Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Nu televiziunile de sport sînt problema, ci ţara!

GSP TV, DigiSport, Sport.ro sînt luate la ţintă. Prea mult Gigi!

Vineri seara, ora 18:45. Antena 1, emisiunea lui Mădălin Ionescu, „Acces Direct”. N-am reţinut tema, cert e că la acel moment de timp, la şapte fără un sfert, Gigi […]

sâmbătă, 26 septembrie 2009, 6:57

GSP TV, DigiSport, Sport.ro sînt luate la ţintă. Prea mult Gigi!

Vineri seara, ora 18:45. Antena 1, emisiunea lui Mădălin Ionescu, „Acces Direct”. N-am reţinut tema, cert e că la acel moment de timp, la şapte fără un sfert, Gigi Becali dănţuia cu foc, machidoneşte, înconjurat de muşate armâne transbalcanice. Probabil că people-metrele şi-au dat acele peste cap, luînd-o razna, către Nirvana minutului de aur.
Antena 1 nu e televiziune de sport şi nici „Acces direct” nu e vreo emisiune de profil. Ci doar un exemplu dintre multe altele, în care Gigi Becali, un emanat, aşa cum se spune, al presei sportive, părăseşte nişa şi devine un personaj oferit întregului popor, nu numai microbiştilor.

Televiziunile de sport sînt puse la zid, mai ales de către presa scrisă generalistă. Într-adevăr, poate că sportul pe micul ecran poate fi prezentat altfel decît se face acum. Poate că ideea cu un moderator în studio, cu un jurnalist invitat şi cu legături telefonice la diverşi patroni din fotbal e revolută. Dar aceeaşi presă generalistă care acuză nu-l ocoleşte, nici ea, pe Gigi. În plus, pune cioporul de microfoane în faţa lui Băse la Sîmbra Oilor, în faţa lui Geoană cînd acesta năşeşte, în faţa Elenei Udrea după ce ministresa se va fi descălţat pe plajă şi va fi spus că avem un litoral minunat şi programe turistice mirobolante.
Nici televiziunile nu sînt mai prejos. GSPTV poate fi acuzat de prea mult Gigi atunci cînd pe celelalte canale va fi prea mult Mozart sau prea mult Shakespeare. Nu se întîmplă asta, constatăm doar că e prea mult Ogică, prea mult Garcea, prea mult divertisment răsuflat. Televiziunile comerciale pun în prime-time americănisme cu multe împuşcături şi cu ketch-up pe post de sînge, în timp ce filmele bune pot fi văzute, contra cost, pe HBO, sau, la TVR, vinerea după miezul nopţii.

Şi în presa scrisă lucrurile stau cam la fel. România e ţara în care un ziar precum Cotidianul are mari probleme, din cauza tirajului mic, iar tripleta tabloidă Libertatea-Click-Cancan, adunată, bate la porţile milionului de exemplare pe zi. Pînă la urmă, ce e mai ludic şi mai necultural să pui pe prima pagină? Că Gigi l-a dat afară pe Bergodi de la Steaua sau că lui Axinte, în urma unei operaţii de implantare a unui inel gastric, i-a crescut penisul cu un centimetru?

Pentru cei cărora televiziunile de sport continuă să le miroasă a derizoriu, o ultimă informaţie: România e ţara care a reuşit s-o teleporteze pe Maia Morgenstern de la Hollywood spre platoul de filmare al unei telenovele. În schimb, e greu de crezut că o să-l vedem vreodată pe Papadopol, votat de popor între primii actori din istoria României, să facă drumul invers, de la „Regina” la „Patimile lui Christos”. Asta nu se va întîmpla niciodată!

Comentarii (253)Adaugă comentariu

florin (3 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 12:48

dom buzarin lasat-ii pe cei de la cotidienele zilnice dar dumneavoastra sunteti ziaristi de sport,de sport nu de footbal ce faceti pentru ca sa fie promovat in ziarul dumneavoastra tot ce tine de sport

cristi (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 12:57

gresit..problema nu e reprezentata de media(ziare,tv),acesta e un bun necesar in orice democratie…problema o reprezinta caltatea execrabila a celor care lucreaza in aceste domenii in romaniastucani,vochini,dani diaconesti,ivanovici….doua exemple de profensionalism clar..caseta lui ivanovici si acum cateva luni cand l-a insultat vochin pe turcu si turcu l-a amenitat cu tribunalul..ce spectacol penibil…ca n-am zis eu..ca eu nu zic asa ceva…trebuie trasa apa dupa asa”profesionisti”..nu de alat dar pute groaznic…

catalan (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 13:05

scuze…n-am reusit sa citesc mai mult de 2 cuvinte …am adormit

Goguta (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 13:19

fara cuvinte!

vamos (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 13:42

De citeva zile,este de-a dreptul reconfortant sa vezi ca jj nu mai este pe prima pagina si se incearca o abordare diferita la g.sp.Temerea este, ca aceasta abordare, reprezinta un experiment si in urmatoarele zile se va reveni la „normalitate”.Veti argumenta;
1.am incercat-nu se poate(va oferim ce doriti).
2.fara jj pe prima pagina vinzarile gazetei au scazut la jumatate.
3.traficul pe gsp.ro a scazut la jumatate.
4.daca nu-l promovam noi,altii(concurenta)oricum o vor face!
Concluzie de incheiere;nimeni nu are pretentia ca voi sa va conduceti dupa normele unei societati non-profit
dar trebuie sa recunoasteti ca se ajunsese prea departe.Faceti bani,rating etc dar oferiti si calitate.

Zubi (8 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 13:48

Bravo Aline, ai pus degetul pe rana. Exceptional articol!

gabi (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 13:57

cu tot respectu, ca esti roman.

mircea (21 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 13:58

Aline, la tine in ziar:
dupa trei ore de la terminarea finalei CN de rugby (FINALEI) zero vorbe; dimineata vad o cronica zero barat despre meci, de la o persoana care nu cred ca a vazut meciul… n-a vazut eseul lui Fercu, iar la eliminarea lui Dumbrava ne spune ca au fost framantari la mijlocul terenului; da, l-a framantat pe unul pe cap cu gheata… e vorba de finala CN de rugby, de un meci aiurea

mihai-dudu (19 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:04

In timp ce-l citeam pe Wasabi, am avut o revelatie.
Pina acum, desi simteam ca am dreptate, nu reuseam sa contracarez aceasta idee cum ca TV-urile dau ce se cere de catre public, de-aia il dau pe Jiji toata ziua. Wasabi a spus ca fiecare post TV cum il prinde pe Jiji cum il tine vreo 40 minute intr-o lalaiala de interviu ca sa nu-l fure altii.

Numjai ca lucrurile trebuie spuse altfel: publicul nu-l cere pe Becali, publicul o cere pe Steaua pentru ca sustinatorii acestei echipe sunt cei mai numerosi.
Nu publicul, ci doar voi, gazetarii, ati ales personalitatea „cea mai de seama” care sa vorbeasca in numele Stelei in fiecare zi, JIJI.

Procesul de atingere a ratingului este simplu si este in totalitate elaborat in laboratoarele GSP si ale jurnalisticii de catre specialistii de rating. Acum inteleg perfect pasii:

1. Identificarea celui mai popular sport: fotbal
2. Identificarea clubului cu cei mai multi fani: Steaua
3. Identificarea personajului legat de acest sport si club care are capacitatea sa faca cele mai mari timpenii la adresa clubului, chiar fara sa vrea, si care in acelasi timp sa aiba si dorinta sa apara la TV si sa impresioneze: Becali
4. Cresterea ratingului: provocarea prostului la declaratii incendiare si daunatoare clubului in asa fel incit sa trezeasca curiozitatea, apoi disperarea si uluirea in mintea oricaruia dintre sustinatorii clubului cu cei mai multi suporteri.
5. masurarea ratingului si aratarea publicului cu degetul cum ca acesta este responsabil de aducerea lui Jiji la TV.

Fals. Si meschin D-le Buzarin. Si fara asumarea raspunderii pentru rezultatele obtinute.

Subiectul trebuie sa fie Steaua, nu Jiji Becali.
Aduceti-i pe Ienei, pe Iordanescu, pe Lacatus sa ne vorbeasca despre Steaua. Aveti multe nume de ales ca port drapel al clubului Steaua, dar voi l-ati ales pe Becali.

Eu am comentat numai despre cazul acesta, al fotbalului intern. se pot face extrapolari si la alte cluburi (Borcea/Turcu si Dinamo) sau sporturi.

Nu mai aratati publicul cu degetu ca nu el e de vina. Si asta se vede din mesajele pe care le primiti.

BARBESCU (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:15

AVETI MARE DREPTATE.PINA NU SE VA RENUNTA LA FIGURI PRECUM BECALI BORCEA DRAGOMIR TURCU ETC NU VA VETI REDA CREDIBILITATEA. DECE NU SUNT CONTACTATI MAI DES OAMENI PRECUM BADEA NICOLAE STAN BUCSARU PASCANYSI ALTI PE CARE II TINETI IN ANONIMAT. REFLECTATI

my nane (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:26

„Nu televiziunile de sport sînt problema, ci ţara!” – wow ! cata intelepciune !

Alte titluri (rezumat):
„Vezi cum este alintat de familie Eric, eroul Gazului cu Dinamo”
„Monstrul din Ghencea”
„Citeşte în Gazeta de luni o poveste emoţionantă despre un stelist grav bolnav”
„Steaua contraatacă planul fanilor » BGS şi GARDURI de 2,60 metri!”
„Mititelu, contestat de olteni”
„Cristi Borcea îl atacă dur pe Istvan Kovacs: „Să-l excludă din arbitraj!””
„E greu să iei puncte la Mediaş fără Lajos » S-a întors roata”
„Eric jubilează: „Ce mult doream să-i bat!””
„Stoichiţă a eliminat sistemul rotaţiei impus de Bergodi, stîrnind nemulţumire în vestiar”
„Tininho şi Bibişkov regretă că au semnat cu Steaua: „Greşeala vieţii””

aveti dreptate, tara e problema ! Tara face emisiuni, tara scrie la ziar.

P.S. Daca ma uit la stirile sportive, in speranta ca voi afla rezultatul unui anume meci (nu neaparat de fotbal), sunt obligat sa suport 10-15 minute despre personajul minune facator de rating si alte asa zise stiri sportive despre Steaua (Steaua vinde domne!) si de cele mai multe ori tot nu am aflat ce ma interesat, dar televiziunea X a facut „rating” cu personajul mirific.

Propun tuturor facatorilor de rating, ca mine, un boicot. Sa alegem o zi in care toate televiziunile vor avea rating / vanzari zero ! Poate atunci vor inteleg …

Cristian (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:28

Stimate domn Buzarin,

„Nu televiziunile de sport sînt problema, ci ţara!”

Intradevar…romanul este de vina.
Dar, de ce romanul si in ce masura ?
Romanul pentru ca savureaza ingredientele oferite de CANCAN si a lor tripleta.
Pentru ca citeste GSP-ul si alte cotidiane sportive care INFECTEAZA MINTEA romanului.

Tu faci parte din romanii care citeste CANCAN ?

Romania are vedete precum Orgica, Magda Ciumac,Nikita…oamenii care fac audienta ? ….
VOI MEDIA SUNTETI PROBLEMA … dai omului droguri la inceput…ca apoi si le ia singur.
dai omului 1 personaj sa se amuze….ca apoi si-l cauta singur.
Asa s-a intamplat si cu BECALI….a-ti difuzat….ne-am amuzat…acum se pare ca-l cerem….unii am fost la dezintoxicare … altii (majoritatea) inca mai sufera.
In scurt timp generatia noua va incepe o campanie pentru dezintoxicarea Romaniei …
Unde „securistii” de acum … nu-si vor mai gasii locul…de ce ? …pentru ca nu va fi o campanie pentru bani …si chiar pentru dezintoxicare ….
Cineva spunea ca dupa o criza incepe o noua „era” tehnologica….ea va incepe si in media…..nu cu destituri sau salarii mai mici….ci cu noi target-uri.
Vom vedea in scurt timp INCEPUTUL

nmars88 (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:30

pai nu voi ii cereti parerea dupa fiecare meci, parca ar fi… Pele!!!! (altul nu mi-a venit in minte). cautati intrigi cu lupa. pe alti patroni de la alte cubluri ii intreaba cineva ceva? nu, si poate stiu mai mult fotbal decat Becali. dar si voi sunteti la fel ca el, mari ziaristi, razboinicii literelor

Eugen Borbely (6 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:35

Domnule Buzarin,
Aveti dreptate din pacate, dar, fara a acuza pe cineva anume, tara a fost „ajutata”,”educata”, in acest spirit. I s-a servit zilnic acest spectacol grotesc, fara remuscari. Culegem ce semanam, asta e. Nu stiu ce rol are CNA, probabil acelasi rol ca al ONU, adica sa „mananca” si ei o paine. O institutie care nu face nimic, doar consuma, ca atatea altele inventate in epoca post-decembrista. Si stiti ce e mai trist? Oamenii astia merg la vot…
Succes in continuare, chiar daca cu o floare nu se face primavara!

durden (126 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:44

si uite d-asta nu se va rezolva nimic…pt ca voi chiar credeti ca ceea ce faceti e bine!daca stiati ca nu e ok si totusi o faceati,mai aveam sperante ca intr-o buna zi va va mustra constiinta.asa,e clar,cautati nod in papura ca sa ni-l bagati pe becali pe gat si cu asta basta!!

ps:PAI CAND ROMANUL A FOST BISNUIT DIN 89 INCOACE CU ASTFEL DE PANARAME,DE UNDE SA STIE CA EXISTA SI ALTCEVA?!!?INCERCATI SA PROMOVATI SI ALTFEL DE PERSONAJE SI VETI VEDEA CA IN 6 LUNI AVETI AUDIENTA LA FEL DE MARE!TREBUIE DOAR SA SE OBISNUIASCA OMUL CU CEEA CE INSEAMNA SPORT ADEVARAT!!

un fan al fotbalului (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:48

domnule ziarist ai demnitate? ai rusine? ai personalitate? esti ziarist sportiv?l voi promovati furia, ridicolul, nesimtirea, violenta, minciuna, rautatea, nonvaloarea!!!!ce mare „shmecherie” e sa fii ziarist in ro? sati pe scuan dai un telefon si vorbeste turcu! ce pastile a luat borcea e intrebarea???? stire sportiva!!!rusine sa va fie!! sunteti la fel ca toti ceillati!!

Rapi (5 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:52

Desi nu-mi plac in general comentariile dumneavostra,nu are rost sa va explic de ce ,pentru ca sunteti format deja,ca om si jurnalist,in schimb consider acest articol ,excelent. In alta ordine de idei ,poporului ii place ceea ce ii place pentru ca asa a fost EDUCAT de 20(douazeci) ani. De mediile de informare. TOATE!

damu (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:53

Dar nu inteleg care este problema? La Acces Direct se uita doar batrani sau oameni din mediul rural asa ca nu vad de ce ar deranja pe cineva. Sa apara cat vrea la emisiuni din astea… noi nu vrem ca el sa apara la emisiunile sportive fiindca George Becali nu are nici o treaba cu sportul. Noi nu mai vrem sa il auzim pe George Becali cum ii critica si injura pe Hagi, Lacatus, Bergodi, Boloni sau pe jucatori. Asa ca apare el si topaie prin emisiuni, sa o faca cat vrea ca pe mine nu nu ma intereseaza, nu am tangente cu astfel de showri.

jasper (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:56

atata timp cat se uita la asa ceva (si cumpara ziare gen can-can pe prima pagina si scandal intre 2 vedete care nu au facut nimic in viata lor cu care sa fie un model ptr restu), mi se pare normal ca ceilalti sa faca bani pe spinarea…daca nu se mai uita nimeni la gigi,nici nu o sa il mai bage in seama!! dar voi va uitati!!!

Florin (5 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:58

Deci trebuie să emigrăm ca să scăpăm, pentru că aici în ţară voi aveţi de gând să-i ţineţi pe Becali, Turcu, Iancu şi Mititelu lipiţi pe ecran şi pe prima pagină în continuare, asta vrei să zici, nu? Pentru că ţara e înapoiată şi poporul e prost… Ăsta cu naţia manelistă şi otevistă e un text pe care-l aud de prea multă vreme ca să-l mai bag în seamă. Decât să tot turnaţi explicaţii aici poate ar fi mai bine să căutaţi şi pentru celelalte sporturi oameni ca Vochin, care să poată descrie coerent ceea ce văd şi să îşi extragă concluziile din analize pertinente. Atunci n-o să mai aveţi nevoie de măscărici ca să umpleţi programul şi pagina…

jasper (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 14:58

nonvalorile sunt vedete in tara asta,nu trebuie sa ne miram.

ciine (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 15:16

nu va intereseaza decit retingul si pentru asta va trebuie scandal permanent. Faceti ce faceti si il declansati si sa vezi lupta declaratii infierari injuraturi etc. De aici incepe manipularea voastra de cite un cioban ca Becali care arunca tot felul de petarde si voi stati cu microfonul in gura lui, el prin voi isi face reclama si campanie electorala gratis. Vinde sau nu vinde steaua nu sint decit vrajeli cu care va abures pe voi. Dar numaiBecali exista ? Voi veti spune ca asta se cauta si gata v-ati scos nu mai aveti nici o vina. Vinovati sinteti voi in primul rind pentru ca nu faceti nimic altceva decit sa intretineti flacara scandalului.Regretatul Pruteanu spunea odata: intr-o seara nu a mai avut sa-i dea pisici lui graunte pentru pisici si i-a dat piept de pui sa manince. Pisica nu a mincat pentru ca nu stia nu a fost invatat sa manice piept de pui ci doar graunte. asa si cu retingul vostru. asta dai 90% din timp cu asta se invata cititorii si telespectatorii. Asta-i deontologia voastra reting sa fie indiferent cum

Un Nimeni Rational (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 15:33

Mai ziaristi, dar un pic de cultura, chiar si fotbalistica, nu ati putea sa puneti in ziarele voastre ? Adica, nu stiu, v-ar strica daca ati pune niste romani adevarati care au facut cate ceva pentru tara asta in loc la ciumpalacii simpli si care fac rating pentru ca prostimea ii simte „dintre ei” ? Incercati si voi sa faceti un compromis intre rating si cultura transmisa. Suntem unde suntem in momentul de fata pentru ca in presa – care este un important punct de atentie in orice civilizatie – se vehiculeaza doar stiri inutile iar oamenii raman la fel de prosti. Cand omul se uita la televizor sau citeste un ziar este spalat pe creier cu acceptul lui. Aveti o putere fenomenala de a forma conduite. Aveti grija ce formati. Va rog.

H2SO4 (10 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 15:35

Aline, eu nu reprosez presei ca traiesc de pe urma scandalurilor generate de Becali. Eu reprosez LIPSA DE ATITUDINE CORECTA in fata lui Becali. Eu nu sunt de acord cu temenelile dinainte de telefon si cu „multumim frumos domnule Becali ca ati intrat in legatura cu noi” de dupa. Becali face circ zilnic e normal ca presa sa il arate zilnic. Dar normal ar fi sa fie sanctionat zilnic! Sa fie sunat si Naum sau Stiucan sau care or mai fi pe acolo sa nu rada amuzati de penibilele interventii ale lui Becali. As vrea sa vad curajul unui ziarist care sa il intrebe „Domnule Becali de ce ati fost nesimtit si ati urlat pe stadion la MM Stoica sau la Cartu ca in piata?”
„Domnule Becali de ce sunteti nerusinat si folositi chiar si in direct un limbaj de mahala?” Cand Becali l-a facut bosorog pe dl. Ioanitoaia , dl. Naum a luat atitudine ce e drept… dar slab de tot. Pai nu merita un astfel de limbaj nesimtit sa fie taiat in carne vie? De ce nu i s-a inchis telefonul in nas dlui Becali ? Sa i se spuna „Dl. Becali sunteti nesimtit si eu nu mai am ce discuta acum cu dvs. La revedere!” Pt. ca le e frica domnilor ziaristi ca nu mai intra Becali la ei in emisiune sa isi faca rating. Ceea ce ar fi super. Azi nu mai intra la GSP, maine la Prosport si tot asa
In cateva zile scapam de el pe cale naturala. Si in plus lumea din toata tara vede ca la televizor daca esti nesimtit TE FACI DE RAS nu ti se spune MULTUMESC FRUMOS!!!!!!

Mircea (24 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 15:43

Deci am constatat ca majoritatea populatiei este ahtiata dupa senzational si pulp ! Bun, am descoperit unde e buba. Dar intrebarea este: cum reparam buba ?? Ce facem ca sa re-orientam atentia publicului larg de la mizeria unui becali si altora din fotbal ? Nu este oare si datoria – morala – a presei sa ne invete si altceva ? Sa ne arate ca exista si altceva inafara de acest prost gust ce a ajuns o plaga nationala ? Este mai lejer sa ne complacem intr-o situatie (stiind ca si ratingul este OK ) decat sa avem curajul sa schimbam. Sau este presa si cea scrisa si cea audio vizuala intr-o pana cronica de creativitate ??? Eu cred ca profesionalismul presei romanesti cam lasa de dorit atata timp cat se uita numai la rating.
Asa cum Ion din deal care nu stie altceva decat un becali si ca el exista milioane in tara asta (din pacate), tot acest Ion din deal nu va mai face nici un moft daca, pe intelegerea lui, i se va oferii altceva. Nu ma refer la emisiuni de un grad de intelectualitate ridicat, ma refer la grile in care anume teme si subiecte sunt stilizate si prezentate in asa fel incat sa le inteleaga mai toata lumea. Aici este arta de a face televiziune si jurnalistica. Stiu ca se poate pt ca vad presa din vest.

IMMJG (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 15:49

Aseara pe gsp se vorbe de Poli-Craiova si pe televizorul din spatele moderatorului era prezentat Becali cum juca sarba-n caruta la o emisiune !!Rusine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anakin (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 15:55

eu cred ca stimatul domn buzarin are dreptate. nu spun ca ceea ce se intampla este bine, spun doar ca privind comparativ (televiziunea sportiva si restul presei), domnul alin are dreptate. si, pana la urma, ei vor sa-si poata face emisiunile, iar in sensul acesta recurg la tot ce ii ajuta in directia aceasta. repet, nu spun ca e bine, spun doar ca aceasta este realitatea. forta steaua!

luter (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 16:13

ALINE ,NU TE SUPARA FRATE CA TE ASEZ IN ACEEIASI OALA CU NISTE PSEUDOZIARISTI ,CA PUTE ROMANICA DE ASA CEVA ,DAR CINE IA ADUS PE ACESTI NEICA NIMENI IN FATA CITITORULUI ? NU CEI DIN BREASLA VOASTRA ,SARACUTI IN ALE MESERIEI SI CU BUZUNARELE GOALE .DA ,DA EI SUNT ACEIA CARE STAU CU TINE LA MASA SI LUCREAZA LA ACELASI TRUST DE PRESA [ASA ZISA PRESA],DECI SUNT COLEGII TAI ,DE CE NU VAD UN COMENTARIU ACID LA ADERSA LOR .DE JENA SAU DE RUSINEA DE LA TARA ,CAND FACEAI O BOACANA MERGEAI CU CAPUL PLECAT LUNI DE ZILE IN FATA VECINILOR TAI .ASA NU MERGE FRATE ,PLATIM DARI LA STAT DE CE ,SA VINDA ROOMUL TIGARILE LA TARABA CUM DORESTE ,LEGUMELE DIN ANGROURI FARA FACTURA ETC.IAR TU ALINE IMI ZICI DE TOTI ANALFABETII CARE FAC AUDIENTA LA ANTENE ,OTV SI SUNT PROMOVATI OTOVA FARA DISCERNAMANT SE VINA BANI PE PUBLICITATE .EU UNUL CHIAR IMI PLACE ACEASTA TARA SI OAMENII CARE O POPULEAZA DAR ACESTE DEJECTII PE CARE LE ARUNCATI VOI IN FATA NATIUNI PASTRATILE PENTRU PATRONI SI DOMNIILE VOASTRE .

adi (16 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 16:16

Cea mai mare problema o reprezinta jurnalistii subiectivi ca tine !

seba (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 16:34

Mihai-Dudu nota 10 pentru comentariu

Adrian (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 16:40

Dezamagitor, domnule Buzarin. Un fel de ‘daca ii denigram si pe altii, iesim noi mai curati’ sau cum? In loc sa eliminati gunoiul din propria curte, dvs. spuneti ‘dar uite, e si la altii’. Trist..

BIBI (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 16:58

Si ultimul conducator comunist (Dictator ) care a fost ucis in ziua sfanta de craciun spunea la fel ca „AGENTURILE STRAINE” sunt vinovate in decembrie 1989 va puteti intreba domnule ziarist in septembrie 2009 dac nu cuva „AGENTURILE DIN TELEVIZIUNILE ROMANE” sunt vinovate de ce consuma TARA. Va dau cateva exemple aveti azi finala la handbal Romania-Norvegia, ieri am avut finala la rugby in campionatul national , sambata etapa in liga nationala de handbal masculin cu super meci MINAUR- RESITA, de ce..?? „TARA” oare este vinovata ca nu avem cronicari de presa sportiva transmisiuni din mai multe sporturi comentari. Nu este mai usor de facut audienta cu acesta categorie de „PATRONI” din fotbalul. Incet dar sigur cu asemenea articole va aratati marele respect pentru restul sporturilor din Romania si aveti toti un singur nume CRONICAR, ZIARIST, SPORTIV la TELEVIZIUNI SPORTIVE. Pe vremuri erau cronicari, ziaristi CEAUSISTI acum am ajuns la cronicari,ziaristi BECALISTI …!!! CE VREMURI TRAIM domnule buzarin ce sa spunem copiilor nostri de meseria numita ziarist, cronicar sportiv in slujba cui este? Am uitat TARA este vinovata. Sa gandim „BINE”

oradeanul (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 17:03

GIGI E MORT daca taceti 10 zile !
Il omoriti VOI cei care l-ati creat !

oradeanul (2 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 17:18

Asa cum a scris Mircea la comentariul 127 ,incercati sa oferiti altceva,ceva nou, si Becali „moare in 10-15 zile !
Dar cind il sunati primul si dupa meciul lui Dinamo sa-i zica „miau ” lui Borcea, sa nu va suparati dar sunteti vinovati !
Este mai usor circul gratuit oferit de domina sa,decit umblatul dupa subiecte noi !
VINOVATI ! Prin lene si lipsa de imaginatie !

mihai-dudu (19 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 17:33

Merci „Oradeanul”.

Daca pina acum ne-am lansat cu totii in explicatii despre rating si mocirla din TV, iata ca pina la urma s-a tras si concluzia (justa si finala):

Ziaristi/Jurnalisti/Reporteri „VINOVATI ! Prin lene si lipsa de imaginatie!”

Intr-adevar asa este si de aici in colo nu mai am nevoie sa mai ma gindesc la acest subiect!

eumis (7 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 17:58

Curajul nu-i totuna cu inteligenta!

O parte a suporterilor Stelei – cea activa, ultra (sau casual, sau hool, dupa cum prefera), cea care contesta, care ia atitudine, pe numele lor de cod „vagabonzii si drogatii” – se afla in fata unei incercari anevoioase: cum sa reactioneze la primul meci in Ghencea. Atmosfera fierbe, Becali si-a mai dat INCA O DATA arama pe fata, demiterea lui Bergodi s-a lasat cu spume la gura, dar nu s-a lasat asteptata, dupa cum unii de pe-aici, nici macar pesimisti, anticipau inca de asta vara. Din ce in ce mai multa lume intelege ca Becali e o variabila perpetua, mult prea necunoscuta pentru a putea oferi un viitor predictibil unei echipe ca Steaua. Nici „drogatii” nu sunt deloc niste sfinti, le au pe ale lor, dar deocamdata cu totii se uita la cioban si vad ca gluma se ingroasa. Steaua e in picaj, nu traieste decat prin imaginea omniprezenta a marelui ei Sef, care se labarteaza pe sticla din ce in ce mai murdara a televiziunilor „de sport” de pe la noi.

Desigur, stim ca viteza cu care circula informatiile a creat cel putin un efect pervers: oamenii au o memorie din ce in ce mai scurta. Daca Steaua invinge la Brasov (desi ma indoiesc, dupa ce am vazut cum joaca ardelenii la Cluj) si mai bate si in Olanda (din nou, am dubii…), cel putin jumatate dintre suparatii de azi se vor potoli si-si vor aduce aminte ca nebunu’ de Becali ne-a dus in Liga si cate si mai cate n-a facut. Sigur, pentru „drogati” va conta mai putin, dar sprijinul masiv sau nu de care se vor bucura in stadion va conta, poate decisiv, in lupta lor anti-Becali.

Problema e: ce forma va lua aceasta lupta? Oamenii din peluze au parerile lor, pe care, intamplator, le mai aflu din cand in cand. Ele merg de la cele mai radicale (de tipul „sa bagam Steaua in B, ORICE, numai sa plece ciobanul”), pana la cele mai moderate (gen „sa-l contestam cat se poate de civilizat, pentru a atrage multi „neutri” de partea noastra”).

Acestea fiind spuse, vin si lansez direct ideea acestui articol: solutiile radicale NU VOR AJUTA DELOC STEAUA! Nu in acest moment. Iata si de ce:

Dupa ce in primele 2-3 zile presa s-a scandalizat pana si ea, inocenta, de cat de malefic e Becali, dupa ce focul s-a mai domolit, ciobanul a inceput sa-si activeze parghiile. Asa se face ca au aparut articole in care ni se arata „fata necunoscuta a lui Bergodi”, din care noi (ma rog, nu noi, ci cei care chiar ar mai putea pune botu’ la asa ceva) sa incepem sa ne indoim de justetea cauzei italianului. Tehnica veche de cand lume: nu e necesar sa demonstrezi ca tu esti bun, e suficient sa demonstrezi ca adversarul tau e la fel de rau ca tine. S-au gasit repede 2 mercenari care sa publice acest articol, strict „pe surse”.

Apoi, s-a trecut la pasul urmator: GSP publica din nou, „pe surse”, care sunt urmatoarele miscari ale suporterilor impotriva lui Becali: patrunderea pe gazon, mesaje rasiste, torte, scandari. (Ca fapt divers, sunt curios ce mesaje „rasiste” am putea compune impotriva Gloriei Bistrita sau a celor de alta rasa de la Fenerbahce…dar cine se incurca in astfel de detalii?) Nu conteaza daca e adevarat, tot ce conteaza este ca „neutrii” sa fie pusi in garda, sa le intre bine in cap ca „drogatii” vor din nou s-o comita, ca Steaua va avea de suferit, ca orbiti de ura fata de Becali sunt gata sa faca orice etc., etc. In aceste momente, presa actioneaza ca un aparator al lui Becali, pregatind terenul pentru orice reactie a acestuia la actiunile „drogatilor”.

Prin urmare, daca suporterii care-l contesta pe Becali vor alege masurile radicale, vor esua LAMENTABIL in aceasta lupta. Nu pentru ca n-ar avea dreptate (ce mai conteaza dreptatea si – oricum – cine decide cine are dreptate?), ci pentru ca vor lichida din fasa protestele anti-Becali.

Sa ne gandim logic: prioritatea ZERO in acest moment e ca Becali sa dispara din Ghencea. Acesta e obiectivul. Pentru a-l atinge, ai nevoie de mijloace: adica de posibilitatea de a protesta si de a face ca tot mai multi oameni sa-ti urmeze exemplul. In concluzie, orice torta, intrare pe gazon a vreunui zapauc sau mesaj injurios va fi PRETEXTUL PERFECT pentru ca Steaua sa joace cu portile inchise atatea meciuri cate are nevoie Becali pentru ca iuresul sa treaca.

Interesul nostru e sa putem sa-l contestam pe Becali, nu sa-i oferim sansa sa scape! Daca vom face acele cateva gesturi extreme care-i vor permite sa beneficieze de o suspendare, vom fi nu doar imaturi, ci PARTASI la succesul lui. Daca, dimpotriva, il vom contesta puternic de tot FARA a incalca acele reguli care i-ar permite sa opreasca protestul, ABIA asta il va scoate din minti si mai tare. In plus, ar putea trece la masuri irationale (inchiderea peluzelor etc.), care i-ar dauna lui si ne-ar ajuta pe noi. Si, intr-un final, pe Steaua.

Tocmai de aceea, sper ca inteligenta celor care il vor contesta pe Becali va avea prioritate in fata curajului de a comite gesturi extreme, care nu-l vor ajuta decat pe el – marele inamic. Lupta cu Becali e complicata si nu va fi castigata daca ii oferim ciobanului sansa sa duca acest razboi dupa regulile lui.

Trebuie sa fim UNITI si, mai presus de toate, INTELIGENTI. Becali, pleaca!

Ovidiu

Traian (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 17:58

Degeaba insistati si tu si Naum si altii. Voi ati creat ciobanul, voi il aveti nonstop la tv Azi la sport.ro in loc de finala cupei mondiale la handbal feminin s-a discutat vreo ora cu Becali Macar de v-ar fi rusine, dar de unde nu e…

dissidentis (17 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 17:59

Bravo domnule Buzarin. Ai pus degetul pe rana! Felicitari tie si acelor oameni care nu tot timpul vorbesc despre pseudovedetele fotbalului romanesc.

Cristi (16 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:09

Aline, de 10 minute au inceput „Stirile” la GSPTV. Ce zici, cine a fost in prim-plan? Daaaaa, tara e de vina, nu voi.
Auzi exprimare jurnalistica: „Gigi a intors-o ca la Ploiesti”. Mi-e scarba. Ieri am vazut niste meciuri superbe la Eurosport. In afara de antrenori si jucatori, NICIUN patron sau presedinte de club din Anglia nu-si da cu parerea. La noi e jegul asta de care mi-e scarba.

GentleGiant (10 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:10

Comentariile la acest articol sunt cea mai civica si de anvergura reactie de care stiu eu referitoare la mocirla in care se balaceste cu placere presa romaneasca. Va multumesc tuturor mintilor lucide care ati scris aici (uriasa majoritate).
Sper sa se mai trezeasca un pic jurnalistii astia plini de argumente si goi de atitudine. Nu au nici o scuza reala si nici un argument real – se inclina sub patroni si in fata cifrelor, prefera sa isi numere in continuare banii; in conditiile in care nu lucreaza la o fabrica de suruburi, ci in media care, vrea-nu vrea, PROMOVEAZA, FORMEAZA, CREEAZA CLIMAT SOCIAL!
JURNALISTI, SINTETI COMPLICI CU TOATE SCURSURILE, FIE CA E VORBA DE PATRONI (DE CLUB SAU TELEVIZIUNI/ZIARE), INTERLOPI, ANALFABETI.
NU VA SPUNETI ALTFEL, SINTETI COMPLICI!!!

GentleGiant (10 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:16

Dragi jurnalisti, ce luati pe mere dati pe pere daca faceti anchete impotriva lui de-alde Ritzi si Udrea si apoi promovati tot soiul de becali, turci, coposi, mititei, ianci, borci si alte orci, urukhai si nazguli din astia.
Domnule Tolontan, fiti in continuare la inaltimea constiintei pe care o reprezentati si rupeti pisica in doua – taiati accesul acestor hidosenii in ziarul dv. Ar fi un inceput bun. V-o cer atitia oameni de calitate din tara asta pe care stiu ca ii simpatizati, fiindca sunteti de-ai lor.

Sebi Raducu (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:23

Cu totii vorbim despre una si despre alta.. Problema mentalitatii nu porneste de la voi jurnalistii, sau de la noi, cei care va urmarim, decat asa in profunzime.. Dar problema, in esenta, vine de la cei care manageriaza sau conduc aceasta tara. Slaba organizare are unor proiecte sau planuri, care se termina cu casieria oligarhilor din tara, duce la aceasta consecinta. Pacat de copii care urmaresc zi de zi, declaratiile unor pseudo-antreprenori, care nici macar nu au discursul si actiunile lui Dinu Patriciu…

Marius (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:35

Aveti dreptate; mass-media se adapteaza cerintelor consumatorului. Noile vedeta ale ecranului si ziarelor reflecta inteligenta consumatorilor de informatie din Romania. Un bun exemplu este limbajul folosit de cei care trimit comentarii…Tragedia este ca majoritatea par tineri, la anii de liceu. Va dati seama ce noua generatie veti avea.

Daca GSP l-ar scoate din stirile lor pe noul Luceafar din Romania, in mai putin de trei luni ar da faliment. Consumatorii si cumparatorii de publicitate s-ar indrepta spre ziarele de cancan.

lucid (15 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:35

Lumea fotbalului,am mai spus-oesteunadiversa,trebuie
acceptata in conditiile in care FOTBALUL este un hobby.
Se trece prea usor de la ludic la limbajul de mahala.Eu facdistinctie intre viata cotidiana(apropos deserviciu)si acel timp destinat FOTBALULUI,care-l vad ca un SPECTACOL.
Sunt un fan,dar moderat.Sunt cel care crede ca un OM trebuie analizat dupa fapte:BUNE si RELE.ATRAG ATENTIAACELOR PERSONAJE CA STEAUA POATE TRAI,SI NU FACEPERFORMANTA,FARA BANI MULTI E O GRESEALA!In conditii de criza e greu de gasit cineva care sa faca investitii financiare.O TEMPORA O MORI!

bebe (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:52

Ce tzeapa am luat! Chiar te credeam un tip inteligent si echilibrat…Presa sportiva ar trebui sa fie mai buna pur si simplu sau trebuie sa fie mai buna decat…nu stiu cine. Pe de alta parte in presa generalista mai am sanse sa gasesc un ziar sau un subiect decent pe cand in cea sportiva cancanul si scandalul sunt la putere. Si inca ceva: rolul vostru educativ unde mai e? Daca poporul vrea porno in prime time inseamna ca trebuie sa primeasca porno??!! In numele Tatului, Fiului si Sfantului RATING, Amin.

Cristi (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:55

Cristiane…sa te duci in locul lui Buzarin ca ai mentalitate si gandire cu mult peste „armasarii” astia ai presei.Da cat de bine ar merge o deintoxicare in generatiile astea ratate din care facem si noi parte si din pacate nu din vina incapacitatii noastre si din vina educatiei si posibilitatilor pe care ni le da tara asta super frumoasa dar cu oameni aat de nerorociti ca poate doar in china sa se mai manance intre ei in halul asta.Sincer ma te de ce va urma in urmatorii ani si tot sincer spun ca eu unul m am codit cat am putut sa nu intru in sfera romanismului actual insa daca vrei sa stai aici nu ai altceva decat sa spui:”Nu imi pasa de nimeni si de nimic fac ce e posibil si imposibil daca iese bine daca nu asta e suport consecintele!”Dar din fericire se pare ca limita la care s a ajuns in romanaia si nu numai pare sa duc in curand la revolte…cel mai bun lucru care s ar putea intampla de 20 de ani incoace.Sunt satul sa fiu experimentul deocamdata reusit al mediei,sunt satul ca hotii sa spuna pe post cum si in ce fel fura fara sa fie macar intrebati de „autoritati”,sunt satul sa vad cum javrele din conducerea tarii imprumuta tara fara masura pe unde apuca doar doar mai ciugulesc si ei ceva,sunt satul ca nimeni nu face nimic in situatia in care ai totul in tara asta sa faci lucrurile sa mearga,sunt satul sa vad micile si marile genii parasind tara pentru civilizatie,respect,posibilitati,sunt satul de toate.Nu pot sa termin acest comment fara a intreba iarasi:1)De ce nu am vazut niciodata ca se discuta si mai ales ca se ia masuri concrete in invatamant si de nici macar dupa 20 de ani nu se baga obigatoriu invatare CONSTITUTIEI si a drepturilor universale democratice ale omului.2)De ce nu am auzit concret nicaieri despre contractele si obligatiile pe care le a impus U.E. de cand facem parte din „familie”(de fapt noi suntem in famili ca groapa de gunoi si ca mina de aur pt marile puteri).3)De ce nu intreaba nimeni din ce „cauze” romania importa din alte parti ce ar putea sa produca singura fara probleme?4)De ce SUPER PRESA asta care se comporta asa cum ia invatat si pe domnii politicieni aruncand pisica de la unul la altu..de ce nu ne spune si noua ce mai face spre exemplu domnul POPOViCIU?Acuzat de atatea si atate pe fata…acum ce se intampla a plecat pe LUna?Cand o sa vedem si noi o campanie in adevaratul sens al cuvantului legat de inlaturarea interlopilor din orase(e simplu incepi cu orasele mici si termini cu alea mari…si in maxim 2 ani mai raman decat aia care pupa de mult fundurile politicienilor.Cand se vor schimba criteriile de intrare in politica(multi fara studii superioare sau terminate pe la facultati de care nici nu au habar ca exista)-vezi vanghelie.Am ajuns sa fim niste animale fara demnitate,fara personalitate!Asa ca voi astia din media nu incercati sa va claditi respectul si sacrificiu fata de oameni…nu sunteti decat un mototr de intocsicare si prostire in masa.

titi duru (5 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 18:57

Asa are voie sa vorbeasca un tabacar si nu un ziarist, de altfel nu prea exista ziaristi in Romania, exista numai invirtitori de vorbe!

Dinny (429 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 19:14

Nu tara este de vina,ci cei care o populeaza….din care 2/3 asculta,canta si danseaza dupa manele si se uita la telenovele….de aici si rezultatul alegerilor,fiindca majoritatea acestora se duc la vot !
DAR asta nu scuza presa sportiva….disperati dupa rating,ati cazut si voi victimile propriilor voastre interese…victimile stomacului….asa ca n-o mai da cotita…asumati-va doza de raspundere la esecuri,asa cum va place sa va laudati la reusite !!!

cineva… (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 19:26

Incepeti si voi sa cititi Cotidianul. Dar stati nu va trebuie cotidianul. E plin de stiri normale, nimic picant in el…

nic (1 comentarii)  •  27 septembrie 2009, 19:35

Daca unui copil decand incepe sa manance singur i se va servi la fiecare masa bauturi pe baza de coca sintetica nu cumva asa va trai toata viata ?

Comentează