Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Nu televiziunile de sport sînt problema, ci ţara!

GSP TV, DigiSport, Sport.ro sînt luate la ţintă. Prea mult Gigi!

Vineri seara, ora 18:45. Antena 1, emisiunea lui Mădălin Ionescu, „Acces Direct”. N-am reţinut tema, cert e că la acel moment de timp, la şapte fără un sfert, Gigi […]

sâmbătă, 26 septembrie 2009, 6:57

GSP TV, DigiSport, Sport.ro sînt luate la ţintă. Prea mult Gigi!

Vineri seara, ora 18:45. Antena 1, emisiunea lui Mădălin Ionescu, „Acces Direct”. N-am reţinut tema, cert e că la acel moment de timp, la şapte fără un sfert, Gigi Becali dănţuia cu foc, machidoneşte, înconjurat de muşate armâne transbalcanice. Probabil că people-metrele şi-au dat acele peste cap, luînd-o razna, către Nirvana minutului de aur.
Antena 1 nu e televiziune de sport şi nici „Acces direct” nu e vreo emisiune de profil. Ci doar un exemplu dintre multe altele, în care Gigi Becali, un emanat, aşa cum se spune, al presei sportive, părăseşte nişa şi devine un personaj oferit întregului popor, nu numai microbiştilor.

Televiziunile de sport sînt puse la zid, mai ales de către presa scrisă generalistă. Într-adevăr, poate că sportul pe micul ecran poate fi prezentat altfel decît se face acum. Poate că ideea cu un moderator în studio, cu un jurnalist invitat şi cu legături telefonice la diverşi patroni din fotbal e revolută. Dar aceeaşi presă generalistă care acuză nu-l ocoleşte, nici ea, pe Gigi. În plus, pune cioporul de microfoane în faţa lui Băse la Sîmbra Oilor, în faţa lui Geoană cînd acesta năşeşte, în faţa Elenei Udrea după ce ministresa se va fi descălţat pe plajă şi va fi spus că avem un litoral minunat şi programe turistice mirobolante.
Nici televiziunile nu sînt mai prejos. GSPTV poate fi acuzat de prea mult Gigi atunci cînd pe celelalte canale va fi prea mult Mozart sau prea mult Shakespeare. Nu se întîmplă asta, constatăm doar că e prea mult Ogică, prea mult Garcea, prea mult divertisment răsuflat. Televiziunile comerciale pun în prime-time americănisme cu multe împuşcături şi cu ketch-up pe post de sînge, în timp ce filmele bune pot fi văzute, contra cost, pe HBO, sau, la TVR, vinerea după miezul nopţii.

Şi în presa scrisă lucrurile stau cam la fel. România e ţara în care un ziar precum Cotidianul are mari probleme, din cauza tirajului mic, iar tripleta tabloidă Libertatea-Click-Cancan, adunată, bate la porţile milionului de exemplare pe zi. Pînă la urmă, ce e mai ludic şi mai necultural să pui pe prima pagină? Că Gigi l-a dat afară pe Bergodi de la Steaua sau că lui Axinte, în urma unei operaţii de implantare a unui inel gastric, i-a crescut penisul cu un centimetru?

Pentru cei cărora televiziunile de sport continuă să le miroasă a derizoriu, o ultimă informaţie: România e ţara care a reuşit s-o teleporteze pe Maia Morgenstern de la Hollywood spre platoul de filmare al unei telenovele. În schimb, e greu de crezut că o să-l vedem vreodată pe Papadopol, votat de popor între primii actori din istoria României, să facă drumul invers, de la „Regina” la „Patimile lui Christos”. Asta nu se va întîmpla niciodată!

Comentarii (253)Adaugă comentariu

flaxx (3 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 22:13

buzarine, trebuie sa recunosc ca ai multa „vrajeala’, sa folosesc un termen folosit des la tv de un coleg al tau de breasla. pai voi ziaristii credeti ca sunteti oameni normali daca il dati la tv non- stop pe becali, adica pe cel care ne face in direct pe toti: ” bagabonti, drogati ,etc”. crede-ma ca suntem multi care avem mai multa vacanta decat are becali scoala. atat timp cat e dat la tv nu va vinde steaua. singurul lucru ce il intereseaza este sa apara in presa, dar mai ales la tv.

Vox (12 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 23:23

„Egzista” o explicatie, nu ?

Andrei (5 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 23:25

Dupa cum ziceau si altii, este foarte usor sa zici „asta vrea poporul”, si sa il dai la tv toata ziua. Sincer, eu m-am saturat de toate dejectiile pe care le scoate acest om pe gura, si de cate ori apare la televizor, il schimb. Jigneste pe toata lumea, iar voi radeti ca prostii: „nea gigi, mai zi, mai zi!”. Pai mai Aline, de ce nu ai curaj sa il contrazici cand intra in direct cu voi, ci doar dupa ce iese din emisie? Cat despre „acces direct”, este o emisiune de cea mai joasa speta. Un fel de dan diaconescu 2.
Adevarul e ca nu mai tine faza cu „exista telecomanda”, deoarece multe televiziuni fac parte din acelasi trust. Deocamdata ne mai putem uita cat de cat la digitv, deocamdata nu e difuzat chiar asa mult acolo.
GIGI: VINDE ! PLEACA !

giulex (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 0:33

tara e de vina, da?!? ce usor e sa scapi de vina… dupa ce il bagati in seama prea mult pe acel individ, acum dati vina pe tara…
de ce nu ai curajul sa ii spui in direct ciobanului astfel de lucruri… nu, atunci esti mielusel…
jenant din partea ta si a voastra in general… vreti o schimbare? lasati vorbele si aratati-ne fapte…
becali AFARA DIN GHENCEA!!!!

mai conteaza ? (37 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 6:42

Poate unii nu o sa ma inteleaga , poate altii o sa conteste dar eu din punctul asta am avut o copilarie frumoasa !!! La scoala se invata carte, nu gluma. Tin minte si acuma cum ne ridicam si salutam profesorii cind intrau in clasa !! Mergeam in uniforme si eram mindrii de matricola care o purtam pe umar. Nu veneai in blugi cu droguri , tatuaje e tc..Nu se dadeau diplome pe banda rulanta, trebuia sa muncesti pentru ele. Programul televiziunii romane era de calitate mare atit cit era . Luni vizionai un Heidi si un serial de calitate englezesc seara. Marti era un film de calitate care de obicei nu era american . Miercuri era telecinemateca etc.etc. Nici nu mai vreau sa mai enumar dar era alta civilizatie. Tin minte cum in Autobuz ma sculam automat sa dau locul unuia mai in virsta . A fost bine pina a innebunit Ceausestii !!! Cam pina la sfirsitul anilor 70.

croitza (2 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 8:52

Aproape ca mi-au dat lacrimile dupa ce am citit articolul.Bine scris,bine tintit,bravo.Ipocrizia,domnule Buzarin,atinge cote alarmante in presa zilelor noastre.DIN

croitza (2 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 9:46

Aproape ca mi-au dat lacrimile dupa ce am citit articolul.Bine scris,bine tintit,bravo.Ipocrizia,domnule Buzarin,in zilele noastre este fara limite,presa -cea mai mare parte a ei-o ridica chiar la rang de virtute.Dumneavoastra,din pacate,nu faceti parte din exceptie.Nu vreau sa mai repet si eu,printr-o alta formulare,multe dintre ideile celor care au comentat negativ,dar argumentat,materialul.M-as opri doar la un aspect pe care l-am sesizat,in special,de cand a inceput noul scandal din Ghencea,avandu-l ca actor principal-evident-pe acelasi individ grotesc.Nu am observat NICIUN moderator sau ziarist,sa-si tina colana dreapta,fara pericolul unei fracturi,in confruntarea directa cu acesta.Cei care il contesta,cu argumente,fapte,exemple concrete,brusc dupa intrarea in legatura directa cu ‘iluminatul’ ,isi indulcesc tonul,gasesc chiar si circumstante,daca e posibil,poate si o bataie usoara pe umar.Dezamagitor.Inteleg natura umana cu nevoile si interesele ei,dar chiar toti…

pasager57 (2 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 10:09

Gresit, domnule Buzarin!
Gigi Becali este EXCLUSIV creatia mass-media. Din comoditate, naivitate si/sau pentru bani, l-ati creat pe acest clown si l-ati adus unde este acum.
Suntem suprasaturati de Gigi, iar asta nu mai este vina noastra… este rezultatul jocurilor dvs. pentru rating si bani

Adrian (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 10:23

Se pare ca oamenii civilizati cu decenta si bun simt nu mai sunt de nici un interes in aceasta tara. Daca cei multi stau in fata televizorului si rad ca ****** de GIGI atunci si restul trebuie sa il vada pe distinsul euorparlamentar votat de catre aceiasi oameni care rad in fata televizorului si se regasesc intr-o anumita masura in acest Gigi. Haideti sa incercam sa-i educam pe acesti oameni prin intermediul media sa nu isi mai faca idoli din oameni care intr-o tara civilizata nu si-ar avea locul altundeva decat in ziarele de scandal.
In concluzie, directia pe care ne-o dau ziarele si televiziunile in prezent va fi drumul pe care vom merge in viitor.

Tiluc (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 11:10

Nu televiziunile de sport sunt problema.
Si nici ziarele de sport. Aici ai mare dreptate. De vina sunteti VOI. Cei care le populati. Si care va simtiti ca pestele in apa in bazinul de dejectii pe care l-ati creat. Acestea sunt oglinda voastra. Cea mai buna dovada? Mergeti pe strada si uitati-va la o masina cum arata. Nu trebuie sa dea muzica la maxim. O sa stiti totul despre proprietarul ei. Asa e si cu ziarul dumneavoastra. Ma uit putin peste el si stiu ce va poate capul: Becali.

MiKhaEl (3 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 11:27

Bravo! Felicitari! Respectele mele! Poporul o cere? NU o cere poporul. Romanii, ca mine, dupa un meci gen Brasov – Steaua schimba postul Antena1 (care nu este un canal sportiv, cum ati mai spus si dvs.) pe GSP, sport ro, ca sa urmareasca o emisiune cu concluzii si dezbateri despre meciul respectiv. Sa spui ca poporul o cere, cand nici nu apuci sa apesi butonul telecomenzii sa schimbi postul si deja auzi glasul lui Gigi Becali, Mititelu, Iancu, pe orice canal sportiv, e o distanta cer-pamant. Asta ar insemna ca dupa incheierea oricarui meci, romanii sa stinga tv-urile si sa se culce. Penibil! Pe net sunt sute de articole cu o tenta anti-Becali, insa cand deschid TV-ul cu un chef sa mai aud o stire sportiva, se aude vesnicul „Buna seara, domnule Becali!” ; „Da, aveti dreptate, domnule Becali!”. Inca o data: penibil!

marian (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 11:44

tineti minte cum zicea oierul ca e mai puternic decat era inainte de 90 valentin ceausescu? diferenta dintre valentin ceausescu si gigi becali este ca primul avea tot ce voia dar era un lord, in timp ce al doilea are tot ce vrea dar e un cioban. si valentin vorbeste o data la 10 ani, iar becali zilnic. pentru asta e presa vinovata, dom’ buzarin.

Rica (3 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 11:53

In aceeasi nota ca articolele lui R. Naum: voi n-aveti nici o vina, e poporul de vina

Ei bine numai ca nu e asa, nu poporul trebuie sa dea exemplu, ci voi, presa, scrisa sau audiovizuala.

Intr-o societate democratica nu degeaba se spune de presa ca e a patra putere in stat: cu putere vine si responsabilitate, pe care voi nu o asumati ca tot ce va intereseaza e sa faceti bani…

Si la o adica e mai usor sa arunci vina pe multime, care, ca masa, e neinstruita si manevrabila, decat sa aveti curajul sa infruntati personajele care si bat joc de aceeasi multime

Si domnule Buzarin, poporul trebuie sa educe presa sau invers?

senateo (17 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 12:44

Nu tara este problema ci televiziunile. Pe Stefan cel Mare, Mihai Vitezul, Alexandru Ioan Cuza ii cunoastem numai din scrierile cronicarilor. Cum i-au descris cronicarii asa ii luam si noi de buni, drepti, viteji. Asa si boborul roman cititor de articole sportive si privitor la canale de sport : daca poporul este intoxicat permanent cu manele , becali, basescu, eba, steaua, va ajunge obsedat de aceste personaje si i se creeaza o dependenta de ele.
Mass-media are o datorie morala minima de a promova VALORILE din societatea romaneasca. Datoria de a elogia savantii nu comediantii, datoria de a comenta faptele deosebite nu faptele obosite. In concluzie DA, PRESA ESTE VINOVATA nu tara, cauza pentru care tara a ajuns in halul asta este imaginea creata de mass-media .

Vasile Jâmbu (3 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 13:35

Clar. E vina ţării (societăţii) când Maia Morgenstern alege banii în locul respectului. Nu a împins-o nimeni să joace într-o telenovelă. A fost alegerea ei. Cum alegerea voastră, a jurnaliştilor, e să-l promovaţi pe Satana din Ghencea şi nu numai. Luaţi exemplul presei din occident!!! De câte ori apare Laporta la TV în decursul unei luni. Comparaţi-l cu Satana din Ghencea şi cu ceilalţi conducători de cluburi. Şi voi ca şi Maia Morgenstern aţi ales banii în locul respectului. Noi nu avem presă liberă în România. O parte e can-can-istă, iar cealaltă controlată de politicieni. Prefer să urmăresc doar meciuri pe posturile româneşti, apoi schimb pe Eurosport, sau, vorba ta, pe HBO. Pe mine m-aţi pierdut ca şi consumator de presă românească.

eu (5 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 14:26

tara e de vina? atunci emigreaza.
sunteti de nivelul celui despre care vorbiti toata ziua, nu aveti nici o scuza RUSINE

eu (5 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 14:31

cel mai grav este ca prin aceste mediatizari ale voastre , generatia care va avea drept de vot peste cativa ani va lua aceste personaje jenante pe care voi le considerati reprezentative si valoroase drept modele….si atunci sa vedeti.
dar stiti ce ma bucura? ca acele vremuri le ve-ti trai si voi.

george stefan (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 14:44

D-le Buzarin,nu TARA este de vina,va inselati amarnic daca huiduiti poporul,sau ati ramas in pana de idei(nici nu stiu daca ati avut vreodata).Poporul d-le Buzarin,se uita la ce i se serveste,nu la ce vrea!!!!!Ca d-na MORGENSTERN „s-a vandut” pe banii unei telenovele…nu este treaba poporului,fiecare face cu viata sa ce vrea.Dar ca Becali apare minut de minut la tv…cam voi sunteti de vina,indiferent ca scrieti(dumneata oricum te prefaci,dar altii mai buni…de unde?),propuneti,sau invitati.Diseara joaca Unirea(si cu cine????),Steaua abia joi parca.si totusi,cate stiri despre steaua aveti pe prima pagina,si cate cu Unirea?Ca apare Becali pe prima pagina,nu noi suntem de vina(ati facut un sondaj ca sa vedeti cati vor sa-l vada acolo,si cati nu vor sa-l mai vada deloc?),ci voi,pentru ca nu-l mai coborati de pe soclul ce l-ati ridicat.Un soclu egal cu suma anilor de acasa,suma echivalenta cu cea a anilor lui Becali.

testerics (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 14:58

Televiziunile ahtiate dupa bani si mai putin interesate de calitatea transmisiilor… de exemplu banda aceea de la Antena1 pe care se deruleaza invitatia la SMS-uri in timpul meciurilor… chiar se bucura cineva de acel derulaj in afara de cei ce castiga 100de euro din niste amarate de SMS-uri? Chiar nu poti sa te mai uiti la un meci fara sa fii obligat sa-ti fuga ochii in alta parte? Dau eu 100 de euro numai scoateti porcaria !

je (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 15:06

Si eu ma uit doar la meciuri la TV. Emisiunile cu si despre ****** luminii sunt pentru cei care sparg seminte in fata blocului! Va ofticati ca cei de la Cancan bat milionul de exemplare, dar ceea ce faceti voi, televiziunile, e acelasi cancan! Daca nu aveti audienta, inseamna ca nici macar pe ala nu-l faceti bine! Nu va faceti iluzii, voi nu culturalizati, ci prostiti poporul cu astfel de emisiuni! Nu aveti discernamant, faceti astfel de emisiuni de dragul audientei, dar nu faceti decat sa distrugeti viitorul acestei tari. Tara in care vor trai probabil si copiii vostri. Sa nu va mirati apoi ce model isi vor alege in viata, si nici ca majoritatea celor care scriu aici, pe bloguri, nu stiu sa scrie corect romaneste! Asa sa ne ajute Dumnezeu, pe fiecare dupa ceea ce facem…!

totgigi (6 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 15:13

Un ziar, o teliviziune este o afacere!
Deci cei implicati in fenomen vor sa fac bani din aceste activitati!
Si sunt platiti bine daca fac la randul lor bani!
Deci de ce sa ne miram ca fiecare incearca sa isi vanda ziarul sau emisiunea pe care o difuzeaza ?
Faptul ca romanul cumpara ******* astea e problema!
De ce cumparam noi romanii cancan-ul ?
De ce deschidem TV-ul doar ca Gigi e pe GSPRO ?
Atunci ne meritam soarta, scandalul aduce bani si cu asta basta. In Anglia e la fel, in Germania nu e la fel doar alta cultura….

Bogdan (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 16:50

Asadar d-le Buzarin, cenzurati comentariile, desi sunt scrise decent. Probabil nu va convin unele expresii, dar va rog fiti mai reflexiv si o sa vedeti ca asta faceti in goana pt rating si bani. Va credeam un jurnalist mai bun, dar acum ati cazut in abis. Regrete.
[Moderator: Jignirile adresate de useri editorialiștilor GSP sau celorlalți useri nu sînt tolerate pe nici un blog din rețeaua blogsport.ro. În rest, nu există nici o problemă cu nici un mesaj care critică vreun editorialist, cît timp acest mesaj este civilizat și argumentat. Mulțumim].

xolv (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 16:56

Acum 20 de ani cand vedeam zilnic Cantarea Romaniei, presupun ca si atunci tot asta cerea publicul, nu? Aparati-va banii castigati de la motan, dar nu ne mai tineti lectii de morala !

Vasy (2 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 17:13

Un singur exemplu: marea campioana Sandra Izbasa – o comoara nationala, de altfel, in conditiile de decadenta abrupta a sportului nostru – s-a operat in Germania la tendonul lui Achile, in urma cu o saptamana.
V-as ruga sa numarati stirile din GSP si reportajele despre acest eveniment nefericit, despre sansele de recuperare ale acestui copil; si apoi sa comparati rezultatul cu numarul de articole despre Gigi din aceeasi perioada.
Atat 🙁

bim26 (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 17:33

Noua ne pasa de sport, poate prea mult ??? Poate era mai corect : Noua ne pasa de audienta , poate prea mult !

GentleGiant (10 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 17:41

GSP, cam cit de relevante vi se par toate aceste comentarii (224 pina la al meu) pentru CEEA CE VREA POPORUL? Cu citeva mici exceptii ale unora, imensa majoritate a celor de aici va arata CE VREA POPORUL = RATING = DIRECTIE JURNALISTICA.
Nu vi se pare relevant ca nu a intrat nimeni din cei pe care ii invocati ca vor scandal, tzitze si scatologii? Ca v-au vorbit oameni de bun simt si rationali?
Asa ca fiti consecventi, judecati cu standardele voastre si tineti cont de toti cei care au postat aici. Macar asa, daca in interior nu mai gasiti resurse morale.

EU (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 18:20

Problema televiziunilor sportive nu este aceea ca vor sa aiba rating. In fond este crezul oricarei afaceri:profitul. Problema, spuneam, este ca ele vor sa faca profit fara sa investeasca deloc (sau, ma rog, cat mai putin).Pai nu este cel mai simplu sa dai un telefon si sa aduci mascariciul pe ecran? Cat te-ar costa, in schimb, sa transmiti o competitie puternica, sa aduci in studio personalitati marcante ale sportului, sa dezbati cu adevarat subiecte interesante?
Va dau un singur exemplu: cam cat de mare credeti ca ar fi audienta intr-o zi cu urmatoarele transmisii (unele chiar si inregistrate): tenis – US Open, rugby – Turneul celor 6 Natiuni, Campionatul Mondial de fotbal al
cluburilor, etapa de circuit Formula 1, Cupa Mondiala la handbal? Va garantez ca ar bate de departe cota obtinuta de mascaricii din fotbal. Dar costa. Si metoda balcanica de imbogatire presupune sa faci profit cu costuri minime (daca se poate, deloc). Ceea ce exerseaza, cu destul succes, si marii nostri „patroni” din fotbal.
Nu natiunea este de vina pentru nivelul slab al emisiunilor. In fond lumea poate fi educata. Acesta ,cred, este rolul mass media.

gogu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 18:36

pai deci problema voastra este tot gigi. atunci de ce va mai numiti de sport daca voi puneti problema de axinte si mai stiu eu cine.
aaa voi ce ati zis daca si astia fac asa , noi care suntem de sport si ar trebui sa vorbim despre sport, sa o dam si noi in „cancanuri” . asa ca domnule „bloghist” – a se vedea ghilimelele – nici voi nu aveti o fata mai curata in tara asta. ati fi putut indrepta cate ceva dar nu se vrea. deci eu zic sa mentineti linistea cand vine vorba despre asa ceva ca aveti o vina destul de mare.

ady (3 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 19:01

D`-le Buzarin-haideti sa ne uitam d-le Buzarin ex bun….dupa meciul rapid-int.curtea de arges….toate posturile transmiteau emisiuni-stiri doar despre steaua si jiji mai rau….mam uitat pe blogurile de sport mai exact gsp.ro,prosport.ro si am vazut desi numi venea sa cred pe gsp am vazut doar stiri despre steaua si jiji…numai atat…si nu exagerez deloc….pe prosport cred k 3 stiri nu erau despe steaua si jiji in rest si akolo la fel ca la voi….va acuza o tara in treaga cu exagerarea jiji doar dumneavoastra d-me Buzarin iesiti si spuneti k nui asa……nici nu stiu cum ati putut iesi in fata cu un asemenea subiect pe blogul dumneavoastra…a ajuns sa imi fie scarba sa ma uit la un post de televiziune cu program sportiv pentru ca nu vad numai jiji,doar cand sunt meciuri atunci ma mai uit…in rest …..pur si simplu mie scarba…e greu de crezut dar astia sunteti….si acceptati realitatea asa cum este…o lume intreaga va critica si voi aveti curajul sa iesiti in fata sa spuneti”nu se exagereaza cu jiji”…rusine….va doresc desfiintarea in cel mai scurt timp posibil…

ady (3 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 19:08

si tin sa amintesc ca atunci cand era meciul rapid-int.curtea de arges…..echipa de handbal feminin a Romaniei a castigat CAmpionatul Mondial…..si pur si simplu nam gasit o stire la ora aia despre asa cv si nu numai in toata aceaa zi a fost doar stire despe acest subiect in rest jiji.jiji si steaua….deci nu va inteleg cum puteti iesi cu un asa subiect in fata

Adi din Buzau (6 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 19:11

Dar GSPTV si Digisport sunt televiziuni? Ca le prinde doar jumatate din tara, din cauza ca au marit preturile doar ca sa vinda mai scump la cealalta jumatate, si nu se difuzeaza prin toate firmele mari de cablu, doar prin cele cu care sunt ei amici de afaceri. Asta e singura realizare a Ligii lui Mitica, faptul ca a furat romanilor meciurile de fotbal de la TV, pentru buzunarele catrova patroni.

bogdan (13 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 20:07

Rica are mare dreptate, tot respectul pentru oamenii care au notiunea de responsabilitate.
Am o experienta de patru ani in presa locala, nu de sport, insa totusi o pot numi experienta. Vanzarile sunt foarte importante intr-o institutie media, insa niciodata nu ar trebui sa fie cele mai importante – in acest caz nu mai vorbim despre o institutie media.
In Romania, de la politicieni pana la jurnalisti, s-a pierdut notiunea de responsabilitate, care vine odata cu puterea si influenta. Si nu vom putea merge niciodata inainte, intr-un mod pozitiv, decat dupa ce la conducere vor ajunge oameni din cealalta categorie.
In orice caz, editorialul dumneavoastra domnule Buzarin este o dovada de lasitate si de gandire puerila. Singura comparatie care imi vine in minte e cea cu un elev de clasa a IV-a care ajunge acasa cu nota 5 si se scuza ca toti elevii din clasa sunt prosti si au luat tot 5. Daca dumneavoastra considerati o astfel de atitudine si gandire demna de un jurnalist profesionist care isi expune ideile in mod public, atunci imi pare rau pentru presa din Romania. Dar mai ales pentru public…

pentru alin buzarin (4 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 20:13

presa este principalul vinovat, pentru ca daca nu l-ar suna pe becali nu s-ar mai auzi de el. faceti un front comun, uniti-va si renuntati la nenorocitul ala. uitati-va la valentin ceausescu, a dat 2 interviuri in 20 de ani, ala e un exemplu, nu ciobanul.

Mircea M (1 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 20:35

Esti patetic Buzarin daca gandesti asa. Nu cred dealtfel ca esti asa de slab. Esti si tu sub comanda altora si trebuie sa reprezinti interesele firmei care iti plateste salariul, nu-i asa? Frustrant si pentru tine si pentru noi.

emg (13 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 21:17

eu sunt de acord cu teoria asta: toti suntem vinovati pt „fenomenul” becali. de fapt toti suntem vinovati pt ce se intampla in societatea romaneasca. chiar daca doare sau nu, chiar daca vrem sa aceptam sau nu.

requiem for a dream (5 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 22:13

@ady…campionatul mondial este pe vine..ce a castigat romania a fost un fel de trofeu „carpati”.. crede-ma am dreptate..nu ca nu este un merit major ce au facut fetele..dar iti zic doar pt corectie

misujon (5 comentarii)  •  29 septembrie 2009, 22:58

E clar,nu ne vindecam in veci! Daca voi continuati sa ne convingeti,Dl. Naum a facut-o deja obsesiv,e clar ca nu vreti nici o schimbare,mai mult nu recunoasteti ca „Nimeni” asta e creatia voastra si veti continua sa il bagati in seama,sa-i cereti parerea dupa fiecare meci (chiar daca el sau echipa lui nu are nici o legatura cu meciul respectiv),sa va injositi il lasati pe acest Nimeni sa atenteze la inteligenta voastra pentru un amarat de rating,pentru un pumn de bani.
In acelasi timp,nu va ganditi ca nu faceti bine Stelei bagandu-l in seama,sporindu-i popularitatea,intretinandu-i imaginea de atotputernic si dictator.Deci este clar ca nu ati inteles dorinta poporului,opinia,vointa,nevoia de schimbare,adevarul de fapt.Continuati sa fiti sclavii lui Nimeni.Veti pierde mult.
Chiar nu va desteapta 200 de comentarii elocvente,inteligente,unele chiar argumentate?
Sau considerati ca si Nimeni ca acestea sunt ale celor 200 de vagabonti ?

el_diez78 (7 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 0:15

buzarine..stii cine e de vina?…voi ziaristii…uite si acum in acest articol il pomeneste pe gigi becali…sant pasionat de fotbal dar nu numai..aveti o groaza de subiecte dar le ignorati incontinuu…cum zicea cineva intr-un comment..s-a operat sandra izbasa si doar intr-un articol scrie cateva randuri despre acest subiect…si cand ma gandesc ca am uitat mai mult fotbal decat stiu majoritatea jurnalistilor ma si intreb ce mai caut eu pe aceste site-uri care nu-mi ofera nici o informatie importanta…e si vina noastra ca ne pierdem timpul.
ps…pentru ca va pasa mai mult de bani decat de sport(citez un clasic al netului)

el_diez78 (7 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 0:19

si acum imi vine in minte fata care ai facut-o cand a zis becali ca-ti da 10% din tranzactie daca gasesti client pt steaua…brusc ai devenit bunavoitor cu becali si nu am mai auzit nici o remarca rautacioasa din partea ta…respect geambasu…singurul care nu s-a pus in fata lui gigi…respect gigi.

Andrei (1 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 0:48

voi ati cultivat si ati incurajat tendinta poporului asta bolnav spre circ si senzational ieftin…asa a fost mult mai simplu si mai rapid de obtinut o audienta maxima…astfel s-au nascut personaje gen gigi becali…”felicitari”

danic (1 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 8:58

mai uitati-va si voi ziaristii la ziare adevarate si apoi mai vorbiti
cand vom avea si noi ziare sportive ca italienii sau francezii?

Adrian (18 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 11:10

Eu vreau doar sa va amintesc 2 lucruri care depasesc orice limita. Stiti cite stiri despre meciul Urziceniului au fost ieri la stirile ProTV? NICIUNA!!!!! Da, ati auzit bine, la rubrica sport nu a fost nicio stire despre meciul echipei campioane a Romaniei in Champions League.Mai stiti in ce pagina din Gazeta a fost ieri prima stire despre meciul Unirii ? In pagina 10!!! Felicitari!! Daca as fi MM Stoica …..

gabimorman (3 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 12:14

marfaaaaaaaaaa de articoool

Cata (9 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 12:20

ha ha ha ha

el nu e tara! el e undeva suspendat in impoderabilitatea absolutului ce crede ca-i strabate fiinta!

noi sintem vinovati ca ne urla toti incultii in ureche toata ziua nu trustul unde lucreaza el si unde se promoveaza mediocritatea in toata splendoarea ei… el nu face parte din acel trust, el este precum spuneam mai sus in absolut!

oare cine sa fi educat aceasta clasa inculta in sensul de a-si manifesta cererea crescuta pentru sordid?

voi, presa nu aveti vreun repros a va face????

eu, ca si roman simplu, DA! va consider vinovati de lipsa de discernamint, de calicie. caci calici fiind ati promovat contra cost sordidul!

suporter stelist (1 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 13:06

Cum este posibil ca un jurnalist de la GSP sa fie facut in fel si chip, in direct, de un cioban analfabet, si dupa cateva luni de zile, acelasi ziarist sa poarte „un dialog” acu acelasi cioban??
Nu cred ca sunt multi ziaristi (indiferent de publicatie) care sa vina sa dea lectii de morala. Depinde cat ofera si mai departe …

aius (29 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 14:17

Bun articol!Bravo!De asta, te si STIMEZ!

adrian (3 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 15:01

Din pacate pentru voi nu conteaza prea mult calitatea celor care va urmaresc emisiunile ci cantitatea acestora, de aceea nu prea mai urmaresc emisiunile decat rar si pana cand intervine in emisiune un „om de fotbal sau din fotbal.”

BOGDAN (1 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 15:10

Total de acord dle. Buzarin. Dar trebuie sa va spun ca as vrea sa vad la emisiunile televiziunilor de sport mai multi oameni legati cu adevarat de profesia FOTBAL. M-am saturat sa-l vad pe dl Iancu comentand activitatea Selectionerului in contaxtul in care dl Iancu nu are nimic de-a face cu profesia FOTBAL, el este doar un investitor. Sau l-am vazut pe dl Muresan emitand pareri despre dl HALAGIAN. Pai in primull rand dl Halagian a fost este si va ramane unul din marii antrenori din fotbalul nostru si cand acesta forma echipe si iesea in Europa cu ele dl Muresan probabil juca fotbal la orele de sport in curtea scolii si exemplele pot continua. Cred ca Microbistii ar fi mult mai incantati sa-i vada vorbind despre fotbal pe cei care au aceasta profesie, daca vreti in Cartea de Munca si nu pe Becali, Borcea, Iancu etc. Toata stima pt cei mentionati, pt ca dansii investesc in fotbal dar asta nu inseamna ca sunt si profesionisti in fotbal. Trebuie sa ne rupem de aceasta parere gresita. In Anglia de exemplu patronul (sau actionarii) clubului Manchester United nu apar(e) decat fff rar la televizor, el(ei) numai finanteaza.

xander (60 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 15:15

@adrian – mi se pare „logic”, pt ca tvr are acum CL si daca ar da si altii stiri ar face pub la tvr 🙂 imagineaza-ti ca protveu se lauda pana acum ca are CL dar acum tac malc…nu au de ce, au ramas fara, e liniste 🙂 nu ai cum sa mai vezi meciuri sau stiri despre CL la ei.Asta e Ro…nu le pasa de spectatori atata timp cat ei nu au prioritate la emisiunea respectiva. Excelent articol…dar…abia acum v-ati dat seama dl.B ca suntem o tara de manelisti,telenovele,**** ,becalisti,****** ,senzationalisti,etc?

Sandy (1 comentarii)  •  30 septembrie 2009, 15:55

gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi….
gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi gigi!!!!!
nasol , nu?

Comentează