Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

S-a aruncat un buton din tribună!

Pe suedezul Frisk l-a lovit o monedă de un euro în cap şi Roma a fost făcută praf de UEFA, suspendată şi făcută praf în Liga Campionilor.

Pe Deaconu, care pînă în momentul critic arbitrase foarte bine, l-a lovit ceva […]

vineri, 21 martie 2008, 12:53

Pe suedezul Frisk l-a lovit o monedă de un euro în cap şi Roma a fost făcută praf de UEFA, suspendată şi făcută praf în Liga Campionilor.

Pe Deaconu, care pînă în momentul critic arbitrase foarte bine, l-a lovit ceva din tribună şi a întrerupt meciul. A ameninţat că fluieră finalul, a mai zburat o brichetă galbenă la doi metri de el şi a trimis lumea la cabine. Gata! Final, masa verde, 0-3, ura şi la gară! De Nord, că tot e aproape! Din păcate, Bucureştiul nu e Roma şi nici FRF sau LPF nu e UEFA.

Jean Pădureanu spunea, alaltăieri, că se va trage cu pistolul. Nu s-a scos Coltul din tunică, dar s-au spart uşi şi se vor mai sparge.

Va ploua cu certificate medicale, Mina Minovici va învia în persoană şi va spune că Deaconu avea o contuzie de un micron şi nu mai putea continua.

Lucrurile sînt clare, faptele condamnabile, dar se pun cîteva întrebări. Simple, la care se aşteaptă răspunsuri clare şi punctuale.

– De ce mai există arbitru de rezervă?
– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?
– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă.
– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor?

Cu certitudine, bricheta galbenă va fi analizată. De văzut dacă nu cumva are şi buton şi, dacă da, ce culoare are respectivul buton!

Comentarii (387)Adaugă comentariu

dfgd (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 12:59

=))))foarte tare asta cu butonul

turcu (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:05

daaaa coooll ,aveti dreptate domnule!! prea sia cautato si arbitru ala,parerea mea e ca trebuie sa continue meciul si plus trebuia sa lase cele 3 min sa faca ordine la peluza!!a fost o femeie arbitru,sau a fost platiti ca sa fie o femei!!cei de la steaua sant o rusine de jucatori niste lasi !!!mai ales lovin incepuse deja sa palnga de bucurie!!!!hai sa facem o comparatie intre bozovic cu un surub in cap si intre lovin ??!?!!!!

Dan Luca (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:05

nu e vorba ca nu a mai putut arbitrul continua. Chiar a dorit a continua meciu dar s`a aruncat in continuare. A facut foarte bine ca a oprit meciul, pentru a da un exemplu. Lovin s`a bucurat fiindca a scapata basma curata!

Werder (9 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:05

da deci e o conspiratie impotriva stelei.Auzi arbitru de rezerva :))). in locu cu frisck nu a mai intrat nimeni in locu lui meci 3-0 asa ca pusy si la gara cu u abuzaroiule.

dorin (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:06

Intr-adevar „Bucureştiul nu e Roma şi nici FRF sau LPF nu e UEFA”. Si nici nu vrem sa devina, nu-i asa Alin? Vrem ca meciurile sa se dispute cu sange pe fetze ca doar da bine pe sticla.

Eu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:06

De ce esti tu prost.
De ce manacti toti ziaristii ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT)
De ce te-a facut ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT)

Asta vreti pentru a opri huliganismul din Romania, SANGE. Sunteti un ziar de tot***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT)

leo (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:07

Ce tot va legati toti de Lovin?!El a fost baiat destept si a stiut sa se descurce!Credeti ca daca se intampla asta pe Ghencea,nu se gasea nici un rapidist care sa se comporte exact ca Lovin?!Lovin e si el om si ca orice om bineinteles ca s-a bucurat cand a primit un ajutor, mai ales daca ca acest ajutor a venit din partea suporterilor rapidisti!

BB (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:07

Domnule Buzarin, simti nevoia sa vezi sange ca sa crezi ca Deaconu a fost lovit.
De ce nu remarci CA ABSOLUT NIMENI DE LA RAPID nu si-a asumat macar 1/2 de raspundere pentru ce s-a intamplat. Este intr-adevar rusinos si gestul lui Lovin. Oricum numai obiectiv nu esti cand e vorba de Steaua.

HORIA (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:07

PAI SA LUAM FRATE TOTI ARBITRII II LUAM SI PE HUZU ARGASEALA ZOTA..ASTIA CARE S-AU RETRAS SA AVEM IN CINE SA ARUNCAM CU MESE CALORIFERE JANTE BAZOOCI SI ALTE OBIECTURI

ady (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:08

tu marele editorialist ar trebui sa stii ca arbitrul de rezerva inlocuieste centralul doar in cazul in care acesta se accidenteaza in timpul meciului si in nici un caz atunci cand este lovit de suporteri.
Trebuia sa plece pe targa arbitrul ca sa se prinda lumea ca el chiar nu mai putea continua? Regulamentul in astfel de cazuri lasa totul la mana arbitrului.
Si a doua chestie…vrei sa spui ca la meciul AS Roma – Dinamo Kiev nu era arbitru de rezerva??????? Acela a fost un caz similar dar se pare ca se arunca cu butoane in presa nu in arbitri.
Concluzionand articolul tau e penibil

rzc (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:08

mah necunoscatorule Lovin a sarit in sus de bucurie pt ca cunostea regulamentul spre deosebire de tine si stia ca va castiga cu 3-0, tu cum faceai in situatia lui, nu ai nici o treaba cu viata

yo (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:09

***(COMENTARIU BANAT DIN CAUZA LIMBAJULUI NECIVILIZAT.VA RUGAM SA AVETI BUN SIMT ALTFEL NU VETI MAI PUTEA POSTA MESAJE PE ACEST BLOG.VA MULTUMIM)

cata (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:09

o prostie…poate voi vreti ca sa fie omorati oameni pe stadion,arbitrii batuti pe teren…si mai apoi sa se ia o masura…sa fie ca in italia 1 mort pe etapa si dupa aia sa se puna legea in aplicare…tot meciul au zburat obiecte pe teren..numai ca acum l-a lovit pe arbitru…ce sa faca arbitrul?…sa mai ia una in cap? era aproape…
Deaconu s-a dus spre zona aceea pt ca erau 2 jucatori cazuti pe teren pancu si nesu…
VA FI DIN CE IN CE MAI RAU…SE POTOLESTE UNU(BKLI SA VEDEM CAT TIMP) VINE ALTUL (MURESAN) FOTBALUL ROMANESC E O CLOACA LIDER IN CAMPIONATUL CLOCILOR FIN O ECHIPA CU CLOCI BOZGORI…(DE DORSIN NU MAI SCRIE NIMENI CA A DAT GOL NEREGULAMENTAR SI NU SE MAI FAC 100 DE EMISIUNI) SA IA CHEFERE CAMPIONATUL SI CE SA FACA? SA MAI IA 3 DE LA FAMAGUSTA

sugi_pula_buzarine (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:09

***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT) rapidist idiot bai buzarine, ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT) vreti bai ca a intrerupt meciu si ziceti „ca trebuia sa continue ca doar nu l-a lovit asa tare”. cand ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT)vreti un arbitru sa intrerupa meciu, cand il omoara aia sau cand il baga in spital cu lovituri de brichete sau monede?
nu esti mai mult decat un idiot ca toti cei care arunca brichete sau monede etc, asa ar trebui sa fie la fiecare meci, de cate ori zboara cate o bricheta se opreasca meciu si sa fie castigat la masa verde, poate asa o sa va invatati minte vreodata.
doresc inca odata sa iti spun ca esti un mare idiot care isi spune niste pareri mai mult decat subiective,esti o zdreanta de ziarist.
***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT) TOTI CARE SUNTETI CA BUZARIN,FARA EXCEPTIE! TOATE CELE MAI RELE!

marius (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:09

ia ziceti domnu tolontan:in caz ca s-ar fi reluat jocul jucatorii trebuiau sa joace numai pe partea stanga a terenului?!?ca in dreapta se aruncau cu brichete,deci nu se mai putea folosi.

jeannicula (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:09

corect fotbalistic ar fi rejucarea din min 73.
Imi pare rau de atitudinea jucatorilor stelei, o echipa mare trebuie sa aiba demnitatea sa nu se bucure atunci cand nu are cu ce..
declaratiile conducatorilor au dus la situatia asta…Steaua nu merita cele 3 puncte, condusa fiind pe final de joc. Daca era in avantaj, probabil ca era altceva.

david (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:10

Ar mai fi un lucru de comentat. Lovin se afla la maxim 1m de arbitru atunci cand se presupune ca a fost lovit si a rectionat ca si cum nu se intamplase nimic, protestand in continuare. Cred ca daca ar fi vazut ca arbitrul este lovit, ar fi incercat sa gaseasca obiectul respectiv.
Este ciudat ca se spune ca Diaconu a fost lovit dar nimeni nu poate sa spuna cu ce a fost lovit.

JOHNNY1981 (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:10

se vede ca esti rapidist….. mai bine ai vinde la aprozar… ca acolo e nevoie de papagali ca tine…..gata cu violenta pe stadioane…..sper sa se dea o suspendare cat mai mare pt. ca rapidistii sun recidivisti…meci de meci incita.. o adunatura de huligani…comportament tiganesc… ca doar e vb de o zona populata cu asa ceva….dar normal presa incita….nu o intereseaza legea si regulamentul..ca de obicei, pt voi e un doar un nou subiect…..si cate vor mai fi…

cristian (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:10

Sa va fie rusine d-le Buzarin! Cati arbitri ar trebui sa primeasca obiecte in cap, inainte de a fi dumnevoastra de acord cu intreruperea meciului? E usor sa scrii la tastatura ca meciul nu trebuia intrerupt. Dar daca erati in locul lui ati fi riscat? Pana la urma poate ca nu e pericol de moarte, dar o bricheta in ochiul unui jucator/arbitru/antrenor poate cauza orbire.

valy_arb (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:11

Ba sunteti nebuni…. mai mancati ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT) la vazut pe central ca facea planu meciului in benzinarie la omv cu tusierii si reporteru cancan auzea tot din masina de afara… sa zicem ca a aruncat un stelist… da giulestiu dc nu are camere sa dovedeasca cum are Ghencea sau Piatra Neamt?? pentru ca nu e la standarde europene nici macar nu e regulamentar stadionu Giulesti !!! in europa pentru ce s-a intamplat aseara se luau masuri mult mai grave…

animalutul20 (10 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:11

daca ati amintit de frisk, de ce ar fi altfel in cazul asta??
pana cand nu se vor civiliza galeriile, si acum e cel mai bun momet, nu vom putea vedea familii la meci ca in anglia………
stiu, doare pt rapidsti ca au fost mai buni pana in acel moment, dar e o ocazie ideala pt o lecti dura ………
cat despre povestea cu ganea………….a fost eliminat si gata; daca a iesit de pe teren nu mai avea cum sa-l stranga de gat din nou pe arbitru…..
suporterii rapidului au gresit si pt ca nu l-au strans ei de gat pe ala care a aruncat in arbitru……….de fapt pe aia care au aruncat inca de la inceputul meciului ( vezi inregistrarea , ca prin min 10-15 ploua cu obiecte )

Re (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:11

bai carnatule.. sa se duca arbitrul unde nu-l mai puteau ajunge obiectele aruncate din tribuna? eventual sa se fereasca asa ca in matrix de ele? esti la fel de jurnalist ca restul plevei prosport

mihai (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:11

Ce articol trist si subiectiv.Tot timpul ne comparam cu alte tari, in loc sa ne comparam cu ceea ce trebuie facut.Daca nu oprea meciul – ca de ce nu l-a oprit.Daca l-a oprit – ca de ce l-a oprit.Criteriile folosite de Dl Buzarin sunt particulare, ar trebui sa foloseasca criterii universale si obiective.

Lucian (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:12

– De ce mai există arbitru de rezervă? -> arbitrul de centru poate intrerupe meciul fara sa fie continuat de arbitrul de rezerva. Daca „centralul” considera ca-i este pusa siguranta in pericol e acoperit de regulament. Arbitrul de rezerva nu poate continua in situatia asta.
– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier? -> pentru ca arbitrul de centru nu a aplicat regulamentul. Meciul trebuia intrerupt.
– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă. -> pentru ca vroia sa reia meciul cu minge de arbitru intrucat la faza anterioara incidentului meciul fusese intrerupt la accidentarea lui Pancu si Nesu. Meciul trebuia inceput cu minge de arbitru din locul ultimei „infractiuni”.
– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor? -> pentru ca Lovin e un bou!

eu (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:12

***(MESAJ BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT.VA RUGAM SA AVETI BUN SIMT)

ufo (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:12

bai fratilor..vina e a organizatorilor ca nu au controlat suporterii rapidisti la sange…ca pe aia stelisti sigur au facut o 😉

florinus (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:12

Bai Buzarine esti un dobitoc!! Arbitrul de rezerva nu trebuie sa intre dupa ce suporterii il omoara pe „principal”…0-3 fara discutii..sa plece in B tiganii!!!

marian (10 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:12

Lovin: -Ce facem, bre, nea deaconu…ca n-ajungem la poarta deloc!!!
Deaconu:- hai ma sariti unu in careu, a dau 11 metrii!
Lovin:-Nu vezi bre ca n-ajungem!
Deaconu:- Ba, Nesule, ia atatai pe tziganii astia de la a 2-a, poate iese ceva!
…..
Lovin:-Uite bre,uite bricheta pe jos, na!!!
Deaconu:-Care ma, asta de jos?
Lovin:-Da
Deaconu:-Aaah hhh, asta m-a lovit pe mine in cap,ahhhh, mamiiiiiii:::((((!!!!
Lovin:- Fluiera, bre, acum e momentul
Deaconu:-Stai putin!
Lovin:-Hai bre, ce-ti mai trebuie, te rog eu frumos, te rog din suflet, fluiera! Hai te rog eu , vreau in liga, hai , uite stau in genunchi, uite vezi, te rog frumos!
Deaconu:-Stai ,ma ai rabdare!
Lovin:- hai te rog frumos, hai ca fac orice, te rog, te roooooogggg, fie-ti mila
Deaconu:- Stai ma ca se rezolva….a uite una mica si galbena a trecut la doi metrii, era cat pe-aci sa ma loveasca! Gata….s-a terminat(mi-am luat 50000 de coco)
lovin:_ Uraaa, uraaaaa! Am castigaaat, uraaaa, am castigat, merg in liga, sunt bun, sunt cel mai bun

andrei (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:13

Bravo! Frumos comentariu!

1Q (21 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:13

-De ce mai există arbitru de rezervă?
IN CAZUL IN CARE UN ARBITRU ESTE LOVIT DIN TRIBUNA CU O BRICHETA,MECIUL TREBUIE OPRIT! REZERVA DE ARBITRU,INTRA IN TEREN DOAR DACA ARBITRUL PRINCIPAL SE ACCIDENTEAZA IN TIMPUL MECIULUI!
– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?
DIN CAUZA LASITATII ARBITRILOR,CARE TREBUIAU SA INTRERUPA MECIUL! DAR DACA S-A GRESIT ATUNCI,NU INSEAMNA CA TREBUIE PERSISTAT IN GRESALA!
– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă.
DEACONU ERA DESTUL DE DEPARTE DE ZONA ACEEA,FAPTUL CA S-A INDREPTAT TOT CATRE RESPECTIVA ZONA,A FOST DEOARECE ACOLO SE AFLAU INTINSI PANCU SI NESU!
– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor?
CINISM! POTI SA IL CONDAMNI? ATUNCI CONDAMNA-L PE DIDA DE LA MILAN,PE RIVALDO IN MECIUL CU TURCIA…PORTI DISCUTIA INTR-O ZONA FARA LEGATURA CU CEEA CE S-A INTAMPLAT: ESTE VINA JUCATORILOR CA LA RAPID ORGANIZAREA ESTE EXECRABILA? DESI NAE MANEA A FOST DESTUL DE ORGANIZAT IN A MANJI CU MOTORINA SCAUNELE SUPORTERILOR STELISTI……..

ESTI DUS (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:13

Lucrurile sînt clare, faptele condamnabile, dar se pun cîteva întrebări. Simple, la care se aşteaptă răspunsuri clare şi punctuale.

– De ce mai există arbitru de rezervă?
– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?
– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua?

Deci….se pare ca degeaba sunteti reporter sau orice ati mai fi
1.arbitru de rezerva exista si la roma si la milano si la copenhaga !!!!!!!! dar se pare ca poate „savarinele” lui Copos actioneaza spre gsp….RUSINE!!!! Atata timp cat comportamentul neadecvat al spectatorilor duce la intreruperea unui meci ce treaba are arbitru de rezerva????sa primeasca si el ceva in cap???
2.Ramane doar decizia arbitrului, daca intrerupe sau nu un meci!!!! problema este ca in giulesti mereu se intampla asa ceva..se arunca din tribune !!!!!
3. Deaconu de ce a s-a intors in acea zona???poi Domnule Imbecil !!!! meciu se relua de acolo…..unde sa stea arbitru????????in careul de 16 m???sau dupa gandirea imbecila a dumneavoastra ar fi trebuit sa nu fie acolo cand se reia meciul…si sa se tina de cap si jucatori sa se arbitreze singuri?????
Sunteti cel mai praf dintre toti care mananca „savarine” de la copos…. ADIO imbecilule

CopiluAtomic (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:14

buzarine, vad ca tu tot subiectiv esti…
1- hai sa te intreb si eu de ce la meciul sevilliei s-a oprit meciul, ca doar era portar de rezerva?
2 – in cazul Ganea, odata ce turbulentul a fost eliminat si scos de pe teren, s-a cam eliminat posibilitatea reeditarii incidentului pe parcursul aceluiasi meci.in cazul steaua-rapid, posibilitatea ar fi fost sa se goleasca tribuna si abia apoi sa se continue meciul
3- ai fi vrut ca tot meciul deaconu sa stea numai in centrul terenului, ca nu cumva sa mai arunce cineva? e absurd.
4 – lovin s-a bucurat pentru ca a castigat punctele.Sa te vad pe tine plangand pentru ca ai castigan 1000 de euro.

Daca tot scrii articole anti-steaua, macar scrie ceva inteligent si care nu poate fi combatut cu usurinta…

…sper sa apara de prima oara acest post, nu ca alte dati…

tutu (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:14

Bai castravetilor nu ati vazut imaginile din momentul cand a fost lovit? se vede clar cum e lovit arbitru in cap iar obiectul respectiv ricoseaza langa el…si nu e deloc o bricheta..cel putin nu una de-aia la 1 leu.
hai sa comentam si noi ..cand nu am vz nimic….rashilor de oameni

Gabriel (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:14

super articolul, un gazetar cu coloana vertebrala, bravo tie, nu iti este frica sa dai lucrurile pe fata, iar pt ceilalti maraitori prosteaua de aici, chiar si in cazul ipotetic in care ar fi fost lovit, nu exista precedent de 3-0 intr-un campionat national, doar in meciuri internationale. la meciurile invocate, cel al lui Betis sau Sevilla, meciurile s-au incheiat cu rezultatul final din momentul opririi jocului.

razvan (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:15

@ dorin
Foarte adevarat ce-ai spus.

Domnule Buzarin, am impresia ca presa rateaza in aceste zile (si nu e prima ratare din pacate) ocazia de a contribui, ca formatoare de opinie, la insanatosirea fotbalului (sa nu spun societatii ca e un cuvant prea mare poate). Daca puneti la indoiala gestul unui arbitru lovit in cap de a opri meciul, ma intreb cum ne vom putea vindeca vreodata. Si credeti-ma, sunt dinamovist….

rodin (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:15

ce timpenii intrebarile 1si3.adica poti sa si impusti arbitrul ca doar exista cel de rezerva?dupa domnul buzarin probabil ca arbitrul ar fi trebuit sa arbitreze si restul meciului doar de pe partea opusa tribunii 2 sau doar pe o linie trasata perpendicular pe centrul terenului ca nu cumva sa se arunce in el si de la tribuna1..cam multe ineptii pt un editorialist

Adrian (9 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:15

Jenant!
Adica „Lasa-i pe aia in CL, in Spania, in Italia, sa aplice regulamentul si sa suspende meciul, dar lasa-ne, nenica, pe noi, in durerea noastra, ca n-avem treaba cu regulamentele!”.
Oricum, bucuria dumneavoastra, v-a dat o paine de mancat derby-ul asta, creste ratingul, creste traficul, asa ca de ce sa nu ajutati cu niste prostii scrise repede, pe colt de birou…
Lasati-va de scris, domnule Buzarin!

corneliu popa (62 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:15

Din cauza voastra a gazetarilor isi permit suporterii rapidisti sa se comporte asa!! Erau scuipati antrenori si conducatori in campionat de suporterii rapidisti si voi, gazetarii scriati ade si pamflete!! Acum nu o mai dati la intors!! Ca e devina Lovin,. Ganea a fost eliminat si suspendat 16 sau 22 de etape!! Pe langa cele trei puncte de Rapid, eu as mai propune sa se ridice dreptul la semnatura si la vre o 3 ziaristi: Tolontan, dv si Nanu!! Daca sunteti subiectivi numai puteti fi pentru respectarea Legii!!

baggio (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:16

bun articol…ui la toti stelistii cum se bucura ca au castigat la masa verde ca altfel se cam termina 2 3 …io stiu:D…jigodiilor

Florin (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:16

Daca Lovin facea asa ceva in Anglia, se apuca de crescut oi si capre, sigur fotbal nu mai juca. E penibil, e moldovean stricat si infometat. Saracu Banel ascundea lucrurile care zburau inspre el cu ceva vreme in urma. Banel are caracter si e baiat bun, dar Lovin e penibil si daca eram la Steaua nu imi trebuiau din astia ca el. Sa se duca la el acolo langa Bacau sau de unde o fi!

steaua4ever (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:16

Deci….se pare ca degeaba sunteti reporter sau orice ati mai fi
1.arbitru de rezerva exista si la roma si la milano si la copenhaga !!!!!!!! dar se pare ca poate “savarinele” lui Copos actioneaza spre gsp….RUSINE!!!! Atata timp cat comportamentul neadecvat al spectatorilor duce la intreruperea unui meci ce treaba are arbitru de rezerva????sa primeasca si el ceva in cap???
2.Ramane doar decizia arbitrului, daca intrerupe sau nu un meci!!!! problema este ca in giulesti mereu se intampla asa ceva..se arunca din tribune !!!!!
3. Deaconu de ce a s-a intors in acea zona???poi Domnule Imbecil !!!! meciu se relua de acolo…..unde sa stea arbitru????????in careul de 16 m???sau dupa gandirea imbecila a dumneavoastra ar fi trebuit sa nu fie acolo cand se reia meciul…si sa se tina de cap si jucatori sa se arbitreze singuri?????
Sunteti cel mai praf dintre toti care mananca “savarine” de la copos…. ADIO imbecilule

corect….esti un imbecil de reporter ma…hai ma lasa-ne!! 😉

nicu (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:16

N-ai prea inteles mare lucru,d-le Buzarin. Daca se intampla acest lucru in UCL ati mai fi dezbatut aceasta problema in modul asta? Va spun eu, nu ati fi avut ce comenta UEFA lua decizia conform REGULAMENTULUI: litera, articol, paragraf.
Ce inseamna toate intrebarile puerile pe care le pui?Amestecam pe Ganea cu arbitru de rezerva cu locul faptei.

Ionescu (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:17

Daca toate astea se intamplau in Ghencea, vuiati impotriva Stelei cu mare talent!

[D] [S] [N] (22 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:17

De ce va grabiti sa vorbiti despre brichete si butoane, asa cum faceti de fiecare data ? Credeti ca intereseaza pe cineva daca bricheta are si buton?… 🙂
Nu credeti ca ar fi mai util sa scrieti si despre lucruri serioase? Ceea ce s’a intamplat aseara ar trebui sa va dea de gandit inclusiv d’voastra, celor din presa sportiva! Sigur ca organizatorii partidei sunt primii vinovati si trebuie sa isi asume responsabilitatea, dar cred ca si ziarele de sport pot fac mai mult pe viitor, pentru a nu mai avea astfel de evenimente nedorite!
Asa ca, domnule Buzarin, desi titlul e simpatic, incercati sa scrieti si despre ceea ce ar trebui facut de acum inainte, pentru a nu de mai arunca „butoane” din tribuna!

karlsberg_vs_ursus (10 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:17

Corect! Nu mi se pare normal ,sa se treaca asa de superficial,peste acest incident neplacut.Avand acest precedent,vom ajunge pana acolo,incat niciun club nu va mai dori sa organizeze vreo partida.Toti,in deplasare,in vizita la adversari.”Care gazda,’nene FRF’? Eu joc doar la altii”,vor spune multi presedinti de cluburi.Cat despre arbitri,acestia ar putea sa faca ce „vrea muchii lor”,sub acoperirea regulamentara,hotarand victoria unora ori infrangerea altora.Repet,nu trebuie trecut usor,peste acest eveniment neplacut.

Gabriel (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:18

au fost cazuri mult mai grave, vezi incidentul Ganea , vezi aruncatul scaunelor rupte, vezi incendierea unei tribune si nu a fost oprit meciul. tot ce se intampla in acest momont este facut ca echipa Steaua, chiar daca nu joaca mai nimic, sa castige orice partida

glumetzul (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:18

Nu sunt de acord cu a 3-a din cele 4 intrebari. Nu e normal ca unui arbitru sa ii fie frica sa calce intr-o anumita zona a terenului insa celelalte sunt complet justificate. Felul cum a fost lovit Deaconu nici nu se compara cu ce i-a facut Ganea asistenului la Timisoara. Si atunci nu a mai zis nimeni ca trebuia intrerupt. Rolul arbitrului de rezerva imi e neclar dupa ce am vazut aseara. Iar gestul lui Lovin si al celorlalti stelisti ar trebui sa fie in primul rand un semnal de alarma pentru suporterii Stelei si in al doilea rand pentru Gigi care se lauda peste tot cu ce „luptatori” are el la echipa.

anda (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:19

expirat ca deobicei. si subiectiv. ft bine ca s-a oprit, sa se dea un exemplu pt toti. si tu ar trebui sa fii dat afara, pentru ca scrii articole de toata jena. orice student din anul I poate scrie mai ca lumea ca tine, se vede ca esti subiectiv de la 1 km si aberezi tot timpul 😛

corneliu popa (62 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:20

Am mai auzit niste aberatii la dl Decebal: „nu l-a lovit si a doua oara cu bricheta!!” Adica dupa parerea gazetarilor Deaconu trebuia sa moara si apoi sa-si ceara scuze ca a intrerupt meciu!! Halal presa! De unde stiau paparazzi ca va arbitra Deaconu cu o saptamana in urma? Dar dl Manea?

Andrei (70 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:20

Domnule Alin Buzarin, de ce in alte situatii asemanatoare nu s-a intamplat la fel, nu are NICI o importanta sau relevanta cu acest caz. Ce importanta are ce a fost? Care e ideea? Sa mai asteptam sa fie mai rau?
Da, e intr-adevar benefic pentru Steaua. Da, parca numai ei sunt ajutati in ultimul timp de o mana invizibila. E usor sa ti se para ca totul e un complot, si poate chiar este, dar fapta ramane aceeasi!
Arbitrul a facut foarte bine ca a oprit meciul, nu are importanta ca era stelist, rapidist, fochist sau vidanjor cel care a aruncat. Sa se depuncteze cine e vinovat, sa piarda cu 3-0, nu ma intereseaza, dar situatia s-a rezolvat in sfarsit, dupa atata timp, dupa regulament. Nu a mai mers cu hai ma, ca asa suntem noi. M-am saturat sa „o dam pe sestache” ca, deh! romanu e descurcaret, las-o ma ca merge asa…
Sunt Rapidist si nu mi se pare corect sa piarda echipa, am fost mai buni, am fi castigat, sau oricum in cel mai rau caz se termina 1-1! Dar daca dupa precedentul asta se va termina cu violenta pe stadion, poate voi avea curaj intr-o zi sa merg cu sotia si cu fetita sa ne uitam la un meci asa cum mergeam cu tatal meu si cu mama mea cand eram mic, fara sa stau cu frica de ce s-ar putea intampla din cauza acestor creaturi subumane.

Comentează