Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Jafurile se văd doar cînd e furată Steaua!

Un arbitraj care rupe în două Steaua e un cataclism. În rest, trecem peste celelalte gafe de parcă n-ar fi

Permalink to Jafurile se văd doar cînd e furată Steaua!
vineri, 14 august 2015, 9:00

Victoria, Scornicești, trei goluri anulate, m-a sunat Porumboiu la pauză, jaf, probleme psihice grave, rușine, să meargă la spital, furați, a vrut să se sinucidă, să fie dat afară din arbitraj. De o noapte și-o zi, acest fluviu cu ape repezi curge rupînd orice stăvilar i-ar sta în cale.

Toate faptele sînt perfect reale, se găsesc temei și susținere în fiecare moleculă de apă a acestui șuvoi. Da, Steaua a fost dezavantajată net la Giurgiu, iar torentul acuzațiilor are dreptul să cadă oricît, oricînd și oriunde.

La fel s-a întîmplat toamna trecută, cînd Istvan Kovacs a comis la Tîrgu-Mureș delicte asemănătoare și tot în dauna Stelei. Zgomotele s-au auzit săptămîni în șir, iar bolile psihice și tentativele de suicid au fost înlocuite cu circumstanța agravantă a făptașului de a fi ungur. Asocieri se pot face mereu, întotdeauna există cîte un argument al făptuitorului, nu se apucă nimeni să jefuiască din senin.

Acum doi ani, Colțescu dădea trei vasluieni afară și Steaua învingea cu 1-0 în Moldova. Ecourile au fost mult mai mici. Oricît de vocal ar fi Porumboiu (adevărat recital dat de el după noaptea de la Giurgiu!), n-are plămînii Stelei. Nu mai departe de săptămîna trecută, la Botoșani, Steaua era iarăși în postura profitorului din arbitraj. Cine să facă show mediatic? Iftime? Grozavu? Niște provinciali…

Cu trei campionate în urmă, Steaua s-a detașat net de urmăritori, dar la un moment dat scorul greșelilor de arbitraj „pro” era 11-1, sau cam pe-acolo. A venit un meci, la Brașov, pierdut de campioni, în care arbitrajul îi ciupise destul de vizibil. Firește că au urmat acuze, nimeni n-a mai privit la acel 11-1 de dinaintea meciului de sub Tîmpa.

Un arbitraj care rupe în două Steaua e un cataclism. Abia atunci ne aducem aminte de Vassaras, de Deaconu, de Victoria și de Scornicești. În rest, trecem peste celelalte gafe de parcă n-ar fi, neirosind nici spațiu tipografic, nici timpi de antenă cu lamentările Botoșaniului, Chiajnei sau ale altor pigmei.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

george (4 comentarii)  •  14 august 2015, 9:43

IAR TE LEGI DE ASA BUZARINE … FIECARE ARE O OBSESIE CE-I DREPT !!!

gabi (5 comentarii)  •  14 august 2015, 10:04

Acu sa vedem niste comentarii pertinente de la stelisti

kataliticul (1 comentarii)  •  14 august 2015, 10:05

Poate ne amintiti cateva greseli de la Branesti.

Agamitza (17 comentarii)  •  14 august 2015, 10:07

Bai Trei la Leu, argumentele lu’ matale sint de toata jena. Ai o „gindire” ruginita, ca-n bancul ala cind un american intreaba, la Moscova, de ce vine metroul la o ora, i se raspunde: lasa ca stim cum ii omoriti voi pe negri. Discutia era despre meciul Astra-FCSB, nu despre ce s-a intimplat in 2010. Matale puteai scrie despre cit de avantajata FCSB in alt context, nu cind pina si reprezentantu lui Resenborg a plecat de la stadion nedumerit. Ca in Romania nu prea sint jurnalisti se stie dar, de ce toti se inghesuie sa demonstreze ca sint fraieri si rau intentionati e mai greu de inteles.

Costin (1 comentarii)  •  14 august 2015, 10:09

Un articol pertinent si la obiect! Adevarul e ca numai cand e furat FCSB-ul se vede. cand sunt furate celelalte echipe, se pune batista pe tambal!

eu (1 comentarii)  •  14 august 2015, 10:09

Felicitari!!!

gabi (5 comentarii)  •  14 august 2015, 10:16

esti penibil.
Toti cei din trustul Pro aveti ceva cu Gigi si din aceasta cauza vreti distrugerea Stelei.
E bine ca fotbalul romanesc e pe duca.
nu stiu ce o sa mai scrieti si cine o sa va mai citeasca daca si steaua ajunge ca Rapid, Poli Timisoara (adevarata nu clona de acum), Craiova (adevarata nu clona de acum), Dinamo (insolventa), U cluj, FC Argwes,…
Daca imi aratati un meci in ultimii 5 ani in care Steaua sa fi fost avantajata flagrat (nu la un penalty nedat), in modul in care a fost dezavantajata la Mures anul trecut sau Giurgiu anul acesta atunci va cred ca sunteti impartiali.
La meciul de la Vaslui doua din cartonase erau clar de rosu. In acel meci poate trebuia Vaslui sa primeasca un penalty.
Daca imi aratati un campionat din Europa in care echipa simbol a tarii este batjocorita ca in Romania atunci va inteleg aciditatea comentariilor. Nu gasiti nici un meci in Europa in care un arbitru sa-ti scoata mingea din poarta de 3 ori intr-un meci si sa dea echipei adverse un penalty cel putin discutabil (daca vedeti faza cu Popa cand nu s-a dat fault desi a fost mai evident decat cel a lui Filip).
Pe langa aceste greseli flagrante a fost maniera de a arbitra.

Aurel (2 comentarii)  •  14 august 2015, 10:20

Perfecta dreptate Alin! sunt foarte multi care simt asa!

gio (77 comentarii)  •  14 august 2015, 10:25

absolut corect! steaua este tratata preferential si de CCA si de FRF si de presa, cu mici exceptii. Tudor este rasplatit pt ca i-a ajutat pe steaua la botosani si in multe alte randuri fiind trimis in locul lui coltescu la meciul international. Asa ca dupa Partizan o asteptam pe Rosenborg sa faca dreptate!

Tom (11 comentarii)  •  14 august 2015, 10:25

Și care e problema ta Buzărine? Aici nu a fost o eroare sau două în defavoarea Stelei, ci tot arbitrajul a fost ostil. Nu au fost ciupiți, ci li s- scos mingea din poartâ de 3 ori, plus alte multe decizii clar împotrivă. Ia-ți și tu o vacanță, că pari cam obosit.

daniaania (11 comentarii)  •  14 august 2015, 10:29

Asa este d-le Buzarin suntem obositi si plictisiti cu aceasta fcsb. Numai despre ea se vorbeste de parca nu stiu ce a castigat sau ce a facut in UCL. Publcitatea exagerata dauneaza la oricine. Am auzit la bloc niste pusti spunand acelasi lucru. Oare nu ziaristii si moderatorii sunt vinovati? Oare chiar credeti ca daca vb. despre altceva nu au rating ?

rexrapidistul (1 comentarii)  •  14 august 2015, 10:31

Comentariul d-voastra se desprinde total de ciorul celor ce cor un razboi mondial dupa infrangerea turmei din cimitir la Giurgiu! Prea decent pentru ca nu ati accentuat favoritismele turmei de catre arbitrii, comisii, liga si lpf!

intruder (4 comentarii)  •  14 august 2015, 10:41

Pai ia zi tu, prietene, ultimul meci in care un arbitru i-a anulat unei echipe 3 goluri inscrise regulamentar. Ca sa aiba un rost articolul, trebuia sa vii, in primul rand cu acest exemplu. Multumesc atunci, stai jos.

Mihnea (3 comentarii)  •  14 august 2015, 10:45

A dat afara 3 vasluieni fara sa fie nici o eliminare justificata?! E interzis de regulament sa dai afara mai mult de un jucator?Vorbim sa ne aflam in treaba? Daca o echipa ar fi dat 3 goluri corecte Stelei si i se anulau toate 3, ar fi fost un scandal mult mai mare. Scandalul e mare ptr ca nu s-a mai vazut pana acum ca o echipa sa aiba 3 goluri si toate anulate, daca voi detineti informatii de un astfel de meci va rog sa le prezentati. Poate prin Papua Noua Guinee sa se fi intamplat si sa nu stie nimeni.

Adi (6 comentarii)  •  14 august 2015, 10:49

Ba Buzarine! Niciodata de cand ma stiu nu am vazut un meci in care sa fie anulate trei goluri valabile!!! Chir dorem sa inscrie Steaua inca odata ca sa vad 4! Sa am ce povesti nepotilor.

enough (3 comentarii)  •  14 august 2015, 10:55

D-le Buzarin cine va opreste sa comentati toate jafurile?

iulian (6 comentarii)  •  14 august 2015, 11:05

Bravo Buzărin!

penibil (3 comentarii)  •  14 august 2015, 11:06

Pregateste-te sa fii injurat de toti fcsb-istii, nu intelegi? nu ai voie sa gresesti contra stelei,ai voie doar sa o ajuti, astia si acum se cred in era comunismului, se cred dictatori.

andrey (6 comentarii)  •  14 august 2015, 11:06

of,of,of…. mai nenea Buzarin, te credeam un om mai cerebral asa……dar degeaba…..pai ce greseli flagrante au fost la Botosani?? pai sezonul trecu echipa romaneasca din Tg.Mures cate greseli a avut pro??? acum pe ce loc e fara arbitraj prietenos???

alex91ro (7 comentarii)  •  14 august 2015, 11:14

Cea mai corecta analiza a acestei situatii penibile pe care o creaza Steaua, la pauza eram convins ca va fi ceva similar cu situatia de la ASA de anul trecut.

antimafia (14 comentarii)  •  14 august 2015, 11:25

In asentimentul dvs, ma gandesc unde ar acum arbitrul Tudor daca, in locul regumentului s-ar aplica legea penala. Dupa revolutie nu-mi aduc aminte de vreun arbitru atasat de vreo echipa ca Tudor de Steaua, si memoria vizuala incepe cu macelul de la Steaua-CFR din 2008, continua, aleatoriu, cu penalty-ul acordat Stelei la Urziceni in care contactul „vazut” de Tudor s-a petrecut intre o prapastie de 1 metru intre atacant si fundas… etc, etc. Faptele lui Tudor sunt „de obicei” (potrivit codului penal). Adica ele sunt pedepsite daca au o anumita repetabilitate, vezi cersetoria, prostitutia. Adica daca te prinde de mai multe ori vei ajunge sa fii trimis in judecata. Pe Tudor il prinde de ani de zile savarsind aceleasi greseli pro Steaua si, ce sa vezi, il inlocuieste acum pe Coltescu in Europa League. Mi se pare logic de vreme ce Tudor a furat recent pentru Steaua la Botosani iar Coltescu a furat (doar la golul intai poate, ca la celelalte doar a validat semnalizari) impotriva Stelei.

madskills (9 comentarii)  •  14 august 2015, 11:40

Ca iti acorda un penalty, ca elimina pe X sau Y de la adversar e una..Dar sa-ti anuleze 3 goluri perfect valabile, ia spune domnule Buzarin, se intampla aproape in orice etapa, este ceva banal nu?
Tot apare in presa domnul Craciunescu si nu a fost la viata dansului un arbitru oarecare. A spus clar ca Stelei i s-au anulat 3 goluri valabile. De palma (sau pumnul, cum vreti sa-i ziceti) primita de Cojocaru nici nu mai are rost sa comentez.
Erori de arbitraj voite sau nu, o sa existe mereu. Dar 3 goluri anulate cu principala contracandidata la titlu?? hai sa fim seriosi domnule Buzarin..

cristian (1 comentarii)  •  14 august 2015, 11:46

Ai drepate Alin, Steaua afost ajutata in destule situatii asa cum afost autata si CFR-ul si Urziceniuli Galatiul, insa ceea ce s-a intamplat aseara depaseste orce imaginative. Nu cred ca tu ai mai vazut ca unei echipe sa-i fie anulate trei (3 !!!)
golurui intr-un meci.

Andrei F (98 comentarii)  •  14 august 2015, 12:11

Ai dreptate dar oare ce a facut Tudor este egal cu a scoate 3 goluri din poarta…?Uite am urmarit supercupa Europei…Accepti ca 3 goluri schimbau in orice parte invingatoarea?…Si acolo prin careul Barcelonei au fost situatii interpretabile dar nu s-a scos decit parca un singur gol din plasa pentru un obsayt care nu a fost…Si s-a intimplat pentru cealalta echipa…

radulescu bogdan (1 comentarii)  •  14 august 2015, 12:13

Va salut si va urmaresc cu mare interes dle Buzarin,in mare parte aveti dreptate cu ceea ce spuneti in acest comentariu,dar v-as ruga frumos,sa-mi spuneti si mie?in lunga dvs cariera de jurnalist sportiv,ati mai vazut asa ceva,3 goluri,11m acordat impotriva,11m neacordat stelei,rosu de 2 ori la acest penibil Budescu,toate intr-un singur meci si impotriva aceleiasi echipe?si cum sa nu se sara calul cand,daca stelei i se scot din poarta si din clasament 3goluri-puncte?sa gresit si pt steaua,dar asa jaf ati vazut dvs?in momente cheie steaua a fost FURATA pe fata,in meciul cu asa la tg mures,acum cu astra,la giurgiu…se fac greseli pt ca sunt omenesti,dar cand o comiti asa….sa se jure domn „SCOLTESCU” pe tot ce are mai sfant ca nu a fost rea credinta…

je (3 comentarii)  •  14 august 2015, 12:27

domnu alin, mai da-mi matale niste exemple din ultimii ani in care o echipa romaneasca a mai fost furata precum steaua in meciul de la giurgiu sau cel de la tg mures.ca au mai fost greseli sa nu se dea un penalty sau un cartonas rosu , de astea au fost si vor mai fi , dar sa dai 3 goluri perfect valabile si sa le anuleze pe toate ……aline , probabil ca esti platit la cuvant scris si de asta te-ai apucat sa insiri bazaconiile astea , ca nu as vrea sa te suspectez de altceva

LEFTER POPESCU (21 comentarii)  •  14 august 2015, 12:30

Gigi Vopsitoru’ a spus ca Coltescu nu mai ia spaga , ceea ce ne face sa intelegem ca el „i-a dat bine si la timp” .

Coltescu a arbitrat in 2006 etapa 34 meciul FC VASLUI – STEAUA si a facut ca in minutul 4 (patru) scorul sa fie 2-0 pentru GIGI VOPSITORU’. In final , scorul a devenit 4-0 cand Badea si inca trei vasluieni, alaturi de Coltescu au jucat pentru ghenceni.
Tot in acelasi timp- etapa 34 , Helesteanu juca si el pentru GIGI BECALU’ dar la Petrosani cand a eliminat 5 jucatori rapidisti pentru ca ghencenii sa iasa campioni .

Tot Coltescu, la un al meci FC VASLUI -STEAUA a eliminat 3 (trei) vasluieni ca ghencenii sa invinga in final cu 1-0
.
Acestea sunt meciurile furate si nu cel de la Giurgiu in care Papp l-a facut pilaf pe Morais; Hamroun nu sta pe loc , in offside fiind , ci se duce dupa minge si sare peste aceasta inainte de a intra in poarta .
Decizii corecte ale arbitrilor .
.
As fi vrut sa vadem din pozitia arbitrului de tusa si la viteza jocului golul lui Tade- de doua ori – ca sa stim ce a vazut aceasta si nu sa facem un comentariu doar dupa un stop cadru cu Varela salvat de 20 de cm . Totusi s-a gresit insa anuland acest gol .
De asemenea cred ca Coltescu a gresit dictand 11m la brambureala lui Morais . Filip, in opinia mea , l-a deposedat corect .
.
Concluzia mea – Ghencenii au inscris doar un gol valabil si nu trei precum spune argatul Argaseala, care cere luna de pe cer , dictandu-le presedintilor celor doua organisme ca doar ghencenii sa fure iar ei sa nu fie furati nici macar la un meci amical , ca nu mai asa , el poate dormi linistit si isi poate justifica simbria pe care o primeste de la GIGI VOPSITORU’

RAZ (2 comentarii)  •  14 august 2015, 12:32

Foarte adevarat DOMNULE, echipele mici cand sunt FURATE pe fata nu se vede, dar FC…C-ACA…face tam-tam si trebuie sa fie arbitrata doar cum vrea ea! De ce? Pai hai sa vedem subtratul! Ei vor mereu privilegii…ca sa ia campionatul…sa vina banii de la tv….sponsori, pt ca sunt „cei mai buni” cu acesti bani cumpara jucatori….ajung in Europa…alti bani si….UITE ASA ALTE ECHIPE SE DESFIINTEAZA…RETROGRADEAZA (pentru ca nu sunt arbitrate corect) SI fcs….TRIUMFA, NEA GIGI ia banu’ si dupa aceea face tot felul de ironii pe seama adversarilor care nu mai ajung la „miere” din cauza unor arbitrii!

RAZ (2 comentarii)  •  14 august 2015, 12:43

Imi amintesc doar de un singur meci in acest sens…CFR-CONCORDIA 0-1 pauza, 2-1 final, gol valabil anulat CONCORDIEI, cfr revine si bate dar concordia se zbate la retrogradare si este denigrata in ultima etapa, cand se salveaza, pai este corect?!?! Ce masuri s-au luat?!?! OHAAAA! Pai cine este Concordia asta? Da-i doamne- iarta-ma de „carnati”in Liga a II a cu ei pentru ca nu se numesc….FCSB..Rapid…CFR…! Pai domne echipe cu traditie in Liga I, ce conteaza ce situatie financiara au?!?!

brazvan (35 comentarii)  •  14 august 2015, 12:47

aline, e mare diferență între una bucată greșeală/meci și trei goluri anulate. colțescu, dacă avea cât de cât creier, știa ÎNCĂ de la pauză că avea cugetul încărcat și lua măcar o decizie pro-steaua, atunci când ar fi părut de fifty-fifty. gestul lui budescu e golănesc, mă mir că mai deschide cineva discuția. ce să mai spun, că penaltiul astrei a fost foarte ușor acordat,?în rest, roșu la guierme, penalti pentru botoșani. iar modul cum colțescu a dat vina direct pe tușieri îi arată cu adevărat caracterul.

și încă ceva: bagabonțeala din arbitraj are clar UN CLIENT, cum a fost asa anul trecut. uitați-vă cine o duce cel mai bine cu arbitrii, deocamdată dinamo (DOUĂ PENALTIURI uriașe pentru viitorul, în meciul direct) poate fi viitoarea campioană.

Ereb (2 comentarii)  •  14 august 2015, 12:53

+1
Toata lumea stie asta, nimeni n-o spune direct.

Claudiu (1 comentarii)  •  14 august 2015, 12:58

Bai nene, inteleg perfect genul asta de articol daca esti suporter dinamovist, rapidist sau.. locuiesti la Giurgiu. Dar ca sa il scrii ca jurnalist cu coloana vertebrala (sanchi) mi se pare penibil.

Amice, eu ma uit la fotbal de vreo 30 de ani. Nu am vazut pana acum un meci in care o echipa sa dea 3 goluri valabile si sa nu se puna niciunul. Si nici o palma data la misto portarului care sa fie doar galben.

In concluzie: cam ce dracu vrei cu articolul asta? Coltescu a mai facut multe dastea deci trebuie sa isi schimbe meseria.
Si da, arbitrii trebuie pedepsiti la fiecare meci, indiferent cine joaca. Dar proportional cu greselile facute. Si cu „cazierul” pe care il au.

Silviu (1 comentarii)  •  14 august 2015, 13:02

Cand vreodata intr-un meci sau anulat 3 goluri, nu unul, trei, fara urma de indoiala asupra nici unuia???? Cand a beneficiat Steaua vreodata de 3 goluri neacordate adversarului????? Ca Botosaniul a avut 2 penalty-uri neacordate asta este foarte adevarat, dar este o MARE DIFERENTA: penalty nu inseamna 100% gol. Pe cand ce s-a intamplat miercuri,,,,,,

cititor (4 comentarii)  •  14 august 2015, 13:06

Domnule Buzarin …daca tot faceti faceti statistici cu greselile pro sau contra…vedeti in returul campionatului trecut cam care era raportul de greseli pro/contra pentru Steaua si care era pentru ASA… sa ne dam seama de cat de buna a fost echipa asta din tg mures…de a reusit sa recupereze atatea puncte in retur.
Toti microbistii stiu ca se fac greseli de arbitraj si pentru steaua si pentru alte echipe (si de obicei campioana, indiferent de numele ei, e stabilita si cu ajutorul arbitrilor…poate cu exceptia sezonului trecut si a altor cateva, dar ce s-a intamplat la meciul astra-steaua a fost intr-adevar un jaf care nu trebuie trecut cu vederea si mi se pare chiar slabuta campania pornita impotriva lu’ coltescu…

cititor (4 comentarii)  •  14 august 2015, 13:11

P.S. 1. Daca se intampla Astrei in meciul cu Steaua jaful asta…ma intreb ce reactie calma si rezervata ar fi avut sumudica fara frica…
2. nu imi aduc aminte sa fi fost steaua avantajata de arbitrii in vreun meci si dvs, presa, sa nu comentati indelung ca steaua a fost ajutata…drept dovada vad ca faceti statistici cu trei campionate in urma referitor la faptul ca steaua a fost ajutata…

LEFTER POPESCU (21 comentarii)  •  14 august 2015, 13:21

31 Iulie 2010.
Steaua – U Craiova 2-1 dupa un gol anulat Craiovei la 1-0 pt Craiova.
Gigi Becali declaratie dupa meci:
„Steaua trebuie sa bata chiar daca este cu ajutorul albitrilor.”

petrache (1 comentarii)  •  14 august 2015, 13:26

Halal jurnalisti … sunteti mai mediocri decat fotbalisti din Liga Nationala , pacat in loc sa acuzati lucrurile astea sa nu se mai intample, dumneavoastra o dati in lambada cum ca exista o lege a compensatiei etc , din cauza asta stagnam pe loc chiar dam inapoi , si dumneavoastra ca jurnalisti sunteti direct implicati in acest fenomen , ce faceti ca sa stopati lucrul asta ? lasa ca si ei au fost mai mult avantajati chiar mai trebuie sa se echilibreze balanta :)))) FOARTE BUN ARTICOLUL , CHIAR FOARTE BUN :))))))

Max (3 comentarii)  •  14 august 2015, 13:26

O tot dau astia inainte otova ca li s-au scos trei goluri din poarta. La primul a fost fault in atac clar, iar la al doilea sau al treilea, nu mai stiu exact, a fost un ofsaid destul de clar. Chiar imi pare rau ca greselile arbitrilor n-au fost mai evidente de-atit. Mi-as dori sa vad steaua umilita de arbitri si in meciurile viitoare, ca recompensa pentru deceniile de furturi sistematice in campionat. Din pacate, dupa tot tambalaul asta artificial, din etapa urmatoare or sa traga toti arbitrii cu steaua, de frica sa nu aiba soarta lui Coltescu.

W (1 comentarii)  •  14 august 2015, 13:31

In sfarsit cineva care vede si spune adevarul

Skaramoush (2 comentarii)  •  14 august 2015, 13:31

Aici nu e vorba de cine are plamanii mai tari. Eu nu sustin ca Steaua nu a fost ajutata la randul ei cu alte ocazii. Dar in momentul in care dupa un asemenea meci noi spunem „Lasa, ca si Steaua a fost ajutata.” nu facem altceva decat sa musamalizam faptele lui Coltescu, Istvan, Tudor etc.

Szilvio (2 comentarii)  •  14 august 2015, 13:36

DOAR ASTFEL MAI CITESC OAMENII CE SCRII TU…IN REST ESTI DOAR OFTICAT!ZIARIST DE 2 BANI…DE UNDE SA STII TU CINE SUNT ADRIAN PORUMBOIU SI ION CRACIUNESCU?NU E LOGIC SA CRED PE CEI MAI BUNI ARBITRI DE DUPA REVOLUTIE SI NU PE TINE?CE AI TU IN COMUN CU FOTBALUL IN AFARA CA SCRII TAMPENII?EU SUNT FOTBALIST MAI ZIARIST DE 2 BANI…SI CAND SUNT FURAT NU DORM,NU MANANC…FIINDCA E MUNCA MEA…AM PIERDUT ZILE CU ANTRENAMENTE…NU AM FACUT LABA CA TINE…!SI NU SUNT STELIST…SUNT RAPIDIST,NASCUT,CRESCUT…INSA SUNT CINSTIT!CE ROST MAI ARE GOLUL DACA NU E ACORDAT?SA JUCAM PE CARE DA MAI SUS?ESTI DEPARTE RAU…OFTICAT CA FCSB E AJUTATA…OK…STIU TOTI…DAR CUM DRACU SA NU FACI CIRC CAND TI SE INTERZICE SA MARCHEZI?2 BANI…SI-O MANA STANGA!

Silviu (9 comentarii)  •  14 august 2015, 13:47

Tovarasu’ deontolog ! Scrii aiurea despre o situatie pe care numai Steaua a trait-o de mai multe ori ! Nu e vorba de „ajutorul” pe care Steaua l-a primit de multe ori din partea arbitrilor ! Si nu numai Steaua s-a bucurat de asta ! E vorba de arbitrajele NET IMPOTRIVA ei , cu tendinta vadita dar nevazuta de dumneata ! Pana si Scornicestiul si Victoria dumitale mai primeau si penalitati impotriva lor !

durden (126 comentarii)  •  14 august 2015, 14:09

pai vorbesti de show mediatic de parca nu ziarele voastre il favorizeaza.adica de vorbit poate vorbi oricine de la orice echipa.insa cata atentie ii acorzi tu ca publicatie e alegerea ta

Belpghegor (91 comentarii)  •  14 august 2015, 14:30

Așa este Dle. Buzărin , echipa bolshevică de la cimitirul comunist a fost infinit mai mult ajutată decît furată dealungul timpului , dar nimeni nu mai face atîta scandal. Să se desființeze cancerul fotbalului romanesc , rușinea steaua , campioana hoțiilor și a blaturilor.

alex (3 comentarii)  •  14 august 2015, 14:41

Problema nu e ca se vad sau nu se vad …Problema e ca sunt probleme DE REA VOINTA …nu sunt greseli omenesti …Faptul ca atunci cand se ,,greseste,, Impotriva lui STEAUA iasa mai puternic in evidenta se intampla din cauza ca STEAUA este ceea mai iubita echipa din Romania indiferent ca vin sau nu suporterii la stadion …aia e o alta poveste !!! Tu Aline ce vrei sa spui??? ca daca se greseste si alte partide trebuie sa o masacram pe STEAUA doar asa ca vrei tu sau PROTV ???? o fi si asta o gandire de …militian probabil !!!

Cucu Ionel (2 comentarii)  •  14 august 2015, 14:41

Ar trebui inlocuiti arbitrii cu o comisie ad-hoc a digisport compusa din craciunescu i., ilie dum. si gabi b. , prezidata de naum care sa arbitreze on-line si sa transmita deciziiile pe teren prin statia de amplificare de pe ficare teren.
Arbitrii care nu sunt platiti de la stana si nu trag conform intereselor baciului sef ar trebui internati in lagare de concentrare si supusi reeducarii (in stilul Pitesti). Ar trebui facuta o interventie la UEFA ca toate meciurile FCSB sa fie arbitrate de tudor si diaconu-bricheta, indrumati bineinteles de gashca di studioul digisport.

Cucu Ionel (2 comentarii)  •  14 august 2015, 14:45

Daca Gigi va fi stans bine cu usha (Doamne fereste nu-i doresc asta..) si ar incepe sa spuna tot ce a facut in fotbal din momentul cand a intrat in fotbal … multi arbitri, conducatori, jucatori de la alte echipe, observatori si multi altii ar umba imbracati numai in pantaloni maro (culoarea de …cacao).

alex (3 comentarii)  •  14 august 2015, 14:48

Becali are dreptul sa ceara arbitrii straini…motive cred ca realizeaza toata lumea ca sunt DESTULE !!!! eu zic ca are sanse foarte mari …As dori asta numai din dorinta de a da o palma comisiei de arbitraj !!!! Vasarass daca nu e complice intentionat atunci macar e cel putin vinovat intr-o oarecare masura deoarece asta nu e prima data cand in Romania se produce un asemenea masacru…FURT PE FATA LA TV !!! sunteti mandru de asta d-le Buzărin ???din comentul d-voastra asta se intelege si mai grav e ca se simte o rautate ascunsa in spatele zicalei… jurnalist impartial…va zice ceva asta ???

marius (1 comentarii)  •  14 august 2015, 14:57

felicitari pentru articol Domnule Buzarin!

stef (8 comentarii)  •  14 august 2015, 15:01

buun. Uite comentariu pertinent (sper), de la un stelist, asa cum cerea unu’ de mai sus:
In primul rand, recunosc ca am citit doar titlu. Pot parea superficial dar nu sunt, pentru ca titlul e de ajuns.
In al doilea rand, sunt un stelist obiectiv (sper, iarasi) care vrea ca echipa lui sa castige absolut meritat, fara greseli de arbitraj.
Din punctul asta de vedere, pot spune cu mana pe inima ca nu cred ca steaua a fost avantajata intr-un mod evident si constant de arbitri in ultimii ani. Din contra, tin minte foarte multe meciuri in care arbitrii nu acordau stelei lovituri de la 11 m clare tocmai pentru a nu se considera ca favorizeaza.
Uitati-va in ce mod a fost favorizat cfr-ul acum cativa ani sau tg mures sezonul trecut. Steaua nu a castigat pe linie, a pierdut campionate anii trecuti in fata urziceniului, cfr-ului, otelului si aproape tg muresului.
Deci unde au fost favorizarile despre care vorbiti? Steaua a fost dezavantajata de multe ori si, spre deosebire de alte echipe, am vazut o atitudine de necontestare din partea oficialilor care acceptau si treceau cu vedere. Iar ziarele nu scriau nimic. Gen: „ce , nu s-a acordat penalty sau rosu? Nu conteaza, este vorba de Steaua, sa mai dea trei goluri…”.
DACA NU TIPI NU ESTI BAGAT IN SEAMA. E, de data asta, in urma unei furaciuni cum chiar ca nu s-a vazut, s-a tipat. Pentru ca nu e prima data si nu se poate chiar in modul asta. Asa ca domnilor ziaristi, mai usor cu astfel de articole.

Comentează