic de adevar…intr-adevar,cfr-ul e dovada clara a unui sistem de transferuri reusit…tot sud-americani majoritatea,adusi cu grija ce-i drept…dar aici nu e vorba doar ca sunt slabi…aiai e vorba de conduceri,care mai de care cu pretentii…conducerile nu au dreptul la pretentii decat daca le merita…dai bani,investesti inteligent,taci din gura,si apoi daca nu apar rezultate iesi la suprafata…toti jucatorii aia adusi au nevoie si de un lider,de cineva care sa-i ordoneze in teren…sa-i faca fotbalisti…trebuie si un antrenor bun…avem cativa….dan petrescu,razvan lucescu,grigoras…si stiti de ce sunt ei la echipe mediocre??pentru ca au caracter si nu se lasa condusi si calcalti in picioare…si asa muncesc din greu…nu am nimic cu lacatus,dorinel,andone sau rednic…si eu sunt antrenori buni…dar primii doi de exemplu nu au un stil al lor aparte…urmatorii doi inca nu se ridica peste un anumit nivel…si tot asa..fiecare echipa din romania are cate putin dintr-o echipa mare…una are conducere,alta are antrenor,alta are straini,alta are atac,alta aparare,alta scouteri,alta preparatori fizici etc….se calca in picioare unii pe altii in loc sa invete unii de la altii,sa-si vada de treaba si sa se dezvolte….singura echipa care se duce putin pe drumul asta ascendent este cfr-ul…sper sa nu se mai opreasca….

Hydrino (1 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 11:12

Articolul este foarte bun, exprima destul de bine tendinta transferurilor ultimelor 2 sezoane, dar totusi cu cateva mici inexactitati, cauzate probabil de dorinta de a exprima mai bine ideea de baza a articolului prin anumite exagerari, cum ar fi :

„Bîntuim Anzii Cordilieri …” si ” … născuţi şi antrenaţi la peste 4.000 de metri altitudine …”

nu prea se pupa cu :

„… fac ochii cît cepele cînd dau de zăpadă şi care, dacă e mai frig de 20 de grade, încep să dîrdîie. ”

Avand in vedere cum e chiar la noi in tara la peste 1500m altitudine, unde temperatura nu creste aproape niciodata peste 25 de grade celsius in mijlocul verii, ma indoiesc ca cei nascuti si crescuti la peste 4000m nu ar sti ce e aia zapada.

In rest, repet, un articol bun si la obiect, si care ar trebui sa dea de gandit conducatorilor din fotbalul romanesc, care au cam vazut pe pielea si banii lor cam ce valoare au aceste transferuri facute dupa DVD.

Suporter (2 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 11:48

Nu imi place articolul…Pare unul facut la nervi,dupa un meci esuat al lui Dinamo in UEFA,sau dupa o alta umilinta a Stelei in Liga.Sa stie si Buzarin ca jucatori ca Dayro si Pedriel erau golgheteri in campionatele proprii cand au fost la Steaua…si uite culmea nu au fost inca ochiti de Inter,Barcelona sau Real…asa cum insinuezi tu ca talentele merg nu mai la de’al de aste echipe.Probabil echipele astea ar trebui sa aiba vreo 2-3 mii de jucatori inregistrati,daca ar fi asa cum zici matale.Cazuri de jucatori care nu s-au acomodat la marile echipe sunt foarte multe,dar au facut treaba in alta parte.Nici Maradona nu s-a acomodat la Barcelona,acuma domnu’ Buzarin ar fi tentat sa-l numeasca petarda de prin Anzi.Nici baloane de aur ca Rivaldo nu s-au adaptat la Milan.Ia zi Buzarine…o fi si asta un colectionar de scoici(caci asa isi castiga existenta Rivaldo in copilarie) care a vazut Europa numai in poze si a venit sa le de o teapa celor de la Milan….Imi pare rau de articolul tau complet ratat si cat se poate de subiectiv si referitor cu exactitate la 2-3 jucatori(Miranda,Toja,Pedriel),ca sa nu mai zic ca nici nu ai deschis subiectul de latinii CFR-ului,unde sarbi si nordici,pe care tot ii lauzi nu s-au acomodat.Daca chiar vroiai sa scri de niste afoni de ce nu ai scris de astia de la Buzau in frunte cu Maghalaes sau aia de la Tg Jiu in frunte cu Texeira,hm ia zi? nu ti s-au parut destul de slabi?…imi pare rau ca tre sa te critic in termeni dur dar este un articol rautacios cu tinta directa,pe langa fenomen.

unu (2 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 12:34

Aline, situatia pe care ai prezentat-o e o realitate a Ligii 1 si nu e prima data cand se discuta asta. De fapt articolul tau nu aduce „nimic nou sub soare” pentru ca au avut grija altii sa dezbata si sa dezvolte subiectul inaintea ta.
Singurul detaliu pe care l-am remarcat este modul in care ai „strecurat” niste nume intr-un text care, dpdv al fondului ideatic, aduce mult cu o ciorba reincalzita; mai pe sleau vorbind, asa cum ti-ai ales exemplele (Pedriel si Toja) ***
Sau, cine stie, poate ca ma insel eu si vrei sa induci ideea ca doar la Steaua se intampla asa ceva… Daca e valabila ultima varianta atunci ai cam zbarcit-o pentru ca, evident, nu te va crede nimeni.
Pana si in articolul asta singurele exemple concrete sunt doi „stranieri” care sunt legitimati in Ghencea. Nu stiu daca e o coincidenta sau nu dar daca luam la rand arhiva de pe blogul tau parca prea se aduna!

E clar cu nu putem sa punem in aceeasi oala un club ca Pandurii sau un club cu pretentii din Capitala dupa cum stim cu totii ca la Steaua sunt destule importuri de jucatori *** dar puteai macar puteai sa-ti ascunzi marota de care vorbeam mai sus, si de care se vede ca nu poti scapa cu niciun chip; puteai sa faci asta foarte simplu exemplificand cu unul sau doi straini (chiar si de fotbal) din loturile celor de la Dianmo sau Rapid. Si slava Domnului ca ai avea de unde alege!

Spor la scris, Aline, si mai multa inspiratie!

hahalera (1 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 13:14

Mda… pe langa faptul ca un om care se antreneza la peste 3500m cred ca stie ce-i aia zapada si frig (dupa cum bine a mai observat cineva mai sus), cred ca Portugalia e si ea in Europa, chiar in UE. Sunt de acord ca piata ex-iugoslava poate oferi multe alternative viabile (chiar si CFR-ul a inceput sa se orienteze intr-acolo) insa la fel de adevarat este ca sud-americanii au o clasa peste ce gasim prin campionatul intern, singura lor problema (uneori majora) fiind dificultatea cu care se adapteza. Altfel, jucatori precum Culio, Dubarbier, Pereira cred ca pledeaza cu succes pentru aceasta cauza. Chiar si Viglianti de la Otelul – nu e un jucator stralucit dar are acel ceva ce lipseste fotbalistului roman (un soi de nonsalanta, in sensul bun al cuvantului, combinata cu o buna viziune a jocului). Pana la urma si sud-americanii sunt ca si romanii… Unii sunt seriosi, profesionisti si talentati, acomodandu-se relativ repede si dand rezultate bune, iar altii sunt talentati… si cam atat, iar dupa primele 5-6 luni dau chix si pleaca inapoi. Ca si multi compatrioti de-ai nostri (exemple ar fi multe) cand iau contact cu rigorile pe care le impune adaptarea la un nivel superior. Pana la urma, America Latina are alta filosofie de joc si oricine aduce un jucator din acea zona trebuie sa fie constient de asta.

fire (1 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 16:19

Domnule Buzarin vorbiti c-am prostii,nu toti jucatorii adusi de acolo sunt desculti si nu stiu fotbal!Joaca matale la Steaua daca astia nu-s buni!Sa vedem ce faceti!

bergodi (4 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 17:04

spadacio e golgeterul campionatului e sud-american si cumparat din portugalia, unde *** sunt atacantii nostri ca asta e mijlocas si are 9 goluri.in liga un culio, pereira sau dubarbier au iesit in evidenta, cu mult in fata marei sperante bogdan stancu.hai ca ti-am dat in cap.dragul meu, se m,ai fac greseli cu anumiti jucatori, dar noi nu avem rabdare, avem conduceri imbecile.spuneai de toja, nu-s stelist dar cat timp a jucat in banda stanga, columbianul a facut fata, din pacate gigi a visat intr-o noapte ca toja e 8 perfect, si la mutat in centru printr-un ordin asa a distruns jucatorul si a aruncat pe geam banii.ce vrei tu de la jucatori cand noi avem antrenori cu carecter 0, vezi un lacatus, codnducere de doi lei, vezi sleata rapidului

asdfX (138 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 17:47

buzarininho, ai dat-o-n bara rau! dar ca 90% din rominashi sint prafuri vopsite si unflate d c nu spui nimik? asteptam un articol si pe tema asta…daca te tine….

unu (2 comentarii)  •  16 decembrie 2008, 20:50

pai,ce model ii timisoara…cu slovacii,slovenii si cehii lor joaca un fotbal fara nici o viziune…i-a batut partizan, un fel de steaua, dar in UEFA…adevarul ii ca romanii au o mentaliate de invingatori spre deosebire de restul est-europenilor, de asta nu am fost pasalac, de asta in perioada interbelica stateam mai bine ca ei, de asta in comunism polonezii vineau la noi sa faca bisnita si de asta noi am fost primii din est care au castigat Liga Campionilor.Frate cand scrii articole, gandeste inainte.

omu rau (3 comentarii)  •  17 decembrie 2008, 11:38

@unu
esti **** frate. ce mentalitate de invingatori are romanul. romanul stie sa revina cand el conduce cu 2-0 si sa rezolve un 3-5 pentru adversar. dinamo, steaua, rapid, urziceni, timisoara, cfr, vaslui. numai invingatori. cfr-ul mai avea nevoie de 1 punct cu bordeaux pentru uefa si mentalitatea de invingatori i-a facut sa nu il obtina. steaua de o victorie cu florentina lui mutu si nu a reusit. invingatori pur sange. doar ca aia pe care ii invingem suntem noi. vorbesti de perioade interbelice? noi intotdeauna am fost marionetele unora sau altora. a unor regi si imparati care conduceau tara la indicatiile rusilor, ungurilor, polonezilor, turcilor si a altora. ia fratele meu istoria in mana si citeste. mentalitatea de invingator te face sa vinzi tot ce ii in tara si sa duci banii in bancii din monte carlo si luxemburg? pe ce lume traiesti? clubul fanion al tarii – steaua – (desi nu sunt stelist recunosc ca steaua e cea mai buna in timp) e condus de o mana de albanezi pricopsiti, rapidul de un iranian, cfr de un ungur, otelul de indieni. invingatori ha?

Campioana CFR (9 comentarii)  •  17 decembrie 2008, 11:40

Buzarine, ***.. Nu prea mai au pe cine fraierii cu jucatorii romani slabi si foarte scumpi! Daca te referi la strainii de la Stelutza, atunci ai dreptate. Daca te referi la cei de la CFR, esti cam departe de adevar!…

bogdan (1 comentarii)  •  17 decembrie 2008, 12:49

sa stiti ca exista mult adevar in acest articol.uiatndu-te la ce jucatori slabi vin din celebra america de sus te intrebi daca merita sau nu.ma uit la niste jucatori polonezi din germania,la albanezi care joaca pe la niste cluburi tari din strainatate si te intrebi de ce aducem din america de sud:stiti de ce ptr ca e la moda,vedem ca real madrid aduce cate un jucator super si spunem ca am dat lovitura cand colo niste petarde care nu cor exploda never nicaieri.
totusi ma mai gandesc la ceva africanii:uitati-va la chelsea drogba,la atatea echipe din franta anglia etc ce jucatori din nigeria coasta de fildes etc ffff buni.
dar asta e moda ce sa facem aducem flasnetele lor parca noi nu avem destule flasnete pe plaiuri mioritice.asta e
mai e o idee cresterea de jucatori in centre specializate:aluzie la scoala de fotbal olandeza de la ajax.mai multi ani in urma cand noi abia treceam de la vremea ceausestilor la tranzitie am vazut un documentar cu scoala de fotbal ajax,sa fi vazut baza sportiva ,anexele gen hotel,sala forta etc.antrenori care stiu ce e fotbalul si cum se face selectia.apropo de selectie noi nu avem inca antrenori care sa aiba ochi ptr a descoperi fotbalisti,daca va uitati la niste antrenori de la juniori va dati seama k ei asteapta sa iasa la pensie si nu au nici o viziune nimic.pacat ptr ca asta se intampla in sportul romanesc de o droaie de ani si nimeni nu i-au masuri.
la nivel de management ce sa mai spunem suntem la pamant nu avem mamageri,nu stim sa facem marketing doar stim sa vb si atat.
felicitari ptr articol

stelist (3 comentarii)  •  17 decembrie 2008, 16:53

bun articol domnule! Felicitari

Wili (1 comentarii)  •  17 decembrie 2008, 20:36

Bun articol, dar nu trebuie omis faptul ca au fost si sarbi care nu au facut nimic, ca exista un polonez la Steaua..

As merge mai degraba pe mana africanilor. Eto’o, Drogba si multi altii sunt dovezi ca acolo chiar ai sanse sa dai de fotbalisti. Africa e plina de talente.

Apropo, Djapka ce mai face?

ceapalight (3 comentarii)  •  17 decembrie 2008, 21:03

felicitari pentru premiu…… esti cel mai tare ZIARIST …..forzza STIINTA

Jumbonel (1 comentarii)  •  18 decembrie 2008, 13:29

Draga UNU

Te rog frumos pune manutza pe o carticica de istorie si ai sa constati ca nu mentalitatea de invingatori ne-a ferit de „pasalac” ci slugarnicia si banutzii dati Inaltei Porti”. Mai poti sa afli ca neam de tradatori si „curve” ca romanii greu de gasit: ling unde scuipa, barfa, comentariile in spate sint apanajul nostru istoric mostenit dupa 101-102 si 105-106. Daca nu stii ce sint cifrele , intreaba-l pe becali…NICI EL NU STIE !
Cert este ca atunci oamenii de pe aceste meleaguri au renuntzat la verticalitate cu mici exceptii (chiar si alea palide)!

Alecu (7 comentarii)  •  18 decembrie 2008, 14:55

cam 10% ai dreptate. Restul … praf !
Sa luam asa: Zapata, Emeghara, culio, dubarbier, dani, Dayro Moreno, Pepe Moreno, Pantelis Kapetanos, Hugo Luz, Gribauskas, Julio Cesar si Pierre Boya. Sunt jucatori din categoriile enumerate de tine?! Sunt!
Sunt mult peste ceea ce ai descris tu? Sunt!
Premiul ala e 90% meritat. Acest articol face parte din acel 10% !

marcelinho (35 comentarii)  •  18 decembrie 2008, 17:33

vai de capul meu. asta cu pedriel e ofensa crasa. te intereseaza soarta marelui atacant roman mazilu? un caz doar…

marcelinho (35 comentarii)  •  18 decembrie 2008, 17:35

terminati ba cu aberatiile. cei mai buni sint luati de catre cei mai buni. de pe toate continentele. restul – atmosfera, cum zic fratii americani

Vlad (2 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 23:34

Domnul Buzarin are mare dreptate in acest articol, revedeam meciurile stelei din cupa Uefa din 2005-2006 si nu vedeam decat un strain si acela era portarul jucatori romani sunt si buni numai ca nu sunt cautati cat despre cei „Latino” sa fim seriosi impresioneaza doar prin jonglerii comune si anoste nu prin „spectacol” sunt stelist dar nu cred ca un jucator ca Dayro merita 2 milioane si merita sa preia un tricou cu nr 10 de la un adevarat jucator N.Dica. Cat despre mentalitate de invingator in est sa va mai ganditi oleaca fiindca noi si moldova am cam ramas codasii acestei regiuni pana si muntenegru e mai dezvoltata ca noi uitati-va la sarbi ca au jucatori la Chelsea,Manchester,Inter,Roma si restul noi inafara de Chivu il mai avem pe Adi Mutu care joaca la „ilustra” si „titrata” Fiorentina

Comentează