Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Un monument a făcut o gafă

Următoarele rînduri sînt despre un mare antrenor, poate cel mai mare din cîţi a rodit acest pămînt. Un om pe care trebuie să-l admiri mereu, să-l lauzi încă o sută de ani de aici încolo şi să-l preţuieşti la simpla […]

luni, 12 octombrie 2009, 5:24

Următoarele rînduri sînt despre un mare antrenor, poate cel mai mare din cîţi a rodit acest pămînt. Un om pe care trebuie să-l admiri mereu, să-l lauzi încă o sută de ani de aici încolo şi să-l preţuieşti la simpla rostire a numelui: MIRCEA LUCESCU.

Un om care a privit măcelul de la Belgrad din dublă impostază. De antrenor experimentat şi de tată al selecţionerului. Din păcate, a doua ipostază a surclasat-o pe prima şi impetuosul său discurs în care desfiinţează arbitrajul de pe Maracana pare, s-avem pardon, arţagul unui tată care pretinde că nu fiu-său a spart cu mingea geamul vecinului.

A vorbi de arbitraj la 5-0 şi la cum au stat lucrurile în Serbia nu înseamnă decît a acoperi lipsurile fiului. A cere Federaţiei să facă memoriu, deja e prea mult. Dacă-i dădea lui Mutu cartonaş roşu cînd i-a spart nasul lui Vidici, ce-ar fi fost?

Ştim că Mircea Lucescu e abil, că poate vrea să ia reflectoarele de pe Răzvan şi să le mute în altă parte, chiar şi asupra sa, cu riscul de a trece drept exagerat şi fixist în răfuiala pe care o are de-o viaţă cu arbitrii. Dar la capătul acelui măcel, cînd principala realizare e că încă mai respirăm, o discuţie despre penaltyuri nedate şi ofsaiduri te face de rîs. Oricum te-ai numi, chiar şi Mircea Lucescu.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

un oltean (28 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 17:48

complet de acord….

Dan (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 17:53

e de-a dreptul strigator la cer ce caracter are acest om la care multi ne-am uitat ca la un exemplu de profesionalism de urmat in viata. el si fiul vad ca nu pot recunoaste atunci cand gresesc sau cand pierd. am ramas interzis cand dupa meci razvanel a apreciat victoria (atentie: victoria nu scorul) sarbilor ca fiind o intamplare a sortii. la 5-0 sa vorbeste despre noroc cazut din cer mi se pare ori prostie ori proasta crestere. nu a fost in stare sa recunoasca faptul ca serbia a fost cea mai buna echipa din grupa, pur si simplu a invartit-o pret de 10 sec si a scrasnit din dinti de ciuda. e lipsa de fair play, de buna crestere, de caracter. imi pare rau dar pentru ceea ce noi toti ne dorim, o renastere a fotbalului si a societatii romanesti in general un asemenea om nu poate fi de folos. poate ar trebui sa cautam altundeva, din pacate.

Craiovean (4 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:08

La toate cele 5 goluri a fost de vina arbitrul ?! Pai asta chiar e arbitru meserias. E mai bun decat un golgeter. Si sa inteleg ca s-a pus de-a curmezisul la celelalte 6 pe care trebuia sa le dam noi ?!!! Deja cred ca trebuie titularizat ca cel mai bun aparator / portar sau cum vreti sa ii ziceti.

Pinty (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:16

Corect. Tata Lucescu i-a luat-o inaintea lui nea Mircea antrenorul. Asa sint toti parintii. N-are rost sa-l acuzam prea tare. Pentru linistea dinsului si a tuturor contestatarilor ar trebui studiate fazele cu cineva competent si obiectiv. S-o mai gasi unul pe la noi.
Vinovatii pentru tot dezastrul din fotbalul nostru sint in ordinea numerelor de pe tricou:
1. Federatia si Liga (pentru ca ei conduc fotbalul romanesc si patroneaza toate mizeriile din el).
2. Presedintii de cluburi (pentru ca sint niste nulitati in ale fotbalului si nu il vad decit ca pe o jucarie si un moft de care dispun dupa bunul lor plac).
3. Jucatorii (pentru ca au devenit niste nesimtiti fara valoare).
4. Antrenorul (pentru ca el reprezinta ultima speranta de obiectivitate si decenta).

beca_gigi (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:31

Stimate domn,
Monumentele nu gresesc. Cat despre Mircea Lucescu…ca antrenor… E creatia relatiilor pe care le-a cultivat cu grija (Echipa Corvinul a existat datorita vointei unui prim-secretar de judet).
Adevaratea valoare si-a aratat-o incepand cu Europenele din Franta si terminand cu ratarea calificarii in fata autobazei de Banat.
Nu si-asumat niciodata greselile si a dat tot timpul vina pe imprejurarile si oamenii ostili lui si echipei lui.
Asa ca mai lasati-ma cu IL LUCE si micul Lucesc cu cercel in ureche

coco (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:35

Am imbatrinit impreuna Aline, si ma mir ca nu te hotaresti o data sa arati cu degetul pe adevaratul vinovat pt situatia catastrofala din fotbalul romanesc : MIRCEA SANDU SI CAMARILA
Meciul cu Serbia, numirea lui Razvan la Natonala,etc… sunt doar episoade dintr-o lunga „epopee a rusinii”cu aceste „creaturi” la conducerea FRF-ului.
daca esti cu adevarat ziarist de sport atunci ; FA CEVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

costel (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:10

o singura intrebare ptr toata lumea care comenteaza aici inclusiv domnul Buzarin: ati auzit de efectul de bulgare de zapada? atat am vrut sa zic

the_kop (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:12

asta imi aduce aminte de un prieten,un fel de antrenor la juniori…il intreb:cum ti-a jucat echipa in deplasare?…am fost arici in aparare si evantai in atac…si scorul?…am luat-o cu 11-0,ne-au prins pe contraatac.nea mircea,am uitat si de nentori si de cum te-au dat afara de la inter dupa o luna si de cupa uefa cu racketii,ce n-am sa uit niciodata e cum i-ai tras fesul peste ochi lui sdrobis.:))

adi (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:16

Oameni ca Gicu Dobrin sau Nelu Oblemenco si-au pastrat bunul simt si in mormant,javrele ,si nu ma refer la calitatea de „prim dinamovist” a celui mai mare dintre antrenorii de pe la noi,isi vor continua viata in nesimtire.Nu intamplator in TOP500FORBES se afla colaboratori ai baietilor cu ochi albastri,oameni care au calcat si s-au folosit de alti oameni.Pentru a ajunge unde?La prima impresie:faima,notorietate.FALS.La multi bani.De ce nu se face o diferentiere clara:Mutu, cel mai talentat, are probleme mari,trebuie ajutat.Dar Chivu,ce interes are Chivu sa nu dea totul pentru echipa nationala?Nu are nici un interes.Sa fie oare de vina pentru destinul fotbalistic al fiecaruia originea,filiera, mai multa sau mai putin sentimentala, prin care acestia au ajuns mari vedete.Unul dintre cei doi este „caine pana la moarte”.Razvan nu face diferenta.Razvan de data aceasta nu ia apararea baietilor.Asa a invatat de la tati.Tati care n-a fost pus niciodata in fata unei nedreptati ca Gicu sau Nelu.Tati nu stie sa piarda.Tati da vina pe arbitri.Tati la greu a apelat la OAMENI.Cand oamenii au fost la greu tati a calcat pe ei.A avut in spate sistemu’.Societatea romaneasca este bolnava.Nu se va reusi o selectie facuta ca la carte pana cand sistemul nu se va schimba.Nu avem nevoie de tratament.Avem nevoie de bun simt.Bun simt pe care Nelu si Gicu il au si in mormant,il are si Cristi si poate sa-l aiba si Adi Mutu, cu o conditie,sa se lepede de „sistem”.

Virgil Gheorghitoiu (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:19

E foarte corecta opinia ta…si imi aduce aminte de o cronica de-a ta in „Sportul rosu”, la meciul Electroputere-Panathinaikos 0-6, titrata „Ofsaid la golul 5”. Cam la fel s-au derulat evenimentele, PAO a defilat atunci in Valea Rosie, ceva in genul iuresului sarbesc de sambata.
Cat despre nationala de azi, a avut noroc la Paris, as zice cu carul, iar cu Austria nu prea a jucat nimic, a avut o faza-doua, si apoi n-a stiut sa apere un 1-0 acasa in fata unui adversar totusi de duzina…
Bafta mai departe Aline, te urmaresc!

claustrofobus (6 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:28

cu tot dezgustul unui timisorean pe care il pot avea pt. acest personaj dinamovist trebuie sa recunosc ca asemenea arbitraj cum am avut noi la belgrad, numai balaj mai produce la comanda, vezi arbitrajul din finala cupei romaniei cfr cu timisoara. acel fault al lui mutu, nu l-a vazut acel arbitru cipriot ca il dadea afara. in rest toate deciziile la limita au fost impotriva romaniei, ofsaiduri penalty si cartonase tot a fost contra noastra. dar totusi arbitrul nu a influentat rezultatul poate scorul.

dan (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:37

tot nu intelegeti ca TOATA ROMANIA este in genunchi???? nu reusim sa ne ridicam in picioare de 20 de ani! nu mai suntem in stare sa ridicam capul din pamant! unde este mandria pe care o aveam inainte de „90? ne mandrim cu generatia de aur,medaliile canotajului,canoei,gimnasticii,tirului,luptelor,etc! cu patzaichin,lipa,nadia,nastase,hagi,etc! dar uitam sa spunem ca totul este castigat de sportivi crescuti si pregatiti in epoca comunista;ne place nu ne place,asta este adevarul!!!! dl alin,ne lipseste coloana vertebrala! am ajuns sa asteptam sa ne bage altii in traista!!!!!! unde este mandria de roman?

Mircea (9 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:56

Vorba cu „Om sînt, şi nimic din ce-i omenesc…” nu îl putea ocoli pe Big Luce.
Marii oameni au atît defecte, cît şi calităţi cu carul… Doar omul de rînd – respectiv reprezentantele sale, media – prezintă doar o „tabără” a acestora…

george (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:31

Tot respectul pentru antrenorul Mircea Lucescu, dar acum chiar a gresit, nu neaparat pentru ca a dat vina pe arbitraj cat pentru faptul ca a intrat intr-o astfel de discutie in care incearca sa acopere greselile fiului.
Nu poate sa vina acum sa spuna ca singura greseala a lui Razvan este ca a venit la nationala in acest moment, dupa ce la numirea acestuia in functia de selectioner incerca sa ne explice cum ia directionat pe sefi federatiei catre Razvan.

deian 14 (3 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:52

paote a gresit sau poate nu….aveam unu zero daca nu era offsaid inexistent la mutu….nu e vina lui razvan ci a sefilor…sa ii dam o sansa in urmatoarea campanie!

cfrescu (15 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:05

Totusi, omul Lucescu are si el dreptul la o opinie, a adus si niste argumente; parca-parca n-ar trebui acceptat ca orice neica-nimeni sa se ia in gura cu un om care a facut si face inca istorie pentru Romania…

abmos (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:10

Cel mai mare antrenor roman al tuturor timpurilor a fost Stefan Covaci. 2 Cupe ale Campionilor Europeni o Cupa Intercontinentala + relansarea fotbalului francez vs o cupa uefa si…ah si atat 😉

motanul incaltat (199 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:21

Pur si simplu nu trebuie bagat in seama -Ce ati fi vrut sa zica? Ca Razvan s-a umplut de penibil si daca am fi trait in Japonia acum citeva sute de ani ar fi trebuit sa-si faca HARAKIRI in centrul Bucurestiului cu toata echipa??? Sau ca lui Marica ar trebui sa i se retraga cetatenia romana ca sa nu mai vina in viata lui la echipa nationala???Nu-da vina pe arbitri–era cel mai usor lucru de facut.Si cred ca si stadionul a fost de vina:era prea frumos,prea plin de suporteri si un gazon poate impecabil.Pai deja e prea mult si Serbia ar trebui exclusa din orice competitie pt.aspectele astea.Ca doar e o tara amarita din Estul Europei macinata si de razboaie in ultimul timp.

va (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:36

Dl ziarist nu te supara da’ expresia cu ” cati a rodit acest pamant” de unde o ai? De pe la cenacluri?

curier (4 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:43

aline cel mai mare antrenor roman e Covaci (scris ungureste), domnul mircea lucescu mereu gafeaza de acest gen dar niciodata nu pomeneste ca werder a avut gol valabil, si putea fi alta soarta finalei din sezonul trecut

alin_emil (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:50

„Monumentul” asta n-a stiut in viata lui ce e ala fair play.. pe unde a umblat a criticat arbitrajul si a pozat in victima, iar acum face acelasi lucru cu fisu’. Nu inteleg de ce presa tace din gura si nu loveste si in razvan, ca aia nu a fost echipa asezata in teren. Pai daca era Piturca, erati in stare sa-l omorati cu pietre.

agnes (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:54

Foarte multi va citesc d-le Buzarin…

Robert (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:01

N-am vazut meciul (si alegerea mea a fost buna). Doar golurile si cateva faze. Dupa meci! Arbitrajul a fost intr-adevar penibil, asta trebuie sa acceptam. La golul trei a fost un offside despre care s-ar fi discutat la noi in campionat o luna. Rea-intentie sau prostie, nu conteaza, a fost evident. 2-0 sau 5-0? E o diferenta, nu? Tin minte un 5-1 cu Slovacia (cu Hagi in teren) in care n-am jucat nimic, dar am marcat trei goluri in ultimele 10 minute (cam ca sarbii acum, dar macar nici unul cu ajutorul evident si penibil al arbitrului). Mai tin minte ca la un turneu final, de curand, Serbia a pierdut cu un 6-1. Lucruri din astea se intampla si nu e nimic de spus. S-a spus destul. Daca ne-am constientiza nivelul, ar fi mai corect si mai usor. Intre ’70 si ’84, cu vedete, ghete de aur penibile si semifinalisti de cupe europene, nu ne-am calificat nicaieri. De ce ar trebui sa o facem intre 2008 si, sa zicem, 2022, nu-nteleg? Suntem cumva, ca natie, vreo mare valoare in fotbal? Ma-ndoiesc! Asta e valoarea noastra si e ok. Astept o victorie muncita cu Austria sau Finlanda. O vom merita si ne va arata nivelul, nimic mai mult!

Horea (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:04

Cred ca Mircea Lucescu are dreptate: arbitrajul a fost sub orice critica. S-a fluierat fault la orice contact cu „uriasul” sarbilor, cred ca la golul 3 e o pozitie cel putin suspecta de afara din joc, Chivu a fost eliminat foarte usor, Mutu a fost oprit eronat dintr-o actiune foarte buna in prima repriza, iar faultul la Marica a fost in careu. Desigur, sarbii meritau victoria, dar cred ca o diferenta de 1-2 goluri ar fi fost mai aproape de adevar. Acum e simplu sa dam vina pe Mutu si pe Razvan, dar prima repriza a fost mai buna decat cea de la Paris, unde doar norocul ne-a scapat de 4-5 goluri… parerea mea!

curier (4 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:06

robert, astepti degeaba o victorie muncita cu astria si finlanda ambele ne bat sunt peste noi.pai austriecii ne-au inghesuit acasa

Vlad Iasi (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:09

Sunteti cam suspicios vis-a-vis de afirmatia legata de arbitraj a lui lucescu senior.
Inteleg, e nevoie de subiecte, eventual de altele decat cele abordate deja sau de alta maniera de abordare, dar a lasa obiectivitatea la o parte nu e cea mai fericita reteta.
Nu ma numar printre simpatizantii lucestilor, dar nici printre contestatarii lor . Cred totusi ca nu e o afirmatie de „tata”, mai degraba a unuia implicat, fie doar si sentimental, in fenomen!
Arbitrajul, bun sau rau, nu schimba rezultatul sau impresia lasata de ai nostri tricolori. In schimb, a nu da credit importantei acestuia in angrenajul unui meci doar pentru a trimite o sageata prea putin rafinata ( cu putinul respect pe care vi-l port, nu va caracterizeaza rafinamentul!) catre un om ( fie el si Mircea Lucescu ) nu aduce decat a bagare in seama intr-un stil personal.

tavi_c (26 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:04

D’ale „monumentului”:
„Cei de la FRF să facă un protest oficial la adresa arbitrului Kapitanis”
Batranul staroste al Cooperativei s-a senilizat de tot.
Acest individ cu mari carente de caracter a avut doua merite mari si late ( desigur ,in opinia mea) : nu a pus virgula intre subiect si predicat si , esential , a intrat de tanar in acele structuri care au grija toata viata de tine.
Si , pentru ca vor fi multi detractori ,voi exemplifica:
– in Mexic a fost unul dintre cei care l-au inlaturat pe DOBRIN.
-a calificat Nationala la Euro’84 ( cu imensul ajutor al lui Karol Palotay ,aflat la ultimul meci din activitate,cel care ulterior isi facea concediile la Poiana Brasov si pe Litoral),unde ne-am facut de ras(am fost considerata cea mai insipida echipa – ceva in genul Nationalei lui Piturca in Elvetia).
– si-a dat doctoratul in meciul cu Irlanda de Nord’85 cand a adoptat o tactica total falimenara (ne trebuia un egal),astfel ca inlaturarea lui chiar dupa un 4-0 cu Austria apare ca perfect logica.
-tot deceniul 9 a stat in umbra Stelei acumuland frustrare dupa frustrare .
– cu toate ca a beneficiat de sistem,de fluierasi si de sateliti nici un titlu ,kein,nada,nihil.
-a retrogradat-o pe Poli ’87 ca nu a stat capra Jackie Ionescu.
-cand a reusit ,in fine,sa faca echipa,vine Revolutia si-i da planurile peste cap.
– in Italia era un fel de ABBA ,asa parca se spunea la noi.
-a lut titlul cu Rapidul lui Copos ,dar mai bine va spune Danut Lupu cum.
-la Inter ,in fine o echipa adevarata ,a ratat intr-o luna jumate tot ce se putea rata,astfel ca a urmat firesc demiterea.
-despre Turcia si Ukraina no comment, au facut-o Daniel Pancu si Cernat scandalizati de arbitrajele pro Lucescu.
-cupa UEFA castigata dupa un arbitraj considerat „tendetios” de catre nemti
– si „finit coronat opus” eliminarea de catre „bestia nera” Poli Timisara.

ghita1964 (9 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 1:32

Nea Mircea,de data asta gresesti!Eu,spre deosebire de toti cei care te critica pe aici,i-ti gasesc o scuza:selectionerul este fiul tau!Nu trebuia sa iesi acum cu aceste declarati!Ai facut mai rau pentru Razvan decat toate lighioanele care te critica aici !Romanul nu cunoaste sentimentul de recunostinta!Este specia care da cu barda si-n Dumnezeu!Uita ca generatia de AUR te-a avut PROFESOR si ca la umbra activitati tale ,altii au cules dupa acea lauri(nu nemeritat)!Totusi abtinete sa-l mai aperi pe Razvan!A gresit,i-si va repara el singur gresala.Dai apa la moara detractorilor lui Razvan,cea ce nu-i corect fata de Razvan!Cat despre acesti „suporteri” am o mare scarba fata de ei…

m (12 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 2:02

robert nota 10!!!

emg (13 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 2:17

ce te miri asa tare buzarine, nu asa face mircea lucescu tot timpul cand pierde? o da pe arbitraj. nu stie sa piarda, din pacate pt el. daca ar fi avut si calitatea asta ar fi putut fi un mare antrenor. asa, a ramas doar un bun antrenor.

Eduard (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 3:21

pt abmos

Si …si o supercupa a europei,

juve 1897 (3 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 3:57

lucescu e al 3 antrenor dupa stefan covaci,emerich jenei cei 2 castigand trofeul suprem cupa campionilor europeni cu ajax si steaua asa ca mai usor cu lucescu cel mai mare ,cel mai tare in campionate vestice cam mediocru(inter,brescia,pisa)

nime.n.lume (9 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 7:36

Si ce daca a facut o gafa!
Il judecati pentru ce? Ce are ce a zis Lucescu Sr cu 5-0?
Omul a zis dupa ce baietii au comis-o!
Deci fara nici o consecinta imediata!
Jiji, Borcea, Iancu, Mititelu, si toti astia ca fac o gafa cand deschid gura si una cand o inchid.
Avem probleme mult mai grave in fotbal decat ce a zis Lucescu cel batran!
Opriti discutiile de 2 lei!

Ducu (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:50

@tavi_c
Santem singura natiune care produce oameni care dau cu pietre in propriile valori.
Vei spune ca M. Lucescu nu este o valoare. Nu conteaza ce spui tu!
O spun insa strainii!

genial american (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:00

Nu poti acuza arbitrajul la 0-5.

bogdan (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:01

cred ca orice ai zice dupa 5-0 nu cred ca mai conteaza …

Cocos (70 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:32

Arbitrajul a fost, cei drept, odios. In plus noi parca nu am avut portar… dar ce mai conteaza acum dupa ce am fost umiliti cu un scor de maidan? Mircea Lucescu este in primul rind tata si in al doilea rind un antrenor de geniu, bravo lui ca incercat sa abata atentia de la Razvan – coautor al dezastrului de la Belgrad.

Ion Ionescu Muc (9 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:35

Daca ai niveaux, asa cum pretinde presa, daca ai un pic de demnitate, dupa nun asemenea rezultat iti iei palaria si pleci! Dar Romania inca nu e obisnuita cu o selectie bazata pe valoare, nici in sport nici in alte domenii! Daca cei mai buni nu sint promovati si sustinuti in incercarea lor de a ajuta tara…. adieu! Brucan a fost un visator!

OviDELL (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:36

asa este !!! ai dreptate. e rusinos sa vorbesti despre arbitraj la 5-0!!! cred cu tarie ca un antrenor cu demnitate(nu e cazul la noi)isi dadea demisia indiferent de cauzele care au dus la acest esec pentru ca antrenorul face selectia , echipa … etc , deci el este principalul vinovat !!! DE MI Si AAAA !!!

marco (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:55

@ducule, tocmai pentru ca e o valoare, ceea ce spune are greutate si se vede.
Nu e altcineva vinovat ca, in acest caz, spune tampenii.

Ducu (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:20

@marco
Ai dreptate!
Totusi, eu m-am referit la meticulozitatea (otravita!)demna de o cauza mai buna cu care a contabilizat, actiunile lui M. Lucescu.
Ma intreb daca exista cineva caruia sa- i contabilizeaze lucrurile bune.

geronimo (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:45

si daca dadea penalty, si daca intra lovitura libera a lui mutu din prima repriza, era vreo garantie ca ieseam castigatori? sa nu uitam ca am avut 2-0 cu franta in 20 minute! jocul in sine, atitudinea in teren, respectul fata de tricoul romaniei, tot la un esec dureros duceau! pt ca lucrurile in tot fotbalul romanesc, merg intr-o directie total gresita! cat priveste discursul lui nea mircea…pacat ca omul lucescu pune in umbra antrenorul lucescu!

un cititor (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:48

Pretentia autorului ca Mircea Lucescu sa nu il apere pe Razvan este absurda. Adevarul este ca la a doua lovitura libera din partea stanga a careului zidul a stat la 4-5 metri de minge. Tot Razvan este vinovat? Cu acest exemplu si cu multe altele expuse de cei ce au comentat inaintea mea trag si eu aceeasi concluzie: arbitrul a favorizat clar pe sarbi.

flor (22 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:49

In principiu de acord dar sa- l pui pe Lucescu inaintea lui Jenei, Kovacs sau Iordanescu este o mare prostie. Oamenii astia chiar au avut rezultate , lucescu mai mult cu papagalul.

MUTU (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 14:02

Cum sangele apa nu se face, si familia Lucescu isi confirma renumele… scandalul cu Mutu e doar o diversiune in opinia mea, menita sa acopere cel mai mare impostor care a condus vreodata nationala. Ma doare cum realizam toti acum ca nu avem jucatori… si cum il injuram toti pe Piti ca nu joaca ofensiv.

milan (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 14:16

ai dreptate aline. suntem penibili, la 5-0 sa te iei de arbitraj. dar asa e lucescu, are ce are cu arbitrii, obsesia lui, cum este si steaua. aceste 2 lucruri toata viata il vor urmari, niciodata nu va scapa de ele.

viktor (6 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 14:26

Autorul articolului a făcut o (nouă) gafă, deşi e departe de a fi un monument în ziaristică.

Este total fals că „a doua ipostază (tată) a surclasat-o pe prima (antrenor)”. Nu s-a schimbat nimic în viziunea antrenorului M. Lucescu. Nu există înfrângere de-a sa care să nu fie pusă pe seama arbitrajului, aşa că şi acum, în apărarea fiului, a făcut ce ştie el mai bine să facă în apărarea sa. Nu cred că este „cel mai mare din cîţi a rodit acest pămînt” dar sigur este antrenorul cel mai „năpăstuit” de arbitri.

Mi-aduc aminte că, pe vremea când antrena pe Brescia, a fost luat în balon la o cunoscută emisiune sportivă italiană, atunci când a fost difuzat un reportaj cu declaraţiile sale belicoase împotriva arbitrilor, urmate de reluarea fazei corespunzătoare, care dovedea că acuzele lui Lucescu erau nefondate. Pe când şi la noi un astfel de montaj, poate se va sătura şi el, şi fiul său care a preluat „modelul”, să mai conteste arbitrajele?

Ducu (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 14:29

Pt. cai care il considera pe Razvan fiul lui tata am o comparatie Mircea vs. Razvan
M. Lucescu
Data Nasterii: 29.07.1945
Data numiri la Nationala Romaniei: 1981
Varsta la data numirii: 36
Anii de antrenorat la data numirii: 2 (¡!!)
Perfoamante la data numirii: promovare Corvinul in div. A

R. Lucescu:
Data Nasterii: 17.02.1969
Data numiri la Nationala Romaniei: 2009
Varsta la data numirii: 40
Anii de antrenorat la data numirii: 6 (¡!!!)
Perfoamante la data numirii:
2005-2006 – a cucerit Cupa Romaniei cu Rapid Bucuresti si a dus echipa in sferturile de finala ale Cupei UEFA, parasind competia in urma a 2 rezultate de egalitate.
2006-2007, a cucerit pentru a doua oara consecutiv Cupa Romaniei cu Rapid Bucuresti

Concluzia – R. Lucescu avea la data numirii o experienta si un palmares mult superior seniorului!

bogdan (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 14:59

presa tot timpul in campionat arunca atacuri dure la arbitraj, cand in alte campionate is greseli grave de arbitraj si nu e masacrul de dupa meci cand e invitat Becali sau Borcea sa-si dea cu parerea cand nici macar nu se pricep.. ei nu apar ca fac o gafa… a doua zi, probabil ei au voie, ca au facut atatea pentru „fotbal”

Acum Mircea Lucescu a zis ceva care toti am simtit, doar ca am fost prea umiliti sa zicem ceva.. normal era 5-0, totusi cand esti in teren si vezi ca iei galben dupa galben nu e chiar asa de usor.. nu incerc sa zic ca arbitrajul a fost de vina, doar ca nu e corect sa ne luam de un om care a facut atat pentru imaginea Romaniei, si pe cei gen Becali sau Borcea sa ii dam tot timpul pe televizor cand isi bat joc de munca antrenorilor si a jucatorilor cand dau vina pe arbitraj si devine o obisnuinta in Romania sa ne simtim „pacaliti” cand de fapt noi pacalim fotbalul de cand ne stim.. .

jan pitesti (46 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 15:16

asa a fost mereu in istoria romaniei cu bune si rele timpurile se schimba mereu,nationala trebuie intinerita indiferent daca mai joaca mutu sau chivu.binenteles si campionatul romaniei trebuie scuturat de meciuri slabe si pe interese banesti,e cam greu dar posibil

Comentează