Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Nu televiziunile de sport sînt problema, ci ţara!

GSP TV, DigiSport, Sport.ro sînt luate la ţintă. Prea mult Gigi!

Vineri seara, ora 18:45. Antena 1, emisiunea lui Mădălin Ionescu, „Acces Direct”. N-am reţinut tema, cert e că la acel moment de timp, la şapte fără un sfert, Gigi […]

sâmbătă, 26 septembrie 2009, 6:57

GSP TV, DigiSport, Sport.ro sînt luate la ţintă. Prea mult Gigi!

Vineri seara, ora 18:45. Antena 1, emisiunea lui Mădălin Ionescu, „Acces Direct”. N-am reţinut tema, cert e că la acel moment de timp, la şapte fără un sfert, Gigi Becali dănţuia cu foc, machidoneşte, înconjurat de muşate armâne transbalcanice. Probabil că people-metrele şi-au dat acele peste cap, luînd-o razna, către Nirvana minutului de aur.
Antena 1 nu e televiziune de sport şi nici „Acces direct” nu e vreo emisiune de profil. Ci doar un exemplu dintre multe altele, în care Gigi Becali, un emanat, aşa cum se spune, al presei sportive, părăseşte nişa şi devine un personaj oferit întregului popor, nu numai microbiştilor.

Televiziunile de sport sînt puse la zid, mai ales de către presa scrisă generalistă. Într-adevăr, poate că sportul pe micul ecran poate fi prezentat altfel decît se face acum. Poate că ideea cu un moderator în studio, cu un jurnalist invitat şi cu legături telefonice la diverşi patroni din fotbal e revolută. Dar aceeaşi presă generalistă care acuză nu-l ocoleşte, nici ea, pe Gigi. În plus, pune cioporul de microfoane în faţa lui Băse la Sîmbra Oilor, în faţa lui Geoană cînd acesta năşeşte, în faţa Elenei Udrea după ce ministresa se va fi descălţat pe plajă şi va fi spus că avem un litoral minunat şi programe turistice mirobolante.
Nici televiziunile nu sînt mai prejos. GSPTV poate fi acuzat de prea mult Gigi atunci cînd pe celelalte canale va fi prea mult Mozart sau prea mult Shakespeare. Nu se întîmplă asta, constatăm doar că e prea mult Ogică, prea mult Garcea, prea mult divertisment răsuflat. Televiziunile comerciale pun în prime-time americănisme cu multe împuşcături şi cu ketch-up pe post de sînge, în timp ce filmele bune pot fi văzute, contra cost, pe HBO, sau, la TVR, vinerea după miezul nopţii.

Şi în presa scrisă lucrurile stau cam la fel. România e ţara în care un ziar precum Cotidianul are mari probleme, din cauza tirajului mic, iar tripleta tabloidă Libertatea-Click-Cancan, adunată, bate la porţile milionului de exemplare pe zi. Pînă la urmă, ce e mai ludic şi mai necultural să pui pe prima pagină? Că Gigi l-a dat afară pe Bergodi de la Steaua sau că lui Axinte, în urma unei operaţii de implantare a unui inel gastric, i-a crescut penisul cu un centimetru?

Pentru cei cărora televiziunile de sport continuă să le miroasă a derizoriu, o ultimă informaţie: România e ţara care a reuşit s-o teleporteze pe Maia Morgenstern de la Hollywood spre platoul de filmare al unei telenovele. În schimb, e greu de crezut că o să-l vedem vreodată pe Papadopol, votat de popor între primii actori din istoria României, să facă drumul invers, de la „Regina” la „Patimile lui Christos”. Asta nu se va întîmpla niciodată!

Comentarii (253)Adaugă comentariu

roknight (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 19:42

D-nul Buzarin
Ai facut cum ai facut si tot de Cel-al-carui-nume-nu-trebuie-rostit ai adus vorba…
Apoi,de ce te uitai matale la emisiunea aceea?
Nu credeti ca si voi intretineti aceata stare de ‘balcanism’ etern de care nu mai putem scapa?

lucid (15 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 19:48

ROMANIA(f)a castigat Cupa Mondiala!Fara jucatoare de
la Steaua,Dinamo sau Rapid.Nici macar de la Urziceni,
Timisoara sau CFRCluj.Vivat handbalul!

Radu_pnt (3 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 19:59

hai sa vb concret…hanbalul..in special cel feminin (ca a avut reultate) este un sport foarte indragit…
AZI romania a castigat CUPA MONDIALA.
Intri pe GSP…1 singur articol
Pe Prosport sun2 …si un link catre BOOM tv
ce vreau sa spun e…. RUSINEEEEEEEEEEE
sunteti ipocritzi… nici macar acum nu incercati mai mult…
cum spuneam intr-o postare anterioara..1-2 articole si gata…va intoarceti la becali..

Jazz (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 20:32

Stimate domnule Buzarin,
doua scurte remarci marturisindu-va ca nu v-am apreciat niciodata ca jurnalist; simplu spus, nu aveti talent. Dar cele doua remarci:
– nu constientizati potentialul de pericol dintr-o afirmatie precum cea din titlu; a fost unul inaintea dvs., il chema Stalin, care a spus ca atunci cind poporul nu urmeaza partidul trebuie sa schimbam poporul. Si pentru cineva cu atita putere ca el, asta a insemnat milioane de morti. Aici nu e vorba de morti, dar e vorba de putere.
– a doua remarca: atunci cind primiti peste 150 de comentarii, majoritatea argumentate si multe superioare textului dvs., asa cum a primit si dl. Radu Naum, trebuie sa va puneti serioase intrebari privind pozitia pe care o aparati.
Ar fi absurd sa va cerem sa va taiati craca de sub picioare, criticind din interior presa sportiva. Nu putem pretinde onestitate cuiva care e platit sa apere un sistem. Cind ati acceptat salariul de la patron, ati acceptat si sa puneti lacat constiintei. De aceea, pozitiile critice si cinstite nu pot veni decit de la oameni care va raspund aici. Sinteti un pion intr-un sistem, trebuie sa fiti constient ca nu contati daca masina se gripeaza si trebuie sa fiti evacuat. Noi in schimb avem libertatea de a spune exact ce vrem. Si prin asta, in ciuda tututor manipularilor si a acrobatiilor dvs., nu ne puteti pacali la infinit. Rezistenta la minciuna e infinita, sa stiti!

cmacovei13 (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 20:47

vreti sa „dregeti busuiocul „cum s-ar spune ,dar nu uitati ca apartineti unui trust care a spus ca va difuza pe A.1 derbiul fiecarei etape si cand colo” vedem doar meciurile stelei
sa va fie rusine ,il pupati in dos pe Gigi in vazul lumii !!!!

Ghandalf (16 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 21:07

Ungurii au o vorba despre romania : „aveti un tara frumos… pekat che este lokuite” asta ati vrut sa spuneti domnule Buzarin ?
Nu presa sportiva e luata la rost pentru mediatizarea excesiva a ciobanului ci mass media mercenara care scoate pe banda stiri cumparate de eurooier !!! Dvs. ca ziarist de sport ar trebui sa scrieti despre sport NU despre cioban ! Altfel intrati in aceeasi oala cu mercenarii de presa de care vorbeam mai sus !
Aveti perfecta dreptate cu privire la clikc-cancan-libertatea etc, dar dvs aveti in fisa postului sa scrieti despre sportul de care va pasa (poate prea mult, nu-i asa?) ci NU DESPRE CEL MAI GROBIAN PERSONAJ DE PE PLAIURILE MIORITICE !!!
DIXIT

criticul (10 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 21:20

Domnule Buzarin, dumneavoastra chiar daca ati avea dreptate in ceea ce priveste televiziunile, asta nu inseamna ca trebuie sa va luati dupa ele in ceea ce fac.Asta e ca si cum daca unul s-ar sinucide toti ceilalti sa faca acelasi lucru.Si inca un exemplu: daca o oaie se duce-ntr-o rapa, nu este obligatoriu ca si restul turmei s-o urmeze(nu este vorba despre nici o aluzie la Steaua, nu vreau sa se interpreteze). Asa ca parerea mea este urmatoarea: daca altii-si vand constiinta, voi incercati macar daca nu sa (re)deveniti jurnalisti cu coloana vertebrala,macar sa nu va afundati si mai mult in minciuna existenta.

eccifa (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 21:32

Asta e scuza,ca-i vedem prea mult pe Base,Udrea,Geoana s.a.?De asta sintem intoxicati si cu jiji de catre televiziunile sportive si nu numai?Ca ducem?

vio (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 21:36

Domnule Buzarin prin Becalizarea gsp,ati reusit sa atrageti critici ,si atunci cand un comentariu nu va convine il cenzurati ,poate ca daca ati lasa toate comentariile si cele care va convin si care nu si apoi sa le numarati ati vedea ce isi doreste telespectatorul,dar trebuie sa faci cum zice el ca daca nu veti avea soarta lui Bergodi,dar voi preferati sa plecati capul si sa ziceti SA TRAITI AM INTELES.

marius din iasi (29 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 21:39

Publicul cariua va adresati dvs., domnule Buzarin, nu e poporul roman, nu e „tara”, cum pretentios si mesianic declarati. E o parte a „tarii”, e o parte a publicului consumator de presa. Insa, spre deosebire de publicul cu o minima educatie, acest public este foarte usor de satisfacut, nu e deloc pretentios, nu face nazuri, e constant. El vrea un singur lucru: circ. Nu profesionalism, nu informatii, nu inovatie, doar circ. Si cum presa romana „exceleaza” in profesionalism, au aparut stirile sportive de la protv, care apoi au infectat toate televiziunile. Apoi a aparut otv. Apoi antena 1 s-a otevizat si au aparut emisiuni gen acces dinrect, in care gradul de circ nu numai ca aduce la orgasm publicul sau, dar provoaca repulsie si olimpiade de voma pe oricine nu se incadreaza in profilul casnicei cu patru clase. Atunci cand va mai uitati pe audiente, d-le Buzarin, intrebati-va cati oameni exista care schimba canalul dupa 2 secunde pentru fiecare persoana care savureaza acest circ. La GSP, Vochin a mers pe o nisa, a ales sa vorbeasca despre sport, daca va puteti inchipui asa ceva, si si-a facut un public mai selectiv, mai pretentios, mai putin numeros, dar care il apreciaza tocmai pentru ca e o insula de normalitate intr-un ocean de circ.

Anotak (23 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 22:15

Aveam o parere buna despre cum scrieti,dar cu articolul acesta v-at dat in petic.Pacat d-le Buzarin,prinasemenea articole,pierdeti cititori.Consider ca ar fi mai bine sa ramaneti la stilul zeflemitor,ironic,a-ti avea mai mult de castigat.

habarnam (19 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 22:29

pardon, dar papadopol e actor, sefule. poate vroiai sa zici: oana zavoranu.

inca unul (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 22:48

„Nici televiziunile nu sînt mai prejos. GSPTV poate fi acuzat de prea mult Gigi atunci cînd pe celelalte canale va fi prea mult Mozart sau prea mult Shakespeare.”..mie unul mi se pare foarte tare frate ca sa zic asa…daca jiji a ajuns sa fie oarecum comparat cu Mozart sau Shakespeare e intr-adevar ceva…in primul rand,Mozart si Shakespeare au fost,sunt si vor fii genii!…nu exista comparatie intre ei si jiji…iar in al 2-lea rand,televiziunile la care va referiti d-voastra nu sunt obligate sa difuzeze emisiuni cu si despre ceva anume…au o paleta de teme extrem de variata…in schimb GSP TV este o telviziune despre SPORT…nu e nimic greu de inteles…noi doar vrem sa stim despre sporturi precum fotbalul,baschetul,handbalul,tenisul etc si nu despre jiji,porumboiu’,mitica de la liga s.a.m.d. …parerea mea este ca e o mare diferenta intre SPORT (in banalul lui inteles) si ceea ce scrieti voi

ipse50 (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 23:06

Romanul are o vorba”daca taceai filozof ramineai” sau???

andrei27 (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 23:46

Imi pare rau Aline dar articolul tau e un fel de „suntem prosti dar uite ca nu suntem doar noi, mai sunt si altii” Nu vad cu ce va scuza ca sunt si altii vinovati. Mass-media are puterea de a educa publicul, iar voi ati tabloidizat totul. Cu o astfel de atitudine, de genul „o sa ma schimb eu cand or sa se schimbe si aia” nu o sa se schimbe niciodata nimic si o sa continuam sa vedem mameloanele Elenei Udrea, botul umflat al lui Eba si grosolania lui Becali.

rares stelistu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 0:10

chiar miam schimbat parerea despre dumneavoastra dle buzarin daca nu vedeti adevarul ca pe toate posturile apare acest puscarias penibil pe care nul mai inghite nici un roman si vreti sa spuneti ca e un lucru bun pacat ,din cauza acestui cioban nu ma mai uit la meciurile stelei si tot din cauza lui nu ma mai uit la gsp si sport.ro ca apare zilnic ca ziarul !

Vali (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 0:21

Cu musca pe caciula!
Asa probabil te simti. Pentru ca sunteti scavii tirajului/audientei ati devenit si sclavii oierului. Aveti falsa impresie ca steaua avand cei mai multi suporteri trebuie sa-l tamaiati zilnic pe oier. Fals, cei mai multi din suporterii stelisti (la cei care citesc ziarul ma refer) nu-l pot suferi pe becali. Pe noi, ceilalti, ne intereseaza subiectul cu atat mai putin.
Din pacate si voi nu stiti sa faceti decat emisiuni ieftine, de scandal. Atat va duce capul. E mai usor sa bagi fitile cu patroni, presedinti de cluburi, arbitrii decat sa comentezi un meci. Din pacate.

Werder (8 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 1:04

pai voi dati sport pe canalul ala obscur? in afara de fotbal nu ati dat nimic pana acum pe GSP TV. In rest emisiuni de scandal in care se discuta despre meci. In fieare zi ii sunat jiji de 3 ori si de 2 ori.

mas all del miedo (7 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 1:58

Rusine , rusine , rusine!!!!

[D][S][N] (22 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 8:39

Nu tara e problema, ci oamenii !!!

Oscar (10 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 8:42

Poate nu intelegem noi fenomenul, dar nu vad un motiv serios pentru care ar fi chemat imediat dupa meci acest pesonaj penibil (sau alti patroni, fie si mai rationali) sa isi spuna parerea despre meciuri. El poate fi abordat in probleme ce tin de salariile jucatorilor, buget, transferuri, litigii intre jucatori si conducere, dar nu despre meci. Ce ma intereseaza pe mine ce spune Gigi despre meci? Sa vorbeasac cu familia lui despre meciuri. Cand l-am auzit pe Bali Morarau ca il are la telefon pe Becali am schimbat postul. Pe Telesport se discuta despre meci. Dar imediat l-au prins si ei pe Gigi. Daca am vazut cum stau lucrurile, am renuntat definitiv la fotbal. De scarba…Sunt fericit ca nu am si GSPTV.

Dinny (429 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 8:58

@ jazz si..aproape TOTI ceilalti !
Felicitari..sunteti o consolare pentru mine…
Va dati seama de cita automultumire…de cat narcisism,sunt capabili acesti „ziaristi superdotati”,daca sunt atat de opaci la umilele,dar multiplele si civilizatele noastre „proteste” !?!

aly_dinamo (7 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 10:22

Idem andrey27

ockiu (2 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 10:28

@Oscar – la fel fac si eu – ma uit pana`n momentul in care „realizatorii” emisiunilor „reusesc” sa-l prinda pe jiji la telefon dupa care schimb postul – nu ma intereseaza de loc ce parere are un om cu MARI probleme psihice ….

Alin – sunteti vinovati si va propun un test – NU va mai uitati in „curtea” altor televiziuni sau a altor emisiuni – IGNORATI ****** si pe termen lung o sa fie bine.
acum acest clown inca mai face ceva firmituri de audienta – dar asta nu va mai dura prea mult.

IGNORATI`l pe JIJI CIOBANU!!!!!!

Marco (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 10:52

Care canale de sport? Se vorbeste de orice altceva numai de sport nu. Ce are Becali cu sportul? Pentru el Steaua e doar o afacere ca oricare alta. Si scuza cu „asta cere poporu’ ” e penibila. De unde sa aleaga ceva mai bun daca doar subiectele astea le serviti?

Dan (3 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 11:19

Inteleg, Becali face rating, dar exista o limita. Romania castiga Campionatul Mondial de Handbal Feminin si primele stiri peste tot sunt despre Gigi. Acum cred ca am argumente sa spun ca nu exista jurnalism sportiv in tarisoara, doar capitalisti care ambaleaza produse „informative” spre consumare.

ninjutssu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 11:37

Aline, Naume, si toti ceilalti care va simtiti cu musca pe caciula, recunoasteti odata pt. totdeauna ca v-ati compromis in fata publicului altul decat cel otv-ist, ce-i drept mai putin numeros, si nu uitati ca orice tentativa de justificare(care se face simtita din ce in mai des din partea voastra), nu face altceva decat sa va descalifice in ochii nostrii… cine suntem noi?? .. doar o mana de oameni ne-aducatori de rating si prin umare nesemnificativi pentru voi, o mana de oameni pentru care fotbalul a devenit un fel de placere vinovata.

Aeso (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 12:01

Domnule Buzarin, sunt convins ca intre „o televiziune de sport” si „televiziune cu sport” sunteti in stare sa faceti diferenta, ca nu intimplator sunt afisate premiile de mai sus. Televiziuni cu sport sunt cele pe care le aparati. Televiziune de sport e Eurosport, de exemplu. Hai ca suntem de acord cu totii! Atunci ce atita prefacatorie?

Bogdan (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 12:03

Exemplul Antenei 1 , dat pentru a disculpa GSP TV e dat de prisos caci politica editoriala a celor 2 posturi e identica. Promoveaza ideea pe care o au capii trustului despre noi romanii.

flavius (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 12:08

Un articol slab. Argumentul – si altii fac la fel – e de gradinita. Jurnalismul implica o responsabilitate sociala, pe care putini de la GSP dovedesc ca si-o asuma. In aceste conditii, campanii gen Ne pasa de sport, poate prea mult, sunt ipocrite. Campania ar trebui sa fie Noua ne pasa de rating, sau de bani. Ma umfla rasul cand vad campania Miscarea de rezistenta a aceluiasi trust. Ar trebui sa inceapa cu Naum, Madalin Ionescu, Kapatos si altii din aceeasi ograda!

alinvalcea (2 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 12:59

Poate va aparea si la noi o televiziune pentru sport. Si sa ramaneti voi cu publicul de 2 lei care urmareste balacareala voastra.

alinvalcea (2 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 13:01

Si totusi tin sa va multumesc. Vad mai rar aici pe site stiri cu acece personaje. Tineti-o tot asa

vasile zavoda (14 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 14:16

-CUM COMENTEZI FACATURA LUI IVANOVICI?
-CUM COMENTEZI FILMULETUL PROFESIONIST APARUT AZI IN MEDIA( CEL CARE CONTINE ELEMENTE ANTIRASIALE)
-SUNTEM NUMAI OCHI SI URECHI

nelu (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 16:12

Faceti un exercitiu de imaginatie: cati dintre „ziaristii” de sport din Romania ar obtine un post la Bild sau la France Futbol.
Va umfla rasul, asa-i? Cand va ganditi ca postul ala ar putea consta doar in a face cafea dimineata daca n-ar exista automate in respectivele redactii.

gigi_becali_4 (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 16:31

Bravo Buzarine…
Ma vad nevoit sa-ti iau apararea desi sunt contra ta si a gsp-ului pentru incercarea de a destrama Steaua permanentizata pe gsp.ro si la gspTV…
Concluzia pentru toti cei care au sarit in sus sa se ia de gsp : pentru iubitorii de sport : exista zeci de canale de profil SPORT… Pentru cei care au probleme in a le depista, ele sunt usor de reperat, pentru ca au cuvantul „sport” in denumire : EuroSPORT, SPORTklub1 si 2 si 3 , BoomSPORT, TeleSPORT,etc,etc,etc. Adica gspTV este o televiziune care tinteste o anumita nisa in piata, a celor care o aleg din telecomanda ( optiunea ne apartine ) . O face pe considerente comerciale, ca asa e in capitalism : rating = publicitate = bani … Era gratuitatilor s-a terminat 🙂 Ciudat este ca il urati cu totii pe Gigi, si cu toate astea ii sorbiti fiecare aparitie la TV : mulsul oilor pe platou castiga in fata stirilor sportive oricand. Si nu numai la romani 🙂

Cine vrea educatie, sa se uite pe cele 7 canale Discovery, pe National Geografi, Travel, etc etc. Cine vrea distractie, alege gspTV… PUNCT !

Cata (2 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 16:36

Este OK ce se intampla, poate da Domnul si se va intampla fenomenul de pe timpul odioasei dictaturi atunci cand oamenii mai puneau mana pe carte sau ieseau in oras sa socializeze, sa vada un spectacol de teatru, pe scurt cultura, pentru ca la televizor era un program de doua ore cu osanale.
Acum avem 24 de ore de program pe kilograme de canale, cantitate multa valoare ioc.
Chiar nu ne intereseaza ca dintre repetenti va dati cei mai buni, tot repetenti sunteti.
Vizionare placuta.

Sire (4 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 17:05

la inceput era amuzant sa-l vad pe gigi la tv sau sa citesc ce behaie. acum insa m-am saturat de fata lui si de voi, astia, care-l tot bagati in seama si-l sunati toata ziua. oare Ioanitoaia cum face rating fara gigi? e greu, e usor, voi nici nu vreti sa aflati…va scuipa in direct si tot il chemati, va bate si tot il chemati…macar asumati-va raspunderea…

Sandru (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 17:13

Gsp e cel mai tare ziar si are cele mai competente posturi TV sportive………………Asa e mai bine sau il stergeti si pe asta???

daddy (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 17:43

bai tata,ai dreptate cu un singur lucru,dar nici ala in totalitate. ca nu numai voi sunteti varza,defapt toata presa e la fel. daca esti constient d lucrul asta d c nu incercati sa fiti altfel… nu mai fiti inebuniti dupa „senzational”,inspirat d la diaconescu. atunci cand se intampla un lucru in fotbal voi nu va limitati numai la fapta respectiva,voi o degenerati,cu intrbari subtile ca sa cada prostu d invitat in plasa si sa mai vomite o prostie,ca sa aveti si voi „exclusiv”. si d multe ori rastalmaciti cuvintele invitatilor,le dati o interpretare cum o vreti voi,si din tantar faceti armasar. incercati sa nu mai credeti ca noi cei d acasa va credem pe voi,si voi sunteti la fel d despretuiti ca personajele voastre negetive…

john (3 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 17:50

te salut aline. bai frate, eu nu inteleg un lucru. se baga gigi in seama, s au i l sunati voi in fiecare zi si l intaritati? cind e gigi in direct, la celelalte televiziuni este nichita, ogica, naomi si alte superstaruri ale tarii noastre de intelectuali. sa fim seriosi, tu la cine te ai uita si asculta? concluzia; NUMAI PORCARII SI TIMPENII, de care noi ne amuzam foarte tare, dar am ajuns rau de tot.

florin balas (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 18:59

Tara e de vina ?
Nici macar tu nu crezi asta !
Hai sa-ti dau un contra-exemplu :
A venit Bergodi la Steaua si a introdus sistemul aplaudarii adversarului la sfarsitul meciului.
Un gest simplu dar de mare efect !
Bergodi nu a facut asta pentru ca era italian , desi i-a fost mai usor.
A facut-o pentru ca este un om civilizat.
BUZARINE … faceti si voi ceea ce trebuie si tara se va schimba !
Nu de tot , nu dintr-odata … dar pe bune.
Incepeti prin a fi voi civilizati , integri , profesionisti , curati.
Si tara va semana din ce in ce mai mult cu voi.
Nu intamplator.

shalom (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 19:39

Din pacate d-le Balas,apluzele impuse nu sunt un semn de civilizatie ci doar de ipocrizie.D-le Buzarin va felicit pentru cum stiti sa va asumati raspunderea actiunilor presei romanesti

Sato (13 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 19:42

Necazul,D-le Buzarin,este ca pretinsii jurnalisti au fost educti de „tara” in loc sa incerce sa educe „tara”. Societatea e la nivelul de cultura al populatiei, iar ziaristii la nivelul cultural al societatii. Voi santeti oul sau gaina?

puchi (3 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 20:30

cred ca este timpul sa va schimbati …sa innoiti cu articole despre frumuseata fotbalului.. handbalului, rugbiului si atator sporturi placute….daca nu reusiti lasati locul altora si duceti-va la cancan sau la click….avem nevoie informatii care sa ne aduca placerea de a va citi………….. LA NECITIRE !!!

paul (28 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 20:50

Un articol mai jenant nu am vazut. Sa te aperi ca toti fac la fel e doar o scuza de 2 bani. Daca asa e Romania…. eu zic ca asa e Romania celor pe care ii ascultati dumneavoastra. Romania mea ….e cea in care nu ma uit la acces direct..e romania in care nu ma uit la dicutii cu finantatori sau patroni…. E o Romanie in care vad fotbal si nu discutii despre el, vad tenis si nu discutii de despre tenis. O Romanie in care ma intereseaza sportul nu despre cei care il finanteaza. Asta Romania mea….
Iar dumneavoastra doar va complaceti intr-o mediocritate profunda… Jenant.

pretorianul (3 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 21:09

Parca va pasa de sport. Poate ca tara este asa cu probleme, dar mare parte din vina apartine celor care dau numai tampenii la televizor pentru ca asta e principala distractie a romanilor.

Dc nu televiziunile sunt asa, explicati-mi va rog cum se face ca ni se ofera pe un site de sport (care are si televiziune) ca si senzational un video despre cum un brazilian canta o manea. Explicati-mi va rog ce legatura are asta cu sportul! Nici una!

Explicati-mi va rog urmatoarea situatie:
Emisiune de stiri sportive: imagini de la meci din Anglia, imagini de la meci din Romania, imagini de la meci din Germania, imagini de la meci din Anglia, manele din Romania si pot continua la nesfrasit. Se puteau da imagini de la toate meciurile din Anglia, apoi din Romania, apoi Germania si fara MANELE!!!!

Va rog sa-mi explicati cat de mult va pasa de sport, daca televiziunile (sub ipocrita scuza ca asta vrea publicul) sunt complice la incitare la violenta prin declaratiile pe care le luati acestor ratati din fotbalul romanesc.

Va rog sa-mi explicati cat de tare v-ati indignat cand ati aflat ca un inotator roman se antreneaza pe bureti in loc sa fie in apa. SI CE ATI FACUT DUPA CE V-ATI INDIGNAT?

Mai bine, nu-mi mai explicati. oricum nu ma voi intoarce pe blog-ul dvs sau pe situl GSP. Nu sunteti ceea ce imi doresc eu de la un ziar/televiziune/ziarist de sport.

augustin (1 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 21:21

Buna seara,
Nu tara este de vina pentru slugarnicia voastra.Numai aruncati pastila cu „asta vrea poporul”.Acum 20 de ani in urma nu dorea nimeni prostie si circ, doream educatie si civilizatie.Dar se pare ca voi „jurnalisti” nu aveti habar sa va faceti munca. E mai simplu sa iei un maimutoi si sa-l pui sa faca tumbe ,decat sa dresezi un LEU. Deci nu „tara” este de vina ci nepricepera voastra in a face ceva util si placut. Sa construiesti este greu sa darami este usor. …..Imi este mila de voi.Cred ca este greu sa traiesti fara demnitate,fara coloana.Drept.

nime.n.lume (9 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 21:35

Gresiti! Gresiti! Gresiti!
Intai: Nu tara e de vina. Tara e frumoasa si nu tocmai saraca. Pacat ca e locuita de noi!
Doi: Dand vina pe tara (sau locuitorii ei) nu faci alceva decat sa te scapi tu de partea ta de vina.
Trei: Sa dai vina pe uni, pe altii sau pe toti e usor (mai ales cand santem toti vinovati), dar sa vi cu o solutie in care sa ai si to un rol (sa-ti asumi o responsabilitate, nu doar o culpa) este greu si nu am vazut nici un ziarist, sau om de cultura facand asta in public.
Dintre politicieni am vazut! Pe plan local, dar am vazut!
Axiologia si fibra morala a unei societati (natiuni) ne e data de politicieni. Oamenii care sant „formatori de opinie” au rolul asta de a forma o scara a valorilor in cadrul unei societati. Daca nu avem aceasta scara a valorilor determinata in asa fel incat sa ne duca la progres social inseamna ca formatorii de opinie (scriitori, ziaristi, alti oameni de cultura, educatori, oameni ai cultelor, etc) nu si-au facut datoria.
In comunism PCR ne-a daruit Morala Socialista! Partidul unic a vaduvit educatorii si intelectuali de datoria lor cea mai importanta: crearea si reinoirea scarii de valori a societatii. Dupa caderea oficiala a comunismului nu a mai exersat nimeni aceasta functie si societatea romanesca a ramas sa isi creeze o axilogie bazata pe singura valorea usor de masurat: banul!
Aceasta e sursa crizei societatii romanesti.
Nu am mai avut lederi morali si lideri culturali. Nu am mai avut educatori care sa regenereze fibra morala a societatii.

rawul (5 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 21:37

sa va fie rusine! v-am urmarit de mai mult timp la tv si nu va deosebiti deloc de ceilalti „jurnalisti sportivi” scandal, intrigi, banuieli, suspiciuni, aberatii…. n-am vazut nicio analiza de joc din partea dvs, domnule buzarin , numa intrgi d-astea de doi lei… rusine!

ALDO (21 comentarii)  •  28 septembrie 2009, 22:05

stiu poporul e prost ,tu esti un om inteligent care-l venereaza pe mititelu ,care la randul sau al are idol pe marele becali ,un om destept nu se coboara la barfitul altor ziare parca vorbeam de sport sau vrei sa te cobori la nivelul detinut de tolontan. lui tolo i se da o urma si nu se lasa pana nu prinde faptasul ,cu voi ziaristii nu mai stim ce e moral si imoral in loc de sport o dati subtil in politica .

Comentează