Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

President’s League

„Dacă Steaua merge bine-n Ligă, Gigi Becali o să-l bată pe Traian Băsescu în sondaje, pariez” — Ion Cristoiu

Acum doi ani, deşi Steaua pătrundea iarăşi, după o îndelungată absenţă, în primăvara europeană, Gigi Becali îşi legumea acasă, în propria […]

vineri, 15 septembrie 2006, 5:31

„Dacă Steaua merge bine-n Ligă, Gigi Becali o să-l bată pe Traian Băsescu în sondaje, pariez” — Ion Cristoiu

Acum doi ani, deşi Steaua pătrundea iarăşi, după o îndelungată absenţă, în primăvara europeană, Gigi Becali îşi legumea acasă, în propria sufragerie, eşecul electoral. Candidatul, descălţat în şosete în faţa camerelor TV, înţelegea că partidul său n-a atins prag electoral şi promitea răzbunare.

Între timp, Gigi a devenit George, a încercat să se cizeleze şi întrucîtva a reuşit să-şi mai înmoaie asperităţile. În cei doi ani scurşi, Steaua a cîştigat tot atîtea campionate interne, a jucat semifinala cu Middlesbrough, a pătruns în Ligă şi a făcut instrucţie cu Dinamo Kiev. În sus-amintitul răstimp, patronul şi-a eliminat duşmanii (generalul Bădălan, de exemplu, cel cu care se războia pe baza din Ghencea, are mari probleme cu Justiţia). A făcut case la Vadu Roşca, a investit masiv în echipă, a înfulecat brînză cu ceapă la Maglavit, şi-a mai trecut nişte zerouri la avere, şi-a cumpărat un palat somptuos în zonă rezidenţială.

Un palmares impresionant obţinut în timp record. Filantrop, enoriaş smerit, ctitor, latifundiar. Dar mai ales om politic aflat în plină ascensiune. Sondajele îl arată în creştere, iar fiecare zecimală de procent vine, ca o ploaie torenţială, din norii denşi ai victoriilor Stelei. Ideile tactice ale lui Olăroiu, plonjoanele lui Carlos, execuţiile rafinateale lui Dică, toate i-au rotunjit notorietatea, coborînd-o din tribuna oficială în stradă, pe ogoare şi, mai ales,  în rîndul celor care stau cu mîna întinsă, aşteptînd nu atît mîntuirea spirituală, cît pe aceea financiară, egală cu pomana, din partea alesului lor.

Un populism, care de obicei aparţine stîngii, translatat în partea dreaptă a peisajului politic. O linie creştină cu tuşe extremiste. Un guvern conturat deja pe hîrtie, dar ţinut secret pînă la verdictul CNSAS. Gigi Becali nu vrea foşti securişti pe lîngă el. Nu vrea „bagabonţeală”, după cum însuşi se exprimă. Vrea un stat religios, chiar uşor taliban. O Românie ca soarele sfînt pe cer, ceea ce înseamnă un strop de doctrină legionară presărată într-o zeamă politică dulceagă, lipsită de condimentele cosmopolite ale discursului european.

Politicianul George nu poate fi altfel decît omul Gigi. Şi unul, şi celălalt se adresează celor mulţi. Steaua se adresează însă tuturor. Patronul, prezidenţiabil, fără îndoială, peste doi ani, va căuta adepţi în rîndurile celor care se bucură după Kiev şi să sperăm că se vor bucura după Lyon şi Madrid. Cînd George Becali va candida, dacă va candida, România va fi deja o ţară integrată în Europa, iar Steaua va avea deja state vechi în Liga Campionilor. Va mai fi la modă un lider politic care taie porcul laolaltă cu ţăranii, pune istoricii din subordine să rescrie convenabil povestea neamului  (apropo, pe vremea dacilor liberi om fi avut echipă în Champions League?) şi-şi agaţă la rever, mirean fiind, o cruce care de obicei stă pe odăjdiile vlădicilor?

Comentarii (184)Adaugă comentariu

bb (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:41

alegeri prezidentiale in 3 ani, nu 2.

bogdan 14 (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:42

alin buzarin-ai mare dreptate dar crezi ca Steaua ar putea fi favorizata daka ar ajunge gigi presedinte?

nicu (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:42

Sunteti niste papa lapte.Toti sunteti niste mancai de rahat.

Cristi (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:44

Dle Buzarin, sa mearga Steaua bine, ce face Gigi in politica sincer nu ma intereseaza. Insa aportul lui la formarea Stelei de azi e imens. Atu-ul sau e ca e franc, le induce jucatorilor ambitie si curaj de lupta.

Cristi (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:45

Nicu, pariez ca ai tinut cu Kievul miercuri

ov (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:47

este foarte adevarat ca asa cum gigi a ridicat steaua ..asa steaua i-a daruit lui gigi o imagine de invidiat.mie unul imi convine asa ,mai ales ca in ultimul timp nu s-a mai avantat sa faca tot felul de declaratii care nu faceau cinste stelei.

Victor (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:48

Sunt mare suporter al Stelei dar pe Gigi n-o sa-l votez niciodata!

Andreea (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:49

Nu pot sa zic decat BRAVO LUI GIGI!!!

thehoper (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:51

ce-ai vrut sa comunici cu articolul asta???
cui te adresezi cu el??? tie, familiei si apropiatilor tai carora oricum trebuie sa le explici ce ai vrut sa transmiti???
esti insipid, inodor, incolor si … incapabil
cat te-a „costat” job-ul ce il ai ???

daca asta-i jurnalism da-mi voie sa iti prezint inca 22 milioane de jurnalisti.
lele Marie cu siguranta ar transmite ceva mai consistent, mai percutant si bineinteles un limbaj mai ales, direct.

Cristi (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:51

Andreea ar trebui sa zici bravo Dica, Carlos, etc nu Gigi. Nu el merita felicitat pt victorie. Nu?

thehoper (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:52

inca se mai construieste pe si peste hotare.
emigreaza frate sau cauta-ti altceva de lucru … acolo ai fii cu siguranta mai folositor … si te-ai putea exprima mai bine

nicu (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:53

Da mi-as fi dorit din tot sufletul sa castige Dinamo Kiev.

vali71 (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:54

Sunt un infocat stelist si nu ma intereseaza ca Gigi maninca branza cu ceapa sau ca strange puncte in sondajele de opinie eu vreau ca Steaua sa castige …
D-nule Buzarin nu aveti impresia ca lumea nu prea o sa mai voteze?

Cristi (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:55

Eu ma bucur din tot sufletul ca te-au dezmagit

Dan_Dinamo (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:58

@nicu…..una e sa fii dinamovist si alta e s fii roman…eu cred ca tu esti doar un extremist care strica imaginea fotbalului. Orice ai zice asta e parerea mea, asa ca nu te obosii

Cristi (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:59

Sut offtopic dar nu ma pot abtine:
1. Steaua a invins clar o echipa precum Dinamo Kiev cu 4-1
2. Dinamo s-a chinuit cu o echipa mediocra din Grecia
3. Rapid abia a smuls o victorie cu nishte portughezi care nu stiau daca e bine ca e doar 1-0

Si interesant, tot dinamovistii si rapidistii ataca Steaua ca a cumparat arbitrii, meciuri, jucatori, mama dracu……
Cred ca a fost blat cu Kiev si Becali a aranjat cu portughezii sa se lase baututi in Giulesti.

Perpetuum mobile (4 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 17:59

Nicule teapa!!! du-te si plange cu Borcea !!
In tara asta exista doar o echipa si ea se numeste Steaua !!!!

Cipi (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:00

Alin,
Fara a fi un adept al lui Gigi Becali ar trebui sa recunoastem cu totii si sa apreciem ceea ce a realizat cu Steaua.

Imi aduc aminte de o aparitie a dlBecali la B1Tv – la 6 vine presa – cand un ziarist (cred ca il chema Lucescu!?) ii spunea lui Becali ca el ca si politician nu a facut nimic pentru Romania si ar trebui sa lase locul celor care „si-au tocit coatele pe bancile facultatilor”…

Desi si eu „mi-am tocit coatele” pe bancile a doua facultati (scuzati lipsa de modestie) nu am fost niciodata marcat de aceasta prejudecata…mai mult, prin performantele Stelei (sustinuta financiar de Becali) am ajuns sa fim din nou mentionati in presa din strainatate, iar sportul sa-si reafirme statutul de cel mai bun ambasador (oare cati oameni politici au reusit sa faca lobby pentru Romania atat cat au facut Steaua si Becali)…

Omul trebuie inteles in simplitatea sa si ajutat sa evolueze: Becali gandeste aidoma lui Moromete, iar societatea (prin oameni ca Liiceanu, Patapievici etc) sa-l ajute pe Becali sa se cizeleze…in acest fel poate va intelege Becali ca pentru ajunge acolo unde aspira e nevoie de mult mai mult decat poate acum…

La final as dori sa evidentiez un aspect care reflecta clar diferenta uriasa intre modul in care inteleg sa performeze 2 oameni politici: in timp ce tov.Gheorghe Copos isi musca pumnii de ciuda ca nu a dat $ 230.000 pe Dica acum 2 ani (acum valoreaza cel putin $ 7 mil!!!), Becali nu a pus niciodata accentul pe partea financiara (personal cred ca povestile cu Cristea – 20 mil, Radoi 11 mil, Banel- chelsea – 20 mil au fost doar pentru a alunga eventualii amatori de chilipiruri)…

tu ce parere ai?

Mersi,
c

LILI IACUL (4 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:00

Buzarine frate, ia-te de cules capsuni, cred ca ti s-ar potrivi mai bine rolul. Nu degeaba comenta cineva zilele trecute ca n-ai treaba cu fotbalul, zicea el, cu orice subiect, afirm eu. Ce noutate aduce frate articolul asta al tau, ce mesaj vrei sa transmiti cititorilor tai putini cati ai? Ce draq il pupati in fund pe cioban, nu vedeti ca pe zi ce trece sunteti tot mai mult la cheremul lui? Nu intelegi ca intr-o zi o sa te faca albie de porci ca nici macar nu-ti stie numele tau de ratat. Pupa-l in fund in continuare, dar pe adresa de mail, lasa-ne draq sa citim articole cum trebuie, analize tactice, pareri despre conditii de pregatire, idei de joc, planuri economice ale cluburilor daca vrei, dar lasa-ne frate cu Becali si lasa-te de scris daca nu te duce capul sa scrii si despre altceva.

Cristi (16 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:00

Dan ,eu am obosit sa le zic la toti acelasi lucru. De aceea am postat msj de mai sus, sa ma descarc putin. No offence

Bogdan (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:04

Aveti dreptate D-le Buzarin, asa e s-a mai cizelat in ultimul timp si sper ca pe viitor oamenii sa faca diferenta intre Gigi Becali – patronul Stelei si Gigi Becali – presedinte de partid ce se vrea la putere, daca nu, cu toata integrarea noastra sau nu in UE va fi cam „nashpa”

nicu (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:04

Crezi ca sa fii roman inseamna sa tii cu Steaua in meciurile pe care le disputa in Liga Campionilor?

Laurian_SDK (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:05

valei,sunt la munca
scriu in graba
daca ajunge oierul presedint
ne-am ars.

DMX (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:06

e genul de comentariu care contine 90% aberatii, restul ceea ce stim deja. Ma rog… care a fost scopul acestiu comentariu?

adriano_marius (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:07

bine zis,cristi!!!!!!!!!!!!!!!!
dar tre sa recunosti ca fara gigi becali steaua nu ajungea aici,fara banii lui, fara incapatanarea sa etc etc!
poate dc nu era el si acum eram condusi d niste comunisti si antrenati d unii care acum antreneaza nationala(p care o ingroapa)!!!!!!!!!!!
sti cum e vb aceea : dintre 2 rele tre sa alegi raul mai mic!!!!!!!!!!!

Marius Lupu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:12

ALIN nu cumva esti invidios pe „George Becali” si de aia ai scos blog-ul asta sa il injure lumea cat de nescolit e bekali asta, si sa-l inspecteze Bodu sa vada cum si-a mai pus bekali un zero la avere, si sa-l critice analistii politici ca de ce merge el printre oameni in loc sa citeesca manualele lor?

Lucian86 (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:13

Felicitari lui gigi pentru performantele stelei care ne-a daruit tuturor o mare bucurie….Insa Gigi sa-si vada de steaua si de treburile sale, lasand la o parte ambitiile sale de a face politica…. Nu are pregatire profresionala, este intolerant, violent si multe alte caracteristici anti democratice…….
Cine il voteaza e un adevarat idiot….

bobo (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:16

Sunt stelist . Iubesc aceasta echipa mai mult decat orice in tara asta in care nu prea mai are ce sa te bucure. Iubesc acesti baieti care alearga ca niste „turbati” pe teren , scuipa contrar „moralei” domnului Ralu , si fac milioane de romani fericiti . Viata lor este un cantonament , cel putin pana pe la 30 de ani . Insa nu imi place ce face Gigi Becali cu acesta echipa. Nu imi place ca vrea sa castige capital electoral pe spatele acestor baieti fantastici , pe spatele lui Oli , pe spatele STELEI . Intr-adevar baga bani , nu se uita la numarul lor , cheltuieste in nestire , dar noi nu trebuie sa uitam ca domnul Becali este un om de afaceri in primul rand , un om care stie sa faca afaceri si cu bani , si cu sentimente , si cu procente si simpatie . Il admir pentru ceea ce face pentru STEAUA dar il uras pentru ce scop urmareste ! Gigi Becali a stiut pe ce pune mana cand a cumparat STEAUA , sau preluat cum vreti sa-i spuneti . Noi suporterii stelisti ar trebui sa facem o delimitare clara intre STEAUA si George Becali . Si totusi nu cred ca pericolul de a confunda STEAUA si succesul ei cu Gigi Becali nu vine din partea noastra a stelistilor , a iubitorilor de fotbal . Vine din partea restului romanilor , romani care s-au saturat de ce se intampla in tara asta si vad in Gigi Becali un izbavitor al neamului romanesc , un om care in perspectiva lor de a vedea lucrurile poate sa transforme Romania intr-o STEA , cu acelasi succes si faima ca a echipei de fotbal . Ma repet nu vreau sa par lipsit de recunostinta pentru ceea ce face domnul Becali pentru STEAUA dar trbuie sa stim sa facem diferenta intre Gigi Becali patronul unei echipe de fotbal , sau patronul unei afaceri si Gigi Becali „patronul Romaniei” . Pentru ca domnule George Becali sa stiti si dumneavoastra ca Romania nu este o afacere .
Numai bine !

ammadeus (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:18

Un singur lucru bun a factu Luptatorul luminii pentru Steaua; a reusit sa-i faca pe tembelii de jucatori sa priceapa ca si adversarii tot doua picioare au….
cred ca le-a lipsit aroganta pe care o au acum.

Marius Lupu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:18

S T E A U A
Echipa de fotbal din România !

vali71 (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:21

Si pana la urma care e problema ? Ce-ar fi daca iese Gigi presedinte?

cosmin (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:22

aline,
sunt de acord cu tine si tin sa spun si eu ca oricate meciuri ar castiga steaua ( eventual poate castiga si liga campionilor) eu nu cred ca becali va ajunge presedinte asa cum isi doreste. E lung drumu pana la cotroceni si incaucate sunt caile domnului si acum sincer nu mi-as dori niciodata un presedinte ca beceli acum sa fim seriosi totusi nu. Admirabil ce a facut la si din steaua, placut , elogios dar sa remenem doar in aceasta sfera, a sportului, ca e mult pana departe. Daca cumva beceli va ajunge presedinte, asa prin reducere la absurd, eu unu sincer cred ca nu mai avem sansa si vao fi penibili si pleava europei dar dupa cum spuneam e aproape imposibil, cel putin eu daca se va intampla asa, cred ca voi uita ramania si nu imi voi aminti niciodata de ea indiferent cat va evolua sau involua. ar fi un mare pacat ca oamenii destoinici sa vada un astfel de presedinte, ce rost ar mai avea scoala, ce rost ar mai avea universitatiile, niciunul dupa parerea mea.

Cipi (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:23

to Bobo

Sunt sigur ca optiunile politice sunt total independente de preferintele in plan fotbalistic…Becali doreste sa copieze modelul Berlusconi dar e foarte greu sa ajunga la nivelul respectiv; si daca prin absurd ar ajunge inseaman ca el a progresat extrem de mult (sincer nu prea vad sa-l voteze presedinte 5-6 mil de romani)…probabil ca un post de parlamentar ar merita (i-ar incinge putzin pe jmecheri, si oricum in marea de somnorosi sau Internautzi din Parlament e ok Gigi 🙂 )

IceAngel (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:23

Yo sunt stelist si dintre aia infocati,pe deasupra,si am mare incredere in Gigi si il stimez si respect pt tot ce a facut echipa noastra mult iubita dar dak va candida in 2009 la presedintie nu voi avea nici un regret in a nu-l vota pe el pt ca sunt de parere ca nu e ce ne trebuie pt acesta tara frumoasa….

„FRUMOASA TARE ROMANIA ASTA,PACAT CA E LOCUITA..”

Andreu (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:25

Nicu, mare roman inseamna sa tii cu orice reprezinta Romania, nu doar in sport ci in orice. Avand in vedere ca la noi, sportul ne reprezinta cel mai bine, ar trebui sa te bucuri pentru victoria Stelei, indiferent ca esti dinamovist, rapidist sau fanul altei echipe.
Asa cum eu aseara mi-am facut nervi datorita lui Dinamo (cu toate ca sunt stelist) pentru ca au luat niste goluri…. si apoi m-am bucurat ca au castigat (la fel si la Rapid), asa ar trebui sa fi si tu. Sau poate esti fan Borcea (din punctul meu de vedere un om josnic, sub orice critica si care nu merita nici o atentie) si atunci esti si tu….

bogdan (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:27

sunt stelist, iubesc enorm STEAUA, dar daca ajunge gigi presedinte…………emigrez in Congo

eu (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:28

sunt suporter pe viata al stelei si l-am votat pe Gigi si o sa il mai votez ori de cate ori va candida si nu pt ca e patronul stelei ci pt ca el doreste sa ajute Romania si pe romani si nu urmareste puterea pt el asa cum ar face oricine altcineva , el are deja putere destula

DAN (5 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:32

e un articol binevenit si mi se pare chiar bland
asta in caz ca uitati ce derapaje are gigi
jos palaria pentru ce face cu steaua si mi-ar fi chiar si mai simpatic daca n-ar folosi-o in scopuri electorale
sunt suporter steaua dar gigi nu poate fi votat de un om cu scaun la cap

Khaddy (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:32

mda…tipic…presa din romania…mai bine v-ati trage un glont in cap toti…
de la bun inceput l-ati tot criticat pe Becali…sa nu uitam ca el a oprit vanzarea jucatorilor de valoare din Romania pe preturi de nimic, s-a luptat pt. echipa lui, a promis performanta si a reusit s-o faca…a promis razboinici in teren si i-a adus…ce vreti mai mult stimate domn jurnalist de 2 lei??? asa cum un antrenor isi da demisia dupa un 4-0 asa eu in locul dumneavoastra as demisiona dupa un astfel de articol ratat…apropo…cum se fac angajari la Gazeta??? care improasca mai tare cu noroi??? sau este proba de stropit-viteza??? Sincer nu ma deranjeaza sa fie Becali presedinte…decat astia care vor sa se imbogateasca…el e deja bogat, decat astia care habar n-au de economie…mai bine el…(nu are scoali…dar trebuie sa recunoastem ca a facut lucruri inspirate in afaceri si la Steaua), poate asa cum nu a vandut jucatori pe bani putini nu se vor vinde bogatiile tarii pe bani putini…poate asa cum tine Gigi la Steaua ca un simbol…asa v-a tine si la valorile romanesti… Asa ca va arat si eu precum Dica dupa golul 4….liniste…trece un om care chiar vrea ceva in tara asta…sa speram ca v-a reusi… P.S. Cati ati ras cand a zis Becali ca v-a ajunge in C.L. si v-a juca cu Real??? asa radeti acum cand spune ca vrea sa ajunga presedinte si sa faca ceva din tara asta distrusa.

bonovox (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:34

Eu zic ca ala sa fie presedinte care are mai multe voturi. Daca Gigi are, el sa fie presedinte. Ce mai atata tamtam. Domle cum iti asterni asa dormi

avem-avem (42 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:35

scuze nu as fi vrut dar tre sa o spunem pe fata „e un dobitoc”,singurele motive pentru care nu te poti bucura cand castiga steaua sunt mimi scoica si jiji bekkali.bekkali macar mai e amuzant de prost dar scoica e penibil de prost.cat despre procentele din alegeri ale lui bekkali se vor invarti la 1-2%,cei de teapa lui.”bate dumnezeu pe lyon si real pentru noi”….apoi bekkali esti un dobitoc….i-as recomanda lui olaroiu sa joace fara badea si sa-l bage pe dumnezeu in locul lui…ca sunt curios cate goluri o sa dea

avem-avem (42 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:37

by the way cat a platit pentru transferu lui Dumnezeu si de la ce echipa l-a adus????????? FC Athos????

Mda… (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:39

Ca stelist, apreciez ce a facut Gigi pt echipa! Chapeau!
Daca intr-adevar donatiile si toate actele filantropice le face din marinimie si din inima de crestin, iar chapeau! Insa, daca le face doar din dorinta de a creste in sondaje… e treaba lui.
Ca ii datoreaza aceasta ascensiune Stelei, corect! Sa nu uitam ca si Steaua ii datoreaza lui performantele de acum dat fiind ca investit in acest club. Daca si aceasta mutare a fost tot in scop politico-imagistico-propagandistic, iarasi problema lui Gigi. Sa nu fiu inteles gresit, eu nu-i contest lui Gigi bunele intentii in actiunile de mai sus sau in orice intreprinde el. Doar emit un punct de vedere care se bazeaza pe urmatoarele:
Pe mine – ca membru al Cetatii si suporter al Stelei – ma intereseaza doar ce se intampla la echipa si cum se dezvolta clubul. Gigi Becali mai are de umplut niste goluri pana a putea fi reprezentatul poporului roman in fotoliul de la Cotroceni.

Dl. Buzarin, articolul Dvs. este interesant, dar trebuie revizuit : cred ca v-a mai fugit mana pe tastatura :). Insa, o remarca (sper sa nu-mi fie luata in nume de rau): propaganda (poate nevizata de Dvs.) lasati-o pe mana altor mijloace de mediatizare – sunt destule… Desi stiu ca este dificil ca Gigi Becali sa fie tratat in presa sportiva doar ca patron al Stelei – in imaginarul colectiv acesta a devenit deja un anumit tip de simbol pe sistem „X in 1”: presendinte de club, „sportiv” dupa unii, om politic, filantrop etc. – , tind sa cred ca acest lucru este realizabil.

In rest: LUPTA STEAUA!

PS: Sper ca fanii Gigi Becali sau persoanele anti-GB sa nu ma injure fiindca doar am exprimat o opinie v.a.v. de tema propusa de redactorul GSP si un punct de vedere cat mai obiectiv posibil, obiectivitatea fiind masurata de fiecare in functie de sistemul propriu de valori.

bogdan (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:40

steaua ar putea fi favorizata daca gigi va ajunge presedinte dar eu nu cred ca el va ocupa vreodata mai mult decat un post guvernamental, poate chiar ministru, deoarece partidul lui nu va ajunge peste 15% din voturile alegatorilor, multi din cei vizati de el fiind oameni acontati deja de PRM si Vadim.

trebuie insa sa sesizati ca nu omul politic Becali a condus Steaua ci afaceristul Becali. si o vorba buna a unui prof de-al meu de la ASE Bucuresti suna cam asa „daca nu te pricepi dar ai bani atunci e bine sa te inconjori de oameni destepti” … asa a facut si Gigi in cazul Stelei si probabil si in cazul afacerilor sale si acum uitati cat succes are … vorba lui: ACUM CULEG ROADELE!!!

si daca (21 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:41

dupa superbul articol de ieri al lui Vochin, astazi, exact ce ma asteptam… extrapoleaza singur legendarul Piti, Piti lasa-ne!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:42

bb – Ai dreptate, in 3 ani. Cu atit mai mult, are timp berechet sa atraga electorat.

bogdan 14 – sper sa nu fie cazul.

cristi – ar trebui sa te intereseze si politica. De mersul ei depinde daca o ducem mai rau sau mai bine. Chiar ti-e indiferent cum traiesti?

Victor – nu-i obligatoriu sa-l votezi pe Gigi daca tii cu Steaua. Asta am spus si eu in material, ca una e una si alta e alta

The Hoper – nu e vina mea ca nu pricepi. Mai incearca. Restul de bloggeri cum de inteleg si tu nu?

Vali 71 – Sa stii ca democratiile occidentale se caracterizeaza, printre altele, printr-o prezenta scazuta la urne. Tocmai de aceea un candidat cu priza la mase poate fi hotaritor

Ciupi – eu nu zic ca Gigi B. nu trebuie inteles. Articolul se vrea un mesaj pt. electorat, nu pentru Gigi. Iar desprepoliticianul Copos crezi ca mai are rost sa vorbim? Doar a fost primul inalt demnitar roman care a fost fortat sa-si dea demisia dupa ce asupra lui a planat acuza de coruptie!

Liliacul – Daca tie ti s-a parut articolul o pupatura in fund la Gigi, lasa blogul asta si scrie pe altele. N-ai inteles nimic! Citeste restul postarilor si vei pricepe ca am vrut sa zic ca ar fi nedrept ca pe umerii Stelei sa se cistige voturi!

Marius Lupu – L-a mai inspectat Bodu si s-a rezolvat in Justitie. In Romania e posibil orice!

Vali_Dinamo (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:43

Evident, am tinut cu Steaua in meciul de la Kiev. Dar sincer, nu stiu ce ai vrut sa transmiti cu articolul asta. Ceva de genul: a construit case in Vadu Rosca, nu accepta securisti in partidul sau etc etc, dar va dati seama cate o sa faca daca ajunge presedinte… Nu pot sa concep ca Becali sa ajunga presedintele Romaniei. Si nu vad ce legatura este intre performantele Stelei si zecimalele de procent. Nu exista absolut nici o logica in articolul asta. Cei care il vor vota (daca va candida) doar pt ca Steaua obtine rezultate nu sunt nici mai mult, nici mai putin decat niste microbisti fara pic de creier, mai exact smecherii de cartier cu drept de vot, care cred ca votarea este o joaca…

dudu (5 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:44

Tin cu steaua de cand ma stiu. Sunt fan infocat. Da pa gigi nu-l votez nici sa-mi tai capu. Da doar n-am innebunit.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:46

Mario – Da, n-are prea multe atributii, da’ acum se roaga astia de Basescu sa intervina pt. inceperea scolilor! Cit despre rautatile fata de mine, sint complet gratuite, mai ales ca n-ai nici un argument!

Khaddy – Demisioneaza, n-ai decit!

Smoker (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:46

Daca ajunge Gigel presedinte trebuie sa emigram cu totii…..

Comentează