Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

EuroDică

Ghionea l-a numit pe Dică „benzina maşinăriei Stelei”. Cu plumb? Fără? Şi Euro cît?

În mod normal, după teoriile fotbalului aplicate practic de Victor Piţurcă, Dică era, pînă sîmbătă seara, doar canistra de rezervă a României. Aceea pe care românii […]

luni, 2 iunie 2008, 9:41

Ghionea l-a numit pe Dică „benzina maşinăriei Stelei”. Cu plumb? Fără? Şi Euro cît?

În mod normal, după teoriile fotbalului aplicate practic de Victor Piţurcă, Dică era, pînă sîmbătă seara, doar canistra de rezervă a României. Aceea pe care românii de acum douăzeci şi ceva de ani şi-o puneau în portbagaj cînd plecau în concediu la mare, să nu stea la coadă pe Litoral. Dacă, Doamne fereşte, Mutu….

Două goluri cu Muntenegru. S-a vorbit de execuţii braziliene. Corect, dar cu cine? Gomis a dat şi el două goluri, iar fundaşii Ecuadorului sînt puţin peste muntenegreni. Şi nimeni nu-i garantează că va juca înaintea lui Henry sau a lui Anelka.

Probabil că nici Dică n-o să joace titular, pentru că n-are unde. În schema noastră fotbaliştii de atac sînt puţini. Unul e Mutu, iar celălalt, vîrful autentic, adică Marica sau unul din cei doi Niculae. Inclusiv Florentin, omul de pe dreapta, va avea misiuni de sprijinire a lui Contra. Şi-atunci, Dică, aşa fără plumb cum l-a caracterizat Ghionea, va sta pe bancă. Va intra spre finalul meciurilor, undeva spre minutul 60-70 şi, dacă scorul va fi egal sau favorabil nouă, va trebui să ţină mingea în faţă. Un combustibil de viitor folosit în opaiţ, la drujbă sau la curăţat vopseaua de pe clanţa uşii!

Dar Dică, aşa cum l-a văzut toată lumea la ultimul (singurul) amical dinaintea plecării spre Elveţia, poate fi omul-surpriză. Tocmai asta n-avem noi, acel ceva cu care să-i luăm ca din oală pe francezi, pe italieni sau pe olandezi! Ei ştiu deja că tot jocul nostru înseamnă Mutu şi vor face totul să-l blocheze. Şi dacă l-ai anihilat pe Adrian, de unde să mai vină ineditul? Dică ar fi varianta optimă. Omul care începe turneul final pe bancă, e introdus la un moment dat pe teren şi rămîne acolo. Vi-l aduceţi aminte pe Schilacci la Mondialul din ’90? A început rezervă, a intrat, a marcat  şi a ieşit golgeterul turneului.

Acum, Dică e benzina liniştită din rezervor. Cifra octanică n-are nici o importanţă atît timp cît combustibilul nu e folosit. Cifra octanică devine activă doar atunci cînd funcţionează aprinderea prin scînteie. Dar, din cîte am înţeles, ideea principală a României la acest European va fi să nu ne jucăm cu focul.

Comentarii (102)Adaugă comentariu

cip (1 comentarii)  •  2 iunie 2008, 21:58

domnul buzarin,dica va juca in locul lui cocis.nu l ati luat in calcul.clar e peste cocis

17 nentori (14 comentarii)  •  2 iunie 2008, 22:31

iara despre stelisti, iara ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), iara frustratul, din pacate din nou nimeni de la rapid…pare rau

deco (8 comentarii)  •  2 iunie 2008, 22:34

Dica titular cu Franta si Olanda, cu Italia nu ca nu ii pe stilul lui, acolo o sa ne aparam ca soriceii, dar cu Franta ii place, o sa dea unul ca la Lyon. Daca joaca bine cu Franta intra si cu Olanda, daca da un gol sigur intra cu Olanda, daca da 2 intra si cu Italia, daca da 3 …stop dreamin…Dica are 3 calitati pentru care trbuie sa fie titular: nu ii iei mingea de la picior, da pase exacte, cele mai exacte la noi si are simtul golului, minus – viteza de reactie si viteza in sine. O sa joace oricum si sper ca alaturi de Mutu sa ne faca fericiti. Marius Niculae nu mi-a placut ca a ratat de 2 ori cu Muntenegru, mai bine D. Niculea, parerea mea, Marica nu stiu in ce forma e.

MB (4 comentarii)  •  2 iunie 2008, 22:45

Apropos de Cocis…niciodata nu am inteles ce cauta la nationala.

RAMNICEANUL (4 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:01

MI-AR PLACE NESPUS CA DICA SA FIE LA ACEST EUROPEAN PTR. ROMANIA CEEA CE ERA GABI BALINT PTR NATIONALA IN ANII ’90. INTRA PE FINALURILE DE MECI, PROASPAT SI PAC INFIGE CATE O „BOABA” DECISIVA, SAU CHIAR 2, IMPOTRIVA ADVERSARILOR. DICA ARE POTENTIAL, ASTA ESTE DE NECONTESTAT, MAREA LUI HIBA ESTE CA NU FACE FAZ DEFENSIVA

fc barcelona (5 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:04

Din pacate Dica este inconstant: alterneaza meciurile foarte bune cu partide in care este un cvasi anonim. Totusi este o solutie viabila pentru echipa nationala. Cat despre partea dreapta, eu cred ca mai degraba va juca Banel decat Florentin Petre, cel putin in jocul cu Franta. De altfel nici n-as vrea sa-mi imaginez un duel Petre – Malouda…

redondo6 (12 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:04

in primul rand pt CIP si MB….COCIS cu DICA nu vor avea aceleasi roluri la Euro….(dica alearga pe jumatatea lui cocis)…si in al2lea rand…..***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) faci oamenii in halul asta ma? ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)…ahhhh am uitat…este ceva legat de steaua la mijloc….***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

redondo6 (12 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:05

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

eu (57 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:07

Pai de aia era si Hagi cel mai bun la noi cum e acum Mutu fiindca toate mingiile trebuiau sa treaca pe la el ,si din atatea…….mai intra si in gol.Meciul cu Rusii a fost o demonstratie de cum trebuie sa jucam(adica fara MUtu)si o sa jucam bine fiindca nu trebuie sa mai alerge toata echipa pentru unul.

Andrei (2 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:11

Profit de ocazia sa atrag atentia asupra unei probleme care ma framanta de ceva vreme: asa cum in dese randuri noua suporterii ni s-a cerut sa curatama padurea de uscaturi si sa ii dam in vileag sau sa ii denuntam pe golanii de pe stadioane, ar fi drept ca si noi suporterii si microbistii cu un oarecare grad de inteligenta sa va cerem a faceti un demers in a elimina ziaristii de ocazie.Urmaream interviurile jucatorilor de luni seara din lotul de la euro:reporter:va intereseaza celalate echipe? -jucator: da, sunt adversarele noastre in fond – reporter:vieira s-a rupt, babel la fel iar cannavaro e si el accidentat – jucator: asa, si? -reporter: si va intereseaza?…ma rog e doar un caz insa sunt convins ca multa lume aajuns la capatul rabdarii cu acesti “reporteri”.Sper sa nu las impresia ca ma consider desteptul pamantului dar cred ca atunci cand intr-un dialog dintre presa si fotbalistii cei din urma sunt cei care dau semne de inteligenta … avem o problema…slava domnului imi ramane satisfactia de a schimba canalul

Afrikakorps (3 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:41

@Andrei – sunt perfect de acord cu tine. Atata timp cit vezi „ziaristi” care pun intrebari gen „X a spus/facut asta, dv. ce spuneti?”, nu cred ca putem avea pretentia la o presa normala si inteligenta. Exista si ziaristi care vor sa faca treaba, dar numarul lor e infim si in niciun caz ei nu se afla printre fomistii si paparudele care se ingramadesc in jurul lui becali, mitica sau altor asemenea ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

calin (41 comentarii)  •  2 iunie 2008, 23:48

eu zic ca echipa de start a romaniei va fi
lobont-contra,ghionea, goian,rat-chivu,radoi-banel,dica,mutu- marius niculae/daniel niculae

4-2-3-1 cu doi inchizatori solizi si care sa poata sa si joace cu banel pe dreapta care chiar daca nu va face nimic in atac va bloca flancul drept si se va bate cu mai mult succes cu francezii, italienii sau olandezi decit fl. petre pe care jucatori ca zambrotta il pasesc fara sa se uite
in centru dica ar face un cuplu bun cu mutu doi jucatori de la pitesti care va jocul asemantor si doi pasatori buni
ia in atac atacantul va disloca apararile si va intoarce mingile inapoi la fel ca la golul 2 al lui dica
in acest fel vom avea o echipa destul de defensiva dar si care sa fie capabila faca faza ofensiva mai bine
s-a vazut ca sistemul 4-3-3 propus de piturca ii lasa pe mutu foarte singur cu doar virful impins in atac si isi consuma energia degeaba

Ple.shit.za 55 (16 comentarii)  •  3 iunie 2008, 0:19

cip, nu as fi atit de sigur ca e peste cocis, Dica are excutii f bune din zona careului dar atit; nu are consistnta, prezenta in joc a lui Cocis nici forta si viteza lui. La Euro Dica nu se va intilni cu situatiile din Muntenegru decit daca Romania conduce pe tabela.

bogdan (9 comentarii)  •  3 iunie 2008, 0:29

dica titular incontestabil…daca nu dica ,atunci cine ???

valik (16 comentarii)  •  3 iunie 2008, 1:22

hai bre nea buzarin,dak dica este speranta noastra la euro eu zic ca mai degraba stam acasa.

Dragos (138 comentarii)  •  3 iunie 2008, 1:37

Sunt stelist, dar nu despre asta e vorba ! Foarte multa aroganta in articolul scris, cu plumb sau fara plumb etc ! Ghionea nu a spus cum spune Buzarin „Şi-atunci, Dică, aşa fără plumb cum l-a caracterizat Ghionea” nu asta a spus Ghionea…..astea sunt aberatii….sa destabilizeze ! Patetic, ca de obicei ! Apropo, Buzarin asta este vreun vraci de stie ca o sa fie Petre pe dreapta? Nu, dar spera omul doar e dinamovist ! Banel o sa fie pe dreapta desi nu cred ca o sa faca fatza, Banel e praf si pulbere la fotbal de 2 ani nu joaca nimik, e de liga a III- a ! Dar e mai bun decat Florentin Petre, juma’ de buletin ! Si apropo, Dica e peste Cocis !

PS : Ramai acolo unde esti si dupa turneul final!

valik (16 comentarii)  •  3 iunie 2008, 1:59

ps dragos , dica e un borcan cu fasole si da goluri doar cand ii batatoreste sefu berbec calea cu ekipele cumparate,si bineinteles cu adversarii care nu mai au nici un kef de joc (vezi munternegru). iar banel, c sa zic el saracu nici macar nu poate visa atatea centrari bune cate poate petre da. asa da-ti o palma cu ekipa de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

imp3rator (1 comentarii)  •  3 iunie 2008, 2:08

pt valik…..mama ta ti-a zis ca***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)?

valik (16 comentarii)  •  3 iunie 2008, 2:18

shhh imparatzel ca putzi a branzulik briketista.

o ierarhie inutila si tampita (5 comentarii)  •  3 iunie 2008, 2:59

eu imi amintesc in ce hal a parait dica la ultimul amical cu israelul. A ratat cat s-a putut. Cum boala sa surpinzi franta cu dica? Dica poate s-o suprinda cel mult pe bunica-sa! Eu mai degraba as paria pe Ghinonea la cornere: recidiveaza dupa meciul cu dinamo: fix aceeasi maniera de a inscrie. Daca mai inscrie si Goian, putem sa-l scoatem linistiti pe marica (pe care in curand o sa-l depaseasca lobont la goluri marcate) si baga inca un fundas in loc.

luis (5 comentarii)  •  3 iunie 2008, 9:01

A zis Ghionea ca „Dica e benzina masinariei Stelei” si ai facut mata ditamai articolul pe tema asta, ilustrat cu metafore prafuite si epitete infantile. Comme d’ habitude, de altfel……… Pentru articolul de maine iti dau un pont: la un moment dat, Mutu a zis „Buna ziua”. Iti vine sa crezi? Ia dezvolta mata aspectu’…..

daniels (11 comentarii)  •  3 iunie 2008, 9:11

bine observata treaba cu cifra octanica care nu conteaza decat daca o arzi!
pana la urma examenul il da piti si nu jucatorii la acest euro … cel care face strategia este antrenorul care si-a selectionat pentru asta jucatorii potriviti…dar sa ma ierte cel de sus daca piti stie vreo strategie castigatoare in aceste confruntari cu titani ai fotbalului …..degeaba ai material bun daca croitorul nu iti face pantalonul ca turnat pentru tine …si croitorul asta al Romaniei nu prea le are cu croiala …cu defensiva sta el cica mai bine… dar o sa vedem…

Tovi (3 comentarii)  •  3 iunie 2008, 9:53

eu inteleg ca unii dintre cei care au postat sunt frustati , nu de alta dar Dica a adus multe din rezultatele internationale ale Stelei , si asta ii cam doare. Acum ca nu va fi titular pentru ca nu intra in schema de joc al selectionerului e altceva dar daca i se va acorda acea sansa de a intra pe final , si sper sa nu fie in momente in care suntem condusi la 2-3 goluri diferenta,va profita la maxim de acea sansa si le va da peste nas cainilor prosti care au ce au cu el.

CL (36 comentarii)  •  3 iunie 2008, 9:53

Inca o ciorba lunga si sleita marca Buze…
Sa vorbim cu Ioanitoaia sa-ti cumpere si tie un strung, sa prestezi si tu ceva util. Poate la filete de 14 te pricepi…

MRX-MRY (4 comentarii)  •  3 iunie 2008, 10:05

Inconstanta lui Dica e datorita jocului de la Steaua , dar si datorita ca fundasii din tara il cunosc atat de bine. Daca ra fi avut Steaua un joc mai ofensiv , cum era in perioada lui Protasov , sau daca l-ar fi avut pe Bostina in forma din acea perioada , altfel s-ar fi vazut jocul lui Dica.Sa nu uitam ca e si un baiat care are nevoie de incurajare dar din pacate publicul din Ghencea si-a facut un obicei in a-l injura. Dar aceste lucruri se pot schimba la echipa nationala si daca i se acorda o sansa o va frucifica.Vom intalni adversari cu aparari de CL si jucatori ca cei 2 Niculae vor putea inscrie mai mult intamplator , nu de alta dar mai ales in cazul lui Marius ,sunt sigur ca nu va avea ocazia sa profite de mingi bajbaite de fundasii italieni prin careu.Ne va trebui un jucator care sa poate inscrie din afara careului , chiar avnd 2-3 fundasi in fata.Italienii stiu sa fie peste tot in teren , stiu sa te sufoce de aceea vom avea nevoie de sclipirile unui geniu , si Mutu nu le va putea face pe toate de unul singur! De la Mutu asteptam totul dar sa nu uitam ce adversari avem de infruntat!

Inca un antrenero (4 comentarii)  •  3 iunie 2008, 10:43

Hai sa imi dau si eu cu parerea ca la atati antrenori cati sunt pe aici inca unul ce mai conteaza :-)).
Nu vreau sa pun in discutie valoarea lui Dica si a lui Marica. Valoare au. Faptul ca sunt cam iesiti din forma (in special Marica) este important insa pe de alta parte nu se stie niciodata cand „explodeaza” un jucator…exemplele sunt atat de multe ca nu are sens sa le enumar.
Problema la Dica si Marica asa cum o vad eu consta in daruire si participare activa in toate fazele si tot meciul.
Cineva spunea ca cel mai mult i-ar conveni lui Dica meciurile cu Franta si Olanda. Eu vad lucrurile exact pe dos. Franta si Olanda sunt adeptele atacului „in haita” (Olanda cel putin are patent pe asta). Ori in aceste conditii este absolut necesar ca atacantii sa faca si faza defensiva. Plimbatul pe teren nu este pt Euro si in nici un caz pt adversarii din grupa asta. E adevarat ca Dica poate avea executii de geniu. Dar pt a avea aceste executii trebuie in primul rand sa ajungi la minge. Ori cu echipele astea daca nu dai 150% nu vezi mingea decat la pauza eventual. Daca Piturca o sa ajunga la concluzia ca Dica poate si este disponibil la efortul urias necesar pt meciurile care ne asteapta atunci o sa decida in consecinta…In ceea ce il priveste pe Marica, cel putin pt meciul cu Franta l-as prefera pe Marius Niculae titular si schimbat (eventual si daca e cazul) dupa pauza cu Marica sau D. Niculae. Marius Niculae a demonstrat nu numai o mare capacitate de efort dar si o disponibilate extraordinara pt efort…ori asta este esential dupa parerea mea…

Antrenorul nr. 22.999.999 ( ca doar nu oi fi eu chiar ultimul…)

mm (1 comentarii)  •  3 iunie 2008, 10:47

dica este foarte lent. nu poate da gol decat daca fac altii totul pentru el, inclusiv sa-l care in spate pana in fata portii. cate goluri a dat dica in acest retur de campionat???

grig (1 comentarii)  •  3 iunie 2008, 10:49

Stimate Domnule Alin Buzarin…
daca e sa incepem cu inceputul trebuie sa ne oprim la acest inceput…
si acum sa argumentam…
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), dar sunteti niste oameni speciali… de ce?
pai Dumneavoastra aveti o placere deosebita sa fiti trimis la origini la fiecare articol care il scrieti…
Domnul meu! SUNTETI UN AMATOR!!!***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) tu altceva nu ai de facut dacat sa enervezi lumea?
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si ne mai lasa sa citim un ziar linistiti!
Dute mai limba la ziarele alea bune ale voastre din oltenia si da acolo cu presupusul…poate iti gasesti un loc la rubrica meteo… ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

ArTiSt_uL (20 comentarii)  •  3 iunie 2008, 11:20

Dica nu alearga, e lenes pana la exasperare uneori, sunt perioade in joc in care te intrebi daca este prezent pe teren sau nu, dar este genul de fotbalist capabil sa rezolve un meci de unul singur. Ceea ce Marius Niculae sau Marica n-or sa poata niciodata. Vad ca se pune accent aici pe disponibilitate la efort, pe munca si alergatura. Dragii mei antrenori, o vorba de la mine din cartier spune ca „si calul alearga, dar nu da lapte”. Ne plac noua, dom`le, luptatorii. Ca noi suntem o natie de luptatori de cand ne stim. Avem nevoie de baiatul asta…. Marius Niculae… care de 4 ani nu mai joaca nimic, dar care a avut in ultimele 3 luni parte de prestatii bunicele, si pt asta nu doar ca a fost luat in lot, dar lumea il vrea titular. E mare nevoie de Niculae fiindca asta cu adevarat e luptator: l-a antrenat taica-su la judo. O sa dea de pamant cu toata apararea francezilor, de or sa ramana aia fara oase. Mai nasol e ca nu poate sa bage obiectu`-n atze prin procedeul ala numit „Hasami-jime”. Lasati-ma dracului in pace cu obositii vostri, ca nici n-a inceput Euro si sunt satul de el cand va vad cat ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)pe-aici formule si tactici. Lasati-l pe ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), cum vreti voi sa-l numiti, ala de Piturca in pace sa faca echipa si nu mai fiti atat de specialisti.
Iar tu, Buzarine, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), iar acu

dorel (4 comentarii)  •  3 iunie 2008, 11:21

OVIIIII !
Tin eu jumate din salariul terminatului asta dar nu-l mai lasa sa scrie nici un rand ca ma sui pe maica-sa…. aaaa scuze, pe pereti.

Razvan (9 comentarii)  •  3 iunie 2008, 11:36

Eu am impresia ca foarte multi sunt***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Ce vreti sa luam Franta, Italia, Olanda pe sus? Sa maturam cu ei… sa trecem prin ei ca prin branza (acum ziceti ceva de Gigi:) ), chiar nu inteleg… dupa ce ca am vazut atatea turnee finale la tv, acum cand ne-am calificat…. nu avem echipa de atac, vrem sa dam 7 goluri pe meci. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), eu vreau sa castigam numai cu 1 – 0 si sa iesim campioni europeni, asa cum Italia nu s-a sfiit niciodata sa o faca! Am postat pentru toti cei care ne cred ciuca bataii, pentru toti cei care iau in deradere nationala Romaniei (inainte sa jucam, asa cum sta bine romanului), pentru toti cei care sunt ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)… si te nominalizez doar pe tine Buzarine, restul sa se simta.

Alex (1 comentarii)  •  3 iunie 2008, 11:47

Vrei sa fii ironic?!? Dica, „benzina Stelei” are plumb! In ghete. Problema e ca nu are… benzina!!!

@ArTiSt_uL (4 comentarii)  •  3 iunie 2008, 11:56

Scuze dar nu pea ai inteles ce am vrut sa spun. Ca valoare Da si Marica si Dica sunt peste Marius Niculae. Nu ma refeream la lupta…nu imi place fotbalul englez…si nici cel german cu toate ca stau in Germania de ani de zile…
Insa indolenta manifestata in ultimul timp de Marica si Dica este mult prea mare. Ca sa putem spera la rezultate bune la euro toata echipa trebuie sa traga pe parcursul intregului meci. Ce folos daca ar da Dica un gol super spectaculos (sa zicem golul campionatului) si noi o luam cu 5-1? Ori tocmai asta e problem…daca Dica o sa alerge ca in ultimul timp atunci sansa lui de a da gol contra Frantei Italie sau Olandei este doar sa se relaxeze fundasii respectivi (ori din pacate astia o fac doar de la 3-9 in sus—asta daca o fac).

si inca ceva (4 comentarii)  •  3 iunie 2008, 12:20

@ArTiSt_uL : si inca ceva…eu sunt de parere ca performanta se poate obtine doar cu foarte multa munca. Cu putina munca poate fi obtinuta performanta doar in cazuri exceptionale…cum ar fi in cazul unui super talent…Un talent care este cu mult peste valoarea competitorilor. Ori din pacate, pt nationala noastra (inclusiv, sau mai bine zis, in special Dica) nu este cazul. De aceea noi trebuie sa suplinim minusurile prin munca.
Tu spui ca Dica poate rezolva singur un meci. Eu cred ca asta se aplica la un meci in care echipa ataca pozitional si steril tot meciul si nimeni nu gaseste solutii si atunci intervine geniul lui Dica. Dar cu adversarele din grupa asta ma cam indoiesc ca o sa fie cazul. Si daca tot e cineva care poate rezolva meciul de unul singur (desi eu am mari rezerve cu sintagma asta) atunci acela este Mutu. Dar asa cum am spus: meciurile care ne asteapta pot rezolvate fie de absolut TOTI ori nu pot fi rezolvate deloc. Sunt primul care ar vrea sa il vada pe Dica tragand tare si facand o figura frumoasa…(ceea ce de fapt astept de la toti baietii) dar cu indolenta si lene nu merge.

Tudor (56 comentarii)  •  3 iunie 2008, 12:37

valik@,esti un ***** cu ochi si un***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!Dica a dat goluri in CL,cate n-au dat fotbalisti cu pretentii,in semifinalele Uefa,la nationala cate nu a dat nici un mijlocas in ultimul timp si ai tupeul sa ragi aici mizerii ca nu stiu cum a dat golurile!Pun pariu ca daca dai cu piciorul intr-o minge ti-l fracturezi,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!

marius (2 comentarii)  •  3 iunie 2008, 12:46

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Costel (5 comentarii)  •  3 iunie 2008, 12:48

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).Uiti mereu ca nu esti suporterul unei echipe si scrii despre lucruri pe care tu nu ai cum sa le intelegi pentru ca tu niciodata nu ai fost obiectiv si nici nu poti sa fii obiectiv .
Altfel sa fii sanatos ca sa poti duce toate cele care ti se vor da sa le gusti pe acest site.

Tudor (56 comentarii)  •  3 iunie 2008, 12:49

Inca o data nu se poate dezbara Buzarin de anti-stelismul care-l macina,desi parca aici macar incearca cat de cat!:))Mai intai,cum poti sa-l compari pe un pusti ca Gomis,care nici n-a calcat macar in Cupa Uefa,cu Dica??Pe urma,executiile geniale(marca Dica) se pot executa,chiar din senin(si cu asta putem surprinde) si in meciurile cu adversari de mare valoare!Si asta e valabil si pentru toti aia care se tot iau de Dica si-l scot „lent” si (mai rau)”lenes”.O fi Dica lent(daca ar avea si viteza,ar fi poate chiar peste Mutu),dar in nici un caz nu e lenes!!E adevarat ca,pentru a-ti da seama cat munceste,trebuie sa mai stii si ceva fotbal,nu doar sa te uiti la el!!Dica chiar poate rezolva un meci,la fel ca si Mutu(zicea cineva ca ori rezolva meciurile toti jucatorii,ori nu le rezolva deloc-are doar partial dreptate,daca ai executii de geniu poti sa rezolvi orice meci,pana la urma).Iar la sfarsit,articolul devine de-a dreptul penibil!!De unde si pana unde stie nenea Buzarin ca o sa ne jucam sau nu cu focul??Ce suntem aici in „Fetita cu chibrituri”??In plus,Dica ar putea juca si titular!Nu e obligatoriu sa surprinzi doar pe final(cand s-ar putea nici sa nu mai ai ce surprinde!),poti s-o faci si de la inceput!!

lord belial (35 comentarii)  •  3 iunie 2008, 13:03

alo, buzarin e clar anti-steaua (miroase de la distanta a rapidist), dar, de data asta, articolul vorbeste f frumos de dica, sinteti orbi toti care nu vedeti asta. plus ca are o frazulita draguta la final, cu focu’, merge cu benzina.

fucherul (9 comentarii)  •  3 iunie 2008, 13:12

Avand in vedere ca toti adversarii nostrii iau in calcul varianta victoriei (adica 3 puncte de la Romania), ma bucura faptul ca echipa din repriza a doua a facut treaba buna. Ii va pune pe toti pe ganduri .

valik (16 comentarii)  •  3 iunie 2008, 13:24

ale ale ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) pe briketele.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) care n-a dat decat un gol in retur,din penalty,inventat bineinteles.

Tudor (56 comentarii)  •  3 iunie 2008, 13:42

ale,ale,ale,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!Dica a dat mai mult de 1 gol in retur(dar e greu pentru unii care nici scoala primara n-au facut-o sa socoteasca!:))) si poate oricand sa-ti castige un meci!!Cine nu intelege asta ori ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
lordbelial@,fraza de la final nu merge deloc,mai reciteste-o si ai sa-ti dai seama de ce!!Iar pretinde nenea Buza ca stie el cum o sa jucam noi la Euro,cu foc sau fara foc!!

frfrfr (3 comentarii)  •  3 iunie 2008, 13:52

Doar atat vreau sa va zic:

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

valik (16 comentarii)  •  3 iunie 2008, 14:01

tudor ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).da, dica poate castiga un meci de unu singur,dak meciul a fost aranjat ,bineinteles

ArTiSt_uL (20 comentarii)  •  3 iunie 2008, 15:02

Imi pare rau ca nu am facut o copie a postarii mele de mai jos, fiindca n-am folosit in niciun caz un „limbaj necivilizat”. Va e mai usor sa lasati sa apara cuvinte gen ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)decat sa lasati niste expresii care sunt mai acide.
Apoi, revenind la idee, as vrea sa-i spun cititorului din Germania ca daca e s-o luam cu 5-1 si sa marcheze Dica golul nostru, nu inseamna ca am luat 5 doar din cauza ca Dica n-a alergat la fel de mult pe cat alearga, de ex, Banel Nicolita. Cand iei 5 nu e de vina un singur jucator. Apoi, Dica a dat goluri unor nume mari ale Europei, nu doar cu Bistrita! Dinamo Kiev sau Lyon cum iti suna? Ori crezi ca acei fundasi erau atat de relaxati incat sa le rasuceasca picioarele asa cum voia el? Golurile date de el in ultimul amical al „nationalei” sunt tipice ptr el.
Problema cu Dica este alta. Dica va juca fotbalul cu care ne-a obisnuit la „nationala”, fiindca este motivat aici. La Steaua, din pacate ptr noi, stelistii, Dica a incheiat un ciclu. Am mai spus asta: sunt fotbalisti care pot sa joace o intreaga cariera la o echipa, pastrandu-si aceeasi constanta in exprimarea din teren, si sunt jucatori care au un anumit ciclu la o echipa, care dupa 3-4 ani se plafoneaza acolo si au nevoie de o schimbare in cariera. Ronaldinho (ca sa dau un nume mare) este cel mai graitor si mai apropiat exemplu.
Si nu, nu cred ca vom lua 5 goluri la acest campionat european intr-un meci, cum nu cred ca vom primi 5 in toate cele 3 din grupa.

valik (16 comentarii)  •  3 iunie 2008, 15:14

hai ba frate n-o mai arde in fasole cu dik cracanica care a dat si el goluri cu o ekipa deja calificata si plictisita (lyon) si cu dinamo kiev care e o varza ca n-a luat nici macar 1pct anu asta in liga.deci mai putin ca penibila shtoia.deci nu a fost o victorie de moment a stelei ci pur si simplu kiev e praf.p d alta parte tre sa vorbim de mutu ,ca de la el tre sa asteptam ceva. el e definitia fotbalistului de mare clasa,nu dik cracanik.cand i-o ajunge macar la unghie lu mutu atunci vb de el ca de un mare salvator al nationalei ,pana atunci sa nu uitam: pase la adversari , nici un metru alergat, dik ai fost blat sau ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)???

fucherul (9 comentarii)  •  3 iunie 2008, 15:46

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

bombonel (2 comentarii)  •  3 iunie 2008, 16:20

„valik”- primul gol al Romaniei din meciul cu Franta va fi dat de Mutu dupa ce in prealabil mingea v-a fi lasata de Dica sa treaca printre picioarele sale cracanate

PureSport – click aici – fără scandal, doar sport (1 comentarii)  •  3 iunie 2008, 16:34

Dică merită să fie titular, dar cu el sau fără el în teren ne va fi foarte greu să ne calificăm.

din nou pt prietenul artist (4 comentarii)  •  3 iunie 2008, 16:39

Eu nu am spus ca nu vreau sa il vad pe Dica titular. Eu vreau doar (sunt convins ca asta este singura noastra sansa) ca cei care or sa fie titulari pur si simplu „sa manance pamantul” si sa moara cu aia de gat daca e nevoie. As vrea ca toti cei care or sa joace sa aibe macar din jumatate din daruirea pe care o avea Lacatus pe vremuri (atunci cand se manifesta in sens pozitiv nu in sensul de a rupe picioarele adversarilor). Si nu am zis ca Dica nu este capabil sa dea super goluri. A demonstrat-o cu prisosinta. Ce am vrut sa spun e ca la actuala apatie vecina cu idolenta manifestate de Dica nu este posibila performanta.
Daca tu esti convins ca Dica se poate remonta mental pt Euro atunci sa dea Dumnezeu ca tu sa ai dreptate si eu sa ma insel si Dica sa faca super meciuri. Oricum cel mai stie stie Piturca cum sta treaba (cel putin asa sper…in orice caz stie mai bine decat noi antrenorii de ocazie). Eu nu sunt genul de suporter care zice „decat sa dea gol Mutu si sa castigam mai bine pierdem ca pe mine ma enerveaza ala” (am auzit / citit asta mult prea frecvent). Eu tin cu toti cei care or sa intre pe teren (indiferent de pararea mea personala despre ei) si sper din tot sufletul ca o sa facem o figura extrem de frumoasa la euro. Si chiar cred ca este posibil. Dar pt asta asa cum am spus-o de nenumarate ori e nevoie de TOTI.

Hai ROMANIA!!!

Comentează