Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Tineri de baza

Dinamovistii Moti si Pulhac vor da duminica piept cu UTA

M. Constantin, Sapunaru vor evolua acasa simbata contra Vasluiului

Herea de la National va intilni pe Unirea Urziceni

Prepelita, pitesteanul, va avea treaba pe teren propriu cu Steaua

Clujeanul Surdu […]

joi, 7 septembrie 2006, 2:35

Dinamovistii Moti si Pulhac vor da duminica piept cu UTA

M. Constantin, Sapunaru vor evolua acasa simbata contra Vasluiului

Herea de la National va intilni pe Unirea Urziceni

Prepelita, pitesteanul, va avea treaba pe teren propriu cu Steaua

Clujeanul Surdu se va afla acasa in fata Jiului

Andrei Cristea de la Poli va merge la Iasi.

Toti cei enumerati mai sus au fost foarte slabi in selectionata de tineret, dar trec drept oameni importanti in echipele lor de club. Am banuiala ca in etapa din week-end prestatiile lor vor fi iarasi macar acceptabile. Credeti?

Comentarii (106)Adaugă comentariu

john (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:47

da…
probabil , for fi f buni, sunt oameni de baza… poate ca mitica dragomir ne-a insuflat tuturor ideea ca avem un campionat valoros… si…poate ca asa e ,,,poate ca nu…

john
http://www.topangajatori.ro

Alex (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:48

Nu !

john (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:48

sa nu uit…
Moti chiar juca bine intr-un timp…

GEO (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:53

DACA JUCAM IN STILUL ASTA NU CRED CA O SA AJUNGEM VREODATA LA UN CAMPIONAT MONDIAL SAU EUROPEAN. M-AM UITAT LA MECIUL ALA SI NU MI-A VENIT SA CRED. PARCA JUCAU NISTE AMATORI AMETITI DE BEREA BAUTA INAINTE DE MECI SI ASTEPTAREA MICILOR.

ANDY (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:53

dezastrul din germania este unul care confirma ,,valoarea incontestabila” a jucatorilor ,,de mare perspectiva” din fotbalul romanesc. surdu, sapunaru, marius constantin sau prepelita reprezinta garantia revigorarii fotbalului romanesc, un fotbal care a crescut enorm dupa cum declara mutitudinea de specialisti din Romania, dar de fapt el este unul mediocru, fara nerv… si sa nu imi dati exemple cu calificarile echipelor mde club din ultimii ani

dicanul (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:54

Cu siguranta Sapunaru si Constantin vor face un meci „mare”. Ori o faza de K1 ori un cartonas rosu. Domnul Buzarin cu o echipa care este formata din fotbalisti increzuti nu puteam sa emitem pretentii in meciul cu nemtii. Ei joaca in Bundesliga. In afara de Radu Stefan, care desi sunt stelist, este un fotbalist adevarat, restul sunt smecheras de balta( vezi sapunaru, constantin). Minca este transpunerea lui Lobont la echipa de tineret.

Numai bine!

gabor24 (5 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:55

faptul k sapunaru a mai dat vreo 2 capuri si prin campionat iar prea mari domni din comisie nu au considerat k fiind destul de interesant(poate daka avea o sticla de wisky in mana atentia asupra lui era mai mare) ia permis lu sapunaru sa dea si la nationala ku capul krezandu-se pe tarla in ‘Liga 1″. IAR decat fotbalist i s-ar potrivi golan

raulvally37 (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:57

Dar R. Stefan, el a jucat bine a dat si gol, Sapunaru da a jucat f prost la fel si Cristea inloc sa dea el gol a dat un fundas(R. Stefan) dar ce sa faci se vede diferenta intre un jucator de la o echipa mai buna si alta mai slaba.

Chimaira (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:58

Moti joaca bine la echipa de club unde se intelege de minune cu Stefan Radu si Pulhac…doar ca Emil Sandoi a gresit netitularizandu-i pe toti 3 impreuna..
Cel mai eficient cuplu de fundasi din campionat e la tine in lot si tu nu il utlizezi…f.inteligent gandit…Pulhac nu a jucat slab. pur si simplu nu a avut sustinere…
cum spunea nea mitica militianul ne trebe un antrenor experimentat si care sa stea pe termen lung la Tineret. eventual sa aiba in grija toate lotuirle de juniori. si sa nu fie un alde Flocea sau Nae Manea :))) . ‘r’ati ai dreacu’ de simpatici!

kuyt (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 14:59

sunt tineri blazati… in campionat dau tot ce pot pentru ca de acolo isi iau „malaiul”… si e suficient. au bani de masini si ultimele cd-uri cu manele.
aratati-mi si mie pe unul macar ce vrea sa faca performantza cu adevarat. cand o sa vedem unul mereu nemultumit de cum joaca… sa vedem a atitudine gen canavaro… generatia de aur respira fotbal… si ink o fac… ashtia… vai de mama lor! sunt co okii pe sticla sa vada ce zis shefii… daca borcea e multumit: „ma doare-n basca de restul lumii…”
asta e… pacat de unii care kiar au talent… pai la 14 ani ii bateam pe nemtzi de nu se vedeau cu aceleasi ekipe
viitor mandria tzarii… il mai trimite si pe sandoi sa spioneze… te doare mintea… ce sa inteleaga sandoi de acolo?!… piturca… offf… nashule ne meritam soarta, ca te tzinem acolo…
problema tinerilor… nu au pic de educatzie… plecatzi de acasa devreme pentru bani si glorie si fotbal (ordinea nu e intamplatoare)… si acum arata pe teren ce au vazut la coltu’ internatului… sa dea cu capu’… hai ca ma intind prea mult… sanatate si succes

costel (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:00

selectia la echipa de tineret sa facut intotdeauna pe interese . eu din cate am vazut in acest inceput de campionat nu am remarcat decat doi tineri jucatori Radu Stefan de la Dinamo si Simion de la UTA. din cestia doi unul a fost rezerva la meciul cu Germania iar celalat nu a fost convocat

che (5 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:00

jenant, lamentabil, dezgustator. asa a fost statul lor in teren.
in ceea ce-i priveste pe cei doi rapidisti nu pot sa inteleg de ce NIMENI nu realizeaza ca sunt doar niste cioclasi.Nu am vazut meci in care sa nu loveasca golaneste, sa sara la bataie, totul pe fondul unor prestatii penibile.
Marin Ion (Sapaliga) ar fi palit in fata lor.

Chihuahua (30 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:01

in afara de moti su pulhac si sa zicem ca surdu nu stiu cine mai joaca bine. sa spunem ca si m.constantin si prepelita un pic. in rest toti sunt niste tentative nereusite de fotbalisti. sincer acuma nu vad ce mare valoare fotbalistica si sociala e sapunaru care nu stie altceva decat sa dea cu capu in gura si sa faca panarama pe teren.ce altceva mai stie?andrei cristea a apus de mult timp. daca era bun ramanea la steaua.
herea.e un jucator cu talent , insa e pun daca il luam singur , per ansamblu nu e chiar asa valoros. nu stiu ce sa spun de nationala asta de tineret. cred ca radu stefan este intr-adevar un urmas al lui radoi.treaba e sa continue la fel.moti este exact genu de fundas care in propriul careu nu bubuie mingea in vazduh ci are curaju sa o puna jos si sa iasa elegant din aparare.pulhac.imi place.pur si simplu imi place.

DOMNUL Q (7 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:03

CAPUL IN GURA…
IN EUROPA COTUL SI CAPUL IN GURA, SE JUDECA IN EURO IN ROMANIA IN RON!!!!SAPUNARU LOVESTE CU CAPUL IN GURA IN MECIUL CU JIUL SI……TOTUL ESTE SUBLIM….IN EUROPA INCEARCA SA LOVEASCA SI ESTE EJECTAT RAPID(CE POTRIVIRE!!)CU UN CARTONAS ROSU!!!!PT.LOVITURA IN STOMAC DATA ATACANTULUI ARADEAN M.CONSTANTIN NU ESTE”DERANJAT” DE NICI O COMISIE DE DISCIPLINA,IAR IN BOSNIA ESTE SUSPENDAT DE UEFA!!!!
PIATRA LUATA IN CAP DE BORNESCU LA MECIUL DIN GIULESTI ,MAI STITI CEVA DE EA?ESTE TOT LA DOMNUL PANTEA ,OBSERVATORUL PARTIDEI?
ZICU SCAPA DE O ETAPA DE SUSPENDARE(CAND MINIMA ESTE DOUA ETAPE!!)PT.A JUCA CU……..STEAUA!!!
PS:CE COMISIE DE DISCIPLINA DULCE AVEM,CU UNII!!!!

catalin (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:03

stimate domnule Buzarin, parerea mea este ca dumneavoastra nu aveti nimic in comun cu fotbalul. nu cred ca va pricepeti. v-am tot urmarit la recursul etapei si citesc (din curiozitate) editorialele dumneavoastra si mi se pare ca in ceea ce priveste fotbalul sunteti foarte slab. cred ca ar fi bine sa-l mai intrebati pe vochin care este treaba cu sportul rege si sa luati notite.

paun (4 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:04

niste derbedei nerusinati !oricum in ritmul asta se vor pierde usor usor.lipsa crasa de profesionalism ii va costa!

flory (5 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:07

probabil e din cauza faptului k nu joaca prea mult impreuna..mie moti mi se pare k joaca cel mai bine dintre toti atat la echipa de club cat si la nationala(nu degeaba e capitan)

Chihuahua (30 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:08

si jucatorii de la echipa mare joaca mai bine la echipele de club.asta pentru ca au alta tactica ,relatiile de joc sunt altele , miza e alta , banii sunt altii . de asta difera prestatiile jucatorilor de la nationala mare si mica de prestatiile lor in campionat . si as avea un mic sfat pentru emil sandoi daca va mai fi antrenor la nationala mica: nu mai titularizati marlani cae o fac pe victima care care lovesc cu capu de cate cate ori au ocazia.astfel de depravati nu au ce cauta pe teren. sunt pur si simplu niste refulati.

sorin arges (43 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:08

Cu exceptia multhulitului Piturca nimeni nu a reusit sa transforme calificarea echipei de tineret intr-o ,,prioritate”….Culmea s-a mai si calificat…. Tot culmea e si ultimul care a calificat si echipa mare… Si mai culmea a readus echipa in carti si la ultima campanie…
Al dracu Piturca ! Ce-o cauta la Nationala ?
P.S. Pentru satisfacerea doleantelor de selectie ale unor antrenori (Rednic, Popa, etc) si unor ziaristi (inclusiv dvs.) nr. de jucatori care pot intra in teren trebuie sa fie macar dublu…

Andrei (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:09

Intr-adevar toti cei enumerati au fost foarte slabi in nationala de tineret. Dar nu jucatorii luati fiecare individual au fost problema ci intreg sistemul ca ansamblu. Uitati-va la nationala de tineret a Germaniei. Aseara au jucat de parca se cunosteau de o viata. Sa fie vina lui Sandoi ? Eu cred ca nu. La varste fragede cum sunt cei din nationala noastra , jucatorii trebuie sa se cunoasca foarte bine intre ei. Si pentru treaba asta trebuiau sa fii jucat impreuna la nationala U17,U16,U15 etc. Cum insa sistemul federal corupt in care antrenorii nationalelor mici sunt numiti pe spaga nu a putut crea astfel de echipe de tineret inca de la juniorat era normal ca aseara Herea sa mearga in fata si Prepelita sa stea in fata aparararii . Unii se duceau spre atac , altii spre aparare . Asta e imaginea unei echipe fara o busola. Cum la echipele de club acesti jucatori mai sus enumerati au in teren un Moldovan,Ganea,Niculescu,Maftei,D.Munteanu,Coroian,Caramarin si alti jucatori cu experienta e normal sa nu isi piarda capul . Au spatele asigurat. Pai sa luam exemplul Stelei . Ar mai fi devenit Banel vedeta dupa meciul cu Betis fara pasa lui Radoi de la primul gol? Ar mai fi devenit M.Constantin in aparare asa sigur la Rapid daca nu l-ar fi avut pe Moldovan in atac care sa faca pressing apararilor adverse si sa opreasca constructia ? Ar mai fi fost apararea lui Dinamo cu Moti si R.Stefan asa sigura daca Ganea nu era omul providential si marca 4 goluri cu Craiova asa incat finalul de meci sa fie unul lejer? Ce s-ar fi facut Prepelita anul trecut fara autobaza lui Cartu ? Ar mai fi putut el sa dribleze si sa ii vada talentul (de care isi bate joc) ? Aici ar fi trebuit sa existe un sistem bine inchegat ca jucatorii de la tineret sa nu aiba aceasta nesincronizare cronica. Intrebati federatia si antrenorii de la juniori cum au fost pregatiti acesti jucatori la nationalele mici. Cred ca asta e raspunsul la blogul dumneavoastra domnul Buzarin

Lucian (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:09

daca imi faceam o echipa cu baietii din fata blocului cred ca tot 5 goluri luam,dar jucam din placere macar si pentru ca purtam echipamentul ala galben care ar trebui sa le insufle ceva si lor,dar pentru multi dintre jucatorii din teren sunt mult mai importante declaratiile data inainte si dupa meciuri cum ca omoara ei pe nu stiu cine sau ce,decat jocul in sine.

Cosmin T. (3 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:10

Sunt tinere sperante si asa o sa ramana. Cred k pe ei ii intereseaza mai mult sa dea interviuri si sa se urecheze cu presedinti de club. Sapunaru e un exemplu elocvent, saraca cred k nu a mai dat o pasa buna de 6 luni. Da mereu apare el la interviuri. bai baiatule arata si putin fotbal si dupa aia te ascultam. Prepelita si Herea au o medie de 2 meciuri bune intr-un campionat intreg. E si normal sa se intample asta cand ei numa la transferuri sa gandesc, de unde timp si de fotbal? Poate ca ei sunt importanti ptr club, da nu din punct de vedere fotbalistic. Poate ca purtator de cuvant comunist care niciodata nu recunoaste ca nu joaca fotbal ci spun uc rautate ca adversarul joaca altfel cu ei decat cu restul echipelor. Mi se pare de o puerilitate totala afirmatia asta. Esti fotbalist, ai o echipa buna dar cand vezi k nu mai ai pe cine sa dai vina (arbitru, teren, soarta, vreme) te legi de echipa adversa care mai mai ca vrea sa te bata.
Sumbru viitor avem…

Chihuahua (30 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:11

nu va mai luati de buzarin.ca daca a ajuns sa scrie in gsp nu a ajuns ca are ochelari cu lentile heliomatice. respecta-l pentru ca daca nu facea blog-ul nu mai scriai.

Chimaira (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:18

corect, Andrei….f.corect….deci,dle Buzarin….CARE E SOLUTIA???
ne brainstormam si pt astia mici (de fapt pt Viitorul Nationalei lu’ nea mircea ”gratare” sandu) ?
poate iese de-o campanie, ceva…

Cap din REGIONE (5 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:20

e de-a dreptu penibila intreaga evolutie a echipei nu numai a lu Sapunaru… fratilor nu va mai luati de un singur jucator cand o echipa pierde cu 5-1… toti au jucat slab.. ca r. stefan s-a evidentiat din echipa care a luat 5 goluri e altceva da nu inseamna ca Sapunaru e singuru vinovat… principalu vinovat e marele antrenor Sondoiu care n-are treaba cu antrenoratu.. el shi cu pitzi.. lasa-neee lasa-neee

avem-avem (42 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:23

cum ai zis „TINERI DE VARZA”….ba nu am citi eu gresit tineri de brazda…..sunt buni dar au limita….limita se numeste LIGA 1……dar la nationala ai dreptate sunt tineri de varza…..scuze de brazda

aol (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:23

eu nu am vazut meciul, dar tot nu pot sa inteleg cum de nu au inceput cu tripleta de fundasi de la dinamo? ai 3 zile la dispozitie sa pregatesti un meci, ai un bloc gata format in proportie de 75% si preferi sa incropesti altceva!! cred ca in primul rand, in aparare mai importante sunt automatismele(care se formeaza in timp). ma intreb care o fi fost motivul sa-l tina pe margine pe R.Stefan…. Cred ca nici Sandoi nu stie!! Probabil ca i-a fost frica ca va iesi bine si va trebui sa imparta meritele cu Rednic. Suntem penibili uneori!!!

Lucian (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:25

Va c****i pe voi. Nu e vina lor ca federatia nu a fost in stare sa trimita un delegat la meciul Irlanda-Germania ca sa vada care e treaba cu nemtii astia. Ei au intrat in teren probabil cu gandul ca dau de o echipa a Germaniei de 3-2 cu Irlanda. Pai nu prea e asa. Era ultimul meci din grupa, cel decisiv chiar. Se juca la nemti acasa. Pai unu’ cu mintea mai luminata de prin federatia aia trebuia sa se gandeasca si la asta. Sau poate antrenorul?…. Dar acum stam si analizam ‘de ce asa?’, ‘de ce nu invers?’. Poate ca ar fi mers mai bine un Moti-Radu Stefan. De fapt… ar fi mers sigur mai bine. Sapunaru e un cocos (poate chiar galic de s-o crede vreun Zidane cu capul tare) care e in fotbalul mare (daca pot spune asa despre liga I) de vreo doi ani. Si apoi e Minca… De asta nu mai spun nimic ca numele lui e deja cunoscut (pana la dragii nostri nemti ce ne-au dat 5-1 chiar).
Normal ca or sa joace bine in weekend baietii. Pentru ca acolo chiar se joaca pe bune. Joaca ala mai bun. Cu adversari pe care ii cunosc si carora le stiu stilul de joc. Bine, pentru Sapunaru, Constantin sau Minca nu bag mana in foc. Asta e forma lor. Si a capatinilor lor. A, da, sunt dinamovist.

Matei (7 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:27

este vorba de lipsa motivatiei; cind vom avea un antrenor destept, ne vom califica; aceeasi situatie e si la nationala mare, unde stam totusi mai bine.

pending (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:30

Ba .. ce o mai sugetzi atat cu jucatorii .. da federatia de naiba face ? .. stau si iau banii degeaba .. cum naiba de la echipele de club joaca excelent si la nationala nu ? .. pai unde naiba sa joace bine daca la nationala e ca si cum ai plecat in concediu .. adik nu stii pentru ce pleci si cu cine joci .. coministu de mircea sandu iar ne duce in gaura ..

Chihuahua (30 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:36

preturile biletelor pt meciurile de acasa ale echipei nationale-300.000 rol
pretul pentru reconstructia Stadionului National-200 mil$
salariul lui Victor Piturca la nationala-200.000 euro/an

schimbarea totala a sistemului – nepretuita

Pancone84 (9 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:36

Ce blog stupid. Au facut baietii un meci prost si acum intrebi daca vor juca bine in campionat. Pai se compara un meci cu altul? Acum ce ai vrea sa nu mai joace bine niciodata ca sa te contrazica pe tine? De cand v-ati facut blogul asta aberati la greu, iar unele subiecte sunt penibile. De exemplu, asta.

Respect merita doar ziaristii impartiali, iar Buzarin nu e.

Rudolf Kruger (3 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:42

Zice Chihuahua:”…nu va mai luati de buzarin.ca daca a ajuns sa scrie in gsp nu a ajuns ca are ochelari cu lentile heliomatice. respecta-l pentru ca daca nu facea blog-ul nu mai scriai…”

…de scris nu scrie rau, dar vis-a-vis de fotbal are lacune consistente. Mi-ar face placere sa ma intalnesc tete-a-tete cu el…sa vedem ce stie despre „lacat
” si „beton”…sau despre Rudolf Burger…

…cat despre blog…nu l-a facut el…a fost o decizie de business, evident…tre’ sa vanda cat mai bine…

Chihuahua (30 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:43

imi pare bine ca s-au terminat meciurile nationalei………ca m-am plictisit sa il tot critic pe unu sau pe altu.meciu cu belarus vine exact de ziua mea.daca o sa castige o sa ma bucur. daca o sa piarda o sa fie injurati de un major.:P……..sa vedem ce face steaua , rapid si dinamo in europa, ca ele au ramas sa ne mai mangaie la inima.nationala e cu barca………si e dusa cu barca tare……….nu cred ca o sa-si revina prea curand.

dragomir dan (22 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:48

La echipele de club motivatia e mult mai mare, de-acolo vin banutii. Pe urma, conteaza si reperul pe care il iei, Cristea o fi un pericol pentru apararea ieseana dar un pericol care pluteste….si tot pluteste….pina il ia vintu’.Ca si in meciul cu nord-irlandezii. Cind are in fata un sistem de fundasi bine pus la punct, e mina moarta. La fel si cu ceilalati, depinde impotriva cui joaca si pe ce bani. Ramin la parerea ca numai 2-3 vor face pasul catre nationala mare, m-as bucura sa ma insel. Cel mai ingrijorator lucru e ca din spate nu vine nici un portar…sau nu-mi dau eu seama? Poate imi scapa vreun nume….va rog sugestii.

Hipgnosis (25 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:55

Draga domnule Buzarin,
De ce nu suntreti obietiv si de ce nu scrieti mai mult despre violenta de pe teren marca Sapunaru ^ constantin.
Stim cu totii ca sunteti un rapidist fanatic si ca scrieti chiar o mare parte din cantecele echipei giulestene. Asta nu e nici o problema. Cu totii avem dreptul sa iubim o echipa si sa facem ce putem pt. ea.
Insa atunci cand acest partizanat ne afecteaza munca, nu mai este ok.

Cristian (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:55

In primul rand, nu cred ca mai conteaza acum daca esti dinamovist/stelist.rapidist etc…Si asta intrucat fiecare dintre noi „vedem” un altfel de selectie si este normal sa ne dorim sa vedem in primul 11 jucatorii pe care-i consideram in forma…Insa, atata vreme cat se cheama ca NU suntem antrenori la vreunul din loturi, selectionerii cu ‘”shtaif” folosesc din ce in ce mai des expresia „22 de milioane de antrenori”…Mda, au si ei dreptatea lor, dar parca suntem mult prea multi cei care sustinem ca Minca, M. Constantin, Sapunaru etc…sunt doar niste tineri nascuti „talente”, dar care se vor retrage „sperante”…Totodata, iarasi suntem mult prea multi cei care credem ca, poate, Moti si R. Stefan ar fi facut un cuplu mai bun in aparare…Suntem mult prea multi dinamovisti, stelisti, rapidisti, etc…Insa, cred ca „marii” nostri antrenori nu ar trebui sa se simta lezati atunci cand noi, romanii, ii mustruluim…

ROSIN (67 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:56

Si daca am avea o noua generatie de „canguri” (bronz la CM de tineret in’81) credeti ca am avea rezultate mai bune la seniori? Daca „da” , in ce conditii?

Jijel (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 15:56

Auzi cica meci prost . care meci ca pe teren a fost o echipa si 11 jucatori, pardon 10 minca nu se pune la socoata.
ai nostri habar naveau undde sunt ceilalti . Nu nu e vina lui sandoi ca pierdut ci ca se afla acolo cand habar navea cu cine joaca.
chiar nu stia.

George (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:12

Tinerii jucatori enumerati de Alin sunt niste jucatori normali, fara stralucire. Valoarea lor este umflata de catre oamenii care au interesul de a castiga cat mai bine de pe urma lor.
Sufletele lor ahtiate dupa castig striga: BANI, BANI, BANI, BANI,BANI…

TALI (12 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:17

Dar d-nul Sandoi n-o avea si el partea lui de vina???
Parerea mea este ca el e principalul „artizan”. Nu a stiut sa-i mobilizeze. Nu vorbim de niste super-valori, dar sunt totusi cam ce avem mai bun la tineret in momentul de fata….

bog (20 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:19

Nu sunt chiar asa de slabi juniorii cum zice toata lumea… Pur si simplu nu avem un antrenor capabil pentru echipa de tineret. Pai Constantin a putut sa se bata de la egal la egal cu fundasi seriosi in UEFA, Moti si Pulhac asemenea si totusi apararea a jucat execrabil. Daca luam 2 goluri ziceam ca e lipsa de experienta. dar la 5… deja trebuie gasite altundeva probelemele. Sandoi e mediocru precum si Piturca e. Daca nu avem antrenori valorosi romani care sa vina la echipele nationale atunci sa aducem macar pentru cea „mare” unul cat e cat consacrat. Un antrenor bun face tot (vezi Rehaggel, Lippi, Hiddink). Dar noi continuam cu barbugiul de Piturca care are un habar despre selectii… si Sandoi care are niste cunostinte de tactica…

hahahhah (7 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:21

ba buzarine c aduci vorba d moti si pulhac ca amandoi joaca bine dar daca nu au avut cu cine.Pai sandoi e praf ca antrenor trebuia sa inceapa cu radu stefan.Marius constantin a fost pilaf,sapunaru pilaf.c mai marea majoritate.Adu vb d aia nu d moti,pulhac si radu stefan care si au facu treaba destul d bine fata d restu echipei.Cristea ala nu are un orizont……

danut (1 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:22

cu siguranta vor juca bine…
la noi echipele nationale secundare(de tineret sau selectionata ligii) sunt considerate fara importanta…
poate ar evolua mai bine la aceste echipe daca ar avea un stimul, daca federatii le-ar acorda o mai mare importanta, daca selectia la echipa mare s-ar face si in functie de evolutia la echipa mica…
sincer cred ca echipa de tineret ar avea rezultate mai bune daca ar fi adusi jucatori de la echipe mai mici, jucatori dornici de afirmare…

The flyer (4 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:22

Nu stau foarte bine cu statistica… dar daca nu ma insel prin 88 tineretul Romaniei manca o bataie sora cu moartea cu 8-0 impotriva Danemarcei, tot la un meci de calificare pentru un turneu final… iesise si o vorba la vremea aia: „Da ne marca astia frate!”
Cred ca ar fi interesat de vazut cine a jucat in acea echipa si apoi sa incepem sa ne uitam la rezultatele generatiei respective…. poate vom avea o perspectiva mai clara asupra viitorului…
Sau nu…

liviu_nepriceput (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:23

problema pleaca de la interesul aratat de federatie pentru aceste meci. daca pentru conducatori nu a existat nici o urma de interes, participarea realizandu-se din obligatie, care ar fi motivul pentru ei sa isi rupa picioarele intr-un meci fara interes. meciul a fost considerat pierdut inainte de a incepe.

Prietenul_lui_Octavian_Ionescu (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:25

Mäi fratilor,

nu mai sint chiar asa de necäjit…

Dupä Wilhelmshaven m-am temut tare de tot de „interpretärile” celor ce s-au intimplat in nordul Germaniei… Cum poti sä pierzi cu 1-5 contra unui adversar, care in afara portarului nu are nici un jucätor peste Moti et. Co?

„Autocritica” suporterialä dupa catastrofa de marti seara mä linisteste in privinta, cä nici la Brad, nici la Caracal si nici la Tecuci…. Säpunaru este väzut cu „cojones”, ci ca un fotbalist necopt care a pus creme fraiche pe „mentalitatea de castraveti”.

Deci: Incä mai stim ce vrem… Aceasta este putin „balsam” pe o ranä adincä

Silviu (3 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:26

Haideti sa fim seriosi. Unii dintre ei chiar nu sunt jucatori, dar sa nu generalizam. Rezultate la tineret nu am avut niciodata, nici pe vremea „generatiei de aur”. Nationala mare si cea de tineret sunt doua lucruri total distincte. La nationala mica joaca doar cei care nu au loc la nationala mare, si astfel valoarea scade, plus ca Emil Sandoi nu mi se pare un antrenor potrivit.

liviu_nepriceput (2 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:29

Domnilor, valoarea lui sapunaru este nula asa ca nu gasesc rostul comentariilor pe tema asta. oricum, si real madrid se mai pacaleste cand cumpara jucatori. de ce nu s-ar pacali rapidul? alte exemple:
steaua-andrei cristea
betis-denilson

cyf (28 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 16:32

Ca nationala mica s-a facut de ras, o stim. Ca jucatorii care au jucat miercuri seara vor avea o cu totul alta atitudine la echipele lor de club, o stim si pe asta. Dar despre altceva vreau sa vorbesc. Bai, ziaristii lu’ peste, cate randuri ati alocat acestei echipe inainte (de fapt, cate randuri ii sunt alocate in general? cate reportaje sunt transmise avand ca subiect nationala mica?) de meci si cate de dupa meci? Cati ziaristi au fost prezenti la plecare (aici ii dau dreptate lui Prunea) si cati au fost la intoarcere? Pai, va mai mirati ca joaca cum joaca si au atitudinea pe care o au. Practic, toate astea sunt direct proportionale cu atentia acordata acestei echipe (la fel de multa ca si echipei nationale de popice). Deschideti si inchideti ziarul cu nationala lu’ Mutu si Chivu (cand se scoala, cand se culca, ce mananca, cu cine se mai cupleaza, cate basini au tras…bla, bla). Daca aproape sunt ignorati, ei de ce sa-si rupa picioarele ?

Comentează