Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Fotbal în exil

Recidivişti! Aşa sună verdictul instanţei care a dictat pedeapsa de trei etape, prima dintre ele la meciul împotriva lui Dinamo. În ultimii ani giuleştenii au evoluat de nenumărate ori în exil. Sau acasă, în faţa tribuneler goale. La fel au […]

vineri, 6 aprilie 2007, 4:06

Recidivişti! Aşa sună verdictul instanţei care a dictat pedeapsa de trei etape, prima dintre ele la meciul împotriva lui Dinamo. În ultimii ani giuleştenii au evoluat de nenumărate ori în exil. Sau acasă, în faţa tribuneler goale. La fel au păţit Dinamo, Steaua, Craiova şi chiar Vasluiul. Comisiile federale iau regulamentul în mînă şi taie în carne vie. Întîi o etapă, apoi două, apoi trei. Recidiva e o agravantă în toate codurile de legi, de la Ecuator la Pol. Dacă în raportul observatorului scrie că au fost incidente, atunci nu te mai scapă nimeni de suspendare..

Citind sancţiunile, am putea crede că avem printre cei mai bădărani, neciopliţi şi needucaţi spectatori. Nişte gloate străbătute de atavisme, cărora atunci cînd nu le convine ceva, îşi aruncă ghioagele în teren. Şi mai avem şi nişte judecători neînduplecaţi, care au adus Codul lui Hamurabi în zilele noastre, nesocotind că acel pachet de legi precreştine opera pe un pămînt numit, la propriu, Babylon.

Sîntem asprii cu fărădelegea şi pentru că ne-am obişnuit să facem doi paşi în cărţi şi unul singur în viaţă. Ideal ar fi invers. Rapidul a primit trei etape de surghiun pentru că înaintea unui corner pe care urma să-l bată Elton s-a aruncat cu ceva în teren. Tot trei etape a fost suspendat terenul lui Betis fiindcă fanii i-au dat în cap cu o sticlă plină lui Juande Ramos, iar antrenorul rivalei sevilliene a ajuns la spital pe targă şi fără cunoştinţă. Noi, cu regulamentul în mînă, reacţionăm la trei coji de seminţe şi-o brichetă fără gaz cum reacţionează alţii la o tentativă de omor. Nu mai avem nuanţe, ci doar paragrafe.

În ritmul ăsta, pe spinarea fotbalului se va dezvolta o Inchiziţie a tribunelor, iar pe rugurile ei vor arde cluburile mai mult sau mai puţin eretice. Steaua şi Craiova n-au mai jucat pe teren propriu, pînă la această etapă, de astă-toamnă. Meciurile lor, ca şi ale Rapidului sau ale lui Dinamo, au fost sau vor fi un fel de memoriale ale exilului, cu ocnaşi deportaţi pe insule nelocuite. Dacă stăm cu ochii pironiţi pe texte de lege, nu eradicăm violenţa, şi doar creăm disidenţi acolo unde nu e cazul. Să nu ne închipuim că, în timp, spectatorii vor veni la meci cu unghiile tăiate! S-ar putea să avem surpriza să nu mai vină deloc.

„E periculos ca două grupuri masive de suporteri, de la Rapid şi Dinamo, să meargă în aceeaşi zi în afara Bucureştiului” — Constantin Zotta

Comentarii (163)Adaugă comentariu

lulu (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:18

Si nemai intrebam de ce nu vine lume la stadion…

Sorin (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:21

Slab articol si jenant, nu prea esti departe de cei de care pomenesti .
DA , la stadion nu ai voie sa arunci nici macar cu coji de seminte , acolo mergi sa-ti sustii echipa.Daca chiar ai chef de asa ceva , stai acasa si bate-ti nevasta !

eleven (12 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:25

Comisiile care dicteaza aceste suspendari sunt formate din oameni cu diverse opinii despre ceea ce se intampla pe un stadion. Ei citesc un raport al jocului si dau verdicte. Oficialul care scrie acel raport sta cu ochii pe spectatori ca pe butelie. Nu am auzit nicaieri sa fie sanctionati jandarmi sau firme de protectie si paza (care incaseaza sume frumusele) pentru ca nu-si fac treaba.
Ar trebui sa vina cineva de la Liga si Federatie sa analizeze care sunt rezultatele acestor suspendari. Au devenit suporterii mai linistiti? S-au organizat cluburile mai bine? Asa putem sa jucam meciurile in afara tarii, nu cred ca asta va spori calitatea competitiei.

si daca (21 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:29

intre doua bancuri cu Igli Tare, ti-a iesit si textul asta… dar pet-ul de apa aruncata in capul lui Neagoe la meciul cu Pandurii; dar jenantele scandari ale mascaricilor vazute pe TV Sport, dar flegmele de cea mai buna calitate in capul antrenorilor… sunt cei mai harnici si mai cuminti dintre toti
ramai la glumele cu Igli Tare

Banal (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:29

Chiar ca e jenant articolul… aruncatul cu obiecte spre cineva e tot tentativa si daca nu il nimereste pe acel cineva. Rapidul e recidiv, trebuiau 3 etape suspendare la meciul cu dinamo unde au intrat practic pe teren…. nu intaleg de ce suspendarile Stelei sunt justificate de fiecare data iar ale Rapidului de fiecare data primesc ori prea multe etape ori e de vina altcineva ca au fost provocati??? Si nu intaleg de ce trebuie sa le iei de fiecare data apararea???

viscabarca (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:30

poate ca ai dreptate dar nu este normal nici in halul in care am ajuns.nu e normal ca la fiecare meci din ghencea,giulesti sau dinamo su nu poti nici macar sa te uiti la televizor pt ca ti se face scirba.este inadmisibil sa auzi numai injuraturi si sa vezi aruncindu-se cu tot felul de obiecte in teren.la steua cu x echipa este injurata dinamo si rapid.la rapid cu x echipa steaua si dinamo si tot asa.nu mai stim sa incurajam propria echipa .cind vezi meciuri din italia,spania germania sau germania nu auzi niciodata sa fie injurata o terta echipa.au ajuns sa mearga pe stadioane toti frustratii si complexatii.parca am fi o tara de canibali.se merge pe stadion numai pt a injura si a arunca cu tot felul de obiecte pe teren.asata daca ai noroc sa nu-ti iei niste scuipati de la x persoane.cert este ca pina sa ajungem la nivelul de civilizatie din spania sau anglia mai avem de asteptat mult si bine.

iO (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:36

Mi se pare penibil ca in numele „spectacolului” din tribune sa se treaca cu vederea actele de violenta. Ne comparam noi cu Spania ? Pai acolo oamenii judeca in euro. Pentru ei 3 etape de suspendare reprezinta o pierdere de capital mult mai mare decat la noi, unde, in definitiv, amenzile sunt simbolice facand un raport cuantumul amenzii/bugetul clubului. Bineinteles ca si cluburile trebuie sa reactioneze – pot si ele interzice accesul propriilor suporteri in caz de recidiva a violentei – , dar acum nici sa se ajunga la situatia in care trebuie adversarii sa plece de pe stadion in masinile politiei jandarmeriei etc numai pentru ca „nu vrem sa omoram spectacolul”. Aici i-am dat dreptate lui Jj cand a afirmat ca nevenirea suporterilor care cauzeaza incidente nu este o pierdere.
Parerea mea personala – stiu ca o sa ma injurati in cor, asta e – este ca pana nu vor fi penalizate cluburile cu puncte pentru incidentele de pe propriile stadioane nu avem nici o sansa sa combatem violenta.

Mihai (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:37

1. pentru episoade mult mai putin dure decat cafturile galeriei noastre prin deplasari, echipa feyenoord rotterdam a fost exclusa din cupa UEFA!
2. poate se mai arunca, desi eu in rotterdam nu am vazut asa ceva, si nici pe old trafford nu am vazut, poate prin turcia, nu zic nu, sau pe la rusi, ukrainieni, sarbi sau bulgari, popoare de nemuri proaste ca si noi. dar cred ca aia care arunca ar trebui ori bagati la bulau, ori batuti crunt de cei care ii vad, ca sa nu se mai intample si alta data.
3. mi se pare destul de usor sa nu iti vina sa arunci pe teren. eu nu am avut niciodata aceasta atractie. cei care o au, sa se abtina.
4. prin atitudinea celor care pun sub semnul intrebarii anormalitatea sau normalitatea de a arunca cu diverse obiecte in teren, deci prin atitudinea lor ei ii incurajeaza practic pe dobitocii care arunca. cred ca putina retinere nu ar strica.
5. crede careva ca federatia sau liga lu mitica da doi bani pe petitiile noastre??? ii doare in cur, evident. si daca nu incetam sa fim papagali prosti si continuam sa aruncam, o sa mai vedem Rapidul in giulesti peste 30 de ani, cand or muri de batranete prostii care arunca in teren.
6. si eu m-am saturat! m-am saturat sa dau banii pe abonament si sa nu pot sa vin la meci sa vad Rapidul datorita cretinilor care arunca in teren. pe aceasta cale le trimit cele mai calde urari de mama.
7. daca tot nu va puteti abtine de la a arunca, explicati-mi va rog: cum ajutait echipa daca il bombardati pe elton cu brichete? ca la faza aia au si dat gol.
8. frustrarea pe care o am ca nu pot sa vad Rapidul pe giulesti cu dinamo ma face sa nu ma pot abtine si sa va adresez un ultim: IDIOTILOR!

ioanit_oaia (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:39

surprinzator iti dau dreptate.
sigur, si sorin are dreptate cand spune ca la stadion vii sa iti sustii echipa.
dar problema e alta, cred eu.
toti cei care gresesc trebuie sa plateasca…dar cei care nu gresesc…de ce sa plateasca si ei???
vreau sa vad odata arestari … asa cum se tot promite…dar vreau sa ii vad si pe cei care provoaca sanctionati…
anul asta au innebunit de tot…daca ar proceda asa si uefa…multe din meciurile ramase s-ar desfasura pe teren neutru…sunt si recidivisti unii dintre sfertfinalisti…
traiasca incoerenta…inclusiv a mea…
ai cu toti in suspendliga lu mitica

NAD (3 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:42

Alinutoooo,
Ia uita-te tu, mama draga, cate comentarii ai tu la articolul asta si cate au ceilalti colegi ai tai, inclusiv fatuca aia la care-i zice Ioanitoaia c-ar fi geniala. Fa o comparatie si dup’aia trage o concluzie, una cat poti tu de obiectiva. Da’ vezi, ai grija sa nu-ti crape capu’ cand tragi concluzia.
Ai tu asa un fior ca o zgarietura de spin pe uretra in sus cand auzi vorbindu-se de Steaua, nu?
Nu mai bine te apuci tu de scris comentarii pentru admiterea la liceu? Ai toate sansele sa te citeasca mai multa lume, si probabil cativa mai temerari or incerca si sa priceapa ce spui!
Succes

tandd (13 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:42

Sorin Says:

April 6th, 2007 at 4:21 pm
DA , la stadion nu ai voie sa arunci nici macar cu coji de seminte , acolo mergi sa-ti sustii echipa.Daca chiar ai chef de asa ceva , stai acasa si bate-ti nevasta !

submit si eu cu sorin,ce conteza restul????prea ne-am invatat daca ne cheama rapid,dinamo sau steaua sa avem statut de privilegiati,ai gresit platesti,asa e in toata lumea asta numai in romania nu

lamijjtoo (44 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:43

off topic…stoica asta ori e prost ori se face..aa si argaseala…cine le da lor dreptul sa interzica accesul pe stadion suporterilor cu bilet? eu incep sa cred ca astia s-au stricat la cap….pai la madrid le-a interzis careva sa stea in tribune, chit ca nu erau grup compact…ar trebui sa se gandeasca la ce mandrie au in ei de s-au lasat vanduti si apoi sa mai carie ceva

urma (2 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:47

ce nu se prinde sorin, care probabil e crescut printre mormoni este ca exista printre oameni si elemente disturbatoare si neandertalieni. A suspenda stadionul unei echipe pentru actiunile a doi dobitoci dovedeste faptul ca cei de la comitzii si comitete se cred urmasii demni ai lui Robespierre, cand de fapt sunt incapabili de a adapta niste reguli la gravitatile anumitor fapte.
Asa ca musiu sorin idealistu’ meri tu acasa si bate-ti nevasta si lasa-ne cu peisaje idilice.
Solutia este evident cea aplicata de englezi. Filmarea si eliminarea de pe stadioane a perturbatorilor.

cristian alexandru (60 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:47

In linii mari e corect…dar ce ne facem cu maxima care spune ca „romanul nu stie decat de frica”? pana una-alta, asa trebuie procedat…pana se invata toti frustratii si pana putem merge, la fel ca strainii, pe stadioane cu sotiile, prietenele sau copiii…acum, la un meci de la noi, sa-si duca sotiile si prietenele inconstientii…sau chiar frustratii…ca sa-i vada fetele „de ce sunt ei in stare”…o fi o forma de a-ti arata barbatia…

Danny (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:51

Din pacate violenta asa zisilor suporteri pe stadioane (si mai nou nu numai ci si in locuri publice) a ajung la cote alarmante si daca nu se iau masuri radicale nu vreau sa ma gandesc ce poate urma.

Nu mi se pare normal sa nu ma pot duce cu copilul meu pe stadion la un derby bucurestean … de ce sa risc sa-mi expun copilul la riscul de a pati ceva ca niste degenerati nu pot sustine echipa in mod civilizat?

Vreau sa-i arat pe viu un meci indarjit, sa vada atmosfera de pe stadion de la incalzire pana la finalul meciului bucuria sau amaraciunea de la final dar o pot face in conditii civilizate si de siguranta? NU!

Eu nu inteleg de ce sunt pedepsite cluburile pt ce prostii fac suporterii, sa fie pedepsiti suporterii:
– daca sunt identificati sa nu le mai dea voie pe stadion;
– echipa sa joace pe terenul ei dar fara supurteri (nu cheltuieli de deplasare, nu expunere la suspendare prin recidiva suporterilor, terenul in care bagi bani poti sa-l si folosesti nu doar sa-i admiri iarba).

Pana suporterii nu inteleg ca totusi sunt niste reguli, legi pe care trebuie sa le respectam (sa nu mai vorbim de bunul simt ca asta este istorie deja) violenta nu va disparea ci chiar va lua amploare.

OARE TREBUIE SA MOARA CINEVA PENTRU A SE FACE CEVA???

mdeah (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:52

oameni buni in nici o tara civilizata nu se suspenda terenu ptr ca s`a aruncat cu o bricheta din tribuna….uitati`va ma bine la alte campionate si o sa vedeti cu ce se arunca la ei si nu`i suspenda nimeni ( cap de porc, telefoane mobile, monezi, etc etc) frustratii nu sunt in tribune ci la comisiile de la liga…Jos comunismu !!!!!

dante (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:55

Jos tigania din giulesti…mai exact!

RoMARIO (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:57

AMANUNT INTERESANT: precizez ca am stat aproape de sectorul din care s-au aruncat acele brichete, monezi si seminte… si SUNT CONVINS ca aceeia care au facut acest lucru NU ERAU SUPORTERII RAPIDULUI!
Poate sunt paranoic insa niciunul dintre prietenii cu care am fost la meci si nici alti vecini obisnuiti de tribuna nu i-au vazut in viata lor pe acei oameni! Alta ciudatenie care sustine banuiala mea este ca dupa pauza nu au mai aparut… nu stiu daca au plecat ori sau mutat insa au disparut din zona! CIUDAT, NU?
Alo… d-nul manager general meme… stii ceva?

RoMARIO (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:59

Astept reactii/marturii si de la alte persoane care au stat in acelasi sector!

octavian (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 16:59

da, dar daca bricheta erea plina?
si daca scapara si se aprindea?
si, pe urma, de unde stii ca era goala?
de unde stii, cand te loveste ceva in cap si iti umple ochii de sange cat de plin era?
personal prefer sa arunc o bricheta plina decat sa fiu lovit de una – chiar goala.
tie ti’ar place sa fii undeva jos unde altii arunca de sus cu deverse (brichete goale)?
personal sant de acord cu comisia ca si cu decizia.
cred ca ai cam ratat-o cu nuantele.

RoMARIO (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:04

PS: Am vazut si declaratiile lui Zotta despre identificarea suporterilor vinovati… si ma cam indoiesc ca stau asa lucrurile, cred ca sunt doar documentatie pentru comisia de apel!

www.idoli.ro (7 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:05

http://www.idoli.ro – cele mai tari manele , videoclipuri cu nicolae guta, adrian minune,copilul de aur,florin salam, denisa, laura vass , etc… intrati ……….super site……prea tare

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:05

romario esti un tigan prea superstitios si prea prost ca sa falfai pe lumea asta.la revedereeeeeeeeeeeeeee

paraipan (12 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:06

Ce zici Aline ca nu ne lasa astia sa intram pe Ghencea chiar daca avem bilete?

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:07

daca esti dinamovist ai voie, cum sa nu!!!la peluza a 2-a

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:08

vaslui-bistrita 0-1

ioanit_oaia (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:09

andreilec….esti suspendat !!!!!

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:10

dar am aruncat doar o grenada, iertareeeeeeee

johnny_a32 (84 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:11

un articol idiot!!! adik sa asteptam pana arunca asa -zisii „suporteri” cu sticle si cutite si apoi sa luam masurile astea????

comisia are dreptate!!! daca rapidistii s-ar fi stapanit, jigodia de mimi ar fi aparut ca un clown de prost-gust (ceea ce si e). asa, pozeaza in victima si decizia comisiei ii da dreptate.

de ce draq nu putem sa ne comportam civilizat pe stadioane???? chiar asa de inapoiata e natia asta???

si inca ceva: toata lumea se plange de saracie, dar unii dau banii pe seminte, brichete, telefoane doar ca sa dea cu ele in arbitrii, jucatori, antrenori etc. 🙂

nu cumva se face risipa?? o bricheta costa cat o paine 🙂

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:13

johnny_a32 mata e o jigodie de pe centura

ioanit_oaia (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:15

vezi andreie…ca degeaba te-am suspendat ? qed

johnny_a32 (84 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:17

@andreielec,

din pacate, prin galeriile echipelor sunt si bipezi infecti, care provoaca scandaluri. din specia lor faci parte si tu.

mai mult nu vreau sa spun, pentru ca, oricata bunavointa as avea, nu ma pot cobori sub un anumit nivel de inteligenta.

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:18

vai dar cata inteligenta zace in capul ala al tau de robocop?

shmo (19 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:18

Cand se vor instala si la noi camere de supraveghere ? Cei care comit acest gen de fapte sa nu mai intre pe stadione ! Este pacat ca din pricina unora care pot sa apartina celeilalte tabere sa sufere intraga masa a suporterilor corecti.

RoMARIO (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:18

andreielec… sunt doar un rapidist din… „1923 incoace”, cum se exprima stabunicul meu care a fost prezent inca de la inceput langa echipa!
Nu stau sa-ti explic tie istorie sportiva… sunt convins ca al tau coeficient de inteligenta (sper ca observi nu am scris IQ ca sa pricepi si tu) este muuuuuuuult prea mic pentru aprofunda chiar si aceasta ramura la indemana de studiat chiar si de catre omul de rand.
Cum sunt convins ca a intra in continuare intr-o polemica cu tine nu inseamna decat a cobora catre neanderthal, ma opresc. Si-ti fagaduiesc (apropos, asta insemna cu cuvintele tale „ca-ti promit”) ca nu-ti raspund oricat de multe adjective vei improsca de acum incolo!
PS: oare n-am exagerat? stii ce este acela un adjectiv?

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:18

daca erai mare destept stateai in banca ta si nu spuneai nimic de mm.ca doar esti inteligent

Ella (1 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:20

Ce ai vrut sa spui prin articolul asta?? Ca Rapidul nu trebuai sanctionat, nu?? Pai daca arunci cu brichte. cu sticle, flegme sau seminte, e tot aia. Esti penibil. Cu ce trebuie sa se arunce ca sa merite suspendare?? Cu buldozere??? Mai baietas, invata din viata si apoi vorbeste. Inca o data tu intruchipezi penibilitatea. Si nu e prima oara!! RAPIDIST cumva???

RoMARIO (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:21

ioanit_oaia… chiar crezi ca stie andreielec ce inseamna „qed”???

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:22

hai spunemi te rog ce e ala un adjectiv?hai cauta repede in dex sau intreaba pe cel care ti-a dictat

johnny_a32 (84 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:23

@romario, nu-ti mai bate capul.

omul are tastatura si net. e de ajuns pentru ca orice maimutza sa-si exprime punctul de vedere.

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:23

maimuta e baiatu’ lu’ mata

dr.Jivago (8 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:23

rapidistii si dinamovistii vorbesc despre modul civilizat de vinde bilete,cind au jucat cu steaua acasa.nu va e,ma, rusine? stateati cite 4 haidamaci la casele de bilete si puneati intrebari din palmaresul vostru de rahat celor care voiau sa cumpere bilete.iar daca suna tel. cu maria ,il urmareati pe nevinovat cu sabiile sau ce mai aveati in arsenal ati luat prin club 1200 de bilete atiti dinamovisti veti fi pe ghencea sau ati uitat ca la meciul tur au ramas multi stelisti cu bilete pe afara.

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:25

am impresia ca nici daca inmultesc cu 4 nu o sa ai anii mei de scoala, asa ca ciocu’ mic

ioanit_oaia (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:25

exemplu….andreielec…suporter…probabil steaua…pentru un specimen ca el trebuie suspendat stadionul stelei? ( asta in cazul in care se comporta pe stadion precum se adreseaza pe acest blog..)

yeu (15 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:26

Poate asa ne civilizam si noi!
Cand cluburile vor juca meciurile de acasa dintr-un intreg sezon in deplasare,poate spectatorii vor intelege! Spectatorii, nu Huliganii!

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:26

dr.Jivago d c esti atat de rau cu dinamovistii.ei ne-au facut mereu mandri ca suntem romani:1996/1997 – Tur preliminar dinamo-Knatspirnufelag(pescarii) 0-2 1-2

johnny_a32 (84 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:27

@ioanit_oaia,

daca s-ar comporta ca pe blog, banuiesc ca ar trebui suspendat terenul.

dar ar trebui sa se gaseasca cineva care sa-i si bage mintile in cap.

Marius (4 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:28

Ma bucur f tare ca cineva a sesizat asta, va multumesc. Eu personal ii dadeam si lui MM suspendare ptr. incitare. Dar nu cumva el avea deja o suspendare la activ?
Apropo, cand expira? ca l-am vazut pe teren la meciul cu Rapid, avea ce cauta acolo?? Nu cumva nici nu trebuia sa stea pe banca pentru ca e suspendat??
Poate imi raspunde cineva, poate ma insel eu…
Multumesc

andreielec (50 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:29

oricum sincer sa fiu tribuna 1 din ghencea e mult mai civilizata decat cea din giulesti.asa ca ciocu mic iar

ioanit_oaia (5 comentarii)  •  6 aprilie 2007, 17:31

este evident …esti doar cel mai civilizat de aici !!!! sau tu stai la alta tribuna??

Comentează