Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Cottbuşii

Cînd citim în presa germană cuvîntul „magic” scris în dreptul numelui lui Sergiu Radu, în primă instanţă sîntem tentaţi să credem c-au înnebunit nemţii. „Schijă” a fost întotdeauna un fotbalist rezonabil, însă, din păcate, nebîntuit de harul magiei. Filiform, lipsit […]

luni, 29 ianuarie 2007, 6:57

Cînd citim în presa germană cuvîntul „magic” scris în dreptul numelui lui Sergiu Radu, în primă instanţă sîntem tentaţi să credem c-au înnebunit nemţii. „Schijă” a fost întotdeauna un fotbalist rezonabil, însă, din păcate, nebîntuit de harul magiei. Filiform, lipsit de forţă şi de perspectivă. La fel, Vlad Munteanu. Precoce, talentat, dar boem, interesat parcă mai mult de viaţa de dincolo de tuşa terenului.

Ce-o fi ştiut să le facă şi să le spună Petrik Sander celor doi români?  Şi care Petrik Sander? Cine e Petrik Sander? Un mare Nimeni, Nobody, Niemand, dacă vreţi şi versiunea germană a zeroului absolut. Petrik Sander, un tip de care pînă nu demult auziseră doar vecinii de pe străduţa lui, şi nici aceia toţi, e antrenorul cu care Cottbus stă către mijlocul Bundesligii. Şi antrenorul care a ştiut ce să scoată de la doi români oarecare, din plutonul doi. Într-un oraş nemţesc oarecare, de pluton doi, la o echipă de pluton doi. Şi tot oarecare.

Ce a reuşit Sander, care nu e nici Heynkess (tocmai l-a bătut sîmbătă), nici Daum, nici Hitzfed, nici Magath, n-au izbutit numeroşii antrenori români care s-au intersectat de-a lungul anilor cu destinele celor doi. Poate tocmai aici e miezul discuţiilor. Cîţi golgeteri de Bundesliga or mai zăcea, plini de praf, pe băncile de rezerve ale echipelor noastre, cu eticheta de rebuturi lipită de frunte?

Dacă pe nemţi „cotbuşii” îi îndeamnă la magie, pe cei din anturajul echipei naţionale îi lasă indiferenţi. Nimeni nu spune că golurile cu Monchengladbach îl împing pe Sergiu Radu în locul lui Marica sau că evoluţiile germane îi iau lui Mutu tricoul cu numărul 10 şi-l pun pe umerii lui Vlăduţ. Dar s-a dus cineva să-i vadă? Le-a dat cineva vreun telefon, măi băieţi, ce mai e pe la voi, pe-acolo, mai miroase a RDG, mai sînt Trabanturi, mai trece lumea graniţa în Polonia să-şi ia gumă de mestecat şi butelii de voiaj? Nimic!

Cum tot un mare nimic figurează şi în dreptul lui Reghecamf, care a i-a dat gol lui Bayern, joacă mereu titular pentru Alemania Aachen, unde bate şi penatyurile, adică e cineva în echipă. E adevărat, Reghe a făcut praf meciul cu Danemarca. Dar nu singur, amintiţi-vă doar că Lobonţ a luat gol de la Gravesen de  dincolo de patinoar. De atunci au trecut patru ani şi orice om are dreptul la o a doua şansă. În România se poate discuta despre eliberarea şi reabilitarea unuia care venea cu hoardele de mineri spre Bucureşti, dar e o impietate să vorbeşti despre reselecţionarea unui marcator de autogol. După o fază infinit mai stupidă, Bănel a ajuns căpitan la Steaua!

„Magie-Radu! Românii încîntă la Cottbus, şi-au adus adversarii cu picioarele pe pămînt!”  — Bild am Sontag

Comentarii (93)Adaugă comentariu

marius (4 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:05

da.cam asa e.aveti perfecta dreptate
daca e un antrenor capos tot asa va fi.vezi si cazul ogararu plus astia din germania.cred ca macar o sansa merita si ei.macar sa-i convoace

starh (9 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:06

asta este….

Oare cand vom avea un antrenor care sa faca o selectie corecta?

damaris (9 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:08

asa e
nu sunt bagati in seamna si poate e si asta motivul pentru care joaca bine deoarece nu au presiunea acea ca daca nu vor juca bine nu sunt chemati la nationala
bv lor pentru ceaa ce fac acolo pt fotbalul romanesc

andy-dandy (2 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:08

Sunt perfect de acord cu dumneavoastra. Din pacate, selectia pentru echipa nationala se face dupa interese, cunostinte, si nu dupa valoare. Exemplele cele mai bune sunt Lobont si Contra ( totusi evolueaza la o echipa care e aproape de retrogadare in Spania ), si nu romanii din Bundesliga sau Ogararu. Nu pot sa inteleg de ce Ogararu nu a fost chemat la nationala!! Mult succes in continuare!

hipgnosis (25 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:10

Ogararu.

Dupa ce nu-l cheama pe George, orice alt jucator uitat nu ar tb sa mai mire.

OctavRapid (2 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:11

jos pompiliu stoica…soava,ov petre si alte false nume de nationala!
piturca…ia in seama valorile nu propriile-ti interese!
bravo munteanu & sg radu!

Zander (4 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:12

Mi se pare inadmisibil ca sergiu radu si vlad munteanu sa fie comparati cu marica si mutu. Il injur de mult timp pe mutu, dar vlad munteanu n-o sa ajunga niciodata in aceeasi liga cu el. Cred ca se poate afirma ca cei doi au energeticieni au loc in lotul national, dar pana a juca din primul minut in echipa nationala mai e cale lunga…

grasu 76 (23 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:12

Vlad Munteanu, Sergiu Radu si Regekampf, la fel ca Ogararu, merita sa joace la nationala…nu soun neaparat in meciul cu Olanda, dar macar intr-unul de pregatire cu Italia ar putea fi testati.

Piturca da dovada de rea credinta, intrucat niciunul din argumentele sale nu stau in picioare. Cum in martie jucam cu Olanda, as da credit fotbalistiilor care au meciuri oficiale cat mai multe in picioare. Cei 4 deja joaca in campionatele lor, si din punct de vedere fotbalistic sunt mai conectati..dar asta e ..nu mai zic numic, ca oricum nu conteaza.

Lasati ca au Cocis, Fl. Petre, Codrea si Rosu meciuri in picioare destule…ca sa nu mai vorbim de jucatorii din campionatul intern.

Eu pun pariu ca dupa meciul cu Italia va izbucni un alt scandal si Lobont ii va lua locul lui Dani Coman in poarta nationalei, ca doar nu credeati ca a venit in tara doar de dragul lui Dinamo, selectionerii Victor si Govanni Becali, si secundul Piturca, vor avea grija de asta.

Asta e!!!
Avem conducatorii pe car ii meritam, ca in toate domeniile , de altfel!

seby-yo (17 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:12

P&$#@ MATII PITURCA

Edy (2 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:13

Zander: cred k n-ai citit bine articolul!

eu (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:14

Piturca e atat de incapatanat si un pic cam lasator ca nici in meciurile amicale nu convoaca pe cine trebuie, pe langa Ogararu, Sergiu Radu Vlad Munteanu mai sunt si altii gen Reghencampf, Alin Stoica care din cate se vede joaca destul de bine..Sa vedem rezultatele si apoi va fi critica mai corecta..da cu Sandu in EXCO cred ca se califica la Euro 2008

Zander (4 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:16

Edy: L-am citit dar nu mi-a placut alaturarea de nume. Sustin in continuare ca Sergiu Radu si Munteanu nu au de ce sa fie chemati la nationala. Totusi mai sunt destui obisnuiti ai lotului care nu cred ca au ce cauta acolo.

genial american (211 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:16

Mai Aline, ce naiba, nu-l stii pe Piti? Cu articole dintr-astea chiar ca baietii astia n-au nici o (mi-a suflat mie o pasarica sa scriu asa…) sansa! Stii cum e Piti! Daca-l lauzi, zice ca faci misto de el, daca-l critici iti spune scurt ca esti un imbecil necunascator, care te bagi-n seama, daca-l ignori n-ai talent…Singura chestie care (inca) mai merge la Piti este negarea negatiei…

geo_rge (5 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:17

sergiu radu ar merita o convocare la nationala fiindca in ultima vreme joaca din ce in ce mai bine, insa nu inteleg de ce este preferat d.niculae, care nici nu marcheaza si nici macar nu joaca.

YOnutz (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:18

articolul e ok insa ce m-a deranjat a fost parerea ta despre antrenorul de la energie. Nu cred k ai procedat corect fata de cariera si de posibilitatile de sale, ca sa nu mai vorbim de parerea ta in ceea ce priveste notorietatea dumnealui in randul cunoscatorilor de fotbal. Pot fi sigur de un singur lucru si anume k e mai cunoscut si mai cunoscator in ale fotbalului decat tine. Cred k mergeti cu aprecierile personale prea departe atat tu cat si o mare parte din colegii tai fara a avea o baza a spuselor voastre.

Doru11 (133 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:19

De acord cu Hipgnosis.
De altfel, Piturca a declarat ca merge pe „vechea garda”. Desi nu m-ar mira ca Piti sa invoce faptul ca nu-s tineri sau ca nu joaca titulari. Ca de Georgica asa a zis, nu e titular la Ajax !!!

Doru11 (133 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:19

Salut Geniale

Zander (4 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:20

geo_rge: sergiu radu are 29 de ani si niculae 24. In plus, Daniel Niculae cred ca fuge cel mai mult intr-un meci.

Locco (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:20

Probabil ca Sergiu Radu-golgheterul lui Cottbus nu are destula valoare asemenea lui Oprita ca sa fie chemat la nationala ………E chiar enervant nea Piti asta ……..il convoaca pe Oprita ( care nu prea joaca la Steaua ) ….iar pe Sergiu Radu ( titular meci de meci) …..nici nu se uita la el !

Pancone84 (9 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:20

Ca veni vorba de nemti. Am vazut meciul dintre Frankfurt si Schalke si am ramas placut surprins de evolutia lui Streit. E un jucator de valoare, un conducator de joc foarte bun. Ar putea juca lejer la mijlocul Romaniei in locul unui Codrea sau chiar a lui Dorinel. Daca Piturca nu incearca jucatori nici la meciurile amicale, tind sa cred ca e un tip ranchiunos cu ceva complexe.

ioan plischi (150 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:21

heynckes, da’ nu conteaza!

Doru11 (133 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:22

@Locco
bine zis cu Oprita. Poate voia jiji sa-l vanda si asa se explica….
@zander
daca e sa ne uitam la varste, cati ani au Contra sau P.Marin…???

Robygiulesti (8 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:23

Domnule Buzarin,sincere felicitari pt articol…dak a reusit sa`i impresioneze pe nemti,pe piti de ce nu poate…macar sa`i urmareasca,sa trimita pe cineva la ei,sa se intereseze de ei…Doar de aia e selectioner,sa selecteze elita…iar daca 2 jucatori de baza la o echipa care joaca foarte bine in bundezliga si un al 3`lea (reghecampf) care e liderul Aalemaniei Aachen nu sunt destui de buni macar pt banca de rezerve,si e mai bun banel sau stiu eu care…atunci eu nu mai inteleg nimik din fotbal

Robygiulesti (8 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:24

Bundesliga,m`am corectat singur sa nu o faca alti „specialisti”…am scris din greseala bundezliga…

Doru11 (133 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:24

Poate e prea departe Germania, domnilor…ca si Coreea, spre exemplu, ca de-aia nu-l cheama nici pe Rica…

Zander (4 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:24

Doru11: De acord, cu mentiunea ca Petre Marian (pe care l-am injurat cativa ani buni) e suprem pe postul lui. E mult mai eficient in aparare decat Rat.

Doru11 (133 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:27

@Zander
nici n-am zis ca n-ar fi bun (desi, recunosc ca la inceput, la Steaua, nu-l puteam suferi), ziceam doar ca nu e un argument forte, in aceasta discutie, cel cu varsta.
Cu toate astea, daca ratam si calificarea asta, poate-poate renuntam si noi la anumite „relicve”.

Olita (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:27

Oare nu-l ia neamtu asta si pe Banel? Poate-l face chiar capitan pe acolo. Ca oricum da niste autogoluri misto.

goanga (2 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:36

Ocazia viitorului
Salut,

Un site de “VIITOR”, asa este numit “AGLOCO”, reincarnarea celebrului site “AllAdvantage” al anilor ’98, care a platit la vremea lui milioane de dolari membrilor sai pentru navigare pe Internet (paid to surf) si aducerea altor persoane in sistem (referrals), 4 nivele.

O parte dintre fondatorii “AllAdvantage” au lansat de curand “AGLOCO”, acronim de la “A GLobal COmmunity”, un nou program de “paid to surf”.

Membri “AGLOCO” vor avea o bara de navigare, asa-numitul “Viewbar”, instalat gratuit si afisat in subsolul browserului. Noutatea consta in faptul ca plata pentru navigare nu se mai face pe baza unui tarif orar fix (care de fapt a cauzat falimentarea “AllAdvantage”, in momentul in care plata catre membri retelei depasea incasarile “AllAdvantage”); plata va fi procent din incasarile realizate de “Viewbar”. Membri vor primi actiuni “AGLOCO”, care ulterior vor putea fi valorificate. Pentru inceput, timpul maxim de navigare platit pentru fiecare membru este de 5 ore pe luna, dupa care puteti inchide Viewbar-ul pana luna urmatoare.

Cum devii membru “AGLOCO” ?

Inscrierea este foarte simpla, GRATUITA; dupa introducerea datelor in formular, veti primi un e-mail de confirmare (aveti grija sa va uitati si in folderul de spam), dupa care, prin activarea link-ului din acel e-mail, veti deveni membru “AGLOCO”.

”Viewbar-ul” nu este deocamdata disponibil, el fiind inca in testare Beta. Pana la lansare, puteti incepe deja sa va formati o retea de membri, ca sa puteti fi gata sa castigati cat mai mult, inca de la inceput. “Viewbar-ul” va fi destul de discret, securizat, si va avea posibilitatea anularii lui in orice moment.

Link-ul de inscriere GRATUITA este :http//www.agloco.com/r/BBBQ7934 NU RATATI ocazia de a va inscrie printre primii, sa asteptam sa dea drumul la site, la “viewbar” si sa-i lasam sa mai lucreze la “Terms” si mai ales la felul in care vor fi facute platile.

Asteptare placuta si spor la bani !

johnny_a32 (84 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:50

salutare!

nu aveti impresia ca ne luptam cu morile de vant?

intai presa, care tot aduce in vizorul selectionerului niste jucatori de fotbal adevarati, dar Piti vrea in echipa derbedei, barbugii si pilosii lui Giovanni si Victor.

apoi suporterii, care ne dam cu presupusu’, injuram, mai tragem o tigare si mai privim un gol, doua, trei primit de nationala de la niste forte al fotbalului gen bulgaria sau armenia.

ce rost are sa-i tot laudam pe ogararu, sergiu radu, v. munteanu sau reghecampf?

piti face ce vrea si selectioneaza pe cine vrea pentru ca el e „suveran”.

nici de injurat nu mai putem fiindca a fost destept si a mutat echipa din ghencea si o plimba prin toate colturile tarii, doar – doar va gasi vreo 10-15 mii de prosti care sa se bucure ca vine si la ei nationala, fara sa-i intereseze jocul sau scorul.

hai sictir bai astia de la frf! o sa mature olandezii cu alde oprita si niculae pe jos.

Krys (2 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:54

Cottbuşii nu au loc la nationala , chiar daca joaca bine , chiar daca ii lauda toata presa din Germania ..

❗ Cat o sa fie la nationala barbugiul asta de Pitzurca , nationala o sa mearga prost

Blu (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 19:58

Nea’ Piti are criterii proprii de selectie, care din pacate au putin in comun cu evolutia jucatorilor. Vlad Munteanu si Sergiu Radu joaca bine de cand a inceput Bundesliga, deci deja nu mai sunt o surpriza ci o confirmare. Marcheaza aproape meci de meci. De abia astept sa vad care-s jucatorii selectionati din campionatul intern.

Rio (19 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:00

baaaa e prea mic titlu ala cu steaua moldova pe telesloboz….mai mare hai ca puteti mai mare sclavii oierului…

razvan statescu (10 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:02

pitzurca…schlecht,sehr schlect!

d (17 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:07

articol bun din nou. felicitari si spor

Klausenburg (3 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:08

O intrebare inocenta: Cine e impresarul celor doi? Dar al lui Ogararu?

razvan statescu (10 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:17

meciul cu nr.500 pt heynckes ca antrenor a fost un fiasco.responsabili:SERGIU RADU,cel mai bun alaturi de capitanul mckenna,SI VLAD MUNTEANU.
am parafrazat site-ul http://www.bundesliga.de,site oficial.probabil pt domnul piturca acesti amatori de nemti nu inseamna nimic si parerea lor nu conteaza.dar daca nici in amical nu chemi jucatori constanti,buni…laudati de niste germani care nu se joaca atunci cand e vorba de laude-cum fac ziaristii romani din pacate-atunci cand?cand ne mai calificam si noi?…ca m-am saturat sa tin cu olanda la turneele finale!!!
p.s mesaj pt selectioner,de la un suporter. domnule piturca,in general va consider un antrenor bun si capabil.daca fara sa ii convocati pe cei mai in forma,tot va calificati la euro2008 sunteti un antrenor genial si va cer scuze de pe acum.dar daca nu…ce am rezolvat cu parti-pris-urile?

razvan statescu (10 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:25

p.p.s domnule buzarin,stiti replica domnului piturca,nu?sunt convins.oricum felicitari pt articol,dvs va faceti datoria.

marius (4 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:33

pt johnny
adica astia din provincie sunt prosti si imbecili.nu am vrut sa jignesc pe cei din bucuresti dar se pare ca tu vb aiurea.e cumva nationala bucurestiului?sau a romaniei?sau e scris undeva ca trebuie jucat numai in bucale?
esti pueril baiete.si s-a vazut ce s-a intamplat la meciuri ale nationalei cu tribune goale,scandaluri.mai lasa si pe alti la borcan

Gigi Trotil (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:38

Ca sa ii raspund unui domn care a intrebat mai sus cand vom avea o selectie corecta: cand vom avea un selctioner strain. Unul care sa nu aiba legaturi cu georgica , gigel , nelutu samd. Unul vertical.

Piturca deocamdata e in toate felurile , numai vertical nu …

Cu respect, Gigi Trotil.

paul (3 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:41

piturca ala o arde aiurea … vad ca nici macar pe daniel niculae nu`l mai aduce …. sa joace el cu iovan in atac daca o tot arde aiurea:))

Dortmund (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:42

Pe Streit l-am tot urmarit de cand juca la Köln si cand am aflat ca are origini romane am sperat ca se va apela la el! Nu cred ca avem la nationala conducator de joc mai bun! Asta nu pot sa inteleg la Piturca, a declarat ca sunt altii mai buni pe acest post….ma intreb si va intreb, cine???!!!

Negenialu’ (6 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 20:51

„…Şi care Petrik Sander? Cine e Petrik Sander? Un mare Nimeni, Nobody, Niemand, dacă vreţi şi versiunea germană a zeroului absolut….”

Domnule Buzarin sinteti… cel putin… lipsit de diplomatie. Pentru astfel de „scrieri” prin alte parti ati putea fi dat in judecata… Da’ las’ ca mere’ si asa, nu?!

JustAnotherUser (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 21:01

Nu le’a dat Reghe 2 celor de la bayern? Supergol din lovitura + inca unul?

cynic (8 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 21:02

l-ai uitat pe Streit care e liderul mijlocasilor laterali din Bundesliga.

razvan statescu (10 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 21:10

REGHECAMPF A JUCAT EXECRABIL IN 2-5 CU DANEMARCA-DOAR EL,RESTUL AU FOST MARADONA SI PELE…PLUS ZOFF:LOBONT-,STREIT NU STIE ROMANESTE-CE SA FAC CU EL?-,OGARARU A INDRAZNIT SA DESCHIDA GURA,SI SA INTREBE DE CE NU JOACA DESI E TITULAR CUM I S-A PRETINS IAR COTTBUSI DEJA SUNT PREA LAUDATI.
raspuns pt intrebarile pertinente de pe blog.sa nu se mai deranjeze domnul selectioner.totusi poate o va face si ne va raspunde prin intermediul presei sau tv,ca doar nationala e si a noastra,nu?.si in tarile civilizate cam asa se procedeaza.

razvan statescu (10 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 21:10

REGHECAMPF A JUCAT EXECRABIL IN 2-5 CU DANEMARCA-DOAR EL,RESTUL AU FOST MARADONA SI PELE…PLUS ZOFF:LOBONT-,STREIT NU STIE ROMANESTE-CE SA FAC CU EL?-,OGARARU A INDRAZNIT SA DESCHIDA GURA,SI SA INTREBE DE CE NU JOACA DESI E TITULAR CUM I S-A PRETINS IAR COTTBUSI DEJA SUNT PREA LAUDATI.
raspuns pt intrebarile pertinente de pe blog.sa nu se mai deranjeze domnul selectioner.totusi poate o va face si ne va raspunde prin intermediul presei sau tv,ca doar nationala e si a noastra,nu?.si in tarile civilizate cam asa se procedeaza.

gretzky (12 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 21:20

@paul
iovan era fundas,mai invata!in rest,piti e un tembel!nu ca as declama in piata publica ca vladut si sergiu sint cei mai buni,da’ in itmp ce ei marccheaza si fac furori in germania niste omuleti sint chemati la nationala!

gretzky (12 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 21:23

si apropo de streit:dom’le,baiatul chiar stie fotbal,l-am vazut in citeva meciuri la tv si merita incercat,macar incercat,la nationala!da’ cine sa-l vada?????????

jnb_deejay (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 21:24

sper sa ratam si calificarea asta si atunci poate S C A P A M de domnul Piturca…..pai cu selecti gen:oprita.ov petre, rosu,codrea,etc o sa ajungem sa jucam doar amicale”tari”si meciuri pentru calificare. Lazar nu are loc, badoi si Cl.Niculescu mai prind si ei 5min pe an,sergiu radu si vlad munteanu nici gand …rat abia mai joaca si el…noroc ca-l vede pe marica (datorita lui M.Lucescu ca altfel sunt convins ca am avea un atatc de nationala Cocisi-iacob sau mai rau oprita-rosu…. )fratilor stiti careva o solutie pentru a scapa de nea piti???

Comentează