Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

CNSAS sportiv/ Gasiti oportuna publicarea dosarelor sportivilor?

Vom sti ce contin nu numai dosarele politicienilor, dar si ale popilor si, iata, la cererea presedintelui Basescu, inclusiv ale sportivilor.

Deja au aparut pareri destul de intepate. Ca s-ar lovi in imaginea unor oameni cu o contributie clara la […]

joi, 31 august 2006, 2:52

Vom sti ce contin nu numai dosarele politicienilor, dar si ale popilor si, iata, la cererea presedintelui Basescu, inclusiv ale sportivilor.

Deja au aparut pareri destul de intepate. Ca s-ar lovi in imaginea unor oameni cu o contributie clara la gloria tarii. Ca perceptia lor in rindul tinerilor ar avea de suferit. Ca se vor fisura soclurile de sub statuile unor idoli.

 Trebuie sa stim, insa, ce au facut, cu riscul de a avea surprize neplacute. Credeti ca e bine sa fie publicate dosarele? Daca da, credeti ca ne vom pomeni cu nume la care nici nu ne asteptam?

Comentarii (94)Adaugă comentariu

robertdeca (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:00

binenteles

andu (3 comentarii)  •  31 august 2006, 15:02

ar fi bine sa se faca, dar cu discernamant. una e a anunta repezit ca X facea informari la secu si alta e a spune ca n-a facut politie politica. una e sa torni si alta e sa fi obligat sa dai o declaratie dupa fiecare deplasare in strainatate. ce imi doresc e sa nu se creeze o perdea de fum cu sportivi si marii capi ai jocurilor de undergorund sa treaca drept „curati”.

Abadon (4 comentarii)  •  31 august 2006, 15:04

Trebuie .Daca se publica ,sa se publice toate ,asa e normal.

geambash&tolontan&buzarin (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:05

te pomenesti ca ne vom pomeni:)
prin mutarea dosariadei in zona clerului/sportivului se urmareste mutarea centrului de interest din zona deconpirarii politicului si …marelui carmaci

bogdan nicolae (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:06

da e necesar ..chiar cu riscul de a afla ca si mari sportivi ca Nadia sau Hagi au fost informatori ! nu iti cladesti celebritatea si cariera sportiva pe minciuna si delatiune

kill3r (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:06

da, e bine, insa nu cred k vom avea surprize neplacute

ionn (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:07

as vrea sa se publice dosarele lu` nasu` si don corleone….in rest nu as fi prea interesat

Razvan (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:08

Nu cred ca este importanta desecretizarea dosarelor sportivilor pt ca nu ajuta cu nimic la ora actuala.Ar urma alte scandaluri care nu au nici un rost.Sa lasam istoria sportului romanesc curata.

ovi (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:09

se spune ca unele adevaruri nu ar trebui spuse. nu sunt nici pe departe artizanul ne-deconspirarii celor care au avut de-a face cu securitatea, insa cred ca sportivii – chiar dak au facut politie politica – sunt cei mai putin vinovati

statuia lui gica popescu s-a tocit destul de serios odata cu scandalul comisioanelor din transferurile jucatorilor. nu cred ca as vrea sa aflu ca balaci, dobrin, hagi, camataru, comaneci, lucescu, patzachin sau balas au fost nevoiti sa colaboreze cu securitatea! ca de bunavoie, nimeni nu s-a inhamat la asa ceva!

zetu (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:09

Oricine individ e direct responsabil de faptele sale. Asa ca nu vad un motiv intemeiat pentru care dosarele sportivilor ar trebui ferite de ochii lumii.

Popica (5 comentarii)  •  31 august 2006, 15:09

Bineinteles ca trebuie sa stim si vrem sa stim e dreptul nostru si sa ii cunoatem pe cei care au adus „glorie” tarii,indiferent ca sunt politicieni,sportivi sau muncitiori necalificati. Si da este foarte posibil sa ne lovim se nume extrem de cunoscute din domeniul sportului.

io (6 comentarii)  •  31 august 2006, 15:09

salut,
stii care este treaba intr-o democratie cum se vrea a fi si cea din Romania, nu exista decat alb si negru, de gri nu este loc niciodata.
eu consider ca un sportiv care a colaborat cu securitatea, este pentru sport asemeni unui campion care care s-a dopat si ale carui rezultate sunt mincinoase.
in privinta numelor ce sa zic numele sportivilor mari ai Romaniei sunt acoperite de timp, sper sa scape nadia pentru ca aici peste ocean este foarte cunoscuta si eu personal nu doream sa i se strice imaginea dar asta este este, trebuie sa judecam cu mintea nu cu alte parti ale corpului.

ilie valentin (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:10

Da pe mine personal ma intereseaza o anumita persoana din elita [fosta] sportiva si anume Veronica Cochela din canotajul nostru…
multumiri cu anticipatie…

dudu (5 comentarii)  •  31 august 2006, 15:10

Da sa le publice odata, pe toate, fotbalisti, preoti, sportivi de tot neamu, sudori si clopotari ca m-am saturat sa deschid televizoru si sa le ascult stirile legate de ‘marea dosariada’. Si cand mai apare si Lavinia Sandru apoi chiar ca-i nasoala treaba.
Numai bine.

alexis (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:11

Absolut! Este oportuna publicarea dosarelor, chit ca acest lucru ar fi trebuit sa se fi petrecut, ca si-n celelalte domenii, inca din 1990. Poate, astfel, multe dintre magariile la care am asistat in sportul nostru nu ar mai fi avut loc in cei 16 ani „de dupa”. Oricum, nu pot sa nu remarc faptul ca, pe linga personaje suspecte precum CV Tudor, la OTV au inceput sa apara si personaje (care se cred personalitati) dubioase din fotbalul nostru.

guru (10 comentarii)  •  31 august 2006, 15:11

ce atata caz cu dosarele alea, credeti ca mai intereseaza pe cineva? ocupati-va de treburi mai serioase

Mihai (7 comentarii)  •  31 august 2006, 15:11

Traim o imensa ipocrizie! Chiar atat de nesimtiti suntem ca natie incat sa nu ne mai amintim ca ne era frica ca vecinul de palier e cu ochii pe vizor!? Chiar nu ne mai amintim ca acasa ni se spunea sa nu vorbim despre anumite lucruri decat in soapta!? De ce oare?
Stimati insi, am uitat chiar atat de usor ca turnatoria era o activitate ca oricare alta, un sport national!?
Vorbind serios, dumneavoastra domnilor ziaristi sportivi chiar nu vreti sa stiti despre cine scrieti sau pentru cine platiti biletul pe stadioane? Chiar nu vreti sa stiti cine conduce ori populeaza o structura sportiva ori alta? Sau stiti, si-atunci ca sa nu pierdeti anumite privilegii in obtinerea de „stiri bomba”, tratati problema cu lejeritate sau o duceti spre derizoriu?
Hotarati-va: ori vreti sa avem curajul si linistea interioara sa ne privim in ochi, ori o sa ne privim cu suspiciune oriunde!

bayern_rapid (3 comentarii)  •  31 august 2006, 15:12

cred ca multi „idoli” stelisti ar fi retrogradati la rangul de mizerii … la fel si dinamovisti …

Charlie (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:13

s-ar putea sa avem ceva surprize, daca se face pe bune deconspirarea…
cred ca o sa fie o reproducere la scara redusa a ceea ce se intampla in viata politica
evident, cu mitica dragomir pe post de vadim/voiculescu, adica ce dosar sa aiba el, cand a colaborat pe fata si nici macar nu ascunde asta !
sunt curios cine va fi pe post de mona musca, cu imagine imaculata pana acum si cu argumente penibile gen „nu mi-am dat seama ca ar putea interesa pe cineva” sau „am facut-o in interesul tarii”…

bayern_rapid (3 comentarii)  •  31 august 2006, 15:13

de aceea sunt sigur ca nu se va face nimik … dak chiar se vor publica se vor cenzura multe aspecte la cererea unor persoane sus-puse.

guru (10 comentarii)  •  31 august 2006, 15:13

ce atata caz cu dosarele alea, credeti ca mai intereseaza pe cineva? ocupati-va si voi de treburi mai importante

paun (4 comentarii)  •  31 august 2006, 15:13

e mai bine ca lucrurile sa ramana asa cum sunt.calitatea umana a unora din sportivii ce poate au avut legaturi cu securitatea nu are nici o legatura cu calitatile lor pe plan sportiv.mai mult decat atat ,nimeni nu poate face diferenta intre un bun roman si un colaborator ordinar,deci ar fi o pierdere aiurea de timp sa-i analizam noi neavand macar acest drept de a judeca oameni si timpuri.

Florin Constantin (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:13

E o prostie si o nebunie tot ce se intampla!O vanatoare de vrajitoare,mai rau ca pe vremea inchizitiei,gretoasa si inutila!Voi,jurnalistii cu pretentii,n-ar trebui sa stati pe ganduri!Aparati-i pe sporivi!

afellow (3 comentarii)  •  31 august 2006, 15:15

Adevarul uneori doare, dar fara el nu putem cladi nimic real ci doar o iluzie. Sportivii trebuie perceputi ca ceea ce sunt iar caracterul unui om nu este dat de performantele din domeniul de activitate. O data si o data trebuie sa invatam sa facem diferenta intre sportivul X si omul X.

alexis (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:16

Absolut! Nu trebuie sa ne fie frica de adevar, chiar daca minciuna acopera de multe ori personaje despre care ne este frica sa ne gindim altcumva decit ca la niste modele. Citind, poate, asemenea dosare ale oamenilor din sport, ne vom putea explica multe dintre magariile petrecute in domeniul sportiv din 1990 incoace.
Cit despre parerile intepate pe care le pomeniti, dle Buzarin, ma intreb, oare, daca nu sint aceleasi personaje care intotdeauna decreteaza sforaitor ca „sportul e un fenomen social”? Daca doresc sa-si sustina afirmatia pina la capat, iata, atunci, au prilejul de a-si dori sa demonstreze ca sportul este imaginea societatii, cum spun ei, si nu o dimensiune separata de aceasta.

Mario (4 comentarii)  •  31 august 2006, 15:17

NU , ar fi pacat sa stricam imaginea unor sportivi

Adrian Beraru (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:25

Nu e bine!Sportivii trebuie apreciati doar dupa dupa performantele obtinute.

micky47 (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:26

nu este deloc oportuna pentru ca de fapt prin aceasta mare dosariada se creeaza o mare diversiune de la problemele actuale generale ale Romaniei si ale sportului in mod special.pentru ca stim ca majoritatea celor care au facut avere dupa 90′ si care au ocupat sau au functii importante in guvern si nu numai,sunt fosti securisti sau militieni asa ca nu se rezolva nimic cu aceste dezvaluiri.ce mai intoarcem mortu de la groapa acum?cei care au fost securisti sau care au colaborat cu Securitatea sunt infiltarti peste tot inclusiv in guvern si indiferent de dezvaluiri acum tot nu o sa pateasca nimic cel mai bun exemplu fiind Voiculescu patronul tau.politicienii ar trebui sa se ocupe de ridicarea nivelului de trai,combaterea coruptiei,investitii in educatie sanatate,educatie,investitii in infrastuctura sportiva(aici suntem la pamant)nu sa se dea in gat unii pe altii pentru ca de obicei hotii striga hotii nu?

Fan (15 comentarii)  •  31 august 2006, 15:27

In loc sa ne vedem de treaba, si sa incercam sa facem ceva constructiv presimt ca, odata cu tam-tam-ul asta cu dosarele, o sa ne mai invartim vreo 15 ani in jurul cozii. Abia astept circul care o sa urmeze, era tot ce ne mai lipsea…

Dragos (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:32

NU hotarat. Mi se pare cea mai mare tampenie. Desi, sa fim sinceri, nu e o tampenie, ci face parte din planul bine stabilit al Presedintelui. Publicarea dosarului sa zicem (dau un exemplu total aiurea) Hagi, ar atrage atentia publicului inca vreo doua saptamani. Impusca doi iepuri: lumea nu e atenta la problemele reale: daca…batem in lemn :)) apare un dosar al vreunui presedintye de tara……o sa poata spune linistit: daca si ala a fost securist…toti am fost

tjonut (3 comentarii)  •  31 august 2006, 15:35

Oportuna, ca timp, NU. De ce?!! Undei dosarul lui Isarescu, Basescu, ….. Si sunt destui de astia. Dar odata si odata trebuie sa stim ce acte au facut acestia, ca sai putem judeca si dupa aceste fapte nu numai rezultatele sportive. Si o intrebare de ce trebuie sa vorbim de dosare ale spotivilor, dosare ale preotilor, ale politicienilor !!! De ce sanu vorbim de dosarele romanilor. Eu oricum eram prea mic atunci, dar ca mar fi tradat un prieten sau o ruda as vrea sa stiu. Ca vom avea surprize!?! Normal nu este om pe lumea asta care sa nu fi facut o surpriza placut si neplacuta ca comportament.

Silviu CIAKY (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:36

Daca e bine sau nu? Personal mi-e indiferent… si va spun de ce: pentru ca cei care alearga pe stadioane acum sigur nu au fost securisti. Conducatorii, pot fi securisti, sunt platiti de un patron care poate decide daca raman sau nu in functie. Cu siguranta daca sunt conducatori de federatii sau de comisii sau alte organisme, vor fi schimbati sau nu. Asa ca tot aia este. O alta marie cu alta palarie… incompetenti vor fi si inca vor mai fi. Mai avem pana vom creste MANAGERI ADEVARATI, cat despre jucatorii „trecuti’ nu mai avem ce sa le facem. Le punem la indoiala medaliile interne, dar nu putem sa le punem la indoiala cele externe care sunt mult mai importante. Sa va mai zic ceva… cum era in trecut cu GHEATA DE AUR? care da mai multe goluri… atat… nu performanta propriu-zisa.

Asadar, ca sa citam un clasic in viata: „MA DOARE IN NODUL DE LA PALARIE”.

Cu stima,
Silviu CIAKY

Silviu CIAKY (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:40

Personal cred ca:
– actualii sportivi nu pot fi gasiti „securisti”
– actualii conducatori pot fi gasiti „securisti”, dar nu de noi depinde schimbarea lor. Daca e vorba de federatii, comisii sau alte organisme, se vor schimba de la sine cu timpul. Daca e vorba de echipe, acestea au patroni si ei decid schimbarea lor sau nu.
– fostii sportivi pot fi gasiti „securisti”, dar cine le mai ia medaliile inapoi? Ce sa mai zic de titlurile olimpice, mondiale, europene sau balcanice?
– fostii conducatori, sigur sunt, dar sunt asa batrani incat nu cred ca mai reprezinta vreun interes.

Cu alte cuvinte: „MA DOARE IN NODUL DE LA PALARIE” ca sa citez un clasic in viata.

Cu stima,
Silviu CIAKY

Eu (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:42

De ce nu? Cei care cred ca aflarea unor amanunte mai putin placute din trecutul sportivilor, le-ar stirbi ceva din meritul lor , ori sunt ingusti la minte , ori sunt invidiosi. Si pe de alta parte, de ce sa ne temem ca perceptia lor in randul tinerilor ar avea de suferit? Mai ales daca unii dintre ei ascund lucruri „murdare”… Adevarul e mai presus de orice, sau nu?

noidor79 (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:42

ca raspuns la intrebare NU! simplu si concis! NU gasesc oportuna publicarea dosarelor sportivilor. in primul rand, ma astept la oricine si orice sa fie printre cei care au facut magarii in complicitate cu securitatea. dar sa le aflu acum? de ce? cui ii foloseste? mie ca tanar sigur nu. cu totul si cu totul alte lucruri sunt importante, esentiale chiar pt tineri in tara asta. nu va merge viata intr-o directie sau alta doar din cauza faptului ca vom afla eventual ca hagi sau nadia au fost cei mai mari securisti sub acoperire. si ce daca, bravo lor, in cazul asta: „s-au acoperit” atat de bine incat au avut sub aceasta acoperire niste rezultate extraordinare, care pt mine sunt singurele care conteaza pt ca traiesc intr-o tara din care vreau sa emigrez, din cauza faptului ca nimic nu functioneaza cum ar trebui, si in care, cei mai mari securisti si tortionari nu vor fi niciodata aratati cu degetul…in schimb interesele ii indeamna pe unii sa arate cu degetul spre altii (si sa submineze increderea oamenilor in acestia), care chiar daca au luat parte la asa ceva, au cu ce sa compenseze, pe cand altii au facut numai asa ceva si nimic altceva.
eu zic sa le demonstram (noi poporul roman adevarat) celor care vor sa ne intoxice si sa ne indobitoceasca cu politici comuniste din nou, ca de data aceasta nu vor reusi, pt ca noi ca si popor am crescut, si dupa 17 ani de la revolutie, nu ne mai lasam dominati de ideile unor oameni care incearca sa-si ascunda incompetenta.

Nikolai (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:43

Prin publicarea dosarelor, atat la politiceni cat si la sportivi, nu facem decat sa ne intoarcem si sa traim in trecut.
Pentru prima data am fost de acord cu Iliescu, atunci cand a zis ca o data deschise dosarele se va deschide cutia pandorei.Si cam asa este!

De tras la raspundere nu ai cum sa mai tragi pe nimeni, nu poti sa inchizi pe nimeni, pt ca se pot apara pt ca asa a fost regimul.

E un trend care va disparea usor …

Marius Dumitrache (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:45

Da, sa fie facute publice.
Posibil sa avem surprize.

Marius P (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:50

In niciun caz. Sunteti ziar de sport, asadar incercati sa umpleti paginile ziarelor cu stiri sportive. Evitati sa dati detalii despre viata extrasportiva a sportivilor. Cei interesati de picanterii sunt rugati sa cumpere revistele de scandal si sa nu le caute in ziare cu alte teme. Personal nu mai citesc, sau mai bine spus nu mai cumpar ziare de sport de cand s-au publicat tot felul de informatii mizerabile legate de lotul feminin de gimnastica ( vezi varstele gimnastelor, certificatelor de nastere falsificate, nivelul ridicat de dificultate al antrenamentelor, etc ). In momentul in care veti publica dosarele sportivilor, sau fostilor sportivi, voi inceta sa mai citesc si varianta electronica a ziarului. In acel moment voi considera ca ati ajuns la nivelul asazisului ziar „Libertatea”. Dosarele sportivilor pot fi publicate in alte ziare. Nu as avea niciun comentariu. Dar nu in ziarele de sport care trebuie sa se ocupe DOAR de sport!
Va multumesc!

taranu bucurestean (2 comentarii)  •  31 august 2006, 15:51

Eu vad oportuna publicarea dosarelor sportivilor. Au avut si ei combinatii de aces gen. Sa nu uitam de clubul Dinamo care era format numai din securisti, sa nu uitam nici de Steaua, care era puternic influentat de Vali Ceausescu…sau de Nadia care a avut combinatii grave cu Nicu.

DIVIZIA A (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:53

In mod cert nu se poate face discriminare.Daca se vor publica dosarele politicienilor,ale clericilor si ale celorlalte categorii de cetateni care detin sau nu functii publice,sportivii nu pot face exceptie.Asa este corect chiar cu riscul de a afla lucruri neplacute despre unii.Chiar daca acest lucru pare de neinteles pentru unii,publicarea propriilor lor dosare le va face bine.Vor scapa de un cosmar,acela de a tine ascunse lucruri pe care le-au facut voit sau unii fortati sau santajati.Cred ca vor apare nume4 la care nici nu ne gandim.Fiti siguri de asta.

atdi (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:59

Da. Consider mai mult decat oportun acest lucru, deoarece vreau sa aflu cat de parsivi si lipsiti de suflet si caracter au fost unii dintre sportivii si antrenorii nostrii inainte de 89 in numele performantei sportive.

xti (1 comentarii)  •  31 august 2006, 16:00

Ale sportivilor nu. Mai degraba ale conducatorilor de federatii…

Dinu Cosmin Florin (1 comentarii)  •  31 august 2006, 16:00

Sunt de acord sa fie aduse la cunostiinta publicului toate dosarele acelor sportivi care au facut si cariera ca informatori.
Cred ca D-nul Mircea Lucescu a fost unul dintre ei

razvan (2 comentarii)  •  31 august 2006, 16:13

Da, vom avea surprize in privinta sportivilor care au colaborat cu securitatea.
Da, este normal sa stim cine a colaborat cu securitatea si in ce masura.
Asteptam….

Gabi Ciocoiu (1 comentarii)  •  31 august 2006, 16:18

Sigur,poate uni sant plini de „glorie” in detrimentul altora prin mijloace nespecifice sportului.Multumim.

Gherghiceanu ionel (14 comentarii)  •  31 august 2006, 16:26

Chiar daca vor fi multe surprize neplacute, deja lumea stie ca M.Lucescu de exemplu a fost unul dintre primii „presedinti ai cooperativei iar acum este presedinte de onoare”.
Daca se va da in vileag toate incorectitudinile, stim de cine sa ne ferim si poate fotbalul romanesc se va insanatosi.

virgil persinaru (5 comentarii)  •  31 august 2006, 16:27

cu cit se prelungeste agonia celor care au vrut o viata libera si demna terorizati psihic de afla adevarul despre cei care au facut pact cu diavul comunist(scuritatea)societatea romaneasca nu se va isanatosi.cei care au facut rau oricare ar fi fost motivele sa plateasca prin disparitia din viata publica si sociala. asa sa ne jute Dumnezeu

philipm (1 comentarii)  •  31 august 2006, 16:36

Nu cred ca e oportuna publicarea dosarelor sportivilor pentru ca nu ar mai repara nimic acum, s-ar naste o groaza de scandaluri si probabil multe persoane vor fi deziluzionate de fostii lor idoli care poate au fost sau sunt mari sportivi sau antrenori. Acum eu cred ca avem nevoie de liniste, pentru ca sportul romanesc a inceput sa produca iar. Si oricum, ce rau ar mai putea face acesti oameni?

Sorin (1 comentarii)  •  31 august 2006, 16:40

Daca e deconspirare, sa fie pina la capat !!…si o parafraza dupa nenea Iancu, care se aplica din plin in cazul sportivilor: urasc tradarea, dar iubesc pe tradatori !!!

PACE !

dan (1 comentarii)  •  31 august 2006, 16:43

nu cred ca este oportun sa se publice dosarele sportivilor. spun ca nu este oportun, dar daca se vor publica, chiar daca vom afla ca unii mari sportivi au fost informatori ai securitatii, nu cred ca ii va afecta prea mult.
apoi, nu cred ca dosarele sportivilor ne intereseaza mai mult, cand ar trebui publicate dosarele politicienilor, ale celor care iau salarii din banii contribuabilului roman. acele dosare sunt vitale pentru ceea ce vrea sa se faca.
pe mine NU MA INTERESEAZA DACA UN SPORTIV A COLABORAT CU SECURITATEA!

Comentează