Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Al Ja şi mulţi de zero

Pînă în toamna trecută Ladislau Boloni a antrenat. De-atunci încoace negociază. Cu Monaco să-i plătească leafa şi după ce-l dă afară. Cu Copos, în termene şi-n sume. Cu Maritimo, din Madeira. Cu şeicii de la Al Jazeera.

Cîştigînd experienţă în […]

sâmbătă, 16 iunie 2007, 3:58

Pînă în toamna trecută Ladislau Boloni a antrenat. De-atunci încoace negociază. Cu Monaco să-i plătească leafa şi după ce-l dă afară. Cu Copos, în termene şi-n sume. Cu Maritimo, din Madeira. Cu şeicii de la Al Jazeera.

Cîştigînd experienţă în arta negocierii, cetăţeanul Ladislau Boloni a încetat să mai fie antrenorul de român de origine maghiară şi de inspiraţie franceză Boloni Laszlo. Proiectele Nancy şi Rennes au rămas undeva în urmă. Gloria şi titlul cu Sporting, la fel. Experienţa de la echipa naţională i-a garnisit CV-ul, creditîndu-l să ceară noi şi noi zerouri. Acum aproape 20 de ani, cînd s-a apucat de treabă la modesta Orleans, Boloni încă nu pretindea nimic. Nici măcar un ARO din tinichele, cu care s-a ales după ce-a cîştigat Cupa Campionilor cu Steaua.

În aceşti 20 de ani, Boloni şi-a ranforsat numele şi a demonstrat că e singurul antrenor de la noi ( a fost el vreodată cu adevărat de la noi?) capabil să aibă succes dincolo de punctul de frontieră de la Nădlac. Adică în Vest. Aici trebuie adăugat, ca excepţie care confirmă regula, numele lui Mircea Lucescu, suficient de aureolat în Italia. În rest, tehnicienii români s-au învîrtit cu frenezie şi mediocritate într-un spaţiu al Estului delimitat de ţările maghrebiene, Cipru, Turcia şi minele Ucrainei. Cu extensii către Golful Persic, unde căldura e mare şi banii sînt mulţi. Aceste două condiţii ale mediului înconjurător fac, însă, ca fotbalul să fie mic, ascuns în spatele straielor şeicilor şi a teancurilor cu bani.
N-are nici o importanţă dacă Al Jazeera e post TV unde apare Bin Laden sau simplă echipă de fotbal. Aparţine aceleiaşi lumi rapene de bani şi gîtuite de mediocritate. Acolo, în aerul condiţionat al hotelurilor cu fîntîni din Abu Dhabi, vin deoprtrivă în vacanţe miliardari americani însoţiţi de fetişcane cu patruzeci de ani mai tinere decît ei, mari jucători trecuţi de 35 de ani şi antrenori aflaţi în pragul pensiei ori dincolo de el.  Ultimele două categorii, printre băile de soare, mai cîştigă şi nişte milioane de dolari care le asigură o senectute serenă.

Boloni nu poate fi încadrat aici. La nici 55 de ani ar mai avea timp de cîteva proiecte dincolo de vama Nădlac, fie ele chiar proviniale, precum Nancy sau Rennes. În iarnă a mai primit o ofertă scrisă cu rîme arăbeşti şi a avut puterea s-o refuze. Am redescoperit atunci un tip dedicat ideilor sale, crezului său, valorilor sale, raţiunii de om civilizat obişnuit să transpire din greu pentru fiecare centimă. 1,8 milioane de euro pe an e o sumă. Cîţi dintre noi, aflaţi faţă în faţă cu ea, am mai avea tăria de a invoca propriile valori?

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:05

„În aceşti 20 de ani, Boloni şi-a ranforsat numele şi a demonstrat că e singurul antrenor de la noi ( a fost el vreodată cu adevărat de la noi?) capabil să aibă succes dincolo de punctul de frontieră de la Nădlac. Adică în Vest. Aici trebuie adăugat, ca excepţie care confirmă regula, numele lui Mircea Lucescu, suficient de aureolat în Italia.”

Stefan Kovacs [Covaci], Ajax, anii ’70, suna cunoscut?!

mircovucinic23 (1 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:07

CORECT! ERA O OFERTA PREA MARE PT A MERGE IN CONTINUARE PE MANA PRINCIPIILOR … NU ESTE DE ACUZAT BOLONI DESI ACUM CATVA TIMP DECLARASE CA NU SE VA DUCE NICIODATA IN ARABIA SAUDITA…EU AS FI VRUT SA VINA LA RAPID DAR DACA NU SA PUTUT II UREZ BAFTA ACOLO

dream (5 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:08

da..

CORNEL (1 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:16

Mi-a luat-o Mihail inaninte aducandu-l aminte pe Covaci, care este uitat constant in astfel de clasamente. Cat despre Mircea Lucescu, numai de bine, dar si el a performat tot in est, Turcia, Ucraina nefiind tari atat de grele in Europa. Iar in Italia…m-ati innebunit cu performantele lui nea Mircea. Care?! Simplul fapt de antrena acolo? Poate dupa unele criterii e o performanta. Dar a retrograda si a promova nu mi se par performante. Boloni a luat totusi campionatul in Portugalia care conteaza totusi in Europa, infinit mai mult decat Ucraina si Turcia.

dodo (36 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:17

Da…f. bun articolul!

Boloni alearga dupa bani, asta e clar! probabil de asta nici n-a venit la Rapid, pt. ca Copos n-a avut sa-i dea atat cat ii dau araboii! Si aici nu e de condamnat saracul Copos…pana la urma omul s-a descurcat cum a putut cu Bergodi, care are ocazia sa confirme la Rapid.

marius (1 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:19

pana la urma bani vorbesc iar eu nu am crezut nici macar o clipa ca se va intelege la bani cu COPOS care dupa parerea mea este unul dintre cei mai mari carpanosi din romania(nici boloni nu e departe)….asa ca sa invete sa faca matanii in fata seicilor(altii au patit-o)sa nu fie dat afara prea repede!!!!

z (1 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:33

poi eu zic ca poate are nevoie de bani.. totusi are o familie..

Sangeretele Halal (1 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:41

inca un articol scos din burta domnului zaharin, precum precedentul. domnule, ce ziarist de turta dulce sunteti dumneavoastra daca nu va verificati sursele.
„rame arabesti”. ca membru al comunitatii arabe din romania voi face o plangere la CNCD!!!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:44

Mihail Dionis – Vorbeam de epoca recenta si incadram totul, cum bine poti constata, in ultimii 20 de ani. In trecut nu-l avem doar pe Kovacs, ci si pe Em. Vogl, care a facut parte din Stafful lui Real Madrid in anii 60.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:54

Mircovucinic – eu sper sa nici nhju se duca, sa faca o minune, sa rupa intelegerea,

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:55

Sangeretele Halal – Asa le spunem noi literelor arabesti, rime. Fa cite plingeri vrei, dar sper ca pe acelea le vei semna cu numele adevarat. La adapostul nick-name-urilor, e foarte simplu sa ameninti.

Max Mustermann (3 comentarii)  •  16 iunie 2007, 16:59

„N-are nici o importanţă dacă Al Jazeera e post TV unde apare Bin Laden sau simplă echipă de fotbal. Aparţine aceleiaşi lumi rapene de bani şi gîtuite de mediocritate.”

hmm, foarte interesant ce sustineti aici! lumea araba – gituita de mediocritate. bine ca sintem noi romanii farul calauzitor al omenirii ca altfel nu stiu ce ne-am fi facut!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:01

Max M. – Nu lumea araba e geniala in fotbal! Are titluri mondiale, iar echipele de-acolo matura pe jos cu fortele Europei. Exemplificare: Germania – Arabia Saudita 8-0 la CM 2002

oarecare (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:16

Din cate a spus Boloni, inca n-a ajuns sa discute cu copos problema salarului. Boloni a vrut schimbari in infrastructura si angajarea unor oameni pe care sa se poata baza in staff-ul tehnic. Boloni a vrut sa aduca un francez care sa se ocupe de sectorul de tineret. Cheltuielile pt copos ar fi fost importante dar cred ca si-ar fi scos parleala in decurs de cativa ani prin promovarea unor tineri talentati. Oricum totul s-a dus pe copca – Boloni e pretentios si nu accepta orice conditii.
M Lucescu e priceput la promovari de tineri talentati (Pirlo the best) si la relansari de cariere, dar atat. Cat de mare antrenor poti fi daca la Pisa si Brescia te-au tinut patronii numai pt afaceri pe termen scurt?
Parerea mea e ca Boloni e cel mai bun antrenor din ultimii 15 ani (titlul cu Sporting care nu e Porto sau Benfica)

birusky (1 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:19

Este o RUSINE pt. un gazetar sportiv sa vorbeasca despre cei care au reusit in fotbalul din vest si sa-l omita pe „Stefan Covaci”. Ori este o lipsa de cultura fotbalistica ori reacredinta.

Cine este Stefan Covaci d-le „gazetar”?
In primul rand sa-i redam demnitatea si sa-l numim Kovacs Istvan, asa cum l-au numit parintii in fata lui Dumnezeu (si nu cum l-au redenumit comunistii doar pt. ca era de etnie maghiar, caci stim f. bine… sarbi, sasi, evrei, machidoni, maghiari, tatari, bulgari, rusi, svabi,etc.–ce mai conta?).
Nea Kovacs, Dumnezeu sa-l odihneasca, era antrenorul care a castigat de 2X CUPA CAMPIONILOR EUROPENI, Cupa INTERCONTINENTALA, SUPERCUPA Europei cu AJAX Amsterdam, 2X Campion al Olandei si Cupa Olandei.
Cine este acest Kovacs Istvan, pe care il uitam atat de des (mai ales cand vorbim de „varful de lance”, „de exponentul”, de „extraordinarul”, de „atotstiutorul nostru” Mircea Lucescu”) ???
Nea KOVACS nu este altul, decat unul din antrenorii renumiti si cunoscuti in „lumea fotbalului”, care a schimbat foaia, fata fotbalului mondial.
Va ganditi ca exagerez? Atunci gresiti, si imi pare rau pt. …
Stiti foarte bine cum arata fotbalul lui Helenio Herera, acel catenaccio blestemat 1-0, de care nu mai scapa fotbalul acelor timpuri.
D-l ANTRENOR (al carui nume nu are nicio importanta pt. dv.) a fost cel care a slefuit , a cizelat munca lui Rinus Michels, omul care a aratat lumii ca mai exista si o alta filozofie a fotbalului— FOTBALUL TOTAL—
Restul va las sa cititi dv. despre Stefan Kovacs sau „Covaci” sau cum mai vreti sa-i spuneti.

oarecare (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:35

@birusky – de acord cu tine. D-ul Kovacs a antrenat si nationala Frantei – nu s-a calificat dar gazetarii francezi ai vremii spuneau ca romanul (ungurul daca vreti ) a avut marele merit de a schimba mentalitatile si organizarea Federatiei Franceze, lucruri ce au facut posibile performantele ulterioare. Stefan Kovacs (eu asa il stiu din anii 70) a avut tot timpul o presa excelenta in Franta, chiar daca nu a obtinut performante remarcabile cu Monaco(la CCE ma refer). Pt ultimii 15 ani il votez pe Boloni cafiind cel mai bun antrenor roman.
PS Cine s-a nascut in Romania si a respirat aerul acestei tari in copilarie, pt mine e roman de etnie ….. Kovacs, Boloni, Duckadam, Szabo, Belodedici, etc

jollyroger62 (16 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:36

Alin,

pentru un ziarist ce scrie la un ziar oarecare, dintr-o tara oarecare, cu un fotbal oarecare, esti cam prea vehement, iar judecatile de valori pe care le faci sunt un pic cam prea dure. Parerea mea.

Ar fi fost mai bine ca, la pozitia lui (vorbesc de Boloni), sa vina la rapid, sa se certe cu copos si valvis de 2 ori pe zi si sa-si ia si vreun omor de la corsicanu?

Sa fim seriosi…

genialul (5 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:37

boloni = lacom

moro (4 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:39

Ranforsat e cuvant din vocabularul romanesc sa ne-am apucat acuma sa vorbim ca pe vremea „furculision si lingurision”, domnule redactor? In franceza se scrie „renforçé” si se pronunta taraneste ranforcé.

Pe de alta parte, cu Monaco nu a negociat sa i se dea bani fara sa lucreze, ci omul avea contract pe care clubul nu l-a respectat, punandu-i capat unilateral. Si cand e vorba de 800.000 pe an oricine se lasa de munca si mai sta si cu familia.

jollyroger62 (16 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:41

@ moro

Ai dreptate in ceea ce priveste contractul. In Romania insa….

Octavian (5 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:47

1) Mi’a placut articolul.
2) Banii sant bani: desi are ceva CV, Loti n’are cum (dupa dezastrul de la Monaco) sa ceara si sa obtina milioane pe an intr’un campionat adevarat.
3) Loti e si el om.
Sa’i dea Dumnezeu noroc sa reziste sa castige niste mardei si sa nu fie castrat sau impuscat pe-acolo.

Octavian (5 comentarii)  •  16 iunie 2007, 17:59

Apropo de bani: va mai aduceti aminte de numerele cu 12B ale VOLVO-urilor arabilor veniti la „studii” in Bucuresti, sau Timisoara?
Si de fetele romance la care ne uitam prin parbrizurile acelor VOLVO-uri?
Cel putin Boloni isi vinde profesionalsmul pe multe, multe VOLVO-uri.
Gagicutele isi vindeau VULVELE pe o PLIMBARE cu VOLVO-ul.
Absolut-urile sant admirabile.
Da’ aci – pa pamant chestiili e RELATIVE!
As vrea ca marii nostrii oameni sa fie absoluti.
Boloni a fost mare.
Si relativ cu multi altii (de la fasnetele care’si trocaiau comorile din chilotei pe plimbari – pana marea de indivizi palizi care n’au simtit vreodata frisonul performantei) LOTI merita admiratie.
Toate cele bune.

bfc (5 comentarii)  •  16 iunie 2007, 18:16

http://www.betforcash@blogspot.com un super blog despre pariuri. Incercati! merita!!

Catalin Tolontan (24 comentarii)  •  16 iunie 2007, 18:48

nu-i mai lua apararea ca e full de bani da-l in PULA mea de calic!!!

costel (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 18:58

mu ie steaua

alex crivie (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 19:11

Nu sunt meciuri, nu sunt transferuri, de ce sa nu scrie omul un articol despre nimic?
Ce va legati de Boloni ca merge sa antreneze pe bani adevarati? V-ar fi placut sa ramana pe batjocura de maruntish pe care i-a oferit Mircea Sandhu la nationala?

mongolu (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 21:20

Dupa atata bun-simt care nu i-a adus decit-arareori-recunoastrea valorii si de multe ori injuraturi de la un tembel de oier zis si JIJI,avea nevoie si Boloni de buna-orientare.Decit la miticii de copos sau Jiji-beeeeh mai bine la arabii doldora de bani si…bun-simt!

Haiduk_2001 (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 22:14

HAI STEAUA !!

Kluivert (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 22:25

Mai lasati vrajelile cu banii…bine?
M. Lucescu de ce nu vine sa antreneze in Romania? Nu trebe sa-mi raspundeti numai ganditiva putin…

oktavian (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 22:33

FRATE PENTRU 1.8 MILIONE DE EURO, CHIAR ANTRENORUL ECHIPEI NATIONALE SA FIU,MA DUC SA ANTRENEZ PANA SI URSII ALBI DE LA POLUL NORD, NU DOAR CAMILELE DESERTULUI.

CVUCS (52 comentarii)  •  16 iunie 2007, 22:45

@Cornel.

Meshtere, Boloni deocamdata este APROAPE la fundul lui Lucescu senior.
Iar daca vrei NEAPARAT s-o iei
pe „mari performantze”…
atunci Cupa UEFA cistigata de Lucescu cu Galatasaray, face cit 10(ZECE) campionate cistigate in Portugalia. CEL PUTZIN.

Kluivert (2 comentarii)  •  16 iunie 2007, 22:53

Dl-e CVUCS ma scuzi ca-ti spun dar Lucescu nu a castigat Cupa Uefa….ci doar Supercupa Europei. Fatih Terim a stat pe banca cand Galata a castigat Cupa Uefa….si atunci o venit el si a castigat Supercupa in fata realului……dar echipa era deja facuta…

BONANO (44 comentarii)  •  17 iunie 2007, 0:18

Boloni umbla dupa bani si mici performante. Se vede ca nu mai are motivatia marilor obiective. Cred ca ii este lehamite si de aceea a ales banii cu multi de i.

Alenatore (16 comentarii)  •  17 iunie 2007, 1:01

CVUCS,
Cupa UEFA nu a fost cistigata de Terim? Intreb si eu

Alenatore (16 comentarii)  •  17 iunie 2007, 1:07

Si ca sa fim corecti, Lucescu a avut rezultate mai mari ca antrenor. Campionatele cistigate de el in Turcia, la vremea respectiva nu erau atit de putin in comparatie cu cel al Portugaliei, ca sa nu mai vorbim de rezultatele bune obtinute de Lucescu in UCL, mai ales cu Galata (dar si cu Besiktas si Sahtior). Il luce a avut performante si la nationala.
Cred ca Loti mai are mult pina sa ajunga aici. Si chiar as fi curios daca banii pe care i-a cerut lui Copos au fost multi pt salariul sau sau pt intreg staff-ul cu care avea de gind sa vina – cica si la echipa de juniori …

Mario dinu (3 comentarii)  •  17 iunie 2007, 3:22

Fratilor,v-am citit pe toti in parte,de sus in jos,si ce am constatat?Sa-mi moara mie trei vecini(nu la propiu)daca nu aveti toti dreptate,cu niste foarte mici exceptii dar care nu umbresc valoarea comentariilor voastre.Bravos fratioare,eu ce drac’ sa mai scriu!!!!!!

The Coach (20 comentarii)  •  17 iunie 2007, 3:34

My comment is awaiting moderation ?

zoli clujeanul canadian (24 comentarii)  •  17 iunie 2007, 3:48

Dle Birusky
Sinteti foarte tare , am copiat aticolul (raspunsul) si am trimis la un ziar Canadian de limba Romana , eu sint cetateanroman si canadian in BC
multi romani ar trebui sa stie de acei romani de etnie maghiara care au facut nume fotbalului romanesc in lume .
Asi dori sa mai vorbim la huncan@telus.net

kornelia (13 comentarii)  •  17 iunie 2007, 5:06

O fi aflat si Boloni de proverbiala darnicie a lui Copos, sau si de problemele si sicanele pe care i le va face dup-aceea. http://kornelia.xhost.ro/

ioan plischi (150 comentarii)  •  17 iunie 2007, 6:12

vasazica unii sunt mai romani de cit altii. buun. altii sunt mai antrenori decit ceilalti. depinde si cum sunt perceputi. de pilda, razvan cistiga simpatie, oli pare mai degraba compatimit pentru ca pleaca prea des capul in fata ooijerului, hagi se infrateste cu regretul tuturor pentru ca una-i una si-alta-i alta, rednic provoaca amestec de misto si profesionalism, fiindca asta-l caracterizeaza si ca om si ca antrenor, iordanescu era ideea generala a lu’ risu’-plinsu, dorinel te obliga sa te gindesti la canita-om-sucit, si inchei lista cu boloni, care nu prea va avea loc in fotbalul nostru pentru ca impune ceva ce la noi nu se prea cumpara, si anume cuvintul acela care incepe cu r si se termina cu espect. si ce daca-i bozgor?

arh. Gheorghe Petrescu (113 comentarii)  •  17 iunie 2007, 9:24

Boloni a fost un mare jucator, si foarte serios cu viata
lui de mare fotbalist. Ca antrenor a facut, destul de
mult, si probabil va mai face si pe viitor. Eu sper sa
reintre ca antrenor, din nou, in Europa. Succes, Boloni.

dan (5 comentarii)  •  17 iunie 2007, 10:01

iebunesc cind aud de marele ANTENOR MIRCEA LUCESCU si CEPERFORMANTE A AVUT IN ITALIA ce cacat a avut a retrogradat de doua ori cu Brescia si a stat si a pierdut TOTUL citeva luni la INTER. sa nu uitam ca el a inventat cooperativa cu DIMANO scuze dinamo

moro (4 comentarii)  •  17 iunie 2007, 12:11

Dan,
Inter a pierdut totul cu toti antrenorii, banii, jucatorii si arbitrii pe care i-a avut de-a lungul deceniilor 9 si 10… Doar la masa verde si-au mai revenit.

Zoli,
Nu vad ce-are-a face aici etnia ???

The Coach (20 comentarii)  •  17 iunie 2007, 14:59

The Coach Says: Your comment is awaiting moderation.
June 17th, 2007 at 2:59 pm

The Coach (20 comentarii)  •  17 iunie 2007, 15:00

?

gigi cacareaza becali (13 comentarii)  •  17 iunie 2007, 15:41

boloni e un bozgor bashinos
iar io un poponar CURios

steaua fara zeroli-roiul (2 comentarii)  •  17 iunie 2007, 21:47

please open this web site
http://www.metacafe.com/watch/610499/elton_jose_xavier_gomes

sa vedeti de ce becali nu le are cu fotbalul;
Imi pare rau ca sunt stelist si cred ca Steaua ar fi ajuns departe daca zeroli-roiul avea habar de fotbal si stia sa-l foloseasca calitatile lui Elton; dar sa vedeti ca nu va avea mujlte zile la Steaua ca nu are nici o idee sa surprinda adversarul si jocul stelei e foarte usor de descifrat si de contrcarat;
Sper ca Elton sa ramane in Romania si sa le demostreze ca au facut o mare greseala;

..cea mai buna aparare e atacul

bfc (5 comentarii)  •  17 iunie 2007, 22:54

http://www.betforcash@blogspot.com super blog care vorbeste pe limba pariorilor. discutii si strategii castigatoare. nu ezitati!!

andy (16 comentarii)  •  18 iunie 2007, 9:55

Noi nu am avut nici un antrenor de talie inalta. Lasa-ma si cu lucescu ca am vazut la inter ce a facut. Nu s-a putut bate nici macar prin optimi. Toti care au antrenat dincolo au antrenat la echipe de mana a treia, brescia, rennes etc. Halal antrenori. Sa vad unu de liga campionilor, la o echipa adevarata, si apoi faceti analize. Pana atunci sunt toti niste ratati, care fac bani de prin arabia, turcia, ucraina, cipru

aciduzzu (57 comentarii)  •  18 iunie 2007, 15:31

a facut bine Copos ca nu i-a dat lu Boloni miliardele pe care le cerea, pentru ca nu le merita, e doar un mercenar, dar a facut bine din zgarcenie, nu ca s-ar fi gandit el la ce e mai bine pt Rapid.

Comentează