Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Jafurile se văd doar cînd e furată Steaua!

Un arbitraj care rupe în două Steaua e un cataclism. În rest, trecem peste celelalte gafe de parcă n-ar fi

Permalink to Jafurile se văd doar cînd e furată Steaua!
vineri, 14 august 2015, 9:00

Victoria, Scornicești, trei goluri anulate, m-a sunat Porumboiu la pauză, jaf, probleme psihice grave, rușine, să meargă la spital, furați, a vrut să se sinucidă, să fie dat afară din arbitraj. De o noapte și-o zi, acest fluviu cu ape repezi curge rupînd orice stăvilar i-ar sta în cale.

Toate faptele sînt perfect reale, se găsesc temei și susținere în fiecare moleculă de apă a acestui șuvoi. Da, Steaua a fost dezavantajată net la Giurgiu, iar torentul acuzațiilor are dreptul să cadă oricît, oricînd și oriunde.

La fel s-a întîmplat toamna trecută, cînd Istvan Kovacs a comis la Tîrgu-Mureș delicte asemănătoare și tot în dauna Stelei. Zgomotele s-au auzit săptămîni în șir, iar bolile psihice și tentativele de suicid au fost înlocuite cu circumstanța agravantă a făptașului de a fi ungur. Asocieri se pot face mereu, întotdeauna există cîte un argument al făptuitorului, nu se apucă nimeni să jefuiască din senin.

Acum doi ani, Colțescu dădea trei vasluieni afară și Steaua învingea cu 1-0 în Moldova. Ecourile au fost mult mai mici. Oricît de vocal ar fi Porumboiu (adevărat recital dat de el după noaptea de la Giurgiu!), n-are plămînii Stelei. Nu mai departe de săptămîna trecută, la Botoșani, Steaua era iarăși în postura profitorului din arbitraj. Cine să facă show mediatic? Iftime? Grozavu? Niște provinciali…

Cu trei campionate în urmă, Steaua s-a detașat net de urmăritori, dar la un moment dat scorul greșelilor de arbitraj „pro” era 11-1, sau cam pe-acolo. A venit un meci, la Brașov, pierdut de campioni, în care arbitrajul îi ciupise destul de vizibil. Firește că au urmat acuze, nimeni n-a mai privit la acel 11-1 de dinaintea meciului de sub Tîmpa.

Un arbitraj care rupe în două Steaua e un cataclism. Abia atunci ne aducem aminte de Vassaras, de Deaconu, de Victoria și de Scornicești. În rest, trecem peste celelalte gafe de parcă n-ar fi, neirosind nici spațiu tipografic, nici timpi de antenă cu lamentările Botoșaniului, Chiajnei sau ale altor pigmei.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

adi_stelistul (70 comentarii)  •  14 august 2015, 15:04

OK, aveti dreptate, stelistii sunt mai vocali cand e sa se dea loviti si pun batista pe tambal cand e „vitavercea”. Ce ati vrea sa faca? Invers? Oricine face la fel, doar ca, asa cum spuneti, nimeni nu prea are „plamanii”Stelei. Nu va suparati, insa, vi se pare ca ASTA e problema? Greselile de arbitraj TENDENTIOASE (acel 11-1 de care vorbeati coroborat cu un alt scor asemanator pentru alte echipe in alte campionate si in care colegul Tolontan spune ca se ascunde ceva necurat – si stie ce spune, statistica e o stiinta care poate sa-ti dezvaluie multe daca stii s-o interpretezi) nu vi se par adevarata problema aici? Pentru ca discutia ar trebui preluata, chiar daca a fost pornita de stelisti, de toata lumea BINE INTENTIONATA. Spunandu-le stelistilor adevarul, respectiv „OK, curatenie, dar asta inseamna si Tudor&Co”, dar mergand in directia schimbarii lucrurilor. Altfel, daca ne pastram la acest „acum faceti scandal, da’cand a fost ajutati cum a fost?” nu facem nimic. Data viitoare alt arbitru va arbitra tendentios pentru Steaua, apoi iar se schimba rolurile si descoperim o alta favorita a arbitrilor s.a.m.d. Si stiti bine ca nu e fabulatie. Daca in Italia s-a descoperit cum Juventus a profitat ani de zile de arbitraje favorabile si a platit pentru ele, credeti ca in Romania nu e posibil. Ba chiar se intampla, cum bine zice Tolontan.
Fara suparare, dar ati judecat doar ca un suporter cand ati scris articolul asta. Ar trebui sa pretindeti mai mult de la dumneavoastra insiva.

Guno (3 comentarii)  •  14 august 2015, 15:06

Daca ar fi fost doar oficialii stelei cu scandalul nu ar fi luat asa amploare protestul lor si scandalul mediatic. Problema este ca s-au scandalizat chiar si cei impartiali care au legatura cu fenomenul si care critica steaua atunci cand e cazul. Vorbesc de fosti arbitri, moderatori de emisiuni sportive, invitati din studio, etc). Iar scandaluri de acest gen iau asa amploare doar cand brigada de fluierasi chiar o comite rau de tot, fluierand intr-un singur sens. Partidele amintite de tine (Coltescu – miercuri, Kovacs – la Tg. Mures) sunt intradevar expemple bune exemple in acest sens.
Nimeni nu a oprit presa sa dea amploarea cuvenita greselilor pro-Steaua, ca cele invocate de la Botosani-Steaua, daca era cazul, nu?
Pana la urma si la urma, vorbele sunt vorbe iar Tudor, Kovacs si Coltescu & Co. isi vor vedea in continuare de arbitraj cu tot scandalul facut in jurul lor. Prestatia lor va fi sanctionata sau nu de CCA. Aici se va vedea daca au gresit cu adevarat sau doar presa a stranit doar o furtuna intr-un pahar cu apa. Munca celor dezavantajati atat de flagrant de ei va ramane in continuare bataia de joc a fluierasilor care, ca si parlamentarii, par sa nu poata fi cu adevarat trasi la raspundere pentru nimic.

Marius C (1 comentarii)  •  14 august 2015, 15:07

Ce are Domnule Alin sula cu prefectura? Vrei sa spui ca de fapt exista o lege a compensatiei? Cand a fost furata echipa Botosaniului in favoarea Stelei ai scris despre asta. Cand a fost furata Steaua cu Tg. Mures la fel. Acum vrei sa ne dai impresia ca intr-un fel Steaua a primit ce merita. Ca s-a facut dreptate! Pe bune? E ca si cum le gasesti violatorilor de la Vaslui scuza ca in trecut acum 400 ani un stramos de-al victimei ar fi fost tatar care omora, jefuia si viola. Si ca acum i-a venit randul fetei noastre. Si ca nimeni nu s-a sesizat acum 400 ani. Dar astazi toti am facut gura. NU stiu cum toti dinamovistii fara reusita in cariera fotbalistica se fac ziaristi. E aceeasi situatie ca a criticilor de film. Nu reusesc in cariera de artist si devin critici frustrati. Persoanele de fata se exclud, desigur.

john milne (10 comentarii)  •  14 august 2015, 15:19

Folositi the cheap and dishonest „straw man argument” domnule columnist . Stiu ca prostimea nu realizeaza asta dar nu suntem toti prosti . Shame on you .

fulk_nera (1 comentarii)  •  14 august 2015, 15:36

da, Steaua avantajata, CFR avantajata, Dinamo, Rapid, anul trecut Tg Mures toate primeau niste faulturi usoara, 11m, cornere, mai un gol din off-side… dar 3 goluri anulate intr-un meci nu s-a mai vazut. Cred ca trebuie stoarse arhivele sa gasesti asa ceva. Cand a fost Steaua avantajata in asa hal? Cand au dat adversarii ei 2 goluri valabile, la 0-0, si au fost anulate?

costi42 (5 comentarii)  •  14 august 2015, 15:41

Buzarine da-mi macar un exemplu cand la oechipa romaneasca lnafara de fcsb sa mai lntamplat arbitraje ca ASAtg. mures-fcsb si astra -fcsb si ma lnchin ln fata ta.recent la meciul cu dinamo.cu cfr cluj si petrolul s-au comis niste greseli destul de grave lmpotriva fcsebeului pt care nu ai comentat,e bine sa fim corecti si sa ne amintim de anul trecut cumafost arbitrata fcsb.

Carlos (2 comentarii)  •  14 august 2015, 15:43

Ce a declansat acest scandal nu a fost un simplu jaf, ci luarea a nu mai putin de 4-5 decizii care au viciat rezultatul, toate impotriva Stelei. Steaua a fost macelerita. Ca Budescu merita eliminat urgent are mai putina importanta pentru mine dar toate cele trei goluri anulate sunt perfect valide. Mi se pare amuzant ca eu, suporter dinamovist de peste 30 de ani, vin in apararea Stelei dar ce s-a intamplat a fost o rusine chiar si pentru fotbalul nostru bananier.

eugeniustin (12 comentarii)  •  14 august 2015, 16:11

Meciul de trista amintire dintre Astra si Steaua mi-a adus aminte de Coreea de sud-Italia de la CM 2002 :)) urmaresc ceva fotbal de vreo 20 de ani si inafara de aceste meciuri+acel chelsea-barcelona+de la acelasi campionat mondial 2002, coreea de sud-spania cu 2 goluri anulate aiurea ibericilor, NU AM MAI VAZUT!!! daca imi spune mie domnul Buzarin un meci cu 4,5 greseli flagrante de arbitraj impotriva unei echipe ii platesc salariul pe restul anului!

eugeniustin (12 comentarii)  •  14 august 2015, 16:14

ps:diferenta mare intre hotie-un 11 metri sau un gol din ofsaid validat cum se intampla deobicei peste tot in lume cu echipele mari-si jaf.nu va mai jucati cu vorbele ca painea asta de o duceti acasa la familie e cam putreda.

costi42 (5 comentarii)  •  14 august 2015, 16:16

pana nu vor disparea din fotbal dinu vama,diaconu ,d.stanciu,r.dumitru,m.avram,coltescu,tudor,i. kovacs si mai sunt lnca multi ln frunte cu burleanu si iorgulescu,nu va fi liniste ln fotbalul romanesc care de la o zi la alta devine tot mai sarac din cauza lnfluentelor murdare care se petrec la lumina zilei fara ca cineva sa ia vri-o masura.lmi doresc,ca arbitrii mentionati sa nu arbitreze niciodata fcsb si botosanii pt.a elimina discutiile de prisos…

Iulian (1 comentarii)  •  14 august 2015, 16:32

Problema unde e? Ca Steaua a avut parte și de arbitraje avantajoase? CFR la fel, ASA idem, însă problema este ca ne-am obișnuit să fie așa, nu mai suferă nimeni ca tribunele sunt măturate de vânt precum stepele mongole si, în curând, și la tv o să se mai uite câțiva nostalgici ai „eternului derby”… Care apropo este o partidă intre, nici mai mult nici mai puțin, două umbre, FCSB – o echipă surogat, unde profesionalismul este doar un vestigiu al vremilor trecute (la ce club de fotbal serios un jucător semneaza, se urca în avion și pe urma joacă?!?), și Dinamo – o gasca de copii cvasitalentati, dar analfabeți total, cu atitudinea dezolanta ca au ajuns ” la un club de tradiție” (Vax ba, băieți, e o echipă în insolventa care se zbate în cea mai mizerabilă mediocritate).
Arbitrajul vine ca o bomboană roz pe o colivă intrată în putrefacție, asta este fotbalul românesc. Un loc unde nulități absolute, oameni fără niciun fel de demnitate și respect, își permit să se prefacă chiori intr-o singură direcție, imaginandu-si ca, noi, suntem niște africani coborâți ieri din copaci. Nu, vedem și noi din când în când câte ceva, spre deosebire de dl. Buzarin, care, glumeț, ne atrage atenția în altă parte… Sictir!

Toma Necredinciosul (1 comentarii)  •  14 august 2015, 16:42

Bai astia care va bucurati ca fcsb n-a ajuns in champions league si a luat bataie de la Partizan. Sunteti tot aia care au tupeul ordinar de a vrea sa joace in cupele europene cu echipele lor de frustrati libidinosi. Uitati-va cine a adus puncte la coeficientul de tara si pe urma croncaniti, bai! In afara de steoaia (fcsb), urziceni si cfr, restul ati facut doar act de prezenta fara nicio exceptie. Asa ca: mars la cotet! Adevarul e, ca si in cupele europene, fcsb, urziceni si cfr au fost avantajate de arbitraje, altfel n-ar fi facut atatea puncte pentru Romania (a nu se lua mot-a-mot). restul nu sunteti in stare de mai mult, asta va e valoarea, din moment ce te scoate Knattspyrnufelag sau 17 Nentori.

IO (8 comentarii)  •  14 august 2015, 17:16

intre doua gaturi de slibovitza

dan (4 comentarii)  •  14 august 2015, 17:16

Slab de tot Aline… . Aveam, sincer, pretentii mai mari de la tine. Ce s-a intamplat la meciul asta si la cel cu ASA nu sufera nicio comparatie. Total de acord cu ce a scris Gabi mai sus.

costi42 (5 comentarii)  •  14 august 2015, 18:14

nu au trecut nici doua ore de cand am spus ca nu vreau ca m.avram sanu arbitreze nici odata botosanii,il rog pe buzarin,sa urmaresca petrolul-botosani si mai comentam dupa meci…

costi (1 comentarii)  •  14 august 2015, 18:22

bai aline,esti praf tata,nu a negat nimeni ca Steaua nu a fost avantajata in unele meciuri,dar nu asa tati,nu cred ca s-a mai intamplat in istoria fotbalului romanesc sa-ti anuleze 3 goluri perfect valabile,bah,sunt 3 goluri,nu e vorba de penalty(se putea rata),sunt goluri perfect regulamentare care au fost anulate cu intentie(nu cred ca e vorba de prostie).Cred ca si daca marca Cojocaru din poarta-n poarta,tot anula golul pe motiv ca umbra lui Tudorie a influentat faza.

costy (1 comentarii)  •  14 august 2015, 18:42

ACESTA ESTE ADEVARUL !! FELICITARI ! PE MULTI II SUPARA ADEVARUL !!

moshu (2 comentarii)  •  14 august 2015, 18:50

de fiecare data cand arbitrii o comit se aminteste cum a fost ajutat cel care
a furat-o de data asta si cum a fost furat cel ce a fost avantajat de data asta.
tipic romanesc !
simplu:BRIGADA DE ARBITRII ESTE PLATITA SA CONDUCA CORECT UN MECI ;
DACA FACE GRESELI 1-3-5-10 NU CONTEAZA PENTRU CINE SI IMPOTRIVA CUI TREBUIE SA NU LE PLATEASCA BAREMUL SI SA FIE SUSPENDATA IN FUCTIE DE NUMARUL DE GRESELI SI NU IN FRUCTIE DE CATE AU FOST PENTRU X SI CATE AU FOST PENTRU Y ,DACA A INFLUENTAT REZULTATUL ETC.

Toate restul discutiilor sunt inutile !duc la un circ penibil!

peste cateva etape „se intoarce roata” si sumudica o s-o ia la bot si tot asa !

paul (1 comentarii)  •  14 august 2015, 19:03

DA, DOAR CAND E FURATA fcsb SAU PRIETENII (VEZI REJELE DE LA OVIDIU)

Sam Murray (4 comentarii)  •  14 august 2015, 19:11

Domnule Buzărin, nu pot să vă spun decât atât: ați scris un comentariu jenant, de nivelul celui cu care ne fericește LEFTER POPESCU (14 comentarii) • 14 august 2015, 12:30. Diferența e că numitul Lefter nu e povestitor cu har, cu simțul unorului (?!?) și memoria de, cică, PC de ultimă generație…

pif (5 comentarii)  •  14 august 2015, 19:35

FCSB trebuie scoasa din campionat.

Milici (78 comentarii)  •  14 august 2015, 19:43

Buzerantule , anularea unui gol valabil este cea mai gravă greşeală de arbitraj posibilă , incomparabilă cu o eliminare sau penalti dat sau nedat aiurea.
Arbitrajul lui Colţescu nu est mediatizat din cauza vizibilităţii Stelei , ci pentru că vorbim de un caz nemaiântâlnit , după ştiinţa mea , în istoria fotbalului românesc sau mondial , anularea a trei goluri valabile aceleiaşi echipe; nu mai vorbesc de penaltiul dubios şi de neeliminarea lui Budescu , ambele în sensul unic , imaginat de Colţescu.
Înţeleg că , după, fuga la Brăneşti , vrei să punctezi şi tu la tendinţa cunoscută anti Steaua a GSP , imprimată de alde Ioaniţoaia , popa Decebalus per Scorilo sau bucătăreasa care se crede miştocară.
Nu mai departe deultimele etape , tendinita s-a materializat , după cum urmează:
-aşazisul penalti neacordat de Tudor la Botşeni s-a multiplicat cu doi , pe nebăgare de seamă.
-penaltiul neacordat Stelei cu Dinamo , la faultul asupra lui Chipciu a fost total ignorat de deontologii GSP.
A câştigat vreodată Steaua un campionat în maniera absolut scandaloasă a KFR-ului , cu reptiţie , Unirea Urziceni sau Galaţi , pe bază de blaturi masive , sprijinite masiv de FRF , Ligă şi arbitraj ?
Desigur , pe logic ta , vizibilitatea exagerată a Stelei a determinat orbirea faţă de alţii !

cfr (1 comentarii)  •  14 august 2015, 20:18

Talharii urla cel mai tare cand sunt talhariti! Dar arbitrul a facut o fapta buna: se stie ca ti se iarta un pacat daca furi de la hoti!

Dragos Trestioreanu (3 comentarii)  •  14 august 2015, 20:45

Bravo, Aline! Trebuia cineva sa fie si altfel!

Șerban (34 comentarii)  •  14 august 2015, 20:51

Nu-mi amintesc ca în clasamentele privind greșelile de arbitraj Steaua să fi fost prima între echipele avantajate. Anul trecut, prin martie, conducea ASA.
Dacă tot aveți contract cu italienii (sau rușii?) de ce nu faceți publice statisticile, măcar la final de campionat?
Oh, deontologia – bat-o vina!

sorin (1 comentarii)  •  14 august 2015, 21:55

Domnule Buzarin unde ai facut facultatea de jurnalism?????sper ca nu la frecventa redusa…….

buzdugan (1 comentarii)  •  14 august 2015, 22:44

Buna seara d-le Buzarin ! Nu va asteptati sa fiti aplaudat ptr. articolul d-voastra de catre vreun stelist ! Nu, in nici un caz, ei sunt invatati sa fie privilegiati de cand a fost infintat clubul ! In frunte cu acest cioban analfabet , dar foarte smecher , au subjugat prin diferite metode mai ales financiare , atat federatia cat si liga si chiar arbitrajul pe care il conduce in cea mai mare parte a campionatului si nu de azi de ieri , ci de foarte multi ani !Imi aduc aminte de o faza dintr-un meci al stelei cu Urziceni, in care Tudor a acordat penalti ptr. steaua la o faza in care jucatorul Urziceniului era la un metru de jucatorul stelist . Nici un stelist nu a fost corect sa recunoasca ca nu a fost fault . Foarte rar se intampla episoade in care sa fie dezavantajata aceasta echipa , iar atunci cand se intampla , doamne zici ca a explodat bomba atomica , asa reactie au stelistii, de la microbisti la cei din cadrul clubului ! Ti se face greata de cat tupeu si nesimtire au in ei ! Articolul dumneavoastra este de bun simt , numai ca cei care se cred cu stea in frunte sunt lipsiti de bun simt ! Va multumesc ptr. acest articol si va rog sa nu va opriti aici , va rog sa continuati sa scrieti , ca ne-am cam saturat de acest club cocolosit de zeci de ani !

Nicolas (1 comentarii)  •  15 august 2015, 0:00

Bravo Buzarine
De ce nu au strigat stelisti si mai ales Argaseala sa-l dea afara pe Coltescu si acum 2 ani dupa meciul de la Vaslui!
Craioveanul a avut un meci de coşmar: n-a dictat un penalty pentru Vaslui şi i-a eliminat gratuit pe Madson şi pe Cerniauskas!!!
Minutul 27: penalty la duelul Szukala – Temwanjera
În urma unui aut, mingea se îndrepta spre Temwanjera, iar Szukala, care îl avea în marcaj, a sărit la cap, dar n-a atins mingea şi s-a prăbuşit peste atacantul african. Colţescu a lăsat jocul să continue, duelul avînd loc în careul Stelei.

Ion Crăciunescu, aseară la DigiSport: „Szukala îl faultează clar pe Temwanjera, se impunea lovitură liberă directă, dar cum incorectitudinea se petrece în suprafaţa de pedeapsă, Colţescu trebuia să dicteze 11 metri pentru FC Vaslui!”.
Minutul 34: l-a eliminat pe Madson
Într-un duel petrecut pe linia de la mijlocul terenului, Piovaccari a căzut de lîngă Madson, iar Colţescu a dictat lovitură liberă şi i-a arătat mjlocaşului vasluian cartonaşul galben şi, cum era al doilea avertisment, l-a eliminat.
Ion Crăciunescu: „E un contact uşor, Madson mai mult se fereşte să nu-l atingă pe italian, e vorba cel mult de o neglijenţă a lui, în nici un caz nu e de cartonaş galben! Nu putem vorbi nici despre faptul că ar fi putut să ia galben pentru faulturi repetate pentru că era al doilea, dai avertisment pentru aşa ceva cînd faci mai multe faulturi, nu doar două! Poate că arbitrul a gîndit că Madson a oprit un atac promiţător, dar eu cred că a greşit arbitrul”.
Minutul 73: cartonaş roşu Cerniauskas
Piovaccari a fost lansat cu o minge lungă, a plecat de la limita ofsadiului, însă asistentul Grigoriu a văzut perfect, i-a ieşit în cale Cerniauskas, l-a lobat, apoi cei doi s-au ciocnit, iar Colţescu l-a eliminat pe portar.
Ion Crăciunescu: „Nu e vorba despre un atac brutal al portarului, el se fereşte să nu facă henţ şi se izbeşte de Piovaccari. E fault, însă nu e de eliminare pentru că italianul îşi prelungise mult mingea şi nu mai ajungea la ea, era un fundaş al Vasluiului care era mai aproape de balon. Colţescu a greşit, se impunea doar cartonaş galben”.
Sînmărtean, eliminare corectă
Colţescu a luat şi o decizie bună aseară. Cu 5 minute înainte de finalul meciului a văzut bine cum Sînmărtean l-a călcat intenţionat pe genunchi pe Piovaccari şi i-a arătat cartonaş roşu. Reluările TV au demonstrat că „centralul” a avut dreptate şi că „şeptarul” gazdelor merita să fie eliminat.

kos_tyn (6 comentarii)  •  15 august 2015, 0:59

cata inteligenta!

XRay (5 comentarii)  •  15 august 2015, 3:26

De asta aveam fotbal și arbitraje de rahat. Presa belește tot păgubașul, în loc sa fie vârf de lance și să combată vehement lipsa de fair play pe teren, vicierea de rezultat prin arbitraj tendențios, ÎNDIFERENT că e vorba de Steaua, Dinamo, Viitorul … Botoșani, Voluntari sau … Avântul Bârsana. Presa a devenit împărateasa conștiinței preacurvite! Deformatoare de opinie, dirijată după sentimente, resentimente și rating, nu deotologic după legi, regulamente și fair play! Din păcate nu doar în fotbal. În toată societatea românească! Și ne mai mirăm că suntem cu un secol în urma civilizaților … În România, presa e a patra putere în stat! Puterea minciunii!

lally (1 comentarii)  •  15 august 2015, 6:23

Bai voi sunteti nebunii sau ce aveti?! Voi toti suporteri care nu sustineti Steaua, nu e vorba doar de cele 3 goluri anulate pe nedrept, e vorba ca si reprezentatii echipelor din afara au ramas socati de ceea ce s-a intamplat la meciul asta, ca nici macar ei, unde chiar se joaca fotbal nu au inteles aceste grave erori de arbitraj…. e vorba ca acrst arbitru Coltescu a gresit si in meciurile din afara tari… si nu in ultimul rand ce legatura are faptul ca Tudor e al Stelei cu faptul ca UEFA il deleaga pe el la meciuri in europa?! Faptul ca asa cum se bat unii in piept ca e „omul Stelei” nu-l ajuta cu nimic in statisticile uefa… care il considera un arbitru mai bun ca acest coltescu, care culmea dupa ce a gresit flagrant si in europa a fost parasit de iubita… asa ca pt toti cei ce sunt nostalgici dupa perioada in care Steaua era ajutata de arbitri, ciocu mic si joc de glezna… acum e FCSB 😂!

penibil (3 comentarii)  •  15 august 2015, 7:33

Mai continuati mult cu 3 goluri perfect valabile anulate? cel putin la 2 am dubii ca au fost perfect valabile, aducati-va aminte cate campionate a luat steaua ajutata de arbitrii, acele campionate fac mai mult decat 3 goluri anulate, va plangeti ca v-au furat, dar cand va ajutau erati stapanii tuturor, aveati niste aere si ironii in voi, uite ca roata se mai si intoarce.

acid2006 (1 comentarii)  •  15 august 2015, 7:54

Chiar nu te inteleg, ai intrat si tu in ritm….Steaua a fost mereu intzepata in ultimii 3-4 ani, insa alea se numesc greseli. Si ar trebui sa incepi sa verifici chiar de la prima etapa si probabil sa iei in calcul si urmatorul meci cu ASA. Cu o singura exceptie sa zicem Botosani, desi acolo parerile expertilor (multi nu-i considera asa), au fost impartite.
Vasluiul a avut 3 oameni eliminati spui, nu? Si n-au fost eliminati corect sau ce? Mi-aduc aminte perfect de acel meci, cu iesirea aceea a portarului, in care multi habarnisti, inclusiv matale, spun ca nu trebuia eliminat. Daca gasesti un singur meci in care a jucat Steaua in ultimii 5 ani si arbitrii au gresit flagrant numai impotriva ei asa cum s-a intamplat si recent si in trecut cu Steaua, promit ca iti dau dreptate. Dar n-o sa-l gasesti, ai intrat in randul cancan-istilor, care in dorinta de click-uri si agitatie posteaza articole despre femei goale, sex etc pe un site de sport si de asemenea in randul celor care s-au hotarat penntru interese mechine sa distruga un brand. Rusine….in trecut iti spuneam maestre, acum nu mai vreau!

dio_1 (1 comentarii)  •  15 august 2015, 8:09

Bravo pentru articol…bravo pentru exemplificari. Intr-o tara in care nu mai ai loc sa citesti altceva decat despre fcsb, unde nu poti sa asculti la tv comentariile meciurilor lor ca te apuca voma de atatea osanale, unde este aproape o crima sa spui ceva rau de echipa oierului…e perfect ca mai exista asemenea voci. In rest, sa vedeti ajutor pe fata pentru clonati, de acum inainte, si cum se vor intrece pe tv, mari specialisti, sa-i scoata basma curata.

ionut (1 comentarii)  •  15 august 2015, 9:22

Un amendament : Steaua ca sa fie ,, ajutata,, are nevoie de o ,,greseala,, maxim 2. La meciul cu Vaslui doar o eliminare a fost ,,eronata,, (urmariti comenatriile) in schimb cand vrei ,,s-o faci,, pe Steaua ai de lucru nu gluma (ASA, meciul cu Galati – 4 penaltyuri ne date, acum cu Astra – 3 goluri si un rosu clar). Aceste lucruri plus mediatizarea excesiva, in general, a Stelei (chiar de acest lucru cine s-o face vinovat) duce la ceea ce spuneti dv. Pentru ca nu e Argaseala omul capabil sa starneasca ,,furtuni,, iar la Steaua, in ultimii 2 ani, nu a mai avut cine sa faca valuri (Stoica si Gigi la racoare). A mai avut si Steaua cate un penalty nedat (chiar cu Dinamo acum cateva zile) cate un ofsaid (cu Astra anul trecut la ei ) si nimeni nu a zis nimic.

mirceaosan (4 comentarii)  •  15 august 2015, 14:14

.Este clar şi Buzărin alături de Ioaniţoaia,Geambaşu ca să nu mai vorbim de nulităţi gen Mironică şi alte specimene de aceaşi categorie sînt parte integrantă a sistemului .Se poate înţelege şi faptul că banii pot să tulbure minţi şi mai luminate decît au domniile lor dar se pare că ceva le-a tulburat în aşa fel raţiunea încît nu pot distinge realitatea de interes.Dacă le-a mai rămas un strop de demnitate ar trebui să se ducă la culcare.

mirceaosan (4 comentarii)  •  15 august 2015, 14:21

Mi-se face greaţă cînd văd comentarii ca cel făcut de buzdugan şi alţi nesimţiţi ca el.

Robert (1 comentarii)  •  15 august 2015, 17:24

Asta pentru că ce s-a întâmplat cu ASA și cu Astra nu au fost mici găinării, ci jafuri la drumul mare. Normal că se acordă o mai mare importanță unei când a fost spartă o bancă decât atunci când se fură un corn dintr-un magazin.
P.S. Nu era cazul să fiți acum ¨mai catolic decât papa¨, domnule Buzărin, chiar dacă nu simpatizați Steaua.

George (1 comentarii)  •  16 august 2015, 0:35

Dar unde prin lumea civilizata ai vazut tu ma Buza ca cea mai titrati si iubita echipa sa fie umilita periodic de arbitri???? Umilita tati nu ciupita ??? Dar cati dintre cei trei eliminati de la VAslui meritau rosu ca nu ai spus asta ?? Pai cam doi domn sef.

dudu (9 comentarii)  •  16 august 2015, 4:31

Domnu Buzarin, din pacate, exista arhive video. Fiind vorba de un meci destul de recent, Vaslui – Steaua din 2013 exista in arhiva Digi.
Unde se vede asa:
– Madson, doua cartonase galbene in 9 minute, e adevarat ca al doilea pare dat usor, desi pentru un fault din spate.
– Cernauskas, fault din postura de ultim aparator, se arunca asa de tare peste Pivaccari incat dupa ce il face pilaf pe italian, el se rasuceste in aer ci aterizeaza in cap. Rosu.
– Sanmartean, deposedat prin alunecare de Piovaccari, mai face doi pasi si il calca pe genunchi intentionat pe Pivaccari. Rosu.
– Golul. Nimic nelalocul lui. Contraatac Adi Popa, gol Piovaccari.
Daca ar fi fost sa ma iau dupa comentariul dvs., as fi crezut ca Steaua a fost ajutata de arbitri la Vaslui, acum 3 ani. Din fericire, exista arhiva aia video – care m-a facut sa ma conving ca insirati verzi si uscate…

Strula (6 comentarii)  •  16 august 2015, 9:37

Buzarine , sint trei goluri anulate , tata , ne – a luat de cap ? Poate nu ai inteles , TREI !

Mrr (6 comentarii)  •  16 august 2015, 10:29

ma mir ca sunteti impartial si priviti lucrurile atat de real acum…daca e sa dam timpul inapoi cand erati director sportiv la Victoria Branesti , si cativa ani dupa , ati sustinut steaua neconditionat de parca erati fratele geaman al lui hagi. in fine, va felicit , ca macar in al 12 lea ceas, ati ales sa prezentati adevarul asa cum este : greu de digerat pentru gasca de suporteri naivi ai fcsb !

danezu (41 comentarii)  •  16 august 2015, 14:41

primul gol anulat corect pentru fault in atac
al 2 lea gol anulat corect pentru ofsaid , jucatorul cu nr 14 urmareste mingea ,,
daca se intorcea cu spatele la faza era validat golul.
ce bine imi pare ca au dat de greu

CFR4X4 (2 comentarii)  •  16 august 2015, 23:20

@ gabi
hai ca te ajut eu cu unul din exemple: FCSB(defuncta steaua)-CFR Cluj..era 0-1 si apoi de 2 ori 11 m clar neacordate la Semedo,se termina 3-1..bine-nteles arbitru din Bucuresti la un meci steaua Bucuresti-CFR Cluj,marele stelist Tudor… silence

Comentează